Call Of Duty 4 Modern Warfare
3456 svar till detta ämne
Postad 06 February 2008 - 13:21
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Det är klart man skall köra prestige. Som Numero1 sa så e det skoj att levla. Känns som om det bara är fega tyskar med LMG som stannar på 55. Mesigt tycker jag, men det är ju min åsikt.
Fega svenska med LMG oxå... lol  ehe.... Fan vad alla dissar mig för att jag stannat på 55!  Får se ikväll om jag är man nog att gå prestige...
Redigerat av Dr. Death, 06 February 2008 - 13:32.
Postad 06 February 2008 - 14:15
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Postad 06 February 2008 - 14:17
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Det är klart man skall köra prestige. Som Numero1 sa så e det skoj att levla. Känns som om det bara är fega tyskar med LMG som stannar på 55. Mesigt tycker jag, men det är ju min åsikt.
Fega svenska med LMG oxå... lol ehe....
Fan vad alla dissar mig för att jag stannat på 55! 
Får se ikväll om jag är man nog att gå prestige... 
Så klart du är!! Vi kan göra varandra sällskap :-)
Postad 06 February 2008 - 19:43
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Ni måste verkligen ha lirat..
Tror jag spelat ca 18 timmar å lvl 28
Edit
Tycker inte ni att det körs samma banor mest hela tiden ?
Tycker det är vissa banor som återkommer ofta..tyvärr dom ja gillar minst..Kanske är inbillning..
Känns som att det inte finns mer än 6-7 banor
Redigerat av moparman, 06 February 2008 - 19:46.
Postad 06 February 2008 - 23:16
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Ja då har man lirat online för första gången! Var riktigt kul men otroligt svårt att hinna med alla rutinerade spelare. Gick rätt så bra på en bana tills Morlock dödade mig fyra gånger på raken . Ah jag får väl nöta några agar nu så man har en chans. /Gavva Morlock blev sur att det inte var 5 för att pricka in humiliation challangen (igen?) :-)
Du förstår själv när du kommer dit, helt enkelt roligare o se att något händer när man spelar...framgång.
hmm kanske bara är dum och trög men vad är det som händer menar du?
Du blir promotad, får nya vapen, perks osv menar han nog...
jo men gör man ju i första omgången med när man klättrar i rank,, då låser man ju upp nya vapen och så,,, tycker bara det verkar som man börjar om helt på nytt,, ser inte riktigt vitsen med det,, då skulle ju ranken lika gärna kunna gå upp i 110 istället för 55. saken blir ju den samma
Postad 07 February 2008 - 00:13
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Det här med invites till att spela med varandra, hur fungerar det egentligen? Nu fick jag för första gången en invite av DistantHoller att joina deras game, men det stod bara unable to join party, kommer inviten upp under spelets gång eller syns den bara när man quitar? Ska man isåfall sitta i lobbyn och hoppas på invites om man vill teama upp? Skulle vilja kunna joina från spelet man är i nu om man bara lattjar runt själv
Postad 07 February 2008 - 00:21
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Den kommer inte upp när du är i ett spel av förklarliga skäl  Men trycker du på startknappen så ser du om du fått någon, så det går att joina från ett spel direkt.
Postad 07 February 2008 - 00:28
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Fick en invite från dig, när jag tryckte på start, så står det bara unable to join game, betyder det att det är fullt då?
Verkar som det buggar ut, kan inte joina något efter att jag försökt joina eran, ska starta om sen sitter jag och häckar i lobbyn ett tag o ser om jag får en till invite
Postad 07 February 2008 - 00:40
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Ja då har man lirat online för första gången! Var riktigt kul men otroligt svårt att hinna med alla rutinerade spelare. Gick rätt så bra på en bana tills Morlock dödade mig fyra gånger på raken . Ah jag får väl nöta några agar nu så man har en chans. /Gavva Morlock blev sur att det inte var 5 för att pricka in humiliation challangen (igen?) :-)
Du förstår själv när du kommer dit, helt enkelt roligare o se att något händer när man spelar...framgång.
jo men gör man ju i första omgången med när man klättrar i rank,, då låser man ju upp nya vapen och så,,, tycker bara det verkar som man börjar om helt på nytt,, ser inte riktigt vitsen med det,, då skulle ju ranken lika gärna kunna gå upp i 110 istället för 55. saken blir ju den samma
Du menar 550? Jag föll för grupptrycket och gick prestige idag, lite segt att börja om men faktiskt är det rätt roligt oxå (trodde knappt det), back to basic och börja levla igen!  Dock så högg jag mig en SAW direkt, efter mergers:s rekommendation...
