Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2661 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 June 2016 - 16:57

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0

Divinity Original Sin EE

*kliver stursk in på ruinens gårdsplan - fiender poffar upp från ingenstans*

- OJ! Hej, hehehe...jag såg er inte riktigt där... har ni fest eller hehe? Jag ser att ni är många, höglevlade och har bågskyttar och allt både till höger och vänster. Ja, vi säger väl så då. Jag skulle precis gå igen *backar försiktigt, letar efter fly knappen*  :D

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 17 June 2016 - 17:00.

Postad 19 June 2016 - 14:18

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Efter att SoD 2 visats upp så blev jag sugen på att köra första spelet igen så installerade det igen och det är fortfarande riktigt bra.

Postad 18 July 2016 - 20:36

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0

Nytt försök med Alien Isolation VR edition. Men efter att ha blivit fastlåst i ett skåp i en 10 minuter så blir det alien.bml modden (=paralyserad alien). 

Postad 19 July 2016 - 16:52

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Nytt försök med Alien Isolation VR edition. Men efter att ha blivit fastlåst i ett skåp i en 10 minuter så blir det alien.bml modden (=paralyserad alien). 

Hur nära är du att skita ner dig när du spelar det där i VR? 

Postad 19 July 2016 - 17:18

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0
Dom tur är reagerar jag inte så men det är väl som att va under pistolhot. Spelet är fullt tillräckligt intensivt ändå och Alien fungerar i set pieces. Absolut surrealistiskt få honom nerdroppandes framför en och bara stå och flåsa.

Postad 27 July 2016 - 21:16

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0
Lämnade Alien isolation tillfälligt och drog igång The Witcher 3. Behöver semester på semester för att ta igen mig. Stark uppryckning från the Witcher 2 känns som de kommer hålla hela vägen även om novigrad börjar kännas lika träligt som allt fram och tillbakakutande i den där staden i Witcher 1.

Postad 30 July 2016 - 08:12

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 1
Varvar Witcher 3 med Warhammer Total War. Good times. :)

Postad 30 July 2016 - 09:20

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 0

Köpte ROTTR i mitten av veckan, spelade ut det igår. Kändes alldeles för kort men har iofs bara 86%. Körde på näst svåraste.

Har inte kört Dying Light på ett par månader, får varva det med lite Battlefront i veckan.

Postad 30 July 2016 - 12:29

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Tänkte säga att jag spelade Firewatch men det spelade igenom snabbt. Bara 4h långt. Det var lite meh. Inte dåligt men inte mycket mer än ok.

Så, just nu spelar jag Uncharted 4 och Wolfenstein:TNO. Uncharted gillar jag skarpt. TNO tvingar jag mig igenom.

Redigerat av Palter, 30 July 2016 - 12:30.

Postad 31 July 2016 - 19:18

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Varvar Witcher 3 med Warhammer Total War. Good times. :)

Spelar du Beastmen? Grymt kul faktiskt. 

Postad 31 July 2016 - 21:13

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Spelar du Beastmen? Grymt kul faktiskt.

Just nu Chaos i SP. Dwarfes i MP

Postad 02 August 2016 - 19:24

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0
I brist på intressanta spelsläpp just nu tänkte jag testa SOMA. Håller på laddar hem just nu. Se om det är nåt att ha? 😊

Postad 05 August 2016 - 21:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Witcher 3 fifaaasen vilket spel 😍😍😍

Postad 09 August 2016 - 15:46

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

• 4029 inlägg
  • 0
Lego Star Wars(force awakens) med mina barn :)

Postad 09 August 2016 - 16:20

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0
Fortfarande witcher 3. Alien Isolation, witcher 3 hur hittar man ett tredje lir med samma kvalitet?

Postad 13 August 2016 - 11:54

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Spelar Unravel just nu. Kommit en 2-3h in så det är väl halva spelet.

Vilket underbart spel!

Skön stämning och härliga färger.

Postad 13 August 2016 - 21:10

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Fortfarande witcher 3. Alien Isolation, witcher 3 hur hittar man ett tredje lir med samma kvalitet?

Dragon's Dogma?

Postad 14 August 2016 - 11:34

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Divinity Original Sin EE

*kliver stursk in på ruinens gårdsplan - fiender poffar upp från ingenstans*

- OJ! Hej, hehehe...jag såg er inte riktigt där... har ni fest eller hehe? Jag ser att ni är många, höglevlade och har bågskyttar och allt både till höger och vänster. Ja, vi säger väl så då. Jag skulle precis gå igen *backar försiktigt, letar efter fly knappen* :D

Haha, känner igen mig!

Jag spelar också Divinity Original Sin sen i början av juni nån gång, men har haft svårt hitta tid under sommaren av förklarliga skäl. Ska försöka dra igång igen snart.

Dock kan jag ha lyckats med att ge mig själv extra utmaning eftersom jag som nybörjare gav min tank talenten courageous. Så jag kan inte fly från striderna som du beskriver ovan. Blir en hel del reload för min del haha. :)

Postad 14 August 2016 - 19:06

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0

Dragon's Dogma?

Skillnaden mellan spel som Alien och Witcher är så stora så man kan lika gärna rekommendera The last of us och Ori & the blind Forrest :)

Dragons Dogma är ett av mina favoritspel men den skiljer sig en hel del från the Witcher 3. Fast DDs gameplay är det få spel som slår!

Har du inte spelat Witcher 3 dlc så är det där du bör börja. Heart of stone är i nivå med grundspelet om inte bättre! Efter det kan du börja med DD.

Redigerat av Palter, 14 August 2016 - 19:23.

Postad 14 August 2016 - 19:57

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0

Nänä efter Hearts of Stone är de Blood and Wine. Misstänker jag är på sluttampen på det liret trodde närmast jag var klar med main quest men icke. 

Jag är ute efter spel med samma högklassiga kvalitéer behöver inte va samma genrer. Får se om man tar tag i backloggen och tar tag i mass effect 2 och 3. 

Dragon Dogma tror jag att jag demat 30 minuter av eller något. Alldeles för lite för att få någon uppfattning i alla fall. 

Postad 14 August 2016 - 23:01

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Skillnaden mellan spel som Alien och Witcher är så stora så man kan lika gärna rekommendera The last of us och Ori & the blind Forrest :)

Dragons Dogma är ett av mina favoritspel men den skiljer sig en hel del från the Witcher 3. Fast DDs gameplay är det få spel som slår!

Har du inte spelat Witcher 3 dlc så är det där du bör börja. Heart of stone är i nivå med grundspelet om inte bättre! Efter det kan du börja med DD.

Det var ett förslag till oqvist. Jag har redan spelat igenom Dragon's Dogma och tycker det har bättre gameplay (men sämre story o lore) än Witcher 3. :)

Jag ska skaffa båda DLCer till Witcher 3.

Postad 14 August 2016 - 23:23

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0

Kollade på youtube inser jag har dragit igenom Dragon Dogma förut. Helt okej lir. Nu är jag klar med Blood and Whine.  Tre Skellinge kort de som är kvar men de kommer man aldrig orka försöka leta fram.

Postad 17 August 2016 - 23:45

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0

The Witcher 3 (ps4): Spelat ca 50 timmar. Helt galet välpolerat så det går inte ens att jämföra med något... av resten därute... Och ett fantastiskt äventyr med varierande platser på det. Jag försöker verkligen hitta något att klaga på det men det går inte... Satt iofs och funderade på hur det skulle varit om kontrollen var mer som i t.ex Zelda Wind Waker, dvs helt orealistiskt perfekt men nej det passar sig inte här...

Rise of the Tomb Raider (pc): Spelat  ca 5 timmar och det är ett trevligt spel med en balans mellan stridande och utforskande som verkar rätt svårslagen. Lite väl likt det förra spelet i serien dock och med vad som känns som än mer forcerade panik sekvenser där Lara skriker och stånkar långt utöver vad situationen kräver... Charmigt i början men tröttsamt i längden.    

Postad 17 August 2016 - 23:50

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kör Witcher 3 än.
Känns rätt opolerat när det gäller strider tyvärr.
I övrigt känns iaf huvudupdragen lite som game of thrones.

Dock lockar Dark Souls 2 och 3 just nu .
Inne på andra varvet där

Postad 18 August 2016 - 00:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

The Witcher 3 (ps4): Spelat ca 50 timmar. Helt galet välpolerat så det går inte ens att jämföra med något... av resten därute... Och ett fantastiskt äventyr med varierande platser på det. Jag försöker verkligen hitta något att klaga på det men det går inte... Satt iofs och funderade på hur det skulle varit om kontrollen var mer som i t.ex Zelda Wind Waker, dvs helt orealistiskt perfekt men nej det passar sig inte här..

witcher3aprilfools.jpg

Fast han är väl kanske fixad nu, du skulle sett honom vid släppet :P

Det jag tyckte var sämst var nog att man aldrig kunde använda det man hittade som var bra, alltid flera levels över en, och när man väl kunde använda det så hittade man alltid skit som var bättre ändå. Sen tyckte jag det var dumt att man behövde gå till skyltar för att snabbresa. Menyerna var inte heller optimala direkt, men det är fixat nu.

Postad 18 August 2016 - 00:53

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0

Min roach kan göra så där men i regel är det när man springer nerför en sluttning :)

Främst är det för lätt att bli OP. 

Att ha en massa mutagens i ryggsäcken som inte är värt något att sälja och inte kan käkas kändes rätt så onödigt. Nu kanske de la till att man fick en massa mutagens i och med blood and whine expansionen som ger dem någon lite nytta i alla fall och de var mer sällsynt från början? 

Sen det där med att man inte ens kan köpa någon vettig hint var all gwent kort finns som jag nämnt tidigare. Men det hade månne kunnat användas som spoilers för att visa var alla huvudkaraktärer finns eller nåt...

Postad 18 August 2016 - 15:48

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0

Blazerush! Riktigt bra arkadracinglir. Mycket bra VR implementation dessutom

Postad 18 August 2016 - 16:55

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0

witcher3aprilfools.jpg

Fast han är väl kanske fixad nu, du skulle sett honom vid släppet :P

Det jag tyckte var sämst var nog att man aldrig kunde använda det man hittade som var bra, alltid flera levels över en, och när man väl kunde använda det så hittade man alltid skit som var bättre ändå. Sen tyckte jag det var dumt att man behövde gå till skyltar för att snabbresa. Menyerna var inte heller optimala direkt, men det är fixat nu.

Hade en kort period i spelet där ps4:an stängde ned spelet några gånger med en blå error-skärm, något läsfel som uppstod. Det var i samma veva någon gång där som Roach också slängde upp röven i vädret, men bara i sluttningar som Oqvist också skrev. Jag kör på digital nedladdning om det möjligtvis har någon betydelse.  

Har knappt haft något "problem" med att inte kunna utrusta gubben med det jag hittat men sidequestar mycket (läs: scrutinising Everything ;)). Insuper hela atmosfären/grafiken och bara njuter, trots alla spelade timmar och trots att det ser bättre ut på PC (är väl egentligen bara drawdistance på skuggorna och hairworks man saknar lite men tänker då inte börja om bara för det lilla :P).

Hehe, jo fasttravel var välkommet, 2:an var lite smått besvärlig utan det... Skaparna verkade sucka och stöna lite väl mycket när de innan släppet pratade om att den funktionen var tillagd. Trevligt att de lyssnade på fansens klagan men helt säkert ville de inte göra det alltför enkelt heller. Tycker jag var bara bra.

Nåja, skönaste liret i min värld, sen originalet "The Witcher".  

Kör Witcher 3 än.
Känns rätt opolerat när det gäller strider tyvärr.

Seriöst?

Vad saknar du då?

Postad 18 August 2016 - 17:03

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Jag kör både quantum break och Witcher 3. Fick båda i dagarna så jag varvar lite mellan dom just nu.

Postad 18 August 2016 - 18:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Det var i samma veva någon gång där som Roach också slängde upp röven i vädret, men bara i sluttningar som Oqvist också skrev.

Större problem än det som är på bilden (som jag aldrig råkade ut för, jag bara sökte efter en bild på hästen) var att han hade rejäla problem med att springa in i saker och stanna. AI:n inte den bästa.

http://www.youtube.com/watch?v=6P3KaaK276E

Simma under vatten är också ett ****, eller var, tror de förbättrade det :)

Postad 18 August 2016 - 18:27

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0

Haha, ja här ska det inte komma någon och skönsjunga ett spel för då ska det plockas ned till minsta skruv och påpekas brister - allt från sot till damm :P

Visst, hästen fastnar när man visslar och han vill sällan hoppa ned för 5cm höga kanter samt så verkar han vilja flänga hit å dit på ridturerna om man inte håller in styrknappen hela tiden. Simma funkar bra, konstigt bara att man då inte kan svinga svärdet men avfyra armborstet går bra.  

Säkert många barnsjukdomar borta nu och med tanke på vad spelet erbjuder så har CDRed lyckats riktigt bra... Typ bara Skyrim annars som erbjudit samma saker och rida/simma/fightas där var ju lagom underhållande, för att inte tala om alla grottor där nästan allihopa såg likadana ut (låt vara att det är 4 år äldre).  

Postad 18 August 2016 - 19:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Haha, ja här ska det inte komma någon och skönsjunga ett spel för då ska det plockas ned till minsta skruv och påpekas brister - allt från sot till damm :P

Tja, du sa ju:

Jag försöker verkligen hitta något att klaga på det men det går inte

Försöker bara hjälpa dig :). Jag gav det full pott och kallade det ett av tidernas bästa rollspel, men det är få spel om något som är perfekta, finns alltid saker som kan göras bättre.

Postad 18 August 2016 - 21:39

Unregistered01e78752
  • Unregistered01e78752
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0

Tja, du sa ju:

Försöker bara hjälpa dig :). Jag gav det full pott och kallade det ett av tidernas bästa rollspel, men det är få spel om något som är perfekta, finns alltid saker som kan göras bättre.

Sant men tänkte iofs mest på vad det är utan buggarna då (som verkar ha löst sig till stor del), tur att det finns något att sträva mot. 

Ett av tiderna riktiga mästerverk, absolut, finns inget att klaga på ;)

Postad 18 August 2016 - 23:10

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0
Varvar fortfarande Witcher 3 med Warhammer - Total War.

Witcher 3 är fantastiskt, det enda tråkiga är att stridssystemet känns endimensionellt och striderna obalanserade. Jag spelar på näst högsta svårighetsgraden och känner mig OP och då har jag inte grindat någonting. Bara gjort de flesta quests som dykt upp längs vägen. Det var lagom svårt till runt lvl 13, då jag kom till Novigrad. Sedan blev jag eller Geralt för bra.

Warhammer är det roligaste "4X" strategispelet jag spelat sedan Heroes of Might and Magic 3. Klockat in ca 170h än så länge. Hoppas på mycket extra content framöver.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 19 August 2016 - 06:48.

Postad 18 August 2016 - 23:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Drömmen vore ju Witcher 3 med Dark Souls 3 stridssystem.
Vore ett bröllop instiftat i himmlen 😍👍

Postad 19 August 2016 - 06:46

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Drömmen vore ju Witcher 3 med Dark Souls 3 stridssystem.
Vore ett bröllop instiftat i himmlen 😍👍

Har inte spelat Dark Souls 3 ännu, men jag tänker på stridssystemet i Dragon's dogma. Det var suveränt.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 19 August 2016 - 06:50.

Postad 19 August 2016 - 10:44

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Skulle säga att Dark Souls stridssystem är sämre än Witcher 3, men det är min mening det :) Har inte själv Dark Souls, men spelat hos andra.

Postad 19 August 2016 - 11:01

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Eftersom min backlogg är ledsen över att jag ignorerar den så ger jag mig i kast med Red Dead Redemption. Har ju bara haft spelet i sex år så det är väl på tiden att jag spelar det. Och så klämmer jag in lite Destiny för att peppa lite inför nästa DLC. 

Postad 19 August 2016 - 13:15

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0

Du kommer inte ångra dig gällande Red dead redemption också. undead expansion eller vad fasen den hette rekommenderas också.

Lånade hem dark souls på bibblan lyckades inte se storheten men man måste kanske grinda i mer än några timmar.

Postad 19 August 2016 - 13:20

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

En remaster eller nytt Red Dead hade inte varit trist..

Postad 19 August 2016 - 13:28

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Du kommer inte ångra dig gällande Red dead redemption också. undead expansion eller vad fasen den hette rekommenderas också.

Lånade hem dark souls på bibblan lyckades inte se storheten men man måste kanske grinda i mer än några timmar.

Tycker man behöver öva mer än grinda. Jag grindar nästan aldrig i Dark Souls, däremot får man vara beredd på att möta fiender tills man lärt sig deras rörelsemönster.

Postad 19 August 2016 - 14:02

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10551 inlägg
  • 0

En remaster eller nytt Red Dead hade inte varit trist..

Nytt absolut de har haft lite tid på sig nu. Blir mer förvånad om de inte utannonseras snart. 

Postad 19 August 2016 - 14:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Skulle säga att Dark Souls stridssystem är sämre än Witcher 3, men det är min mening det :)

Intressant, på vilket sätt? Inte rent mekaniskt i alla fall för DS är objektivt mer avancerat, men du kanske gillar att man inte behöver tänka lika mycket? Plus att du förmodligen har spelat Witcher några hundra timmar mer och inte är expert på Dark Souls?

Även om jag tycker Witchers system är helt okej, så är det ju autoaim mot fienderna mer eller mindre (man sugs mot dem i viss mån a la Batman), medan precision och avståndsbedömning behövs i Dark Souls. Inget staminasystem i Witcher så bara att attackera, rulla undan, attackera, rulla undan. Man kan inte bara stå och hålla in blockknappen i DS hur länge man vill. Fantastiskt mycket mer variation på fiendernas attacker och rörelsemönster i DS. För att inte tala om alla olika vapen i DS vs Witcher.

Bättre gore i Witcher dock :)

Postad 22 August 2016 - 09:02

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Kan ju ligga i att jag spelat Witcher 3 ett par stunder längre också som sagt :) Tror det jag tänker på mest är att DS är så "stelt" om du missförstår mig rätt. Blev lite bättre från förra DS2, men inte enorm skillnad.

Postad 22 August 2016 - 09:22

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Spelar Overwatch då och då. Kört lite Diablo 3 men jag tröttnar snabbare och snabbare för varje ny säsong, känns som att det behövs något som fräschar upp det spelet. Så jag har dragit igång 7 Days to Die igen. Märkligt hur lätt jag fastnar i det, lite samma grej som Civ-serien: "jag ska bara göra det här...." och sen har man suttit ett par timmar längre än tänkt. 

Någon annan som spelar 7 Days to Die? Vore kul att spela multiplayer nån gång.

Postad 19 September 2016 - 09:32

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Spelat For Honor closed Alpha i helgen, faktiskt förvånande bra! Riktigt kul och ju bättre man blev ju roligare blev det att spela (som med alla andra spel också iofs).

Väldigt slipat och snyggt trots Alphastadie.

Postad 19 September 2016 - 14:20

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Spelar Overwatch då och då. Kört lite Diablo 3 men jag tröttnar snabbare och snabbare för varje ny säsong, känns som att det behövs något som fräschar upp det spelet. Så jag har dragit igång 7 Days to Die igen. Märkligt hur lätt jag fastnar i det, lite samma grej som Civ-serien: "jag ska bara göra det här...." och sen har man suttit ett par timmar längre än tänkt.

Någon annan som spelar 7 Days to Die? Vore kul att spela multiplayer nån gång.

Testa Rimworld...
Shit vad man fastnar.
Ska baaara fixa lite här,snygga till där.
Gräva lite efter stål ..
Faaan blixten slog ner å matförrådet började brinna,å ska bara fixa det

Postad 19 September 2016 - 14:39

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
har 2 akter kvar i D3 på 360, jagar Inferno achivementsen, gud vilket repetativt spel (som föevisso är hela spel iden) men ändå, man stör sig på varenda fiende som bromsar mig att nå Diablo nångång :-P

Postad 19 September 2016 - 14:50

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0

Testa Rimworld...
Shit vad man fastnar.
Ska baaara fixa lite här,snygga till där.
Gräva lite efter stål ..
Faaan blixten slog ner å matförrådet började brinna,å ska bara fixa det

Det där såg intressant ut. Tack för tipset! :)

Har förresten lagt ner Diablo 3 sen ett antal veckor tillbaka, mitt deltagande i säsongerna blir kortare och kortare för varje säsong. Kör mest bara Overwatch och 7D2D just nu. Funderar dock på att dra igång CS:GO igen.

Postad 27 November 2016 - 18:24

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
H1Z1 King of The Kill. Roligaste spelet att spela och kolla Twitch när andra spelar.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.