Tv-licensen kanske avskaffas och omvandlas till en skatt
1964 svar till detta ämne
Postad 05 oktober 2017 - 19:34
jn82
-
jn82
-
Veteran
-
-
1 737 inlägg
Njae, jag skulle hellre läsa någon vetenskaplig sammanställning som visar på historik och faktiskt utfall över tid.
Jag orkade inte läsa hela, men det jag läste var just väldigt mycket siffror om anmälningar och utfall över tid? Och de siffrorna lär ju inte påverkas av vem som skrivit det, om du inte tror Timbro bara hittat på dem ur tomma luften?
Postad 05 oktober 2017 - 19:36
Johan_i_burken
-
Johan_i_burken
-
Mästare
-
-
3 637 inlägg
Den där artikeln är hårt vinklad och skrivs efter önskemål av Alliansens liberala ansvarslösa idéer.
Mmm, ungefär lika vinklad som SVT. Skratt
Postad 06 oktober 2017 - 03:57
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Johan,
skratt, ja skillnaden är att SVT/SR har juridiska krav/styrdokument(pga Public Service uppdraget) som måste följas och de kan fällas i en granskningsnämnd för opartiskhet. Det har INTE Timbro eller någon annan så kallad privat informationsspridare. Såvida det inte handlar om förtal eller eller hat och landar i vanlig domstol. Däri ligger skillnaden på i mina ögon i trovärdighet. Timbro kan och har skrivit tonvis med osanningar som hävdar rätt. Men har de någonsin blivit fällda för opartiskhet eller uteblivet ansvar? Det är ju där det centrala ligger i mitt tycke gällande trovärdighet och hur nära en sanning man kan komma, trots misstro. De som har regler att följa står på en styvare lina.
Visa på privat organisation som utan regler för verksamhet kring publicering som blivit fälld för opartiskhet...???
Postad 06 oktober 2017 - 06:32
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
skratt, ja skillnaden är att SVT/SR har juridiska krav/styrdokument(pga Public Service uppdraget) som måste följas och de kan fällas i en granskningsnämnd för opartiskhet.
Kan dom fällas för opartiskhet?
Postad 06 oktober 2017 - 06:41
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Buddy, sorry
Eller rättare sagt, de kan fällas för att ha varit bristande opartiska.
Exempel senast när en företrädare hävdade oemotsagd att tiotusentals mördare och våldtäksmän rasar in över gränsen i en debatt. I det fallet fick SVT kritik för sin bristande journalistiska opartiskhet att inte ifrågasätta uppgifter samt låta motpart få svara mot påståendet.
Redigerat av PML73, 06 oktober 2017 - 06:50.
Postad 06 oktober 2017 - 09:00
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Sen så står det bara "SVT" och då måste det betyda alla fem kanalerna, men vad betyder "TV4" då? En kanal, eller ingår TV4 fakta, film, guld och sport då?
Rimligtvis menar de samtliga kanaler för respektive plattform. Eller tror du att förtroendet för TV4 har påverkats av TV12?
Postad 06 oktober 2017 - 09:16
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Rimligtvis menar de samtliga kanaler för respektive plattform. Eller tror du att förtroendet för TV4 har påverkats av TV12?
Jag tror att SVT:s plattform jämförs med dom enskilda kanalerna TV4 och TV3.
Postad 06 oktober 2017 - 09:40
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
1. Varför tror du det?
2. Om vi förutsätter att TV3 och TV4 avser de enskilda kanalerna, tror du att de hade fått högre förtroende om de hade inkluderat exempelvis TV6 eller TV?
Postad 06 oktober 2017 - 10:08
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Jag tror att SVT:s plattform jämförs med dom enskilda kanalerna TV4 och TV3.
Varför inte även Kanal 5?
Postad 06 oktober 2017 - 10:29
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
1. Varför tror du det?
2. Om vi förutsätter att TV3 och TV4 avser de enskilda kanalerna, tror du att de hade fått högre förtroende om de hade inkluderat exempelvis TV6 eller TV?
1. Jag bara tror så
2. Jag tror att resultatet blivit annorlunda om så var fallet
Varför inte även Kanal 5?
Vet ej
Postad 06 oktober 2017 - 10:35
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
SVT censurerar den svenska 90-talsserien "Bert". https://www.expresse...ska-kultserien/
Kommer detta att öka eller minska förtroendet för SVT?
