Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 15 November 2010 - 12:11
Postad 15 November 2010 - 12:25
Får säga att det har varit bra mycket bättre på lagg fronten denna helgen! Får dom det att bli lika ok som i MW2 så kommer jag att älska detta spelet. Lite bättre ljud åxå så man hör var folk e.... Hjälper knappt med Ninja Pro heller... Lite jobbigt att skaffa Pro på sakerna nu, men har lyckats få ihop dessa: Ninja, Ghost, Slight of hand samt Hardened. Värsta var Ghost Pro av dem, var tvungen att ge bort tre sentry guns i FFA innan jag lyckades ta sönder en...
Är det Ghost Pro som gäller för att inte synas av tex chopper gunner? Chopper Gunner är ju helt retard speciellt på Nuke Town, man har ju inte en chans att komma längre än 1 meter från spawn
Postad 15 November 2010 - 12:28
Postad 15 November 2010 - 12:31
Är det Ghost Pro som gäller för att inte synas av tex chopper gunner? Chopper Gunner är ju helt retard speciellt på Nuke Town, man har ju inte en chans att komma längre än 1 meter från spawn
Japp, det stämmer.
Han hade nog fixat det själv på något sätt. Det fanns ett antal val för vad man kunde rapportera en spelare för bl a "offensive emblem"
Rätta mig om jag har fel, l2ickard, ekaa, status eller nån annan som är på 50 eller förbi.
Tror att man vid 50 kan göra ett eget "layer".
Postad 15 November 2010 - 12:35
Postad 15 November 2010 - 13:27
Postad 15 November 2010 - 13:36
Japp, det stämmer.
Rätta mig om jag har fel, l2ickard, ekaa, status eller nån annan som är på 50 eller förbi.
Tror att man vid 50 kan göra ett eget "layer".
Nej du Britt, Ekaa till hör ej nån av dom kolla grabbarna som trycker på knappen. Ett tryck på knappen är man elite.
Hör du det Ekaa?
Postad 15 November 2010 - 13:45
Nu när vi ändå är inne på prestige-ämnet. Har lagt märke till att det finns ett "game mode" som heter Prestige. Vad kan man spela där?
Det enda man kan göra vid första prestige LVL är att köra TDM med dom som ej tryckt på knappen.
Postad 15 November 2010 - 14:11
Det enda man kan göra vid första prestige LVL är att köra TDM med dom som ej tryckt på knappen.
Man kan även gå in i prestige spelläget och bli impad av att av 400 000 online så spelar 125st detta, alltså no way in hell...
Postad 15 November 2010 - 16:16
Med tillräckligt många layers så kan man göra jäkligt mycket, inte direkt avancerat motiv heller. Sån skit ska rapporteras asap!
Då kan man rapportera folk som har hammaren och skäran som emblem också...
Postad 15 November 2010 - 16:25
Då kan man rapportera folk som har hammaren och skäran som emblem också...
Haha, jag och härjan har gått in för de där me att anmäla folk.
"Hörru härjan, va gör du? Jo jag anmälde han XXXXXXX för han svor!
hahahaha
Postad 15 November 2010 - 18:05
+1Då kan man rapportera folk som har hammaren och skäran som emblem också...
Postad 15 November 2010 - 18:11
och kors... kristendomen har haft ihjäl sin beskärda del av folk genom åren också...+1
Postad 15 November 2010 - 18:53
Postad 15 November 2010 - 19:37
Kolla min fileshare eller vad det heter i spelet.
Postad 15 November 2010 - 19:48
Kan man anmäla sig själv?Haha, jag och härjan har gått in för de där me att anmäla folk.
"Hörru härjan, va gör du? Jo jag anmälde han XXXXXXX för han svor!
hahahaha
Postad 15 November 2010 - 20:36
Jag bryr mig inte om så de jag möter har en jättepenis, Hakkors, Hammaren och skäran eller vad som på sitt emblem.
Det är upp till var och en att göra ett personligt emblem och vill det då ha en jättepenis som symbol så får det väl stå för dom.
Enda anledningen till att jag skulle anmäla någon är om det fuskar i spelet så det stör spelupplevelsen likt "sitta under marken" glitchen på MW2.
Här är en länk för er alla som vill se lite olika udda emblem.
http://www.giantbomb...-465237/?page=5
Redigerat av Pip, 15 November 2010 - 20:41.
Postad 15 November 2010 - 20:41
Ok, någon som har ett tips på ett prisvärt headset/bt mic till ps3 när man lirar cod?
