HBO Nordic
3030 svar till detta ämne
Postad 10 september 2013 - 13:56
Unregistered4ca4111b
-
Unregistered4ca4111b
-
Användare
-
-
113 inlägg
För varje månad som går är jag mer och mer nöjd med att inte ha betalat några pengar till HBO. Kostar det fortfarande mer om man inte vill ha någon bindingstid?
Jag har det via Telia och där är det 79kr/månad med 3 månaders uppsägningstid (som för alla andra kanaler och kanalpaket). Då får man allt via Telia-boxen och då möjligheten att kolla på datorn/mobilen/surfplattan inte är så viktigt för mig funkar det bra. Det är bra kvalitet och det funkar utan strul (då det levereras separat från övriga Internet). Enda nackdelen tycker jag är att de (Telia) ibland verkar strula till det så att det tar några extra timmar för saker att komma upp.
Postad 10 september 2013 - 16:07
Unregistered558ade6e
-
Unregistered558ade6e
-
Veteran
-
-
1 877 inlägg
http://www.dagensmed...icle3760308.eceHBO Nordic förlorade 128 mkr på 1,6 mkr i omsättning mellan september 2011 och december 2012.
Postad 10 september 2013 - 16:22
Unregistered5deb0b1d
-
Unregistered5deb0b1d
-
Guru
-
-
4 329 inlägg
Jag har det via Telia och där är det 79kr/månad med 3 månaders uppsägningstid (som för alla andra kanaler och kanalpaket). Då får man allt via Telia-boxen och då möjligheten att kolla på datorn/mobilen/surfplattan inte är så viktigt för mig funkar det bra. Det är bra kvalitet och det funkar utan strul (då det levereras separat från övriga Internet).
Enda nackdelen tycker jag är att de (Telia) ibland verkar strula till det så att det tar några extra timmar för saker att komma upp.
Well jag har inga tv-abonnemang och är inte intresserad av att teckna några heller. Netflix/Hulu ger mig möjlighet att titta via tv:en tack vare appar på både Xbox 360 och PS3. Jag vill inte behöva teckna ett tv-abonnemang för att få samma sak från HBO, vilket jag inte ens får eftersom jag får en bindningstid. Jag ser gärna på HBO-serier och eftersom de har avtal med Universal här i Sverige så har de en hel del andra serier (och filmer fast det mest känns som ett skämt när man ser antalet). Men ge mig då en tjänst utan bindningstid för 79:- i månaden som fungerar på min tv:en via en app, antingen PS3 eller Xbox 360.
Postad 10 september 2013 - 17:14
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
http://www.dagensmed...icle3760308.ece HBO Nordic förlorade 128 mkr på 1,6 mkr i omsättning mellan september 2011 och december 2012.
Aningen missvisande då dessa siffror enbart visar räkenskaper innan själva tjänsten öppnat, givetvis är det en förlustaffär att starta upp en helt ny plattform när man inte har några abonnenter. När det är sagt hoppar jag att skiten kraschar, aldrig upplevt maken till dålig service.
Postad 11 september 2013 - 11:46
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2 247 inlägg
Det här kommer bli ett klassiskt exempel på hur man förstör ett varumärke vid lansering. Undrar vad Netflix skulle ta för att distribuera en HBO-tjänst...
Postad 11 september 2013 - 12:33
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
Det här kommer bli ett klassiskt exempel på hur man förstör ett varumärke vid lansering. Undrar vad Netflix skulle ta för att distribuera en HBO-tjänst...
HBO och Xbox One kommer bli kända bland alla som studerar marknadsföring...
Postad 13 september 2013 - 13:41
Unregistered4ca4111b
-
Unregistered4ca4111b
-
Användare
-
-
113 inlägg
HBO och Xbox One kommer bli kända bland alla som studerar marknadsföring...
De skulle aldrig ha kört på med allt på en gång. De skulle börjat med tjänsten som den är på Telia, Bredbandsbolaget, Comhem osv och väntat med att lansera den fristående tjänsten tills de hade stöd för iOS, Android, PS3, Xbox osv. Jag spådde ganska tidigt i tråden att det skulle bli problem med den fristående tjänsten men att det förmodligen skulle fungera ok om det blev via Telia.
Postad 13 september 2013 - 13:44
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
De skulle aldrig ha kört på med allt på en gång.
De skulle börjat med tjänsten som den är på Telia, Bredbandsbolaget, Comhem osv och väntat med att lansera den fristående tjänsten tills de hade stöd för iOS, Android, PS3, Xbox osv.
