Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(33)
|
50:- | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU (323 inlägg)
|
14 år sedan |
BF: BC2 - VS - MAG!? (27 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 01 March 2010 - 14:58
Postad 01 March 2010 - 15:22
Postad 01 March 2010 - 15:24
Men känns rätt skönt endå att så inte är fallet. Varför vet ja inte, bara gör det.
Postad 01 March 2010 - 16:04
Det är ju krig, man får räkna med att folk skjuter.Ljudet är inte något speciellt alls tycker jag. Får mest ont i huvudet om jag drar på. Jag har rätt bra grejor, xonar dx (hi def kort) - hörlursförstärkare - sennheiser hd650. Ljudet är för konstant högt helt enkelt. Man hör ständigt något artilleri eller tank som skjuter vilket höjer ljudnivån till en nivå som i längden inte är behagligt.
Postad 01 March 2010 - 16:23
Kör man däremot på hörlurs inställning kanske inte ljudet framträder lika bra.
Postad 01 March 2010 - 18:25
Postad 01 March 2010 - 18:39
Testat alla inställningar. Ingen finns utan eko där man slipper höra allt bakgrundsljud hela tiden vilket jag tycker suger. Blir svinjobbigt att lyssna på i längden med hög volym till skillnad från ex cod spel. Fast kör man lägre ljudnivå är det ok.Med ljudet så beror det ju helt på vilken inställning man har default inställningen skiljer sig ju inte så enormt mycket från andra spel. Men när man drar på war-tapes och har lite grejer att trycka på med lirar ljudet i BC2 på en helt egen nivå, blir mycket mer djup och känsla i det.
Kör man däremot på hörlurs inställning kanske inte ljudet framträder lika bra.
Redigerat av Unregistered26dd04a9, 01 March 2010 - 18:40.
Postad 01 March 2010 - 19:01
Kom igen nu det är ju bakgrundsljuden som gör hela känslan. Och det här är ju ingen lek till skillnad från cod det här är fullskaligt krig, tanks och helikoptrar m.m låter ju liksom.Testat alla inställningar. Ingen finns utan eko där man slipper höra allt bakgrundsljud hela tiden vilket jag tycker suger. Blir svinjobbigt att lyssna på i längden med hög volym till skillnad från ex cod spel. Fast kör man lägre ljudnivå är det ok.
Postad 01 March 2010 - 19:39
Samma här, fast PC CityNu fick jag ett kvittensmail från elgiganten, så då är det kanske påväg redan. Härligt!
hoppas hoppas hoppas
Postad 01 March 2010 - 19:48
Står att det är skickat när man kollar på hemsidanNu fick jag ett kvittensmail från elgiganten, så då är det kanske påväg redan. Härligt!
Synd att PS3:an är obrukbar för tillfället....
Postad 01 March 2010 - 19:52
Postad 01 March 2010 - 20:32
Ja fy, om det inte fixar sig tills torsdag går jag fan och köper en slim
Jag köper också en slim då, vägrar rulla tummarna.
Postad 01 March 2010 - 23:33
skönt att höra att ni köper slim om inte felet är fixat tills på torsdag,
Postad 01 March 2010 - 23:47
Jag tror aldrig jag spelat igenom ett enda Battlefield spel som har en singleplayer del hehe. Har alltid varit och kommer alltid vara (hoppas jag) multiplayer delen som är grunden i battlefield spelen. Vilket jag tror de flesta som varit med sen första BF1942 håller med om. Singleplayer blir alltid lidande såklart, när det är ett multispel som skapas, precis som MW2. Det är klart det är kul om singleplayer är jävligt kul, en bonus. Men det påverkar inte min bedömning negativt alls om SP delen är tråkig , men alla är vi olika
Har du lirat BF BC singelplayer? För det är sjukt bra! Skit bra manus med inslag av humor, gillar det skarpt! Men BF2:s SP kan man inte äns kalla SP. Jag har varit med i alla BF spel och änsålänge ligger BF2 närmast hjärtat, får se hur BF BC2 blir
Postad 02 March 2010 - 00:14
Nu är recensionen uppe boys.
Battlefield Bad Company 2
Grym recension Zoiler! Har redan bokat spelet sen länge tillbaka, snart så...
Postad 02 March 2010 - 01:21
Jo jo men ljudet är ändå obehagligt att lyssna på när man kör högt under långa perioder pga den konstant höga decibelnivån.Kom igen nu det är ju bakgrundsljuden som gör hela känslan. Och det här är ju ingen lek till skillnad från cod det här är fullskaligt krig, tanks och helikoptrar m.m låter ju liksom.
Jag kommer inte spela nåt annat fps spel mp än bc 2 så ta det lungt =)
Postad 02 March 2010 - 01:31
Jo jo men ljudet är ändå obehagligt att lyssna på när man kör högt under långa perioder pga den konstant höga decibelnivån.
Jag kommer inte spela nåt annat fps spel mp än bc 2 så ta det lungt =)
men sänk lite då istället om du tycker det är så obehagligt,, svårare än så är det inte
Postad 02 March 2010 - 01:40
Jag läste den och den var välskriven!gött zoiler, du ligger i
ska läsa den sen
Håller inte med om ljudet riktigt för headphones dock.
Postad 02 March 2010 - 01:44
Om du läst så skrev jag just det att jag måste köra lägre volym för att inte få ont i huvvet.riktigt bra recension. full pott också, inte dåligt. spelsuget blev inte mindre nu
inte många dagar kvar dock
men sänk lite då istället om du tycker det är så obehagligt,, svårare än så är det intesjälv höjer jag ljudet massor just för att jag vill att allt ska skaka i lägenheten
Postad 02 March 2010 - 01:51
Fullt möjligt, alltid jobbigare att lyssna i hörlurar för öronen imo.Håller inte med om ljudet riktigt för headphones dock.
Postad 02 March 2010 - 04:08
Brukar inte ha problem annars.. Filmer har jag högt högt ljud men i detta spelet går det inte.Fullt möjligt, alltid jobbigare att lyssna i hörlurar för öronen imo.
Postad 02 March 2010 - 04:48
Det ska bli riktigt kul att få sätta tänderna i spelet på torsdag. Känner redan nu hur hjärtat fylls av blågul stolthet över vad Dice har snickrat ihop (trots att jag bara kört några matcher i demot). Hoppas många MHB:are kan slita sig från MW2 nu. Fast diagnosbarnen kan MW2 behålla, up yours IW!
"Jag ska skratta när det faller sönder,
inga tårar ska fukta mina torra kinder.
Inga svarta kläder, inget flor,
jag ska inte bära svart slips
& svarta skor.
Jag vill se, jag vill se
Jag vill se, jag vill se
ert uppgång & fall"
Kanske dags att gå och lägga sig nu, att sitta och applicera Ebba Grön-texter på spelhus är nog ett tecken på viss övertrötthet...
Postad 02 March 2010 - 06:49
Hade suget blivit mindre om det bara fått 8/10 då? Inte? Tänkte väl det.riktigt bra recension. full pott också, inte dåligt. spelsuget blev inte mindre nu
inte många dagar kvar dock
Postad 02 March 2010 - 08:19
SUCK, var du tvungen att släppa en sådan bra recension flera timmar innan releasen!Nu är recensionen uppe boys.
Postad 02 March 2010 - 08:30
Jag vet, ni lirade ju bägge demot och även om Zoiler gillar det så betyder det ju inte att ni gillar det.
Men ni kan ju vara en bra tillgång när vi "COD-fanboys" ska läxa upp "BF-fanboys".
Postad 02 March 2010 - 09:13
Demot var inte jätte wow precis.
Postad 02 March 2010 - 09:14
Nu är recensionen uppe boys.
Riktigt najs!!
Har medvetet försökt hålla mih borta från denna tråd.. Fan vad pepp jag blir!
En liten rättelse
”Här har du kompis” säger en
engineerassault och slänger mig ett ammopack innan han sätter sig i helikoptern som budda-buddar iväg över mitt huvud.
Postad 02 March 2010 - 11:11
Tur att jag inte börjar jobba förrän på måndag, samtidigt otur
Postad 02 March 2010 - 12:20
Postad 02 March 2010 - 12:20
Redigerat av Ola Thomasson, 02 March 2010 - 12:21.
Postad 02 March 2010 - 12:22
Måste vet om man skall smita från jobbet eller inte
Redigerat av PBateman, 02 March 2010 - 12:23.
Postad 02 March 2010 - 12:25
usch vad äckliga ni är, ni kommer ju ha det imorgon hela buntensamma här,webhallen kan man lita på!....snart är det torsdag!
Det blir till att jaga på torsdag då märker jag. Ja ja, bara passa på och lira ni lär ju behöva lite försprång.
Postad 02 March 2010 - 12:28
nja tror mer på att jag får det på torsdag.bor ganska så lång upp i norr...så 2 dagar brukar det ta för mig att få grejer från webhallen.usch vad äckliga ni är, ni kommer ju ha det imorgon hela bunten
![]()
Det blir till att jaga på torsdag då märker jag. Ja ja, bara passa på och lira ni lär ju behöva lite försprång.
Postad 02 March 2010 - 13:00
Postad 02 March 2010 - 13:01
Får hoppas på att ngn butik har 499:- priset i butik eller det är preorder only pris?
Skulle tro att både EG och MM går ut med 499kr.
Postad 02 March 2010 - 13:21
Bra. FixatEn liten rättelse
:
Tack för all skön respons. Det är bara bra om jag får er att längta mer
Postad 02 March 2010 - 13:32
Postad 02 March 2010 - 13:49
Du får väl slänga upp din review så den syns på metacritic förresten!
Spelet ligger på 94 just nu!! eller iaf på xbox360, det finns för få på ps3an..
http://www.metacriti...ieldbadcompany2
Postad 02 March 2010 - 13:51
Hur?Du får väl slänga upp din review så den syns på metacritic förresten!
Edit: Det hade ju varit ett grymt fönster men de tar väl bara engelska eller välkända sidor?
Redigerat av Zoiler, 02 March 2010 - 13:52.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
18 bilder
53 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?