MinHembiogubben - var hittar man den?
Minhembio-Gubben
(Övrigt)
|
0
|
(60)
|
Inga priser |
MinHembiogubben - en bildtråd! (34 inlägg)
|
11 år sedan |
Minhembio Vs... (36 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 31 July 2008 - 22:16
Dock är det ingen mening att sälja dom, var alldeles för dyra
Postad 31 July 2008 - 22:40
Postad 01 August 2008 - 00:34
Ifall någon är riktigt riktigt sugen så kan jag nog offra mig och sticka iväg till Gekås någon dag och hugga ett gäng, har ju trots allt hela 10 minuter dit. Vet inte vad frakt och sånt går på, men borde inte vara allt för mycket, dom väger ju inte bly precis.
upp till 4st var det 77kr, såvida du inte packar det för tungt och det går över 2kg. då blir det istället 150 pix. ännu fler vet jag inte. (postens priser)
Postad 01 August 2008 - 21:13
Postad 04 August 2008 - 13:52
Ska bara hämta dom också, hoppas ingen gått sönder. DHL levererade dom till pressbyrån en bit härifrån, istället för ICA som ligger precis bredvid, varför detta?!
Postad 04 August 2008 - 14:29
DHL levererade dom till pressbyrån en bit härifrån, istället för ICA som ligger precis bredvid, varför detta?!
för att dhl och posten inte har samma utdelningsplatser kanske? =)
Postad 04 August 2008 - 17:50
Dom har mycket trevlig kundkontakt och rekommenderas starkt.
Postad 06 August 2008 - 09:32
Jag lade en beställning den 25 Juli och gjorde en inbetalning 28 Juli och fick minhembio gubbar idag måndag 4 augusti väl packeterade i en fin låda från Commershuset i ED.
Dom har mycket trevlig kundkontakt och rekommenderas starkt.
Jag kan bara hålla med. Gjorde inbetalning i torsdagskväll och grejjerna skickades i Måndags. Jag har inte fått dom än men dom dyker nog upp när som helst. Mycket trevliga på Commershuset.. svarar snabbt på mail.. och do har tydligen msn också :-)
Postad 06 August 2008 - 11:28
Commershuset är annars smidiga!
Postad 06 August 2008 - 12:52
Fick mina i förrgår från commershuset .. Dock hade DHL haft sönder 1/8 krukor. så nu blir det till att ringa DHL och klydda. Hoppas det går smärtfritt
Commershuset är annars smidiga!
Dom hade även en av dom hemskaste hemsidorna jag har sett
Postad 06 August 2008 - 20:27
Det enda som stör mig är att när man betalar såpass mkt i frakt så levereras det inte hem till dörren utan till "närmaste" DHL Service Point (som inte alls var det närmaste...), men det är inte Comershusets fel utan DHLs produkt.
Bilder kommer...
EK
EDIT- Stavning
Redigerat av Unregisteredcec18524, 06 August 2008 - 20:29.
Postad 07 August 2008 - 12:46
Jag la en beställning i Torsdags över MSN, lol. Fick ett SMS igår (Tisdag) att paketet kommit fram till mitt DHL Servicepoint ställe, hämtade paketet idag, finare i verkligheten än vad de är på bilderna, kanon!
Det enda som stör mig är att när man betalar såpass mkt i frakt så levereras det inte hem till dörren utan till "närmaste" DHL Service Point (som inte alls var det närmaste...), men det är inte Comershusets fel utan DHLs produkt.
Bilder kommer...
EK
EDIT- Stavning
..men attans.. jag beställde också förra torsdagen... skickades i måndags.. jag har inte fått nått sms än från DHL.. Jaja.. dyker väl upp snart då..
En liten fråga... ni som har gubbarna.. har ni köpt små växter i små plastkrukor som ni stoppar ner i gubbarna... eller planterar ni om allt direkt i gubben??
//V
Postad 07 August 2008 - 13:05
..men attans.. jag beställde också förra torsdagen... skickades i måndags.. jag har inte fått nått sms än från DHL.. Jaja.. dyker väl upp snart då..
En liten fråga... ni som har gubbarna.. har ni köpt små växter i små plastkrukor som ni stoppar ner i gubbarna... eller planterar ni om allt direkt i gubben??
//V
..UPDATE... fick just sms.. nu har skiten kommit :-)
Plast växter isdashit
Hahhaa..... ja jag får väl se vad det blir.... inte så mycket sol där jag kommer att ha gubbarna (lät lite fel). Får väl bli nån kaktus eller nått kanske :-)
Postad 07 August 2008 - 13:09
Plast växter isdashit
Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Själv köpte jag lite blandade små plastväxter på Coop, resultatet kan du se i mitt galleri.
Varför krångla till det?
Redigerat av masse70, 07 August 2008 - 13:09.
