Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KILLZONE 3

1649 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Rösta (35 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (9 röster [25.71%])

Procent av omröstning: 25.71%

2. 4 (15 röster [42.86%])

Procent av omröstning: 42.86%

3. 3 (7 röster [20.00%])

Procent av omröstning: 20.00%

4. 2 (3 röster [8.57%])

Procent av omröstning: 8.57%

5. 1 (1 röster [2.86%])

Procent av omröstning: 2.86%

Multiplayer

1. 5 (15 röster [42.86%])

Procent av omröstning: 42.86%

2. 4 (8 röster [22.86%])

Procent av omröstning: 22.86%

3. 3 (5 röster [14.29%])

Procent av omröstning: 14.29%

4. 2 (4 röster [11.43%])

Procent av omröstning: 11.43%

5. 1 (3 röster [8.57%])

Procent av omröstning: 8.57%

Rösta Gäster kan inte rösta
Killzone 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.263156 (18) 99:-
Killzone 3 - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 5.5 (1) Inga priser
Killzone 3 - Helghast Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 4 8.2 (4) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 24 February 2011 - 00:06

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Mmm, tyvärr går TDM för snabbt, å andra sidan är det roligare än de andra spellägena som är helt kaotiska. Nu ska du göra det, sen ska du göra det. Fattar ingenting och väljer man fel gubbe (som shotgun på en bana med 1000 meter till närmaste gubbe varje gång man dör) så får man ha det tråkigt i en halvtimme eftersom man inte kan byta klass (vad jag kan se). Det är ärligt talat inte roligt med alla maskiner och flygande jetpacks och skit. Jag gillar när det är så avskalat som möjligt och då är ju TDM enda alternativet.

Tror man får mer exp av TDM om du ser på hur många matcher du hinner med innan du har klarat av en runda av det andra.

Sen var det laggfest idag jämfört med innan spelet hade släppts till alla. Servrarna har väl problem. Folk hoppade fram. Slängdes ju ut från spelet i slutet också.

Man får väl säga att banorna är för små för så många spelare också? Rörigt.

Man kan byta klass när man har dött, bara bläddra uppåt i samma ruta som man väljer "spawnpunkt" m.m. :wub:

/eapea

Postad 24 February 2011 - 00:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Man kan byta klass när man har dött, bara bläddra uppåt i samma ruta som man väljer "spawnpunkt" m.m. :wub:

/eapea

Ah......

Postad 24 February 2011 - 00:16

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Har ingen vidare bra erfarenhet av Axelmusic, tex. så fick jag min andra Movekontroll nu i måndags, den beställdes nån vecka INNAN Move hade sin release...

Nu när jag tittat lite mer på bilderna så vet i fan om jag nästan föredrar den röda, hur lustigt det än låter så ser ju nästan den gråa mer plastigt ut... lol

Annars får man väl lacka den svart som klarinetten var inne på, men det kommer man väl inte orka.

Det var inte snabbt det alls! Då är det inte värt de kronorna man sparar på att få det billigare.

Du får komma över så kan vi lacka dem ihop. Undrar om denna färgkod kan vara något.. #669900. Mina AK5:or har varit mörkare, men blir ju alltid annorlunda när man målat...

Hursomhelst, det verkar bli den röda i Europa iaf. läste jag på något forum.
http://community.eu....er/m-p/12438626

Jag tror det är Eu-lagarna som ställer till det. Det måste synas att det är en leksak. Vet att det är enorma problem med ex. Transformern Megatron som ser exakt ut som en pistol så beställer man en sådan måste den pluggas med en orange plugg eller något och då ryker samlarvärdet.

Tänker lira klart SP innan på Elite innan jag ens testar MP. Vill njuta av spelet precis som jag gjorde med 2:an.

Postad 24 February 2011 - 00:17

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
när kommer recensionen då zoiler? nu när du kan lira mp också :wub:

mvh

Postad 24 February 2011 - 00:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

när kommer recensionen då zoiler? nu när du kan lira mp också :rolleyes:

mvh

Jag får prova MP ett tag nu så jag vet riktigt vad jag tycker om det, sen så :D

Postad 24 February 2011 - 01:15

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Kan man ta bort auto melee på nåt sätt?