Redigerat av Dr. Death, 07 February 2008 - 00:43.
Postad 07 February 2008 - 00:49
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Fick en invite från dig, när jag tryckte på start, så står det bara unable to join game, betyder det att det är fullt då? Verkar som det buggar ut, kan inte joina något efter att jag försökt joina eran, ska starta om sen sitter jag och häckar i lobbyn ett tag o ser om jag får en till invite 
Jag kollade bara vilken version du hade och EU versionen har du tydligen, så vi kan inte spela ihop innan patchen släppts för er. Men med dom andra borde det inte vara något problem för dej o komma in på invites, kolla så du öppnat alla portar bara.
Postad 07 February 2008 - 01:45
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Ah, det var därför. Jo, portarna är öppnade som de ska vara
Postad 07 February 2008 - 07:18
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
on: Today at 05:02:21 PM »
--------------------------------------------------------------------------------
Hey Everyone --
I have great news as rumor has it from SCEE today that the EU Connectivity patch has passed certification, and while I can't speak for them (as it's up to them to release it), word has it that they may be releasing it to users for download as soon as this Friday (8th)!
Just wanted to pass this along as I just got the word.
--------------------------------------------------------------------------------
Infinity Ward : Community Relations
Postad 07 February 2008 - 07:59
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8074 inlägg
Zero Punctuation testar CoD4 ! För er som inte vet vem det är så e det kanske en av de mest kritiska speltestarna som finns. http://www.escapistm...-Call-of-Duty-4
Postad 07 February 2008 - 09:32
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Då är det bara att hålla tummarna på fredag!
Postad 07 February 2008 - 09:44
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Det här med invites till att spela med varandra, hur fungerar det egentligen? Nu fick jag för första gången en invite av DistantHoller att joina deras game, men det stod bara unable to join party, kommer inviten upp under spelets gång eller syns den bara när man quitar? Ska man isåfall sitta i lobbyn och hoppas på invites om man vill teama upp? Skulle vilja kunna joina från spelet man är i nu om man bara lattjar runt själv
Det händer ganska ofta att man inte kan "joina" pga att spelet har hunnit bli fullt etc men det är bara att prova nästa gång igen! PSN:DistantHoller Zero Punctuation testar CoD4 !
För er som inte vet vem det är så e det kanske en av de mest kritiska speltestarna som finns.
http://www.escapistm...-Call-of-Duty-4
Den var kul och korrekt som vanligt!
Postad 07 February 2008 - 10:28
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
Du menar 550?
Jag föll för grupptrycket och gick prestige idag, lite segt att börja om men faktiskt är det rätt roligt oxå (trodde knappt det), back to basic och börja levla igen! 
Dock så högg jag mig en SAW direkt, efter mergers:s rekommendation... 
respect! såg du levlade rett så snabbt...från 1 till 3 på några matcher:-) kul att spela i går, jag hadde inte headset`et på tyvärr...håller på att strula för att få det att funka mot telefonen...f.bannat skit. men va stryk vi fick på "ambush" deathmatch! själv är jag rett usel på deathmatch...gillar bättre HQ eller domination, måste ha ett mål, inte bara springa omkring och skjuta. fixade portarna btw, gick att ansluta några ggr iallafall.
Postad 07 February 2008 - 12:27
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Rättelse, från 1 till 3 på EN match!
Sen gick det segare, hehe...
Gillar oxå domination, men även deathmatch och Groundwar.
Hade inte mycket till övers för de andra spelsätten innan, men nu gillar jag de mer och mer, framför allt Sabotage och S & D (även om jag suger på det än)..
Fick världens adrenalinkick för ett par kvällar sedan, började starkt med en 18manna domination med en bunke MHB:are på Ambush, har nog aldrig varit med om ett sånt intensivt slag i spelet tidigare, VILKET KRIG!
Kamp/lagkänslan stod på topp när granaterna och kulorna haglade i slaget om mittflaggan på vägen, INGEN backade en sekund!
Dock så förlorade vi, om än minimalt..