Jag kör med PC headset och externt ljudkort till ps3:an och det funkar kanon, sen hör du ju inte FI i det här spelet iallafall, även om de kommer klampandes med slalompjäxor, men det är ju en annan sak
Ta en koll i mitt galleri så får du se headset och ljudkort, det som är bra är att du kan själv välja och vraka vad du vill ha för headset att koppla in till ljudkortet.
Postad 15 November 2010 - 21:03
Postad 15 November 2010 - 21:49
Det där med att anmäla tycker jag är dagisnivå. "Mamma mamma titta han har ett emblem som inte jag gillar. Jag tar faktiskt illa upp."
Jag bryr mig inte om så de jag möter har en jättepenis, Hakkors, Hammaren och skäran eller vad som på sitt emblem.
Det är upp till var och en att göra ett personligt emblem och vill det då ha en jättepenis som symbol så får det väl stå för dom.
Fast om nu möjligheten finns så varför inte använda den, de e ju inte direkt (hoppas jag) tanken att man ska göra såna saker.
Sen finns de ju dom som tar det ett steg längre. Såg en som gjort en*** som sprutade. Han hade utgått från renen som finns med i spelet och det ena hornet fick agera slafs slafs
Redigerat av Unregistered73199dd3, 15 November 2010 - 21:49.
Postad 15 November 2010 - 21:58
Visst kan man anmäla om man vill men jag tycker det är en sådan liten sak ungefär som att bli anmäla någon för att ha pissat ute i en buske, eller för att någon unge cyklar utan hjälm.
Postad 15 November 2010 - 22:04
Det där med att anmäla tycker jag är dagisnivå. "Mamma mamma titta han har ett emblem som inte jag gillar. Jag tar faktiskt illa upp."
Enda anledningen till att jag skulle anmäla någon är om det fuskar i spelet så det stör spelupplevelsen likt "sitta under marken" glitchen på MW2.
Hahaha, tycker Cloud borde anmäla denna
Postad 15 November 2010 - 22:12
Idag var det ospelbart igen
jepp, jag gick över till zombies istället. var ju helt omöjligt att spela tyvärr..
men jag är optimistisk och tror det kommer bli bättre, det är det enda som stör mig, annars är det ett toppenspel tycker jag med roliga banor och välballanserade vapen
Postad 15 November 2010 - 23:05
Hahaha, tycker Cloud borde anmäla denna
![]()
Det där är ju bara... sjukt.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 15 November 2010 - 23:07.
Postad 16 November 2010 - 00:18
Jag struntar fullständigt i om folk vill ha könsorgan som sprutar kroppsvätskor.Förstår din tanke men tycker ändå att det är löjligt. låt folk göra sina emblem utan censur.
Visst kan man anmäla om man vill men jag tycker det är en sådan liten sak ungefär som att bli anmäla någon för att ha pissat ute i en buske, eller för att någon unge cyklar utan hjälm.
Men när vi trampar in på främlingsfientlighet och ras hat, nej det kan de hålla på med i en håla någon annanstans.
Postad 16 November 2010 - 00:25
Dvs TT,
Var fruktansvärt mycket trevligare än andra spelsätt.
Visst det laggade till någon gång ibland.
Men inte alls som förut.
Tror vi vann alla rundor faktiskt.
Fick mitt bästa resultat so far efter 5 h spel, 22-4 (killstreak på 9).
Postad 16 November 2010 - 00:58
så länge det inte går för långt är jag på din linje, men ge fan i barn och annat äckligt så är jag nöjd...
Postad 16 November 2010 - 01:59
Nu lite jagärextrastoltbilder
En av mina bästa matcher någonsin faktiskt. Lyckades klara 4 mot 1 läge med endast en upplockad Makarov. Armsvetten var ett faktum.

Och såklart så måste man ta vara på såna här tillfällen med

Kerren var sjukt på G idag. Chopper gunner efter chopper gunner. Klimax var när han fick in den på Nuke town typ 2-3 ggr på raken.
Tror jag rankade upp ungefär 10 levels idag så effektiv speltid kan man nog kalla det.
Postad 16 November 2010 - 06:59
+1Jag struntar fullständigt i om folk vill ha könsorgan som sprutar kroppsvätskor.
Men när vi trampar in på främlingsfientlighet och ras hat, nej det kan de hålla på med i en håla någon annanstans.
