Inte för att jag har med den disskussionen att göra... men.
NiklasF: Nej, jag vad den tjocka fula snubben som hade stora problem med aggression, detta då jag var i stort sätt konstant utsatt från att jag började på dags till någon gång i slutet av 7an. Och man blir som andra behandlar en och resultatet var ensamhet, olycka och svåra år, många år....
Så, ger det mig då rätten att yttra mig menar du då eller ?
Och oavsett vad jag skrivit om Patrick82's påhitt så är det inte i något sammanhang menat som något annat än att jag tycker att det han gör är skojjigt och tro inte att han tagit illa upp av det.

Om så skulle vara fallet så är han välkommen att påtala detta för mig och jag ska be om förlåtelse då det inte varit min avsikt.
Men jag är i alla fall 100% övertygad om tat han gör detta med sjukt stor entusiasm och driv, för att just skoja så mycket som möjligt, jag kan förstå honom, jag skulle själv tycka det va vansinnigt kul att göra det han gör !

När jag själv är i mina sinnes fulla bruk så har jag aldrig för avsikt att skada andra på något sätt, jag vill att alla ska vara glada och nöjda.
Sedan är jag inte ofelbar och har naturligtvis sagt och gjort dumma saker mot andra, men inte med avsikten att såra personen och har altid i efterhand insett vad som blivit snett och försökt att rätta till det hela.
Att vi alla har olika varianter/ uppfattningar om saker och det är vad som gör världen så fantastisk

Alla underbara och roliga människor som vi alla är och har knasiga saker för oss i olika sammanhang och avsenden, det är vad jag värdesätter hos männskligheten !
Just "det som sticker ut" och är intressant/ givande/ stimullerande!
Och Patrick82 är en sådan person, eller i all fall det han skriver och gör förgyller min vardag och många andras med för den delen.
Han är en tillgång !
På samma sätt som vi alla är tillgångar för varandra fast på olika vis och mer eller mindre, trots att det ibland inte är så uppenbart så finns dom där om man bara tänker efter lite och ser till helheten.
Personer som jag känner inte ger mig någon energi (inte är en tillgång för mig) beblandar jag mig inte med på fritiden och/ eller i huvudtaget egentligen...
Helt enkelt för att om jag inte känenr att personen är någon som jag vill ha att göra med så väljer jag att inte ha något med personen att göra, simpelt..

Så ni andra som jag ju faktiskt "har att göra med" ska vet att jag hänger här av en anledning

Jag vill alltid se det fina i människor, även hos dom som behandlar mig mer eller mindre illa, eller som jag anser det, behandlar mig "fel". Det kan vara något som dom inte fattat elelr förstott som gör att dom aggerar så mot mig och jag hoppas då på at dom istället ska förstå.
Inse helt enkelt och därmed hjälpa sig själv

Och jag vill gärna se det som att vi alla ju faktiskt gör varandras liv mer värda genom att påverka varandra på olika vis, genom vad vi gör och säger till varandra och andra

(även det som är "negativt" kan ge i slutänden possetiv inverkan

)
När folk omkring mig mår bra så blir jag så glad, jag älskar att vara glad själv och uppfattas av dom flesta som just en sådan person.
Jag är glad för att livet är så fantastiskt och bjuder på så mycket otroliga och roliga saker som jag kan få göra och testa på, så mycket att uppleva som jag ej hunnit med än...
Det är så oänderligt mycket kvar att testa, sjukt spännande ju !

Och så underbara människor det finns, som jag blir så glad av när jag tänker på det och när jag umgås med dom i verkligheten eller på forum...

Och så mycket trevliga och underbara människor det finns som jag ej träffat än !
Kram på er allihopp och
GOD JUL !
Redigerat av DVD-ai, 23 December 2011 - 10:25.