Sjukt bra känsla i detta spel, vad tror ni om Battlefield Bad Company, tror ni det kan nå upp i denna klass, verkar ju väldigt lovande, inte helt otroligt med ett MHB-lag där oxå när det släpps?
Redigerat av Dr. Death, 07 February 2008 - 12:38.
Postad 07 February 2008 - 13:14
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Hade inte mycket till övers för de andra spelsätten innan, men nu gillar jag de mer och mer, framför allt Sabotage och S & D (även om jag suger på det än)..
Fick världens adrenalinkick för ett par kvällar sedan, började starkt med en 18manna domination med en bunke MHB:are på Ambush, har nog aldrig varit med om ett sånt intensivt slag i spelet tidigare, VILKET KRIG! Kamp/lagkänslan stod på topp när granaterna och kulorna haglade i slaget om mittflaggan på vägen, INGEN backade en sekund!
Sjukt bra känsla i detta spel, vad tror ni om Battlefield Bad Company, tror ni det kan nå upp i denna klass, verkar ju väldigt lovande, inte helt otroligt med ett MHB-lag där oxå när det släpps? 
Hoppas som attan på det spelet gillade verkligen BF2/ BF2142 på pc lätt världens bästa spelserie enl mig. Hade vart kul om det kom ngt lika bra till konsoll.
Redigerat av Unregisteredb8ad097f, 07 February 2008 - 13:16.
Postad 07 February 2008 - 14:49
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
-------------------------------------------------------------------------------- Hey Everyone --
I have great news as rumor has it from SCEE today that the EU Connectivity patch has passed certification, and while I can't speak for them (as it's up to them to release it), word has it that they may be releasing it to users for download as soon as this Friday (8th)!
Just wanted to pass this along as I just got the word. Logged
-------------------------------------------------------------------------------- Infinity Ward : Community Relations
GRYMT! Äntligen!! Tack för info!
Postad 07 February 2008 - 19:06
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Fick världens adrenalinkick för ett par kvällar sedan, började starkt med en 18manna domination med en bunke MHB:are på Ambush, har nog aldrig varit med om ett sånt intensivt slag i spelet tidigare, VILKET KRIG! Kamp/lagkänslan stod på topp när granaterna och kulorna haglade i slaget om mittflaggan på vägen, INGEN backade en sekund!
BF:BC är bokad sedan länge! Tror att det kan bli en värdig konukurrent till COD4. Lite annat spelsätt lär det väl bli då man skall kunna förstöra i princip allt i det spelet, inklusive väggar, träd och till och med marken! Ska bli kul att se om det levererar.
Postad 07 February 2008 - 19:46
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Antex81 o Numero1, sorry att jag drog, det var verkligen skitkul  första gången att lira med er, men jag fick precis dambesök o ja
Postad 07 February 2008 - 19:53
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
-------------------------------------------------------------------------------- Hey Everyone --
Just wanted to pass this along as I just got the word. Logged
-------------------------------------------------------------------------------- Infinity Ward : Community Relations GRYMT! Äntligen!!
Tack för info!
Skitbra! Vad gör patchen mer än att man kan möta de med US-köpt spel???
Postad 07 February 2008 - 20:08
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Jag vet inte hur det funkar i praktiken (l2ickard?) men tanken var väl att öka stabiliteten och match makingen skulle bli bättre.
Sen skulle väl nya kill-cams samt mute funktion bla. komma i en ytterligare patch.
Postad 07 February 2008 - 20:46
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Nu är jag trött på att springa runt & yra. Vill lira MED folk. Men ikväll får jag bara "unable to connect"
Postad 07 February 2008 - 20:51
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tänk vad skönt om man kunde filtrera lite när man söker matcher så man kunde ställa in så man bara fick spela mot svenskar..Vore inte tråkigt
Postad 07 February 2008 - 22:25
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1828 inlägg
Jag blir skogstokig när man sätter tre snabba skott i en snubbe men själv dör. På reprisen ser det sedan ut som om man sitter å gräver efter godis i fickan eller stirrar in i väggen.