Tack för liret igår L2ickard, Rilly, Evil_Rodge?! Men en liten fråga, en av gångerna vi körde Firing Range tyckte jag att en i vårat lag satt/sprang runt under marken?? Nedanför lilla balkongen vid typ däckbarriärerna.
Postad 16 November 2010 - 08:10
Idag var det ospelbart igen
Tyckte det gick ganska bra ja, 22-0 i en match och 17-4 i nästa.
TDM då.
@Birka: Jaha, 22-1? Kasst. Ska man dö kan man ju lika gärna göra det fler gånger.
Postad 16 November 2010 - 09:21
Fick i alla fall prova på gunship eller vad den heter, den fetaste! Den va lite rolig med raketer och allt men kanske inte direkt någon man har i killstreaken. Jag fick min från en låda.
Håller på och låser upp Ghost Pro. Det kommer ta sin tid. De där 30 helikoptrarna är jobbiga att få ner. Har 24 st kvar...
Postad 16 November 2010 - 09:22
+1
Tack för liret igår L2ickard, Rilly, Evil_Rodge?! Men en liten fråga, en av gångerna vi körde Firing Range tyckte jag att en i vårat lag satt/sprang runt under marken?? Nedanför lilla balkongen vid typ däckbarriärerna.
Det är ju ditt 64k modem som inte riktigt hinner med! Det är därför du studsar omkring som en ping pong boll på alla banor! :-D
Postad 16 November 2010 - 09:37
Har lyckats en gång och kanske försökt 15-20ggr.
De är inte helt enkelt att skjuta ner choppern och värre blir de när man
försöker med RPG:n som drar åt alla möjliga håll förutom mot
det man siktar på. När man försöker med de första raketgeväret (som
man har default) med låsning så spottar choppern ur sig massor av flares
så man missar ändå.
Mötte igår en kille som fick 89-7 i K/D under en runda Domination
på "Rymdraketbanan" mha av choppern som gjorde rent hus...
Postad 16 November 2010 - 09:44
Postad 16 November 2010 - 09:48
Då borde det funka fint att skjuta ner det mesta.
Köpte den på slutet igår så har inte hunnit testa så mycket än.
Postad 16 November 2010 - 10:26
Igår var det förtusan en av de värsta kvällarna. Lagget var fruktansvärt! Samt att det näst intill var omöjligt att joina varandras partys. Jag tror Benny ragequita ifrån lobbyn, så illa var det.
Nä det var ingen ragequit, kom helt enkelt inte in trots fyra försök så ja accepterade och la ner. Att det finns ett gäng som lyckas göra 22-0, 22-1, och ösa in killstreaks tyder juh på samma sak, ett lagg som gör att vissa blir odödliga medans andra kan dra 10 kulor FAL i valfri Fi innan det eventuellt blir en kill... Det funkade lite bättre sen mellan 22-24 iaf...
Redigerat av BennySlyden, 16 November 2010 - 10:27.
Postad 16 November 2010 - 10:33
Nä det var ingen ragequit, kom helt enkelt inte in trots fyra försök så ja accepterade och la ner. Att det finns ett gäng som lyckas göra 22-0, 22-1, och ösa in killstreaks tyder juh på samma sak, ett lagg som gör att vissa blir odödliga medans andra kan dra 10 kulor FAL i valfri Fi innan det eventuellt blir en kill... Det funkade lite bättre sen mellan 22-24 iaf...
Neeh, vi har skills.
Skämt åsido, jag lyckades faktiskt plocka dom flesta av de 15 som jag sköt själv i ryggen så där hade jag nog inte så stor nytta av eventuellt lagg. Dock var detta mellan 16-18 och då tror jag att det brukar vara bättre än 18-22.
Motståndet var väl inte det bästa heller, tror Eapea fick 22-5 eller nåt liknande också.
Så nu är min killstreak på 15, vad har ni?
Redigerat av BrittBastard, 16 November 2010 - 10:35.
Postad 16 November 2010 - 10:45
Håller på och låser upp Ghost Pro. Det kommer ta sin tid. De där 30 helikoptrarna är jobbiga att få ner. Har 24 st kvar...
Ska du bara skjuta ner helikoptrar så kan det ta sin tid
Postad 16 November 2010 - 10:48
Igår var det förtusan en av de värsta kvällarna. Lagget var fruktansvärt! Samt att det näst intill var omöjligt att joina varandras partys. Jag tror Benny ragequita ifrån lobbyn, så illa var det.
Fick i alla fall prova på gunship eller vad den heter, den fetaste! Den va lite rolig med raketer och allt men kanske inte direkt någon man har i killstreaken. Jag fick min från en låda.
