Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Series X|S - Officiella tråden (spel, hårdvara, mm)

2574 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 september 2020 - 09:37

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Oavsett, väldigt obetydliga skillnader mellan de 3 på CPU sidan.

Vad som överraskar är hur pass bitig kylningen i S faktiskt ser ut att vara. 20 RDNA2 CUs @ 1.565Ghz trodde jag man kunde kyla med en potatis, typ. :D

Redigerat av pacman, 10 september 2020 - 09:37.

Postad 10 september 2020 - 10:03

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Er det samme fläkt som i X för att få kvantumrabatt?

Postad 10 september 2020 - 10:34

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Med priset som Series X kommer att ligga på så blir det utan tvekan en på release. Hade redan ställt in mig på det men nu är det ju inga som helst tveksamheter, snacka om att få valuta för pengarna. Hoppas bara inte de sämre konsolerna i familjen (speciellt xbox One) påverkar spelen negativt till Series X.

Postad 10 september 2020 - 10:57

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0
Blir en uppgradering för mig med min One X brakade ihop i somras så lirar på en One S just nu. Orkar inte skicka in min One X på lagning så kommer vänta på SX.

Postad 10 september 2020 - 11:23

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12 317 inlägg
  • 0

Det blir väl inte helt korrekt. De har ju exakt samma CPU, bara att S är klockad 0,1Ghz mer.

Ja, det är samma CPU, en mobil Ryzen 4000 med mindre L3 cache än desktopmodellerna (8MB). Jaguar är en potatis i jämförelse, eller snarare potatismos.

Angående klockfrekvenser så är det variabelt i PS5 med. CPU och GPU kan prioriteras med (förhoppningsvis) konstant strömförbrukning.

Postad 10 september 2020 - 11:54

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 300 inlägg
  • 0

Iaf...på det stora hela så känns det som om MS har tänkt väldigt mkt rätt när det gäller såväl hårdvara, features, tjänster och priser. Hatten av, faktiskt.

Mindre invändning mot att Series S är snäppet mindre kapabel än vad man hoppats och större invändning mot att de inte visat upp så mkt i spelväg. Men det sistnämnda kommer väl.

Nu får det andra laget anstränga sig duktigt för att inte hamna på efterkälken. De kan ju börja med att sätta rätt priser...

edit, såhär 2 år senare:
Ja jäklar, random dude på youtube får helt rätt, hur ofta händer det?

Garanterat en finne. Var en finne som satte Monza podiet.

Postad 10 september 2020 - 12:27

henkess
  • henkess
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Blir såklart en PS5. Xbox series X känns överflödig, då man har en gaming PC.  

Postad 10 september 2020 - 12:35

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2 247 inlägg
  • 5

Blir såklart en PS5. Xbox series X känns överflödig, då man har en gaming PC.  

Läst om killen som gick in på ett cykelforum och postade att cyklar är överflödiga då man har bil? Jag undrade alltid vad han ens gjorde där...  :rolleyes:

Postad 10 september 2020 - 13:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Härligt med EA Play utan extra kostnad till Gamepass.

Ja förutom att de dubblar PC-priset den 17:e för att de "går ut ur betan".

I så fall kanske ni kan ha samma spel på PC som på konsol då om det ska kosta ungefär samma. F-ck! Dagarna med 10 kr gamepass är över.

Postad 10 september 2020 - 13:43

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Blir en uppgradering för mig med min One X brakade ihop i somras så lirar på en One S just nu. Orkar inte skicka in min One X på lagning så kommer vänta på SX.

Dom lagar ju gratis? (Under garanti)

Redigerat av SKIBBE, 10 september 2020 - 13:48.

Postad 10 september 2020 - 18:08

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 300 inlägg
  • 0

https://www.sweclock...ar-5-695-kronor

Billigare än väntat.

Postad 10 september 2020 - 18:22

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

God morgon :D :P

Kom upp på förra sidan igår.  Men håller med, prisvärt! :)

Redigerat av Garrett, 10 september 2020 - 18:24.

Postad 10 september 2020 - 18:28

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 300 inlägg
  • 0
Vadan jag var ju först! :D

Hmm jag var först. Ser bara usd priserna :)

Redigerat av oqvist, 10 september 2020 - 18:30.