Sjukt irriterande när den går igång när FI står typ 10 m bort

Postad 24 February 2011 - 01:58

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Har än så länge bara kört MP...och jag är nööööjd, faen va kul det är!!
Ser att det är Distantholler som skapat MHB klanen i Killzone 3...antar att det är han som får invita om man vill ha MHB klan taggen. Så Distantholler: sign me up :rolleyes:

Postad 24 February 2011 - 03:28

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0
Sitter på jobbet och är sugen på ett nytt spel till Ps3. Orkar inte läsa igenom tråden för den delen heller men är detta ett spel som är värt ett inköp eftersom när betan var ute var det många som klagade.

Mvh

StatusX6

Postad 24 February 2011 - 07:34

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Sitter på jobbet och är sugen på ett nytt spel till Ps3. Orkar inte läsa igenom tråden för den delen heller men är detta ett spel som är värt ett inköp eftersom när betan var ute var det många som klagade.

Mvh

StatusX6

Vem fan e du??! :D

Köp det här du! Men din smak är ju som Nastys så du kommer antagligen tycka det är skit för det är inte COD. :rolleyes:

@Zoiler, man lär sig snabbt vad man ska göra på dom olika spelsättena. Vi som har spelat 2:an har ju en fördel då alla spelsätt är samma. Spawnpunkter är A och O kan man väl lätt säga. Till både gott och ont. Spawnsystemet med spawngranater på valfri plats som i 2:an var BETYDLIGT bättre och gjorde att det blev mer balanserat.

Haha, jag undrade lite vad du höll på med på "Frozen Dam" (?). Haha, men då förstår jag.
Ingen shotgun bana direkt.

@Eapea: Håller med dig, väck med dom!

@ROCA: Automeele??! Finns det?!?

@bloodshy: Jag gillar det också, men det är fan totalt värdelöst att spela med random. Då är det TDM som gäller.

Postad 24 February 2011 - 08:30

Unregistered6651b852
  • Unregistered6651b852
  • Lärjunge

• 276 inlägg
  • 0
Jag hatar den där gröna banan i MP (vet inte vad den heter). Trodde att TVn hade pajjat eftersom det var extremt neon-grönt, trodde verkligen inte att det var meningen att banan skulle se ut så. Dessutom lutar hel banan typ åt alla håll så att man blir helt j*vla förvirrad, som om det inte räcker med att det är tillräckligt rörigt ändå.
Än så länge tycker jag faktiskt att banorna var bättre i KZ2, eller inbillar jag mig bara?

De där jetpacksen är bra irriterande måste jag även tillägga...

Anyway, tack för fint lir grabbar! Syns ikväll igen :rolleyes:

Postad 24 February 2011 - 09:01

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0
Info Ang gårdagens patch.
Missade helt spelkvällen då jag inte var hemma innan 0.45 och skulle upp igen vid 06...

MULTIPLAYER

For those who participated in the Killzone 3 multiplayer open beta, you’ve already had the opportunity to play with several of the Gameplay changes as they were present in the package you downloaded. More updates and enhancements are on the way, based on the great feedback we received during open beta.

Gameplay:
Increased the number of melee kills needed to unlock Increased Accuracy
StA-3 LMG has had its spread increased and overall accuracy lowered
Lowered the range and recoil of the LS-57 SMG
Silent Footsteps has been removed as a ribbon and is now an unlockable skill
Capturing a Capture and Hold area in Operations will award the same amount of points as it does in Warzone – it was previously worth less
A specific screen has been added to inform players when a Skill has been unlocked
Medic: The LS-57 SMG replaces their previously equipped StA-11 SMG
Medic: The M224-1A LMG replaces their previously equipped LS-13 Shotgun
Engineer: The StA-11 SMG replaces their previously equipped LS-57 SMG
Tactician: The LS-13 Shotgun replaces their previously equipped M224-1A LMG
Tactician: Neutralizing and capturing Tactical Spawn Areas now have two different timers, allowing you to neutralize the ownership away from the enemy faction quicker
Tactician: Spot & Mark has been rebalanced - it will now ‘pulse’ like a sonar for 30 seconds, rather than stay constantly active during its duration
Infiltrator: Disguise ranges for each rank has been adjusted. At rank 1, any player can see through Disguise when targeting the Infiltrator. At rank 2, a player must be within 30m range. At rank 3, a player must be within 15m range. Additionally, Disguise at rank 2 has had its timer set to ‘indefinite’ and is no longer based on a timer.
Infiltrator: The sprint speed modifier earned from Survivalist has been decreased
New online trophies can be unlocked from the Retro Pack DLC
Kick-voting has been added to online matches
Experience points earned for completing mission objectives has been increased

