Killzone 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(18)
|
99:- | |
Killzone 3 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Killzone 3 - Helghast Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
4
|
(4)
|
Inga priser |
Kommer du köpa Killzone 3? (82 inlägg)
|
15 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 23 February 2011 - 12:19
Nice Matrixen.
Tackar! Har satt upp båda lådorna på min provisoriska hylla jag satte upp igår. GOW Ultimate Trilogy Edition ser liten ut i förhållande.
Något som jag undrar över är varför en del som har recenserat tycker att musiken är sämre än i 2:an. Har bara spelat knappt 2 timmar nu och jag har redan hört 5 spår som är direkt tagna från 2:an. Ungefär 1/3.
Grymt mycket mer action i 3:an. Matpaus!
Postad 23 February 2011 - 12:32
Postad 23 February 2011 - 12:32
Nää, blir nog inget köpt för mig. Vill ha tempo och bra styrning
Va? Det är bra tempo och bra styrning. Sevchenko lyder minsta vink.
Postad 23 February 2011 - 12:39
Smaken är som baken.Va? Det är bra tempo och bra styrning. Sevchenko lyder minsta vink.
Jag tycker inte det och då köper jag inte det
Postad 23 February 2011 - 12:40
Efter mkt funderingar tror jag att jag ska riskera 444:- och ge KZ3 en chans!Koderna borta =) gick undan.
Postad 23 February 2011 - 12:45
Efter mkt funderingar tror jag att jag ska riskera 444:- och ge KZ3 en chans!
+1.
Smaken är som baken.
Jag tycker inte det och då köper jag inte det. Tycker annars det såg bra ut men inget spel för mig!
Helt rätt. Jag har ratat många spel som andra älskar. :-)
Postad 23 February 2011 - 13:27
Postad 23 February 2011 - 13:46
Någon som vet hur priserna ligger i västerås på elgiganten / media markt, priskrig?
Postad 23 February 2011 - 14:22
Saknat mig?Hmmm...undrar om morlock kommer dyka upp på PSN igen ikväll...
Har iaf ett ex liggandes...
Postad 23 February 2011 - 14:40
Postad 23 February 2011 - 14:41
Ca 5 timmar för mig.Hur lång är kampanjen? timmar alltså på ett ungefär.
Har inte läst igenom patchningslistan men de måste absolut fixa spawnystemet. Det är fullkomligt vidrigt, man kan ibland börja, springa framåt i två sekunder och sedan stöta på en fiende. Wtf? En gång blev jag skjuten i ryggen direkt i inledningen (jag hade väl spawnats i fiendecamp)....
Banorna är ju inte alls stora heller så... och med 5 banor varav en (en av snöbanorna) är värdelös så... Det är ju inte mycket innehåll tyvärr.
En gång igår fick jag spela Zoiler vs resterande. Dvs, jag var ensam i ena laget och 7 andra jagade mig. Öh? Det pågick i typ fem minuter innan fem andra kom in i mitt lag och förstörde för mig med sina 0-7, 1-7, 1-7, 1-6, 0-4................
Sen har vi infiltrator. Riktigt jobbig klass att möta imo eftersom man inte ser när de kommer. Ganska rolig att spela dock. Kan tänka mig att sniper med full stealth är rolig också. Det är rätt upplagt för camping i K3.
Och det går lite för snabbt att nå bodycount i TDM. Men det är typ samma i Black Ops. Önskar de höjde nivån så man fick spela lite mer per omgång.
Fortfarande kul dock.
Postad 23 February 2011 - 14:47
Saknat mig?
Har iaf ett ex liggandes...
Hahaha! Jag hoppas du menar att du har ett spel liggandes? Eller har du ett "ex liggandes" och därför har du tid att spela?
Nice, jag hoppas jag får lite tid över ikväll. Har visning av lägenhet imorgon så det är lite att fixa med först.
Redigerat av BrittBastard, 23 February 2011 - 14:48.
Postad 23 February 2011 - 14:50

KZ3

Alla figurer i hyllan

Banorna är ju inte alls stora heller så... och med 5 banor varav en (en av snöbanorna) är värdelös så... Det är ju inte mycket innehåll tyvärr.
Därför man ska köpa en fetare version så får man ju iaf med 2 extra banor
Postad 23 February 2011 - 14:55
Retro Map Pack finns ju att köpa på PSN redan idag.
Postad 23 February 2011 - 14:58
Retro Map Pack finns ju att köpa på PSN redan idag.
Är storen uppdaterad och vad är priset på Retro Map Pack?
Postad 23 February 2011 - 14:59
Och hur skulle det fungera ifall vi är i ett party och vissa har köpt extra banor? Blir det som i Black Ops månntro att de inaktiveras om alla i partyt inte har dem?Retro Map Pack finns ju att köpa på PSN redan idag.
