tycker ni att bilden hackar pga att px700 inte stöder 24 bilder/sekund?
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
3 år sedan |
![]() |
4 år sedan |
![]() |
8 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 22 januari 2008 - 15:11
tycker ni att bilden hackar pga att px700 inte stöder 24 bilder/sekund?
Postad 23 januari 2008 - 20:47
Sitter å väntar på min px700 som förhoppningsvis kommer imorrn. Är nu i tankarna på att köpa en ps3 eller xbox 360 hdmi men vet inte vilken ja ska välja.
Ska mest lira sportspel på maskinen.
Har ni märkt några fördelar eller nackdelar med dessa maskiner tillsammans med px700an.
Hoppas ni kan ge mig något råd.
Thanks!
Postad 23 januari 2008 - 22:04
[
quote name='Lutan' date='Jan 23 2008, 20:47 ' post='1749234']
Tänkte slänga ut en fråga.
Sitter å väntar på min px700 som förhoppningsvis kommer imorrn. Är nu i tankarna på att köpa en ps3 eller xbox 360 hdmi men vet inte vilken ja ska välja.
Ska mest lira sportspel på maskinen.
Har ni märkt några fördelar eller nackdelar med dessa maskiner tillsammans med px700an.
Hoppas ni kan ge mig något råd.
Thanks!
[/quote]
Postad 23 januari 2008 - 22:53
Är det någon som använder sig utav fjärrkontroll i serien:
Logitech Harmony 525/555/785 ??
Vad har ni isåfall för erfaranheter av Logitech's Harmony fjärrkontroll tillsammans med PX700??
Funkar det bra??
(Kanske hör hemma i någon Harmony-tråd, men jag vill här ändå nå PX700 användare och höra hur det funkar)
/Makusi
Postad 25 januari 2008 - 01:38
Eftersom ingen kunde svara på min fråga ang. bra inställningar så kontaktade jag en tidning som pysslar med hemmabio och dyl.
Det är säkert fler som undrar så jag bifogar det svar jag fick från deras test.
Det handlar hos PX700/PX70 bara om att välja
lämplig kontrast, tillräcklig brightness utan att
bilden blaskar ur, skärpa utan att det uppstår
kantskuggor och en färgtemperatur som ligger
nära 6 500 K men utan att teven förlorar allt för
mycket i färgräckvidden. Det är så enkelt det
kan bli och helt utan avancerade möjligheter.
Men lyckligtvis är allting väljusterat från början.
Vi behöver inte röra många reglage. Färgtemperaturen
”Varm” snittar kring 6 800K och kan
inte justeras, men det är ändå väldigt bra för en
fabriksjustering.
Kontrastreglaget vi fann lämplig är cirka 70
till 80 procent av vad reglaget kan ge. Då får du
stuns i bilden. Dessutom mäter gråskalan rätt
bra i det läget. Drar du kontrastreglaget i botten
får du mer stuns och det ger en verklig kontrastverkan
i mörka scener. Vid ljusare scener är
teven ofta redan på toppen av sin kraftresurs.
Då märks ingen skillnad mellan att ha reglaget i
maxläge eller på 70 procent.
Dessa förslag kanske redan finn här någonstans men jag postar dem för säkerhets skull.
Hoppas nån har glädje av det,
Mvh
Postad 25 januari 2008 - 11:13

demi//
Postad 27 januari 2008 - 13:12
Kan någon bara snabbt säga var man hittar timern för hur länge tv:n varit i bruk så vore jag glad

