Redigerat av Unregisteredb7bdb1f7, 21 January 2008 - 19:45.
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 21 January 2008 - 19:42
Postad 21 January 2008 - 19:45
Du måste fixa det med alla vapen.Har klarat 3-4 av vapnen både 150 head och vanliga flera gånger bara haft pistolen i guld
Ex Assault.
M16, 150 + 150 head
AK47. 150 + 150 head
M4, 150 + 150 head
G3, 150 + 150 head
M14, 150 + 150 head
G36c, 150 + 150 head
MP44, 150 head
....sen har du en AK47 i guld.
Ganska segt med andra ord.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 21 January 2008 - 19:45.
Postad 22 January 2008 - 09:08
BTW, vem var den kvinliga MHB liraraen igår?
Visste inte vi hade kvinnliga medlemmar här som dessutom tycker om att sitta med CoD4
Om det var en kvinnlig röst som skrek mordiskt, var det säkert min sambo som primare skriver
Er som jag( och hon) har spelat med de senaste dagarna har ni säkert hört saker som, "det där var så ett headshot" och "dö, dööö!" Vi har nämligen vart ute efter 150 headshots med P90 och red tiger camo. Och igår fick vi det och det var världens besvikelse! Fulaste camot ever!
Postad 22 January 2008 - 09:52
Jag visste inte att det var en skönhetstävling.Och igår fick vi det och det var världens besvikelse! Fulaste camot ever!
Spelade blandade matcher igår och tror inte en enda match gick som jag ville. Träffade ingenting och kände mig allmänt yr och ofokuserad med noll taktik.
Märks att man haft en veckas uppehåll, nya försök ikväll.
Postad 22 January 2008 - 10:16
Jag visste inte att det var en skönhetstävling.Och igår fick vi det och det var världens besvikelse! Fulaste camot ever!
Det är det inte men efter 150 headshots vill man gärna ha ett litet pris, det tar ju ett tag att komma upp till den siffran.
Postad 22 January 2008 - 10:21
Var du tvungen att berätta det där?? Nu måste jag ju fixa det med!!!Du måste fixa det med alla vapen.Har klarat 3-4 av vapnen både 150 head och vanliga flera gånger bara haft pistolen i guld
Ex Assault.
M16, 150 + 150 head
AK47. 150 + 150 head
M4, 150 + 150 head
G3, 150 + 150 head
M14, 150 + 150 head
G36c, 150 + 150 head
MP44, 150 head
....sen har du en AK47 i guld.
Ganska segt med andra ord.
:-)
Postad 22 January 2008 - 10:26
jag har tänkt på att du inte varit online på ett tag, när jag såg dig i går...Jag visste inte att det var en skönhetstävling.Och igår fick vi det och det var världens besvikelse! Fulaste camot ever!
Spelade blandade matcher igår och tror inte en enda match gick som jag ville. Träffade ingenting och kände mig allmänt yr och ofokuserad med noll taktik.
Märks att man haft en veckas uppehåll, nya försök ikväll.
Hoppas att du har haft trevligare saker för dig!
Postad 22 January 2008 - 12:00
Hehe, ja. Jag tror inte jag gjort 150 headshots med någon bössa ännu, och har ändå 19.000 kills nu. Har å andra sidan inte satsat på det heller. Sen kanske jag skjuter folk i knäna för mycket.Det är det inte men efter 150 headshots vill man gärna ha ett litet pris, det tar ju ett tag att komma upp till den siffran.
När jag prestigat klart ska jag dock satsa på det.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 January 2008 - 12:00.
Postad 22 January 2008 - 12:12
Hehe, ja. Jag tror inte jag gjort 150 headshots med någon bössa ännu, och har ändå 19.000 kills nu. Har å andra sidan inte satsat på det heller. Sen kanske jag skjuter folk i knäna för mycket.Det är det inte men efter 150 headshots vill man gärna ha ett litet pris, det tar ju ett tag att komma upp till den siffran.
![]()
Ja, jag tycker inte att de challenges är riktigt motiverande att klara av. Men som du skriver, när man har prestigat 10 gånger lär man satsa på alla challenges.
Postad 22 January 2008 - 12:55
Jo, en del av de challenges som finns är kanske inte så rimliga att satsa på. Snarare är det kanske så att man råkar klara av dem.Hehe, ja. Jag tror inte jag gjort 150 headshots med någon bössa ännu, och har ändå 19.000 kills nu. Har å andra sidan inte satsat på det heller. Sen kanske jag skjuter folk i knäna för mycket.Det är det inte men efter 150 headshots vill man gärna ha ett litet pris, det tar ju ett tag att komma upp till den siffran.
![]()
Ja, jag tycker inte att de challenges är riktigt motiverande att klara av. Men som du skriver, när man har prestigat 10 gånger lär man satsa på alla challenges....kommer ta en evighet innan man fixar alla, om det överhuvudtaget är möjligt
![]()
Spoiler:
Postad 22 January 2008 - 13:00
Jag fixade den med lite tur på en Oldcore match. Synd att de tagit bort det läget dock...Spoiler:
Spoiler
Postad 22 January 2008 - 13:04
Coolt, grattis! Men gick du verkligen in för att fixa den?Jag fixade den med lite tur på en Oldcore match. Synd att de tagit bort det läget dock...Spoiler:
Spoiler
Postad 22 January 2008 - 13:12
Nä ren flax. Har för mig att jag hoppade runt. Men det är ogjort nu då jag gått prestige sen dess..Coolt, grattis! Men gick du verkligen in för att fixa den?
Postad 22 January 2008 - 13:18
Fortfarande ingen patch i sikte? Dvs. du kan fortfarande inte lira med oss andra, väl?Nä ren flax. Har för mig att jag hoppade runt. Men det är ogjort nu då jag gått prestige sen dess..Coolt, grattis! Men gick du verkligen in för att fixa den?
Postad 22 January 2008 - 13:49
frågan är om det är en patch som behövs eller om det är något annat? Hoppas att det löser sig i alla fall SNART!!!Fortfarande ingen patch i sikte? Dvs. du kan fortfarande inte lira med oss andra, väl?Nä ren flax. Har för mig att jag hoppade runt. Men det är ogjort nu då jag gått prestige sen dess..Coolt, grattis! Men gick du verkligen in för att fixa den?
Redigerat av Numero1, 22 January 2008 - 13:50.
Postad 22 January 2008 - 13:52
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 January 2008 - 13:53.
Postad 22 January 2008 - 14:09
Jag kommer förmodligen spela hela kvällen.
Från ca 18 tills jag stupar i soffan.
Postad 22 January 2008 - 14:17
Jag kommer förmodligen att vara inne från 21-22 och ett par timmar framåt. Kör gärna ihop om vi får invites att lira. Har inte gått något vidare för mig att joina de senaste gångernaHur många är på att lira ikväll?
Jag kommer förmodligen spela hela kvällen.
Från ca 18 tills jag stupar i soffan.
Men, som sagt jag är gärna med ikväll, om inte sambon kräver annat...
Postad 22 January 2008 - 14:19
Jag fixade den med lite tur på en Oldcore match. Synd att de tagit bort det läget dock...Spoiler:
Spoiler
Jag har också lyckats klara den, hoppade ut igenom fönstret på banan med helikoptern i mitten, och tog två som låg vid flagga B. Lirar ikväll jag också. 22-01
Redigerat av Unregistereda1381774, 22 January 2008 - 14:20.
Postad 22 January 2008 - 14:27
Måste man ta två personer under en "flygning"
Postad 22 January 2008 - 14:33
Gött! Då är det bara att börja ladda headsetet när man kommer hem.
Måste man ta två personer under en "flygning"eller kan det vara vid två olika tillfällen?
Ska vara 2 samtidigt, om man skulle använda RPG så är det ganska lätt att fixa 2 kills samtidigt vid t.ex domination & headquarters.
Postad 22 January 2008 - 14:52
Men den räknas inte med Explosives väl?Gött! Då är det bara att börja ladda headsetet när man kommer hem.
Måste man ta två personer under en "flygning"eller kan det vara vid två olika tillfällen?
Ska vara 2 samtidigt, om man skulle använda RPG så är det ganska lätt att fixa 2 kills samtidigt vid t.ex domination & headquarters.
Har för mig att jag läste det iaf.
Men RPG kanske räknas men inte granat insatsen?
Postad 22 January 2008 - 15:31
Postad 22 January 2008 - 15:37
Postad 22 January 2008 - 15:45
Postad 22 January 2008 - 19:34
Känner igen detJag hoppas hinna lira lite ikväll... Har dock haft lite problem med att tacka ja till invites, får bara felmeddelande eller server full...
Men hoppas kunna lira lite med er ikväll med..
kommer väl in mellan 22-23 nån gång skulle jag tro
Postad 22 January 2008 - 20:21
Postad 22 January 2008 - 22:44
Alla kör inte med headset. Jag gör.Jag är gärna med idag
kommer bli första gången jag spelar "seriöst" med er på COD4. Har bara spelat med nån enstaka person nångång tidigare.. Ni använder headset allihopa eller?
Kommer att spela snart igen...vid 23 ev.
samma här :-(Jag hoppas hinna lira lite ikväll... Har dock haft lite problem med att tacka ja till invites, får bara felmeddelande eller server full...
Postad 23 January 2008 - 07:16
Jag hoppas hinna lira lite ikväll... Har dock haft lite problem med att tacka ja till invites, får bara felmeddelande eller server full...
Kom med tillslut igår synd bara att jag var tvungen att åka och hämta frugan på jobbet efter bara en runda.
Men tack för alla invites, blir nog ganska mycket spel fre,lör kväll hoppas på återseende!
Postad 23 January 2008 - 08:16
Sänkte min k/d igår, första gången det hände
Postad 23 January 2008 - 08:37
Märktes verkligen att man inte spelat den senaste veckan.
Postad 23 January 2008 - 08:39
Postad 23 January 2008 - 09:03
Surt att jag aldrig kan komma in....:-(Tack för lite roligt spel och invites igår Kajoh.
Några teorier om varför det inte funkar???
1) Kan det ha något med brandväggen att göra? I så fall borde det ju inte funka ibland....iofs har det inte funkat på flera veckor nu för mig...Dessutom kunde jag inte spela online överhuvudtaget under en kvart i går....
Ni som har problem, hur har ni kopplat? Jag har en trådlösrouter (med dubbla brandväggar) som connectar med PS3an.
2) Kan det vara så att de som invitar mig till ett spel som någon annan har initierat (agerar dennes PS3 server då, tro?) och jag inte har med denna person på min friendlist så blir jag blockad?
3) Är det lättare om man är i lobby mode och när alla har kommit in så söker man spel....
4) Kan det vara så att någon annan hinner ansluta innan jag hinner bli connectad?? (trots att jag accepterar på direkten!)
Vad tror ni om dessa teorier??
Redigerat av Numero1, 23 January 2008 - 09:09.
Postad 23 January 2008 - 09:10
Jag kan direkt svara på 3an. Det är bättre om alla är i lobbyn innan man söker efter ett lir. Om inte finns det risk för att den som blir sent inbjuden inte kommer med i samma lag som resten av gänget. Och att servern kanske hinner bli full innan personen har hunnit accepterat inbjudan.
Men att personer faller bort när man joinar ett lir förstår jag inte... där är det något som spökar!
Postad 23 January 2008 - 11:27
Postad 23 January 2008 - 12:51
eldoro, det gick bra för oss nyss
Ibland hamnar man i sånt sjukt oflyt så det finns inte. Ingenting stämmer!
Hehe, jag förstår vad du menar.
Igår hamnade jag som motståndare mot ett lag med samma clan tag, liten j*la bana med en massa containrar (ni förstår säkert vilken jag menar). Efter ett tags spelande hade de placerat ut sig så att de täckte all spawn platser. Så jag dog ca 5-10ggr utan att hinna röra på mig.
Man blir lätt frustrerad…
Postad 23 January 2008 - 13:10
Oerhört tröttsamt att det ska krångla hela tiden, först blir man glad för att man är 9 pers till groundwar, sen blir man irriterad över att man helt plötsligt bara är 7 när det väl ska dra igång för att sen skrika rakt ut när "host ended game" eller connection-problem uppstår!
Annars är det skitkul!
Synd bara att man är så jäkla dålig, det går alltid extra dåligt dessutom när jag spelar med MHB, hoppas ni inte blir arga på mig när jag drar ner laget i skiten med mina låga kills och höga deaths... lol
Men helt ärligt känns det som att man ibland är lite efter alla andra hur snabb man än är, som i vissa exempel när man i god tid ser sin motståndare, skjuter rakt på och drar med kniven, motståndaren skjuter ETT skott och du är död, sen när man ser det ur sin banemans ögon så skjuter man NOLL skott, ingen kniv dras samt att man ibland inte ens är vänd åt rätt håll???
Vi kör väl ikväll igen?!
Redigerat av Dr. Death, 23 January 2008 - 13:12.
Postad 23 January 2008 - 13:20
Surt att jag aldrig kan komma in....:-(Tack för lite roligt spel och invites igår Kajoh.
1) Kan det ha något med brandväggen att göra? I så fall borde det ju inte funka ibland....iofs har det inte funkat på flera veckor nu för mig...Dessutom kunde jag inte spela online överhuvudtaget under en kvart i går....
Ni som har problem, hur har ni kopplat? Jag har en trådlösrouter (med dubbla brandväggar) som connectar med PS3an.
2) Kan det vara så att de som invitar mig till ett spel som någon annan har initierat (agerar dennes PS3 server då, tro?) och jag inte har med denna person på min friendlist så blir jag blockad?
3) Är det lättare om man är i lobby mode och när alla har kommit in så söker man spel....
4) Kan det vara så att någon annan hinner ansluta innan jag hinner bli connectad?? (trots att jag accepterar på direkten!)
Provat o följa dessa tips: http://www.infinityw...hp?topic=9413.0 ?
Postad 23 January 2008 - 13:59
Då kanske det vore bra om vi på forumet kan bestäma vem som bjuder in och kanske vilken tid som det är tänkt att starta så kan vi samordna lite bättre och de som kommer senare vet vem de skall vänta på att få inbjudan ifrån...Roligt spel igår! Det gick sisådär. Man märker att man har blivit bortskämd efter att man har använt P90n. Nu när man har börjat om på en till runda har man inte godbitar som det vapnet. Fast AK-47an med stopping power är inte fyskam
Jag kan direkt svara på 3an. Det är bättre om alla är i lobbyn innan man söker efter ett lir. Om inte finns det risk för att den som blir sent inbjuden inte kommer med i samma lag som resten av gänget. Och att servern kanske hinner bli full innan personen har hunnit accepterat inbjudan.
Men att personer faller bort när man joinar ett lir förstår jag inte... där är det något som spökar!
Vad tror ni om det upplägget??
Tack, får kolla länken hemma...Surt att jag aldrig kan komma in....:-(Tack för lite roligt spel och invites igår Kajoh.
Provat o följa dessa tips: http://www.infinityw...hp?topic=9413.0 ?
Jag är på!!!Ja, tack för igår och tack primare2 för alla invites, synd att det skulle behövas så många bara..
![]()
Oerhört tröttsamt att det ska krångla hela tiden, först blir man glad för att man är 9 pers till groundwar, sen blir man irriterad över att man helt plötsligt bara är 7 när det väl ska dra igång för att sen skrika rakt ut när "host ended game" eller connection-problem uppstår!
Annars är det skitkul!
Synd bara att man är så jäkla dålig, det går alltid extra dåligt dessutom när jag spelar med MHB, hoppas ni inte blir arga på mig när jag drar ner laget i skiten med mina låga kills och höga deaths... lolBara att kämpa vidare och hoppas på att man blir bättre..
Men helt ärligt känns det som att man ibland är lite efter alla andra hur snabb man än är, som i vissa exempel när man i god tid ser sin motståndare, skjuter rakt på och drar med kniven, motståndaren skjuter ETT skott och du är död, sen när man ser det ur sin banemans ögon så skjuter man NOLL skott, ingen kniv dras samt att man ibland inte ens är vänd åt rätt håll???
Vi kör väl ikväll igen?!
Postad 23 January 2008 - 16:52
Får se om man får lite tid över ikväll att spela med er lite!
Psn : Henkebenke
Postad 23 January 2008 - 17:02
När jag körde en match igår så dök jag på¨en motståndare som stod med sidan/ryggen mot mig helt stilla. Siktade in mig i skallen och då säger det bara pang och jag dör ??
Enligt killcam lyckades han vända på sig på 0,1 sekund 90 grader med perfekt sikte på min skalle...
Postad 23 January 2008 - 17:08
Postad 23 January 2008 - 17:33
Kanske att man kan vända på sig så fort om man har känsligheten på max. Men jag tvivlar på det. I killcam påminde det om en aimbot.Han kanske hörde när du kom? Eller dom kanske hade UAV aktiv? Sen att han träffar din skalle är väl säkert mest tur
Förmodligen var det bara nätverkslagg så han egentligen vänd åt mitt håll, eller var på väg åt mitt håll.
Postad 23 January 2008 - 18:04
Ja det där var fan det värsta jag varit med om, fast dom där grabbarna kunde sin sak.eldoro, det gick bra för oss nyss
Jag och Primare tog redig revanch lite senare, tror inte vi förlorade en enda match!
Redigerat av Unregistereda1381774, 23 January 2008 - 18:10.
Postad 23 January 2008 - 18:19
Ja det där var fan det värsta jag varit med om, fast dom där grabbarna kunde sin sak.eldoro, det gick bra för oss nyss
Jag och Primare tog redig revanch lite senare, tror inte vi förlorade en enda match!
Nej det gick bra i förmiddags.....doro var i storform........
Postad 23 January 2008 - 22:22
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
43 bilder
216 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?