Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Oppo BDP-93

1500 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 februari 2012 - 12:01

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

• 1 536 inlägg
  • 0
Med hjälp av ett program som t.ex. Any DVD HD kan man skapa en exakt avbild av en Blu-ray-skiva och spara på en hårddisk (eller annat minne). När man gör en "iso" blir det en fil av hela skivan med filändelsen .iso. Denna fil fungerar då precis som om skivan satt i spelaren, med alla menyer, ljudspår, extramateriel etc. Ska du bara spela skivor behöver du inte fundera mer på det här. :)

Redigerat av Erik_N, 18 februari 2012 - 12:01.

Postad 18 februari 2012 - 17:57

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Testade tidigare idag att spela en film från ett USB minne och filmen var i MKV format med en tillhörande SRT-fil med undertexten. Upptäckte då att undertexten inte visade åäö och undrar bara ifall Oppon inte stödjer detta eller om det var nåt fel på SRT-filen?

Postad 18 februari 2012 - 23:02

Coca
  • Coca
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Testade tidigare idag att spela en film från ett USB minne och filmen var i MKV format med en tillhörande SRT-fil med undertexten. Upptäckte då att undertexten inte visade åäö och undrar bara ifall Oppon inte stödjer detta eller om det var nåt fel på SRT-filen?

Spela upp den på en dator, ser du åäö så är det inte fel på SRT filen.

Postad 19 februari 2012 - 18:53

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Spela upp den på en dator, ser du åäö så är det inte fel på SRT filen.

Tänkte faktiskt inte på det men testade och precis som jag trodde var det inget fel på SRT-filen.

Drog iväg ett mail till Oppo supporten och fick detta till svar:

"The player unfortunately only supports romance based languages (English, French, Spanish) and UTF-8 (Japanese and Chinese) and does not support other European or Asian languages. This is something that we have requested from our engineering group to support, but it is unlikely to be addressed through future firmware."

Lite synd men man kan ju hoppas att dom fixar det via en firmware uppdatering.

Postad 19 februari 2012 - 18:59

voz
  • voz
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

Jag blev nyfiken och testade detta. Det fungerade utmärkt. MKV med tillhörande SRT-fil och åäö visades utan problem. Så det har nog med filens teckenkodning att göra, eller dyl.

Redigerat av voz, 19 februari 2012 - 19:03.

Postad 19 februari 2012 - 19:12

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Jag blev nyfiken och testade detta. Det fungerade utmärkt. MKV med tillhörande SRT-fil och åäö visades utan problem. Så det har nog med filens teckenkodning att göra, eller dyl.

Hmm..Det var ju lite märkligt måste jag säga, jag har endast testat en SRT-fil än så länge men jag ska testa några fler och se om dem är likadana.

Vore intressant att höra från fler Oppo ägare om ni testat?

Postad 20 februari 2012 - 07:14

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0
Haft många problem med subs så Oppon är långt från 100% där ännu. Kör subbade filmer genom datorn för att slippa problemet vilket är trist.

Redigerat av wesslan, 20 februari 2012 - 07:15.

Postad 21 februari 2012 - 11:17

Unregisterede2d1cd61
  • Unregisterede2d1cd61
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Vore intressant att höra från fler Oppo ägare om ni testat?

Jag tror det med största sannolikhet har att göra med vilken kodning filen är sparad med. Kolla att
den är sparad som "ANSI" kodning (öppna i Notepad, välj Save As... & kolla/ändra encoding till ANSI).
Det har i alla fall funkat för mig med de srt filer som inte visat åäö. Fattar inte riktigt vad Oppo menar
med sitt svar, det har alltid funkat för mig, förutsatt att filen är i ANSI format, och jag kör inte med
senaste firmware:et heller utan med det från juli (tror jag det var).

Redigerat av Unregisterede2d1cd61, 21 februari 2012 - 11:21.

Postad 21 februari 2012 - 11:53

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Har aldrig haft problem med ÅÄÖ, måste vara nått med kodningen som Snulleman skriver.

