Tar mig en öl och skall precis hälla upp en liten wirrepinne, så joinar er
Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 22 November 2011 - 19:24
Tar mig en öl och skall precis hälla upp en liten wirrepinne, så joinar er
Postad 22 November 2011 - 19:35
goda.JPG 409.12K
1 Antal nerladdningar
Postad 22 November 2011 - 19:40
Gillar finishen på den. Nu e det dags att kolla på Survival of the Dead av Romero
Bifogad fil(er)
Postad 22 November 2011 - 19:41
Bagaren är säkert iväg och byggar och kommer vara svinigt avundsjuk på oss idag, skall jag skicka han ett mess och jävlas lite kanske
Postad 22 November 2011 - 19:42
Givetvis ska du detDet var ett jävla sölande idag
Bagaren är säkert iväg och byggar och kommer vara svinigt avundsjuk på oss idag, skall jag skicka han ett mess och jävlas lite kanske
Postad 22 November 2011 - 19:49
gotta.JPG 304.6K
0 Antal nerladdningar
Postad 22 November 2011 - 19:58
Postad 22 November 2011 - 20:05
Postad 22 November 2011 - 20:11
Mao olidligt pga laptopens fruktansvärt dåliga högtalare
Sånhär musik är för soft för mig, hör jag en skön gura som dom faktiskt har så vill jag höra GROOOWL!!
Men själva musiken är rätt gott, tuggigt, break , och lite vibbar mot folkmusik
Vafan nu var det tomt i whiskeyglaset, skall vi fylla på?
Postad 22 November 2011 - 20:16
En wirre till är nog ingen fara men sen får jag nog vänta med nästa till hon har kommit hem
Postad 22 November 2011 - 20:18
Postad 22 November 2011 - 20:18
Det är trots allt rätt få högtalare som inte just låter som högtalare, sen att han spelade på rör som skall färga ganska mycket gjorde ju inte huvudbryt mindre.
Han hade mycket "svartare" bakgrund än vad jag har, det hade vart skoj att hitta det i anläggningen här hemma.
Postad 22 November 2011 - 20:19
HA HASkitbra att supa till när frugan är och tränar och jag är hemma med barnen
En wirre till är nog ingen fara men sen får jag nog vänta med nästa till hon har kommit hem
Postad 22 November 2011 - 20:21
GROOOWL säger du och jag lyssnar på nya Kate Bush
ja jag gillar också lite schysst grooowl men mindre nu än när man var lite yngre
Är det guror med i detta stuket som i Diablo Swing Orhcestra så vill jag ha någon som kan bita ifrån ordentligt, inte opera.
Jag gillar Kate Bush och det stuket med så du inte tror annat, jag är allätare.
Postad 22 November 2011 - 20:21
Vad var det för stativare samma som jag hade Guarneri?Fan, kan inte riktigt släppa att dom där stativarna spelade musik på det sättet dom gjorde.
Det är trots allt rätt få högtalare som inte just låter som högtalare, sen att han spelade på rör som skall färga ganska mycket gjorde ju inte huvudbryt mindre.
Han hade mycket "svartare" bakgrund än vad jag har, det hade vart skoj att hitta det i anläggningen här hemma.
Var grymt nöjd med dom trodde aldrig jag skulle behöva köpa något annat innan jag hörde Amati futura
Postad 22 November 2011 - 20:22
Postad 22 November 2011 - 20:24
Postad 22 November 2011 - 20:26
Vad var det för stativare samma som jag hade Guarneri?
Var grymt nöjd med dom trodde aldrig jag skulle behöva köpa något annat innan jag hörde Amati futura
TROR det var amator, den utan slavbasen. En äldre variant.
Golvarna han hade påminner väldigt mycket om dom du har nu i utseende, men inte den polerade delen. Han sa namnet men jag var inne i musiken och minnet sviker.
Postad 22 November 2011 - 20:26
Blir en öl för mig ikväll också, nya subben syns i bakgrunden med.
Gillar finishen på den. Nu e det dags att kolla på Survival of the Dead av Romero
Förbered dig på några ordentliga skratt, tyvär är det inte handlingen man skrattar åt utan att filmen är helt fantastiskt dålig rakt igenom
Postad 22 November 2011 - 20:30
Inne i musiken ja det är år då det låter braTROR det var amator, den utan slavbasen. En äldre variant.
Golvarna han hade påminner väldigt mycket om dom du har nu i utseende, men inte den polerade delen. Han sa namnet men jag var inne i musiken och minnet sviker.
Amator är jätte trevliga men Guarneri är klart trevligare tycker jag iaf.
Inte polerade kanske var Amati helt enkelt unerbar känsla i dom tycker jag
Postad 22 November 2011 - 20:30
Jag ser att Komorok är inne och kikar, hur går det med din anläggning har subbarna hittat sin plats än?
Jag har suttit ute i vardagsrummet och lyssnat på Lustmord. Några subbar blir det inte ännu på ett tag. Jag ska möta snickaren imorgon för att gå igenom det hela så att han kan bygga dem. Han har deadline före jul. Och då ska de vara målade också (vita).
Förresten så fick jag just hjälp av en galen smålänning att buda hem en Emotiva XDA-1. Blir perfekt som försteg där ute istället för hopkoket som jag har som försteg nu.
Postad 22 November 2011 - 20:33
Inte polerade kanske var Amati helt enkelt unerbar känsla i dom tycker jag
Inte bara jag som skall ta det lugnare med spriten idag...
Postad 22 November 2011 - 20:36
Schysst julklapp åt dig själv
Perfekt!
Jag ska försöka F/E-lyssna den också tänkte jag. Det är en intressant apparat. Frågan är bara om den kommer att fortsätta tillverkas?
Redigerat av Unregistered757ca215, 22 November 2011 - 20:36.
Postad 22 November 2011 - 20:38
Ögat säger bläääääää, men enligt många så är ju ljudet Mmmmm sweet.
Postad 22 November 2011 - 20:42
Men apfula.... mummel... Jag får klä in den i rosa nylonstrumpa eller något...
Postad 22 November 2011 - 20:43
Skall försöka komma till HiFi-punkten den 30:e, dom fick leverans på Dynaudio C4 "uppdaterad variant" när vi var där idag.
Håller med dig NiklasF, Emotivas prylas är läskigt fula, men hos mig går ju prestanda först och då blev valet lätt. Emotiva verkar generellt göra mycket bra och prisvärda prylar.
Men apfula.... mummel... Jag får klä in den i rosa nylonstrumpa eller något...
Inte enbart att dom är fula, dom ser billiga ut med. Det som är det jävligaste för mig
Men även ett par dyringar som Burmeister ser billiga ut i mina ögon så
Redigerat av Evil Homer, 22 November 2011 - 20:44.
Postad 22 November 2011 - 20:47
Vad säger ni! Emotiva's prylar är ju snygga som attan!
Glad att du tycker det. Jag önskar att de kunde välja lite smakfullare diodlösningar, minde blingig kantbit och snyggare knappar bara. Jo... och annan låda.
Postad 22 November 2011 - 20:59
Burmeister är ju rena porrenMen även ett par dyringar som Burmeister ser billiga ut i mina ögon så
Postad 22 November 2011 - 21:00
Postad 22 November 2011 - 21:02
Burmeister är ju rena porren
Cromade prylar hör hemma på kebabracers och biltema styling
Och släcker dioderna, inte så mycket kvar dåAj, ser för jävliga ut... slutstegen ser dock helt okey ut om man genast skruvar bort dom fula "profilerna" på fronten och sätter något för den hemskt fula OnOff knappen...
Postad 22 November 2011 - 21:05
Cromade prylar hör hemma på kebabracers och biltema styling
Och släcker dioderna, inte så mycket kvar då
Postad 22 November 2011 - 21:08
Postad 22 November 2011 - 21:47
Jeepz tål inget nu för tiden men kul så länge det varar
När jag klämde en öl till nu så tittade min respektive lite surt på mig och påstår att jag kommer snarka som en gris i natt.
Förstår inte alls vad hon menar, jag har inte hört mig så det måste bara vara elaka påhitt!
Postad 22 November 2011 - 21:57
Förbered dig på några ordentliga skratt, tyvär är det inte handlingen man skrattar åt utan att filmen är helt fantastiskt dålig rakt igenom
Ja den var riktigt kass
Tur jag köpte den på bluray
(ännu mer tur att den kostade 49:- på ullared ;D )
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
177 bilder
369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?