Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 17 January 2008 - 19:48
Postad 17 January 2008 - 22:42
Kan vara så att det finns folk som är bättre på detta än va ni är..........
Nej!
Postad 17 January 2008 - 22:48
Tänkte kolla en sak med er som lirar COD4 i MHB-klanen: Om vi lirar ett gäng med ett antal MHB:are, är man välkommen att skicka invites till vänner som inte är med i MHB, eller vill ni hålla det MHB-exklusivt?
Jag säger; Ju fler man är desto roligare är det!
Postad 18 January 2008 - 00:40
Gametag: drdeath100
COD4
Redigerat av Dr. Death, 18 January 2008 - 00:42.
Postad 18 January 2008 - 04:08
Kan vara så att det finns folk som är bättre på detta än va ni är..........
Vägrar jag gå med på
Postad 18 January 2008 - 08:52
Körde lite Sabotage och Headquarters med bla eldoro och engis (har jag för mig). Är lite ovan vid de spellägena, men de är riktigt kul som omväxling till TDM.
Hade en hel del problem senare med att joina och komma in i spel och när jag väl lyckades med en invite så fick jag tag Munds, som hamnade i andra laget. Jäklar vad mycket smisk man fick!
Svårt att spöa någon som har 28 kills 1 assist och 0 deaths! Riktigt imponerande!
Redigerat av stone, 18 January 2008 - 08:52.
Postad 18 January 2008 - 12:44
Låter som en dräpare, där ligger man i lä...
Har bara lyckats med 11 kills och 0 death och nån enstaka assist...
Därimot så har jag fått till en 24 kills och 1 death och några assist, men det är en jäkla skillnad på 1 och 0 death...
Postad 18 January 2008 - 14:55
Ja, detta är som jag minns det (Munds själv kanske minns bättre...). Tror inte att jag skarvade.0 death oxå?!!
Låter som en dräpare, där ligger man i lä...![]()
Har bara lyckats med 11 kills och 0 death och nån enstaka assist...
Därimot så har jag fått till en 24 kills och 1 death och några assist, men det är en jäkla skillnad på 1 och 0 death...
Tycker iofs att 1 death och 28 kills är rätt dräpande det också!
Redigerat av stone, 18 January 2008 - 15:44.
Postad 18 January 2008 - 16:19
hehe...låter som om någon är lite putt :-)Usch är vad jag har att säga om gårdagens spel......det blev stryk på alla fronter hela tiden.....vi blev ju totalt mosade i ground war när vi spelade ett helt MHB-gäng.....sen fortsatte jag doro och Rodge att spela team tactical......hmmm.....det var inget av mina mer minnesvärda ögonblick....jag har nog aldrig haft en dag där man har stött på så mycket bra motstånd hela tiden. För övrigt su funderar jag på att bojkotta tyskar......finns det någon tysk som inte springer runt med LMG och bara skjuter random åt alla håll......
Kul att få lite motstånd i bland med :-)
Jag bojkottar tyskar av en annan anledning, Tyska är ju inget språk det är ett komando :-)
Postad 18 January 2008 - 19:00
Får även tilllägga att mitt rekord i kills är 27 i en runda och då var det en massa deaths oxå, så min runda med 24 kills och 1 death var en EXTREMT ovanlig händelse, allt bara funkade typ...
Redigerat av Dr. Death, 18 January 2008 - 20:23.
Postad 18 January 2008 - 23:10
PSN: Polinth
CoD4 / Warhawk / RFoM
Redigerat av Unregistered3ef269c0, 18 January 2008 - 23:18.
Postad 19 January 2008 - 11:57
Tack för spel i går!
Körde lite Sabotage och Headquarters med bla eldoro och engis (har jag för mig). Är lite ovan vid de spellägena, men de är riktigt kul som omväxling till TDM.
Hade en hel del problem senare med att joina och komma in i spel och när jag väl lyckades med en invite så fick jag tag Munds, som hamnade i andra laget. Jäklar vad mycket smisk man fick!![]()
Svårt att spöa någon som har 28 kills 1 assist och 0 deaths! Riktigt imponerande!
Jo tack, det vart riktigt kul! Headquarters är för tillfället storfavoriten.
Spelade ett par timmar igårkväll och då var det en del mycket störande personer med headset som snackade obegriplig dynga och eko eko eko, ingen MHB:are iofs
Postad 19 January 2008 - 15:43
I vilket läget bör jag vara för att lättast komma in? bara klicka på "play online" och sedan sitta och vänta på invites?
Postad 19 January 2008 - 15:48
Postad 19 January 2008 - 16:08
mmm..trist när det ALDRIG funkar. Hoppas att det beror på att det är överbelastat och att kapaciteten kommer att uppgraderas snart...Ja, mycker mer kan man inte göra. Skicka invites för att uppmärksamma andra att du vill vara med
Nu dags att spela igen :-D
Postad 20 January 2008 - 00:08
Headquarters är för tillfället storfavoriten.
Det är min favorit också just nu.
Postad 20 January 2008 - 11:04
Headquarters är för tillfället storfavoriten.
Det är min favorit också just nu.
Blev en hel del headquarters och hardcore tdm igår, men fy tusan vad dåligt det gick. Blev verkligen satt på plats en massa gånger.
Postad 20 January 2008 - 11:16
PS. kan någon slänga bort "Bloc"-banan..fruktansvärt tråkigt bana
Postad 20 January 2008 - 11:55
nu känns det som den gamle LORDEN börjar få fart, målet är 2.0 i K/D rotio.. lång väg att vandra=)..men nu när man äntligen börjar greppa alla banor känns allt bättre.. att detta dock tog 3000 kills tyder väl på att man inte är särsklit lättlärd
Jag hade också som mål att komma över 2.0 i k/d men har kommit på det att det är jäkligt svårt om man spelar så mycket uppdragsbaserade spel som jag gör. Spelar mycket headquarters, S&D och domination och då är det svårt att få hög k/d ratio när man koncentrerar sig på det man skall göra. Vinner ju ingen headqurter genom att campa sig till en bra ratio så som många gör. Otroligt störande. Det är många gånger man fått göra uppdragen helt själv då lagkamraterna är rädda för att dö. Jag dör oftast mest av alla i mitt lag när jag spelar sånna spel men dödar ofta överlägset mest av alla med.
Inget direkt påhopp mot dig Andreas men ville bara ha detta sagt. Känns bra...
Postad 20 January 2008 - 12:00
Har en fråga ang. mitt nya haedset Jabra Bt150.
Jag är väldigt nöjd med det men hur i helskotta ställer man in så att inte var minsta fis kommer med i spelet?
Jag skulle viska en grej till min tjej, och hon hörde det inte men en polare i cod4 svarade på frågan...
Har ändrat i tillbehörsinställningar till mikrofonnivå 1 men det verkar inte hjälpa.
Någon som vet?
Postad 20 January 2008 - 13:20
nu känns det som den gamle LORDEN börjar få fart, målet är 2.0 i K/D rotio.. lång väg att vandra=)..men nu när man äntligen börjar greppa alla banor känns allt bättre.. att detta dock tog 3000 kills tyder väl på att man inte är särsklit lättlärd
Jag hade också som mål att komma över 2.0 i k/d men har kommit på det att det är jäkligt svårt om man spelar så mycket uppdragsbaserade spel som jag gör. Spelar mycket headquarters, S&D och domination och då är det svårt att få hög k/d ratio när man koncentrerar sig på det man skall göra. Vinner ju ingen headqurter genom att campa sig till en bra ratio så som många gör. Otroligt störande. Det är många gånger man fått göra uppdragen helt själv då lagkamraterna är rädda för att dö. Jag dör oftast mest av alla i mitt lag när jag spelar sånna spel men dödar ofta överlägset mest av alla med.
Inget direkt påhopp mot dig Andreas men ville bara ha detta sagt. Känns bra...
du har helt klart en poäng.. just nu håller jag mig dock till TDM eftersom standarden på spelarna känns lägre..renodlad campning är det såklart inte utan mer utnyttjande av strategiska positioner=)
Postad 20 January 2008 - 13:45
Postad 20 January 2008 - 13:51
Finns sånna som får 56 kills o är jättenöjda med att fått mycket poäng men så har de dött 57 gånger och har därför gett motståndarna +10 pinnar. så jag kör hellre 15-3 än 50-48 tex, men iof så har jag problem när jag möter bättre spelare då jag är en som inte kan sitta still o då de flesta bra vet vart de skall sitta o camp-lura.
Jaja det e ju bara ett spel, synd att det är så förbaskat roligt
Postad 20 January 2008 - 15:14
Kunde bara spela en stund pga tvättning och städning och annat som prioriteras ner under veckorna
Var ett tag sen man spelade, men det gick över förväntan ändå tycker jag.
Spelläget sabotage pratas det inte så mycket om... Kanske bara är jag som gillar det
Kanske kommer in å lirar en sväng lite senare sen.
Postad 20 January 2008 - 16:05
Postad 20 January 2008 - 19:10
på tal om Sabotage så tycker jag med att de är riktigt kul !
Psn: JensLu
Postad 20 January 2008 - 19:16
Postad 21 January 2008 - 12:21
Jag SKA bli bra på COD4, så är det bara!
Bästa rundan var 23kills 1 death och 3 assist, högsta killen var 27, tangerade mao. mitt gamla rekord i kills...
Fan vad svårt det ska vara att få till ett spel med MHB-medlemmar, och när man väl lyckats få igång ett spel med 3-4 MHB:are så varar det typ en minut sen avbryts det och det står "Host ended game".
Så jäääääävla irriterande!
Tack för de spel som iaf. funkade igår, särskilt till Hyvonen som jag nog spelade mest med, du var ju grym!
Redigerat av Dr. Death, 21 January 2008 - 12:22.
Postad 21 January 2008 - 15:35
Går man presitge så ska man gå 10 gånger... annars är det ingen mening.Har nått level 55! Nu är frågan, ska man gå prestige?
Det går lite segt att levla nu tycker jag, och samtidigt ser man att l2ickard levlar som tusan, hur gör han egentligen? Sen tittar man på Wins-leaderboard. 2500+2000 matcher har han gått ?? En annan har bara hunnit med 600+500 matcher eller liknande...
Kommer ta tid att komma upp i 10 prestigeomgångar, man är ju lite sugen på att ta fram lite guldvapen, men det känns onödigt sålänge man tappar dem vid nästa prestigeomgång.
Postad 21 January 2008 - 15:47
Har nått level 55! Nu är frågan, ska man gå prestige?
Jag gjorde det bara pga den anledning att jag var sjuk en vecka.
Men vet inte om det är värt det.
Om det inte skulle visa sig att man får en massa coola förmåner (typ en sniperbössa med silencer eller red dot + silencer samtidigt) när man kört prestige 10 ggr.
Har man mycket tid att spela så går det ju skapligt att levla upp en bit igen.
Finns det inte så mycket tid så är det kanske inte värt besväret?
Postad 21 January 2008 - 15:48
Så vi kan väl döda det ryktet med en gång.
Redigerat av Unregistereda1381774, 21 January 2008 - 15:50.
Postad 21 January 2008 - 15:54
Har nått level 55! Nu är frågan, ska man gå prestige?
Så klart du ska!
Postad 21 January 2008 - 16:00
Bra kämpat!!!Spelade hela dan igår...
![]()
Jag SKA bli bra på COD4, så är det bara!
Bästa rundan var 23kills 1 death och 3 assist, högsta killen var 27, tangerade mao. mitt gamla rekord i kills...
Fan vad svårt det ska vara att få till ett spel med MHB-medlemmar, och när man väl lyckats få igång ett spel med 3-4 MHB:are så varar det typ en minut sen avbryts det och det står "Host ended game".
Så jäääääävla irriterande!
Tack för de spel som iaf. funkade igår, särskilt till Hyvonen som jag nog spelade mest med, du var ju grym!
Håller med...hoppas på updatering, uppgradering eller vad som nu behövs för att det ska börja funka hyffsat igen..
Det låter som en dålig taktik :-)Tack själv Cbarrow.......fast för mig gick det så där....skar nästan av mig fingret på en vinflaska igår så med stygn i fingret och ett stort paket runt är det inte jättelätt att spela.....
....jag har en känsla av att min k/d-ratio kommer sjunka de närmaste dagarna....
Krya på dig!
Grattis! Imponerande...har 38 nu så det går åt rätt håll!Har nått level 55! Nu är frågan, ska man gå prestige?
Postad 21 January 2008 - 16:01
Personligen så tycker jag att det blir lite roligare att gå prestige. Kul när det smäller till i rutan när man klarat av nått av dom där vad det nu kallas. Det där med att man skulle få nått extra efter tionde gången är bara bull. Har mött ett par stycken som kört tio vändor och dom har inga speciella vapen.
Så vi kan väl döda det ryktet med en gång.
Det var faktiskt också en anledning som fick mig att köra om igen.
Kul med challenges och mål under spelets gång.
*Ryckte dödat*
Men det hade varit kul!
Postad 21 January 2008 - 17:51
Går man presitge så ska man gå 10 gånger... annars är det ingen mening.Har nått level 55! Nu är frågan, ska man gå prestige?
![]()
Det går lite segt att levla nu tycker jag, och samtidigt ser man att l2ickard levlar som tusan, hur gör han egentligen? Sen tittar man på Wins-leaderboard. 2500+2000 matcher har han gått ?? En annan har bara hunnit med 600+500 matcher eller liknande...
Kommer ta tid att komma upp i 10 prestigeomgångar, man är ju lite sugen på att ta fram lite guldvapen, men det känns onödigt sålänge man tappar dem vid nästa prestigeomgång.
Min favorit speltyp är S&D, spelar det säkert 90% av tiden. Och ligger man på runt ~800-1000 poäng/match så går det ganska snabbt att levla. Jag brukar också spela med många olika vapen så jag gör klart alla challenges på dom och det ger också helt OK med poäng under en prestige runda.
Postad 21 January 2008 - 17:57
Postad 21 January 2008 - 18:22
Hur hinner ni med att spela såpass mkt om dagen?
Jobba,träna,,laga mat, tvätta,socialt umgänge, ev tv serier,flickvän, sambo
BTW, vem var den kvinliga MHB liraraen igår?
Visste inte vi hade kvinnliga medlemmar här som dessutom tycker om att sitta med CoD4
Postad 21 January 2008 - 19:06
![]()
Min favorit speltyp är S&D, spelar det säkert 90% av tiden. Och ligger man på runt ~800-1000 poäng/match så går det ganska snabbt att levla. Jag brukar också spela med många olika vapen så jag gör klart alla challenges på dom och det ger också helt OK med poäng under en prestige runda.
Håller med, S&D Är det absolut bästa om man vill levla snabbt, dessutom är det kanske det roligaste att spela med
Postad 21 January 2008 - 19:13
Är rätt ny på tv-spel överhuvetaget och jag har bara spelat och spelat utan kollat särskilt mycket efter utmaningar osv. utan det löser sig av sig själv lite då och då...lol
Redigerat av Dr. Death, 22 January 2008 - 12:38.
Postad 21 January 2008 - 19:16
Hur hinner ni med att spela såpass mkt om dagen?
Allt sånt skippar man
Postad 21 January 2008 - 19:18
Själv är jag pappaledig så jobbar gör jag inte förens i augustiHur hinner ni med att spela såpass mkt om dagen?
Allt sånt skippar manNemen, man får ta sig tid. Så är det bara
Postad 21 January 2008 - 19:24
Redigerat av Unregistered28641812, 21 January 2008 - 19:26.
Postad 21 January 2008 - 19:25
![]()
Vilka guldvapen är det du talar om? Jag har bara sett Desert Eagle i guld. När får man andra i guld?
Postad 21 January 2008 - 19:37
Fixa alla challenges i en kategori, Assault exempelvis så får du ett vapen i guld.Vilka guldvapen är det du talar om? Jag har bara sett Desert Eagle i guld. När får man andra i guld?
Ja det ante mig. Jag tycker dock att S&D är för segt så det spelar jag inte så ofta, däremot försöker jag fixa så många challenges som möjligt.Min favorit speltyp är S&D, spelar det säkert 90% av tiden. Och ligger man på runt ~800-1000 poäng/match så går det ganska snabbt att levla. Jag brukar också spela med många olika vapen så jag gör klart alla challenges på dom och det ger också helt OK med poäng under en prestige runda.
Kanske ska ge S&D lite mer chans dock...
Postad 21 January 2008 - 19:38
Postad 21 January 2008 - 19:39
Redigerat av Unregistereda1381774, 21 January 2008 - 19:42.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?