Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
4854 svar till detta ämne
Postad 21 February 2009 - 20:25
tomasgbg
-
tomasgbg
-
Beroende
-
-
1310 inlägg
Letar du en snyggt designad fjärr till din ps3a?
Kolla upp: Gioteck BD-01
finns på http://www.mymemory.co.uk, kostar 15.95£ inkl frakten
Ett annat hett tips är Dark Sector för under 10£ med frakten inkluderad!
du hittar det på: www.mymemory.co.uk
//najkks
Gissar på att någon USB dosa skall kopplas in i PS3an med. Hittar ingen info om detta.. För hade det varit bluetooth så hade det ju stått Läste visst inte så noga Recharges through USB Charger / IR receiver designed to compliment your PS3.
Redigerat av tomasgbg, 21 February 2009 - 20:28.
Postad 21 February 2009 - 21:51
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Tips för de ekonomiskt trygade: Gaming-Seat! http://www.play.com/...duct.html?dpr=0Snacka om den ultimata gaming-historian, Jysk släng dig i väggen  Dock tveksamt om de kör lev till kalla Norden, iaf runt 3.5 lax för sätet.. //najkks
Postad 21 February 2009 - 22:48
ToniM
-
ToniM
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Man får en extra gitarr för 100 spänn extra hos CDON.se
http://cdon.se/spel/...uitars)-4064352
Blir väl lite frakt på det också?
Postad 21 February 2009 - 23:05
Hoff
-
Hoff
-
Forumräv
-
-
867 inlägg
Tips för de ekonomiskt trygade: Gaming-Seat!
http://www.play.com/...duct.html?dpr=0
Snacka om den ultimata gaming-historian, Jysk släng dig i väggen 
Dock tveksamt om de kör lev till kalla Norden, iaf runt 3.5 lax för sätet..
//najkks
Ser ju ut som det komplett.se säljer för 2995:- http://www.komplett....aspx?sku=331917
Postad 21 February 2009 - 23:30
metaxa
-
metaxa
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Blir väl lite frakt på det också?
Mjo, men fraktfritt från 600 kr. Sen har alla studenter (eller alla som har tillgång till koden) fri frakt från 99 kr.
Postad 21 February 2009 - 23:52
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Ser ju ut som det komplett.se säljer för 2995:- http://www.komplett....aspx?sku=331917
Samma ju! Dock inser man ju nu hur sjukt fula de faktiskt är med ratt på plats, hehe..  //najkks
Postad 22 February 2009 - 00:08
eRensson
-
eRensson
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Tack för MGS4 tipset! Polaren vann auktion igår för 310 kr exkl. frakt. Snacka om att han blev sur när jag sa att jag nyss beställde det
Redigerat av eRensson, 22 February 2009 - 20:02.
Postad 22 February 2009 - 00:13
Numb4Fun
-
Numb4Fun
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Tips för de ekonomiskt trygade: Gaming-Seat!
http://www.play.com/...duct.html?dpr=0
Snacka om den ultimata gaming-historian, Jysk släng dig i väggen 
Dock tveksamt om de kör lev till kalla Norden, iaf runt 3.5 lax för sätet..
//najkks
Du har väl redan tillräckliga säten så du klarar dig?... Är det någon som sett något bra erbjudande på Buzz nånstans förresten? Jag har inte sett nåt billigt pris på det alls.
Postad 22 February 2009 - 10:43
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Du har väl redan tillräckliga säten så du klarar dig?...
Är det någon som sett något bra erbjudande på Buzz nånstans förresten? Jag har inte sett nåt billigt pris på det alls.
