Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 16 juli 2008 - 09:59

bekkman
  • bekkman
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Vi får väl se om det kommer in några till Telia idag. Vi är säkert ett stort gäng som hoppas på det.

Är inte det bara ett obekräftat rykte?

Postad 16 juli 2008 - 10:20

Unregistered4c7019b2
  • Unregistered4c7019b2
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Fortfarande inga iPhone i min lokala Teliabutik, fortfarande kan de inget säga om någon framtida leverans. Hoppas att de kommer in imorgon eller på fredag i varje fall så att man har den till helgen.

Postad 16 juli 2008 - 10:40

oxyerol
  • oxyerol
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Pratade precis med Telia. (90200, Så ta detta med en nypa salt :D

Det var nu definitivt att det inte kommer några fler leveranser innan augusti.
Surt sa räven.
Har även försökt att få reda på hur länge de sitter på ensamrätten.
Svaret jag fick tolkade jag som att Telia kommer att ha ensamrätt i 1 år men att det kommer gå att köpa med Halebop någon gång innan det året har gått.
Får väl se vad som stämmer....

Postad 16 juli 2008 - 10:53

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Pratade precis med Telia. (90200, Så ta detta med en nypa salt :D

Det var nu definitivt att det inte kommer några fler leveranser innan augusti.
Surt sa räven.
Har även försökt att få reda på hur länge de sitter på ensamrätten.
Svaret jag fick tolkade jag som att Telia kommer att ha ensamrätt i 1 år men att det kommer gå att köpa med Halebop någon gång innan det året har gått.
Får väl se vad som stämmer....

Riktigt riktigt surt!! Norska Netcom verkar ha fått sina utlovade nya leveranser idag och de kommer få in nya varje onsdag klockan 10. Hade verkligen Telia underskattat svenskarna så?

Jaja... bara att lägga längtan på is och fokusera på annat så länge. Hoppas dock att Telia ser till att få in en REJÄL leverans i augusti så att de täcker samtliga förhandsbeställningar.

Så här i efterhand ångrar jag att jag inte ställde mig och köade för att få tag i ett exemplar. Hade varit grymt att ha med en iPhone på semestern i sommar.

EDIT: Stavfel

Redigerat av Unregisterede2f66bdc, 16 juli 2008 - 10:55.

Postad 16 juli 2008 - 11:08

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

• 4 905 inlägg
  • 0

Ge mig lite mer iPhoneinfo!

Varsågod!

Själv sitter jag tålmodigt på att telia skall ringa om min bokade Iphone. Tänker köpa den med Max 25 abonnenmanget då det passar mig utmärkt. Får 5000 sms varje månad och månadskostnaden på abbonemanget är ynka 49 kronor i månaden. Lägger sedan på fri surf och hamnar då på 248 kronor i månaden. Då har jag alltså i princip gratis sms samt obegränsat surf. Mycket mer prisvärt än iMini enligt mig! :D

Mvh
AlexanderE

Postad 16 juli 2008 - 11:59

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
Jag fick just ett SMS från en Telia-butik i närheten där de fått in en ny leverans och jag kan hämta en 8GB iPhone + att jag idag fick en paketavi och har ännu en iPhone att hämta ut på min ICA-butik :D (Beställt från Telia.se). Eftersom jag själv redan har en ska min lillebror få telefonen som ligger på ICA och den andra ska jag genast ringa och säga att de får sälja till någon annan :)

Redigerat av tommydl, 16 juli 2008 - 12:00.

Postad 16 juli 2008 - 12:03

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Detta låter lovande. Det är de här nyheterna man vill höra:P

Postad 16 juli 2008 - 12:33

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Varsågod!

Själv sitter jag tålmodigt på att telia skall ringa om min bokade Iphone. Tänker köpa den med Max 25 abonnenmanget då det passar mig utmärkt. Får 5000 sms varje månad och månadskostnaden på abbonemanget är ynka 49 kronor i månaden. Lägger sedan på fri surf och hamnar då på 248 kronor i månaden. Då har jag alltså i princip gratis sms samt obegränsat surf. Mycket mer prisvärt än iMini enligt mig! :D

Mvh
AlexanderE

Dock blir ju kontant priset på luren ganska högt.

Postad 16 juli 2008 - 12:35

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Jag fick just ett SMS från en Telia-butik i närheten där de fått in en ny leverans och jag kan hämta en 8GB iPhone + att jag idag fick en paketavi och har ännu en iPhone att hämta ut på min ICA-butik :) (Beställt från Telia.se). Eftersom jag själv redan har en ska min lillebror få telefonen som ligger på ICA och den andra ska jag genast ringa och säga att de får sälja till någon annan :)

Är det säkert att de fått in en ny leverans så att det inte var de mobilerna som fanns i lager under fredagen då du beställde från websidan?! :D

Postad 16 juli 2008 - 12:40

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Är det säkert att de fått in en ny leverans så att det inte var de mobilerna som fanns i lager under fredagen då du beställde från websidan?! :D

Ja den jag fått via posten beställde jag kl 00:56 på fredag, så det var säkert en telefon från första leveransen. Dock så hade jag även en bokning i butik och butiken fick en ny leverans idag. Båda är dock på 8GB och som alla vet så var/är det mindre efterfrågan på dem. Butiken i fråga är den i Luleå.

Redigerat av tommydl, 16 juli 2008 - 12:40.

Postad 16 juli 2008 - 12:43

Unregisterede2f66bdc
  • Unregisterede2f66bdc
  • Användare

• 231 inlägg
  • 0

Ja den jag fått via posten beställde jag kl 00:56 på fredag, så det var säkert en telefon från första leveransen. Dock så hade jag även en bokning i butik och butiken fick en ny leverans idag. Båda är dock på 8GB och som alla vet så var/är det mindre efterfrågan på dem. Butiken i fråga är den i Luleå.

Okej... då får vi som beställde något senare vänta några veckor till. Grattis till din nya telefon! :D

Postad 16 juli 2008 - 12:47

Unregistered863154f7
  • Unregistered863154f7
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
jag beställde en 8g Iphone i fredags vid 15.00 tiden från telia.se o den är på väg.. :D så 8gb verkar dom haft kvar länge på fredagen:)

Postad 16 juli 2008 - 13:07

Kortskägg
  • Kortskägg
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Kan inte höja volymen vid telsamtal speciellt mkt, det hörs dåligt trots att jag försöker höja med knappen på sidan under själva samtalet. För övr helt OK då man lyssnar på musik i lurarna och via högtalaren. Någon som har samma bekymmer??

Postad 16 juli 2008 - 13:22

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

• 4 905 inlägg
  • 0

Dock blir ju kontant priset på luren ganska högt.

Visst blir den ett par lappar dyrare men totalt sett så kommer det inte skilja speciellt mycket. Och eftersom jag smsar väldigt mycket ( uppemot 2000 sms/mån) så tjänar jag in det med detta abonnemanget. Skulle jag sedan resa utomlands någon gång så kan jag också bara ta bort fri surf för 199/mån just vid det tillfället och då betalar jag bara 49 kronor för den månaden. :D

Mvh
AlexanderE

Postad 16 juli 2008 - 15:12

Unregistered31523d77
  • Unregistered31523d77
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Hur för man över musik till iphonen via Itunes? blir inte klok på det :D

Postad 16 juli 2008 - 15:17

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Hur för man över musik till iphonen via Itunes? blir inte klok på det :D

1) Lägg till musik till iTunes genom att dra låtarna/mapparna till iTunes Musik-bibliotek.
2) Anslut din telefon till datorn
3) Klicka på din telefon i iTunes och se till att det är inställt att synka alla låtar eller den spellistan du la låtarna i.
4) Klicka på "Synkronisera" och låt den köra på.
5) Klart.

Redigerat av zinned78, 16 juli 2008 - 15:17.

Postad 16 juli 2008 - 15:24

Unregistered31523d77
  • Unregistered31523d77
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0
Jo men om jag vill ha vissa låtar bara inte hela listerna som ligger i itunes?

Postad 16 juli 2008 - 15:27

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Jo men om jag vill ha vissa låtar bara inte hela listerna som ligger i itunes?

Skapa en egen playlist med bara de låtarna du vill ha, välj sedan att bara synca den playlisten. :D

Postad 16 juli 2008 - 15:29

Kortskägg
  • Kortskägg
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Är det verkligen bara jag som har problem med låg volym i telefonhögtalaren vid vanliga samtal??? Kanske testa återställning??

Postad 16 juli 2008 - 15:51

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0
Hittade en intressant sida för de som är intresserade av egna ringsignaler.

Postad 16 juli 2008 - 16:04

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0
Ett annat hett tips är : http://www.polyphone.se

Helt gratis signaler i mp3-format, de har en väldig massa! :D

Edit: Tillägg

Till något annat, har ingen av er lyckats hitta någon lämplig bilhållare? Gärna en med sugpropp för instrumentpanelen/vindrutan. Någon?

Redigerat av zinned78, 16 juli 2008 - 16:40.

Postad 16 juli 2008 - 16:51

JonIIx
  • JonIIx
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som inte kan se sitt Fast pris avtal om man loggar in på Telias hemsida? Jag har letat som en tok men hittar det inte, så jag funderar om jag sitter och surfar men inte har fri surf liksom..

Postad 16 juli 2008 - 17:27

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Är det någon mer än jag som inte kan se sitt Fast pris avtal om man loggar in på Telias hemsida? Jag har letat som en tok men hittar det inte, så jag funderar om jag sitter och surfar men inte har fri surf liksom..

Jag kan inte heller se det men jag har fått både SMS och papper hemskickat om Telia Homerun och mitt användarnamn samt lösenord dit så det ska inte vara några problem. Jag skulle ju inte fått den infon om jag inte hade tilläggstjänsten för fri datatrafik.

Ingen som har tips på en bra bilhållare för sin iPhone?

Postad 16 juli 2008 - 17:37

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Ingen som har tips på en bra bilhållare för sin iPhone?

FlexPED kanske.

Postad 16 juli 2008 - 18:17

thewall
  • thewall
  • Lärjunge

• 381 inlägg
  • 0
Finns det något spamfilter inbyggd i mail programmet? Får alldeles för mycket skräp där, vanliga mailen på min macbook pro fixar ju det men tydligen inte Iphone.

Postad 16 juli 2008 - 19:31

bekkman
  • bekkman
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Är det sant att butikerna fått en andra lev? Kan någon vänlig själ bekräfta eller dementera uppgifterna? :D(västerviksbutiken?)

Postad 16 juli 2008 - 20:04

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Är det sant att butikerna fått en andra lev? Kan någon vänlig själ bekräfta eller dementera uppgifterna? :D(västerviksbutiken?)

Som jag sade några poster upp så fick butiken i Luleå in en andra leverans idag. Kanske finns fler som kan bekräfta?

Postad 16 juli 2008 - 20:26

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Ett annat hett tips är : http://www.polyphone.se

Helt gratis signaler i mp3-format, de har en väldig massa! :D

annars kan du ju klippa en mp3 å sen göra den till aac via itunes å sen Döpa om filen från m4a till m4r så har ni ringsignalen klar:)

Postad 16 juli 2008 - 20:29

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

annars kan du ju klippa en mp3 å sen göra den till aac via itunes å sen Döpa om filen från m4a till m4r så har ni ringsignalen klar:)

Absolut, men om vill ha ett mer automatiserat sätt så börjar det ju iaf dyka upp lite alternativ.

Postad 16 juli 2008 - 20:56

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

1) Lägg till musik till iTunes genom att dra låtarna/mapparna till iTunes Musik-bibliotek.
2) Anslut din telefon till datorn
3) Klicka på din telefon i iTunes och se till att det är inställt att synka alla låtar eller den spellistan du la låtarna i.
4) Klicka på "Synkronisera" och låt den köra på.
5) Klart.

Om man inte orkar göra på detta viset finns det ett enkelt sätt med, bara klicka i "Hantera musik och videor manuellt" på Sammanfattningssidan, sen kan man dra in musik från biblioteket eller från valfri mapp i windows till iPhone-ikonen.
Men då syncar den inte längre mappar med musik.

Postad 16 juli 2008 - 21:02

ozzon
  • ozzon
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Någon som orkar förklara hur man får igång remote programet man kan ladda hem från appstore? har lagt in det på telefonen men det hånder inget i itunes, vart ska man skriva in koden?

Postad 16 juli 2008 - 21:11

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Någon som orkar förklara hur man får igång remote programet man kan ladda hem från appstore? har lagt in det på telefonen men det hånder inget i itunes, vart ska man skriva in koden?

Det dyker upp en ny ikon i vänsterlistan om du inte har massa brandväggar i vägen.

Postad 16 juli 2008 - 21:39

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Enl telia så har de haft problem med att uppdatera informationen under "mina sidor" - fast ring för säkerhetsskull, jag ringde någon timma efter jag fått telefonen (och redan surfar för x antal MB) då jag bara såg "rörlig data" på mina sidor.. DE HADE Glömt att lägga till fri surf (givetvis betalar telia igen den summa jag hann surfa för innan de la till tjänsen eftersom jag har valt "fastpris" i min beställning :D ) men dubbelkolla .

Postad 16 juli 2008 - 21:44

tommydl
  • tommydl
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0

Enl telia så har de haft problem med att uppdatera informationen under "mina sidor" - fast ring för säkerhetsskull, jag ringde någon timma efter jag fått telefonen (och redan surfar för x antal MB) då jag bara såg "rörlig data" på mina sidor.. DE HADE Glömt att lägga till fri surf (givetvis betalar telia igen den summa jag hann surfa för innan de la till tjänsen eftersom jag har valt "fastpris" i min beställning :D ) men dubbelkolla .

Jag köpte min iPhone i fredags och tecknade då Fastpris för data. Eftersom det inte syntes någon om det på Mina Sidor ringde jag till 90200 och frågade, de sade då att Fastpris tillägget var aktivt och att det ibland är ett par dagars fördröjning innan det syns i Mina Sidor. Kollade där just nu och det står fortfarande inget om det, kanske man skulle ringa till kundtjänsten imorgon igen och kolla.

Postad 16 juli 2008 - 22:03

ozzon
  • ozzon
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

Det dyker upp en ny ikon i vänsterlistan om du inte har massa brandväggar i vägen.

det är ju det jag har, vet du var man ska öppna upp för att det ska gå?

Postad 16 juli 2008 - 22:06

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Som jag beskrev några sidor bak i denna tråden :D

Saxat från mitt inlägg :

För alla er som vill ordna egna ringsignaler till iPhone av era egan ljudfiler, musik eller annat, så har jag ett tips. Innan ni följer punkterna här nedan så se till att ni har bokat för "Ringsignaler" i Inställningar/Allmänt i iTunes samt att ni naturligtvis ställer in så att ringsignaler också förs över vid sunkronisering.

1) Starta iTunes
2) Leta upp låten du vill göra till en ringsignal
3) Lyssna på låten tills du hittar den sektionen du vill använda som ringsignal (om inte hela låten)
3) Skriv ner start- och stopp tid för den sektionen
5) Högerklicka på låten och välj "Get Info/Visa info"
6) Klicka på "Options/Alternativ"
7) Skriv in start- och stopptid för den sektionen du valde
8) Klicka OK
9) Högerklicka på låten och välj "Convert Selection to AAC/Konvertera markeringen till AAC". Då kommer en dubblett att skapas med längden som du valde.
10) Högerklicka på den skapade dubbletten och välj "Delete/Ta bort"
11) Klicka på "Keep files/Flytta till papperskorg"
12) Gå till papperskorgen och leta upp files du nyss tog bort och se till att den återställs. Därefter letar du upp den då den ligger under Mina dokument/Min musik/iTunes/iTunes Music/Artistens namn/Skivans namn. Den kommer ha en filändelse som är "m4a".
13) Byt filändelse till "m4r".
14) Dubbelklicka på filen. ITunes kommer nu att automatiskt lägga till filen bland dina ringsignaler i iTunes.
15) Anslut och synkronisera!

Vassego! :)

Postad 16 juli 2008 - 22:59

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Alltså jag får upp den där ikonen, jag knappar in koden så står det att den är klar att användas som remote (eller nått liknande), men sen händer inget, iPhonen står å tänker ett tag sen står det att den inte hittar något bibliotek, och trycker jag på Ok-knappen i iTunes så försvinner iPhone-ikonen (det kanske är så man sänger av remote?)
Kan det vara brandväggen som spökar där med? Den hittar ju enheten å koden går att knappa in, inga problem så långt iaf.

edit:stavfel

Redigerat av Ola Johansson, 16 juli 2008 - 23:03.

Postad 16 juli 2008 - 23:10

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Alltså jag får upp den där ikonen, jag knappar in koden så står det att den är klar att användas som remote (eller nått liknande), men sen händer inget, iPhonen står å tänker ett tag sen står det att den inte hittar något bibliotek, och trycker jag på Klar-knappen i iTunes så försvinner iPhone-ikonen (det kanske är så man sänger av remote?)
Kan det vara brandväggen som spökar där med? Den hittar ju enheten å koden går att knappa in, inga problem så långt iaf.

Har du startat om luren och testat igen därefter? Många program verkar lite buggiga och fungera olika om man startar om emellan.

Postad 17 juli 2008 - 00:55

Unregistered9ecb8cc4
  • Unregistered9ecb8cc4
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
Tjena,

Det här kanske ha frågats innan, förlåt isåfall.
Funderar på att beställa en Svart 16GB från Telias hemsida, men hur funkar det då, aktiveras abbonnemanget direkt och jag får invänta telefonen eller kommer det tillsammans?

Postad 17 juli 2008 - 06:44

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0

Alltså jag får upp den där ikonen, jag knappar in koden så står det att den är klar att användas som remote (eller nått liknande), men sen händer inget, iPhonen står å tänker ett tag sen står det att den inte hittar något bibliotek, och trycker jag på Ok-knappen i iTunes så försvinner iPhone-ikonen (det kanske är så man sänger av remote?)

edit:stavfel

Antar att du är inkopplad på ditt nätverk med Wlan? Annnars funkar inte remote...

Postad 17 juli 2008 - 07:13

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Har du startat om luren och testat igen därefter? Många program verkar lite buggiga och fungera olika om man startar om emellan.

Antar att du är inkopplad på ditt nätverk med Wlan? Annnars funkar inte remote...

Jo remote var ett av de första programmen jag laddade ner så jag har starta om fånet ett antal ggr efter det :S

Japp e kopplad till wlanet, jag får ju upp den i iTunes som sagt. Den hittar bara inget bibliotek, känns som det är något som blockar. Kan det vara nån port man måste forwarda i brandväggen lr nå sånt crap?

Postad 17 juli 2008 - 08:21

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
Om du är inne i samma nät så behöver du inte bry dig om brandväggen.
Däremot i vänstra kanten i iTunes så finns där en "XXX iphone" när du aktiverar programmet "Remote", klicka där så får du ange den kod som finns i fönstret på iPhonen och vips så är du igång.

Postad 17 juli 2008 - 08:29

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Däremot i vänstra kanten i iTunes så finns där en "XXX iphone" när du aktiverar programmet "Remote", klicka där så får du ange den kod som finns i fönstret på iPhonen och vips så är du igång.

Nja, bara om man har en mjukvaru-brandvägg på datorn. Var någon tidigare som hade det problemet.

För övrigt är ju Remote-programmet helt Suveränt om man har en AppleTV. Slipper ju sätta på TVn och kan sätta igång vilken musik man vill. Dessutom stödjer den Airtunes så jag kan sätta igång musik i alla rummen samtidigt :D.

Redigerat av Phindus, 17 juli 2008 - 08:30.

Postad 17 juli 2008 - 08:30

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Du måste ha en spellista som du väljer att synca med din iPhone, det är den spellistan du kan köra via remote. Alla låtar du har i spellistan kommer syncas till din telefon, tar du deremot bort låtar från spellistan kommer dom att försvinna från din telefon vid nästa syncning.

Postad 17 juli 2008 - 08:32

Unregistered56e968a9
  • Unregistered56e968a9
  • Beroende

• 1 431 inlägg
  • 0
RedEnzo: Tror du har missförstått remote helt klart.
Remote är en app via App Store som gör att du kan styra iTunes på din dator med iPhone eller iPod Touch. Har inget med nån speciell spellista att göra.

Postad 17 juli 2008 - 08:32

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Du måste ha en spellista som du väljer att synca med din iPhone, det är den spellistan du kan köra via remote. Alla låtar du har i spellistan kommer syncas till din telefon, tar du deremot bort låtar från spellistan kommer dom att försvinna från din telefon vid nästa syncning.

Remote (programet) har inget att göra med vilken musik du har synkat över till din iPhone...

Postad 17 juli 2008 - 08:50

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Jag tror du missade det jag skrev tidigare, men alltså jag får upp iPhonen i iTunes och jag kan knappa in koden.. det är efter det det inte händer nått, iPhonen står å rullar å tänker, sen står det att den inte hittar något bibliotek.

Postad 17 juli 2008 - 10:11

vebe
  • vebe
  • Has left the building

• 23 inlägg
  • 0
Verkar som det är en ny leverans på väg :D
Från telias hemsida:

Från och med den 17 juli är en ny leverans av iPhone 3G på väg ut till Telias butiker. Tillgången på iPhone 3G 8 GB kommer vara större i den nya leveransen. Den stora efterfrågan på 16 GB-modellen innebär att nyinkomna 16 GB till att börja med kommer gå till kunder som lämnat intresseanmälningar i butik och till kunder som gjort förhandsbeställningar på www.telia.se.

Redigerat av vebe, 17 juli 2008 - 10:15.

Postad 17 juli 2008 - 10:28

Big-Mamba
  • Big-Mamba
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
Kommer leveransen idag då tror? Själv är jag då garanterad 16gb då jag var först att skriva upp mig i butik :D

Postad 17 juli 2008 - 10:30

RedEnzo
  • RedEnzo
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0

RedEnzo: Tror du har missförstått remote helt klart.
Remote är en app via App Store som gör att du kan styra iTunes på din dator med iPhone eller iPod Touch. Har inget med nån speciell spellista att göra.

Har inte missförstått, har programmet själv!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL 708i Surround + Surround Back
    Anton
    2025-05-21 19:42:26
  • JBL 705i Atmos
    Anton
    2025-05-20 10:45:14
  • Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.