tack på förhand
Postad 27 januari 2008 - 15:18
Hålla inne -/V knappen under luckan fram på TV'n och tryck på 0 på fjärrkontrollen tre ggr i rask takt.
(jag rekomenderar nog att inte ändra några andra inställningar i Servicemenyn utan att veta vad man gör... - men "timern" ser man där.)
/Makusi
Hej!
Kan någon bara snabbt säga var man hittar timern för hur länge tv:n varit i bruk så vore jag glad
tack på förhand
Postad 29 januari 2008 - 10:58
Dock ser jag att de även säljer TH-42PZ70E för 15.777 kr, det är inte så där jättestor prisskillnad med tanke på att det är den senare och bättre (?) modellen även om den har t.e.x en hdmi-kontakt mindre o.s.v
Vad tycker ni? Är det värt de extra ca 2000 för att köpa en PZ70 istället? Låter dumt men den kanske är "för bra" eftersom den kräver en bättre signal än Px700 om jag förstått det rätt. Min bredbandsTV med scart-kontakt kanske inte gör sig på PZ70n även om jag tänkt spela mycket PS3 och kolla film från dator och blueray.
Tacksam för åsikter.
Postad 29 januari 2008 - 12:38
Glöm PZ-serien om du inte tänker ansluta med HDMI och titta på HD!Jag har tänkt köpa PX700 ett tag nu och följt diskussionerna här på forumet och i tidningar. Nu hittade jag den till ett bra pris i en fysisk butik nära mig, i Ullared Digital för 13490 kr.
Dock ser jag att de även säljer TH-42PZ70E för 15.777 kr, det är inte så där jättestor prisskillnad med tanke på att det är den senare och bättre (?) modellen även om den har t.e.x en hdmi-kontakt mindre o.s.v
Vad tycker ni? Är det värt de extra ca 2000 för att köpa en PZ70 istället? Låter dumt men den kanske är "för bra" eftersom den kräver en bättre signal än Px700 om jag förstått det rätt. Min bredbandsTV med scart-kontakt kanske inte gör sig på PZ70n även om jag tänkt spela mycket PS3 och kolla film från dator och blueray.
Tacksam för åsikter.
PX är mycket bättre på att skala om en SD-bild.
Postad 29 januari 2008 - 13:01
Glöm PZ-serien om du inte tänker ansluta med HDMI och titta på HD!Jag har tänkt köpa PX700 ett tag nu och följt diskussionerna här på forumet och i tidningar. Nu hittade jag den till ett bra pris i en fysisk butik nära mig, i Ullared Digital för 13490 kr.
Tacksam för åsikter.
Jaså är det så? MYCKET bättre på att skala om alltså?
Hur som helst så är ju dilemmat att man så klart kommer kolla på HD via hdmi i framtiden, frågan är bara hur långt fram i tiden det är, dumt att ångra sig om ett år då allt kanske är HD via hdmi (?)
Jag ska ju åtminstone kolla på dvd/blueray/spel via PS3 omgående.
Postad 29 januari 2008 - 16:10
PX700 visar HD alldeles utmärkt, jag har själv Canal Digitals nya HD-mottagare och med tanke på att den är bättre på att visa SD så tycker jag inte PZ är värt priset (även om den rimligen skulle vara lite bättre på HD).Glöm PZ-serien om du inte tänker ansluta med HDMI och titta på HD!Jag har tänkt köpa PX700 ett tag nu och följt diskussionerna här på forumet och i tidningar. Nu hittade jag den till ett bra pris i en fysisk butik nära mig, i Ullared Digital för 13490 kr.
Tacksam för åsikter.
Jaså är det så? MYCKET bättre på att skala om alltså?
Hur som helst så är ju dilemmat att man så klart kommer kolla på HD via hdmi i framtiden, frågan är bara hur långt fram i tiden det är, dumt att ångra sig om ett år då allt kanske är HD via hdmi (?)
Jag ska ju åtminstone kolla på dvd/blueray/spel via PS3 omgående.