Clans and Squads:
You can no longer rejoin a clan match that has already finished
Current clan ratings are more accurately reflected at the beginning of the match
Players will no longer start the game in a squad by themselves
Clan matches will no longer end in a draw if one clan quits out (therefore forfeiting) before the remaining clan is able to score points in Guerrilla Warfare
You will no longer hang after pressing the Start button right after accepting a clan invite on the region select screen

Network Issues:
Network errors experienced during the open beta, such as 20002 and 8001, should no longer occur
A 30 second time-out has been added to Multiplayer “joining” screen, should you experience an interruption in your connection
Players that don’t have the Retro Pack, who tried joining a friend who was currently playing on a Retro Pack map, will no longer receive a network error code

General Bugs:
You will no longer have the “Your Faction Has Won/Lost” image roll over into subsequent matches
You will no longer receive multiple unlock points when the server is out of sync
You will no longer accumulate additional unlock points after everything has been unlocked
Fixed an issue that caused the menu to stop responding after switching rapidly between the career unlocks screen and the multiplayer main menu
The Bullet Damage ribbon reward is now applied to all primary and secondary weapons that fire bullets
Tactician: Fixed an issue that prevented players from re-activating Spot & Mark for 60 seconds after they were killed with it active

CAMPAIGN

Cutscenes:
Stutter issues stemming from cutscenes that were loaded from the menu have been resolved
Icy Incursion: Audio is now in sync during the cutscene played while streaming into Providence Station

Gameplay:
Improved streaming performance for a smoother gameplay experience
GENERAL

Sharp shooter:
Square button is mapped to Jump when using the Sharpshooter
Adjusted the deadzone modifier when using the Sharpshooter

PlayStation Move:
Fixed a possible crash that could occur after playing the campaign while using the motion controller

Technical:
Killzone 3 is now integrated into the PSN store
Enhanced security features included to deter cheating

Postad 24 February 2011 - 09:20

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
När öppnar elgiganten? Åkte på ryggskott igår så att köra dit och köpa spelet var inte att tänka på, tog mig knappt ur bilen och in i lägenheten igår när man kom hem från skolan...

Fy fan.

Postad 24 February 2011 - 09:32

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

När öppnar elgiganten? Åkte på ryggskott igår så att köra dit och köpa spelet var inte att tänka på, tog mig knappt ur bilen och in i lägenheten igår när man kom hem från skolan...

Fy fan.

Usch och fy din lilla stackare!
:D
Ett hett tips är väl elgiganten.se annars är mitt näst tips 10:00, det är tiden som gäller här i trakten iaf!
:rolleyes:

Postad 24 February 2011 - 09:36

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

;)
Ett hett tips är väl elgiganten.se annars är mitt näst tips 10:00, det är tiden som gäller här i trakten iaf!
:rolleyes:

Det är onlinepris i butiken också, har varit det på GT5 och blops iaf. :D

Postad 24 February 2011 - 09:38

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Det är onlinepris i butiken också, har varit det på GT5 och blops iaf. :rolleyes:

Japp, elgiganten körde i reklambladet denna vecka 444:-
Var och plockade ett ex 10:05 igår (blev 10:05 eftersom de inte behagade att öppna innan dess...)

Postad 24 February 2011 - 09:41

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Jäkligt kul att lira igår grabbar.....och det märks ju att du är en gamer Zoiler.....du var riktigt vass. :rolleyes: Håller med om lagget dock.....det var bra mycket bättre i betan men det var väl för att färre folk spelade. Tyckte det funkade hjälpligt igår men sen blev du ju utkastad trajkan ragequittade och jocke-san hamnade i motståndarlaget och då lackade jag ur....han är sjukt jobbig att möta med sin ksb. Det var han som fick mig att sluta spela KZ2......hamnade i motståndarlaget när han, morlock och l2ickard spelade och efter att ha blivit sönderskjuten totalt i 20 minuter blev det cod för hela slanten efter det.....så nu hör du Jocke.....ska du spela så ska du spela i mitt lag. :D Håller med om den gröna banan......helt meningslös...fattar ingenting på den springer bara runt och är förvirrad. Håller med om den där lastroboten från alien med....sjukt irriterande....likaså de där flygande exoskeletten på en av banorna.....vi blev ju duktigt airraped på den banan grabbar..... ;) Men allt som allt var det skitkul.....

Ni som har fått voucher på förbokning förresten....låg den med i spelfodralet eller....förbokade mitt på webhallen men kan inte hitta någon......du har inte lust att dela med dig matrixen...... :huh:

Postad 24 February 2011 - 09:56

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Fy fan.

fii fan lilla härjaren, inte bra detta :rolleyes:

:huh:
:D

jo drog dit igår med!

köpte det med för 444:- ligger hemma, han inte gejma igår och ser inte ut att få gejma ikväll ihlr ;) men imorrn då j*vlar!

Postad 24 February 2011 - 10:06

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Fan grabbar jag hade så j*vla höga förväntningar på detta spel. Sen lirade jag den senaste betan o HEREJÄVLAR så åksjuk jag blev av det som händer på skärmen när man vrider på sej.
Jag har aldrig någonsin kännt något liknande illamående som när jag testade det. Så detta spel får ni spela utan mej :rolleyes:

Postad 24 February 2011 - 10:13

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Klarade kampanjen igår

Inte så mycket mer att tillägga. Spelet är grymt!

DOCK......grymt kort också. Riktigt tråkigt, hade gärna haft 8h till med spelet.

Men fy fan, en del banor är riktigt mastiga, man får grym episk känsla.

Postad 24 February 2011 - 10:13

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Fan grabbar jag hade så j*vla höga förväntningar på detta spel. Sen lirade jag den senaste betan o HEREJÄVLAR så åksjuk jag blev av det som händer på skärmen när man vrider på sej.
Jag har aldrig någonsin kännt något liknande illamående som när jag testade det. Så detta spel får ni spela utan mej :rolleyes:

Haha, det är du och Döden Ekaa!

Vill minnas att han skrev ett nästan exakt likadant inlägg i KZ2-tråden.

Postad 24 February 2011 - 10:49

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Provade bara lite som hastighast botzone för att kolla lite på de nya kartorna i MP.

Det som slog mig var att antalet TSP verkar vara extremt få på vissa banor. Någon av bonorna fanns det bara en enda så basecamp/rape känns som en baggis på många kartor och warzone. Överlag känns ingen av kartorna lika klockrena som dem från KZ2...

Lite dumt också att de inte designat alla kartor för alla spellägen. Kaznan Jungle t.ex finns inte för Warzone.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 February 2011 - 10:50.

Postad 24 February 2011 - 10:54

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Har samma problem jag,Kz2 hade jag svårt för för att inte prata om Mirrors Edge som jag inte kunde köra mer än nån timme totalt,blev kallsvettig och spyfärdig!
Men som tur är är Kz3 lite bättre på detta iallafall även om det finns vissa åksjuke tendenser här me.

Me fy fasiken asså för den stora roboten,fy faen!

Postad 24 February 2011 - 10:56

Unregistered73199dd3
  • Unregistered73199dd3
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0

Haha, det är du och Döden Ekaa!

Vill minnas att han skrev ett nästan exakt likadant inlägg i KZ2-tråden.

