Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 16 November 2010 - 12:00
Postad 16 November 2010 - 12:20
Hmm... inget som förbättrar frameraten...
Konstigt att det senaste Cod spelet har sämst FPS, dom bordfe ju fasiken optimerat mer ju nyare spelet är!
Det kan du nog glömma. Alldeles för mycket jobb med det skulle jag gissa.
@what17: Haha, det är väl det som är grjejen. Jag tror mycket av det där inte kommer komma före GT5, alltså kvittar det för mig då jag endast kommer spela Black Ops sporadiskt efter den 24:e november.
Postad 16 November 2010 - 12:32
21-0 rushing alldeles nyss
Redigerat av Unregistered73199dd3, 16 November 2010 - 12:39.
Postad 16 November 2010 - 12:50
Tack själv. Jag såg ingen under marken, men det betyder ju inte att det inte händeTack för liret igår L2ickard, Rilly, Evil_Rodge?! Men en liten fråga, en av gångerna vi körde Firing Range tyckte jag att en i vårat lag satt/sprang runt under marken?? Nedanför lilla balkongen vid typ däckbarriärerna.
Postad 16 November 2010 - 13:05
Inte förrän man fick tillgång till den sista bössan började det ordna upp sig..
Kanske borde inse att jag inte e nån vidare sniper då?!
/T
Postad 16 November 2010 - 13:13
Någon som har tyckt som jag att köra sniper på BO var rätt segt och tråkigt?
Inte förrän man fick tillgång till den sista bössan började det ordna upp sig..När man dessutom fick tillgång till den sista pistolen som secondary blev det riktigt bra. Har det sista däremot kommit på mig själv att springa runt hela banor med dubbla pistoler och snarare sniper-bössan som secondary..
![]()
Kanske borde inse att jag inte e nån vidare sniper då?!![]()
/T
Sista bössan ( du menar PSG1 va? ) är mesig tycker jag. L96A1 ska det vara!
Postad 16 November 2010 - 13:24
+2 (en för polly också)
Postad 16 November 2010 - 13:28
Jupp, PSG1 menar jag.. tyckte nog den var trevligast.. Av "standardbössorna" körde jag också med L96:an
Men generellt tycker jag att det var lite "svårare" på något vis att köra sniper nu.. Och också lite roligare då det känns som det behövs lite mer skills nu (som jag förövrigt inte alls besitter
/T
Postad 16 November 2010 - 14:03
bara på firerange :S
Postad 16 November 2010 - 14:26
Aha, bara på den banan!Om de blir firerange i framtiden lämnar jag, min ps3a beter sig såhär varje gång jag ska spela den, endast den banan med...
Lucky you!
Postad 16 November 2010 - 14:33
Om de blir firerange i framtiden lämnar jag, min ps3a beter sig såhär varje gång jag ska spela den, endast den banan med...
Det är väl inte ett dugg konstigt att du inte ser han som skjuter! Du styr ju inte blicken någonting!
Postad 16 November 2010 - 14:40
av 4 HK har jag numera 1 som funkar (dom får mycket stryk...) fattar inte at kattjävlen vågar ligga bredvid, varit nära att bli strypt några ggr.
Postad 16 November 2010 - 14:53
Det är väl inte ett dugg konstigt att du inte ser han som skjuter! Du styr ju inte blicken någonting!
Det var inte det han syftade på, han menar att han hoppar fram när han springer.
Postad 16 November 2010 - 15:31
Och med tanke på hur snabbt dem fixade till servrarna (inte helt 100 än men fantastiskt mycket stabilare än i början) så känns det som att Treyarch kommer att återupprätta sig själva med detta spel.
Egentligen borde jag ha ägnat dagen åt att läsa på tenta men ack vad beroendeframkallande detta spel var.
Postad 16 November 2010 - 15:35
Du ser inte hur de laggar??? De e endast på den banan, jag går bara framåt för att jag håller telefonen och filmar med!!! Wow thats so *******************
Postad 16 November 2010 - 15:39
Tyckte att det flöt på bra.Om de blir firerange i framtiden lämnar jag, min ps3a beter sig såhär varje gång jag ska spela den, endast den banan med...
Postad 16 November 2010 - 15:43
Egentligen borde jag ha ägnat dagen åt att läsa på tenta men ack vad beroendeframkallande detta spel var.
Haha, jag säger detsamma. Borde sitta o skriva på min avhandling men kan typ inte sluta tänka på hur kul det hade varit o spela ett par minuter
Postad 16 November 2010 - 16:24
Tror inte att det var det Ekaa syftade på.Det är väl inte ett dugg konstigt att du inte ser han som skjuter! Du styr ju inte blicken någonting!
Var nog mer hur han laggade fram.
Postad 16 November 2010 - 18:13
Håller in startknappen vid start, fortfarande samma visa...
Nu funkar skitet inte alls, får inte bild på varken skärm eller TV :S
Postad 16 November 2010 - 18:21
Va fan nu detta, renderade ett klipp i BO och skulle bara gå på muggen, när man kommer tillbaka är skärmen helt svart. Startar om ps3an, fortfarande svart men skärmen registrerar att något skickas via HDMI.
Håller in startknappen vid start, fortfarande samma visa...
Nu funkar skitet inte alls, får inte bild på varken skärm eller TV :S
Crap. Får verkligen inte hoppas att våra farhågor tidigare idag besannades.
Postad 16 November 2010 - 18:30
Crap. Får verkligen inte hoppas att våra farhågor tidigare idag besannades.
Neee nu funkar de helt plötsligt på TV'n, hmmm kan de vara ElMonsterusKablus som gett upp?? Verkar väldigt skumt tycker jag...
Postad 16 November 2010 - 18:30
Njae, så beroendeframkallande är det inte, har skrivit tio sidor om Antiken, fast nu när jag är klar blir det fan lir!Egentligen borde jag ha ägnat dagen åt att läsa på tenta men ack vad beroendeframkallande detta spel var.
Postad 16 November 2010 - 18:31
Njae, så beroendeframkallande är det inte, har skrivit tio sidor om Antiken, fast nu när jag är klar blir det fan lir!
Antiken? Nintendo 8bits? Eller va snackar vi nu för nått?
Postad 16 November 2010 - 18:35
Haha, aa skrev om 8-bits :=)Antiken? Nintendo 8bits? Eller va snackar vi nu för nått?
Efter en snabb överblick så ser det nästan ut som om vi har praktiskt taget hela vårat moderna samhälla att tacka nintendo 8-bits skaparna för. Men är det egentligen så konstigt? Nintendo har alltid i alla tider levt sina liv i samma mönster som idag.
Postad 16 November 2010 - 18:58
Haha, aa skrev om 8-bits :=)
Efter en snabb överblick så ser det nästan ut som om vi har praktiskt taget hela vårat moderna samhälla att tacka nintendo 8-bits skaparna för. Men är det egentligen så konstigt? Nintendo har alltid i alla tider levt sina liv i samma mönster som idag.
Du menar hylla en svullen salongsberusad Italiensk rörmokare som har förföljt en viss prinsessa så pass länge att man kanske skulle ta till rättsliga åtgärder för att motverka eventuell våldtäkt. Jag menar 29 år av att jaga enda brutta och inte få nuppa en enda gång + det faktum att han är italienare... Nej du Mario många lurar du men inte mig ditt snusk.
Postad 16 November 2010 - 19:19
Haha!Du menar hylla en svullen salongsberusad Italiensk rörmokare som har förföljt en viss prinsessa så pass länge att man kanske skulle ta till rättsliga åtgärder för att motverka eventuell våldtäkt. Jag menar 29 år av att jaga enda brutta och inte få nuppa en enda gång + det faktum att han är italienare... Nej du Mario många lurar du men inte mig ditt snusk.
Postad 16 November 2010 - 19:42
Postad 16 November 2010 - 20:03
F'resten, finns det medalj för rage quit? Sicken pannkaka till spel BO är
Redigerat av Unregisteredee312c77, 16 November 2010 - 20:04.
