Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsungs SlimFit 32" CRT HDTV

1156 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung WS-32Z308P (TV) 2 5.1875 (15) Inga priser
Samsung TV - WS-32Z409PQ (TV) 1 (0) Inga priser
Samsung WS-32Z409TQ (TV) 1 7.5 (1) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 29 November 2005 - 20:18

Blistok
  • Blistok
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Det som är svårt i mitt fall är att företag där jag jobbar är återfösäljare för Scribona där jag har köpt TVn. Då blir automatiskt jag som får ringa till Samsung eftersom det är jag som är återförsäljare.

Tråkigt va'?

Postad 30 November 2005 - 00:38

korpenkraxar
  • korpenkraxar
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Hej! Länge sedan jag skrev något här, men jag tänkte bara meddela att jag skickat ett kort email till PLUS om TVn. Det tycker jag att ni som är drabbade ska göra också. Summera era erfarenheter och skriv till dom, ni har inget att förlora på det.

PLUS epost-protokoll hittar ni här:

PLUS

Detta var vad jag skrev:

Jag har följt utvecklingen i en tråd i forumet på sajten www.minhembio.com (sveriges troligtvis största sajt för hembioentusiaster) som handlar om en nylanserad TV-modell från Samsung för 7000:- som MÅNGA har haft problem med - den har varit av mycket dålig kvalité, reparationer har inte fungerat nämnvärt, flera återförsäljare har visat mycket dåligt omdöme och kunskap om konsumentköplagen. Samsung har slutligen tydligen ett avtal med återförsäljare om att dom inte kan lämna tillbaka felaktiga TV-apparater av vanlig typ (verkar inte gälla platta) - utan återförsäljarna får själva ersätta konsumenterna (vilket dom gärna slipper på kundens bekostnad).

Jag var själv länge intresserad av att köpa TVn, men när flera inlägg om fel började dyka upp beslutade jag mig för att avvakta och det gjorde jag rätt i, utvecklingen har varit mycket sorglig.

Jag är som sagt själv inte drabbad, men jag tror att många drabbade (detta gäller inte enskilda apparater, utan handlar om en helt misslyckad modell som aldrig skulle ha lämnat fabriken) skulle uppskatta om ni ville titta närmare på fallet. Jag bifogar här en länk till tråden, och uppmanar enskilda personer i tråden att ta kontakt med er.

https://www.minhembi...showtopic=97305

Tråden börjar fint med utlåtanden av teknikintresserade och hoppfulla grabbar, men övergår efter ett tag i vanmakt. Ni kan kanske vara intresserade av att börja läsa tråden från slutet, och tveka inte att fråga dom saker direkt i forumet.

Postad 30 November 2005 - 14:55

Zeunerts
  • Zeunerts
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Ringde DN idag och bad de lägga ut en artikel som de haft i papperstidningen förra veckan. Och det gjorde de.

"Kunden får ofta kämpa för sin rätt"

http://www.dn.se/DNe...ousRenderType=6

Stort TACK! DN för hjälpen. :)

Här kan ni läsa om era rättigheter som tyvärr inte butikerna kan. Speciellt Techni Store som jag har drabbats av.

Techni Store som inte drog sig för att ringa Samsung support och utge sig för att vara mig tror jag. För att försöka bli av med min reklamation

Misstänker att det var så för hur kan annars Samsung godkänna att jag står som ägare för ärendet hos Samsung och inte Techni Store själva som ringde in och anmälde ärendet. Tror inte det riktigt är butikernas ingång till Samsung när de ska reklamera en produkt.

Den här länken kan ni använda er av när ni mailar butikerna om reklamationer. Då de försöker föra över ärendet till en tredje part.

Får man starta en butik utan ha någon kunskap konsumentköplagen alls. Undrar jag.
Ställer frågan till audiovideo kedjan som Techni Store tillhör.

