Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 11 October 2011 - 11:58

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Battlefield 3 Maps
Operation Métro (MP_Subway)
Grand Bazaar (MP_Bazaar)
Tehran Highway (MP_Highway)
Caspian Border (MP_Forest)
Noshahr Canals (MP_Canals)
Operation Firestorm (MP_Oilfields)
Seine Crossing (MP_Paris)
Kharg Island (MP_Kharg)
Damavand Peak (MP_Basejump)

Här är listan på MP mapsen. Vi känner ju till fyra sedan tidigare och kodnamnet "MP_Basejump" för ju tankarna till trailern "My Life" där man i slutet av trailern ser ett antal soldater göra ett skapligt basejump.
Postad bild

Postad 11 October 2011 - 12:51

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Minst 5 av dessa kartor utspelar sig i Iran. Ska bli spännande! :)

Postad 11 October 2011 - 13:48

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Gör det. Jag är nyfiken om du hittar något så give me updates :)

Vart "2 st Corsair 120GB Force 3 Series SATA III 2.5" (SSD) NEW Version (CSSD-F120GB3-BK)", får se hur det funkar. Att jag "bara" valde 120GB var för att jag ändå inte hinner fylla mina diskar innan jag byter ut dom :P Dessutom så kan man rensa bland saves å så.. Jag tror att 120GB räcker nog aldeles utmärkt så länge man inte lägger upp foton och videos på PS3:an.

Postad 11 October 2011 - 13:53

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Här är listan på MP mapsen. Vi känner ju till fyra sedan tidigare och kodnamnet "MP_Basejump" för ju tankarna till trailern "My Life" där man i slutet av trailern ser ett antal soldater göra ett skapligt basejump.

Sen kommer ju Back to karkand och .. det var väl fler revival-kartor som skulle komma?

...Dock lite senare kanske..

Postad 11 October 2011 - 13:55

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Fast Back to Karkand är ju en expansion lik den som Vietnam var för BFBC2,
dvs en Andra världskriget expansion så som jag förstått det. Med bla Wake fucking Island!

Postad 11 October 2011 - 13:55

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Sen kommer ju Back to karkand och .. det var väl fler revival-kartor som skulle komma?

...Dock lite senare kanske..

De maps som är med i det paketet är:

Sharqi Peninsula
Strike at Karkand
Gulf of Oman
Wake Island

Postad 11 October 2011 - 13:59

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0

Minst 5 av dessa kartor utspelar sig i Iran. Ska bli spännande! :)

Hade varit mer intressant ifall de utspelat sig i Israel.

Postad 11 October 2011 - 14:02

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

De maps som är med i det paketet är:

Sharqi Peninsula
Strike at Karkand
Gulf of Oman
Wake Island

OJOJ! Vilka guldmaps!!!! :D

Postad 11 October 2011 - 14:58

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

dvs en Andra världskriget expansion så som jag förstått det. Med bla Wake fucking Island!

Heh, 2:a världskriget-expansion? Mysigt... =) Ja, det hade väl varit lite kaka på kaka att spela back to karkand med moderna vapen som i BF2 fast bara en ny motor.. inte särskilt "kreativt". Men med 2:a världskriget så blir det ju lite större skillnad.

Postad 11 October 2011 - 15:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte om jag förstod dig rätt, men vad gäller det andra har du isåfall fel.

Back to Karkand är förvisso ett sk expansion pack ja, men den har inget med WW2 att göra över huvud taget. Dom har tagit dom 4 populäraste mapsen och gjort om dom med nya Frostbite 2 motorn. Så det är samma bana i grunden men med vissa saker från BF2 som vapen, fordon etc. Så även med Wake Island.

http://www.battlefie...g/bf3-pre-order

Redigerat av masse70, 11 October 2011 - 15:14.

Postad 11 October 2011 - 15:36

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Nu vet jag inte om jag förstod dig rätt, men vad gäller det andra har du isåfall fel.

Back to Karkand är förvisso ett sk expansion pack ja, men den har inget med WW2 att göra över huvud taget. Dom har tagit dom 4 populäraste mapsen och gjort om dom med nya Frostbite 2 motorn. Så det är samma bana i grunden men med vissa saker från BF2 som vapen, fordon etc. Så även med Wake Island.

http://www.battlefie...g/bf3-pre-order

Bra, är duktigt less på WW2 både som spelform och historia.