Jo sant, dessutom tyckte jag inte om designen på allt utskjutande stål  billigast är väl att kolla prisjakt? Om det är nytt du är ute efter dvs, men det är väl inte genomtänkt om man köper från tex UK va? (jag menar svenskt vs engelskt tal m.m.) //najkks
Postad 22 February 2009 - 11:01
Numb4Fun
-
Numb4Fun
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Jo sant, dessutom tyckte jag inte om designen på allt utskjutande stål 
billigast är väl att kolla prisjakt? Om det är nytt du är ute efter dvs, men det är väl inte genomtänkt om man köper från tex UK va? (jag menar svenskt vs engelskt tal m.m.)
//najkks
Jodå, självklart har jag kollat prisjakt fast oftast går de bästa erbjudandena under deras radar. Tänkte bara slänga iväg en chansning ifall något av era "falkögon" hade sett nått där ute... Hm, måste man välja svenska eller engelska alltså? Rent spontant känns det som att ett svensk-dubbat spel skulle vara extremt jobbigt att lyssna på. Kanske måste importera då om inte man kan välja engelskt språk i spelmenyn?
Postad 22 February 2009 - 11:14
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Jodå, självklart har jag kollat prisjakt fast oftast går de bästa erbjudandena under deras radar. Tänkte bara slänga iväg en chansning ifall något av era "falkögon" hade sett nått där ute...
Hm, måste man välja svenska eller engelska alltså? Rent spontant känns det som att ett svensk-dubbat spel skulle vara extremt jobbigt att lyssna på. Kanske måste importera då om inte man kan välja engelskt språk i spelmenyn?
Sant, ofta missar prisjakt de där riktiga "köp NU direkt-klippen" Ang. dubbningen, jadu, vet faktiskt inte.. det mest logiska vore väl att den svenska versionen har svenskt tal.. medans UK-versionen har engelskt tal - men kanske svensk text som tillval? Att köra ett svenskdubbat spel blir väl inte som att köra en svenskdubbad film ändå?  jag menar.. svenskdubbade filmer får en i princip att gråta pga dess låga kvalitet.. Men om du hittar en UK-version med svensk text och som är svensk-dubbad bör det väl gå bra? //najkks
Postad 22 February 2009 - 11:58
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
PCCITY/ELgiganten säljer Killzone 2 för 499kr. Riktigt billigt med tanke på att kedjan finns i princip överallt.. och smidigt och att gå till butiken och ta hem en direkt. Så det är liksom bara runt 60kr dyrare än blah/play priset.. och där är leveranstiden i princip osäkert.
Postad 22 February 2009 - 12:13
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
PCCITY/ELgiganten säljer Killzone 2 för 499kr. Riktigt billigt med tanke på att kedjan finns i princip överallt.. och smidigt och att gå till butiken och ta hem en direkt. Så det är liksom bara runt 60kr dyrare än blah/play priset.. och där är leveranstiden i princip osäkert.
Väldigt bra pris! För ett direkt-köp alltså  Gamestop finns ju utplacerat ganska tätt med, hitta 2st 129:- spel där (totalt 258kr) och lägg till 199:- kontant så får du ju KZ2 för 457:- (hela 42kr billigare..) Eller om du har några gamla "samla-damm" -spel hemma, lämna in dem istället och få det för 199:-  //najkks
Postad 22 February 2009 - 12:54
Yoshimitsun
-
Yoshimitsun
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Du har väl redan tillräckliga säten så du klarar dig?...
Är det någon som sett något bra erbjudande på Buzz nånstans förresten? Jag har inte sett nåt billigt pris på det alls.
Jag köpte Buzz: Quiz TV vid release från amazon.co.uk. Den innehöll inte svenskt tal så jag sålde spelet på tradera och hämtade in ett nytt med svenskt tal. Så köper du i England får du bara Eng,Ita,tyska, FRA och spanska. Det finns inga subtitles!Köper du i Sverige får du Svensktal. Felix hernegren är Röstskådis och en jävligt jobbig sådan. Man blir ganska trött efter ett par spel.