På den här sidan står det om trygghet för nya butiksägare.
https://www.audiovid...butiksagare.htm

"Är du trygg ger du dina kunder trygghet"

Men det står inget om att man behöver kunskap om konsumentköplagen.

Som skulle ge oss kunder lite trygghet. Tyvärr.

Redigerat av Zeunerts, 30 November 2005 - 14:58.

Postad 30 November 2005 - 15:57

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Men tveka inte utan anmäl dem till ARN!

Postad 03 December 2005 - 14:45

andreas_sat
  • andreas_sat
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Sådär, 2½ månad efter att min TV hämtades upp har jag ju äntligen lyckats avsluta ärendet. Köpet är hävt och jag har nu mina 7000+kr tillbaka på kontot.

Aldrig mer IT Servce (www.itservice.se), aldrig mer Samsung.

Tack och bock. Lycka till med era apparater!

Postad 03 December 2005 - 20:58

lutti
  • lutti
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0
Jag fick ÄNTLIGEN Jonas på datapryl att gå med på att låta mig bli av med den förbaskade TVn och få mina pengar tillbaka (han har bara spelat dum hela vägen och ignorerat vad jag sagt, bett mig kontakta samsung för att jag ska få mina pengar tillbaka osv. jag kämpade emot, och vann till slut).

Se upp för Jonas och Datapryl.se.

Postad 04 December 2005 - 00:49

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Jag handlar från denna stund bara på tre nätbutiker och det är, Komplett.se, datorbutiken.com och hembiobutiken.se Och aldrig mer en CRT från Samsung, deras TFT skärmar och LCD tv är ju bra iallafall.

Postad 04 December 2005 - 02:12

Unregistered49728006
  • Unregistered49728006
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Är ni som skriver på den här tråden säkra på att ni inte bara är kräsna?
Om man aldrig har haft en TV med bra bild blir man mycket besviken då?

Det fins ju inga andra vettiga TV på marknaden om man inte vill ha LCD, men en LCD skulle inte passa på mitt rum :(

Någon som har några förslag på vad jag ska göra?

Postad 04 December 2005 - 08:55

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Det fins ju inga andra vettiga TV på marknaden om man inte vill ha LCD, men en LCD skulle inte passa på mitt rum :(

Någon som har några förslag på vad jag ska göra?

<{POST_SNAPBACK}>

Bra geometri och bra bild på denna https://www.prisjakt...ukt.php?p=24089 Jag har den själv och den spöar denna skit tv från Samsung lätt. Det är bara att inse att Samsung inte längre kan göra CRT tv apparater.

Postad 04 December 2005 - 17:30

Gäst_nin_*
  • Gäst_nin_*
  • 0

Bra geometri och bra bild på denna https://www.prisjakt...ukt.php?p=24089 Jag har den själv och den spöar denna skit tv från Samsung lätt. Det är bara att inse att Samsung inte längre kan göra CRT tv apparater.

<{POST_SNAPBACK}>

Går det koppla en dator till denna på något bra sätt? Finns det någon CRT tv på svenska marknaden som klarar av det på ett bra sätt? T o m kanske VGA ingång?

Postad 04 December 2005 - 20:15

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Går det koppla en dator till denna på något bra sätt? Finns det någon CRT tv på svenska marknaden som klarar av det på ett bra sätt? T o m kanske VGA ingång?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej

Postad 06 December 2005 - 11:22

Blistok
  • Blistok
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Nu har även jag fått mina pengar tillbaka. Säger samma sak som alla andra .. ALDRIG MERA SAMSUNG!!!!

Postad 07 December 2005 - 00:44

Unregistered49728006
  • Unregistered49728006
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Om det är någon som undrar så har jag nu skikat ett medelande och frågat om det är samma fel på den lite enklare modellen SAMSUNG WS-32Z306.