Kan det ha med språkinställningarna att göra i spelaren? Jag har gjort inställningar med hjälp av kod 8386 på subtitle.

Redigerat av Melmac, 21 februari 2012 - 11:55.

Postad 21 februari 2012 - 12:01

Unregistered25ca2af0
  • Unregistered25ca2af0
  • Beroende

• 1 009 inlägg
  • 0

Jag tror det med största sannolikhet har att göra med vilken kodning filen är sparad med. Kolla att
den är sparad som "ANSI" kodning (öppna i Notepad, välj Save As... & kolla/ändra encoding till ANSI).
Det har i alla fall funkat för mig med de srt filer som inte visat åäö. Fattar inte riktigt vad Oppo menar
med sitt svar, det har alltid funkat för mig, förutsatt att filen är i ANSI format, och jag kör inte med

Med sitt svar menar de så klart att:
De inte officiellt stöder detta precis som bd-iso inte finns ett officiellt stöd för.
Man kan ha finesser som den klarar men inte officiellt.

Varför inte gå ut med stödet officiellt då? Enkelt, support till okunniga användare kostar mycket pengar, man måste uppdatera den delen hela tiden och kolla så den funkar, man måste dessutom förklara till bd-film tillverkarna varför de ska få behålla sitt bd-stöd till spelaren... Kan bli svårt...

Då är det enklare att inte officiellt stöda det.

Postad 21 februari 2012 - 18:21

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Du har helt rätt, jag kollade vilken kodning den var sparad i och det var inte i ANSI. Ändrade till ANSI och nu funkar det klockrent. Tack för tipset :)

Postad 23 februari 2012 - 09:50

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Jag funderar på att köpa en Oppo,min fråga är jag vill få igång 3D hemma då jag har en 3D tv men ej reciver som stödjer det. Skulle det funka att köra en hdmi från spelaren direkt till tv;n och en till förstärkaren för att få HD ljuden och sen när jag ser på projjen utan 3D så funkar den kabeln som går in i förstärkaren som både bild och ljud "skickare" så det blir bild på projjen och ljud i stärkarn?
Lite luddigt men hoppas ni förstår,tacksam för hjälp

Redigerat av hippo6, 23 februari 2012 - 09:51.

Postad 23 februari 2012 - 10:45

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Jepp det är precis så polaren kör mot sin JVC X30

Postad 23 februari 2012 - 11:00

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Tackar,då blir det en Oppo så slipper jag byta förstärkare :)

Redigerat av hippo6, 23 februari 2012 - 11:02.

Postad 23 februari 2012 - 11:02

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Kör liknade själv fast utan 3D då, ena till förstärkaren och andra till projektorn då projektorns handskakning kan bråka om man går via förstärkaren.

Postad 23 februari 2012 - 12:17

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0
Då kanske det blir problem,det jag vill göra är ju att den kabeln som går in i förstärkaren skall funka som ljudkabel från Oppon vid TV tittande och som bild och ljudkabel vid projje tittande,då en kabel från stärkarn går vidare till projjen. Har ju så från ps3a nu in i stärkarn sen vidare till projjen på ena hdmi utgången. Det jag är orolig över är om det funkar på oppon att som te.x hdmi utgång 2 bara funkar som ljudkabel vid tv tittande(då hdmi utgång 1 används direkt till tv:n) sen vid projje tittande ska den funka både som ljud och bild kabel i i stärkaren för att sen skickas vidare bild till projjen

Postad 06 mars 2012 - 10:02

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Min förstärkare skall iväg en sväng, då slog det mig att Oppon har ju egen volumekontroll.
Finns det någon här som har kört 93:an direkt mot ett slutsteg, antar att det är bra att börja med steget avstängt för att sedan sätta på Oppon på lägsta volume och sedan slå på steget.

Tips?