Postad 22 February 2009 - 17:41
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Jag köpte Buzz: Quiz TV vid release från amazon.co.uk. Den innehöll inte svenskt tal så jag sålde spelet på tradera och hämtade in ett nytt med svenskt tal.
Så köper du i England får du bara Eng,Ita,tyska, FRA och spanska. Det finns inga subtitles!
Köper du i Sverige får du Svensktal. Felix hernegren är Röstskådis och en jävligt jobbig sådan. Man blir ganska trött efter ett par spel.
Vet du vem som är speaker-rösten i den engelska versionen?? //najkks
Postad 22 February 2009 - 19:05
Yoshimitsun
-
Yoshimitsun
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Vet du vem som är speaker-rösten i den engelska versionen??
//najkks
Går väll få fram med en enkel googlesökning. Jag vet inte om den svenska utgåvan har engelsktal men det borde ju vara självklart tycker man.
Postad 22 February 2009 - 19:09
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Går väll få fram med en enkel googlesökning. Jag vet inte om den svenska utgåvan har engelsktal men det borde ju vara självklart tycker man.
Har för mig att det postades långt tidigare i en annan tråd.. hmm, tydligen nån "kändare person.." Jo, rimligare att Sv-versionen har möjlighet till eng. tal, än att UK-versionen har svenskt tal  hehe //najkks
Postad 23 February 2009 - 19:11
Yoshimitsun
-
Yoshimitsun
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Har för mig att det postades långt tidigare i en annan tråd.. hmm, tydligen nån "kändare person.."
Jo, rimligare att Sv-versionen har möjlighet till eng. tal, än att UK-versionen har svenskt tal hehe
//najkks
Iom att PS2-versionerna inte hade engelska så är detta inte helt 100%. Nästan alla exklusiva spel har ju valet av svenska idag på alla regioner men buzz verkar vara ett undantag.
Postad 23 February 2009 - 20:19
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Jag har aldrig handlat hos game... men ni som köpt spel där, spelen är väl inplastade? lr tar dom fram skivora från en väska och sätter in i fodralet...
Postad 23 February 2009 - 20:31
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Jag har aldrig handlat hos game... men ni som köpt spel där, spelen är väl inplastade? lr tar dom fram skivora från en väska och sätter in i fodralet...
spelen är inplastade så länge de inte är begagnade
Postad 23 February 2009 - 20:33
Goyt
-
Goyt
-
Användare
-
-
237 inlägg
Har dom bara 1 ex kvar så får du ett "öppnat" spel så att säga, det som stod i hyllan. Men har dom mera ex. kvar av spelet så är dom inplastade, har iallafall varit för mig.
Postad 23 February 2009 - 20:35
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Har dom bara 1 ex kvar så får du ett "öppnat" spel så att säga, det som stod i hyllan. Men har dom mera ex. kvar av spelet så är dom inplastade, har iallafall varit för mig.
det är bara massa tumma extrafodral de har på hyllorna man ska aldrig gå med på att köpa ett öppnat spel som nytt
Postad 23 February 2009 - 21:03
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
okej, bra att veta. Läste någonstans att plasten var borttagen så ville bara bekräfta. För i SIBA kör dom med den varianten i butik iaf.. att det har tomma fodral sen tar de fram spelen ur en väska. När man frågar om plombering så tar hon fram en plastpåse och häftar ihop den lol
Jag har förbokat killzone 2 hos Game, inte min typ av spel så kommer nog byta den mot NHL 09 lr nåt.. så är plasten kvar så är det väl högre värde på spelet
Tackar för svaren
Redigerat av Unregistered1232, 23 February 2009 - 21:04.
Postad 23 February 2009 - 21:06
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
okej, bra att veta. Läste någonstans att plasten var borttagen så ville bara bekräfta. För i SIBA kör dom med den varianten i butik iaf.. att det har tomma fodral sen tar de fram spelen ur en väska. När man frågar om plombering så tar hon fram en plastpåse och häftar ihop den lol 
Jag har förbokat killzone 2 hos Game, inte min typ av spel så kommer nog byta den mot NHL 09 lr nåt.. så är plasten kvar så är det väl högre värde på spelet 
Tackar för svaren 
tyvärr får du inte mer i inbytes värde men du får några 10or extra på tradera
Postad 23 February 2009 - 21:09
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
tyvärr får du inte mer i inbytes värde men du får några 10or extra på tradera
Jag får hem spelet för drygt 290kr, körde på inbyteskampanjen. Kan jag sälja spelet för 400kr är jag glad (100kr lägre än nypriset) och är spelet inplastat och helt nytt så tvekar ju inte många att haka på att tjäna 100spänn. NHL 09 kostar 399kr hos Elgiganten. Hmm nu tror jag att jag avslöjade allt för mycket  Kan låta snålt av mig men är man student så räcker 110kr till 33 påsar nudlar  motsvarar 2 veckors måltid haha
Redigerat av Unregistered1232, 23 February 2009 - 21:13.
Postad 23 February 2009 - 21:15
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Jag får hem spelet för drygt 290kr, körde på inbyteskampanjen. Kan jag sälja spelet för 400kr är jag glad (100kr lägre än nypriset) och är spelet inplastat och helt nytt så tvekar ju inte många att haka på att tjäna 100spänn. NHL 09 kostar 399kr hos Elgiganten.
Hmm nu tror jag att jag avslöjade allt för mycket Kan låta snålt av mig men är man student så räcker 110kr till 33 påsar nudlar motsvarar 2 veckors måltid haha
mindre än 3 påsar om dagen ush då hade jag nog dött på cupen
Postad 24 February 2009 - 15:25
Vance
-
Vance
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
game.se ger 50kr rabatt vid köp för minst 199:-
Uppge rabattkod STAMKUND
Gäller till 1/3, jag vet inte om man måste ha handlat där tidigare men det märks väl
Redigerat av Vance, 24 February 2009 - 18:16.
Postad 24 February 2009 - 16:43
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Tackar för tipset  . På tal om game så var jag där för att smöra fram mig Killzone 2 idag... killen i kassan sa "absolut" så tog han fram en inplastad ex från hyllan och räckte fram den (tänkte fan, det här gick ju smidigt) tills han sa "hääääääär" hehehe och drog tillbaka handen med spelet. Vilken diss
Det var ett skämt som jag förstod och han förstod men damen bakom mig gillade inte alls kassörens beteende, vilket hon påpekade också  , så han bad mig om förlåt till mig och henne och bad mig att återkomma imorrn. Lol.. så besviken som jag blev fick jag trösta mig själv med en semla istället
EDIT:
rabattkoden "stamkund" fungerar inte...
Redigerat av Unregistered1232, 24 February 2009 - 16:44.
Postad 24 February 2009 - 16:45
Nyluh
-
Nyluh
-
Lärjunge
-
-
383 inlägg
Postad 24 February 2009 - 16:57
Vance
-
Vance
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
EDIT: rabattkoden "stamkund" fungerar inte...
Fick ett mail av dem där det stod. Den stod iofs med stora bokstäver, vet inte om det har betydelse. Sen ska man uppdatera varukorgen efter att man skrivit in koden. Har du handlat på game.se förut? Haha, ditt hjärta måste ha sjunkit när ha drog bort det
Postad 24 February 2009 - 18:05
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Jo med stora bokstäver funka det, tack
Neää det var en god semla, så jag är glad ändå  Bara 1 dag till så det är ingen fara
Postad 24 February 2009 - 18:44
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Jo med stora bokstäver funka det, tack 
Neää det var en god semla, så jag är glad ändå Bara 1 dag till så det är ingen fara 
Sicken osis med spelet Såg att MediaMarkt bjöd på semmmlor idag iaf  uscha, måste åka 6mil imorrn för att hämta KZ2, jaja vad gör man inte! //najkks
Postad 24 February 2009 - 18:52
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
På tal om Mediamarkt
Undrar vad spelet kostar hos mediamarkt... om elgignaten säljer för 499kr så borde väl mediamarkt inte vara dyrare. Och vad jag läst så har elgiganten inte fått spelet än till sitt lager... hur ser det ut hos mediamarkt, någon som har koll?
Postad 24 February 2009 - 19:12
hgnyberg
-
hgnyberg
-
Rookie
-
6 inlägg
Hejsan
Var på Mediamarkt i Norrköping idag och lade undan ett ex inför morgondagen. 499 :- plus att man fick någon blurayfilm på köpet. Dom hade spelet för han tog ett ex och lade undan, så man har iallafall sett kartongen :-)
Mvh Hans
Redigerat av hgnyberg, 24 February 2009 - 19:13.
Postad 24 February 2009 - 19:56
doope
-
doope
-
Amatör
-
-
87 inlägg
På tal om Mediamarkt 
Undrar vad spelet kostar hos mediamarkt... om elgignaten säljer för 499kr så borde väl mediamarkt inte vara dyrare. Och vad jag läst så har elgiganten inte fått spelet än till sitt lager... hur ser det ut hos mediamarkt, någon som har koll?
Var in på Elgiganten på Kungsgatan i Stockholm idag efter jobbet och frågade om det hade det inne och redo. Fick ett snabbt JA tillbaka så verkar inte vara några problem där iaf. Troligtvis var jag inte den förste som frågade.. =) /doope
Redigerat av doope, 24 February 2009 - 20:02.
Postad 24 February 2009 - 20:01
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
jaha men dåså, tror anv i killzone 2 forumet överreagerar
Men bluerayfilm på köpet hos MM är inte så illa det, spelar ingen roll vad det är för film.. en riktigt bra deal hur som helst, med tanke på att 499kr ändå är det billigaste priset just nu.
Postad 24 February 2009 - 20:15
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Men bluerayfilm på köpet hos MM är inte så illa det, spelar ingen roll vad det är för film.. en riktigt bra deal hur som helst, med tanke på att 499kr ändå är det billigaste priset just nu.
Ja, dvs om man inte köper in det från UK.. då blir det lite billigare.. //najkks
Postad 24 February 2009 - 20:32
Unregistered1232
-
Unregistered1232
-
Veteran
-
-
1892 inlägg
Ja, dvs om man inte köper in det från UK.. då blir det lite billigare..
//najkks
Precis
Postad 24 February 2009 - 20:33
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Det var ingen överreaktion från min sida, utan svaret jag fick var att dom inte fått in det. Butikerna kan mycket väl fått in KZ2 idag eller tidigare för att sälja ur butik imorgon. Hade man dock bokat spel över telefon eller internet så fanns det inga spel att skicka ut sa den snälla damen till mig.
Postad 24 February 2009 - 20:46
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Det var ingen överreaktion från min sida, utan svaret jag fick var att dom inte fått in det. Butikerna kan mycket väl fått in KZ2 idag eller tidigare för att sälja ur butik imorgon. Hade man dock bokat spel över telefon eller internet så fanns det inga spel att skicka ut sa den snälla damen till mig.
I princip ALLA butiker har fått in det! Tex gamestop hade ett flertal ex inne! däremot är de nog relativt benhårda att inte sälja till oss konsumenter före imorrn... suck.. //najkks
Postad 24 February 2009 - 20:50
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
I princip ALLA butiker har fått in det! Tex gamestop hade ett flertal ex inne! däremot är de nog relativt benhårda att inte sälja till oss konsumenter före imorrn... suck..
//najkks
Det är ju de jag säger att butikerna säkert fått in de. Men hos elgigantens nätsida så hade dom inte fått in några, jag ringde och frågade (2 olika personer också) och båda kollade sitt lagersaldo och sa att det inte fanns. Och båda sa att jag skulle få vänta några dagar om jag skulle beställa från deras nätsida.