Postad 16 November 2010 - 20:37
Fast nu börjar man vänja sig. Det är mer sport när man bara träffar med var tredje kula....
Postad 16 November 2010 - 21:05
HAHAHAHAHAHHAAAAAAHAAAAA
Postad 16 November 2010 - 21:07
Redigerat av Unregistered73199dd3, 16 November 2010 - 21:07.
Postad 16 November 2010 - 21:09
# · Additional fine-tuning of audio levels and ranges for footsteps and gunfire
Yes! Tack för denna! Håller på att bli Schizofren av inte höra motspelarnas fotsteg men bli konstant skjuten/knivad i ryggen
Vart hittade du den fina listan, den måste jag bevaka
MVH Hasse
Postad 16 November 2010 - 22:16
Redigerat av bio är bäst hemma, 16 November 2010 - 22:16.
Postad 16 November 2010 - 22:22
Vad hittar man spelet när man bara har pistol och ett skott och man får ett nytt skott för varje man dödar?
Är inte det Wager Match o sedan One in the chamber
Postad 16 November 2010 - 22:55
Lost connection to host
schackrutemönstret
server error
j_error nånting?!?
utloggad ur psn
+ några till
Lifes goooooood!!
Postad 16 November 2010 - 22:59
Senaste timmen har bestått av:
Lost connection to host
schackrutemönstret
server error
j_error nånting?!?
utloggad ur psn
+ några till
Lifes goooooood!!
mmm samma här.... ###### skitspel
Postad 16 November 2010 - 23:16
Postad 16 November 2010 - 23:24
Tackar själv! De var roligt men laggit. Bäst var nog dom tidigare omgångarna när du o jag tillsammans lyckades döda Polly med över 20 radiobilar! HahahaTack för roliga private-matcher polly, ekaa (pervo!), britt, OWC, Johnsson m.fl. Laggade gnu som vanligt ju typ hela tiden, men skojsigt var det!
Spela MAG istället.
Spelar väl ingen roll? Du e ju ändå på fel team i de spelet
Postad 17 November 2010 - 00:40
Tackar själv! De var roligt men laggit. Bäst var nog dom tidigare omgångarna när du o jag tillsammans lyckades döda Polly med över 20 radiobilar! Hahaha
Spelar väl ingen roll? Du e ju ändå på fel team i de spelet
Hihi. Vänta bara. När jag tagit Prestige kanske jag går över till S.V.E.R. "Bara" 10 nivåer kvar till nivå 70.
Postad 17 November 2010 - 00:40
mvh
Postad 17 November 2010 - 00:48
Tycker det är kul att se folk som hoppar och lägger sig en säl. Jag kanske ska testa det på min KFÖ nästa vecka med risk för att förstöra stridsvästen och anseendet. Hehe.
Postad 17 November 2010 - 02:00
mvh
Postad 17 November 2010 - 03:46
alltså jag var först sugen som fan på det här spelet efter att spelat mw2 några rundor. sen får man se att grafiken närmast tagit ett steg tillbaks men tänker att det är ju spelupplevelsen som räknas. hade jag inte suttit med gipsad hand inkapabel att hålla handkontrollen så hade jag nog redan köpt det. så läser man den här tråden å det enda man ser att det laggar ### för alla. what!!?? är det nånting som ändå är riktigt bra som får er att spela ändå? verkar de få bukt på det eller ska man helt enkelt hoppa över det här å fortsätta med mw2 (å andra spel som gt5) tills kz3 kommer i vår?
mvh
[/quote
När jag spelade Rouge Spear på pc var jag gravt beroende och bröt handen. Det löste jag med att sticka in en blyertspenna innanför gipset och använde pennan att styra med. Fast till ps3 finns det ju inga styrknappar på samma sätt, men det går säkert att modda till något när du får tillräckligt mycket abstinens
Redigerat av TexasDog, 17 November 2010 - 03:47.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
10 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?