Postad 12 October 2011 - 02:07

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Sitter och kollar på lite förboknings erbjudanden på BF3*
Limeded edd,med DLC:n är ju ett måste för mig.

Men EA har ju 4 erbjudanden till som man kan få om man förbokar via vissa återförsäljare.. Dogtag pac 10 unika dogtags (ej intressant för mig), physikal warfare pack, en unki LMG(?), tillgång till DAO-12 (dag 1), unik ammo flechete till den, och en flash supp till en sniper bössa (unik?). och Specact Kit upgrade, mer kamouflerade skins, välja mellan ljus el mörkt skin (?).

Och till pc via origin PWP + en hagelspraka och en basker (verkar vara PC endast)

Har ett att CDON har Specact Kit upgrade till ps3, men var kan man hitta de andra via svenska ÅF, med special erbjudanden?
Men dom e ca 100kr dyrare än den billigaste enl prisjakt. Men det kanske det kan vara värt.. =)
Har googlat lite men har inte hittat bra jämförelsebilder mellan normal och special skin..

Är det någon som har mer info om dessa erbjudanden??

EDIT:
Källa:
http://www.battlefie...re-order-offers

Redigerat av Mortensen, 12 October 2011 - 02:09.

Postad 12 October 2011 - 05:59

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Sitter och kollar på lite förboknings erbjudanden på BF3*
Limeded edd,med DLC:n är ju ett måste för mig.

Men EA har ju 4 erbjudanden till som man kan få om man förbokar via vissa återförsäljare.. Dogtag pac 10 unika dogtags (ej intressant för mig), physikal warfare pack, en unki LMG(?), tillgång till DAO-12 (dag 1), unik ammo flechete till den, och en flash supp till en sniper bössa (unik?). och Specact Kit upgrade, mer kamouflerade skins, välja mellan ljus el mörkt skin (?).

Och till pc via origin PWP + en hagelspraka och en basker (verkar vara PC endast)

Har ett att CDON har Specact Kit upgrade till ps3, men var kan man hitta de andra via svenska ÅF, med special erbjudanden?
Men dom e ca 100kr dyrare än den billigaste enl prisjakt. Men det kanske det kan vara värt.. =)
Har googlat lite men har inte hittat bra jämförelsebilder mellan normal och special skin..

Är det någon som har mer info om dessa erbjudanden??

EDIT:
Källa:
http://www.battlefie...re-order-offers

Behövs det mer info? Skins är ju skins.. dogtags är ju dogtags.. physical warfare pack finns det ju en video på ( http://www.youtube.com/watch?v=G-ukxgldpOo ).

Klart att det kanske skulle va trevligt att se dogtagsen i detalj eller se en representation av de olika skinsen.

Webhallen här i sverige har ju en kombination av två av dem:
• SPECACT KIT: 8 unique multiplayer skins for the elite of the elite
• DOG TAGS: 5 Unique Dog Tag Designs to customize your soldier.

Gamestop kör med physical warfare pack

Om man har en kompis som köper i en annan butik än sig själv, så kan man lägga till dennes konto på sin PS3:a och få tillgång till dennes uppgradering, på så sätt kan man t.ex. få en kobination av alla 3 PS3-uppgraderingar på ett lätt sätt.

Edit: Jag beställde både från webhallen och gamestop. På gamestop så var det billigare (än webhallen) och man fick 100:- i presentkort om det är något intresse av det. Själv använder jag det för att reducera priset på nästa preorder (SSX) jag har. Webhallens var dock billigare med tanke på att jag beställde collectors edition som förvanlades till en vanlig limited edition för samma pris som PC-versionen (150:- billigare).

Redigerat av novaland, 12 October 2011 - 08:29.

Postad 12 October 2011 - 08:18

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Dice vet helt klart hur man gör trailrar så att dregglet börjar rinna!

Postad 12 October 2011 - 08:22

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Blir nog ett "hederligt" Limited edition.

Undrar vem man skall beställa av?

Postad 12 October 2011 - 08:27

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0

Blir nog ett "hederligt" Limited edition.

Undrar vem man skall beställa av?

