Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*** Officiell köptipstråd Xbox 360 ***

2203 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Forza Motorsport 4 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,08 (12) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 16 oktober 2009 - 15:16

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

någon som har erfarnhet av att beställa från zavvi? leveranstiden verkar...lång. haha.

tror det tog 5-6 dar senast jag beställde

Postad 16 oktober 2009 - 16:15

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
jag beställde den 6e och inget är skickat, funderar på att dra en cancel på hela ordern. som jag fattar det skickar dom varje spel för sig. Och har dom inte fått iväg nått spel på 10 dagar så vet jag inte om jag är så intresserad längre, Kanske testar en ny order senare.

Postad 16 oktober 2009 - 16:16

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

jag beställde den 6e och inget är skickat, funderar på att dra en cancel på hela ordern. som jag fattar det skickar dom varje spel för sig. Och har dom inte fått iväg nått spel på 10 dagar så vet jag inte om jag är så intresserad längre, Kanske testar en ny order senare.

Du måste antagligen "bekräfta" dig, genom att skicka en kopia på en "utility bill" eller ringa deras kundtjänst.
Logga in på deras hemsida och kolla om du har fått några meddelanden så står det säkert mer där.

Postad 18 oktober 2009 - 01:43

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0

Du måste antagligen "bekräfta" dig, genom att skicka en kopia på en "utility bill" eller ringa deras kundtjänst.
Logga in på deras hemsida och kolla om du har fått några meddelanden så står det säkert mer där.

Jag har gjort det. dagen efter att jag beställde. Har även skickat ett mail och frågat om det är något problem men inte fått svar. Skiter i den ordern och testar igen senare. Har ändå fått tag på två av spelen billigare i sverige redan =)

Postad 18 oktober 2009 - 22:21

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Long time, no speltips...

Star Ocean - The Last Hope - Collectors Edition för 349:-
- http://www.webhallen...od.php?id=98056

Köper eventuellt som julklapp åt en bekant, tro inget annat :)

Postad 19 oktober 2009 - 08:06

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Läste i loadings forum att Ica Maxi i Lindhagen säljer 3 spel för 99:- (360, ps3, wii, ds, psp).
Kollade pdf på deras hemsida och såg till min förfäran reklam om spel för 99:- respektive 199:- styck,
så jag ringde killen som har hand om mediaavdelningen, han kunde bekräfta att de fortfarande körde
3 spel för 99:-. Åker dit omgående :D

Arbetslöshet har sina fördelar :)

Postad 19 oktober 2009 - 08:39

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Schysst om du kunde skriva vilka spel som fanns lite senare så man vet om det är värt att ta en ganska lång biltur...

Postad 19 oktober 2009 - 13:39

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Läste i loadings forum att Ica Maxi i Lindhagen säljer 3 spel för 99:- (360, ps3, wii, ds, psp).
Kollade pdf på deras hemsida och såg till min förfäran reklam om spel för 99:- respektive 199:- styck,
så jag ringde killen som har hand om mediaavdelningen, han kunde bekräfta att de fortfarande körde
3 spel för 99:-. Åker dit omgående :blush:

Arbetslöshet har sina fördelar :lol:

Är du inte tillbaks snart så du kan rapportera läget?! :blush:

Postad 19 oktober 2009 - 14:05

Sailfast
  • Sailfast
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Lyfter ett varningens finger för Zavvi, fick hem ett begagnat spel i fredags. Omslaget var trasigt i ena hörnet och xbox-plomberingen/klistermärket var bruten trots att spelet var inplastat (!). Men inplastningen såg inte riktigt ut som den brukar på xbox-spel så antagligen har de plastat in ett beggat spel själva och försökt sig på en fuling.

De svarade dock på mail omgående och bad mig returnera spelet. De skulle ersätta mina fraktkostnader också.

Beställer nog från blahdvd och play i fortsättningen.

Postad 19 oktober 2009 - 15:18

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

Schysst om du kunde skriva vilka spel som fanns lite senare så man vet om det är värt att ta en ganska lång biltur...

Är du inte tillbaks snart så du kan rapportera läget?! :lol:

Var tyvärr rätt utplockat, om man inte är sjukligt besatt av "UEFA Euro 2008", vilket de hade cirka en miljon(!) exemplar av.
Fanns några exemplar "Medal of Honor: Airborne" och "Skate."

Köpte två exemplar MOH:A till 360 och två exemplar UEFA 08, ett till 360 och ett till ps3.
För att få sex spel för 198:- så köpte jag även två stycken DS-spel. Drog även till med ett GH3 + gitarr för 199:- också.

OffTipic: måste för övrigt göra lite reklam för tävlingen på coke.se
Jag har fan vunnit, lol!

Postad bild

Redigerat av McAn_, 19 oktober 2009 - 15:18.

Postad 19 oktober 2009 - 17:46

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0
hmmm, får se om jag svänger förbi imorgon efter jobbet...

Frågan är hur desperat man är på billiga spel. Just nu har jag 7 spel på förhandsbokning och i princip hela hösten/vinter uppbokad. Det som lockar är möjligtvis en gitarr till.

Postad 20 oktober 2009 - 18:55

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0
Det fanns 60-70 stycken UEFA 2008 inget annat. Samma sak till PS3. Så det är inte värt omvägen att åka till Lindhagen.

Postad 20 oktober 2009 - 19:05

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

Det fanns 60-70 stycken UEFA 2008 inget annat. Samma sak till PS3. Så det är inte värt omvägen att åka till Lindhagen.

vad var styck priset?? jobbar typ 30 meter från Ica, om det ens är värt att promenera dit

Postad 20 oktober 2009 - 19:20

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

Tråkigt att höra :)

vad var styck priset?? jobbar typ 30 meter från Ica, om det ens är värt att promenera dit

149:-/st eller 3st för 99:- :lol:

Postad 20 oktober 2009 - 19:26

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Förresten! det ryktas om att GAME har en ny katalog ute, men den finns inte tillgänglig på hemsidan än i alla fall.
Någon som bor i närheten av en butik och känner sig manad, får mer än gärna fixa katalogen och en bild på exkluderingslistan.

Redigerat av McAn_, 20 oktober 2009 - 19:26.

Postad 20 oktober 2009 - 19:52

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Game har på senaste tiden haft en diger exkluderingslista och med erbjudanden ungefär samma eller sämre som gamestop är det ingen mening med att förboka där om du vill byta in spel.

Postad 20 oktober 2009 - 19:59

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Exkluderingslista @ game: http://img193.images...20091018768.jpg
Skrev ner alla manuellt också, antar att det inte bara är jag som vill "ctrl + f":a.

Inga dubletter accepteras
Alone in the Dark
Beowulf
Bourne Conspiracy
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Dark Sector
Dead or Alive Extreme 2
Eragon
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
Fear: Files
Fuzion Frenzy 2
Fracture
Ghost Recon: Advanced Warfighter
Guitar Hero-spel (samtliga)
Gun
Jericho
Just Cause
Kameo
King Kong
Kung Fu Panda
Lost
Perfect Dark Zero
Project Gotham Racing 3
Phantasy Star Universe
Prey
Projekt Sylpheed
Saints Row
Sega Superstars Tennis
Senko No Ronde
Shadow Run
Spiderwick
Splinter Cell Double agent
Star Trek Legacy
Stranglehold
Stuntman Ignition
The Club
The Darkness
The Golden Compass
The Outfit
Time Shift
Tony HAwk Project
Trivial Persuit
Turning Point
Turok
Universe at War. Earth Assault
Vampire Rain
Xbox live Arcade U
Expansioner (samtliga) samt sportspel från 2008 och äldre.

Två inbytesdealar i alla fall:

Call Of Juarez - BIB - "byt in 1 spel och få det gratis"
Prototype - "byt in 1 spel + 99kr"

Blir i alla fall skate. och medal of honor + 99:- för Call of Juarez och Prototype. 165:- för båda, ingen big deal :)

edit:
källa: http://loading.se/fo...=47970&page=345

Redigerat av McAn_, 20 oktober 2009 - 20:01.

Postad 20 oktober 2009 - 20:46

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1 727 inlägg
  • 0
Vad tror ni, ska jag byta in mitt FIFA 09 mot Call of Juarez eller med ett till spel mot left 4 dead 2?

Postad 20 oktober 2009 - 20:49

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0

Vad tror ni, ska jag byta in mitt FIFA 09 mot Call of Juarez eller med ett till spel mot left 4 dead 2?

Om Fifa funkar att byta in på game skulle jag byta in det mot CoJ och sen införskaffa 2 billiga spel och byta in mot L4D 2, om jag inte redan hade gjort det dvs.

Postad 20 oktober 2009 - 21:27

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1 740 inlägg
  • 0

Exkluderingslista @ game: http://img193.images...20091018768.jpg

Holy crap! Den listan var lång som en söndag...

Postad 20 oktober 2009 - 21:42

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0

149:-/st eller 3st för 99:- :lol:

HAHAHAHA.... vilka hjältar!! :)

Postad 20 oktober 2009 - 21:46

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

• 1 866 inlägg
  • 0
Borde det inte skapas en separat tråd för diskussioner rörande inbyteskampanjer precis som dom har gjort i PS3 forumet? Så kan vi använda denna tråden som det är tänkt, nämnligen att tipsa om prisvärda spel. För just nu är det knappt några tips alls i denna tråden.

Redigerat av belzebubb, 20 oktober 2009 - 21:46.

Postad 20 oktober 2009 - 21:48

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

HAHAHAHA.... vilka hjältar!! :)

:D nu är det däremot väldigt utplockat, finns väl bara UEFA något 08 :lol:

OffTopic: Mitt lokala maxi hade dock 5 pc-spel för 99:- sist jag var där. Köpte två HL2, två HL1 och ett Starcraft.
Man såg på displayen i kassan, var uppe på ~1,300:- när hon kört in fjärde spelet, och i samma ögonblick hon registrerade det femte, så dök "rabatt 5 spel för 99:-" upp :lol:

Postad 20 oktober 2009 - 21:50

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

• 1 086 inlägg
  • 0
Håller med belzebubb.

Postad 20 oktober 2009 - 22:59

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0
Jag håller också med.

Postad 20 oktober 2009 - 23:30

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4 105 inlägg
  • 0
Finnas ju inget som slår nya spel för 100kr stycket idag tyvärr, känns rätt melöst att tipsa om något annat.

Postad 20 oktober 2009 - 23:36

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Äsch! det här är fan "speltips" ändå: http://coke.se/guitarhero/

Finns typ totalt 4 olika paket man kan vinna (En 360-konsol, GH5-spelet, GH5 guitar bundle eller World Tour Complete Band Pack).
Under "regler" står det vilket paket man kan vinna på vilket datum.
Jag "råkade" som sagt vinna GH5 guitar bundle, men har laddat med ett nytt konto och ska vinna en 360 i dag.
Men någon annan dag fram tills den 14/11 kan ni ju försöka vinna.

:)

Postad 20 oktober 2009 - 23:53

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0

Borde det inte skapas en separat tråd för diskussioner rörande inbyteskampanjer precis som dom har gjort i PS3 forumet? Så kan vi använda denna tråden som det är tänkt, nämnligen att tipsa om prisvärda spel. För just nu är det knappt några tips alls i denna tråden.

Håller med belzebubb.

Jag håller också med.

Varsågoda:
Aktuella inbyteskampanjer
Så kanske vi kan hålla denna tråd till rena speltips som inte har med inbyten att göra?

Postad 21 oktober 2009 - 08:20

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1 363 inlägg
  • 0
Tips om inbytesdeal utesluter väl inte andra att tipsa om billiga spel?

Postad 21 oktober 2009 - 16:56

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Folk brukar ofta klaga på att det är mycket snack om inbyten, men dom får det att låta som om det skulle komma fler tips om billiga spel om inte det var så mycket prat om inbyten.
Ärligt talat kommer det inte ofta tips om billiga spel så varför inte prata om inbyten också.

Postad 21 oktober 2009 - 18:34

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Lego Indiana Jones & Kung Fu Panda Bundle 50öre + moms! :unsure:
Tyvär verkar det vara någon form av lockpris om man tittar på butikens omdömen, så jag skulle inte räkna med att få någon vara :rolleyes:

Postad 21 oktober 2009 - 19:08

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Går inte att beställa....

"Kundkorgens totalbelopp överenstämmer ej med orderns totalbelopp" när man ska betala

Postad 22 oktober 2009 - 13:12

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Var ett tag sedan jag förhandsbokade på ebgames. Hur funkar det egentligen, måste man ha med sig kvittot på det man förhansbokat eller räcker det med att säga ens namn och så?

Postad 22 oktober 2009 - 14:36

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

Var ett tag sedan jag förhandsbokade på ebgames. Hur funkar det egentligen, måste man ha med sig kvittot på det man förhansbokat eller räcker det med att säga ens namn och så?

Har aldrig förbokat, men enligt hon i kassan på gamestop behövde man inte kvittot eftersom hon hade det 'i dautan'.

Har tagit extra kopior av kvittot sen dess. :)

Postad 22 oktober 2009 - 15:19

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

• 264 inlägg
  • 0

Räcker med id-kort eftersom de har ett datasystem med ens uppgifter, men det går snabbast med kvitto.

Postad 22 oktober 2009 - 20:08

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3 878 inlägg
  • 0
Elgiganten Uppsala firar öpnnandet av sin "Megastore" butik med följande erbjudanden (i sitt reklamblad):

1. Xbox 360 Arcade (ser ut som att det medföljer Kung Fu Panda/Lego Indiana Jones Bundle) för 990kr
2. Guitar Hero WT 99kr
3. Rock Band (Ser ut som att det är komplett med instrument på bilden) 299kr
4. The Godfather II 99kr

Postad 26 oktober 2009 - 11:46

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3 071 inlägg
  • 0
Zavvi mega monday

Nhl29K
Narnia
Don King presents: Prizefighter

för £4.95st

Postad 28 oktober 2009 - 09:56

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
Har ställt en fråga borta i butik & import-forumet om zavvi, men det verkar vara mer snack om den affären här så jag frågar här också och hoppas det inte är alltför mycket OT:

Det är så att jag försöker beställa lite billiga spel därifrån på återkommande rekommendation från bland annat denna tråden. Reggade ett konto i måndags, men det är problem med betalningen säger de. Har kontrollerat att det finns pengar och kortnumret har jag kontrollerat. Ser dessutom när jag kollar mitt bankkonto att de kunnat reservera 11 öre så kortnumret verkar rätt. Är det någon av er som handlar där och vet hur man ska fylla i sin info? Hur skriver ni? Har provat olika varianter men inget verkar hjälpa.

Så här har jag fyllt i min info om kortet:

Name: Förnamn Efternamn
Address: Gata Nummer Bokstav
Ny rad: Ort (har testat både Göteborg och Goteborg.. woo nu vet ni var jag bor :lol: )
Postcode: 123 45 (har även testat modellen 12345)

Ovanstående rader är obligatoriska att fylla i (även den jag benämnt ny rad, det står bara inget där). Kan nån som har ett konto där se något fel i hur jag angett min info? Har försökt flera varianter och börjar undra om det inte helt enkelt är min bank som inte tycker det verkar säkert. De har varit lite kinkiga ibland tidigare. :)

Eller är det fler som haft problem med betalningen hos zavvi?

Postad 28 oktober 2009 - 10:38

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Har ställt en fråga borta i butik & import-forumet om zavvi, men det verkar vara mer snack om den affären här så jag frågar här också och hoppas det inte är alltför mycket OT:

Det är så att jag försöker beställa lite billiga spel därifrån på återkommande rekommendation från bland annat denna tråden. Reggade ett konto i måndags, men det är problem med betalningen säger de. Har kontrollerat att det finns pengar och kortnumret har jag kontrollerat. Ser dessutom när jag kollar mitt bankkonto att de kunnat reservera 11 öre så kortnumret verkar rätt. Är det någon av er som handlar där och vet hur man ska fylla i sin info? Hur skriver ni? Har provat olika varianter men inget verkar hjälpa.

Så här har jag fyllt i min info om kortet:

Name: Förnamn Efternamn
Address: Gata Nummer Bokstav
Ny rad: Ort (har testat både Göteborg och Goteborg.. woo nu vet ni var jag bor :lol: )
Postcode: 123 45 (har även testat modellen 12345)

Ovanstående rader är obligatoriska att fylla i (även den jag benämnt ny rad, det står bara inget där). Kan nån som har ett konto där se något fel i hur jag angett min info? Har försökt flera varianter och börjar undra om det inte helt enkelt är min bank som inte tycker det verkar säkert. De har varit lite kinkiga ibland tidigare. :)

Eller är det fler som haft problem med betalningen hos zavvi?

Skumt jag har aldrig haft några problem med zavvi inte ens när jag reggade mig. Behövde aldrig verifera något. Har du e-kort eller vanligt?

Postad 28 oktober 2009 - 10:52

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
Har vanligt Mastercard. Ska nog ta och ringa min bank, men jag tror nog jag tyvärr får avbeställa, för jag misstänker att det är just banken som inte vill. Har hänt förut också. Försökte beställa från play.com för ett par år sedan, men jag tvingades efter mycket om och men ge upp då banken inte ville acceptera betalningen. För du (Tinboy) ser inget direkt fel i sättet jag skrivit min info på?

Nåja, jag ska väl inte älta detta vidare i denna tråd. Får väl hålla mig till andra tips. :)

Postad 28 oktober 2009 - 12:02

lill-danne
  • lill-danne
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Har vanligt Mastercard. Ska nog ta och ringa min bank, men jag tror nog jag tyvärr får avbeställa, för jag misstänker att det är just banken som inte vill. Har hänt förut också. Försökte beställa från play.com för ett par år sedan, men jag tvingades efter mycket om och men ge upp då banken inte ville acceptera betalningen. För du (Tinboy) ser inget direkt fel i sättet jag skrivit min info på?

Nåja, jag ska väl inte älta detta vidare i denna tråd. Får väl hålla mig till andra tips. :)

Det står väl att man ska skriva in namnet precis som det står på kortet. De flesta Mastercard/Visa etc har efternamnet först, därefter förnamnet. Kan det vara ditt problem kanske?

Postad 28 oktober 2009 - 12:18

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
Hmm, ja nu ser jag att namnet ska skrivas på två ställen, dels "cardholder name" och "name" i adressen. Ska prova att ändra på åtminstone "cardholder name". Har inte tänkt på att det var två olika "name". Har iofs aldrig tidigare haft problem med att jag skriver förnamnet först, men ska prova.

Postad 28 oktober 2009 - 16:20

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4 346 inlägg
  • 0
Zavvi kräver ibland en kopia av en "utility bill" eller liknande, kolla om du har fått några meddelanden från zavvi på deras hemsida, där borde det stå mer information om det är detta som är problemet.
Det är lite konstigt att dom endast skickar ut meddelanden på sitt konto på deras hemsida, så man måste logga in och kolla för att märka om man har fått ett meddelande, man får t.ex. inte nåt mail om att man har ett meddelande där.

Postad 28 oktober 2009 - 18:20

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0

Zavvi kräver ibland en kopia av en "utility bill" eller liknande, kolla om du har fått några meddelanden från zavvi på deras hemsida, där borde det stå mer information om det är detta som är problemet.
Det är lite konstigt att dom endast skickar ut meddelanden på sitt konto på deras hemsida, så man måste logga in och kolla för att märka om man har fått ett meddelande, man får t.ex. inte nåt mail om att man har ett meddelande där.

Aha, nä jag hade inga meddelanden där. Jag fick dock faktiskt ett riktigt mail om att det var "payment problem". Får se om det går att lösa med min ändring i namnordningen. Hoppas bara inte de kräver en utility bill sen också. Ska man behöva leta upp en gammal elräkning då eller vad menar de? Jag kör ju med e-faktura hehe. Nästan mer krångel än vad det är värt i så fall i mitt tycke.

Postad 29 oktober 2009 - 08:50

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4 329 inlägg
  • 0

Nope ser inga direkta fel. Kolla min mail och när jag gjorde min första beställning från Zavvi hade jag inga problem. Tyvärr kommer jag inte åt sidan från jobbet men när jag kommer hem ikväll jag skall kolla hur jag lagt in informationen.

Postad 30 oktober 2009 - 02:40

slimkid
  • slimkid
  • Lärjunge

• 343 inlägg
  • 0
Zavvi är asjobbiga. men blir behandlad som en brottsling när man försöker köpa lite spel. Flera veckor tar det att få svar på mail också. Bra priser men riktigt usel service. Brukar väl iofs gå hand i hand.

Postad 30 oktober 2009 - 10:38

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1 115 inlägg
  • 0
Tackar för hjälpen allihop, men jag fick ge upp efter 5-6 försök. 'Det var inga problem att avbeställa dock. Orkade inte rnga banken, men misstänker att det var samma problem som när jag försökte handla från play.com. Av någon anledning tyckte då inte min bank att de hanterade kortuppgifterna på ett riktigt sätt eller nåt i den stilen. Nåja, det är ju inte hela världen direkt. Har ju inte förlorat några pengar heller.

Postad 30 oktober 2009 - 11:48

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2 247 inlägg
  • 0

Zavvi är asjobbiga. men blir behandlad som en brottsling när man försöker köpa lite spel. Flera veckor tar det att få svar på mail också. Bra priser men riktigt usel service. Brukar väl iofs gå hand i hand.

Har aldrig haft problem med att beställa eller avbeställa. Ringde upp en gång och kom fram på en gång (efter ett par knapptryckningar).

Beställde precis:

Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City för 25.94 £ inklusive frakt

Postad 31 oktober 2009 - 15:26

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Hittade 2100 M$ Points för 149:- på expert i knugens kurva.

Postad 03 november 2009 - 02:37

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Woho!

Postad bild

http://www.gamestop....heel_oct_A3.pdf

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.