Postad 07 February 2008 - 22:55
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Jag skulle gärna vilja se någon form av "guild" chat typ där man kan kommunicera eller skriva meddelanden till varandra utan att behöva logga ut, svårt att kordinera matcher eller veta om man ska sitta och vänta på en invite för ett stort gruppspel eller inte annars
Postad 07 February 2008 - 23:24
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Svårt att höra vad som sägs också när folk pratar, tycker det låter så metaliskt
Postad 08 February 2008 - 00:30
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Jag skulle gärna vilja se någon form av "guild" chat typ där man kan kommunicera eller skriva meddelanden till varandra utan att behöva logga ut, svårt att kordinera matcher eller veta om man ska sitta och vänta på en invite för ett stort gruppspel eller inte annars
Har oxå tänkt på det, enda sättet utan headset är via tagen...
Postad 08 February 2008 - 01:02
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
måste bara fråga,, när man står framför en kille och skjuter och skjuter på han utan att han dör och sen skjuter han mig med ett par skott bara (överdriver inte) så dör ja med en gång,, vad är det för vapen han använder då-? väldiggt otroligt att han överlever och jag dör,, det är ofta så tycker jag, och varför dör inte han?? ja träffa han bättre än vad han träffa mig i alla fall.
Postad 08 February 2008 - 01:18
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
måste bara fråga,, när man står framför en kille och skjuter och skjuter på han utan att han dör och sen skjuter han mig med ett par skott bara (överdriver inte) så dör ja med en gång,, vad är det för vapen han använder då-? väldiggt otroligt att han överlever och jag dör,, det är ofta så tycker jag, och varför dör inte han?? ja träffa han bättre än vad han träffa mig i alla fall.
Lagg? Kolla hur din "connection bar" ser ut i spelar listan (select knappen). Du ska minst ha 3 gröna staplar annars är det dags att byta server.
Postad 08 February 2008 - 01:31
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Lagg? Kolla hur din "connection bar" ser ut i spelar listan (select knappen). Du ska minst ha 3 gröna staplar annars är det dags att byta server.
jo men mer än tre gröna har ja allt,, men det har inte hänt en gång bara utan de häner ofta tycker ja,,, men troligtvis har ja väl fel vapen,, använder bara AK47:an och p90.. finns de inga kraftigare? förutom den där som tar 5min o ladda om, den med 100 skott
Postad 08 February 2008 - 01:37
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Låter konstigt, träffar du så behöver man bara 1-2 skott med AK47:an...
Postad 08 February 2008 - 01:46
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
ja då e de väl ja som siktar fel då  testar M4:an nu o ser om den är bra istället
Postad 08 February 2008 - 02:18
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
M4an är vek. Prova MP44 med stopping power, då får du ihjäl de du möter med halvmissar,,,
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 February 2008 - 02:32.
Postad 08 February 2008 - 02:44
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
M4an är vek. Prova MP44 med stopping power, då får du ihjäl de du möter med halvmissar,,,
ska testa de
Postad 08 February 2008 - 03:55
trailblazer
-
trailblazer
-
Lärjunge
-
-
334 inlägg
Jag fattar inte.. Låg stabilt på ca 20 kills per match, nu suuuuuger jag brutalt. Kan inte förstå, verkar ha tappat känslan helt och hållet.
Postad 08 February 2008 - 04:07
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Absolut, det är ngt dom får ordna...
Postad 08 February 2008 - 04:56
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Jag träffade precis på en amerikanare(tror jag)vi spelade ett par matcher mot varandra, när han plötsligt på banan "crash" sa i sitt headset "vänta lite, dont shot me jag ska visa dig en grej" så vi gick vi i väg, och så visade han mig värsta gömstället-hade jag nog aldrig tänkt på själv.
Det finns antagligen många sådana ställen i spelet, inte för att man har så mkt användning av dom, men det är kul att veta...
Det är bara ett gömställe, men om ngn av er vill veta det så ta det privat.
Alla sånna här "ställen" finns väl säkert på youtube men jag har aldrig brytt mig att kolla.
/Mvh
Postad 08 February 2008 - 08:12
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Antex81 o Numero1, sorry att jag drog, det var verkligen skitkul första gången att lira med er, men jag fick precis dambesök o ja 
Lugnt. Kul att lira med dig med, Team Tactical är rätt roligt har jag märkt.
Postad 08 February 2008 - 08:51
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Vad menas med stopping power, vad gör den perken?
Postad 08 February 2008 - 09:10
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Varje skott gör mer skada, dvs. du istället för att behöva ta någon med 4 skott så räcker det med 2. Typ... Edit: Hittade en rätt bra sida om detta. Kanske har ni redan sett denna: http://www.nextgenbo...scriptions.html
Redigerat av stone, 08 February 2008 - 09:12.
Postad 08 February 2008 - 09:24
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Antex81 o Numero1, sorry att jag drog, det var verkligen skitkul första gången att lira med er, men jag fick precis dambesök o ja 
Du gjorde en bra prioritering där låter det som  Jag vet inte hur det funkar i praktiken (l2ickard?) men tanken var väl att öka stabiliteten och match makingen skulle bli bättre. Sen skulle väl nya kill-cams samt mute funktion bla. komma i en ytterligare patch.
JA!!!! MUTE!!!!! Grymt skönt, så slipper jag alla som har missförstått chattfunktionen i COD4 och tror att det är American Idol!!! Jag blir skogstokig när man sätter tre snabba skott i en snubbe men själv dör. På reprisen ser det sedan ut som om man sitter å gräver efter godis i fickan eller stirrar in i väggen. 
Det värsta som har hänt mig är att jag har försökt kniva en kille i ryggen 3 ggr(!!!!!) och han vänder sig om och skjuter mig i magen! SURT!!!
Postad 08 February 2008 - 09:36
stone
-
stone
-
Lärjunge
-
-
336 inlägg
Jag blir skogstokig när man sätter tre snabba skott i en snubbe men själv dör. På reprisen ser det sedan ut som om man sitter å gräver efter godis i fickan eller stirrar in i väggen.  Det värsta som har hänt mig är att jag har försökt kniva en kille i ryggen 3 ggr(!!!!!) och han vänder sig om och skjuter mig i magen! SURT!!!
Ja, det är otroligt störande! De gånger det hänt har jag direkt tryckt "select" och i 100% av fallen har jag bara haft en liten röd fyrkant i uppkoppling/connection. Då är det bara till att hoppa ur det spelet. Men, oavsett orsak är det ju jäkligt trist.
Postad 08 February 2008 - 09:58
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
jag har verkligen fasnat för läget Search & Destroy Hardqore.. Är så jäkla skönt när man inte ser killcam eller radar... älskar att köra dragunoven på det.. super..
fråga: nån som fått upp ACOG-Scope på en Sniper?? Hur är den?? är siktet helt stilla då eller wtf??
Postad 08 February 2008 - 11:31
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Skotten gör 50% mer skada, ungefär motsatsen till Juggernaut.
Postad 08 February 2008 - 11:35
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Säker på det? Har för mej att Stopping power ger 20% (1.2) medans Juggernaut ger 50% (1.5).
Postad 08 February 2008 - 11:38
Henke811
-
Henke811
-
Användare
-
-
158 inlägg
Bara så att alla vet så har den nya anslutnings patchen släppts nu!
den e på 11 mb, för mig gick det mycket fortare att joina iaf!!
Postad 08 February 2008 - 11:44
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
"vänta lite, dont shot me jag ska visa dig en grej"
Hade han svenskt påbrå månne?  Jag har märkt att man verkar kunna komma överallt på banorna, man blir skjuten av folk från väldigt märkliga ställen ibland och hundrar hur f-n han kom dit? Dock är man en sittande anka på de flesta "kamparställen" och man är rökt efter första killen om man inte kör Hardcore. Det verkar populärt att kampa öht även bland fellow MHB:are, hoppade in i en privat match igår med Dr.Death whoa och några till och undrade varför det var så tyst, inga granater eller skott hördes alls. Nästan så jag trodde jag var ensam. Då visade det sig att alla satt i varsitt hörn på banan och väntade.  Säker på det? Har för mej att Stopping power ger 20% (1.2) medans Juggernaut ger 50% (1.5).
Int helt säker, men har för mig att SP gör 50% (1.5) mer skada och juggernaut 70% (1.7) mer HP.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 08 February 2008 - 11:45.
Postad 08 February 2008 - 13:17
Unregisterededfb6b6e
-
Unregisterededfb6b6e
-
Lärjunge
-
-
351 inlägg
Syftade du på den matchen när vi körde 3 mot 2 MHB Morlock? 
Första gången jag typ aldrig sprungit i en match, det kändes bara som att ni skulle sitta vart jag än tittade ut 
Annars brukar jag alltid springa runt friskt, har inte tålamod för att sitta stilla
Redigerat av Unregisterededfb6b6e, 08 February 2008 - 13:18.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|