Bokade mitt för ca. 5 månader sedan från MediaMarkt, dom brukar hålla bra pris dom krigar ju mot elgiganten :)

Postad 12 October 2011 - 09:02

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
De verkar ha biffat upp destruction-biten till release...

http://youtu.be/XbAl5NIFRGQ

Redigerat av Unregistered50fe2819, 12 October 2011 - 09:03.

Postad 12 October 2011 - 09:26

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Bokade mitt för ca. 5 månader sedan från MediaMarkt, dom brukar hålla bra pris dom krigar ju mot elgiganten :)

Bor dock 10mil från närmaste MM, så det får nog bli EG.

Postad 12 October 2011 - 09:31

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

De verkar ha biffat upp destruction-biten till release...

http://youtu.be/XbAl5NIFRGQ

Fast inget av det där materialet var ju något nytt faktiskt.

Det mesta av de scener som innehöll mest destruction var ju dessutom från singelkampanjen som ju som förväntat har mer destruction än i multi.

Så inget nytt under solen där tyvärr.

Postad 12 October 2011 - 09:40

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Vart "2 st Corsair 120GB Force 3 Series SATA III 2.5" (SSD) NEW Version (CSSD-F120GB3-BK)", får se hur det funkar. Att jag "bara" valde 120GB var för att jag ändå inte hinner fylla mina diskar innan jag byter ut dom :P Dessutom så kan man rensa bland saves å så.. Jag tror att 120GB räcker nog aldeles utmärkt så länge man inte lägger upp foton och videos på PS3:an.

Lite offtopic, men är det 2.5" enhet i PS3an? Och hur får du in två stycken? Hur gör man "backup" på save filer osv?
Du kan väl skicka ett PM så slipper vi köra OT :) Tack som fan. Jag är grymt sugen på detta då jag har den gamla, men bästa och snyggaste, 40Gb versionen. Min hårddisk är konstant full...

Postad 12 October 2011 - 09:48

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Lite offtopic, men är det 2.5" enhet i PS3an? Och hur får du in två stycken? Hur gör man "backup" på save filer osv?
Du kan väl skicka ett PM så slipper vi köra OT :) Tack som fan. Jag är grymt sugen på detta då jag har den gamla, men bästa och snyggaste, 40Gb versionen. Min hårddisk är konstant full...

Det är 2.5" ja.. 2st är för att det är 2st PS3:or (tjejens och min) :)

Postad 12 October 2011 - 10:31

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Ja kör 2st 500gb`s diskar i mina ps3or.
120gb är alldeles för lite i min bok iaf.

O då har ja dem inte fyllda med film.

Postad 12 October 2011 - 10:56

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Klart att det kanske skulle va trevligt att se dogtagsen i detalj eller se en representation av de olika skinsen.

Det sägs att de här bilderna skulle visa SPECACT kit:
http://battlefieldo...._specact_us.jpg
http://battlefieldo....specact_rus.jpg

Postad 12 October 2011 - 15:28

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
Nu har även jag beställt spelet. Hoppas att det dyker upp till releasedagen bara.

Postad 12 October 2011 - 16:56

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Det sägs att de här bilderna skulle visa SPECACT kit:
http://battlefieldo...._specact_us.jpg
http://battlefieldo....specact_rus.jpg

Haha, US assault-killen ser ut som det skulle kunna va nån deskjockey (it-nörd) som tar BF3 lite för seriöst :P

Postad 12 October 2011 - 17:30

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Nu har även jag beställt spelet. Hoppas att det dyker upp till releasedagen bara.

Nice, la själv en beställning idag oxå.

Postad 12 October 2011 - 20:47

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Behövs det mer info? Skins är ju skins.. dogtags är ju dogtags.. physical warfare pack finns det ju en video på ( http://www.youtube.com/watch?v=G-ukxgldpOo ).

Webhallen här i sverige har ju en kombination av två av dem:
• SPECACT KIT: 8 unique multiplayer skins for the elite of the elite
• DOG TAGS: 5 Unique Dog Tag Designs to customize your soldier.

Gamestop kör med physical warfare pack

Om man har en kompis som köper i en annan butik än sig själv, så kan man lägga till dennes konto på sin PS3:a och få tillgång till dennes uppgradering, på så sätt kan man t.ex. få en kobination av alla 3 PS3-uppgraderingar på ett lätt sätt.