EDIT: Lite sen med svaret, men låter det stå kvar.
Jobbigaste med Ghost Pro är att hitta en sentry gun sen ta sönder den, dom är grymt farliga nu... Behöver inte skjuta ner 30 helikoptrar, räcker med Spy Plane... Inte svårt alls faktiskt. Helikoptrar e lite jobbigare, men nu med näst sista launchern så är det riktigt lätt, särskilt med Ghost Pro ^^
@Britt Jag har 12, haft det sedan förra måndagen....
Redigerat av Johnsson1975, 16 November 2010 - 10:50.
Postad 16 November 2010 - 10:56
En sentry gun har jag redan knivat, så det är lugnt
Postad 16 November 2010 - 11:03
Men vafan! Jag börja med att skjuta ner spy plane för jag trodde de ingick men fick ingen pinne för dem i challengen så börja istället gå på helikoptrarna. Skumt! Får testa igen. Men man måste väl använda raket?
Går snabbast med raket, men bårde fungera med vanliga bössan med, tar en del ammo dock...
Tur för dig med sentryn asså... Jag fick spela FFA och ge bort mina sentry guns för att kunna ta sönder dem... Tredje försöket så gick det bra.
Postad 16 November 2010 - 11:13
Helikoptrar tar 3 raketer om du är på långt håll så försök hålla utkik efter om någon annan skickar en raket på den och sedan skicka iväg din. Fast om man är precis under den så har jag faktiskt lyckats med endast en raket. Men som sagt innan så håll utkik efter spy planes.
Britt man ska dö efter varje match annars fuskar man
Postad 16 November 2010 - 11:34
Men vafan! Jag börja med att skjuta ner spy plane för jag trodde de ingick men fick ingen pinne för dem i challengen så börja istället gå på helikoptrarna. Skumt! Får testa igen. Men man måste väl använda raket?
Ja spyplanes ska räknas om man skjuter ner dom med ursprungliga raketgeväret, alltså den man spawnar med.
Postad 16 November 2010 - 11:37
Det är ju ditt 64k modem som inte riktigt hinner med! Det är därför du studsar omkring som en ping pong boll på alla banor! :-D
Postad 16 November 2010 - 11:52
* - Improved matchmaking to find matches faster
* - Improved match and host selection; will result in much better networking conditions for all games (a.k.a., decreased lag)
* - Weekly and Monthly leaderboards stats reporting incorrectly for kills, deaths and assists (All Time leaderboard not affected by this)
* - Additional improvements to party system
* · Improved matchmaking to find matches significantly faster
* · Improved matchmaking to ensure that players are more effectively matched to games with the best networking conditions
* · Improved host selection to ensure that the best host is always selected in the pre-game lobby
* · Improved party system to ensure that parties don’t get broken apart
* · Disable ability to join Private Match, Combat Training and Theater lobbies when searching for Player Match games
* · Server-side and game-side changes to decrease the amount of failed Film uploads
* · Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
* · Prevention of Combat Training stats getting crossed with Player Match stats under rare conditions
* · Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
* · Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions
* · Prevention of Gunship failing to give player full control under rare conditions
* · Prevention of temporary loss of functionality when a button was being held down at the point of a disconnect
* · Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
* · Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
* · Additional online security enhancements
* · Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
* · Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
* · Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
* · Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
* · Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location
* · Disable ability to vote for a previous map twice in a row
* · Optimization to prevent friends list from spamming user while in game – will improve game performance for users with large numbers of friends
# · Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
# · Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
Sweet, får se om man hör plant/defuse bättre efter det, som det är nu måste man ju fan stå och titta på bomben=säker död. Dessutom borde Ninja och Ninja Pro generellt sett vara betydligt mer användbart efter den fixen.
EDIT: · Disable ability to vote for a previous map twice in a row
+1 på den.
Redigerat av BrittBastard, 16 November 2010 - 11:56.
Postad 16 November 2010 - 11:58
En hel del "live fixes in progress":
# · Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
# · Additional fine-tuning of audio levels for bomb plants/defuses
Sweet, får se om man hör plant/defuse bättre efter det, som det är nu måste man ju fan stå och titta på bomben=säker död. Dessutom borde Ninja och Ninja Pro generellt sett vara betydligt mer användbart efter den fixen.
EDIT: · Disable ability to vote for a previous map twice in a row
+1 på den.
Och detta kommer före eller efter GT5 ?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
93 filmer
2 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna