Postad 18 maj 2011 - 07:18
Du får dock inga spel om du precis registrerat dig. Innan nån gång i mitten av april har jag för mig för att ta del av det.
(onlinespel är uppe)
Typiskt!
Nåja, det var egentligen bara LBP jag var intresserad av ändå så ingen större skada skedd.
Postad 18 maj 2011 - 08:22
Fick du mail till slut ??NU fixade sig =)
skall ju vara hotmail som ställer till det.
Postad 18 maj 2011 - 09:21
Typiskt!
Nåja, det var egentligen bara LBP jag var intresserad av ändå så ingen större skada skedd.
Du kan få köpa det av mig om du vill?
Postad 18 maj 2011 - 09:49

mvh
edit: de verkar fått ordning på det, nu kom mailet rätt snabbt

Redigerat av Unregisterede3e9db38, 18 maj 2011 - 09:55.
Postad 18 maj 2011 - 10:12

Jag som inte ens drabbats (återstår iofs att se) nämnvärt av det här.
Postad 18 maj 2011 - 10:54
NU fixade sig =)
Fick du mail till slut ??
skall ju vara hotmail som ställer till det.
Fick mail tidigt imorse, nu fungerar det
Vad är det för mail alla väntar på???

Postad 18 maj 2011 - 10:57
mvh
Postad 18 maj 2011 - 11:09

Postad 18 maj 2011 - 11:12
Kan vara efter varje gång man försökt loggat in eller tryckt "glömt lösenord".Jag fick mailet om lösenordsbyte efter ett par minuter efter att jag loggade in i morse för första gången sen PSN varit nere i en månad, men har sen dess fått ytterligare 2 mail med ett par timmars mellanrum om att byta lösenord
bra koll !NOT! , misstänker att de skickar ut det där mailet efter varje gång man loggar in, inte så snyggt. Men nu är PSN nere igen, kanske man ska fixa den buggen.
Fått åtta mail hittills

Postad 18 maj 2011 - 11:20
Postad 18 maj 2011 - 12:24
aa, hotmail hade jag.. Tog sin tid. Väntade på ett reset password mail med länk till återställningsbasen..Vad är det för mail alla väntar på???
Postad 18 maj 2011 - 13:48
så min PS3:a var tydligen aktiverad för jag kunde byta direkt på PS3:an

Postad 18 maj 2011 - 14:00
men är det några mer än mig som loggas ut konstant från psn? typ var 3e-5e minut. får felmeddelande 8002AD23 och måste logga in igen för att inte bli utslängd från spelet man spelar
mvh
Postad 18 maj 2011 - 14:55

ps det stod att mailet bara funkar i 3timmar det är j****t dåligt tycker jag....
och det tog tamme katten ca 2o halv dag innan jag fick det blää../Yamaha-lover
Postad 18 maj 2011 - 15:44

nu spelar inte det JÄTTESTOR roll ändå men det vore ändå kul om listan hade varit lite längre
Postad 18 maj 2011 - 16:07
Du har inte fått något svar ännu?
Detta är så sjukt irriterande!
Redigerat av Hampuz, 18 maj 2011 - 16:07.
Postad 18 maj 2011 - 16:19
Postad 18 maj 2011 - 16:37
När kommer dem öppna Playstation Network så man kan ladda ner dessa 2 spel som är gratis?
Har för mig att de sa att Playstation Store skulle komma upp senast den 31:a Maj.
Rätta mig om jag har fel

Postad 18 maj 2011 - 18:26
Gratis och gratis, efter 30 dagar så försvinner spelen om du inte fortsätter köpa Plus.När kommer dem öppna Playstation Network så man kan ladda ner dessa 2 spel som är gratis?
Postad 18 maj 2011 - 18:32
Gratis och gratis, efter 30 dagar så försvinner spelen om du inte fortsätter köpa Plus.
Och var hittade du infon till det uttalandet?
Postad 18 maj 2011 - 18:33
"Åtkomst till de kostnadsfria spelen och det exklusiva materialet upphör efter prenumerationstiden på 30 dagar. Du kommer dock att få behålla saker som du köpt med exklusiva rabatter, dynamiska teman och premiumavatarer."Och var hittade du infon till det uttalandet?
http://se.playstatio...le...j-för-PSN/
Postad 18 maj 2011 - 18:38
Postad 18 maj 2011 - 18:42
Efter närmare omtanke tror jag att de menar att man bara har 30 dagar på sig att välja spel, sedan är erbjudandet inte tillgängligt mer.Jag tror ändå att det bara gäller spel som man får gratis via ps+. Vore kasst om vi i EU inte skulle få behålla dom två gratisspelen medan dom i USA får det.
Postad 18 maj 2011 - 18:48
ingen? är jag verkligen ensam om det? aldrig hänt innan den här härvanvad betyder "aktivera sin ps3" då? jag har haft min i ett å ett halvt år å bara kört på...
men är det några mer än mig som loggas ut konstant från psn? typ var 3e-5e minut. får felmeddelande 8002AD23 och måste logga in igen för att inte bli utslängd från spelet man spelar
mvh
Postad 18 maj 2011 - 19:19
Postad 18 maj 2011 - 19:25
Starta om modemet?ingen? är jag verkligen ensam om det? aldrig hänt innan den här härvan
mvh
Om det inte funkar så vet jag inte.
Allmänt kaos på PSN
Jag hade också problem med felkoder i början men nu funkar det fint. Förutom de vanliga utkastningarna i BFBC2 såklart.
Postad 18 maj 2011 - 21:01
Postad 18 maj 2011 - 21:11
Postad 18 maj 2011 - 21:14
Postad 18 maj 2011 - 21:18
om omstart av router och ps3 och alltihop räknas som omstart av modemet så hjälpte det inte. fortfarande loggas jag ut konstant, även när jag inte är inne i nåt spel och bara idlar i xmb.Starta om modemet?
Om det inte funkar så vet jag inte.
Allmänt kaos på PSN
Jag hade också problem med felkoder i början men nu funkar det fint. Förutom de vanliga utkastningarna i BFBC2 såklart.
mvh
Postad 18 maj 2011 - 22:56
Hmm, vilka spel ska man välja egentligen? Är rätt dålig på spel, men jag har redan Little Big Planet...
För min del blir det LBP och Infamous. R&C har jag redan, gillar inte spelläget i dead nation och wipeout verkar man kunna tröttna på snabbt (trots att jag gillar racing för övrigt).
/Z!
Postad 18 maj 2011 - 23:43
näe, jag vet inget sätt att skriva in vilka portar ps3an ska använda och inte tänker jag väl öppna alla portar? men jag tappar ju inte internetuppkopplingen heller, om jag mitt i en runda i mw2 får upp felmeddelandet och loggas ut så kan jag fortfarande spela nån minut till innan jag kastas ut, så jag har ju uppenbarligen kontakt med mw2-servern fortfarande efter att jag kastats ut från psn? och inte heller har det varit några problem innan senaste firmwareuppdateringen, så jag har svårt att tro att det är i routern felet ligger. kör för övrigt trådat.Har du testat att öppna portar i din router?
men är jag verkligen den enda som fått det här problemet låter det ju onekligen som att det är nåt hemma hos mig som spökar
mvh
Postad 19 maj 2011 - 06:51

Postad 19 maj 2011 - 08:30
dead nation och infamous för min del misstänker jag =)
Postad 19 maj 2011 - 09:05
näe, jag vet inget sätt att skriva in vilka portar ps3an ska använda och inte tänker jag väl öppna alla portar? men jag tappar ju inte internetuppkopplingen heller, om jag mitt i en runda i mw2 får upp felmeddelandet och loggas ut så kan jag fortfarande spela nån minut till innan jag kastas ut, så jag har ju uppenbarligen kontakt med mw2-servern fortfarande efter att jag kastats ut från psn? och inte heller har det varit några problem innan senaste firmwareuppdateringen, så jag har svårt att tro att det är i routern felet ligger. kör för övrigt trådat.
men är jag verkligen den enda som fått det här problemet låter det ju onekligen som att det är nåt hemma hos mig som spökar
mvh
Det låter onekligen som ett portfel.
Detta är en bra sida om du behöver hjälp:
http://portforward.com/
Annars så bara släng in PS3:an i DMZ.
Postad 19 maj 2011 - 09:49
Jag blev utloggad jag med häromkvällen, tror inte det hänt alls tidigare för mig.näe, jag vet inget sätt att skriva in vilka portar ps3an ska använda och inte tänker jag väl öppna alla portar? men jag tappar ju inte internetuppkopplingen heller, om jag mitt i en runda i mw2 får upp felmeddelandet och loggas ut så kan jag fortfarande spela nån minut till innan jag kastas ut, så jag har ju uppenbarligen kontakt med mw2-servern fortfarande efter att jag kastats ut från psn? och inte heller har det varit några problem innan senaste firmwareuppdateringen, så jag har svårt att tro att det är i routern felet ligger. kör för övrigt trådat.
mvh
Postad 19 maj 2011 - 10:38
alltså... jag har aldrig förstått vad little big planet är egentligen. what gives?
http://sv.wikipedia....ttle_Big_Planet
http://loading.se/re...php?review=1369
=)
Postad 19 maj 2011 - 12:21
problemet är att jag inte blir klokare av det där. det är ett plattformsspel där man ränner från punkt a till punkt b. och man gör det med virkade dockor. man kan även göra mer banor. är det inget mer som man behöver förstå för att greppa vad det är för spel? jag menar, sånt jäkla stort genomslag det fått, det borde ju vara mer än så tycker jag =Dhttp://sv.wikipedia....ttle_Big_Planet
http://loading.se/re...php?review=1369
=)
Postad 19 maj 2011 - 12:36
Postad 19 maj 2011 - 13:28
Nope, ringde idag till Nordiskfilm, de ska maila mig och återkomma!Numero1
Du har inte fått något svar ännu?
Detta är så sjukt irriterande!
Ring du med och rapportera samma fel så kasnke de inser att flerr har blivit drabbade och tar det på större allvar!!
+46 08-51938470
Det är ett långt meddelande på engelska i början men efter det hamnar du i telefonkö!
Postad 19 maj 2011 - 14:41
LBP var ett av de tråkigaste spelen jag lirat till PS3:an. Riktigt besviken. Ett vanligt plattformsspel med dålig kontroll. Sonic till Master system va roligare! Sen att man fjantat till det med trasdockor gör det varken bättre eller sämre.
LBP är lite som Minecraft, det är inte så mycket ett spel som det är en uppsjö verktyg där du kan skapa ditt eget äventyr. Har du rätt kreativa läggning och uppskattar den grafiska tonen som LBP valt så är det utan tvekan det bästa spelet någonsin.
Jag personligen föredrar att bli curlad genom ett bra äventyr á la Uncharted och sålde mitt LBP inte många veckor efter jag fick det. Men jag måste erkänna att det är mästerligt gjort, även om jag inte var målpubliken.
~~
Gällande PSN, spelade lite BF: BC2 igår och hade ett jäkla gummibandslagg. Är det EA server eller PSN skulden ligger hos?
Postad 19 maj 2011 - 15:10
Gällande PSN, spelade lite BF: BC2 igår och hade ett jäkla gummibandslagg. Är det EA server eller PSN skulden ligger hos?
jag spelade fifa 11 online igår och det laggade som fan också, dock tycker jag alltid att det laggar så jag skyller på EA

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar