Fattar inte vad grejen är med gamereactor. Finns ju mängder av vettiga sidor som lagt upp sina reviews under dagen.gamereactors pc review uppe
Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 24 October 2011 - 16:29
Postad 24 October 2011 - 16:36
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 24 October 2011 - 16:59.
Postad 24 October 2011 - 16:46
Gamereactor är den största SVENSKA spelsidan/tidningen
Det hade jag ingen aning om hmm, nåja jag är en FZ läsare själv! Deras är förövrigt också uppe.
Postad 24 October 2011 - 16:55
Har aldrig gillat deras reviews tidigare, eller det dom skriver för övrigt heller. Men nu tänkte jag ja skulle läsa efterssom alla pratat om deras review men då funkar inte sidan. Efter lite undersökande ser jag att dom inte tillåter en att visa sidan med adblockern på. Så då slapp jag läsa den endå.Gamereactor är den största SVENSKA spelsidan/tidningen
Postad 24 October 2011 - 16:56
/ea
GRs betyg och recensioner kan man väldigt ofta ifrågasätta men det som är bra med dom är att de ofta är mycket SNABBA.
hmmm...
http://sv.wikipedia....iki/Gamereactor
http://www.kiaindex..../w:41/hn:1/c:28
Nu vet jag inte vad det här KIA index är för något men det verkar seriöst
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 24 October 2011 - 18:59.
Postad 24 October 2011 - 17:21
(ursakta engelsk tangentbord).
Haha, sa sant sa sant
Sitter har i Australien och vantar pa min kopia! Synd bara att det ar sa stor tids skillnad mellan down under och svea, sa att nagot lir med er pa MHB kan bli lite svart.
Det är ju alltid någon MHBare online, alla tider på dygnet i princip. I alla fall på min lista...
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 24 October 2011 - 17:21.
Postad 24 October 2011 - 17:36
Det är ju alltid någon MHBare online, alla tider på dygnet i princip. I alla fall på min lista...
Tror pingen blir liiite sådär om man spelar med nån på nästan andra sidan klotet ;P
Postad 24 October 2011 - 17:39
Tack
Postad 24 October 2011 - 17:46
Möjligt
Tror pingen blir liiite sådär om man spelar med nån på nästan andra sidan klotet ;P
TORSDAG!Jag har ju varit osmidig nog att inte förboka spelet än. Jag kommer inte ha möjlighet att gå till någon butik på fredag så jag undrar om man vågar boka Limited Edition någonstans online nu och hoppas få hem det till fredag. Om jag inte skulle få tag i LE så kommer väl Back To Karkand ändå som gratis nedladdning senare? (eller kommer man få betala för det så?)
Tack
Redigerat av Unregistered5bb908bc, 24 October 2011 - 17:46.
Postad 24 October 2011 - 18:16
Om jag inte skulle få tag i LE så kommer väl Back To Karkand ändå som gratis nedladdning senare? (eller kommer man få betala för det så?)
Tack
Har du inte Limited Edition så kommer du få betala för Back to Karkand. Det kommer släppas samtidigt för Limited Edition och för vanliga.
Redigerat av OWC, 24 October 2011 - 18:17.
Postad 24 October 2011 - 18:37
Postad 24 October 2011 - 18:57
Bör ju inte vara några problem om du bokar ikväll då har dom ju både imorgon och på onsdag på sig att skicka ut det för att du ska ha det på torsdag. Och att få tag i limited edition borde heller inte vara något problem i de här skedet.Jag har ju varit osmidig nog att inte förboka spelet än. Jag kommer inte ha möjlighet att gå till någon butik på fredag så jag undrar om man vågar boka Limited Edition någonstans online nu och hoppas få hem det till fredag. Om jag inte skulle få tag i LE så kommer väl Back To Karkand ändå som gratis nedladdning senare? (eller kommer man få betala för det så?)
Tack
Postad 24 October 2011 - 18:57
Postad 24 October 2011 - 19:23
Gamereactor är den största SVENSKA
spelsidan/tidningen
Halvt ointressant eftersom den är gratis...och för övrigt är rent rutten journalistiskt och att skribenternas olika fan-boy recensioner lyser igenom.
är sjukt peppad till torsdag - de trailers som släppts minskar ju inte vill ha faktorn....
Postad 24 October 2011 - 21:11
BF3 uppdateras direkt: http://www.eurogamer...er-forsta-dagen
Redigerat av muppsson, 24 October 2011 - 21:15.
Postad 24 October 2011 - 22:03
Hur de byggde FPS-simulatorn: http://www.engadget....imulator-video/
BF3 uppdateras direkt: http://www.eurogamer...er-forsta-dagen
Inte särskilt oväntat då de faktiskt har behövt trycka skivorna vid ett tillfälle. Efter det så har det hunnits korrigeras en hel del. Tror dom mest ville få ut skivorna innehållandes alla textures, ljud, kartor och stora saker, medan småsaker som går att patcha kommer med första uppdateringen.
Postad 25 October 2011 - 07:23
Postad 25 October 2011 - 09:26
Bara voicechatt och matchmaking funkar perfekt vid release så är jag nöjd! Men jag är skeptisk...har ju varit si och så med det tidigare.
På vilket sätt har inte matchmaking och voicechat inte fungerat tillfredställande förut?
Postad 25 October 2011 - 09:41
På vilket sätt har inte matchmaking och voicechat inte fungerat tillfredställande förut?
Voicechat; Ja du, man hör inte vad dom andra säger?
Matchmaking; man kommer inte i samma lag som dom i sitt party, man kommer inte ens i samma match som dom i sitt party.
Postad 25 October 2011 - 10:13
Postad 25 October 2011 - 10:57
Voicechat; Ja du, man hör inte vad dom andra säger?
Matchmaking; man kommer inte i samma lag som dom i sitt party, man kommer inte ens i samma match som dom i sitt party.
Jag vet inte om du jämför med tidigare spel eller om du jämförde med betan, men det låter som du jämför med betan. Jag är säker på att det kommer fungera precis som det ska. Jag har inte läst något om att det är några problem i den färdiga versionen.
Jag vet att det var problem med att komma i samma squad som de man hade skapat en grupp innan man hoppade med i en match. I bland kom man i olika squads, ibland till och med olika lag!
Detta i Bad Company 1.
Ps. Haha! lyckades skriva en post utan svenska BOKSTAVER!
Postad 25 October 2011 - 11:08
Jag vet inte om du jämför med tidigare spel eller om du jämförde med betan, men det låter som du jämför med betan. Jag är säker på att det kommer fungera precis som det ska. Jag har inte läst något om att det är några problem i den färdiga versionen.
Nej, jag jämförde med BF:BC och BF:BC2.
Postad 25 October 2011 - 11:32
Besterman du föll på mållinjen.. du skulle inte skrivit Bokstäver
Eller "Haha! lyckades skriva en post utan en enda svensk BOKSTAV!", förvisso är alla bokstäver som vi använder i alfabetet svenska bokstäver, lika mycket som äö är finska =)
Postad 25 October 2011 - 13:05
Nej, jag jämförde med BF:BC och BF:BC2.
Okej, jag spelade aldrig BC1 men har inte haft några problem med detta i BC2. Tråkigt att du haft det, hoppas det funkar bättre i BF3.
Postad 25 October 2011 - 13:13
btw nån som fått sin kopia från webhallen idag?
Posten var här för 2 minuter sen, inget BF3
Postad 25 October 2011 - 13:43
nope, mitt ska vara skickat sen igår och hoppas det kommer imorgon!btw nån som fått sin kopia från webhallen idag?
F-A-C-K! sa du va
Posten var här för 2 minuter sen, inget BF3
Postad 25 October 2011 - 13:47
Edit: Nu har spelet fått ett kolli-id! =)
Det är ju som med Triss. Plötsligt händer det! Hoppas att det dyker upp redan imorrn.
Redigerat av muppsson, 25 October 2011 - 13:51.
Postad 25 October 2011 - 14:11
Har beställt mitt från EG. Hoppas att det ligger i lådan innan helgen... Ser ingen ändrad orderstatus när jag loggar in på deras sida.
Det är ju som med Triss. Plötsligt händer det! Hoppas att det dyker upp redan imorrn.
Grattis =)
Vad är EG för handlare? Elgiganten?
Postad 25 October 2011 - 14:39
Men fan va surt om de nu är så att voicechatten inte funkar.
Postad 25 October 2011 - 14:45
Verkar va lite struligt med voicechatten på ps3 enligt en del folk på battlelog forumet. En annan sak det skrivs mycket om är ju folk som tycker dom har förstört hc genom att lägga till bla minimap o spotting. Verkar intressant minst sagt.
Ha, jag visste det. Att de inte kan låta något va utan måste ändra på ett bra koncept.
Då behöver man inte känna att man missar något när man inte förbokat än. Det får eventuellt bli ett rea-låda spel detta.
Postad 25 October 2011 - 14:49
Naj du ska köpa! och du ska in och röja med mig!
Ha, jag visste det. Att de inte kan låta något va utan måste ändra på ett bra koncept.
Då behöver man inte känna att man missar något när man inte förbokat än. Det får eventuellt bli ett rea-låda spel detta.
kommer du in på Forum? jag får bara "Your account is not allowed to login" när jag provar. är det stängt tills 27?Verkar va lite struligt med voicechatten på ps3 enligt en del folk på battlelog forumet. En annan sak det skrivs mycket om är ju folk som tycker dom har förstört hc genom att lägga till bla minimap o spotting. Verkar intressant minst sagt.
Postad 25 October 2011 - 14:50
Jag med!!Har beställt mitt från EG. Hoppas att det ligger i lådan innan helgen... Ser ingen ändrad orderstatus när jag loggar in på deras sida.
(Hoppas dom skickar det idag)
Postad 25 October 2011 - 15:00
kommer du in på Forum? jag får bara "Your account is not allowed to login" när jag provar. är det stängt tills 27?
Det är öppet för alla som har spelet fysiskt eller en pre-order genom origin.
Postad 25 October 2011 - 15:35
HURRA..precis hämtat LE på posten,beställde från komplett..det var 1 skiva,till XBOX 360 var det 2 skivor..nu har man kvällen bokadTack för svaren! Att det släpps på torsdag känns som en ganska viktig detalj också
Redigerat av Unregistered0a756c1f, 25 October 2011 - 15:48.
Postad 25 October 2011 - 15:37
F-A-C-K! sa du va
Japp, sen sprang jag efter fanskapet till brevbärare , stoppade honom , pekade med hela handen och sa "GÖR OM GÖR RÄTT!!!!"
Postad 25 October 2011 - 15:39
http://www.youtube.c...?v=ELwO-CMoDYI
Postad 25 October 2011 - 15:55
Nu har jag beställt en monsterpc också, hoppas på leverans innan helgen
Postad 25 October 2011 - 16:18
har varken PS3 eller dator med bra grafikkort, så vad ger mig bäst grafik en PS3a eller ett grafikkort för samma pengar, om jag vill spela Battlefield ?
Postad 25 October 2011 - 16:28
hejsan.
har varken PS3 eller dator med bra grafikkort, så vad ger mig bäst grafik en PS3a eller ett grafikkort för samma pengar, om jag vill spela Battlefield ?
Beror ju på vad resten av datorn består av... även om du har bra grafikkort så kan resten "flaskhalsa".
Postad 25 October 2011 - 16:51
Intel Core i5 2500 3,3
8 gig minne
Hade köpt grafik kort, och spelat BF på PC då ja!
Vad ligger nätagget på för effekt?
Postad 25 October 2011 - 16:56
Hade köpt grafik kort, och spelat BF på PC då ja!
Vad ligger nätagget på för effekt?
500W
Postad 25 October 2011 - 17:00
500W
Hmmm... 550 eller 600 är väl att rekomendera för dom flesta nya grafikkorten... kolla vad som krävs först innan du köper nytt graffekort... på Komplett brukar det stå vad det krävs för nätagg.
sorry offtopic nu...
Postad 25 October 2011 - 17:05
Här är något att se medan man väntar 45min kärlek. Riktigt välgjort som vanligt när det gäller gamerspawn.
Denna länk tackar man för, riktigt rolig att se, speciellt eftersom jag inte spelat annat än bc2 och bf1943
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
53 filmer
10 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?