Jag skriver vad de svarade när jag har fått svar från dem :rolleyes:

Postad 07 December 2005 - 08:12

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

• 2625 inlägg
  • 0
Men det är väl samma bildrör?

Postad 07 December 2005 - 11:56

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Det är ju fortfarande en Samsung..:rolleyes:

Postad 07 December 2005 - 17:42

Unregistered49728006
  • Unregistered49728006
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Vadå, "det är ju fortfarande en Samsung". Man kan väll inte dömma ett helt märke eller märkets CRT-Tvs bara pågrund av en dålig vara :rolleyes: ???

Det är ju som att säga att Action filmer är dåliga när man bara har sätt en :)

Postad 07 December 2005 - 18:14

slaven
  • slaven
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag håller helt och hållet med...
Jag var och kikade på tvn idag, visst de var vissa geometri fel MEN den är ju så snygg så man vill ju ha den bara för den skull.

Jag hoppas på att lillebror tvn inte har geometrifel eller på att samsung kommer ut med en ny modell snart... Samsung sa tilll mig att jag skullle ta kontakt med dom i mitten på december så jag hoppas på att någon ny version är på g då.

Postad 07 December 2005 - 18:24

Unregistered49728006
  • Unregistered49728006
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Jag håller helt och hållet med...
Jag var och kikade på tvn idag, visst de var vissa geometri fel MEN den är ju så snygg så man vill ju ha den bara för den skull.

Jag hoppas på att lillebror tvn inte har geometrifel eller på att samsung kommer ut med en ny modell snart... Samsung sa tilll mig att jag skullle ta kontakt med dom i mitten på december så jag hoppas på att någon ny version är på g då.

<{POST_SNAPBACK}>

Äntligen någon som håller med mig :rolleyes:.

Äfter som att det är samma bildrör i båda Tvs så är det nog inte att hoppas på att lillebrorn är bättre :o
Men en fins det hopp, Jag har ju inte fått svar på mina mail ennu :)

Om det kommer en ny crt med liknande design och utan större fel så vore det kallas ju :D
låva att du skriver så fort du vet något om en eventuel ny TV ;)

Postad 07 December 2005 - 20:01

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Med tanke på att de har släppt en modell med så många fel så är det ju bevisat att någon kompetens i den fabriken i Europa där tvn tillverkades inte finns.

Postad 07 December 2005 - 20:07

Unregisteredb26577e2
  • Unregisteredb26577e2
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag skickar tillbaka min TV imorrn. Beställde genom itservice och efter att ha läst inläggen här så verkar ju inte itservice vara ett av de snabbare företagen att betala ut..
Ni som beställde (och skickade tillbaka) genom itservice... hur lång tid tog det innan ni fick pengarna tillbaka på ert konto ungefär?

Kan man vara ganska säker på att få pengar och inte en taskigt lagad TV tillbaka?

Skicka gärna ett PM om ni inte vill bumpa den här tråden...
Tacksam för info!

Postad 08 December 2005 - 07:52

Unregistered49728006
  • Unregistered49728006
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Fick svar på mina mail idag :rolleyes:

"Jag kan nog tyvärrsäga att den har samma problem då det är samma teknik bakom
tv´n.
Jag tror dock inte den har lika grava fel men det ska tydligen vara problem även
med den
Med vänliga hälsningar
Jeanette Woxmark
Techni Store
08-749 22 46"

"Där har varit en del som varit fel, men dessa har samsung fixat till, om du
vill kan du ringa dem & prata om vad som gäller.

Samsung
Tel. 08-585 36787
(Med reservation för produkt & valutaförändringar utanför vår kontroll.)
M.v.h.
Jonas"

Postad 08 December 2005 - 10:42

slaven
  • slaven
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Det är bara att vänta på en ny model ifrån samsung...

Det finns nog inte något annat alternativ.

Postad 15 December 2005 - 16:25

SID 6.7
  • SID 6.7
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hittade precis den här tråden...

Jag är chockad! Jag köpte min Samsung SlimFit WS-32Z308P från Euronics i Södertälje (jag bor bara 5-600 meter från butiken) i början av November.

Jag har inte upplevt några av dom fel och besvär som ni beskiver, jag och alla mina vänner som sett TV:n tycker att det är den bästa bild dom sett!

Jag bad några vänner ta en titt om dom kunde se något fel på bilden (vi kollade testbild, text-tv, DVD och vanliga tv program) men dom liksom jag är överens om att den är felfri. TV bilden var lite grynig och inte helt tillfredställande från början men efter att jag köpt en 100Hz kabel så är den klockren, DVD:n kör jag via RGB-Scart och även den ser perfekt ut och slutligen så har jag min XBOX 360 inkopplad via komponentkabel och bilden där är rent magisk.

Jag tycker denna tv är ett klipp för det priset och tycker verkligen synd om er som verkar ha fått några riktiga skitexemplar.

Ville bara säga att inte ALLA Samsung SlimFit är felaktiga.

Har tyvärr ingen digitalkamera, så ni får helt enkelt tro på mitt ord... Jag LOVAR jag jobbar inte åt Samsung :D

Postad 15 December 2005 - 17:04

Unregisteredb26577e2
  • Unregisteredb26577e2
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag skickade in min TV i fredags, Parts fick den i tisdags. När jag nu mailar dom (torsdag) så får jag beskedet att den har blivit kontrollerad och godkänd som felaktig. Det måste jag säga var snabba puckar..
Är det någon annanstans det hakar upp sig sen med betalning och annat? (jag beställde av itservice)

Postad 15 December 2005 - 19:27

lutti
  • lutti
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det blir man. Bilden är alltså FÖRVRÄNGD. Som en Barbapappa ungefär, och felet är oreparerbart.
Gillar du förvrängd bild så blir du nog kanonnöjd.

Postad 03 January 2006 - 18:22

_Oskar_
  • _Oskar_
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Har haft denna tv i 3 månader nu, har upplevt geometri fel, buller av kabinett(har återgärdats) tinitusljud varje gång jag startar den (löses med en omstart efter 1min). Köpte även samsungs dvd-spelare HD850 som kan mata ut 1080i. Då märkte jag ett annat fel, bilden bara flimrar när jag ställer in 1080i, men dock funkar 768p fint. Är trött på alla fel, o samsungs okunniga svar, får se om man kan få den bytt eller pengarna tillbaka...

Postad 26 January 2006 - 22:08

crocodile
  • crocodile
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det är den här designen vi får se på de nya modellerna som kommmer till Sverige?

De verkar ju ha lite fler modeller att välja på i USA än vad vi har här. Skulle helst vilja ha en mindre tv än 32 tum i sovrummet men ändå widescreen. 29" ser ut att vara 4:3

Postad 27 January 2006 - 17:36

_Oskar_
  • _Oskar_
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Jag har skickat tillbaka min tv för gått nu, jag antar att man kan kräva pengar på garantin istället för bytt vara???
Fick lite info av service bolaget att denna modell nu ska komma med nytt bildrör och chassi.
Men jag kommer nog aldrig våga köpa Samsung igen.....

Postad 27 January 2006 - 21:41

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0
Nä Samsung är jag glad att slippa. Kommer de med en SED tv som fungerar bra så kanske inte annars.

Postad 01 February 2006 - 15:39

Stan64
  • Stan64
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Ni som har kvar teven i ägo. kan ni rova koppla in NES med ljuspistol och se om det funkar? =D Blev ruskigt nyfiken på det.

Postad 22 February 2006 - 21:43

localhero
  • localhero
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
TJA!

Ni som köpte TVn via Dialect, hur gjorde ni för att få era pengar tillbaka? Har försökt riktigt länge nu för att få ordning på det hela!!!!!Hatar dem mer än allt annat!!!!Körde ni in tvn själva eller kom de å hämta den?
Hoppas verkligen på svar!

