Postad 09 July 2010 - 07:18
Mm men det roliga var ju att han lämnade en så stark position
Hmm, menar du att Lesnar lämnade en stark pos? Det var ju för att kunna rotera runt och strypa ut Carwin?
Hur som helst var det oväntat att han hade så bra bjj, det ska bli roligt att se honom mot Brown Pride
Postad 09 July 2010 - 08:52
Postad 09 July 2010 - 19:55
Eh, har han skrivit på för UFC? Han blev ju knockad av 185-pounds fightern Manhoef för något år sedan, så han har väl inte sett så jättebra ut. Trodde inte han skulle klara 265 pounds-gränsen numera heller. Men Hunt är ett stort namn inom kickboxning och är alltid underhållande att se.Mark Hunt har skrivit på för UFC! Jaaaaaaaa, mannen med tidernas absolut bästa haka. Vi får hoppas att den fortfarande håller, det är väl tveksamt efter att ha sett honom på slutet. Men det kommer ändå bli grymt underhållande att se den gamle kämpen igen. Atomic buttdrop!
Har haft mycket att göra på jobbet så jag har inte hunnit kommentera senaste UFC, men jag håller med om det som har skrivits här. Lesnar imponerade med sin fighter spirit, men han blev fullständigt dominerad i rond 1. Jag trodde att Lesnar skulle ge upp i rond 1, men verkligen imponerande att han kom tillbaks. Men man är inte världens bästa fighter genom att vara skicklig på att absorbera slag. Lesnar visade däremot en trevligare attityd, det var en positiv utveckling.
Postad 09 July 2010 - 20:02
Eh, har han skrivit på för UFC? Han blev ju knockad av 185-pounds fightern Manhoef för något år sedan, så han har väl inte sett så jättebra ut. Trodde inte han skulle klara 265 pounds-gränsen numera heller. Men Hunt är ett stort namn inom kickboxning och är alltid underhållande att se.
Har haft mycket att göra på jobbet så jag har inte hunnit kommentera senaste UFC, men jag håller med om det som har skrivits här. Lesnar imponerade med sin fighter spirit, men han blev fullständigt dominerad i rond 1. Jag trodde att Lesnar skulle ge upp i rond 1, men verkligen imponerande att han kom tillbaks. Men man är inte världens bästa fighter genom att vara skicklig på att absorbera slag. Lesnar visade däremot en trevligare attityd, det var en positiv utveckling.
Japp, han har skrivit på för fyra fighter. Hans första blir mot Sean McCorkle. Sen vill jag se honom mot Roy Nelson för att se vilken tjockis som är bäst
Den absoluta drömmen vore ju att se honom som i samma slag som mot Wand och CroCop... Men nu är det väl för att säkra marknaden down under som man signar honom?
Postad 09 July 2010 - 20:06
Men man är inte världens bästa fighter genom att vara skicklig på att absorbera slag. Lesnar visade däremot en trevligare attityd, det var en positiv utveckling.
+1
Kändes inte riktigt rätt när de kallade honom för "The baddest dude on the planet" efter matchen. Tycker helt klart att Carwin känns "badder"
Postad 09 July 2010 - 20:13
Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 09 July 2010 - 20:14.
Postad 09 July 2010 - 21:10
Jag tror att Anderson kan hålla på ganska många år till om han vill, han blir ju aldrig träffad. Carwin också, men hans stora problem verkar ju vara konditionen och det kan ju vara svårt att fixa när han börjar bli äldre.Både Carwin och Anderson Silva är 35 år nu. Borde inte det innebära att de bara har max ett par riktigt bra år till i sig? Känns som att 35 år är ganska mkt för att sitta på toppen av berget? Kanske är jävligt individuellt iofs och de får väl inte så mkt stryk direkt någon av dem... Carwins stil borde ju funka bättre upp i åren än vad Spindelns gör...
Imorgon är det dags för Dream 15, bästa Dream-lineupen på länge.
