Tack allihopa, för grattulationerna
Jag är redan klar med nästa tema, och går ut med det nu, så ni kan fundera lite
Det kommer att krävas lite kreativitet, men jag tror ALLA kan vara med.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tema: Collage.
Ni ska sätta ihop två eller flera bilder till ett collage. Det ska innehålla minst två bilder. Vad bilderna innehåller/föreställer är fritt att välja själv.
Ni får göra två collage om ni vill, men jag bedömmer bara utifrån ett. Bilderna skall vara tagna fr 2009-2010.
Lycka till!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag skulle vilja säga att ni måste ta bilderna nu, men det känns lite magstarkt pga rådande årstid. Så ni får välja bilder i era arkiv
För er som känner er lite osäkra angående "collage" så finns det i de flesta redigerings program snabba sätt att göra det på. Ofta med färdiga mallar och liknande.
Edit: Kom ihåg att ett collage inte behöver vara avancerat för att vara snyggt. Det kan bero helt och hållet på bilden hur ett caollage ska se ut, och det är vad jag kommer dömma utifrån.
Redigerat av Mikael_R, 03 mars 2010 - 19:35.