MVH
Christian

Postad 23 February 2006 - 01:10

lutti
  • lutti
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0
Skulle vilja veta när de nya kommer. Någon aning, nån?

Postad 23 February 2006 - 13:01

kribban
  • kribban
  • Mästare

• 3037 inlägg
  • 0
Hej.

Såg att Netonnet har tagit in denna i sitt sortiment. Undrar i fall det fortfarande är lika stora problem med denna modellen eller om Samsung har lyckats att rätta till dem?

MVH Kribban

Postad 23 February 2006 - 13:25

Unregisteredb26577e2
  • Unregisteredb26577e2
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Skulle vilja veta när de nya kommer. Någon aning, nån?

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har inte köpt någon själv, men det är troligen den nya modellen Netonnet tagit in. Den har tillägget P i namnet. Jag hade den gamla modellen och hade problem med den. Fick dock snabbt tillbaka pengarna och köpte en 32" LCD från Samsung istället. Den är jag mkt nöjd med, men hade nog nästan hellre haft en sån här om jag vetat att den skulle fungera...

Så köp en och testa! =) Samsung har haft bra träning på reklamationer av den här modellen så får du problem bör det gå snabbt och smärtfritt att få pengarna tillbaka.... det gjorde det för mig som sagt, vilket jag tror till stor del berodde på att jag var ett par månader efter de första som reklamerade.

Postad 24 February 2006 - 14:32

lutti
  • lutti
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0
Det där Pet kan väl likagärna vara att det är en tysk modell de fått in? Fan vet om det inte var ett P efter min modell också.

Postad 06 March 2006 - 11:38

Unregistered069bc7e0
  • Unregistered069bc7e0
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Ni som har kvar teven i ägo. kan ni rova koppla in NES med ljuspistol och se om det funkar? =D Blev ruskigt nyfiken på det.

<{POST_SNAPBACK}>

måste också få veta :-P

Postad 12 March 2006 - 09:27

crocodile
  • crocodile
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Här finns lite mer info om den nya modellen, dock på tyska:

WS-32Z409

April
899 Euro
HDMI :angry:

Redigerat av crocodile, 12 March 2006 - 09:30.

Postad 12 March 2006 - 10:02

Unregistered441b6096
  • Unregistered441b6096
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
den är fin, men efter alla fel som var på förra modellen så ska man nog vänta tills det kommer något test så man kan se hur den klarar sig där :angry:

Postad 13 March 2006 - 21:58

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

• 1098 inlägg
  • 0
Jag har mailat till Samsung och frågat om de kommer att sälja CTV-32Z30 i Sverige, och vad den isåfall kommer att kosta, samt vilka specifikationer den har.
Återkommer i den här tråden när jag får svar.

Postad 13 March 2006 - 23:09

Unregisteredea4970c4
  • Unregisteredea4970c4
  • Lärjunge

• 455 inlägg
  • 0

den är fin, men efter alla fel som var på förra modellen så ska man nog vänta tills det kommer något test så man kan se hur den klarar sig där  :P

<{POST_SNAPBACK}>

lite info om den här http://www.reghardwa...d_ready_crt_tv/

Postad 14 March 2006 - 14:25

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
denna nya rackare ska jag ta mig en rejäl titt på. CRT och HD känns som den absolut bästa kombinationen.
och jag hoppas att dom lyckas bättre med denna än den som många här har problem med.
vore kul att se screenshots på hur xbox 360 ser ut i HD på en HD CRT.

Postad 14 March 2006 - 21:22

gusax
  • gusax
  • Beroende

• 1425 inlägg
  • 0
Den här känns ju riktigt het - bara den klarar äkta 720p och inte gör som merparten av de CRT-baserade HDTV-apparaterna i USA och konverterar 720p till 1080i :-/

En stor fördel med en CRT är ju att den kan ställa om sig till olika upplösningar och visa både 720p och 1080i från sina respektive bästa sidor.

Postad 14 March 2006 - 22:58

Unregisteredafe65710
  • Unregisteredafe65710
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
En sån TV vore ju inte fel, det absolut bästa vore ju 36" SED men i väntan på den tekniken så...
Klarar den både 720p och 1080p i 100Hz tro...?

Postad 15 March 2006 - 16:05

Stenlund
  • Stenlund
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
sådär, då var även min slimfit på väg mot reparation.. kommer inte gå att laga så får pengarna tillbaka, fan så nice.. Hade geometri fel från början, inte så farliga.. gillade tv så ignorerade det, men sen la fjärrkontrollen av också.. det fick vattnet i bägarna att rinna över !
köpte via voxon, verkar sköta sina reklamationer rikitgt bra !

/stenlund

Postad 15 March 2006 - 22:34

Unregisteredafe65710
  • Unregisteredafe65710
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Vaddå, finns de redan i Sverige?
Det stod ju att Storbritannien skulle vara först i europa och det först i maj månad???

Hur som helst, är de av undermålig kvalitet eller?

Postad 16 March 2006 - 18:44

bjornsva
  • bjornsva
  • Beroende

• 1330 inlägg
  • 0

denna nya rackare ska jag ta mig en rejäl titt på. CRT och HD känns som den absolut bästa kombinationen.
och jag hoppas att dom lyckas bättre med denna än den som många här har problem med.
vore kul att se screenshots på hur xbox 360 ser ut i HD på en HD CRT.

<{POST_SNAPBACK}>

Håller helt med dig! Detta är mkt intressant för mig som inte vill lägga en förmögenhet på en ny tv när jag bara använder den ibland (har projje som jag ser film/spelar xbox360 med).

Postad 21 March 2006 - 12:21

Rad
  • Rad
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om det är den här designen vi får se på de nya modellerna som kommmer till Sverige?

De verkar ju ha lite fler modeller att välja på i USA än vad vi har här. Skulle helst vilja ha en mindre tv än 32 tum i sovrummet men ändå widescreen. 29" ser ut att vara 4:3

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser ut som man har en bild på en LCD tv men pratar om slim line...lite knas där kanske. Slimline verkar se ut som förra året.

Postad 26 May 2006 - 08:23

Pretorian
  • Pretorian
  • Forumräv

• 772 inlägg
  • 0
Jag har inte kunnat läsa igenom hela denna tråd, (40 sidor!!!), men finns dessa att köpa i Sverige?
Jag har en ca 5-6 år gammal CRT, 32" Sony. Funderar på ny med tanke på att vi flyttat. Har även projektor för film.
Men en SlimFit verkar riktigt intressant. Var är det rekommenderat att köpa en sån här? Har storkedjorna fått in dessa så man kan se bilden?

Postad 26 May 2006 - 08:34

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

• 2261 inlägg
  • 0
Läs tråden! Du vill nog inte köpa denna efter det... :(

//P

Postad 26 May 2006 - 09:11

gunnargb
  • gunnargb
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Inte så slim men gillar man Crt kan det här vara nåt (text från http://www.hallbacks.se/);

Philips 32PW9551

32" HDTV-klar! Philips nya bildrörs-tv har både komponent och HDMI-ingångar för HDTV-formatet.

Bildförbättring : Digital Crystal Clear, Active Control + ljussensor, Dynamiskt autofokus, Dynamisk brusreducering, 3D-kamfilter, Skärpeinställning, Progressive Scan, Stillbild, Pixel Plus, Jämnar ut kanterna, LTI, Scavem

Bildskärmsupplösningar som stöds Videoformat : 1080i, 50, 60Hz, 480p, 60 Hz, 720p, 50, 60Hz, 576 bpkt, 50 Hz

Vore kul att höra om nån har en sån

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.