Stämmer, de sjuka är att kz2 fixar jag utan problem. Men inte kz3 :rolleyes: o de sjukaste e att jag aldrig någonsin blir åksjuk annars i spel eller verkligheten. Hmmmm

Postad 24 February 2011 - 10:57

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Det blev lite spel under gårdagen och summeringen är väl att formen
känns igen från KZ2. Man är helt borta och det tar en stund innan man kommer
in i det här spelet. De skjuts och sprängs lite här och var..... :rolleyes:

Hur joinar man MHB klanen?
Under gårdagen så såg jag att jag ibland spelade med b la vonAnka och bure och
ibland mot. Hur joinar man vänner? Såg bara att man kan bjuda in med går det att
joina vännerna som redan har ett pågående spel?

Postad 24 February 2011 - 11:03

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Stämmer, de sjuka är att kz2 fixar jag utan problem. Men inte kz3 :rolleyes: o de sjukaste e att jag aldrig någonsin blir åksjuk annars i spel eller verkligheten. Hmmmm

Låter som att du bara hade en dålig dag.. dvs. på't igen fö tjyven!! (Jag blir illamående om spelen har låg framerate men aldrig annars.. )

Postad 24 February 2011 - 11:55

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Kul att du gillar det palmnio......du ska inte slå till på en ps3:a då..... :rolleyes:

Hur rankar du det mot de bästa konsollexklusiva på boxen då?

Postad 24 February 2011 - 12:12

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Kul att du gillar det palmnio......du ska inte slå till på en ps3:a då..... :rolleyes:

Hur rankar du det mot de bästa konsollexklusiva på boxen då?

Har haft PS3 sen släppet, är inne på min 3:e.

Har alltid tyckt man ska ha båda då båda har exklusiva pärlor. Uncharted 1 o 2, R&C, God of War, KZ har alla fått varmt snack från mig.

Hur det rankar sig vet jag inte, alla har sina styrkor och svagheter. Rent som upplevelse så är det i nivå med gears men kortare. Halo för mig är starkare story men då är jag en sucker sen första spelet.

Grafiskt är där inget att klaga på, samma där med olika styrkor och svagheter. Texturerna på KZ är t ex över lag lägre än Gears (speciellt gubbarna) lika så mappingen. Men man kan inte komma ifrån ljuset, vad MLAA ger och hur bra motorn rullar trots väldigt intensiva scener. Där finns scener i Killzone 3 där det händer väldigt mycket samtidigt utan att man känner nämnvärt lagg.

Postad 24 February 2011 - 12:28

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Du kanske inte är helt galen ändå...... :rolleyes: :D

Gears tycker jag är skitkul men jag har aldrig fattat Halo helt ärligt....personligen tycker jag det är skräp men uppenbarligen så är det ju en hel del som gillar det.....

Postad 24 February 2011 - 12:59

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Ni som har fått voucher på förbokning förresten....låg den med i spelfodralet eller....förbokade mitt på webhallen men kan inte hitta någon......du har inte lust att dela med dig matrixen...... :rolleyes:

Webhallen skickade min via email så kolla boxen.

Postad 24 February 2011 - 14:03

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Nu när jag körde KZ3 så hänge min maskin upp sig så jag var tvungen att starta om :rolleyes: detta hände en del i CoD:BO också....

Någon mer det hänt för i KZ3? kan min maskin vara boven i dramat? den är ca 2 år gammal nu.

Kan ju tillägga att det hände i andra matchen så borde ju inte var problem med värmen.

Redigerat av Fiddey, 24 February 2011 - 14:13.

Postad 24 February 2011 - 14:13

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Nu när jag körde KZ3 så hänge min maskin upp sig så jag var tvungen att starta om :rolleyes: detta hände en del i CoD:BO också....

Någon mer det hänt för i KZ3? kan min maskin vara boven i dramat? den är ca 2 år gammal nu.

Hände mig också när jag skulle köra bottzon.

Postad 24 February 2011 - 14:28

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Då blir jag glad =) inte av att det händer såklart =) men att jag inte är ensam om det iaf, ingen lust att köpa ny PS3:a...

Men hoppades på att slippa sånt här nu när jag slutat spela BO :rolleyes:

Tack för svaret.