Kawajiri mot Aoki. Tror att krossaren tar denna match. Kawajiri är nästan en kopia av Melendez och borde kunna hålla fighten stående.
JZ går match och kommer att vinna.
Mousasi skulle gå match, men vet inte riktigt vad som händer nu när hans motståndare var långt över viktgränsen.
Manhoef vinner enkelt på KO.
Även Ischida hoppas jag på, en av mina favoritfighters. Han är för liten för 155 pounds egentligen...
Postad 01 August 2010 - 01:42
Sinnesjukt hur människan kan röra sig.
Redigerat av Pip, 01 August 2010 - 01:43.
Postad 02 August 2010 - 04:47
Snart dags att kolla på Silva då... (Inte många dagar kvar)
Sinnesjukt hur människan kan röra sig.
Just nu så går ju en UFC Versus gala med ett jäkligt underhållande card!
Jon Jones vs. Vladimir Matyushenko
Mark Munoz vs. Yushin Okami
Takanori Gomi vs. Tyson Griffin
Damarques Johnson vs. Matt Riddle
Paul Kelly vs. Jacob Volkmann
James Irvin vs. Igor Pokrajac
Lite trist att de envisas med att matcha Gomi mot grymma wrestlers, matcha honom mot en fighter istället så blir det mera fart. Kul att se Johnny Bones Jones igen, kommer aldrig glömma hur han kastade runt matt Hamill som en vante, Den här grabben kommer att gå långt och jag tror han kommer gå rakt igenom Matyushenko inatt. har ni inte sett Jon Jones är det här ett bra tillfälle att kolla in honom... Greg jackson säger att det är en av de mest talangfulla fighters hann tränat.
Postad 02 August 2010 - 09:06
Just nu så går ju en UFC Versus gala med ett jäkligt underhållande card!
Jon Jones vs. Vladimir Matyushenko
Damarques Johnson vs. Matt Riddle
Paul Kelly vs. Jacob Volkmann
James Irvin vs. Igor Pokrajac
Lite trist att de envisas med att matcha Gomi mot grymma wrestlers, matcha honom mot en fighter istället så blir det mera fart. Kul att se Johnny Bones Jones igen, kommer aldrig glömma hur han kastade runt matt Hamill som en vante, Den här grabben kommer att gå långt och jag tror han kommer gå rakt igenom Matyushenko inatt. har ni inte sett Jon Jones är det här ett bra tillfälle att kolla in honom... Greg jackson säger att det är en av de mest talangfulla fighters hann tränat.
Grymma wrestlers?

Eller menar du brottare?

Det gick trots allt ganska bra för Gomi! Pride-killarna är alltid underbara att se.
Tänkte redan mot Gusmao att Jones kommer bli snudd på ostoppbar, den längden och räckvidden kombinerat med en snabbhet som få killar i den storleken har innebär enorma problem för vem som helst. Precis som Rogan sa så har han en ruskigt bra kropp till MMA, killen ser verkligen ut som Anderson i kroppen. Grymt bra. Nu vill jag se Jones mot Rampage. (om Jackson tackar ja till en sån fight?)
Men galan i sig var som en UFN, ok men inte mer.
Postad 02 August 2010 - 10:02
För prowrestlers är ju igenomkass rakt igenom och Lesnar är inget undantag från den regeln då det som gör honom bra inte har med prowrestlingen att göra. Han är väl i grunden en NCAA wrestler har jag för mig med helt sjuk fysik och det kommer inte från prowrestlingen
Galan var kul, och att bones och gomi levererade var ju skojj! (förresten så rättstavar min iphone "gomi" till "homo".
Postad 02 August 2010 - 12:09
Wrestler som wrestler... Inte dockteater. Men det förstg du säkert och bara ville vara lite lustig.
För prowrestlers är ju igenomkass rakt igenom och Lesnar är inget undantag från den regeln då det som gör honom bra inte har med prowrestlingen att göra. Han är väl i grunden en NCAA wrestler har jag för mig med helt sjuk fysik och det kommer inte från prowrestlingen
Galan var kul, och att bones och gomi levererade var ju skojj! (förresten så rättstavar min iphone "gomi" till "homo".