Postad 06 oktober 2017 - 10:36
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Det låter ju vettigt. Eller inte.
2. Jag tror att resultatet blivit annorlunda om så var fallet
Du svarade inte på frågan. Tror du att resultatet hade ändrats till deras fördel eller nackdel?
Postad 06 oktober 2017 - 10:40
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Du svarade inte på frågan. Tror du att resultatet hade ändrats till deras fördel eller nackdel?
Om alla TV4-kanaler ingår så tror jag det påverkar positivt.
Postad 06 oktober 2017 - 11:45
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
SVT censurerar den svenska 90-talsserien "Bert". https://www.expresse...ska-kultserien/
Kommer detta att öka eller minska förtroendet för SVT?
Vad menar du med förtroende? Av respekt för de som ev. kränks så korrigeras givetvis innehållet över tid. Ingenting är oföränderligt.
Varför skulle förtroendet minska när man lyfter ut delar som idag är stötande för somliga?
Respekt för människor torde höja förtroendet.
Postad 06 oktober 2017 - 11:59
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Vad menar du med förtroende? Av respekt för de som ev. kränks så korrigeras givetvis innehållet över tid. Ingenting är oföränderligt.
Varför skulle förtroendet minska när man lyfter ut delar som idag är stötande för somliga?
Vad jag menar med förtroende, frågar du? Jag undrar helt enkelt hur detta kommer att uppfattas bland allmänheten. SVT:s förtroende, enligt förtroendebarometern har sjunkit sen 2010.
Postad 06 oktober 2017 - 12:07
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Om alla TV4-kanaler ingår så tror jag det påverkar positivt.
Räcker ju med att man tittar på utbudet på vissa av deras kanaler för att förstå att det tvärtom skulle påverka resultatet negativt. Behöver jag säga mer än Det okända?
Dessutom så blir ju ditt resonemang verkligen ett joddel i din djupa nattmössa. Det är rimligtvis ändå bara svarsalternativen som vi ser, och då är det upp till deltagarna att ta ett beslut. Om jag skulle få förfrågan om huruvida SVT är trovärdigt och sedan TV4 så förutsätter jag naturligtvis att alla kanaler är inkluderade.
Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 06 oktober 2017 - 12:08.
Postad 06 oktober 2017 - 12:13
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Om jag skulle få förfrågan om huruvida SVT är trovärdigt och sedan TV4 så förutsätter jag naturligtvis att alla kanaler är inkluderade.
Jag skulle fråga vad som är inkluderat
Postad 06 oktober 2017 - 12:20
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Då du ändå ifrågasätter vad som är inkluderat kan du väl kontakta dem och fråga själv istället för att spekulera?
Postad 06 oktober 2017 - 12:26
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Då du ändå ifrågasätter vad som är inkluderat kan du väl kontakta dem och fråga själv istället för att spekulera?
Går ju att göra både och...
Postad 06 oktober 2017 - 12:58
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Jag tycker melodifestivalen är stötande. Tänk om SVT tog bort den för min skull, skulle förtroendet öka då för SVT bland allmänheten. Nej, väldigt osannolikt. Jag tror starkt på att avsaknandet av OS i SVT minskar förtroendet. Kamrat Sjöstedt blev rejält sned när han inte kunde se OS i sommarstugan förra året 
Redigerat av Buddypresley, 06 oktober 2017 - 13:43.
Postad 06 oktober 2017 - 15:48
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Jag tror starkt på att avsaknandet av OS i SVT minskar förtroendet.
Och det är inte på något vis SVT:s fel att de inte kan sända OS.
Postad 06 oktober 2017 - 21:07
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Buddy trollar. Lika enkelt som att se hur OPS blev praxis i upphandlingar på det offentliga. Syns du, är du.
Postad 06 oktober 2017 - 21:18
compost76
-
compost76
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Det slutar nog som vanligt och förslaget skrotas!
Det blir väl nåt j*vla trams om regionalpolitik så Radiotjänst i KIRUNA blir nog kvar länge till.
Redigerat av compost76, 06 oktober 2017 - 21:18.
Postad 06 oktober 2017 - 21:51
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Skratt, länge sedan jag hörde det...
Postad 07 oktober 2017 - 11:28
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Buddy trollar.
Varför tror du det?
Postad 07 oktober 2017 - 11:52
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Baserat på hur du lägger upp dina argument och vinklar dem gentemot hur inget av det vi andra skriver tycks gå in så kan man rätt snabbt förstå att du är ett troll.
Postad 07 oktober 2017 - 11:58
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Baserat på hur du lägger upp dina argument och vinklar dem gentemot hur inget av det vi andra skriver tycks gå in så kan man rätt snabbt förstå att du är ett troll.
Jag kan garantera dig och andra att det jag skriver är min personliga åsikt. Om inte du och andra kan acceptera det så ligger problemet hos er.
Postad 07 oktober 2017 - 12:07
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Ptja, du påstod ju att Barnkanalen gjorde reklam vänsterextremister när Alexander Hermansson rekommenderade en TV-serie om Kartellen. Är inte det att vinkla rätt hårt enligt dig?
Du vägrar ju trots allt se något ur ett annat perspektiv än ditt egna och kan inte stava till självkritik för fem öre. Allt detta tyder på trollning.
Postad 07 oktober 2017 - 12:18
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Ptja, du påstod ju att Barnkanalen gjorde reklam vänsterextremister när Alexander Hermansson rekommenderade en TV-serie om Kartellen. Är inte det att vinkla rätt hårt enligt dig?
.
Jag tycker inte att det är lämpligt att i barnkanalen rekommendera Kartellen. Om du tycker nåt annat är upp till dig.
Postad 07 oktober 2017 - 12:42
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Kartellen har aldrig rekommenderats i Barnkanalen, så hur går ditt resonemang ihop?
Postad 07 oktober 2017 - 12:51
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Kartellen har aldrig rekommenderats i Barnkanalen, så hur går ditt resonemang ihop?
Ok, det var inte riktigt korrekt, såg det nu när jag googlade upp det. Då säger jag så här: Jag tycker inte det är lämpligt att en programledare som medverkar i barnkanalen rekommenderar Kartellen på SVT:s hemsida. Tycker du nåt annat är det upp till dig.
Postad 07 oktober 2017 - 13:34
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Vad är problemet med det? Det är en vuxen människa som har en viss preferens i sitt TV-tittande. Ska han då vika sig för frågan och svara oärligt för att du vill omyndigförklara honom?
Postad 07 oktober 2017 - 14:06
compost76
-
compost76
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Har en programledare på svt rekommenderat rapgruppen Kartellen? isf sparka ut honom ur tv huset för alltid!
Men då vänsterhatet anses vara det fina hatet så lär det inte hända.
Postad 08 oktober 2017 - 16:52
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Skratt,
Gällande vänster eller högerhat så VISAR ALL SAMLAD INFORMATION att högern är långt mer benägna att hota, misshandla och döda oliktänkande. Vilket samhälle vill röststarka troll och gnällspikar ha?
https://sv.m.wikiped...emism_i_Sverige
Redigerat av PML73, 08 oktober 2017 - 17:30.
Postad 08 oktober 2017 - 19:19
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Man gjorde ju en liknande grej med Pippi Långstrump för några år sedan. Jag minns inte det blev någon större diskussion om det.
https://www.svt.se/k...ippi-langstrump
Det intressanta tycker jag är att den stora debatten om tv-licensen faktiskt hittills inte är någon debatt alls. Alla partier är eniga.
Sedan att den finns dom som tycker att utformningen det nya systemet visar att det var rätt att fuska med det gamla, en del har livlig fantasi.
En, för mig, uppenbar fördel med det nya systemet är väl att det blir betydligt svårare att fuska. Och det är väl en form av rättvisa .
Sedan kan man ha synpunkter på mycket gällande program, programledare osv. Det är väl där som Radionämnden kommer in som övervakande. Anmäl och se vad det ger .
Postad 08 oktober 2017 - 19:29
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Tom,
Håller med dig att det är mer rättvist där skatten dras direkt istället möjligheten som vissa gör för att smita undan avgiften. Skratt
Postad 08 oktober 2017 - 20:55
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
SVT har en nedåtgående trend i förtroendebarometern sen 2010. Beror det på SVT själva eller beror det på att tittarna inte förstår bättre?
Postad 09 oktober 2017 - 04:25
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Buddy,
Frågan är om inte denna s.k. förtroendefråga snarare handlar om varifrån människor idag hämtar sin information. Förr hade text-tv den högst rankade trovärdigheten av alla media i Sverige(troligen kvar högt upp). Sedan bantade SVT ned personalen och själva nyhetsflödet där blev lidande(min uppfattning).
Men frågan är hur trovärdighet står sig när det verkligen krisar. Även folk på detta forum tillskriver många andra informationskanaler högre trovärdighet men när hesa Fredrik ljuder eller inte ljuder så går ALLA in på text-tv igen för att leta adekvat information. Skratt.
Idag finns många sätt att samla information på. Vilket är fantastiskt. Dock ett varningens finger på att allt som visas via internet är INTE SANT. Läste en undersökning från USA där en grupp utrett sanningshalten på internet. Vad jag minns så låg den på rekordlågt kring 20%. Måste leta fram den igen.
Som sagt, gnällspikar med tomma burkar som jag ser det.
Edit; tror faktiskt att det var närmare 5% som kunde styrkas som sanning.
Redigerat av PML73, 09 oktober 2017 - 06:07.
Postad 09 oktober 2017 - 06:20
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Buddy,
Frågan är om inte denna s.k. förtroendefråga snarare handlar om varifrån människor idag hämtar sin information. Förr hade text-tv den högst rankade trovärdigheten av alla media i Sverige(troligen kvar högt upp). Sedan bantade SVT ned personalen och själva nyhetsflödet där blev lidande(min uppfattning).
Men frågan är hur trovärdighet står sig när det verkligen krisar. Även folk på detta forum tillskriver många andra informationskanaler högre trovärdighet men när hesa Fredrik ljuder eller inte ljuder så går ALLA in på text-tv igen för att leta adekvat information. Skratt.
Idag finns många sätt att samla information på. Vilket är fantastiskt. Dock ett varningens finger på att allt som visas via internet är INTE SANT. Läste en undersökning från USA där en grupp utrett sanningshalten på internet. Vad jag minns så låg den på rekordlågt kring 20%. Måste leta fram den igen.
Som sagt, gnällspikar med tomma burkar som jag ser det.
Edit; tror faktiskt att det var närmare 5% som kunde styrkas som sanning.
Så du tror inte att förtroendetappet beror på SVT?
Postad 09 oktober 2017 - 07:15
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Så du tror inte att förtroendetappet beror på SVT?
För ett år sedan gjorde Buzfeed(USA-bolag) en undersökning gällande presidentvalet och sanningshalt som publiceras och vilken spridning(plats) de tilldelades i allmänhet gällande ett urval av media och kanaler.
http://www.aftonblad...icle23806891.ab
https://www.buzzfeed...ZGM#.qwbZ5nWPoB
DETTA ÄR FAKTA och har inget med en känsla/önskan för vad som är rätt eller fel hos en egen individ. Alltså kan man INTE hävda att de har fel i sak, trots att man inte gillar vad som sägs.
Om du förstår artikeln i Aftonbladet och vad som sägs så förstår du att människor idag hellre ställer hopp och känsla före adekvat data. Mycket märkligt enligt mig. 
Enligt mig blir alla människor som tvivlar på mainstream och litar hellre på s.k. träskmedia som sprider osanningar för att blidka den egna redan fixerade världsbilden. Otroligt likt religiösa uttryck. 
Buddy,
vad har SVT och PS att göra med att människor är korkade nog att tro på lögner?
Redigerat av PML73, 09 oktober 2017 - 07:25.
Postad 09 oktober 2017 - 08:04
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
För ett år sedan gjorde Buzfeed(USA-bolag) en undersökning gällande presidentvalet och sanningshalt som publiceras och vilken spridning(plats) de tilldelades i allmänhet gällande ett urval av media och kanaler.
http://www.aftonblad...icle23806891.ab
https://www.buzzfeed...ZGM#.qwbZ5nWPoB
DETTA ÄR FAKTA och har inget med en känsla/önskan för vad som är rätt eller fel hos en egen individ. Alltså kan man INTE hävda att de har fel i sak, trots att man inte gillar vad som sägs.
Om du förstår artikeln i Aftonbladet och vad som sägs så förstår du att människor idag hellre ställer hopp och känsla före adekvat data. Mycket märkligt enligt mig. 
Enligt mig blir alla människor som tvivlar på mainstream och litar hellre på s.k. träskmedia som sprider osanningar för att blidka den egna redan fixerade världsbilden. Otroligt likt religiösa uttryck. 
Buddy,
vad har SVT och PS att göra med att människor är korkade nog att tro på lögner?
Jag kan ta ett exempel på vad som kan bero på förtroendetapp. Allsång på Skansen är ett populärt program, men i somras så sändes några djupdykningar av det programmet. Frugan gillar allsången men jag kommer ihåg att hon sa; -Detta var verkligen inte bra. I tidningarna dagen efter kunde man läsa att programmet hade fått mycket negativ kritik från tittarna. Vad säger SVT då? Jo ungefär så här:
-Vi förstår inte kritiken, avsnittet var ju bra.
Postad 09 oktober 2017 - 08:09
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Buddy,
Du blandar ihop ord och dess betydelse. Hur kan du ställa frågan kring förtroende för hela SVT när det enbart handlar om ett program?
Redigerat av PML73, 09 oktober 2017 - 08:21.
Postad 09 oktober 2017 - 08:20
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Buddy,
Du blandar ihop ord och dess betydelse. Hur du man ställa frågan kring förtroende för hela SVT när det enbart handlar om ett program?
Om SVT har program som tittarna har varit nöjda med men som börjar tappa i kvalitet samtidigt som SVT inte förstår kritiken...kan inte detta påverka förtroendet tror du? Eller att dom sänt populära evenemang genom åren som plötsligt är borta nu, kan inte det påverka förtroendet?
Postad 09 oktober 2017 - 08:22
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Buddy,
Ett ord som förtroende har fler betydelser än det lilla du tillskriver. Varför ditt resonemang haltar kontinuerligt.
Postad 09 oktober 2017 - 08:32
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Buddy,
Ett ord som förtroende har fler betydelser än det lilla du tillskriver. Varför ditt resonemang haltar kontinuerligt.
Jag tror att de sviktande förtroendesiffrorna beror på att tittarna upplever att utbudet är sämre än förut. TV3 hade lägst förtroende och vad beror det på? Dåliga program, helt enkelt och inga nyhetssändningar. Låg kvalitet, lågt förtroende.
Postad 09 oktober 2017 - 08:59
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Buddy,
Just där drar du en gräns enbart vid programutbud. Personligen har jag kikat på utredningar där Facebook och andra sociala/osociala kanaler räknats in. Och då är det inte lika självklart att det är en parts programurval som styr nöjdhet(däri ligger en trygghet som kan ge förtroende fastän det är lögner).
Postad 09 oktober 2017 - 09:03
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Tvärtom. Läs artikeln. Barn bör inte utsättas för sexism och rasism som förekommer i de 2 avsnitt som inte finns på Öppet Arkiv. På vilket sätt skulle det minska förtroendet, förutom i ögonen på rasister och alt-höger media?
Postad 09 oktober 2017 - 09:21
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Buddy,
Just där drar du en gräns enbart vid programutbud. Personligen har jag kikat på utredningar där Facebook och andra sociala/osociala kanaler räknats in. Och då är det inte lika självklart att det är en parts programurval som styr nöjdhet(däri ligger en trygghet som kan ge förtroende fastän det är lögner).
Nu pratar vi om TV-kanaler. Vad har folk för förväntningar på en TV-kanal? Jo, att det skall vara bra TV, dvs nåt att se. Jag har tex högt förtroende för BBC Earth, för där finns oftast nåt jag kan kolla på. Däremot tex TV7 har jag dåligt förtroende för, sällan nåt att se där.
Tvärtom. Läs artikeln. Barn bör inte utsättas för sexism och rasism som förekommer i de 2 avsnitt som inte finns på Öppet Arkiv. På vilket sätt skulle det minska förtroendet, förutom i ögonen på rasister och alt-höger media?
Vadå tvärtom? Jag undrade om detta kommer att öka eller minska förtroendet.
Redigerat av Buddypresley, 09 oktober 2017 - 09:22.
Postad 09 oktober 2017 - 09:24
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Att SVT inte sänder Ronny och Ragge på Barnkanalen är nog inte någon bidragande faktor till varför förtroendet har minskat med ett par procentenheter de senaste åren...
Om man vill ha en komplett säsong av Bert finns den på DVD och är inga större problem att få tag på. Jag har den i samlingen.
Postad 09 oktober 2017 - 09:27
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Vadå tvärtom? Jag undrade om detta kommer att öka eller minska förtroendet.
Den minskar förtroendet hos de som gör en stor affär av detta i sociala media, medan vanligt folk inte bryr sig.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
TV-Program
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Screen Research FSD på väggen
Globe
2025-05-22 08:22:42
-
Screen Research FSD ram
Globe
2025-05-22 08:19:07
-
Montering av ram
Globe
2025-05-22 08:14:32
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|