Killzone 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(18)
|
99:- | |
Killzone 3 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Killzone 3 - Helghast Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
4
|
(4)
|
Inga priser |
Kommer du köpa Killzone 3? (82 inlägg)
|
15 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 25 February 2011 - 06:21
"Killzone 3 Gamestop Preorder Bonus: Guerrilla Pack
Pre-order Killzone 3 from Gamestop, and you will receive a Gamestop-Exclusive voucher code to unlock all multiplayer weapons and abilities for the first 24 hours of multiplayer gameplay. This pack will also include the Retro Map Pack. "
Koden i Collectors Edition innehåller också kartorna, men även soundtracket och ett XMB-tema.
på GameStops fejja står det iaf unlock and load pack, men skitsamma det visar sig
Provade 2 matcher online igår med move, körde lite botzone först och det tar ett tag att få till inställningarna. Jag är inte nöjd so far men med lite tweaks så kan det bli bättre.
Gick väl sådär online ; precisionen är bättre men har inte fått till svängarna än, tror jag hade 10% på både boxen och känslighet och 20% på svänghastighet lr vad det heter.
Men jag måste köpa en navigation controller, DS3´an glider bara runt som det är nu och prylbög som man är så blir det nog en sharpshooter sen också (när den nu släpps i sverige
Postad 25 February 2011 - 08:09
Undrar hur länge matcherna är här. Timelimit är väl på 10 minuter? Och den når man ju aldrig, 45 kills kommer alltid först. 15 minuter hade jag velat spela per gång iaf.
Edit: Sen är det sjukt irriterande i slutet. You have won/lost och så ser man inte vem som är fiende/vän i några sekunder. Det var mycket värre innan patchen men det är ju fortfarande kvar. Varför inte bara stoppa spelet totalt liksom, man kan fortfarande dö eller få in kills efter matchen är slut...
Skjut på allt som rör sig! Problem solved!
Postad 25 February 2011 - 08:26
"Killzone 3 Gamestop Preorder Bonus: Guerrilla Pack
Pre-order Killzone 3 from Gamestop, and you will receive a Gamestop-Exclusive voucher code to unlock all multiplayer weapons and abilities for the first 24 hours of multiplayer gameplay. This pack will also include the Retro Map Pack. "
Koden i Collectors Edition innehåller också kartorna, men även soundtracket och ett XMB-tema.
Koden i Helghast Edition innehåller samma sak som Gamestop förbokningen, men istället för retro-kartorna får man soundtrack och dynamisk KZ3-ljudspår.
Så om man vill kan man få dubbel erfarenhetspoäng under 48 timmar! Och så har man 2 uppsättningar=96 timmar!
Det där stämmer inte, den koden du får ifrån gamestop är "bara" kartorna. iaf den koden jag fick, därför jag har gett bort 4 koder här
Redigerat av Fiddey, 25 February 2011 - 09:22.
Postad 25 February 2011 - 08:50
Äre bara för mig gamestop koden inte funkar?
Har du svenskt konto? annars fungerar den inte.
Redigerat av Fiddey, 25 February 2011 - 08:57.
Postad 25 February 2011 - 09:06
Tack för Koden Fiddey
Så lite så, mycket nöje önskar jag dig med den iaf =)
Postad 25 February 2011 - 09:38
Postad 25 February 2011 - 09:41
Igår var vi riktigt dåliga människor....vi spawncampade ut ett lag totalt på tre kartor....kände mig som en dålig människa efter det......det tycker jag är en nackdel som även fanns i tvån att det går att tränga in ett lag i spawn o hålla dem där. Iofs är det väl en konsekvens av att upplägget är gjort för taktiskt spelande jämfört med cod men det är ju sjukt irriterande när man råkar ut för det. Spelade tvåan på blood gracht i söndags o blev själv spawncampad o då svors det....
Haha! Kan tänka mig det! Att du svor alltså...
Ja, det är/kan ju vara ännu värre i det här spelet då det endast är fasta spawnpunkter och inga spawngranater.
Framförallt om ett lag endast har de 2 ursprungspunkterna att spawna från, beroende på bana så kan det suga häst*rule!
Postad 25 February 2011 - 09:49
Postad 25 February 2011 - 09:54
Kul är det hursomhelst. Känner äkta spelsug för första gången sen i höstas!
Postad 25 February 2011 - 10:01
Spawncamp-trenden bröts iaf på banan med Jetpacksen.. Jag hatar verkligen jetpacksk!ten men det luckrar onekligen upp spelet ivf..
