Postad 27 June 2010 - 10:50
Har ett kampsportsintresse som är helt i paritet med mitt HiFi intresse. Har tränat olika stilar sedan... ja, säg 89-90 någon gång men har tyvärr fått lägga "karriären" på hyllan då jag fått knät pajjat av min instruktör
Hade gärna föjlt denna tråden men jag vet inte om jag kommer våga då jag misstänker att det kommer att förekomma en hel del "spoilers" och att man då skulle behöva se matcherna lite snabbare än vad jag gör i dag.
Problemet är att jag spelar alla matcher (följer UFC, TUF, WEC och strikeforce och har nog inte missat en match de senaste två tre åren) men jag vill dela med mig av MMA-glädjen med mina intresserade vänner så vi är ett sällskap av kamptränande och intresserade som brukar mötas upp någon gång i månaden för att se det senaste. Detta innebär att det kan dröja veckor från att matcherna gått till att jag verkligen får se dem
Skall nog försöka få lite tid att plöja igenom tråden och se om jag inte kan posta lite när jag är up to date igen.
Strålande att se att tråden lever, på återseende
Postad 27 June 2010 - 11:35
Gick lite för snabbt det där tyckte jag. Men Werdum är jue en av det bästa på mark så det är jue förståeligt.
Mystiken må ha fallit från den "oslagbara" Fedor men han är inte mer än mänsklig och efter vinst på vinst kanske man får en förslappad inställning?
Felbedömning som kostade honom fighten? Ja, men att han är kapabel att spöa både Werdum och Horsemeat finns det inga tvivel på.
Postad 27 June 2010 - 13:19
Lesnars fall en fight. Var han också pinsam?
På ett sätt inte för jag tycker att Lesnar är på en helt annan nivå att när han klantar sig så rycker jag mer på axlarna
Postad 27 June 2010 - 16:10
Kamui
På ett sätt inte för jag tycker att Lesnar är på en helt annan nivå att när han klantar sig så rycker jag mer på axlarna
Om Lesnar (som ju är alfahannen i UFC) är på en lägre nivå så kvittar det ju om Fedor kommer till UFC eller inte...
Jag undrar vad som händer härnäst? Blir det en Ubereem - Werdum vi får se? Då får väl Fedor antagligen möta Bigfoot innan han får en chans på bältet... Tror Werdum får det tufft mot Overeem, jag tror inte Alistair kommer låta det gå ner till marken och stående är han ju den bäste strikern i mma. Jobbigt läge för Werdum.
Postad 27 June 2010 - 16:49
Postad 27 June 2010 - 20:58
Vet inte vad som händer nu, Werdum verkade ju vilja gå en ny match mot Fedor. Men jag antar att det blir Werdum - Overeem. Overeem åkte ju i backen i deras första match och det blev en enkel vinst för Werdum då, tror dock att Overeem vinner returmatchen. Werdum såg dockk ut att vara i sitt livs form mot Fedor.
Nu blir säkert alla UFC/WWE-fanboys på Sherdog glada i alla fall.
Josh Tompsons match var riktigt bra, riktig kämpainsats mot en riktigt stark motståndare.
Cris Cyborg var så totalt överlägsen i matchen att jag tyckte nästan den var hemsk att se. Riktig misshandel och jag tycker domaren skulle avbrutit matchen tidigare. Men Cyborg e grym.
Cung Le är också riktigt grym. Leverspark avgjorde matchen.
Fedor sa ju för övrigt efter matchen att han skall fightas minst en gång till i USA, hans nuvarande kontrakt gäller ju en match till.
Postad 28 June 2010 - 08:40
Snacka om att de ger allt..
Borde många andra fighters lära sig av
Tycker nog nästan domaren hade kunnat bryta långt tidigare, när hon låg ihopkurad med huvudet mellan händerna..
Tveksamt att Cyborgs motståndae ens skulle ha fått ställa upp..
Kan tycka att det skulle va nån som kan ge lite motstånd..
Men det finns kanske inte så många att välja på ?