Jag har själv inte jämfört SDTV mellan PX och PZ, utan det är vad jag har hört. Sedan tycker jag att det låter rimligt att det skulle vara lättare att skala om SD till HD-ready än Full-HD och då syftar jag på den inbyggda mottagaren. Med den boxen som jag har som skickar ut allt som 1080i, så skulle det nog inte göra någon skillnad, men då är det som sagt HDMI som gäller. Ska du bara använda Scart är valet givet, till PX's fördel.
Postad 08 februari 2008 - 10:20
Någon som kan tala om vilken hdmi version tv:n har?
1.2 enl. prisjakt.
Edit: Oj, var visst i PX700 tråden, trodde jag klickade på PX70. Så bortse från mitt "svar".
Redigerat av davidrone, 08 februari 2008 - 10:21.
Postad 08 februari 2008 - 11:41
Svaret blir i alla fall samma då PX70/700 är identiska ingångar (på baksidan).Någon som kan tala om vilken hdmi version tv:n har?
1.2 enl. prisjakt.
Edit: Oj, var visst i PX700 tråden, trodde jag klickade på PX70. Så bortse från mitt "svar".
Postad 08 februari 2008 - 19:27
Du lär inte få tag på en PX700 från ullared digital de närmaste månaderna. Panasonic klarar just nu inte av att leverera till alla som vill ha.Jag har tänkt köpa PX700 ett tag nu och följt diskussionerna här på forumet och i tidningar. Nu hittade jag den till ett bra pris i en fysisk butik nära mig, i Ullared Digital för 13490 kr.
Tacksam för åsikter.
Försökte på en del andra ställe och fick samma svar....Vill du ha en,ställ dej i kö så kanske du kan få en i apr-maj fick jag till svar.
Fyndbörsen har dock i lager.
Postad 08 februari 2008 - 20:03
Du lär inte få tag på en PX700 från ullared digital de närmaste månaderna. Panasonic klarar just nu inte av att leverera till alla som vill ha.Jag har tänkt köpa PX700 ett tag nu och följt diskussionerna här på forumet och i tidningar. Nu hittade jag den till ett bra pris i en fysisk butik nära mig, i Ullared Digital för 13490 kr.
Tacksam för åsikter.
Försökte på en del andra ställe och fick samma svar....Vill du ha en,ställ dej i kö så kanske du kan få en i apr-maj fick jag till svar.
Beställde först en PX700 hos On-Off, men efter tre och en halv månad orkade jag inte vänta längre. Avbeställde då och kontaktade istället Fyndbörsen. Efter två dagar så hade jag skärmen i hallen.
Så vill du snabbt ha en PX700´a så beställ hos Fyndbörsen. Kanon!
Postad 10 februari 2008 - 13:08
Jag funderar nästan på en PX70 bara för att den är smalare, hmmm....
Postad 11 februari 2008 - 10:35
I maj har det ju gått ett år sedan den släpptes. Tillverkas den verkligen fortfarande då? Borde väl vara dags för PX800 då? Eller PZ800?Du lär inte få tag på en PX700 från ullared digital de närmaste månaderna. Panasonic klarar just nu inte av att leverera till alla som vill ha.Jag har tänkt köpa PX700 ett tag nu och följt diskussionerna här på forumet och i tidningar. Nu hittade jag den till ett bra pris i en fysisk butik nära mig, i Ullared Digital för 13490 kr.
Tacksam för åsikter.
Postad 11 februari 2008 - 11:10
http://www2.panasoni...062008124647947
Det enda jag kan hitta som är förbättrat är högre kontrast, annars verkar det vara samma panel. Vi får med spänning invänta tester på de nya panelerna. Skulle inte tro att de lägger mer krut på uppskalningen av SDTV, utan det verkar bara vara 1080-som gäller numera. Står inte ens om de klarar 24p numera.
Fick nu bara ännu mer belägg för att jag vara rätt ute som köpte PX700, med tanke på att den är bättre på uppskalning än PZ-modellerna

Edit: I tabellen längst ned kan man visst se att PZ85 och uppåt klarar 24p ! Dock inte PX80...
Redigerat av agpath, 11 februari 2008 - 11:12.
Postad 19 februari 2008 - 11:11

Någon som har Blu Ray kopplad till PX700? Funkar det bra? Jag tänker på att PX700 ej klarar 24p. Blir bilden ok ändå? Kan man ställa in en Blu Ray-spelare att skicka antingen 24p eller 60p? PX700 klarar 1080p/50p/60P enligt manualen. Eller blir det så kasst med en massa ryckningar i bilden att det inte är någon idé?

Postad 20 februari 2008 - 01:00
Postad 26 februari 2008 - 20:51
Kan någon som är bra orienterad i plasma djungeln bistå med lite klarhet till ett totalt "noob"=)
* Vad är skillnaden mellan TH-42PX70 och TH-42PX700 förutom att ljudet förbättrats och att några fler anslutningar lagts till på den senare (Är bilden eller bildformaten annorlunda/bättre)?
* Spelar ljudförbättringen någon roll om man kör allt ljud via surroundanläggningen?
* Är förbättringarna hos PX700 värda prisskillnaden (4000 för några anslutningar och förbättrat ljud)?
Tacksam för svar=)=)=)
Postad 26 februari 2008 - 23:06
Antireflexbehandlad skärm är den stora skillnaden. Elektroniken och därmed bilden är exakt densamma.Vad är skillnaden mellan TH-42PX70 och TH-42PX700?
Kan någon som är bra orienterad i plasma djungeln bistå med lite klarhet till ett totalt "noob"=)
* Vad är skillnaden mellan TH-42PX70 och TH-42PX700 förutom att ljudet förbättrats och att några fler anslutningar lagts till på den senare (Är bilden eller bildformaten annorlunda/bättre)?
* Spelar ljudförbättringen någon roll om man kör allt ljud via surroundanläggningen?
* Är förbättringarna hos PX700 värda prisskillnaden (4000 för några anslutningar och förbättrat ljud)?
Tacksam för svar=)=)=)
Postad 27 februari 2008 - 15:51
Har bara en DVD (inspelningsbar med HDD) ansluten idag och det med komponent och ser alltid film med surroundljudet på så jag har alltså kopplat ljudet direkt från DVD´n till förstärkaren och inte till TV´n.
Men min tanke är att införskaffa en BlueRay med HDMI och koppla in den parralellt... Min tanke var då att bara koppla DVD erna till TV´n (den ena via HDMI och den andra via Audio In) och TV´n till förstärkaren (via Audio Out) och alltså "välja ljud" med genom vad TV´n visar...
Nu påstår en kollega att jag inte kan koppla så eftersom ljud utgången bara är till för att koppla in förstärkaren om man använder sig av den inbyggda digitalmottagaren (något som jag inte gör)...
Någon som kan reda ut hur det funkar ???
Fattar ni frågan ???
Har inte RCA kablar för att testa själv och känns lite onödigt att köpa dessa för att bara testa...
Postad 27 februari 2008 - 17:42
Den optiska ljudutgången är enbart aktiv när man tittar via den inbyggda digitala mottagaren.En liten dum fråga, visst måste väll PX700an "skicka ut" allt ljud som den "visar" via den vanliga ljud utgången (via RCA utgången alltså)...
Har bara en DVD (inspelningsbar med HDD) ansluten idag och det med komponent och ser alltid film med surroundljudet på så jag har alltså kopplat ljudet direkt från DVD´n till förstärkaren och inte till TV´n.
Men min tanke är att införskaffa en BlueRay med HDMI och koppla in den parralellt... Min tanke var då att bara koppla DVD erna till TV´n (den ena via HDMI och den andra via Audio In) och TV´n till förstärkaren (via Audio Out) och alltså "välja ljud" med genom vad TV´n visar...
Nu påstår en kollega att jag inte kan koppla så eftersom ljud utgången bara är till för att koppla in förstärkaren om man använder sig av den inbyggda digitalmottagaren (något som jag inte gör)...
Fattar ni frågan ???
Har inte RCA kablar för att testa själv och känns lite onödigt att köpa dessa för att bara testa...
RCA har jag aldrig testat, är inte intressant med analogt ljud för min del...
Postad 12 mars 2008 - 12:46
Den optiska ljudutgången är enbart aktiv när man tittar via den inbyggda digitala mottagaren.En liten dum fråga, visst måste väll PX700an "skicka ut" allt ljud som den "visar" via den vanliga ljud utgången (via RCA utgången alltså)...
Fattar ni frågan ???
RCA har jag aldrig testat, är inte intressant med analogt ljud för min del...
Besvarar frågan själv utifall att någon annan får samma fundering.
Ja allt ljud skickas ut via RCA utgången (analoga alltså) har provat med både vanlig tv signal, scartkabel och komponent (audio in) och alla dessa skickar tv´n vidare... Alltså det du tittar på går också till förstärkaren!
Det jag inte har provat ännu är digitalmottagaren och HDMI men ser inga orsaker till varför det inte skulle funka då med...
Postad 12 mars 2008 - 20:14
Jag har Canal Digital HD PVR och den kan bara skicka stereo-ljud via HDMI. Är det DD-signal så blir det tystBesvarar frågan själv utifall att någon annan får samma fundering.
Ja allt ljud skickas ut via RCA utgången (analoga alltså) har provat med både vanlig tv signal, scartkabel och komponent (audio in) och alla dessa skickar tv´n vidare... Alltså det du tittar på går också till förstärkaren!
Det jag inte har provat ännu är digitalmottagaren och HDMI men ser inga orsaker till varför det inte skulle funka då med...

Postad 20 mars 2008 - 11:44

Någon som har Px700 och jämfört den mot en px80?
Postad 20 mars 2008 - 13:20
PX700 ja, men ej PX80Dött det var här.........
Någon som har Px700 och jämfört den mot en px80?

Jag antar att det bara är 24p-möjligheten som skulle kunna vara bättre. Sedan påstås det att de nya ska ha bättre svärta men det vet jag inget om i praktiken.
Postad 25 mars 2008 - 12:00
http://www2.panasoni..._CNT_001993#tv4
Där menar Panasonic själva att "inkörningsperioden" är 100 timmar. Vi har diskutterat 200 timmar i tråden, men det verkar enligt detta överdrivet.
Postad 29 mars 2008 - 18:54
Tyvärr så är bilden rosa och jag har inte kunnat lösa det via menyerna på tv:n eller i spelaren, är det någon som har nått förslag på lösning?
Har testat att köra HMDI i 576p, det ger en rosa bild. 720p ger en halv rosa bild - ser bara vänstra delen av filmen, 1080i går inte alls. Kör jag via scart så visas bilden korrekt. Jag har testat båda HDMI-portarna med samma resultat.
Har tyvärr inte tillgång till en annan spelare med HDMI-utgång. HDMI-kabeln är en ARGON 5101H.
Postad 29 mars 2008 - 19:47
Lånade hem en NAD T585 från Hifi-klubben idag. Har kopplat ihop spelaren via en HDMI-kabel in till HDMI port 1.
Tyvärr så är bilden rosa och jag har inte kunnat lösa det via menyerna på tv:n eller i spelaren, är det någon som har nått förslag på lösning?
Har testat att köra HMDI i 576p, det ger en rosa bild. 720p ger en halv rosa bild - ser bara vänstra delen av filmen, 1080i går inte alls. Kör jag via scart så visas bilden korrekt. Jag har testat båda HDMI-portarna med samma resultat.
Har tyvärr inte tillgång till en annan spelare med HDMI-utgång. HDMI-kabeln är en ARGON 5101H.
Lösningen borde finnas under inställningar på DVD spelaren. Antagligen är den inte riktigt inställd. "Videoinställningar" sen "komponent" ...osv.....typ
Postad 29 mars 2008 - 20:58
Lånade hem en NAD T585 från Hifi-klubben idag. Har kopplat ihop spelaren via en HDMI-kabel in till HDMI port 1.
Lösningen borde finnas under inställningar på DVD spelaren. Antagligen är den inte riktigt inställd. "Videoinställningar" sen "komponent" ...osv.....typ
Har kollat och testat, om jag förstår manualen rätt så går det bara att ställa in det om man använder scart. Någon kanske kan läsa manualen bättre än jag: http://207.228.230.2...NAD-T585-EN.pdf
Det här är första gången jag kopplar in något via HDMI, något man måste göra med TV:n?
Postad 30 mars 2008 - 07:33
Kolla vilken version av HDMI det är. TV'n stödjer 1.2 vad jag vet. Detta låter ju som det problem Samsung har (som är 1.3) när den kopplas till CD's HD-box som inte stödjer 1.3.Lånade hem en NAD T585 från Hifi-klubben idag. Har kopplat ihop spelaren via en HDMI-kabel in till HDMI port 1.
Har kollat och testat, om jag förstår manualen rätt så går det bara att ställa in det om man använder scart. Någon kanske kan läsa manualen bättre än jag: http://207.228.230.2...NAD-T585-EN.pdf
Det här är första gången jag kopplar in något via HDMI, något man måste göra med TV:n?
Postad 30 mars 2008 - 09:20
Kolla vilken version av HDMI det är. TV'n stödjer 1.2 vad jag vet. Detta låter ju som det problem Samsung har (som är 1.3) när den kopplas till CD's HD-box som inte stödjer 1.3.Lånade hem en NAD T585 från Hifi-klubben idag. Har kopplat ihop spelaren via en HDMI-kabel in till HDMI port 1.
DVD-spelaren har version 1.1, måste TV:n och DVD-spelaren ha samma version för att det ska fungera?
Postad 30 mars 2008 - 17:04
Nej, det ska vara bakåtkompatibelt om det nu inte är någon bugg som spökar (som det är för Samsung). Du får nog kolla inställningarna i DVD'n. Flytta också mellan de olika HDMI-ingångarna (eller har du gjort det?).DVD-spelaren har version 1.1, måste TV:n och DVD-spelaren ha samma version för att det ska fungera?
Postad 30 mars 2008 - 18:01
Nej, det ska vara bakåtkompatibelt om det nu inte är någon bugg som spökar (som det är för Samsung). Du får nog kolla inställningarna i DVD'n. Flytta också mellan de olika HDMI-ingångarna (eller har du gjort det?).DVD-spelaren har version 1.1, måste TV:n och DVD-spelaren ha samma version för att det ska fungera?
Ok, då är det inte versionerna som är problemet. Har testat de olika portarna på tv:n, samma resultat på alla. Har även klickat runt i menyn och testat olika saker, utan resultat.
Ska lämna till spelaren i morgon som bestämt, ska fråga killar i butiken om de har någon lösning.
Tack för hjälpen agpath och ottoagda.
Postad 31 mars 2008 - 08:31
Tänkte höra med någon av er som har sin Px700 ihopkopplad med en PS3.....jag får bara 1080i signal istälelt för 1080p när jag kör Home. Innan har jag fått 1080p men på senare tid så är det 1080i istället. Vad kan det bero på?
Postad 31 mars 2008 - 13:40
Ok, då är det inte versionerna som är problemet. Har testat de olika portarna på tv:n, samma resultat på alla. Har även klickat runt i menyn och testat olika saker, utan resultat.
Ska lämna till spelaren i morgon som bestämt, ska fråga killar i butiken om de har någon lösning.
Tack för hjälpen agpath och ottoagda.
Vore kul att sen få höra hur det gick.