Postad 10 september 2020 - 18:59

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
Tips på en bra datorskärm som stödjer allt som series x erbjuder? Känner mig sugen att byta ut min gamla i tid så man är redo. ( kan hända att frugan får "veta" att lillkillen råkat paja min nuvarande så att jag är tvungen att köpa en ny😀)

Postad 10 september 2020 - 19:06

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0
Denna tror jag på https://www.elgigant...v-oled48cx-2020

Postad 10 september 2020 - 19:12

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
Tror den blir för stor😀, sitter bara 50 cm från skärmen.

Postad 10 september 2020 - 19:12

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 756 inlägg
  • 0

Vadan jag var ju först! :D

Hmm jag var först. Ser bara usd priserna :)

GriffDeLaGriff, nämnde det priset i går. Om du backar en sida :D

Men, ja, bra pris :)

Redigerat av Svante Skoog, 10 september 2020 - 19:13.

Postad 10 september 2020 - 19:30

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 300 inlägg
  • 0
48 är helt ok från 50 cm håll så länge den inte går för varm. Får dra ner ljusstyrkan lite :)

Postad 10 september 2020 - 19:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 2

48 är helt ok från 50 cm håll så länge den inte går för varm. Får dra ner ljusstyrkan lite :)

Sitta 50 cm från en 48” skärm låter inte helt behagligt i mina öron. Lär vara löjligt svårt att hålla full koll på hela skärmen samtidigt iaf.

Postad 10 september 2020 - 20:47

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
28-30 tum tänker jag mig. Tar med mig frågan till en annan del av forumet😀

Postad 10 september 2020 - 20:50

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Jag kör 27" det är på gränsen till för stort (skrivbord+skärm) hade 24" innan funka lika bra.

Men bara gå in på prisjakt och filttera efter det du önskar av skärmen och vips så är det bara välja och vraka!

Postad 10 september 2020 - 22:00

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Kör med en billig 4K 28”, känns också rätt stort emellanåt.

Postad 10 september 2020 - 22:37

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 300 inlägg
  • 0

Sitta 50 cm från en 48” skärm låter inte helt behagligt i mina öron. Lär vara löjligt svårt att hålla full koll på hela skärmen samtidigt iaf.

Det är inga problem. Sitter 90 cm från 55" och det är lite dålig fov och inte mycket biokänsla. Blir lite bättre med 48" 50 cm ifrån.
Får inte plats sträcka ut benen så jag kommer inte så mycket närmare. Större ultrawide oled skärm är min dröm dock.

Sällan du fokuserar kamerorna på de yttre delarna dessutom man tittar på det man vill fokusera på.
Sedan så fokusera mot oändligheten ala vr med dess linser är mer vilsamt en stirra på en plattkaka. Men 50 cm är ändå hyfsat enkelt för de flesta ägon att hantera om de läser böcker eller ser på film.

Många spel har jättefåniga dof effekter också för att simulera hur vi ser irl med naturlig fov så det blir blurrigt iaf.

Redigerat av oqvist, 11 september 2020 - 00:09.

Postad 10 september 2020 - 22:45

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1 408 inlägg
  • 0
Tack för svaren boys👍👍. 28tum, 4k och relativt billig eller prisvärd skärm siktar jag på. Frugan vill åka till Ikea och köpa en bäddsoffa och jag vill köpa ett större dator/skrivbord =win win + att på vägen hem så stannar jag på netonet och köper en skärm. Helgen är räddad😀 och jag lovar att inte skriva mer offtopic i denna tråd😘

Postad 11 september 2020 - 00:14

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 300 inlägg
  • 2

4K känns i det närmaste poänglöst på en så futtig skärm som 28". Speciellt om du ska sitta en halvmeter ifrån.

Postad 11 september 2020 - 05:30

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Jag som kör 1080p kan säga att 1440p är nog en najs kompromiss med bild och pris

Update: kan tilläga om någon inte vet. Att köra 1080/1440p med 4k material ger ändå en skarpare bild än om det hade renderats native i 1080/1440p (så hetsen att köpa just en 4K kapabel skärm är inte så viktigt.)

Jag upplever skillnad på min skärm sen jag köpte X, inte i efterhand, då jag inte har något att jämföra med, men alla spel innan X som jag fortsatte köra på X fick en klart skarpare bild. Och det gäller alla spel som renderas högre än 1080p.

Xboxen renderar alltid max, inte som ps pro att man kan välja för att få bättre prestanda.

Redigerat av SKIBBE, 11 september 2020 - 06:47.

Postad 11 september 2020 - 06:23

Garrett
  • Garrett
  • Guru

• 6 980 inlägg
  • 0

Jag som kör 1080p kan säga att 1440p är nog en najs kompromiss med bild och pris

Japp, kör på 27” 1440p till PC, hade 27” 1080p Innan, men det blev för låg upplösning kontra storlek när man sitter så nära... :)

Postad 11 september 2020 - 08:00

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2 830 inlägg
  • 0

Det är inga problem. Sitter 90 cm från 55" och det är lite dålig fov och inte mycket biokänsla. Blir lite bättre med 48" 50 cm ifrån.
Får inte plats sträcka ut benen så jag kommer inte så mycket närmare. Större ultrawide oled skärm är min dröm dock.

Sällan du fokuserar kamerorna på de yttre delarna dessutom man tittar på det man vill fokusera på.
Sedan så fokusera mot oändligheten ala vr med dess linser är mer vilsamt en stirra på en plattkaka. Men 50 cm är ändå hyfsat enkelt för de flesta ägon att hantera om de läser böcker eller ser på film.

Många spel har jättefåniga dof effekter också för att simulera hur vi ser irl med naturlig fov så det blir blurrigt iaf.

Det beror väl till ganska stor roll vad man spelar dessutom, jag tror det skulle bli rätt svårt att hänga med i en match COD om du sitter 50 cm från en 48”. Sitter man bara och spelar singleplayerspel eller spel där man inte konstant behöver ha uppsikt är det en helt annan sak.

4K känns i det närmaste poänglöst på en så futtig skärm som 28". Speciellt om du ska sitta en halvmeter ifrån.

Nej det är inte poänglöst även om 4K gör sig bättre på stora skärmar.

Postad 11 september 2020 - 09:56

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Typiskt att min TV inte stödjer Dolby Vision nu när det är bekräftat att Series S|X kommer få stöd för det.

Hur ser stöd för det ut på skärmar? Eller är det mest aktuellt för oled tv?

Postad 11 september 2020 - 10:17

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Typiskt att min TV inte stödjer Dolby Vision nu när det är bekräftat att Series S|X kommer få stöd för det.

Hur ser stöd för det ut på skärmar? Eller är det mest aktuellt för oled tv?

Ska du ha en skärm med HDR så stiger det mycket i pris. Ej koll på om DV finns hos någon tillverkare

Postad 11 september 2020 - 11:38

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6 756 inlägg
  • 0
Dolby Vision, då är det en tv du ska ha.
HDR är överlag väldigt klent på datormonitor.

Tråkigt att det inte blir DV även på PS5:an...

Postad 11 september 2020 - 12:54

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Texturer ja, nämnde jag inte N64 texturer tidigare i tråden? :)

Poängen är att det fortfarande är 6 GB mindre än Series X. Om du gör ett spel till X som allokerar det mesta av dennes minne, vad drar du ner på för att få spelet att rymmas till S? Mer än upplösningen iaf, vilket man inte kan tro om man lyssnar på MS presentation av S.

Alternativt...så är man jäkligt försiktig med att allokera minne i sitt X spel. Så att man slipper huvudvärk till S versionen. Vilket i praktiken är att S håller tillbaka X.

Nån som sett nån förklaring på hur det märkliga minnet är konfat förresten? Edit: Inser nu, den har en 128 bit buss + en 32 bit buss. Då stämmer matten. Udda, minst sagt...

Id Software: "Skillnaderna mellan Xbox Series X och Series S är besvärliga"

https://www.sweclock...s-ar-besvarliga

ram...

Redigerat av Demon Slayer, 11 september 2020 - 12:54.

Postad 11 september 2020 - 15:00

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

ram...

Ja, undrar vad som egentligen tar plats i ram i spel. Trodde ju lite naivt att det är texturerna och ljud. 

Det är rätt rejäl skillnad i storlek på hårddisken för spel som har separata high res/4k texture packs men det kanske inte avspeglar sig i RAM användning på konsol. På PC så kräver high res texturer att man har mer VRAM så lite så där killgissande trodde jag det var samma på konsol. 

Varierar väl iofs som vanligt stort mellan olika typer av spel och hur de byggt det. 

Redigerat av appel_, 11 september 2020 - 15:00.

Postad 11 september 2020 - 15:06

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0

Ja, undrar vad som egentligen tar plats i ram i spel. Trodde ju lite naivt att det är texturerna och ljud. 

Det är rätt rejäl skillnad i storlek på hårddisken för spel som har separata high res/4k texture packs men det kanske inte avspeglar sig i RAM användning på konsol. På PC så kräver high res texturer att man har mer VRAM så lite så där killgissande trodde jag det var samma på konsol. 

Varierar väl iofs som vanligt stort mellan olika typer av spel och hur de byggt det. 

Jag är väldigt dålig på minnesarkitektur, här är Pacman chef, men det ser ju ut som de 2GB blir lite samma roll som system-RAM i en PC (men här stort sett enbart för OS) och de 8 är för grafik och "skyfflande av datan til skärmen". Hade bandbredden vart större så kunde dom i teorien frigöra dessa 2 til spel (då inte OS behövs i samma utsträckning) och så ladda OS från SSD när det behövs, men då bandbredden är så liten så vil det kanske inte hjälpa alls?

Men som sagt nu är jag på lite djupt vatten.

Postad 11 september 2020 - 15:53

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

ram...

Låter ju inte alls bra det här. Det är ju inte bara denna person som har invändningar mot Series S, även folk från Remedy och Infinity Ward uttrycker oro. Så Series S kommer bli en bromskloss hela denna generation, vilket ju också påverkar PS5 på multiformatspel. Så farhågorna vissa haft angående att en svagare maskin sätter ribban visar sig vara sanna. Rent instinktivt tycker jag MS ska skrota Series S omgående, men det lär väl inte hända. Taktiken som Sony har med två identiska nextgen maskiner där budgetversionen endast saknar skivläsare känns mer och mer rätt. Om vissa nextgen spel utvecklas separat till Xbox och PS5 så kan det ju faktiskt bli att PS5 versionen blir överlägsen Series X versionen. Tyvärr så är det väl oftast Series S som lägger ribban. Riktigt tråkigt det här, men jag kommer köpa båda på release i alla fall (Series X och PS5).

Edit: Tragiskt också att Series S inte kommer att kunna köra X enhanced versioner av Xbox One spelen då den har för lite RAM. Sanslöst ändå att Series S inte klarar detta och att Xbox One X har mer RAM. Så Xbox One spelen kommer att rulla i typ 800p - 900p på Series S. Det känns verkligen inte som att Series S är nextgen alls. 

Redigerat av Agaton, 11 september 2020 - 16:20.

Postad 11 september 2020 - 16:30

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 696 inlägg
  • 0
Om Series S säljer dåligt kanske MS skrotar den, annars lär dom inte göra så. Tycker Series S skulle ha legat kring 7-8 Tflops i styrka, 4 är ju sämre än nuvarande generation rent specfikationsmässigt och man kan undra hur MS verkligen tänkte, känns som Series S var på ritbordet före One X. Nej man ka hoppas MS gör om och gör rätt, annars lär det komma massa patchar till SX istället för att göra spelen bra från början.

Postad 11 september 2020 - 16:37

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Hur de tänkt är inte svårt att tänka ut. Modern elektronik är dyrt och skalar långsammare i tiden än förr. Detta samtidigt som pengarna ligger kunder som köper spel och tjänster. Desto fler kunder desto mer klirr i kassan. Hur får man många kunder? Genom att låta iköpsporten vara låg. Med dyr elektronik så betyder det enkelt teknik och vips så är S född.

Tycker som sagt Series S är en bra ide i sig, det är bara det att de lagt sig en nivå för lågt. That $299 baby...

Postad 11 september 2020 - 16:57

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Ja, MS mål är väl att tjäna så mycket pengar dom kan, inte att driva next gen så hårt dom kan.

Men mitt tvekande mellan s och x är ju besvarat, blir ju SX utan tvekan.

Postad 11 september 2020 - 17:37

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Ja, MS mål är väl att tjäna så mycket pengar dom kan, inte att driva next gen så hårt dom kan.

Samtidigt blir det ju lite ironiskt då att dom skryter om sin "most powerful console" (Series X) och inte ska driva next gen så hårt dom kan. 