Edit: Jag beställde både från webhallen och gamestop. På gamestop så var det billigare (än webhallen) och man fick 100:- i presentkort om det är något intresse av det. Själv använder jag det för att reducera priset på nästa preorder (SSX) jag har. Webhallens var dock billigare med tanke på att jag beställde collectors edition som förvanlades till en vanlig limited edition för samma pris som PC-versionen (150:- billigare).

Tänkte mer på info om vilken ÅF som har vilket specialerbjudande. =)
Eftersom jag har långt till närmaste Gamestop, ligger inte och kör 20mil+ (boka och hämta) för ett spel, hur bra special erbjudande de än har.
Game.se verkar vara billigast, 529 med specact kittet (?) Via webbhallen så får man det + dogtags för 599..

Redigerat av Mortensen, 12 October 2011 - 20:50.

Postad 13 October 2011 - 08:05

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

• 333 inlägg
  • 0
För ett par timmar sedan på twitter:

@jay_blings: Played a few rounds of rush on 2 new maps in Battlefield 3 on PS3. Forget what you know about the Beta.

Låter lovande!

Postad 13 October 2011 - 08:10

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
DICE har den senaste tiden arbetet hårt med att släppa information och intervjuer inför både betaversionen och den stundande premiären av Battlefield 3. Någon information kring "klanstöd" eller det fokus på e-sport som DICE tidigt förklarat sig arbeta för har dock uteblivit.

Under natten kunde man på Twitter följa hur "Community Manager" zh1nt0 gång på gång ställdes mot vägen med hårda frågor från användaren DJN00B. Tack vare detta finns det idag information kring såväl Battlerecorder och "spectator".

@DJN00B: Battlerecorder, yes or no?

@zh1nt0: Game is not launching with Battlerecorder.

Senare under natten kommenterade zh1nt0 kring Battlerecorder i en forumtråd:

I do understand the upset on this forum. After all, battlerecorder is a fantastic feature to have, especially in a game like Battlefield.

Me and Lars Gustavsson have been spending some time together on the road now and talked about creative design, shipping a game as well as the core foundation of making a game.

Shipping Battlefield 3, a game of this magnitude requires a lot of focus on the right details. Not saying that Battlerecorder isn´t the "right" detail, I´m just stating that there are so many screws and bolts that need to be tightened up in order to get this big project off the ground. Something I am very confident we´ve done very well right now.

You could say that when you make a game, it´s a prequel. When you ship the game, that is the beginning. When you speak with the public or media, people think shipping a game is the final instance in a row of possibilities. Let us not forget that we can always look into things and make changes in the game as well.

I do understand your concerns and of course I will be talking about this in the studio as well.

För dem som inte känner till Battlerecorder från Battlefield 2, var detta en funktion med vilken man kunde spela in en eller flera rundor på servern. Mer information här.

@DJN00B: Still didn't get an answer on the first person spectate mode.

@zh1nt0: Not on launch unfortunately. Of course shipping a game is a work in progress and after we've shipped, we will evaluate features.

@DJN00B: Can we have multiple soldiers and/or have a soldier name other than our EAID?

@zh1nt0: 1 soldier / account.

@Leki1982: So 8x8 Conquest, yes or no, as main e-sport mode with DICE support? Do your maps support this basic, fundamental mode?

@zh1nt0: We don't really sit around a campfire and pull features out of a hat, but the e-sport implementation has been discussed.

@Leki1982: So you discussed e-sports and decided against it?

@zh1nt0: Not at all. It's something that won't be implemented on launch but maybe post launch.

Den senaste tidens information och spelandet av betaversionen har till viss del lugnat den "community" som tidigare varit starkt negativ till DICE och Battlefield 3. Nu återstår det att se hur dessa nyheter tas emot under dagen och vilka fler kommentarer och eventuella utspel som följer på detta från DICE:s sida.

Postad 13 October 2011 - 11:50

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Bokat på Game nu, laddad till tänderna!

Postad 13 October 2011 - 17:34

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Ny info om 4 av mapsen på bloggen

One of our largest and most vehicle-friendly map, Operation Firestorm is the classic Battlefield gameplay taken to the extremes. Size-wise, and with some puzzle skills, you could actually place three Atacama Deserts -- one of the largest maps from Battlefield: Bad Company 2 -- within the playable area of Operation Firestorm.