Postad 01 april 2008 - 21:26
Jag kan komma med en liten uppdatering. Var inne och lämnade in spelaren igår och förklarade problemet. Vi kopplade ihop spelaren (NAD T585) med en NAD 32A* och med en av deras HDMI-kablar. Blev samma problem med deras tv, troligen är det en trasig HDMI-port som är problemet.
Redigerat av Unregisteredaefc5739, 01 april 2008 - 21:27.
Postad 02 april 2008 - 07:30
Jag kan komma med en liten uppdatering. Var inne och lämnade in spelaren igår och förklarade problemet. Vi kopplade ihop spelaren (NAD T585) med en NAD 32A* och med en av deras HDMI-kablar. Blev samma problem med deras tv, troligen är det en trasig HDMI-port som är problemet.
På sätt och vis skönt att höra - att det inte var ngt värre.
Postad 03 april 2008 - 19:24
Undrar om någon har koll på om det väggfäste som jag har till min nuvarande TH-42PA50E passar till TH-42PX700, vore ju skönt att slippa byta och borra nya hål.
Någon av er borde väl ha uppgraderat på samma sätt som jag planerar

/Thomas
Nu när jag har den på plats så kan jag meddela att det fungerar alldeles utmärkt. (Blev dock en TH-42PX70)
Redigerat av banski, 07 april 2008 - 07:21.
Postad 03 maj 2008 - 17:25
Ingen aning, men man får nog räkna med en 50%-ig nedgång av värdet om man jämför med vad en PX80 kostar idag. Å andra sidan lär ju inte PX80 vara så mycket bättre att det är värt detta, så frågan är vad du tänkt köpa istället?Vad tror ni man kan ta för en 11 månader gammal 42px700 ??
Själv är jag fortfarande nöjd med min PX700. Har dock inte skaffat Blu Ray ännu, men kör HDTV med kanonbild.
Postad 04 maj 2008 - 11:04
Ingen aning, men man får nog räkna med en 50%-ig nedgång av värdet om man jämför med vad en PX80 kostar idag. Å andra sidan lär ju inte PX80 vara så mycket bättre att det är värt detta, så frågan är vad du tänkt köpa istället?
Själv är jag fortfarande nöjd med min PX700. Har dock inte skaffat Blu Ray ännu, men kör HDTV med kanonbild.
Hmm tycker faktiskt att px700 står sig bra fortfarande och presterar minst lika bra som px80 samt att px700 har ju lite mera extra saker åså. bla bättre ljud, antireflex mm.
MEn ja kanske man kan få 8-9000 kanske för min då. Sklle ju va nice om nån kanske ville ge 10 000

Funderar starkt på att gå med i grupp köp och köpa en pioneer 5090 !
Redigerat av Unregistereda8d246d3, 04 maj 2008 - 11:05.
Postad 04 maj 2008 - 20:26
Jo, enda altarenativet att byta till är ju Pioneer. Men å andra sidan får man då sämre ljud och ingen antireflex.Hmm tycker faktiskt att px700 står sig bra fortfarande och presterar minst lika bra som px80 samt att px700 har ju lite mera extra saker åså. bla bättre ljud, antireflex mm.
MEn ja kanske man kan få 8-9000 kanske för min då. Sklle ju va nice om nån kanske ville ge 10 000
Funderar starkt på att gå med i grupp köp och köpa en pioneer 5090 !
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar