LittleBigPlanet
1415 svar till detta ämne
Postad 27 november 2008 - 09:33
Hawk-thorn är mitt ID och jag håller med om att det är skitskoj att försöka lira tillsammans! Men vilka dagar ska man ta? Antar att inte många vill sitta och spela på fredagar/helgerna och det är de enda tiderna som passar mig själv, så det kan bli svårt, men jag tycker att vi gör ett försök! Då kan viu ju fixa vilka grupper som ska spela tillsammans. Så slipper man adda hela harangen av namn från listan här över...
Om du addar mig skulle vi kunna lira lite idag. Slutar jobbet runt 19:30, så säg runt kl 20 skulle vi kunna dra igång. Kan spela rätt länge då jag börjar ganska sent imorrn. Sen kan väl de som känner att de vill vara med hoppa på tåget. Har en från forumet jag kan höra med om hon vill vara med.
Redigerat av dannywtf, 27 november 2008 - 09:58.
Postad 27 november 2008 - 15:47
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Hawk-thorn är mitt ID och jag håller med om att det är skitskoj att försöka lira tillsammans! Men vilka dagar ska man ta? Antar att inte många vill sitta och spela på fredagar/helgerna och det är de enda tiderna som passar mig själv, så det kan bli svårt, men jag tycker att vi gör ett försök! Då kan viu ju fixa vilka grupper som ska spela tillsammans. Så slipper man adda hela harangen av namn från listan här över...
Om du addar mig skulle vi kunna lira lite idag. Slutar jobbet runt 19:30, så säg runt kl 20 skulle vi kunna dra igång. Kan spela rätt länge då jag börjar ganska sent imorrn. Sen kan väl de som känner att de vill vara med hoppa på tåget. Har en från forumet jag kan höra med om hon vill vara med.
Okej, jag lägger till dig när jag kommer hem från gruvan. Dock kommer jag komma hem sent. Ska på afterwork snart och dessutom jobbar jag på annan ort så det tar lite tid för mig att komma hem. Men jag kommer vara hemma senast kl 21. Jag kommer förmodligen vara lite rund om foten också men det gör bara spelande roligare
Postad 27 november 2008 - 16:45
Runda fötter är få förunnat på en Torsdag:) Kompisen som jag försökte vävra till kvällens eskapader kunde inte heller förrän kl 23, så det visar att det är ganska svårt att försöka fixa till nått bra. Men kl 21 sitter jag nog och lirar. Höres kanske då!!
Postad 28 november 2008 - 09:11
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Det var kul igår men jäklar vad det lagga vissa stunder. Det gick ju knappt att spela
Postad 28 november 2008 - 09:12
Tja, det var rätt skoj igår ändå. Laggade som fasen på sina ställen och vissa av banorna sög ("vafan, pepparkakor?") men vi blev iaf 3 st från forumet plus en sambo. Märkte att det kanske kunde vara kukl med mick också samt ett tangentbord. Skulle man skriva tog det ju länge som hell! Kul annars.
Postad 28 november 2008 - 09:25
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Haha, ja! En del banor var riktigt dåliga och andra för svåra och komplicerade!
Mic är nästan ett måste. I alla fall om man måste sammarbeta för att ta sig vidare.
Postad 28 november 2008 - 15:28
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Ja, det var inte lätt igår.. Grr. Förbenade lagg.
Annars vart det skoj.
Postad 28 november 2008 - 15:38
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
har dom inte fixat lagget än? vad är problemet? dåligt spel enligt mig om dom inte fixar det, laggar det som det gjorde förr är det ju helt ospelbart, va inne en sväng igår och spelade en bana ihop med en kompis, då lagga de iget men vi var bara två st.
Postad 28 november 2008 - 16:01
Unregistered24235
-
Unregistered24235
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Tror det är så att det laggar om man kör online, men inte om man kör på sin egen planet. Skillnaden är vad jag tror att på sin planet måste man vara vän för att få spela med den personen. Då är det inte uppkopplad på "hela nätet", som leder till mindre lagg. Men bara min teori.
Postad 28 november 2008 - 17:08
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
mm det är så, spelar man banorna på sin egna planet så laggar det aldrig vad jag har märkt,, men så fort man går ut ochspelar vanligt så laggar gubben sönder typ.
riktigt störande tycker jag,, var precis likadant med betaversionen och det var bra längesen så det borde dom ha hunnit fixa tycker man
Postad 29 november 2008 - 12:08
Tror att det Jiff säger är en bra teori. Tror inte att laggandet är något som kommer att kunna fixas över tid heller. Men hoppas kan man ju alltid! Ikväll blir det nog lite LBP, så de som känner sig manade kan gärna hoppa på tåget.
Postad 29 november 2008 - 16:25
erikla2002
-
erikla2002
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Ok en dum fråga: Hur gör man för att spela online med sina vänner? Varje gång jag försöker spela så slumpas jag ihop med någon annan. Fattar inte hur man väljer att spela med en specifik person.
Postad 29 november 2008 - 17:03
Unregistered3ef269c0
-
Unregistered3ef269c0
-
Användare
-
-
177 inlägg
Ok en dum fråga: Hur gör man för att spela online med sina vänner? Varje gång jag försöker spela så slumpas jag ihop med någon annan. Fattar inte hur man väljer att spela med en specifik person.
Du går till vänlistan i LBP och sen väljer du "Join" eller "Invite" på den du vill spela med och inväntar svar ^^
Postad 29 november 2008 - 21:05
Unregisteredbdae541f
-
Unregisteredbdae541f
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Jag köpte LBP idag, och vill gärna ha folk att spela online med!
om ni har lust kan ni adda mig! =) PSN : Strife4Life
Vi ses!
Redigerat av Unregisteredbdae541f, 29 november 2008 - 21:06.
Postad 30 november 2008 - 00:56
Körde green hill zone banan och funderade på hur fasen man gör om man inte vill använda melodierna som finns med i spelet, utan använda låtar från andra spel. Nån som har nån aning om hur man gör?
Postad 30 november 2008 - 17:51
Unregistered0844df75
-
Unregistered0844df75
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
vill gärna ha lite LBP vänner att spela med ikväll, känner nån sig manad så adda mig gärna, ID: majsmannen. har ingen mick (än) men det är roligt ändån
Postad 01 december 2008 - 09:37
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Jag får spunk! Har spelat igenom "Raggarbil-banan" femtioelva gånger nu men har 4 prisbubblor kvar!
Det är ett klistermärke jag inte har när jag startar banan och det är klistermärket man ska sätta på bilen som man åker i i slutet av banan. Jag chansar på att jag kommer få alla prisbubblor om jag bara hittar det där klistermärket. Är det någon vänlig själ som vet var jag kan hitta den?
Annars har jag nästan 100 % på alla världar
Edit: Yes! Fixa det! Tackar JockeJ
Redigerat av Unregisteredda254153, 01 december 2008 - 21:21.
Postad 01 december 2008 - 21:35
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Tack själva kajoh med sällskap, nu fick jag 100% på bunkern och behöver aldrig mera spela den banan. Nånsin
Om jag inte ska klara den utan att förlora något liv då förståsss...
Postad 01 december 2008 - 23:22
LanceUppercut
-
LanceUppercut
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Annars har jag nästan 100 % på alla världar 
Imponerande! Det måste tagit en stund, va? Jag har spelat igenom de flesta banor flera gånger men har inte hittat 100% prylar på mer än ett fåtal.
Postad 02 december 2008 - 01:11
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Bah... var inne och tänkte byta mitt PSN-id.
Skulle aldrig gjort det. Måste nu leta upp alla prisbubblor igen. Gruff. Eftersom jag saknade 3 st. fick jag aldrig den troféen. Resten av troféerna som att jag klarat alla banor utan att dö finns kvar, så någon tröst är det iaf. Bunkern var ju hemsk att klara av utan att dö.
Redigerat av klarinettmeister, 02 december 2008 - 01:12.
Postad 02 december 2008 - 09:14
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Imponerande! Det måste tagit en stund, va? Jag har spelat igenom de flesta banor flera gånger men har inte hittat 100% prylar på mer än ett fåtal.
Ja, det har tagit en stund men det har det absolut varit värt! Spelet är mer än kul  De enda prisbubblorna jag har kvar är de banor man måste vara 4 pers på för att kunna ta.
Postad 02 december 2008 - 12:26
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Kan ta bort mig från listan, lagt ut spelet på tradera, fastnade inte riktigt för det
Postad 02 december 2008 - 13:46
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Finns det två tappra spelare som vill vara med och lira ikväll från kl 20? Ska satsa på 4x banorna så man en gång för alla tar alla dessa prisbubblor! 
PSN: kajoh
Postad 02 december 2008 - 14:30
wwwholmiz
-
wwwholmiz
-
Rookie
-
7 inlägg
Kul att se att så många har hittat LBP!
Själv gillar jag det också skarpt! Hela familjen spelar och det samtidigt - finns inget annat spel där så sker...
Har på skoj slängt ihop en site om spelet: www.littlebigplanet.nu - kika gärna in.
Tack på tipset om bra banor.
Förutom att hela familjen kan spela samtidigt så uppskattas editorn verkligen av barnen, tjej 7 och kille 10 år. Om de fick bestämma skulle de sitta timme efter timme och bara skapa...
Själv har jag gjort och publicerat 3 banor. kolla efter wwwHolmiz. Minns inte riktigt vad banorna hette, men en har jag gjort till pokerpolarna. Den bygger på vår pokerresa till Malta. Hittar någon den, spela gärna och berätta vad ni tyckte.
Liten fråga, vad är listan ni hela tiden vill vara med i?
Postad 02 december 2008 - 17:13
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Kul att se att så många har hittat LBP!
Själv gillar jag det också skarpt! Hela familjen spelar och det samtidigt - finns inget annat spel där så sker... Har på skoj slängt ihop en site om spelet: www.littlebigplanet.nu - kika gärna in.
Tack på tipset om bra banor.
Förutom att hela familjen kan spela samtidigt så uppskattas editorn verkligen av barnen, tjej 7 och kille 10 år. Om de fick bestämma skulle de sitta timme efter timme och bara skapa...
Själv har jag gjort och publicerat 3 banor. kolla efter wwwHolmiz. Minns inte riktigt vad banorna hette, men en har jag gjort till pokerpolarna. Den bygger på vår pokerresa till Malta. Hittar någon den, spela gärna och berätta vad ni tyckte.
Liten fråga, vad är listan ni hela tiden vill vara med i?
Den här. - kadotjes: kadotjes (mic)
- stifflerman: STFLR
- stifflermans sambo: Anaconda81
- banana: Tamland
- osen: osen (mic)
- flexet: FlexusMaximus
- xdusty: xdusty (mic)
- Emil_Sthlm: vemfantrordu
- Warcow: DistantHoller (mic)
- JockeJ: JockeJ_1 (mic)
- Carlgren: Carlgren
- Jiff: Jimmiq (mic)
- raabhimself: hindrikson (mic)
- MC75: pinheadgbg (mic)
- johannes_gzon: LoveTheWake
- kbe: Meanmach (mic)
- Polinth: Polinth (mic)
- Octawio: Octavio (mic)
- Irganox: Irganox
- jaime_armijo: Jaimelito
- Djungelmeister: Djungelmeister (mic)
- Tompenrompen: TomasAskimSwe (mic)
- MarQz: MarkusGun (mic)
- jimel: Jimel (mic)
- misterisse: aodelid
- japu: japu80
- Rapzod: Rapzod
- wiped: bratts
- barry_J: Barry_Js_S0UL (0 i S0UL är en nolla)
- Evelon: evelon (mic)
- freeagle_Davis: Nihlen
- Pajama
- grapplingguden
- akerren (mic)
- aandreassofus (mic)
- Hogge2k (mic, ibland)
- Subs2000 (Ej mic atm)
- Torsten85
- Matrixen (mic)
- hippo6 (mic)
- d96angl
- Craggan (PS Eye, Headset)
- salakingen
- DistantHoller
- AndreazSWE
- Mellove
- Svartpippi
Redigerat av JockeJ, 02 december 2008 - 17:16.
Postad 02 december 2008 - 18:57
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Uppdaterade och tog bort mig, så ni inte lägger till mig i onödan  - kadotjes: kadotjes (mic)
- stifflerman: STFLR
- stifflermans sambo: Anaconda81
- banana: Tamland
- osen: osen (mic)
- flexet: FlexusMaximus
- xdusty: xdusty (mic)
- Emil_Sthlm: vemfantrordu
- Warcow: DistantHoller (mic)
- JockeJ: JockeJ_1 (mic)
- Carlgren: Carlgren
- Jiff: Jimmiq (mic)
- raabhimself: hindrikson (mic)
- MC75: pinheadgbg (mic)
- johannes_gzon: LoveTheWake
- kbe: Meanmach (mic)
- Polinth: Polinth (mic)
- Octawio: Octavio (mic)
- Irganox: Irganox
- jaime_armijo: Jaimelito
- Djungelmeister: Djungelmeister (mic)
- Tompenrompen: TomasAskimSwe (mic)
- MarQz: MarkusGun (mic)
- misterisse: aodelid
- japu: japu80
- Rapzod: Rapzod
- wiped: bratts
- barry_J: Barry_Js_S0UL (0 i S0UL är en nolla)
- Evelon: evelon (mic)
- freeagle_Davis: Nihlen
- Pajama
- grapplingguden
- akerren (mic)
- aandreassofus (mic)
- Hogge2k (mic, ibland)
- Subs2000 (Ej mic atm)
- Torsten85
- Matrixen (mic)
- hippo6 (mic)
- d96angl
- Craggan (PS Eye, Headset)
- salakingen
- DistantHoller
- AndreazSWE
- Mellove
- Svartpippi
Postad 02 december 2008 - 21:17
Skulle gärna ha hjälpt till, kajoh, men blir inge LBP förrän imorrn (kanske). Känns lite sådär att schemalägga spelandet, men LBP gör ju så att tiden rinner iväg RIKTIGT snabbt. 1 timmer räcker inte! Hör av mig imorrn om det blir lir då.
Postad 02 december 2008 - 21:45
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Skulle gärna ha hjälpt till, kajoh, men blir inge LBP förrän imorrn (kanske). Känns lite sådär att schemalägga spelandet, men LBP gör ju så att tiden rinner iväg RIKTIGT snabbt. 1 timmer räcker inte! Hör av mig imorrn om det blir lir då.
Äsch, typiskt! Jag kommer inte vara hemma imorn. Det blir först på torsdag som jag kommer kunna lira igen.
Postad 03 december 2008 - 11:22
j0cke
-
j0cke
-
Användare
-
-
112 inlägg
En snabb fråga, går det att spela 2st på en konsoll online?
Postad 03 december 2008 - 11:33
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
En snabb fråga, går det att spela 2st på en konsoll online?
Snabbt svar: Ja
Postad 03 december 2008 - 11:49
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Lite ny info angående LBP: SACK IT TO MEOver the past weeks, we’ve been reading lots of forum posts, comments to blog posts and news posts and even heard questions coming into our consumer services hotlines. To better serve the community, we’ve decided to provide a weekly update on the hot topics and answer the burning questions you all have.
First off, wanted to introduce “Sam_Protagonist” to everyone. He’s our global community manager for LittleBigPlanet and our eyes and ears for all things community. You can find him interacting on the EU and US forums providing updates to the community. Keep a look out for his forum posts and occasional LBP News Site posts for the latest updates.
So for our first installment of ‘SACK IT TO ME’ - we’ve decided to summarize some of the major topics the community wants answered…
Moderation The level moderation process is something we’re continually improving. The small percentage of levels moderated have been done so after the community has reported them using the Good Grief tool. We never moderate levels that have not been reported in this way. The vast majority of moderated levels were due to offensive material, however we are evolving the way moderation happens to ensure that creators are made aware of why their level was blocked. More to come shortly.
Servers We hope you’ve noticed that over the past few weeks, we’ve been working away and our servers are now much improved - from the updated scoreboards to the connection speeds. Just know we’re constantly looking to improve the experience and your feedback has been very helpful. Additionally, below are a few online stats for your viewing pleasure:
* # of user generated (UG) levels = 177,657 * # of comments = 1,093,491 * # of times Story levels have been played online = 36,661,881 * # of times UG levels have been played online = 22,463,892 * # of levels played online = 59,125,403
Play Create Share stats & Search Functionality Now that the servers are stable, we’ll continue to improve the “Share” experience. We’ve heard your requests to get better search functionality to find levels and getting the PLAY, CREATE, SHARE stats up and running on the Info Moon and have put this on the top of our list. So stay tuned for a few announcements
In the meantime, there are a few ‘other’ ways to find some cool levels:
* LBP Review League (US Forums) * LittleBigPlanet Stages (an un-official list on Facebook) * “10 LBP levels you have to play” (GamesRadar.com) * “Top 50 User-Created LBP levels” (UGO.com) * Search for LBC1 levels and help judge the first LittleBigChallenge: PS3 Second Anniversary
LittleBigChallenge: PS3 Second Anniversary Updates We’ve been excited to see all the posted “LBC1″ level submissions for our first in-game LittleBigChallenge, so much that we wanted to share a few of the ones that caught our eye. After reading the forums, looks like we struck a nerve with a few of you thinking these updates are unfair publicity to the selected. Wanted to re-assure you that our intention to highlight a few of these levels, is to celebrate the creation of a variety of levels from a variety of creators - NOT to indicate any frontrunners or winners. Judging is completely separate from these updates and the evaluation of these levels will take into consideration a creators creativity, game design, innovation, use of tools, etc - NOT just “hearts” and “plays”.
As an insight to the evaluation process, we plan to first collect the formal e-mail submissions, list out the levels w/ various stats (on the server side), then have our judges spend a few days to play thru and judge levels and award the top 5 creators for this challenge.
Also, check back on Friday where we’ll list out the submissions-to-date, so you can spend the weekend playing the Challenge levels.
Day 1 T-shirt Finally, some of you are wondering what happened to the Day 1 T-Shirt mentioned in the past. This was available in other countries for (equivalent of) $4.99, but we decided to hold back its availability in North America as we evaluate if such a unique item (RARE + $4.99 + time-based) is appropriate for our PS Store. There may be other RARE items like this in the future, so check back on future DLC announcements.
Postad 04 december 2008 - 21:46
Sorry, kajoh, men jag var tvungen att lägga ned för ikväll. Har mycket att göra innan det är jullov. Många prov som måste rättas och läxor som måste planeras. Jäkligt synd att vi inte fick tag i någon 4:e också! Hälsa tjejen att jag vanligtvis inte brukar slå tjejer:)
Postad 04 december 2008 - 21:49
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Sorry, kajoh, men jag var tvungen att lägga ned för ikväll. Har mycket att göra innan det är jullov. Många prov som måste rättas och läxor som måste planeras. Jäkligt synd att vi inte fick tag i någon 4:e också! Hälsa tjejen att jag vanligtvis inte brukar slå tjejer:)
Ja, det var verkligen synd. Serverna verka strula också, kom inte online först. Haha, det ska jag göra
Postad 05 december 2008 - 13:18
Adamski
-
Adamski
-
Lärjunge
-
-
484 inlägg
Köpte LBP från spelbutiken och ser att det är en EU-version på engelska. Det är väl inget jag missar eller?
Postad 05 december 2008 - 14:53
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
Köpte LBP från spelbutiken och ser att det är en EU-version på engelska. Det är väl inget jag missar eller?
det är lugnt,, du kan få på svenska ändå bara du har satt din ps3 på svenska,, om du nu vill ha adam alsing tjatandes i tv:n
Postad 09 december 2008 - 09:08
ingels
-
ingels
-
Användare
-
-
159 inlägg
Fick mitt PS3 igår, suttit och tankad lite demos och haft skoj. Letade efter ett demo på just LBP men fann inget, behövs det nåt PSN konto skrivet på nån i Amerika kanske ??
Postad 09 december 2008 - 09:23
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Så vitt jag vet så finns det inget demo på LBP... fanns dock en betaversion tidigare.
Postad 09 december 2008 - 10:12
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Postad 09 december 2008 - 20:05
Nä, demo finns inte och kommer nog inte komma, men som sagt så fanns det en beta-version.
Postad 13 december 2008 - 13:58
Va f*n hände? Har alla i den här tråden gått å dött samtidigt, eller? Då utför jag HLR och frågar:
Har det börjat komma vettiga banor än, eller är det fortfarande Crap som släpps igenom?
Postad 13 december 2008 - 14:17
Unregistered7c808eec
-
Unregistered7c808eec
-
Mästare
-
-
3 866 inlägg
Va f*n hände? Har alla i den här tråden gått å dött samtidigt, eller? Då utför jag HLR och frågar: Har det börjat komma vettiga banor än, eller är det fortfarande Crap som släpps igenom?
Hehe alla sitter väl och spelar och har inte tid att sitta och skriva i forum
Postad 13 december 2008 - 14:28
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
tycker det finns väldigt många skitbanor ute, sen verkar det inte va så många som spelar, därför jag inte spelar,, värdelöst att spela själv eller med folk man inte känner
Postad 13 december 2008 - 14:59
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Jag hoppas verkligen att de fixar sökfunktionen, lägger till olika listor för toppbanor istället för systemet med "Coola banor" som de har nu.
För övrigt - testa gärna min karta S.atan's fish v1" (det ska inte vara en punkt efter S:et men ordet censurerades här annars tydligen). Mitt PSN-alias är Fr0ggeh (med en nolla). Jag har faktiskt jobbat på den ganska mycket och är nöjd även om den inte är jättelång. Det är min första "seriösa" bana och jag har gjort alla maskinerna och sånt själv vilket är kul. Har redan massa idéer för min nästa nivå!
Testa den gärna och säg vad ni tycker!
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 13 december 2008 - 15:01.
Postad 13 december 2008 - 15:05
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
jag hoppas istället att dom fixar lagget så man kanspela 4 pers utan problem
Postad 16 december 2008 - 09:25
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Sådär! Igår klarade jag av Bunkern utan att dö och har därmed klarat av alla banor utan att dö! Men tji fick jag när jag inte fick någon trofé! Är det så illa att man måste spela alla småbanor också utan att dö?
Sen tycker jag det är skitsvårt att komma med i ett spel där man spelar med tre andra. Hur ska man göra?
Postad 16 december 2008 - 15:23
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
kajoh:
Det verkar så faktiskt.
Om du kollar på globen när du ser alla historie-nivåer, inte med "del-banor"
och småbanor, så ska det vara ett spader-ess bredvid sackboyhuvudet i guld.
Det kommer först när alla småbanor och utmaningar är klara utan att förlora något liv.
Jag har INTE klarat allt, men när jag började försöka så märkte jag detta.
Sen att få med tre till så gäller det väl att vänta med att gå över skylten som snurrar till i början på varje bana, då ingen mer kan gå med efter det.
Inte så lätt att få nån att vänta iofs när dom andra oftast har spelat halva banan innan man själv kommer in....
Postad 16 december 2008 - 23:36
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Jag fick troféen. Men det är precis som JockeJ säger. (Innan jag f***ade med mitt PSN-id och måste göra om allt, men troféen är kvar).
Man måste klara alla tidsutmaningar utan att dö.
De enda banorna man inte behöver klara av utan att dö är de banorna när man endast ska samla poäng utan tid. Ex. Hoppa slips med kungen.
Postad 17 december 2008 - 20:17
Bara undrar lite snabbt: Kan man spela LBP utan att ha något internet igång?
Postad 17 december 2008 - 20:49
Unregistered7234a376
-
Unregistered7234a376
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Bara undrar lite snabbt: Kan man spela LBP utan att ha något internet igång?
Ja visst går det. Inte något onlineinnehåll tillgängligt då men allt annat funkar som vanligt
Postad 18 december 2008 - 00:16
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Okej, då har man gjort sin första seriösa level då. Jag har upptäckt att när jag sitter och pillar på en karta så är det otroligt svårt att lämna, det är en sån skön känsla att se banan växa mer och mer. Jag har lagt ner väldigt väldigt många timmar så ni får jättegärna testa den om ni vill, den heter "PAIN - The Factory" och mitt psn-id är Fr0ggeh (med en nolla). Jag har gjort en annan map också men den var inte så seriös precis även om den är rätt kul  . Dessutom så improviserade jag fram den gamla medan den här byggde jag noggrant efter en skiss som jag hade.
Jag läste föresten om att de skulle fixa sökfunktionen, nån som hört nåt nytt om det? För det var ju flera veckor sedan dem nämnde det men inget har hänt. Kan det verkligen vara så avancerat att lägga till listor som typ "mest spelade", "mest favoriserade", "kartor med bäst favoriter/antal spel ratio" osv.
Får hoppas på en stor uppgradering där. Vore ju tusen ggr enklare om det var upplagt i listor också istället för jordklot även om jag förstår den charmiga idén bakom utseendet. Men de skulle kanske kunna lägga in så man kan välja om man vill se det som nu eller i lista t.ex
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 18 december 2008 - 00:18.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|