Jag spådde ganska tidigt i tråden att det skulle bli problem med den fristående tjänsten men att det förmodligen skulle fungera ok om det blev via Telia.
problemet var att de marknadsförde sig som en fristående tjänst från dag ett och därmed byggde en grund för att alienera sig totalt mot alla de marknadsförde sig mot.
Postad 13 september 2013 - 14:39
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
De skulle aldrig ha kört på med allt på en gång.
De skulle börjat med tjänsten som den är på Telia, Bredbandsbolaget, Comhem osv och väntat med att lansera den fristående tjänsten tills de hade stöd för iOS, Android, PS3, Xbox osv.
Jag spådde ganska tidigt i tråden att det skulle bli problem med den fristående tjänsten men att det förmodligen skulle fungera ok om det blev via Telia.
Och med Telia-dealen så befäste sig HBO i Norden som en kabel-TV-kanal och inte som en fristående streamingtjänst. Deras största misstag anser jag.
Postad 25 september 2013 - 03:21
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Postad 25 september 2013 - 16:37
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
Äntligen hopp om förbättringar!
Postad 26 september 2013 - 10:11
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Äntligen hopp om förbättringar!
Att en privat investerar säljer sin andel till HBO eget investmentbolag betyder förmodligen inte ett jota...
Postad 07 oktober 2013 - 14:41
kave
-
kave
-
Lärjunge
-
-
438 inlägg
Lägg ner skiten och sälj rättigheterna till Netflix!
Postad 08 oktober 2013 - 17:43
Unregistered1413
-
Unregistered1413
-
Mästare
-
-
2 741 inlägg
Aningen missvisande då dessa siffror enbart visar räkenskaper innan själva tjänsten öppnat, givetvis är det en förlustaffär att starta upp en helt ny plattform när man inte har några abonnenter. När det är sagt hoppar jag att skiten kraschar, aldrig upplevt maken till dålig service.
1,6 miljoner i omsättning är ju en piss i Mississippi, det är ju ung vad en enmanskonsult-firma omsätter per år även om få väl lyckas gå 128 millar back samtidigt  Att en privat investerar säljer sin andel till HBO eget investmentbolag betyder förmodligen inte ett jota...
Skulle nog snarare gissa precis tvärt om, HBO har mkt mer att förlora på att deras en gång rätt aktade varumärke släpas i skiten vecka efter vecka och hånas i så väl media som på forum som detta. Min gissning är att med HBO som ägare så kommer det antingen bli rejäla förbättringar...eller så är tjänsten nedlagd snart. I USA har väl HBO någon slags hybridtjänst om jag minns rätt, HBO Go, som väl dock är mer lik typ CMores playtjänst och där man måste vara TV kund för att få använda tjänsten. En ren gissning från min sida, och då ska ordet gissning verkligen betonas, är att HBO kanske tidigare haft avtal med aktörer som CMore och liknande på de marknader där HBO Nordic finns, som gjort att de inte själva kunnat driva tjänsten i egen regi men att dessa kanske nu löpt ut. (Ska erkänna att jag inte har koll på strukturen i HBOs investmentbolag men förutsätter att det är betydligt närmare det faktiska HBO än vad HBO nordic någonsin varit).
Redigerat av Unregistered1413, 08 oktober 2013 - 17:52.
Postad 11 oktober 2013 - 11:24
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2 247 inlägg
Japp - säljs en 80-procentig ägarandel skulle jag bli förvånad om inte någon form av förändring sker. Kommer bli intressant att följa någon form av riktningsförändring.
Postad 28 oktober 2013 - 14:12
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
Nu ska det tydligen finnas riktig Airplay. Någon som provat och kan uttala sig om kvalitet?
Postad 28 oktober 2013 - 15:45
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Nu ska det tydligen finnas riktig Airplay. Någon som provat och kan uttala sig om kvalitet?
Jag är också nyfiken. Det är lite förvirrande eftersom de fortfarande kallar det för Airplay Mirroring...
Postad 28 oktober 2013 - 15:45
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3 147 inlägg
Det är inte riktigt Airplay, det är mirroring enligt facebook, jag har inget konto själv men skulle också vilja få höra hur det funkar av ngn som testat.
Postad 28 oktober 2013 - 16:00
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Det är inte riktigt Airplay, det är mirroring enligt facebook, jag har inget konto själv men skulle också vilja få höra hur det funkar av ngn som testat.
"Fullskärms mirroring" kallar de det. Så man kunde inte ens få fullskärm tdigare. Tjena...
Postad 28 oktober 2013 - 18:28
Arcane
-
Arcane
-
Användare
-
-
216 inlägg
Spegling har de haft länge, så jag misstänker att det handlar om äkta den här gången. Anledningen till fullskärmstugget är nog att spegling bara ger 4:3
Edit: Efter att ha läst lite på Facebook så ser det ju inte speciellt lovande ut. Klåpare.
Redigerat av Arcane, 28 oktober 2013 - 19:31.
Postad 31 oktober 2013 - 13:03
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
har de ändrat uppsägningstiden på HBO?
fick SMS från telia om att jag får 7 månader gratis HBO då jag köpt ny telefon nyss från dem och att det sedan skulle kosta 79kr i månaden.
Postad 31 oktober 2013 - 13:07
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
har de ändrat uppsägningstiden på HBO?
fick SMS från telia om att jag får 7 månader gratis HBO då jag köpt ny telefon nyss från dem och att det sedan skulle kosta 79kr i månaden.
79 kr/mån utan bindningstid står det nu på http://hbonordic.com/sign-up!
Postad 31 oktober 2013 - 13:12
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
då saknas bara app till Apple TV och konsoler så är vi good to go
Postad 31 oktober 2013 - 13:16
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
79 kr/mån utan bindningstid står det nu på http://hbonordic.com/sign-up!
Japp, stämmer: En produkt, ett pris. Vi har gjort det enklare för nya och befintliga kunder att abonnera på HBO Nordic. Vi har nu bara en abonnemangsform: 79 kronor/månad utan bindningstid. Vi är även glada att kunna presentera vår nya FAQ app där du kan hitta svar på dina frågor om vår tjänst. Om du inte hittar svaret där, hjälper vår kundtjänst dig. Se under ”Kundtjänst” hur du kommer i kontakt med dem. Mvh, HBO Nordic Så dags nu....för långt efter Netflix (tror jag) för att kunder som bara vill ha en streamingtjänst ska byta. Nu kan man i o f s prova en månad.
Postad 31 oktober 2013 - 13:26
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
synd att det krävs flash player och de inte har stöd för html 5
skulle vara bra om man kunde se på PS4
Postad 31 oktober 2013 - 13:31
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
då saknas bara app till Apple TV och konsoler så är vi good to go
Eller åtminstone Airplay utan Mirroring... synd att det krävs flash player och de inte har stöd för html 5
skulle vara bra om man kunde se på PS4
Även där ligger Netflix före. De låter en numera välja Silverlight eller HTML 5. Japp, stämmer: En produkt, ett pris.
Vi har gjort det enklare för nya och befintliga kunder att abonnera på HBO Nordic. Vi har nu bara en abonnemangsform: 79 kronor/månad utan bindningstid.
Då de bara tillåter en stream i taget och heller inte har några profiler så får man anse det vara dubbelt så dyrt som Netflix som kan visa 2 streams samtidigt för samma pris.
Postad 31 oktober 2013 - 13:33
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Eller åtminstone Airplay utan Mirroring...
Även där ligger Netflix före. De låter en numera välja Silverlight eller HTML 5.
Då de bara tillåter en stream i taget och heller inte har några profiler så får man anse det vara dubbelt så dyrt som Netflix som kan visa 2 streams samtidigt för samma pris.
Så sant!
Postad 31 oktober 2013 - 13:40
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Så sant!
Netflix vinner alltid på tekniken.  (Lätt att förstå om man försöker hänga med i deras utvecklares teknikblogg.)
Postad 31 oktober 2013 - 13:51
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Netflix vinner alltid på tekniken. (Lätt att förstå om man försöker hänga med i deras utvecklares teknikblogg.)
Ja, vill minnas att den är ganska väl uppdaterad med inlägg om vad dom gör och att den är ganska "in depth"? Bara att applådera Netlifx och utvecklarna där.
Postad 31 oktober 2013 - 14:43
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
kikade in på HBO nyss för att se utbudet men blev inte så inponerad. Fanss ju inte alls mycket film att välja på.
inte mycket mer än 25-30 filmer per kategori. Vissa ännu mindre. Inte något som är värt att byta från netflix i alla fall. Finns ingen app till ps3 heller så detta var inte alls intressant
Postad 31 oktober 2013 - 14:49
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Då får de väl ha en chans till, nu när de gjort som vi sa från början
Vad är det för FAQ APP de pratar om ?
Postad 31 oktober 2013 - 15:24
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
kikade in på HBO nyss för att se utbudet men blev inte så inponerad. Fanss ju inte alls mycket film att välja på. inte mycket mer än 25-30 filmer per kategori. Vissa ännu mindre. Inte något som är värt att byta från netflix i alla fall. Finns ingen app till ps3 heller så detta var inte alls intressant
nu skaffar man inte HBO för filmerna precis, även om de gjort en hel del kvalitetsfilmer direct-to-tv den enda nackdelen som kvarstår med HBO nu är bara hur plattformsbegränsad tjänsten är
Postad 31 oktober 2013 - 16:01
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Jag har HBO på min Smart Tv och sedan kan man ju se något avsnitt på sin Ipad.
Annars hade jag aldrig betalat för dessa serier.
Postad 31 oktober 2013 - 16:01
KluddKalle
-
KluddKalle
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Jag är nyfiken på detta (om det finns någon prenumerant här som kan svara förstås). Betyder detta att ipad/iphone och mirroring till ATV inte är i HD?? Är ert innehåll tillgängligt i HD? Vi erbjuder HD-innehåll på PC / Mac och Samsung Smart TV.
Postad 31 oktober 2013 - 16:14
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
Betyder detta att ipad/iphone och mirroring till ATV inte är i HD??
Airplay spelar upp det som man skickar, om det inte finns begränsningar, som tex Viaplay Så i detta fall blir det inte HD
Postad 31 oktober 2013 - 16:17
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
nu skaffar man inte HBO för filmerna precis, även om de gjort en hel del kvalitetsfilmer direct-to-tv
den enda nackdelen som kvarstår med HBO nu är bara hur plattformsbegränsad tjänsten är
man och man. Det är väl upp till var och en
Postad 31 oktober 2013 - 16:51
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
man och man. Det är väl upp till var och en 
Man betalar inte för HBO för filmernas skull får jag hoppas
Postad 31 oktober 2013 - 17:26
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Man betalar inte för HBO för filmernas skull får jag hoppas 
nej så är det ju så klart. Det är väl serier som är deras grej. Men film vill jag ju också ha. Har dessutom sett en del av dom största serierna från HBO så jag vet inte om det är värt det riktigt
Postad 31 oktober 2013 - 17:59
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1 711 inlägg
nej så är det ju så klart. Det är väl serier som är deras grej. Men film vill jag ju också ha. Har dessutom sett en del av dom största serierna från HBO så jag vet inte om det är värt det riktigt 
Fördelen nu, är att man kan betala när man har tid att se serierna och sedan göra uppehåll. Jag har själv inte sett så mycket av det som finns att se och vid denna tiden på året passar det ju bra att se lite serier. Att betala för att se ett par nya avsnitt i månaden är ju knappast aktuellt.
Postad 31 oktober 2013 - 21:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
det var ju faktiskt en riktigt bra ide. Har jag lust att se en serie kan jag ju betala dessa 79kr och titta under den månaden. Det gäller bara att det inte är alldeles för många säsonger bara då
Postad 01 november 2013 - 08:28
Unregistered4e1812ee
-
Unregistered4e1812ee
-
Forumräv
-
-
889 inlägg
Ingen app eller support verkar någonsin bli aktuell för Boxee Box. För bara två år sedan var denna box modern(?). Har varken råd eller lust att köpa smart-TV, eller någon annan j***a ny apparat, när jag har en förvisso "gammal" men fullt fungerande hemmabioutrustning.
Nej, nu när även Lovefilm lagt ner blir det till 100% film o serier genom nedladdning på sätt som inte får diskuters på forumet. Ja, iland kanske det även blir inköp av ngn blu-ray, så länge de finns kvar...
Vad är det för idé att ha en riktig hemmabio, när hela mediaindustrin verkar styra in konsumenterna på att titta i sina smartphones, iPads, iPhones eller vad man nu har, med urusel bild via ett nät som redan är på väg att bli överlastat. Här sitter jag med en dryga 95" filmduk men lyckas inte på laglig väg hitta media att hyra/abbonera på.
Anfäkta, anamma o regera, som kapten Haddock skulle ha sagt....
Postad 01 november 2013 - 08:42
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Ingen app eller support verkar någonsin bli aktuell för Boxee Box. För bara två år sedan var denna box modern(?). Har varken råd eller lust att köpa smart-TV, eller någon annan j***a ny apparat, när jag har en förvisso "gammal" men fullt fungerande hemmabioutrustning.
Nej, nu när även Lovefilm lagt ner blir det till 100% film o serier genom nedladdning på sätt som inte får diskuters på forumet. Ja, iland kanske det även blir inköp av ngn blu-ray, så länge de finns kvar...
Vad är det för idé att ha en riktig hemmabio, när hela mediaindustrin verkar styra in konsumenterna på att titta i sina smartphones, iPads, iPhones eller vad man nu har, med urusel bild via ett nät som redan är på väg att bli överlastat. Här sitter jag med en dryga 95" filmduk men lyckas inte på laglig väg hitta media att hyra/abbonera på.
Vad yrar du om? Det finns hyrtjänster som har allt nytt på releasedagen! Tex iTunes. Funkar utmärkt och med bra kvalitet. Jag är nyfiken på detta (om det finns någon prenumerant här som kan svara förstås). Betyder detta att ipad/iphone och mirroring till ATV inte är i HD??
Är ert innehåll tillgängligt i HD? Vi erbjuder HD-innehåll på PC / Mac och Samsung Smart TV.
Och det är precis därför som vi är så upprörda över Mirroring. Det är ingen riktig lösning på problemet att streama till sin TV då det blir samma upplösning som på din mobila enhet.
Postad 01 november 2013 - 13:42
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
Netflix vpn-tjänster gör det lätt att få tillgång till ännu mer innehåll via netflix men också hulu+, vudu, bbc iplayer m.m. du letar bara efter ursäkter min boxee samlar damm
Postad 03 november 2013 - 09:49
Unregistered4e1812ee
-
Unregistered4e1812ee
-
Forumräv
-
-
889 inlägg
Vad bra christopher att du verkar ha möjlighet förnya apparatparken så ofta. Jag köpte min Boxee 2011, vilket var ett misstag, men vad viste man? Har inte råd köpa nytt varannat år bara för att saker blir omoderna. iTunes fungerar kanske på min MacBook eller en iPhone men inte på ngn apparatur i hemmabiorummet, precis som andra streaming- eller hyrtjänster.
Visst, jag letar kanske ursäkter, o ja; jag väljer den för mig lättaste vägen. Nufsaid.
Postad 03 november 2013 - 11:10
Gasco
-
Gasco
-
Användare
-
-
195 inlägg
Hur fungerar tjänsten på Smart TV nuförtiden?
Fortsätter filmen på rätt ställe vid ev. avbrott eller måste man börja allt från början? Går det spola/hoppa?
Postad 03 november 2013 - 20:14
simulacra
-
simulacra
-
Mästare
-
-
3 147 inlägg
Vad bra christopher att du verkar ha möjlighet förnya apparatparken så ofta. Jag köpte min Boxee 2011, vilket var ett misstag, men vad viste man? Har inte råd köpa nytt varannat år bara för att saker blir omoderna. iTunes fungerar kanske på min MacBook eller en iPhone men inte på ngn apparatur i hemmabiorummet, precis som andra streaming- eller hyrtjänster.
Visst, jag letar kanske ursäkter, o ja; jag väljer den för mig lättaste vägen. Nufsaid.
iTunes fungerar alldeles utmärkt med en Apple TV, och den är dessutom ganska billig.
Postad 03 november 2013 - 20:21
Christopher_A
-
Christopher_A
-
Veteran
-
-
1 590 inlägg
man behöver inte använda det skräp som kallas iTunes för att använda AppleTV. Jag använder inte iTunes utan kör min ATV solo utan problem. Finns andra boxar också om man vill.
Postad 03 november 2013 - 21:10
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Hm, nu när de kör med 79 kronor i månaden utan bindningstid ska jag kanske pröva ändå. Mirroring från min Mac får det bli i så fall. Inte idealisk kvalitet, men sjukt billigt i jämförelse med att köpa serierna på blu-ray.
Postad 04 november 2013 - 11:11
agpath
-
agpath
-
Mega-Guru
-
-
7 926 inlägg
Hur fungerar tjänsten på Smart TV nuförtiden? Fortsätter filmen på rätt ställe vid ev. avbrott eller måste man börja allt från början? Går det spola/hoppa?
Undrar detsamma. Jag har appen i min Samsung Blu Ray. Blir det HD? Kommer appen ihåg var man var om man pausar. Kommer den ihåg om jag fortsätter titta via mobil eller dator? Ja, jag jämför återigen med referensen, Netflix. Utan minne blir det odrägligt att använda tjänsten.
Postad 05 november 2013 - 18:33
alienrebel
-
alienrebel
-
Veteran
-
-
1 551 inlägg
Någon som provat appen på Xbox 360?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
TV-Program
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|