Postad 07 mars 2012 - 12:49

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0
Release date: March 06, 2012.
Category: Latest Official Release
Main Version: BDP9x-65-0302
Loader Version: CN0900
Sub Version: MCU93-09-0218 (BDP-93), MCU95-08-0218 (BDP-95)

Snart EU hoppas jag. Denna har jag väntat på då jag gissar att det betyder bättre kvalite över nätverket också. Improved the video up-conversion quality over HDMI 1 output for 720p source material. This improvement provides a better picture quality for Netflix streaming as well as 720p-encoded Blu-ray discs

Postad 09 mars 2012 - 18:14

Poka64
  • Poka64
  • Användare

• 213 inlägg
  • 0
Har väldigt störiga problem med HDMI 1 med min Oppo, verkar som att utgången är totalt knas och min tv flimmrar och visar en skum bild ibland. HDMI 2 fungerar utmärkt.

Postad 10 mars 2012 - 14:15

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Nu är den släppt i EU också.

Release date: March 08, 2012.
Category: Latest Official Release

Main Version: BDP9xEU-65-0302
Loader Version: CN0900
Sub Version: MCU93-09-0218 (BDP-93EU)
Sub Version: MCU95-08-0218 (BDP-95EU)
Release Notes:

This version is designed for the OPPO BDP-93EU and BDP-95EU Blu-ray Disc players. Comparing to the previous Official release version BDP9xEU-61-1219, the major changes are:

1. Per request from the studios, the ISO file playback function has been removed in this firmware version. The previous firmware had the ability to play ISO files, but it was an undocumented function and was never officially announced or supported. Future firmware revisions will no longer support ISO playback.
2. Resolved the loading failure observed on several recently released titles, samples like "Hugo (BD, 2012)" and "Rio (BD, 2011)". The failure only happens with the 2D version Blu-ray disc, where the TV shows only a black screen and the player's front panel display would remain at 00:00:00. This firmware can properly load and play these titles.
3. Improved deinterlacing of PAL 576i source material via the HDMI 1 output.
4. Improved video up-conversion quality via the HDMI 1 output for 720p source material.
5. Resolved the loading failure issue observed on several recently-released Blu-ray movies from Universal Europe (US releases have no known issues). Sample titles include "Jurassic Park Trilogy (BD Box Set, 2011)", "Kung Fu Panda 2 (BD, 2011)", "Fast Five (BD, 2011)", and "National Lampoon's Animal House (BD, 1978 version)" etc. With the previous firmware, disc playback will automatically stop once you go to the Main Menu and select PLAY. This firmware properly loads and plays all of the above Blu-ray titles.
6. Resolved the audio channel loss issue where DTS-HD MA 6.1 audio is decoded as 5.1 for both the analog audio outputs and the HDMI LPCM output. Sample titles include "Star Wars: The Complete Saga (BD, 2011)" and "The Lord of the Rings: The Motion Picture Trilogy (BD, 2011)". The reason is the Centre Surround (CS) channel is folded into Surround channels (SR/SL) instead of Surround Back channels (SBR/SBL). This firmware decodes this 6.1 audio as 7.1 by distributing the CS channel to the SBR/SBL channels, and send out through HDMI and analogue audio outputs.
7. Resolved the freezing issue observed when accessing some BD-Live features. Samples include the "Extras" in "Puss in Boots (BD, 2011)", the "Disney Virtual Vault" in "The Lion King (BD, 2011)".
8. Provided smaller volume control adjustment steps through the analogue audio outputs. Previously the Volume Control adjusts at 5 per step in the index and 2 dB per step in the level. This firmware allows volume control at 1 per step in the index (100, 99, 98, 97, ...), 0.5 dB per step in the level for BDP-95EU, 1 dB per two consecutive steps in the level for BDP-93EU (e.g., indexes 100 and 99 share the same volume level).
9. Improved general disc compatibility based on recent and upcoming Blu-ray releases as well as user-submitted disc samples including "Mr. Poppers Penguins (BD, 2012)", "Dragons Gift of the Night Fury (BD, 2012)", "Human Planet (BD, BBC Documentary)" and "Nine Inch Nails, Live - Beside You In Time (BD)".