Postad 23 February 2011 - 15:04
Och hur skulle det fungera ifall vi är i ett party och vissa har köpt extra banor? Blir det som i Black Ops månntro att de inaktiveras om alla i partyt inte har dem?
Antagligen.
---
Angående uppdateringen av PSS så sker den väl som vanligt gissar jag, d v s mellan 16-19.
Kostar €4.99, så blir väl 50-70SEK.
Redigerat av BrittBastard, 23 February 2011 - 15:05.
Postad 23 February 2011 - 15:18
Gäller att sticka ut lite ibland!Helt rätt. Jag har ratat många spel som andra älskar. :-)
Postad 23 February 2011 - 16:07
Tror det redan finns en?Så nu är man äntligen hemma! Kommer någon slänga upp en MHB-klan?
Eller har den blivit raderad?
Postad 23 February 2011 - 16:28
Postad 23 February 2011 - 16:46
KZ2 MP > KZ3 MP.Jäkligt trist det inte går välja att spela mindre matcher som t ex 6v6, blir så jäkla grötigt som det är nu
Bra jobbat GG...
Postad 23 February 2011 - 17:26
Snyggt uppställt!
Är lite förvirrad nu. I lådan låg det 2 st. koder för DLC+ att jag fick en extra för förbokningen. Det är inte så många spel som man får 3 koder till! Har bara använt en kod nu för soundtracket och XMB-temat och Retro map pack. Grymt doolt XMB-tema med ljudfiler från spelet också! Retro Map pack kostar 45:-
Tror inte jag ska använda koden för mina upplåsningsbara vapen förrän nästa helg. Ska spela klart SP först. Om jag förstått det av mina trophies har jag en eller 2 delar kvar av spelet innan jag har klarat det. Ca. 6-7 timmars speltid då skulle jag uppskatta det till. Jag har inte stött på så stora svårigheter och tror nog att jag har rätt i att säga att 2:an var mycket svårare. Nu har jag dock fegat och spelat på normal svårighetsnivå.
Har spelat den senare halvan av spelet med Move/sub controller. Det funkar väldigt bra, men inte helt perfekt och det lär bli bättre med Sharpshootern som äntligen är skickad! Dock kan jag hålla med om att storyn känns inte lika djup som i 2:an, men det är våldsammare.
Postad 23 February 2011 - 17:28
är det 24 timmar spel tid ?? annars är det ganska bort kastat om man om man spelar 3 timmar & sedan måste
iväg o jobba 10 timmar..
Postad 23 February 2011 - 17:31
Trean är lättare (körde på hard). Det är ett av problemen.tror nog att jag har rätt i att säga att 2:an var mycket svårare. Nu har jag dock fegat och spelat på normal svårighetsnivå.
Postad 23 February 2011 - 17:57
Trean är lättare (körde på hard). Det är ett av problemen.
Hävdar motsatsen. Hade så mycket problem med att klara Elite i 2:an. Är inte roligt när det är irriterande svårt.
Postad 23 February 2011 - 18:03
Inte när det är alldeles för lätt heller, de måste ju hitta en balans. Vilket de enligt mig inte gjort. Man är typ odödlig tack vare återupplivnings- och rehealthsystemet och checkpoints är aldrig mer än fem sekunder bort. Men to each his own.Hävdar motsatsen. Hade så mycket problem med att klara Elite i 2:an. Är inte roligt när det är irriterande svårt.
Postad 23 February 2011 - 18:08
Inte när det är alldeles för lätt heller, de måste ju hitta en balans. Vilket de enligt mig inte gjort. Man är typ odödlig tack vare återupplivnings- och rehealthsystemet och checkpoints är aldrig mer än fem sekunder bort. Men to each his own.
Jo, det är också sant. Men tänk på att det är möjligt att spela Co-op offline. Då har jag det hellre på detta sätt än i ex. Halo där det helt plötsligt är en extra karaktär som den andra spelaren spelar med. Det händer ofta att AI:n är långt borta och kan inte återuppliva.
Postad 23 February 2011 - 18:11
Hmm, vad menar du?Jo, det är också sant. Men tänk på att det är möjligt att spela Co-op offline. Då har jag det hellre på detta sätt än i ex. Halo där det helt plötsligt är en extra karaktär som den andra spelaren spelar med. Det händer ofta att AI:n är långt borta och kan inte återuppliva.
Postad 23 February 2011 - 20:03
Hmm, vad menar du?
Ja, i Halo spelar man väl ensam när man spelar en spelare. När man spelar 2 spelare dyker figuren upp från ingenstans efter filmsekvenserna. I filmsekvenserna är det bara 1 figur som springer runt. I Lost Planet 2 är det alltid 4 karaktärer som springer runt.