Postad 24 February 2009 - 21:18
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Det är ju de jag säger att butikerna säkert fått in de. Men hos elgigantens nätsida så hade dom inte fått in några, jag ringde och frågade (2 olika personer också) och båda kollade sitt lagersaldo och sa att det inte fanns. Och båda sa att jag skulle få vänta några dagar om jag skulle beställa från deras nätsida.
Mysko.. men då har visst deras nätlager olika förfaranden än butikerna då.. eftersom de har dem hemma?! //najkks
Postad 24 February 2009 - 21:58
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3266 inlägg
Haha, stackare. Jag känner sympati med dig mannen Lycka till imorgon bara!
Vet att många har höga böter (10000 per exemplar) och stickprovskontroller (går igenom kvitton på försäljningen) om man säljer innan release. Det där är tydligen stenhårt. Jag var själv iväg och försökte köpa ett spel (ett mindre eftertraktat) dagen före release och provade att spela dum och ovetande på runt 10 olika ställen. På elgiganten lyckades jag nästan, men blev stoppad i kassan. Trots allt lyckades jag köpa i en butik (vill inte avslöja vilken) som inte är ren elektronikbutik. MEn även där var det riktigt svårt.
Postad 24 February 2009 - 22:07
Vance
-
Vance
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Ja, dvs om man inte köper in det från UK.. då blir det lite billigare..
//najkks
Då får man å andra sidan spelet senare, UK release är av någon anledning 27/2...
Postad 25 February 2009 - 13:22
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Va inne på Media Markt här i Norrköping precis.
Det va förbokningserbjudande med filmen till KillZone 2.
Ja fick sista exet av filmen
KillZone 2 + Bangkok Dangerous på BD = 499kr = najse =)
Postad 25 February 2009 - 14:44
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
Va inne på Media Markt här i Norrköping precis. Det va förbokningserbjudande med filmen till KillZone 2. Ja fick sista exet av filmen 
KillZone 2 + Bangkok Dangerous på BD = 499kr = najse =)
Låter bra det! En bra film!  //najkks Edit.. nån som vet var jag hittar Quantum of Solace billigast? (Import OK...) spelbutiken hade det för 199:- men fuckade upp min beställning.. nu har de höjt det till 349:-
Postad 25 February 2009 - 14:49
d96angl
-
d96angl
-
Användare
-
-
114 inlägg
239kr på webbhallen. Bor du i en stad med en utlämningsbutiken så blir det 239kr annars 268kr.
Du kan även maila spelbutiken eller kontakta dem på sin online support och tala om för dem vad det kostar på webbhallen. Då får du det för samma pris där.
//Andreas
Postad 25 February 2009 - 17:56
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
239kr på webbhallen. Bor du i en stad med en utlämningsbutiken så blir det 239kr annars 268kr. Du kan även maila spelbutiken eller kontakta dem på sin online support och tala om för dem vad det kostar på webbhallen. Då får du det för samma pris där.
//Andreas
Tack för hjälpen! Det är ju en slant under 350:-  //najkks
Postad 25 February 2009 - 18:52
Yoshimitsun
-
Yoshimitsun
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Fick 2 exemplar av Mirrors Edge igår. Båda köpta hos Play.com. Men det ena var inte inplstat och hade en sönderriven klisterlapp på sig! Vad är det för stil?
Samma sak när jag köpte Skate 2 hos SHopto.com men då var det en liten fläck vid fodral öppningen. Jag mailade argt och sa att jag inte ville ha begagnade spel till fullpris men dem menade att det helt enkelt kunde komma oinplastade till affären ibland.
Liars eller normalt?
Postad 25 February 2009 - 18:55
Vance
-
Vance
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Liaaars
Tror jag iaf. Varför skulle några komma oinplastade?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|