Någon som provat om förbättringar i bildkvaliteten verkligen ger nått? Ska rätt mycket till för att jag ska släppa ISO funktionen för något annat.
Läste på AVS forum att det ska tydligen gå att köra iso filer via nätverket men inte via USB-sticka.

Redigerat av Melmac, 10 mars 2012 - 14:27.

Postad 10 mars 2012 - 19:45

Unregistered4aa6b296
  • Unregistered4aa6b296
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Sitter och undrar samma sak. Kommer nog inte uppdatera förän det är riktigt nödvändigt.
Så ni som väljer att uppdatera, skriv gärna om era erfarenheter av den nya uppdateringen här på forumet. :)

Postad 10 mars 2012 - 20:02

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16 356 inlägg
  • 0
Jag skulle vilja ha en uppdatering som gör att spelaren stänger av sig på en gång när man trycker på "off". Då kan jag snabbare ändra region. Hur svårt kan det vara egentligen att göra en snabb spelare?! En massa "hello" och anna skit klarar jag mig utan.

Och jag vill fortfarande att man kan välja ljudspår genom att bara trycka på audioknappen. Det ska inte behöva komma ner någon löjlig meny som någon finnig ingenjör suttit och pillat fram. Fan, min dvd från -98 var enormt mycket snabbare. På den tryckte man bara på audioknappen och så stegade den genom ljuden själv. Jag blir faktiskt rätt arg när jag tänker på idioterna som gör dessa menyer...AAAAHHHH!

:D

Postad 10 mars 2012 - 20:53

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0

Nu är den släppt i EU också.

Någon som provat om förbättringar i bildkvaliteten verkligen ger nått? Ska rätt mycket till för att jag ska släppa ISO funktionen för något annat.
Läste på AVS forum att det ska tydligen gå att köra iso filer via nätverket men inte via USB-sticka.

Menar du att de säger att ISO supporten finns kvar via nätverk fast det aldrig funnits någon server som klarat isos?

Jag uppdaterade för jag kör ändå aldrig isos. Inte hunnit testa något ännu dock.

Redigerat av wesslan, 10 mars 2012 - 20:54.

Postad 10 mars 2012 - 22:13

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Jag vet inte vad de menar, gick in o läste och det. Nu hittar jag banne mig inte inlägget, kan ju vara ett misstag.

Postad 12 mars 2012 - 21:39

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

• 2 986 inlägg
  • 0
För mig helt obegripligt att man gör sig av med en funktion pga påtryckningar. Det finns inget krav på förbud för sådana funktioner i BDA...

Postad 12 mars 2012 - 22:06

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0
Snart försvinner väl mkv stödet också för att det används till gråzons grejer. Och koppla till en hårddisk kommer väl inte på frågan för där kan man ju lägga saker som filmbolagen inte gillar. Jaja jag vet alla orsaker, använder inte iso själv men kommer aldrig gilla såna här tilltag när man tar bort funktioner pga rädsla för stämningar. Visst det var en funktion som aldrig var officiell men det tröstar användarna föga gissar jag. Grym spelare för övrigt men less på att de inte kan fixa mkv+flac.

Postad 12 mars 2012 - 22:15

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0

Snart försvinner väl mkv stödet också för att det används till gråzons grejer. Och koppla till en hårddisk kommer väl inte på frågan för där kan man ju lägga saker som filmbolagen inte gillar. Jaja jag vet alla orsaker, använder inte iso själv men kommer aldrig gilla såna här tilltag när man tar bort funktioner pga rädsla för stämningar. Visst det var en funktion som aldrig var officiell men det tröstar användarna föga gissar jag. Grym spelare för övrigt men less på att de inte kan fixa mkv+flac.

Mkv + Flac kan iaf jag köra (från min Nas) på min Oppo.

Postad 13 mars 2012 - 12:46

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0

Mkv + Flac kan iaf jag köra (från min Nas) på min Oppo.