Tss, jag var ju lustig! Jag måste erkänna att jag fastnar direkt om det är wrestling på tv, det är riktigt kul IMO. Särskilt deras "trash talk" är en källa till stor ofrivillig humor!
Det är dags att tagga till inför helgens gala som förmodligen kommer bli riktigt grym! Jag kostar på mig ett tillfälligt avatarbyte också eftersom jag vet att inte alla här inne avgudar Kung Anderson Silva (moparman, känn dig utpekad!).
Redigerat av Kamui, 02 August 2010 - 12:10.
Postad 02 August 2010 - 14:56
Jo jag börjar va duktigt laddad inför helgen..
Ska bli grymt kul at se om Sonnen kan leva upp till alt trashtalk.
Jag är extremt skeptisk men jag tror ändå han kan ha en chans mot Silva om nu Sonnen lyckas plocka ner Silva utan att bli skadad eller om fighten går några ronder..Tycker inte Silva såg ut att ha så bra cardio sist när han sprang/dansade runt octagon.
Finns nog inget jag önskar mer i världen än att Silva ska åka på så brutalt mycket stryk.
Finns ingen som förtjänar det mer
Så att Silva karriär slutar med att Dana ger han sparken som Sonnen sa på Versus
I övrigt så tycker jag versus var rätt ok.
Jones måste ju verkligen få möta nån i toppen nu.
Tyvärr har han ju en del moves som liknad Silva som gör att jag börjar må illa när jag ser han men tror ändå han kommer att gå långt
Tyckte att Okami vann solklart.
Inte så mycket att säga om..Skön avslutning men fighten hade gärna fått gå längre
Jake Ellenberger VS John Howard
En riktigt bra fight.
Sen var de en fight med en sjukt fin sub..Kommer inte ihåg va snubben heter men
Edit
Så här kommer vi att se Sonnen
ChaelSonnen.jpg 39.94K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av moparman, 02 August 2010 - 14:59.
Postad 02 August 2010 - 17:06
Gah...Var nära att jag kräktes när jag såg din Avatar Kamui
![]()
Jo jag börjar va duktigt laddad inför helgen..
Ska bli grymt kul at se om Sonnen kan leva upp till alt trashtalk.
Jag är extremt skeptisk men jag tror ändå han kan ha en chans mot Silva om nu Sonnen lyckas plocka ner Silva utan att bli skadad eller om fighten går några ronder..Tycker inte Silva såg ut att ha så bra cardio sist när han sprang/dansade runt octagon.
Finns nog inget jag önskar mer i världen än att Silva ska åka på så brutalt mycket stryk.
Finns ingen som förtjänar det mer![]()
Så att Silva karriär slutar med att Dana ger han sparken som Sonnen sa på Versus![]()
I övrigt så tycker jag versus var rätt ok.
Jones måste ju verkligen få möta nån i toppen nu.
Tyvärr har han ju en del moves som liknad Silva som gör att jag börjar må illa när jag ser han men tror ändå han kommer att gå långt![]()
Tyckte att Okami vann solklart.
Inte så mycket att säga om..Skön avslutning men fighten hade gärna fått gå längre
Jake Ellenberger VS John Howard
En riktigt bra fight.
Sen var de en fight med en sjukt fin sub..Kommer inte ihåg va snubben heter men
Edit
Så här kommer vi att se SonnenChaelSonnen.jpg 39.94K 0 Antal nerladdningar
Många "om" där du!
Vad sägs om att du ska ha Anderson som avatar i en månad om han vinner? Vinner Sonnen kan ju jag ha t.ex. Bisping som avatar lika länge.
Postad 02 August 2010 - 17:13
Chael Sonnen är helt klart livsfarlig, men jag kan inte riktigt se honom få ner Silva på marken. Skall han lyckas med det så måste han verkligen gå på offensiven, och vi vet ju hur det går när någon är offensiv mot Andersson Silva.