Kul att höra Benny!
Har några polare som kommer över ikväll så vi kommer nog öla och lira lite om vi inte sticker ner på stan.
Postad 25 February 2011 - 10:08
Ja de där jetpacken är synnerligen irriterande....sköt lite på dem med snipern igår o det är inte helt enkelt. Tycket för övrigt att det är samma fenomen med snipern som i tvåan. Igår hade jag tre klockrena skott i följd på en snubbe men inget händer. Gnällde en del på det i tvåan med.
Vad gäller banorna så gillar jag en del men vissa är absurda. Den gröna banan borde ju exempelvis göra alla som klagade på att tvåan var mörk o grå nöjd. Å banan som lutar....var tvungen o tänka efter om jag hade sänkt ett par bira eller inte första gången jag spelade den..
Postad 25 February 2011 - 10:10
Vem ska dricka öl OCH spela ikväll? Jag ska.
+1
Å banan som lutar....var tvungen o tänka efter om jag hade sänkt ett par bira eller inte första gången jag spelade den..
Haha...kändes lite weird första gången...ska bli kul att lira den banan efter ett par kalla
Postad 25 February 2011 - 10:10
....var tvungen o tänka efter om jag hade sänkt ett par bira eller inte första gången jag spelade den..
Vad kom du fram till?
Postad 25 February 2011 - 10:13
Postad 25 February 2011 - 10:19
jag ska premiärspela ikväll! my Lundapojke!Spawncamp-trenden bröts iaf på banan med Jetpacksen.. Jag hatar verkligen jetpacksk!ten men det luckrar onekligen upp spelet ivf..
+1Kul att höra Benny!
Har några polare som kommer över ikväll så vi kommer nog öla och lira lite om vi inte sticker ner på stan.
jag kör ifs Pepsi Max eller Proteinshakes istället för Öl men ser fram emot lite game 2nite med härjarenVem ska dricka öl OCH spela ikväll? Jag ska.
att han druckit för lite öl! ^^Vad kom du fram till?
Postad 25 February 2011 - 10:36
Undra hur GG tänker när de splittar communityn från dag ett med retro pack, och strax därpå ytterligare ett till mappack....
Du skulle varit med när vi spelade KZ2, 7 ronder med 30m timers vardera. Good times.Totalt ointressant med massa objectives och halvtimmesmatcher =/.
Är hela warzone som ger klasserna mening. Synd bara att de pajat dem från KZ2 samt förstört spawnsystemet. (och gett varje klass får mycket vapenalternativ...)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 25 February 2011 - 10:37.
Postad 25 February 2011 - 10:40
Undra hur GG tänker när de splittar communityn från dag ett med retro pack, och strax därpå ytterligare ett till mappack....
Jag lyckades dock inte hitta nån info om när dom släpps?!
Postad 25 February 2011 - 10:45
Postad 25 February 2011 - 11:38
Äh vadå, det är bara att slå tillbaka. Folk får spela som dom vill, jag säger: låt folk campa så mycket de bara orkar eller vadsomhelst, det är en taktik som allt annat. Det är upp till mig och andra att hitta en counter, för det finns alltid counters. Jag har många gånger blivit utsatt för detta i KZ2. Och Battlefield 2 också minns jag och där började admins författa regler om hur man var tvungen att spela spelet om man skulle hållas på deras server. Det blir säkert fina poliser av dom i framtiden.Igår var vi riktigt dåliga människor....vi spawncampade ut ett lag totalt på tre kartor....kände mig som en dålig människa efter det......det tycker jag är en nackdel som även fanns i tvån att det går att tränga in ett lag i spawn o hålla dem där. Iofs är det väl en konsekvens av att upplägget är gjort för taktiskt spelande jämfört med cod men det är ju sjukt irriterande när man råkar ut för det. Spelade tvåan på blood gracht i söndags o blev själv spawncampad o då svors det....
Postad 25 February 2011 - 11:42
Fast du missar poängen....det var inte de som satt kvar i spawn frivilligt....vi trängde in dem där så de inte kom ut. Lite trist att det funkar för oftast hoppar folk ur då....jag gör åtminstone det....
Postad 25 February 2011 - 11:55
går till överdrift när man bara spelar för en fin K/D ratio, istället för att ha kul. jag själv anmäler alltid campare. troligen hjälper det inte, men om det gör det å blir iaf jag glad utav det
PS. camping är ingen taktik.
Postad 25 February 2011 - 12:03
Postad 25 February 2011 - 12:07
Campare suger. så j*vla tråkigt att spela med folk som bara sitter i ett hörn och trycker.
går till överdrift när man bara spelar för en fin K/D ratio, istället för att ha kul. jag själv anmäler alltid campare. troligen hjälper det inte, men om det gör det å blir iaf jag glad utav det
PS. camping är ingen taktik.
+1 Det ska ju vara roligt när man spelar.. brukar springa in i smeten.. jag vet att jag kommer att dö, men man lyckas ju alltid plocka någon fiende, om jag skulle sitta o campa på något spel så kommer jag att sommna med DS3 kontrollen i handen.. så tråkigt är det.
Postad 25 February 2011 - 12:46
Tar tid att låsa upp lite roligare vapen
Någon som vet vad som påverkar upplåsningspoängen?
Är de bara poäng man samlar på sig under spelets gång eller finns
de något som ger mer poäng?
Postad 25 February 2011 - 12:46
Ha ha, Broder! https://www.minhembi...s...t&p=3204467+1 Det ska ju vara roligt när man spelar.. brukar springa in i smeten.. jag vet att jag kommer att dö, men man lyckas ju alltid plocka någon fiende, om jag skulle sitta o campa på något spel så kommer jag att sommna med DS3 kontrollen i handen.. så tråkigt är det.
Postad 25 February 2011 - 12:48
+1 här oxå+1 Det ska ju vara roligt när man spelar.. brukar springa in i smeten.. jag vet att jag kommer att dö, men man lyckas ju alltid plocka någon fiende, om jag skulle sitta o campa på något spel så kommer jag att sommna med DS3 kontrollen i handen.. så tråkigt är det.
Många verkar lira TDM oavsett vilket uppdrag det är men så verkar de vara på de flesta FPS spel.
Verkar som merparten bryr sig om sin K/D istället för att försöka vinna matchen.
Skulle vara kul att se ett fps spel där man inte redovisar k/d
Postad 25 February 2011 - 12:54
Helt rätt, att kasta ut alla stats har jag föreslagit förr i andra spel utan medhåll. Stats kan vara lite kul men roten till mycket trist agerande i spel. Allt från att folk campar och sen lägger till sig med ett fördomsfullt/dömande bemötande av andra spelare beroende på deras stats till att de startar upp nya smurfkonton för att se ut som nybörjare och kunna köra över riktigta nybörjare som de matchas mot o s v, o s v.+1 här oxå
Många verkar lira TDM oavsett vilket uppdrag det är men så verkar de vara på de flesta FPS spel.
Verkar som merparten bryr sig om sin K/D istället för att försöka vinna matchen.
Skulle vara kul att se ett fps spel där man inte redovisar k/d
Postad 25 February 2011 - 13:03
Det där stämmer inte, den koden du får ifrån gamestop är "bara" kartorna. iaf den koden jag fick, därför jag har gett bort 4 koder här
men eftersom ditt inlägg är på engelska så kanske det är vad dom får i usa eller något?
Misstänkte det. Lustigt då att man får en bonuskod för saker som man redan får i Helghast utgåvan, men det är ju inte alla som köper den. Strunt samma. Lirade litet MP inatt och det är som vanligt att man går upp i nivå väldigt snabbt... i början iaf.
Postad 25 February 2011 - 13:11
Ingen som råkar en kod över för lite vapen...?
Tar tid att låsa upp lite roligare vapen
Men herregud! Spelet går ju ut på att man ska kämpa lite för vapnen, inte få allt serverat på ett silverfat.
Postad 25 February 2011 - 13:38
Skulle ha hållt med dig om det nu inte var så att de finns div koder somMen herregud! Spelet går ju ut på att man ska kämpa lite för vapnen, inte få allt serverat på ett silverfat.
b la ger tillgång till bättre vapen redan från början.
Det känns lite som man tappar idén med spelet när man kan
"köpa" sig bättre funktioner redan från början.....men men...jag e inte bitter jag inte....
T ex
Helghast Edition innehåller:
Levereras i en handmålad Helghast-soldathjälm och innehåller ”SteelBook” Collector’s Edition med en PlayStation®Network-kupongkod som:
• Låser upp alla vapen och färdigheter för dina första 24 timmar i flerspelarläget.
• Låter dig stiga i graderna snabbare genom att du får erfarenhetspoäng dubbelt så snabbt för dina första 24 timmar i flerspelarläget.
• Ger dig 3 poäng som du kan använda för att låsa upp valfritt vapen eller förmåga.
Postad 25 February 2011 - 13:52
Den är rätt kul oavestt om man kan storyn eller inte
Postad 25 February 2011 - 14:17
Skulle ha hållt med dig om det nu inte var så att de finns div koder som
b la ger tillgång till bättre vapen redan från början.
Det känns lite som man tappar idén med spelet när man kan
"köpa" sig bättre funktioner redan från början.....men men...jag e inte bitter jag inte....![]()
T ex
Helghast Edition innehåller:
Levereras i en handmålad Helghast-soldathjälm och innehåller ”SteelBook” Collector’s Edition med en PlayStation®Network-kupongkod som:
• Låser upp alla vapen och färdigheter för dina första 24 timmar i flerspelarläget.
• Låter dig stiga i graderna snabbare genom att du får erfarenhetspoäng dubbelt så snabbt för dina första 24 timmar i flerspelarläget.
• Ger dig 3 poäng som du kan använda för att låsa upp valfritt vapen eller förmåga.
Det gäller ju bara i 24 timmar, och trevligt att få lite övertag när man köper spelet för mer än vad 2 vanliga kostar. sedan 3 poäng är ju bra, men tar 2 matcher att få 3 poäng.
Postad 25 February 2011 - 15:08
Skulle vara kul att köra lite klanmatcher om vi har folk till det.
Postad 25 February 2011 - 15:13
Äntligen helg och så ska tjejen bort några dagar så nu blir det hårdkörning.
Skulle vara kul att köra lite klanmatcher om vi har folk till det.
Då måste Distantholler dyka upp, eftersom det är han som skapat MHB klanen i just K3
Postad 25 February 2011 - 15:42
"Psyched for Killzone 3 but have no idea what's going on in the series? Watch our quick video wrap-up." Killzone in 5 minutes
Den är rätt kul oavestt om man kan storyn eller inte
Tack för länken! Den var rolig.
Postad 25 February 2011 - 15:52
Nu får du allt ta och se till att bjuda in folk till klanen!
Postad 25 February 2011 - 18:43
en väldigt snabba och säkert korkad fråga, men hur får ja minor? de står att ja har låst upp dom men hittar in vars ja kan välja dom.
tacksam för svar
Postad 25 February 2011 - 19:32
Under fliken Extravapen kan du välja det.
jo xakt ja ser minor där, men de går ju som inte trycka eller nått? går ju bara trycka "cirkel=tillbaka " eller inbjudningar. jag har ju låst upp de för ja har en rank över de man ska ha för minor och dom lyser ju, de är bara dom två på färdiheter som är som gråa.
mvh
Postad 25 February 2011 - 19:34
Då måste Distantholler dyka upp, eftersom det är han som skapat MHB klanen i just K3
He... Jag fattade nog inte att jag skapade den...
Postad 25 February 2011 - 19:55
Vad braHe... Jag fattade nog inte att jag skapade den...
Då ska jag bjuda in er!
du gör på samma sätt som du väljer vilken klass du ska vara inför matcherna, böra att gå ner till extravapen och ändra där.jo xakt ja ser minor där, men de går ju som inte trycka eller nått? går ju bara trycka "cirkel=tillbaka " eller inbjudningar. jag har ju låst upp de för ja har en rank över de man ska ha för minor och dom lyser ju, de är bara dom två på färdiheter som är som gråa.
mvh
Postad 25 February 2011 - 20:36
/eapea
Postad 25 February 2011 - 20:42
tycker att det är lite dålig fart grappar, 3st av 100 som är inne och spelar, skärpning!
/eapea
Ja, det blir nästa vecka för mig. Ska träffa killen imorrn.
Spelade litet SP innan och det var värst vad FPS:n gick ner på ett ställe. Det var minst 15 ISA-soldater, 2 tanks med skyttar, 2 Helghast-skepp med trupper och jag spelade med Move på samma gång. Tror inte min PS3:a gillade det riktigt. Det ryckte väldigt mycket.
Postad 25 February 2011 - 23:22
tycker att det är lite dålig fart grappar, 3st av 100 som är inne och spelar, skärpning!
/eapea
Jag spelade precis, ska snart starta upp det igen
försökte joina dig, men servern var full.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Kommer du köpa Killzone 3?
41 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?