Måste väl vara nån annan del som avkodar då eftersom oppo inte har flac stöd i en mkv? Prövat dock endast genom nätverket men där funka det inte.

Postad 13 mars 2012 - 12:57

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Mkv i en flac?
När används detta?

Postad 13 mars 2012 - 16:53

Unregistered95265801
  • Unregistered95265801
  • Forumräv

• 930 inlägg
  • 0
Då måste jag missuppfattat dig, jag undrar då istället precis som NiklasF - hur menar du? Flac resp Mkv för sig klarar den och det var det jag åsyftade.

Med vänlig hälsning, Ville_vonka

Postad 13 mars 2012 - 17:14

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0
Menar att jag har en film i valfri videocodec tex h264 och ljudet är flac 5.1 och allt förpackat i en .mkv fil.

Postad 13 mars 2012 - 22:46

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
När och varför har man valt att göra detta?

Postad 14 mars 2012 - 08:30

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0
Vet inte om du frågar mig varför jag har en sådan fil nu eller varför Oppo har den begränsningen men svarar på nr2. Gissar ända från början när spelaren kom. Oppo har sagt att de inte har kontroll över mkv på det sättet så de kan själva inte lägga in stöd för det vilket låter lite underligt när de kan spela mkv med övriga ljudformat inuti och även flac separat för musik, Antagligen samma problem som gör att de inte lyckats lösa mkv+dolby trueHD och mkv+dts-hd.

Postad 26 mars 2012 - 12:50

Unregisteredc1a738bd
  • Unregisteredc1a738bd
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Hejsan Oppofantaster.
Hoppas snart att själv bli en av er Oppägare.
Surfade runt och hittade följande info från en Tysk firma som säljer Oppo till Sverige.

http://www.pipro.de/...products_id=790

Det är lite intressant att vet om ni som äger Oppospelare har haft mycket problem eller vad detta nu kan röra sig om.
Skriv gärna några rader och kommentera era egna intryck och upplevelser.

Joe

Postad 26 mars 2012 - 13:25

Unregistereda7b0d7a3
  • Unregistereda7b0d7a3
  • Lärjunge

• 433 inlägg
  • 0

Hejsan Oppofantaster.
Hoppas snart att själv bli en av er Oppägare.
Surfade runt och hittade följande info från en Tysk firma som säljer Oppo till Sverige.

http://www.pipro.de/...products_id=790

Det är lite intressant att vet om ni som äger Oppospelare har haft mycket problem eller vad detta nu kan röra sig om.

Joe

Hej!

Vad menar du att det skulle vara för problem med oppo?

Läste nu att det var problem med den och att dom tagit bort den ur deras sortiment på grund av att det var så mycket fel på oppo 93-95.

Man är ju nyfiken vad det är,har en oppo 95 men inte hittat några fel än.

Kollade din länk men hittade inget.

Redigerat av Unregistereda7b0d7a3, 26 mars 2012 - 13:31.

Postad 26 mars 2012 - 13:49

Unregisteredc1a738bd
  • Unregisteredc1a738bd
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Hej
Ja jag menade att de har tagit bort den ur soritimntet pga att många enheter haft fel.
Och att detta in motsvarade butikens kvalitetskrav.
Därför blev jag nyfiken och tänkte höra med de/er i tråden som är Oppoägare om ni upplevt några problem.
Detta är ju intressant då jag tänkt sälla mig till den skara som har en Oppo hemma i mediabänken.
Joe

Postad 26 mars 2012 - 14:09

Unregistered2010
  • Unregistered2010
  • Lärjunge

• 291 inlägg
  • 0

Jag köpte en 93a när den kom och hade den några månader för att sedan byta för att prova något annat. Provade ett antal olika blu ray spelare, ex. vis Pioneer LX54 och någon Yamaha.

Har den senaste tiden bara kört Oppo då jag helt enkelt inte haft några som helst problem, den startar snabbt och har tagit alla skivor jag matat den med. Enda jag kan klaga på är att fjärren är lite dum storleksmässigt, men det kan också vara mina händer det är fel på :)

Idag kör jag en 93 och en 95 och är hur nöjd som helst.