Postad 28 June 2010 - 10:19
Nej, i den viktklassen finns det inte många bra motståndare. Är ju i princip tungvikt för kvinnor. Dom flesta bra damerna fightas i 110-125 pounds, där finns det riktigt många att välja på. Är nog bara Erin Toughill och eventuellt en förbättrad Gina Carano som skulle kunna ge Cyborg en match i hennes viktklass.Matchen mellan tjejerna var grym..
Snacka om att de ger allt..
Borde många andra fighters lära sig av![]()
Tycker nog nästan domaren hade kunnat bryta långt tidigare, när hon låg ihopkurad med huvudet mellan händerna..
Tveksamt att Cyborgs motståndae ens skulle ha fått ställa upp..
Kan tycka att det skulle va nån som kan ge lite motstånd..
Men det finns kanske inte så många att välja på ?
Bellators dam-turnering ser ut att bli en riktig höjdare med några av världens bästa damfighters. Kommer inte ihåg om den skall gå i 115 eller 125 pounds. Strikeforce har ju en lättare damklass numera (130?), där kan dom få en jämnare och tuffare klass.
Postad 28 June 2010 - 22:03
Lesnar är alltid pinsam
O inga slag under bältet nu
Postad 30 June 2010 - 08:23
Postad 30 June 2010 - 08:42
Då har man börjat att kolla på alla UFC från början. Har sett 1-6 på några dagar nu och jävvlar vad underhållande det är! Haha, riktiga bozos som fightas, men ärligt talat tycker jag att det nästan är mer underhållande när det är färre regler och mer brawling än taktiska sega fighter.
Håller helt med dig, ju fler regler desto tråkigare blir det. Brawlingen är ju hundra gånger roligare än Greg Jacksons wall n stall-taktik som GSP, Evans mfl kör.
nickeskbg:
Håller inte med, då hoppas jag ändå att Lesnar ska förlora på ett brutalt sätt varje gång han kliver in i buren!
Postad 04 July 2010 - 07:19
Kommer inte ihåg sist jag såg någon som hade sån klass rakt igenom..
Lesnar for President
Edit
Vad har hänt grabbar ?
Har ni inte sett den bästa galan på 100 år än ?
Känns som jag är i twillightzone
Redigerat av moparman, 04 July 2010 - 14:22.
Postad 04 July 2010 - 15:56
Chris Leben. Vilken ###### hjälte alltså, han hoppar in med vansinnigt kort varsel och visar hur svårslagen en kille med en skalle i massiv granit är. Helt sjukt vilken haka han har. I klass med de bästa boxarna. Jag jublade i soffan när han vann!
Bonnars seger var ju inte vacker men han fick jobbet gjort, det var skönt att han vann eftersom jag aldrig har gillat Soszynski.
Sotiropoulos är en annan kille jag har svårt för, men han går från klarhet till klarhet och visar återigen att han är farlig. Titelfight inom tre fighter?
Så till gorillafighten. CAN YOU SEE ME NOW?
Nu vinner Lesnar över mig lite på hans sida. Carwin visar sig vara starkare än Lesnar (!) och med OTROLIGT mycket bättre striking. De första tre minutrarna måste Dana White skitit knäck, Carwin kom som en orkan och blåste omkull Lesnar med bomber. Brocken visar att han faktiskt har ett riktigt fighterhjärta som överlever stormen, han får till och med fly för livet ett par gånger. Jag hade inte väntat mig att se Lesnar springa bort från Carwin och ligga i fosterställning - men jag hade heller inte väntat mig att Lesnar skulle ha sån överlevnadsinstinkt. Jag hade inte protesterat om fighten stoppats innan Shane fick soppatorsk.
Efter tre minuter händer något, Carwin tröttnar rejält och slagen är inte lika hårda. När rond två börjar ser han ut som han har fått ett astmaanfall eller något, Lesnar tar ner honom och tackar och tar emot när Carwin låter honom passera utan motstånd. Snygg sub av Lesnar som visar att han lärt sig en hel del BJJ! Han beter sig väldigt ödmjukt efter fighten och vann nog många sympatier på det här.