Postad 07 August 2008 - 14:27
Hahhaa..... ja jag får väl se vad det blir.... inte så mycket sol där jag kommer att ha gubbarna (lät lite fel). Får väl bli nån kaktus eller nått kanske :-)
Hrm ja jag hoppas det inte är som det låter
Postad 07 August 2008 - 14:48
Postad 07 August 2008 - 18:02
//V
Jag har köpt små blommor/växter, tänk på när ni väljer växter att plastkrukan ska vara så liten att den rymmer krukan, för att sedan plantera om den. Jag antog att växterna mår bättre av ny jord och planterade om alla.
Här är två bilder på hur resultatet blev.
De två krukorna med blommor i tycker jag likar Pikmins från spelet Pikmin på Nintendo 64.
1.JPG 57.79K
0 Antal nerladdningar
2.JPG 60.48K
0 Antal nerladdningar
Postad 11 August 2008 - 21:27
Postad 13 August 2008 - 12:26
Postad 13 August 2008 - 20:18
Vart i Norge bor du?Jeg er fortsatt intressert i 5x svarte og 5x hvite hvis noen kan få tak i, og sende til Norge. Kan overføre via Paypal. Enkelt, kjapt og sikkert for begge parter. Ta kontakt her, eller på PM.
Postad 13 August 2008 - 20:30
Postad 14 August 2008 - 02:51
Postad 14 August 2008 - 18:29
Postad 15 August 2008 - 07:27
Postad 15 August 2008 - 12:56
Eller ska man bara maila en beställning till [email protected] ?
och en fråga till. Kallas det "krukpojke" ?
Postad 18 August 2008 - 17:43
hmmm, jag var med på gruppköpet i början av tråden och dom vi fick då var ca. 16cm höga. Finns det större modeller, kanske skulle haft nå "föräldrar" till mina 1220-25 cm?
Postad 19 August 2008 - 23:44
Hon sa i går att jag denna vecka ska få en present med DHL. Nått som jag verkligen vill ha och kommer bli jätteglad över. Har funderat som f*n men inte kommit på det. Det skulle kosta rumt 500kr. Hon bloggade om det här: http://liljesson.blogg.se/
Tyvärr försvann överaskningsmomentet då jag skulle kolla igenom ett mail innan hon skickade det. Vi kör med gmail å då såg jag att hon tidigare mailat commershuset och efter ett tag sa jag har du handlat nått därifrån ? känner igen det namnet. det är ju dom som säljer gubbkrukorna..sen kom jag på det och frågade: är det det jag ska få? först sa hon nej men insåg snabbt att det var för sent...lite synd men jag blev och är JÄTTEGLAD =)))))
så denna vecka kommer jag/vi få 4st svarta och 4st vita. längtar kan jag lova.
Det är riktigt kärlek hehe, har tidigare visat bilder ur folks gallerier på dom och vi gillar dom båda å när hon var i ullared kollade hon efter dom men fanns inga sen har vi båda letat lokalt mm. Sen visade jag dom fina bilderna i inlägget en bit upp och då såg hon att commershuset sålde dom å beställde i smyg =) lite synd på överaskningen men nu kan jag njuta innan dom kommer oxå =)
Ville bara dela med mig av det =)
Postad 20 August 2008 - 11:55
dok så har jag inte hunnit och köpa nå gräs (hår) .. men de kommer, dom är skit söta som skinnbulor iallafall !! =)
Bifogad fil(er)
Postad 20 August 2008 - 15:59
Tror inte det, men det gick jättebra att beställa via Commershuset. Står två vita och två svarta hemma from i dag och i morgon köper jag håretVet någon om de finns att köpa någonstans i Umeå?
Postad 20 August 2008 - 16:15
Postad 20 August 2008 - 16:31
Postad 20 August 2008 - 17:41
Tänkte kolla om någon fått tag på den röda varianten av den här gubben? Har kontaktat commershuset men de har endast svarta och vita. Vill ha 6 st röda om någon vet något sätt att ordna?
hehe köp lite sprayfärg så blir dom röda, så jag gjorde med mina
Postad 20 August 2008 - 20:00
Det intressanta var att gubbarna skilde sig från Concepthusets, GeKås var lite (endast ett par mm) på alla ledder.
EK
Postad 21 August 2008 - 13:45
Det intressanta var att gubbarna skilde sig från Concepthusets, GeKås var lite (endast ett par mm) på alla ledder.
lite vadå? mindre/större...?
Postad 22 August 2008 - 13:17
Postad 22 August 2008 - 18:26
Fredde
Redigerat av Unregistered7ff3cfb6, 24 August 2008 - 13:47.
Postad 23 August 2008 - 10:50
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
0
MinHembiogubben - en bildtråd!
14 bilder
34 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?