Postad 24 February 2011 - 14:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jäkligt kul att lira igår grabbar.....och det märks ju att du är en gamer Zoiler.....du var riktigt vass. :rolleyes:

Haha, njaaa det kan jag faktiskt inte hålla med om igår. Eftersom jag fattade inte vad man skulle göra hälften av gångerna så jag irrade mest runt, jag vill ju spela TDM ;(

På den gröna banan var det inte så svårt att veta vad man skulle göra dock eftersom vi alltid stod tryckta mot ett hörn och Fi kom flygandes från andra hållet, point and shoot :D

Postad 24 February 2011 - 16:24

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Vi får köra lite tdm ikväll då.....nu har jag ju lokaliserat koden o fått tillgång till alla vapen....tack totte... var skitsur igår när alla sprang runt med kul vapen o undrade hur f*n alla hade hunnit låsa upp dem....

Postad 24 February 2011 - 16:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Tillgång till alla vapen? Någon slags fuskkod?

Postad 24 February 2011 - 16:41

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Med helgast edition fick man med en kod för 24 timmar dubbel xp plus alla vapen... sedan fick man även 3 upplåsningspoäng.

Postad 24 February 2011 - 16:48

Gavva
  • Gavva
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Vad fick ni som bokade från gamestop för någon kod? Jag fick dom två låg i helgastboxen vad gör den 3:e som ni fick?

Postad 24 February 2011 - 17:15

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Har fortfarande inte aktiverat den men återkommer när det blir av (om ingen annan hinner före).
Hann bara lira några timmar igår och det håller måttet än så länge, bara man lär sig banorna så blir det ju roligare plus att man kan fokusera mer på taktiken och skillsen...
Tack för några schyssta matcher igår iaf! :rolleyes:

PSN id: SWE-666

Edit: efter lite forskningar så tror jag att det är "unlock and load pack" d.v.s man får 3 extra upplåsningspoäng

Redigerat av D-J, 24 February 2011 - 17:29.

Postad 24 February 2011 - 17:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Med helgast edition fick man med en kod för 24 timmar dubbel xp plus alla vapen... sedan fick man även 3 upplåsningspoäng.

Meh :rolleyes:

Postad 24 February 2011 - 18:15

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1687 inlägg
  • 0
Jag fick den där 24 timmars koden till vanliga spelet när jag förhandsbokade på MediaMarkt, har inte aktiverat den ennu blir väll snart..

har inte spelat så mycket än.. håller med det många har sagt att banorna är för liten.
hoppas att det kommer fler banor som är större.

Postad 24 February 2011 - 18:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag fick den där 24 timmars koden till vanliga spelet när jag förhandsbokade på MediaMarkt, har inte aktiverat den ennu blir väll snart..

har inte spelat så mycket än.. håller med det många har sagt att banorna är för liten.
hoppas att det kommer fler banor som är större.

det är ju det som är synd tycker jag med tanke på att kontrollen är såoass tung som den är, då funkar det inte att springa rätt fram och kötta på samma sätt som cod och den smidiga kontrollen

Postad 24 February 2011 - 18:59

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Hmm... jag tycker det känns som att de har tagit bort en massa filtereffekter och motion blur från killzone 2. Upplever grafiken mycket sämre i 3:an pga det :-(

Postad 24 February 2011 - 19:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hmm... jag tycker det känns som att de har tagit bort en massa filtereffekter och motion blur från killzone 2. Upplever grafiken mycket sämre i 3:an pga det :-(

Japp, motion blur har de definitivt tonat ned. Grafiken är sämre. De har ersatt det med större vyer i horisonten så att säga och effekter (snö, eld) så att det ser ut som om mycket händer på skärmen.

Postad 24 February 2011 - 20:17

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Extra koden man fick ifrån Gamestop är den där man får dom 2 extra banorna. (jag har en kod till nu till den första som PM.ar mig- för banorna)

Ja grafiken är e hel del grynigare tycker jag :lol:

Men ändå sååååååå nice spel.