En rematch är ju given, den blir mycket intressant. Då kanske man får hoppas att Carwin testat på det här som kallas road work? Sån vidrigt kass cardio får man bara inte ha, det var pinsamt att se.
Brock har väldigt stora hål i sin striking men den här segern tror jag kommer stärka hans självförtroende, nu vet han att hakan håller mot ALLT. En Carwin med cario (om han kan skaffa sig det?) tror jag kanske ändå blir för tuff, men vi får se. Cain och JDS tror jag inte har en chans, tyvärr Fred! Dom är för små och bräckliga.
En applåd för Lesnar som vinner en jävligt svår fight!
Postad 04 July 2010 - 16:19
borde väl bli Lesnar vs Cain nästa?
tror inte cain har en chans...på tok för liten..
verkar va svår att ha en cardio som pallar mycket mer än en rond när de väger 120 pannor muskler
Postad 04 July 2010 - 16:50
Lesnar verkar ha släppt på badboy imagen...
borde väl bli Lesnar vs Cain nästa?
tror inte cain har en chans...på tok för liten..
verkar va svår att ha en cardio som pallar mycket mer än en rond när de väger 120 pannor muskler
Ja men Lesnars cardio håller ju en hyfsad klass, klart bättre än Carwins. Visserligen gick inte han fram som en ångvält, det tar ju på krafterna. Men vi får se hur det ser ut nästa gång, om Carwin slåss smartare och/eller har bättre cardio så tror jag han vinner. Men det är inte en förändring man får till bara sådär.
Postad 04 July 2010 - 19:36
Postad 04 July 2010 - 20:39
Jag tyckte Leben såg stel ut som en pinne - kort varsel eller ej... Men helt klart bra gala - bäst på länge.
Hehe, ja Leben har ju alltid rört sig som en reumatiker - som tur är för honom så har han sportens bästa haka och klarar sig bra på det. Dessutom är hans fighter alltid riktigt sköna, han går alltid in för att underhålla. Man kan säga att han är raka motsatsen till Michael Bisping.
Postad 04 July 2010 - 20:51
Postad 04 July 2010 - 21:03
Ja det verkar ju nästan som om karln behöver fyra fem ordentliga käftsmällar och gärna ett knä på näsan innan han liksom kommer igång... Eller en mellan benen som han tog nu i första ronden.
No brain, no pain eller vad man brukar säga? Det är väl bara Silva som lyckats knocka honom? Det var det ju typ 16 träffar på hakan innan det var över. Galet!
Postad 04 July 2010 - 21:43
Postad 04 July 2010 - 21:46
Men nu växer han faktiskt. Inte nog med att han verkar ha lämnat WWE-tramset bakom sig i attityden, utan han visar oxå att han inte är strykrädd och verkligen är en krigare. Och nya grapplingkunskaper verkar han fixat oxå...
Ett år till för att få ordning på strikingen och drilla subdefence så är nog karln HELT oslagbar. Skall bli intressant att följa hans karriär numera, för att få automatisk respekt efter 2-3 matcher och en "gratis" titelmatch bevisar ingenting, men i och med den här matchen så tycker jag att han börjat bevisa att han hör hemma där han gör.
Postad 04 July 2010 - 22:03
Syntes att Lesnar inte är van att ta smällar, och när han öppnar munnen låter han ju allt annat än hård.. Nej jag har svårt för honom,
Spoiler
Håller med, jag har också svårt för honom men han växte i den senaste fighten.
Coolt att Brock överlevde stormen, det trodde jag aldrig... Trodde faktiskt att han skulle klappa ur av strikes där nere, för jag har antagit, av Brocks dramatiska utspel och skådespeleri att döma, att han är "fake" och inte skulle palla trycket i längden i MMAkarriären.
Men nu växer han faktiskt. Inte nog med att han verkar ha lämnat WWE-tramset bakom sig i attityden, utan han visar oxå att han inte är strykrädd och verkligen är en krigare. Och nya grapplingkunskaper verkar han fixat oxå...