Postad 26 mars 2012 - 23:08

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0

Hej
Ja jag menade att de har tagit bort den ur soritimntet pga att många enheter haft fel.
Och att detta in motsvarade butikens kvalitetskrav.
Därför blev jag nyfiken och tänkte höra med de/er i tråden som är Oppoägare om ni upplevt några problem.
Detta är ju intressant då jag tänkt sälla mig till den skara som har en Oppo hemma i mediabänken.
Joe

Jag köpte mig en Oppo 93 för ett par månader sen och är hur nöjd som helst. Inte varit några problem med spelaren alls, den sväljer alla format jag tryckt i den och den är både väldigt tyst & snabb.

Jag blev inte klokare av sidan du länkade med står det nåt om vad för sorts fel det skulle handla om?

Postad 27 mars 2012 - 09:39

Unregisteredc1a738bd
  • Unregisteredc1a738bd
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Jag kan hålla med om att informationen är knapphändig. Det hela verkar lite konstigt.
Hur som helst så väckte det mitt intresse. Man blir liksom lite nyfiken.
Tack för era svar och ha det gott.
Joe

Redigerat av Unregisteredc1a738bd, 27 mars 2012 - 09:40.

Postad 29 mars 2012 - 18:41

Typhoon1611
  • Typhoon1611
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Vad är det för mått på kartongen till en bdp-93?

Postad 29 mars 2012 - 19:10

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Följande står på kartongen:

Mått:
20x18x6,3 tum (505x455x160 mm)

Vikt:
7,22kg/15,9lbs

Postad 30 mars 2012 - 09:04

Typhoon1611
  • Typhoon1611
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Tack!

Postad 30 mars 2012 - 15:17

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3 271 inlägg
  • 0
Nå, är det någon förbättring i bildkvaliteten? Fungerar ISO eller gör det inte?

Postad 06 april 2012 - 00:47

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

• 3 992 inlägg
  • 0
Är det nån här som haft problem att spela Scarface på blu-ray i Oppon? Jag tänkte kollat på denna ikväll men kommer inte längre än till där man väljer språket. Sen indikerar spelaren att menyn ska visas men får ingen bild..det är precis som att den hänger sig och inte kommer vidare.

Har näst senaste fw på spelaren.

Edit: Det löste sig genom att uppdatera till senaste fw.

Redigerat av Mentos, 06 april 2012 - 11:57.

Postad 10 april 2012 - 15:10

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
För er som har gladiator, har det ordnat sig med uppspelningen av denna med senaste FW?
Jag vill inte gärna uppdatera men vill ju kika på den snart...

Postad 10 april 2012 - 16:05

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

• 1 438 inlägg
  • 0

För er som har gladiator, har det ordnat sig med uppspelningen av denna med senaste FW?
Jag vill inte gärna uppdatera men vill ju kika på den snart...

Vilken gladiator version? Har spelat remastrade UK utgåvan sen den kom utan problem med då gällande fw utan problem.

Postad 10 april 2012 - 19:49

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4 127 inlägg
  • 0
Den riktiga, inte den sunkiga varianten som kom först.

Postad 16 april 2012 - 18:26

Typhoon1611
  • Typhoon1611
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Är oppo bdp-93eu jordad? Läste just på avs forum att 93us inte är jordad till skillnad från 93eu.

Redigerat av Typhoon1611, 17 april 2012 - 11:13.

Postad 18 april 2012 - 11:39

Typhoon1611
  • Typhoon1611
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Är det ingen här som har en OPPO BDP-93EU som vet om den har en jordad nätkabel?

Postad 18 april 2012 - 12:05

Unregistered5fd6896d
  • Unregistered5fd6896d
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Är det ingen här som har en OPPO BDP-93EU som vet om den har en jordad nätkabel?

Jo den är jordad

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.