Damavand Peak, internally known as Base Jump, is built on the idea that we want players to be able to base jump, and features our most extreme height differences ever in a Battlefield map. Attackers in Rush and Squad Rush will start high up on a mountain ridge above a mining facility. The only way down into the valley is to somehow make the 500 meter descent.

Dessa två låter ju helt underbara i alla fall, tre atacama eller ett stup på 500 meter hur kan det gå fel liksom.

Postad 13 October 2011 - 17:54

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

Attackers in Rush and Squad Rush will start high up on a mountain ridge above a mining facility. The only way down into the valley is to somehow make the 500 meter descent.

Undrar hur många snipers det kommer sitta på den klippan och försöka sig på marksman headshots då. :rolleyes:

Postad 13 October 2011 - 18:02

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Undrar hur många snipers det kommer sitta på den klippan och försöka sig på marksman headshots då. :rolleyes:

Lika många som kommer stå nedanför och göra samma sak :)

Postad 13 October 2011 - 18:26

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

http://bilder.egmont...baac876449d603f

Vet inte om vinkeln och avståndet är de bästa för en sniper :)

Postad 13 October 2011 - 18:29

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Ju svårare det är, desto fler kommer försöka. :)

Postad 13 October 2011 - 18:52

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

Jävlar!!! :wub:
Jag kommer placera mitt arsle där ett par gånger iaf B)

Postad 13 October 2011 - 19:41

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
rpg pawning delux från den hyllan baa!. :P

Postad 13 October 2011 - 19:56

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Det gäller bara komma ihåg vilken knapp som är för fallskärmen...

Postad 13 October 2011 - 21:42

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Postad bild

Man kan aldrig posta den här bilden för många gånger :P

Postad 13 October 2011 - 22:55

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Postad bild

Man kan aldrig posta den här bilden för många gånger :P

Men man måste ju skita på sig först ^^
(eller har dom ändrat på det?)

Inget dåligt stup.. Kan undra om en RPG når hela vägen upp innan den vänder...

Postad 14 October 2011 - 06:24

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Ball!

Postad 14 October 2011 - 12:00

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Någon som vet förresten. Det ryktades om att PC och PS3-spelare skulle kunna köra på samma servrar, och vad jag har förstått gjorde dom den på t.ex. Game con.. men hur slutade det hela, ligger det på is fortfarande? Har dom avvecklat den tanken, eller är det en kommande feature?

Postad 14 October 2011 - 12:07

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Någon som vet förresten. Det ryktades om att PC och PS3-spelare skulle kunna köra på samma servrar, och vad jag har förstått gjorde dom den på t.ex. Game con.. men hur slutade det hela, ligger det på is fortfarande? Har dom avvecklat den tanken, eller är det en kommande feature?

Som mixed playing? Alltså ps3 mot pc spelare? Det kan inte bli lyckat

Postad 14 October 2011 - 12:08

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Jisses... hade nog inte varit roligt för ps3 spelarna att möta några med tangbord/mus... och joystick till flyg... snacka om handicap! :o
Nae... håll konsoll för sig, och PC för sig är nog det bästa! ;)

Postad 14 October 2011 - 15:57

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

Med tanke på att konsol versionerna inte har fullt så enorma kartor, och är begränsade till 24p (mot 64 på PC). Så bedömer jag det som ytterst osannolikt.

Postad 14 October 2011 - 20:19

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Nu har de avslöjat resten av kartorna!

http://blogs.battlefield.ea.com/

Postad 17 October 2011 - 10:42

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Human tank shoot :) http://www.youtube.c...h?v=asd5BTsypow

Postad 17 October 2011 - 10:49

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
haha ja jävlar ^^

Postad 17 October 2011 - 14:57

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Här är en hel del info om en senare build som har spelats på ett LAN i USA: http://www.reddit.co...of_playtime_on/

Redigerat av OWC, 17 October 2011 - 14:57.

Postad 17 October 2011 - 15:11

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
"The SUNFIRE TACTICAL LIGHT OF THE GODS has been toned down just a bit. I'd say the circle of light is maybe 20-30% smaller? I didn't run into too many people using it."

Haha, bra ändring :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.