Postad 11 september 2020 - 17:39

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0
Är väl som att köpa en snabb bil, den kan köra i 300 km/h men finns inga vägar som man kan köra så fort, men det är ändå ett starkt säljargument med stor motor.

Postad 11 september 2020 - 18:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Tycker som sagt Series S är en bra ide i sig, det är bara det att de lagt sig en nivå för lågt. That $299 baby...

299 är rätt men de kunde ha gjort den lite biffigare och tagit den ekonomiska smällen (ännu mer).

Men de måste ju ha tänkt på detta innan de verkställde planen. Bör ju ha pratat med utvecklare om detta innan. Få se hur det utspelar sig i slutändan, DF-testerna blir intressanta.

Postad 11 september 2020 - 20:11

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2 517 inlägg
  • 1
Jag tror problemet är överdrivet. Ingen trodde väl att raytracing skulle vara lika tillgängligt i series s? Sänk upplösningen och döda den funktionen sen tror jag de kommit långt. Jag killgissar såklart, men med mycket tur ;)

Dessutom, Witcher 3 kör på Switch men jag hörde ingen gnälla på grafiken i det på Xbox One X när det släpptes.

Mic drop!

PS. Trodde aldrig att jag skulle försvara Microsoft i Xbox delen av forumet ;)

Postad 11 september 2020 - 20:51

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10 300 inlägg
  • 0

Är väl som att köpa en snabb bil, den kan köra i 300 km/h men finns inga vägar som man kan köra så fort, men det är ändå ett starkt säljargument med stor motor.

Finns inga hastighetsbegränsningar i spelvärldar dock så du kan utan problem köra med raketmotor :)

Postad 11 september 2020 - 21:30

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

299 är rätt men de kunde ha gjort den lite biffigare och tagit den ekonomiska smällen (ännu mer).

Men de måste ju ha tänkt på detta innan de verkställde planen. Bör ju ha pratat med utvecklare om detta innan. Få se hur det utspelar sig i slutändan, DF-testerna blir intressanta.

Problemet är att det blir väldigt spekulativt. Det är svårt att veta om utvecklarna, i en värld där S inte finns, hade tagit andra design beslut.

Vi har bara ett facit, ett facit där Series S finns.

Postad 11 september 2020 - 21:37

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

• 4 889 inlägg
  • 0
Vi kommer ju se om Sonys spel drar ifrån då.

Postad 11 september 2020 - 21:58

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0
Någon på Id som inte uppskattade den tweeten som nu verkar vara borta. 🤔

Postad 11 september 2020 - 22:14

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5 338 inlägg
  • 0

Finns inga hastighetsbegränsningar i spelvärldar dock så du kan utan problem köra med raketmotor :)

SS sätter ju farten, det jag med menade. Men SX kan sälja på kraft ändå...

Vi kommer ju se om Sonys spel drar ifrån då.

Spelen designas väl multiplatform så SS lär väl hålla tillbaka alla platformar?

Postad 11 september 2020 - 22:36

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Problemet med SS är överdrivet, dom kommer lära sig båda maskinerna. Det största problemet är att 1TB extra kommer kosta 2500 här i Sverige...

Postad 11 september 2020 - 22:40

appel_
  • appel_
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

Nu är det givetvis inte så enkelt, men för många spel så behöver det inte bli så stor skillnad annat än upplösning eftersom CPUn är i det närmaste samma i S och X. Många spel på S kommer troligtvis köra i 1080p vilket är 1/4 så många pixlar som 4k och mellan tummen och pekfingret är S 1/3 så snabb som X. Vad jag läst innan så var det ju mycket snack om att det var just de långsamma CPUerna som ställde till det i nuvarande generation vilket satte jobbiga begränsningar för en del typer av spel. 

Kanske bara är det långsammare minnet i Series S som ställer till det. Vi får väl se helt enkelt när olika cross platform spel kan testas på respektive platform. 

Postad 12 september 2020 - 00:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Dessutom, Witcher 3 kör på Switch men jag hörde ingen gnälla på grafiken i det på Xbox One X när det släpptes.

Har du hört någon gnälla på Halo: Infinite grafiken då ;)? Det tog några år innan Witcher kom på Switch, om de var tvungna att släppa samtidigt hade det vart en annan femma.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.