Postad 24 February 2011 - 22:00

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Jag beställde från cdon...fick spelet på utsatt datum...såg att det fanns två xtra banor på PSN store...köpte dom! Sen en dag efter skickar cdon ett mail med en kod med 3 xtra poäng + dom 2 kartorna...och hur faen skulle jag veta att det var så??? Skrev in koden...fick aldrig några xtra points...tur att det handlar om 2 warzone spel så har man dom 3 pointsen :lol:

Postad 24 February 2011 - 23:19

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Ni som har fått voucher på förbokning förresten....låg den med i spelfodralet eller....förbokade mitt på webhallen men kan inte hitta någon......du har inte lust att dela med dig matrixen...... :lol:

Det kostar vet du :-) Jag har ju dubbla (2*3) koder till allt nu. Hehe (läs ondskefullt maktgalet skratt i stil med Jabba the Hut i Return of the Jedi). Dock har jag ju inte öppnat min andra Helghast Edition. Kommer nog få göra det förr eller senare innan koderna blir värdelösa i november/december.

Som någon skrev brukar Webhallen alltid maila ut sina koder. Oftast direkt efter förhandsbokningar. (Undrar varför det ligger så många spel under fliken avbeställningar).

Postad 24 February 2011 - 23:26

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Extra koden man fick ifrån Gamestop är den där man får dom 2 extra banorna. (jag har en kod till nu till den första som PM.ar mig- för banorna)

Ja grafiken är e hel del grynigare tycker jag :lol:

Men ändå sååååååå nice spel.

"Killzone 3 Gamestop Preorder Bonus: Guerrilla Pack

Pre-order Killzone 3 from Gamestop, and you will receive a Gamestop-Exclusive voucher code to unlock all multiplayer weapons and abilities for the first 24 hours of multiplayer gameplay. This pack will also include the Retro Map Pack. "

Koden i Collectors Edition innehåller också kartorna, men även soundtracket och ett XMB-tema.

Koden i Helghast Edition innehåller samma sak som Gamestop förbokningen, men istället för retro-kartorna får man soundtrack och dynamisk KZ3-ljudspår.

Så om man vill kan man få dubbel erfarenhetspoäng under 48 timmar! Och så har man 2 uppsättningar=96 timmar!

Postad 25 February 2011 - 00:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Idag var det mycket roligare att spela eftersom jag spelade enbart TDM och det var laggfritt. Men alltså, de borde verkligen patcha det så att man behöver fler än 45 kills för att vinna, det går assnabbt. Återigen så kickades jag ut ur spelet i slutet med "master servern" ej tillgänglig. Sen gick det inte att spela mer. Lite buggigt kanske?

Men man kan säga att min K/D-ratio gick uppåt iaf :lol:

Postad 25 February 2011 - 00:16

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Idag var det mycket roligare att spela eftersom jag spelade enbart TDM och det var laggfritt. Men alltså, de borde verkligen patcha det så att man behöver fler än 45 kills för att vinna, det går assnabbt. Återigen så kickades jag ut ur spelet i slutet med "master servern" ej tillgänglig. Sen gick det inte att spela mer. Lite buggigt kanske?

Men man kan säga att min K/D-ratio gick uppåt iaf :lol:

Måste hålla med. Men å andra sidan är det lite väl länge med 30 minuter per match som det kan bli i MAG. Vet inte hur många gånger man fått stressa för att hinna med bussen eller något. Läckert att de har lagt in scener från spelet och lagt till PSN-id på karaktärerna.

Postad 25 February 2011 - 00:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Måste hålla med. Men å andra sidan är det lite väl länge med 30 minuter per match som det kan bli i MAG. Vet inte hur många gånger man fått stressa för att hinna med bussen eller något. Läckert att de har lagt in scener från spelet och lagt till PSN-id på karaktärerna.

Undrar hur länge matcherna är här. Timelimit är väl på 10 minuter? Och den når man ju aldrig, 45 kills kommer alltid först. 15 minuter hade jag velat spela per gång iaf.

Edit: Sen är det sjukt irriterande i slutet. You have won/lost och så ser man inte vem som är fiende/vän i några sekunder. Det var mycket värre innan patchen men det är ju fortfarande kvar. Varför inte bara stoppa spelet totalt liksom, man kan fortfarande dö eller få in kills efter matchen är slut...

Redigerat av Zoiler, 25 February 2011 - 00:19.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.