Ett år till för att få ordning på strikingen och drilla subdefence så är nog karln HELT oslagbar. Skall bli intressant att följa hans karriär numera, för att få automatisk respekt efter 2-3 matcher och en "gratis" titelmatch bevisar ingenting, men i och med den här matchen så tycker jag att han börjat bevisa att han hör hemma där han gör.
He, strykrädd är han allt - han sprang ju som en gasell när Carwin började bombardera honom!
Redigerat av Kamui, 04 July 2010 - 22:03.
Postad 04 July 2010 - 22:14
Jag tror nog istort sett vem som helst på den här jorden skulle bli strykrädd efter Carwins landat sina bomber
Lesnar såg katastofalt dålig ut i första ronden.
Kan tro att Carwin är besviken när domaren inte stoppade fighten.
kan inte ha varit långt bort.
Dock sa Lesnar att han blockerade de mesta när han låg ner men..
Tror jag ska ta å se om fighten..
Väntar på att få se presskonferansen..Tycker den borde dyka upp snart.
George är annars den jag tycker verkligen har avancerat och visade att han är helt ok även stående.
Däremot tycker jag han ser lite lustig ut på nått vis..
Om de är att han ser ut att vara utan bröstmuskler som gör att han ser lite mysko ut jämfört med andra ..
Inte många kan ju såklart vara lika perfekt som mig
Postad 04 July 2010 - 22:23
Nä det syntes verkligen att Lesnar inte tyckte om att smaka på carwins läder om man säger så..
Jag tror nog istort sett vem som helst på den här jorden skulle bli strykrädd efter Carwins landat sina bomber![]()
Lesnar såg katastofalt dålig ut i första ronden.
Kan tro att Carwin är besviken när domaren inte stoppade fighten.
kan inte ha varit långt bort.
Dock sa Lesnar att han blockerade de mesta när han låg ner men..
Tror jag ska ta å se om fighten..
Väntar på att få se presskonferansen..Tycker den borde dyka upp snart.
George är annars den jag tycker verkligen har avancerat och visade att han är helt ok även stående.
Däremot tycker jag han ser lite lustig ut på nått vis..
Om de är att han ser ut att vara utan bröstmuskler som gör att han ser lite mysko ut jämfört med andra ..
Inte många kan ju såklart vara lika perfekt som mig
Hans fysik påminner om Gollums! Hans boxning är tekniskt helt ok...
Postad 04 July 2010 - 22:48
Höll faktiskt på Carwin men med cardio som Bob sapp så går man som sagt inte långt. =)
Fast han brukar jue avsluta sina matcher på under 1min så detta borde räknas som 5-6ronder för han=)
Postad 05 July 2010 - 00:07
Första gången ja såg fighten tyckte jag nästan att domaren skulle ha gått in men nu när jag tittat mer noga så tycker jag det var helt rätt att fortsätta..
Men helsicke vilka smällar Lesnar fick ta på mattan..
Hade hörlurar och ordentligt med volym på och man kunde riktigt höra träffarna..
Faktiskt ännu mer imponerad att Lesnar klarade sig genom rond 1.
Undrar om inte Lesnar var borta en bråkdel av en sekund efter den stenhårda armbåge han fick ca 2.17 in i rond 1..
var lite dålig vinkel så jag kan lika gärna ha inbillat mig
Postad 05 July 2010 - 07:13
"I appreciate the outpouring of support and everyone who showed up at The Foundation Room last night after the fight. You guys know how to make a man feel like a winner even on his lowest of days. I really do want to thank #TeamCarwin. You guys pushed me up this mountain and many of you have
been with me for a long time. I will need your help to climb back to the top so I appreciate you standing by me.
The game plan last night was to be patient and let the fight come to you. When I had him in trouble the ref keep saying he was going to stop it and then towards the end of the 1st my body began to seize up. In between rounds I could not move my legs and had what felt like a whole body cramp. My cardio was fine but my body was not. What can you do? You have to stand up and face your opponent.
Heading into the second I knew I need to finish the fight or I was going to be in trouble. Much like the Champion he is I am sure Brock was thinking the same thing. I had zero take down defense as my legs were dead to me and the rest is as they say history.
Brock was a good guy through this entire fight. He did not talk a bunch of smack and he fought like a warrior. He did what he needed to do to keep his belt and that is what being a Champion is all about. I am going to have to claw my way back to the top but I wouldn't want it any other way. I know I belong
with the very best; all I need to do is prove it again.
Loosing is what happens on the way to winning. I will be back and better from the lessons learned in this fight.
Thank you to my Coaches, Sponsors, Manager, Family, Friends and Fans.
-Carwin"
Det verkar som att han fick något hjärnsläpp och spände sig lite, i så fall var det inte cardion som spökade. När jag tänker efter så var inte Shane särskilt anfådd efter fighten, jämför med hur Sexyama var... Jag tyckte att Carwin slog onödigt mycket i Brocks guard, det brukar ju vara bättre att välja slagen med lite mer omsorg trots allt. Men eftersom domaren sa att han snart stoppar så fattar jag att han öste på. Det var riktigt synd, men som sagt en rematch kan bli otroligt intressant! Carwin är helt fel kille att vara lite slagrädd mot
För övrigt är Carwin en så sjukt ödmjuk och schysst kille, inte många som tar en förlust med sådan värdighet.
Redigerat av Kamui, 05 July 2010 - 07:14.
Postad 05 July 2010 - 08:03
Tycker det luktar som BS
Jag tycker det syns på Carwin redan i slutet av första hur trött han är..
Och då inte i benen.
Postad 05 July 2010 - 08:10
Att han inte kunde röra benen låter ju otroligt ?
Tycker det luktar som BS![]()
Och då inte i benen.
Kramp i benen kan ju tyda på vätskebrist (han cuttade tydligen från drygt 280 och vägde 278 lbs i buren) eller mineralbrist t.ex. Då kan cardion vara hur bra som helst, du är ändå rökt. Jag tror inte han ska cutta lika hårt nästa gång, bättre att ligga runt 270 eller så. Där gjorde Lesnar helt rätt som har blivit lite tightare i kroppen.
Några sköna gif-bilder:

Spela Benny Hill-låten när ni tittar på dom!
Redigerat av Kamui, 05 July 2010 - 08:10.
Postad 05 July 2010 - 08:19
Nästan så Lesnar lättar
Kanske det men du ser ju hur trött Carwin är i slutet av första..Inte bara benen ...Han har ingen ork alls kvar.
Om det beror på vätskebrist vettetusan..
Tycker att en fighter av som Carwin knappast borde göra ett sånt rookie misstag ...
Tror mer på att han helt enkelt slog ut sig..Det var ju inte direkt lite han vevade på i första rond
Postad 05 July 2010 - 09:10
Hehehe....Den där uppercutten av Carwin ser ut att ta bra ..
Nästan så Lesnar lättar![]()
Kanske det men du ser ju hur trött Carwin är i slutet av första..Inte bara benen ...Han har ingen ork alls kvar.
Om det beror på vätskebrist vettetusan..
Tycker att en fighter av som Carwin knappast borde göra ett sånt rookie misstag ...
Tror mer på att han helt enkelt slog ut sig..Det var ju inte direkt lite han vevade på i första rond
Något kan det ju ha varit eftersom han inte kunde medverka på presskonferensen efter fighten på grund av att han tvingades åka till sjukhus.
Postad 05 July 2010 - 09:58
Men ungarna skrek i bakgrunden så ta de inte för en absolut sanning..
Lyssna själv vet ja
Postad 05 July 2010 - 10:24
Njaa...Såg just en del av presskonferansen och jag tyckte Dana sa att det inte var nån fara ...Han var utmattad ..
Men ungarna skrek i bakgrunden så ta de inte för en absolut sanning..
Lyssna själv vet ja
Har du inte pli på dom?
Postad 05 July 2010 - 10:26
Senast igår tittade jag i nacken på pojken som är 1 år och 4 månader om de ändå inte stod 666 nånstans
Postad 05 July 2010 - 16:10
Edit
Semester och regn här så jag har fördrivit tiden med att läsa en del på sherdog...
Håhå vad det finns rabiata fans ..
hela havet stormar nu när Lesnar vunnit
Klagas att Lesnar fick chans på bältet för fort..
Sin 4:e fight..
Dock sägs inte mycket om Randy som också fick sin chans sin 4:e fight ..
Dock kanske Randy hade hårdare motstånd men iaf.
Å en del ser lesnar som oslagbar..Ungefär som en gud å andra helt åt andra hållet..
Ganska rolig läsning
Ser inte alls Lesnar som den bästa fightern i HW ..
Dock kommer man ju inte ifrån att han överlevde mor Carwin...
Men att endast överleva och se ut som ett stort barn nån släppt in i Octagon tycker inte jag gör han till den bäste fightern.
Tycker det är ett konstigt synsätt att nån som kan ta emot stryk skulle va en bra fighter ..
Nog ligger det ju långt ner på listan.
Är man top 3 så tycker iaf inte jag att man ska ha så dålig teknik att det ska va en merit att ta stryk.
Lite samma linje med Leben.
edit
Snart dags för min fighter som jag verkligen inte tål på nått sätt
A.Silva vs Sonnen
Nästan så jag funderar på att hoppa över Silvas fight..
Tål verkligen inte Silva..
Började med fighten mot Forrest som jag verkligen gillade..
Att se han ramla ihop å veva med armen att han fått nog efter en halvsmäll från Silva och sedan springa ut ur Octagon....
Fast jag sett fighten flera ggr kan jag inte fatta att Forrest bara gav upp..Hur jag än ser fighten så såg Silvas slag så veka ut..
Har etsat sig fast på näthinnan
Sen förra fighten mot Maia..
Mår illa när jag tänker på den fighten..
Bara att se Silva bete sig som han gjorde och sen att maia visade sån respekt gjorde mig spyfärdig.
Nä där skulle Dana visat var skåpet ska stå å kickat silva..
Bett han fara åt -censur-
Men det vore ju onekligen en stor tabbe att missa Silva liggandes på rygg och bli gnp så de blir lights out .
Redigerat av moparman, 05 July 2010 - 18:52.
Postad 05 July 2010 - 19:47
Edit
Semester och regn här så jag har fördrivit tiden med att läsa en del på sherdog...
Håhå vad det finns rabiata fans ..
hela havet stormar nu när Lesnar vunnit![]()
Klagas att Lesnar fick chans på bältet för fort..
Sin 4:e fight..
Dock sägs inte mycket om Randy som också fick sin chans sin 4:e fight ..
Dock kanske Randy hade hårdare motstånd men iaf.
Å en del ser lesnar som oslagbar..Ungefär som en gud å andra helt åt andra hållet..
Ganska rolig läsning![]()
Ser inte alls Lesnar som den bästa fightern i HW ..
Dock kommer man ju inte ifrån att han överlevde mor Carwin...
Men att endast överleva och se ut som ett stort barn nån släppt in i Octagon tycker inte jag gör han till den bäste fightern.
Tycker det är ett konstigt synsätt att nån som kan ta emot stryk skulle va en bra fighter ..
Nog ligger det ju långt ner på listan.
Är man top 3 så tycker iaf inte jag att man ska ha så dålig teknik att det ska va en merit att ta stryk.
Lite samma linje med Leben.
edit
Snart dags för min fighter som jag verkligen inte tål på nått sätt
A.Silva vs Sonnen
Nästan så jag funderar på att hoppa över Silvas fight..
Tål verkligen inte Silva..
Började med fighten mot Forrest som jag verkligen gillade..
Att se han ramla ihop å veva med armen att han fått nog efter en halvsmäll från Silva och sedan springa ut ur Octagon....
Fast jag sett fighten flera ggr kan jag inte fatta att Forrest bara gav upp..Hur jag än ser fighten så såg Silvas slag så veka ut..
Har etsat sig fast på näthinnan
Sen förra fighten mot Maia..
Mår illa när jag tänker på den fighten..
Bara att se Silva bete sig som han gjorde och sen att maia visade sån respekt gjorde mig spyfärdig.
Nä där skulle Dana visat var skåpet ska stå å kickat silva..
Bett han fara åt -censur-
Men det vore ju onekligen en stor tabbe att missa Silva liggandes på rygg och bli gnp så de blir lights out .
Nej visst är det så att det aldrig ska vara en bra egenskap att ta stryk - egentligen. Men en kille som Leben, som inte är hypad eller som inte kommer ha något med en titelfight att göra tycker jag bara är så jäkla skön. Och jag fick faktiskt mer respekt för Lesnar även om han är ruskigt slagrädd.
Haha, av alla fighters som finns så är Anderson Silva min absoluta favorit. Knocken mot Griffin har inget att göra med att Forrest gav upp, han blev helt enkelt sönderslagen av en råtaggad Silva. Du får tänka på att Silva till och med knockade Leben, det har ingen annan klarat av. Trots att han backar så träffar han rent, då åker du i backen helt enkelt.
Mot Maia betedde han sig inte särskilt moget, men jag har sagt det förr och jag säger det igen: när någon får chansen att fightas om titeln, då är det fan den personens plikt att försöka ta den. Maia borde fan i alla fall försökt, jag tycker han var minst lika respektlös när han bara står där och halvt skuggboxas. Innan den fighten gillade jag Maia som fasen (håller nästan alltid på brassarna) men efter har jag inga högre tankar om honom. Dana skulle aldrig sparka killen som är #1 p4p, det är som vanligt bara snack från den mannen.
Sonnen tycker jag är en jäkla skön figur (uttalandet om GSP skrattade jag högt åt
Postad 05 July 2010 - 20:02
Men det hjälper tyvärr inte min ogillande av Silva..
Fast han kanske ansåg sig stå över alla andra och att Maia inte var värdig eller whatever.
Så vist på ett sätt kan jag förstå Silvas beteende..
Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att han skulle ha lämnat ett kraftigare meddelande om han lekt med maia i 5 ronder och pulvriserat honom..
Nä det är nå med den mannen som stör mig nå ohyggligt
Har inga större förhoppningar på Sonnen..
Han har varit kaxig så han har satt mycket på spel.
Edit
jag har säkert sett Silva vs Forrest 5 ggr och det kvittar..
Inga slag Forrest får ser ut att va så hårda..
Ser bara ut som Forrest lägger av frivilligt .
Fast förmodligen så måste det tagigt precis men de såg bara för täntigt ut när man sett forrests tidigare krig
Leben gillar jag..tycker han är en skön snubbe
Jag gillar de flesta som har ett fighterhjärta och ger allt.
De jag har svårt för är såna som humpabumpar i flera ronder utan att få nå uträttat..
Typ GSP ibland.
Eller Randy som står å humpar mot Octagon mest hela tiden ..
Redigerat av moparman, 05 July 2010 - 20:04.
Postad 05 July 2010 - 21:40

Sen har du den sista:

Notera att han får en rejäl rotation på huvudet trots att Silva backar, då åker man i backen så enkelt är det. Sen kan det se hur löst ut som helst, träffen var hundraprocentig i kombination med att Griffin inte håller in hakan tillräckligt. Game over. Lösa slag? Nej nej... Dessutom var han som sagt uppmjukad, vem hade klarat dom smällarna?
Anderson har riktigt bra händer, bland dom bättre i mma - det handlar INTE om någon läggmatch.
För övrigt håller jag med dig om tråkmånsarna Handy och GSP. Blä.
Redigerat av Kamui, 05 July 2010 - 21:41.
Postad 05 July 2010 - 21:58
Men du måste hålla med om att det ser som så grymt nonchalant ut av Silva när han som bara viftar till åså ligger Forran
Lite OT men det börjar va spännande..
Har en pågående auktion på ebay..
Vad sägs om den här brevid TUF/UFC samlingen ?
randy.html 3.4K
23 Antal nerladdningarEgentligen är jag ute efter Wanderlei silva men efter hans sista fight så har de varit rena hårdvalutan..
Postad 06 July 2010 - 06:52
Mm...Tog säkert hårt..
Men du måste hålla med om att det ser som så grymt nonchalant ut av Silva när han som bara viftar till åså ligger Forran
Lite OT men det börjar va spännande..
Har en pågående auktion på ebay..
Vad sägs om den här brevid TUF/UFC samlingen ?randy.html 3.4K 23 Antal nerladdningar
Egentligen är jag ute efter Wanderlei silva men efter hans sista fight så har de varit rena hårdvalutan..
Ja alltså det ser ju jäkligt hemskt ut för Griffins del, jag kan tänka mig att den här bilden fick honom att må lite illa.

Ser ju helt sjukt ut. Men jag hoppas Forrest kan komma tillbaka i gammalt gott slag, mot Evans tycker jag han låg bra till innan handen gick av.
Postad 06 July 2010 - 10:23
Min tjej börjar nog tro det har snurrat om
Tror inte Forrest har såå mycket kvar men jag kan ju ha fel
Postad 06 July 2010 - 10:43
Jag vann min egen Randy
![]()
Min tjej börjar nog tro det har snurrat om![]()
Tror inte Forrest har såå mycket kvar men jag kan ju ha fel
Han har nog en hel del kvar att ge, killen är bara 31 och ruskigt stor i viktklassen. Men titeln tar han knappast igen. Jag skulle gärna se en rematch mot Shogun! En fight mot Matt Hamill skulle inte vara helt fel heller.
Postad 08 July 2010 - 22:10
Att han inte kunde röra benen låter ju otroligt ?
Tycker det luktar som BS![]()
Och då inte i benen.
Japp det gjorde det. Jag kollade på fighten en andra gång och Carwin slog sig trött helt enkelt. En jäkla massa mjölksyra. Påminner nästan om den där afrikanska bjässen Sokoudjou som alltid tar slut efter första ronden. I slutet på ronden när de stod och hängde på varann nästan en minut så såg Carwin faktiskt mer medtagen ut än Brock!!! Fatta så mentalt knäckande det måste kännas när han vet att han strax innan hade matchen i en liten ask...
Men det var självklart rätt att inte bryta. Brock såg ju riktigt fräsch ut efter fighten! Däremot bli han spöad som en liten skolpojke i första ronden. Om Carwin bara inte slagit så mkt på Brocks armar/handskar utan satsat på att träffa renare och hårdare med färre slag så kanske han kunnat knocka Brock... En rematch känns som sagt given. En sak är säker: hamnar man under Brock på mattan så är det kört: han är en jäkla grym brottare och submission-specialist.
Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 08 July 2010 - 22:32.
Postad 08 July 2010 - 22:34
Men jag tapade nästan hakan när Lesnar har Full Mount och släpper den å hoppar i side guard ?
Postad 08 July 2010 - 22:40
(håller nästan alltid på brassarna)
Det gör jag också alltid. Om en amerikan och brasse möts. Tycker brassarna är roligare att kolla på och lite skönare typer. Men nu fick jag en ny favorit: American Psycho! Fan vilken skön snubbe.
Postad 08 July 2010 - 22:43
Submission-specialist är väl kanske att ta i..
Ja det var inte vad jag menade egentligen jag menade bara att om man hamnar under honom så är det kört. Eftersom han dominerar en då. Sedan om han slår eller stryper tycks kvitta.
Blev jäkligt lack på kommentatorn Rogan som kläckte ur sig att : "det är lugnt: he´s got space! Carwin is OK... " Samtidigt som jag såg hur Carwin blev rödare och rödare i nyllet: han håller ju på att bli utstrypt tänkte jag och mycket riktigt så kom det snart en tap out.
Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 08 July 2010 - 22:44.
Postad 08 July 2010 - 22:56
Jaow men vist ..han hade luft tills Lesnar ändrade lite vinkel å drog åt ..
Var en härlig strypning
Såg en röstningsfråga före fighten om vad folk trode utgången skulle bli..
kan säga att det var inte många som trode Lesnar skulle strypa ut carwin
Postad 09 July 2010 - 05:50
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
41 bilder
640 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?