Postad 23 February 2011 - 20:03
Jag försökte beställa beställa KZ3-bundlen från amazon.com, 94$ + frakt och den gråa sharpshootern.
Gick ej, dom vägrar skicka bössan.
Försökte på amazon.co.uk, gick bra men då får man den röda bössan och dessutom till ett högre totalpris 74,27£.
Vart/hur beställde du din klarinetten?
Knappt lönt att beställa den från nån utlänsk sida då verkar det ju som, webhallen tar 949kr.
Har ni några bra tips vart man kan köpa bundeln billigast annars?
Stör mig på båda färgsättningarna på bössan, men antar att det är för att det inte ska likna ett riktigt vapen för mycket, skulle vilja ha en svart...
Redigerat av Dr. Death, 23 February 2011 - 20:04.
Postad 23 February 2011 - 20:14
Men...
Jag försökte beställa beställa KZ3-bundlen från amazon.com, 94$ + frakt och den gråa sharpshootern.
Försökte på amazon.co.uk, gick bra men då får man den röda bössan och dessutom till ett högre totalpris 74,27£.
Vart/hur beställde du din klarinetten?
Knappt lönt att beställa den från nån utlänsk sida då verkar det ju som, webhallen tar 949kr.
Har ni några bra tips vart man kan köpa bundeln billigast annars?
Stör mig på båda färgsättningarna på bössan, men antar att det är för att det inte ska likna ett riktigt vapen för mycket, skulle vilja ha en svart...
Döden, jag beställde min från Play.com. Ska bli intressant om jag får den. Den beställdes i måndags och skickades idag. Vet ej hur lång tid det tar, men det har tagit allt från 1-5 veckor. Dead Space Aftermath tog knappt 1 vecka.
Stör mig också på färgsättningen. Fast jag föredrar grått istället för rött, men det blir nog rött när jag får den. Är den röd funderar jag faktiskt på att måla den svart/mörkgrön precis som mitt favoritvapen AK5. Är det någon som vet vilka färger jag ska använda isåfall? Lär använda Humbrols färger eller dyl. Vad ska Sharpshootern föreställa? Har hört MP5, men jag tycker inte den är så lik...
Webhallen och Discshop har skjutit på leveransen till mars. Det verkar vara leverantörsproblem enligt Discshops hemsida.
Postad 23 February 2011 - 20:53
Axelmusic verkar var billiga, dock så känns leveranssäkerheten inte helt hundra - 7-28 dagar...Men...
http://www.axelmusic...ls/711719810001
Postad 23 February 2011 - 21:29
Grymt spel och ångrar inte inköpet alls. Jag gjorde rätt som spelade med Move också. Verkar vara rätt många delar i spelet som är gjorda för Move. Det underlättar iaf.
Postad 23 February 2011 - 22:00
Redigerat av OWC, 23 February 2011 - 22:00.
Postad 23 February 2011 - 23:11
Värdelöst att spela TDM, går alldeles för snabbt och man får ju alldeles för lite XP.
Postad 23 February 2011 - 23:51
/ea
Postad 23 February 2011 - 23:56
Postad 24 February 2011 - 00:00
Mmm, tyvärr går TDM för snabbt, å andra sidan är det roligare än de andra spellägena som är helt kaotiska. Nu ska du göra det, sen ska du göra det. Fattar ingenting och väljer man fel gubbe (som shotgun på en bana med 1000 meter till närmaste gubbe varje gång man dör) så får man ha det tråkigt i en halvtimme eftersom man inte kan byta klass (vad jag kan se). Det är ärligt talat inte roligt med alla maskiner och flygande jetpacks och skit. Jag gillar när det är så avskalat som möjligt och då är ju TDM enda alternativet.Kul lir ikväll grappar, det lilla jag var med d v s.
Värdelöst att spela TDM, går alldeles för snabbt och man får ju alldeles för lite XP.
Tror man får mer exp av TDM om du ser på hur många matcher du hinner med innan du har klarat av en runda av det andra.
Sen var det laggfest idag jämfört med innan spelet hade släppts till alla. Servrarna har väl problem. Folk hoppade fram. Slängdes ju ut från spelet i slutet också.
Man får väl säga att banorna är för små för så många spelare också? Rörigt.
Postad 24 February 2011 - 00:02
Nu när jag tittat lite mer på bilderna så vet i fan om jag nästan föredrar den röda, hur lustigt det än låter så ser ju nästan den gråa mer plastigt ut... lol
Annars får man väl lacka den svart som klarinetten var inne på, men det kommer man väl inte orka.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Kommer du köpa Killzone 3?
36 filmer
24 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?