Postad 02 August 2010 - 19:21
Tyvärr så bettar jag inte om min avatar..Ja är inte helt orelistisk om hur det mest troligt slutar
Fast jag kommer nog ändå att betta en slant på Sonnen
Om Sonnen fintar Silva å går på en nedtgagning så kanske..
Ingen lätt match han har direkt.
Men nu är ju knappast Silva helt värdelös på mattan heller..
Nästan så jag skulle bli religös om Sonnen vann
Postad 02 August 2010 - 21:06
anderson_silva_rich_franklin.gif 1.87MB
0 Antal nerladdningar
Postad 02 August 2010 - 22:03
Redigerat av Unregistered8147b14e, 02 August 2010 - 22:04.
Postad 03 August 2010 - 00:39
Nä det enda jag känner är avsky och illamående bara jag ser han.
Men kan han slåss som en riktig fighter utan att dansa/jogga runt octagon och hela tiden förlöjliga sin motståndare och totalt dominera på det sätt en fighter av hans klass ska göra så är jag inte sämre än att jag kan ändra mig
Ofattbart att någon kan gilla Silva efter allt han gjort.
Och se Forran lägga sig av de där veka slaget gör ont att se
Syns ju extra bra i slow hur vekt slaget är.. Och Forran bara dyker.
Mår illa av att se det
Postad 03 August 2010 - 11:49
Ser dock mest av allt fram emot Alves vs Fitch, som jag tror kan bli mycket intressant att se.
Ang. versus galan så var det en helt ok sådan och föga överraskande vinst av Bones.
Postad 03 August 2010 - 19:01
Postad 03 August 2010 - 19:16
Nja, jag tror nog att Sonnen har en hygglig chans, kanske 35% chans. Man skall komma ihåg dom stora problem Andersom har haft med bra mark-fighters och de förluster han har haft. Sonnen är den överlägset bästa brottare han har mött (tillsammans med Hendo, men Hendo struntar oftast i brottningen) och jag hoppas att Sonnen får en dominant vinst och pensionerar Spyan (hehe) Silva. Sonnen kommer att få ner Anderson på marken om han kommer in i clinch, det är absolut ingen tvekan om det. Problemet för Sonnen är ju att Anderson är så extremt bra stående och svår att få grepp på. Men med tanke på hur lätt Sonnen tog ner Okami på marken (som tog ner Anderson på marken) så borde han kunna ta ner Anderson på marken och åtminstone kunna göra en ganska jämn match. Andersons submissions-skills ger jag inte så mycket för, dom enda han submittar är redan knockade eller helt slutkörda.Ja Anderson "Spyan" Silva.... Hoppas verkligen att den där 1% chansen som Sonnen har i denna matchen infinner sig och att han möblerar om lite i ansiktet på Silva.
Ser dock mest av allt fram emot Alves vs Fitch, som jag tror kan bli mycket intressant att se.
Ang. versus galan så var det en helt ok sådan och föga överraskande vinst av Bones.
Gomi var grym, han spöar dom flesta förutom dom som kan dominera honom på marken.
Munoz är en riktigt 1-dimensionell fighter, brottare med bedrövlig standup. Patetiskt att domarna hade ett 2-1 domslut. Visst Munoz vann rond 2, men Okami dominerade resten trots att Munoz spenderade 90% av tiden i turtle-position. Jag vill inte se så endimensionella fighters som inte har en plan B. Okami kunde ju inte göra något annat en att gå framåt, träffa med ett slag och försvara mot nedtagning. Munoz fick en träff med alla sina rallarsvingar, hur kan en domare ha honom som vinnare?
Jones var för överlägsen för att det ens skall vara värt att kommentera, The Janitor såg rädd ut och jag förstår väl honom. Tror dock att Jones får extremt svårt mot den verkliga toppen i 205, Shogun och Machida spöar honom enkelt.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 03 August 2010 - 19:23.
Postad 03 August 2010 - 20:12
Jones kanske inte rår på toppen än men det vore kul att se han mot nån top 5 nästa gång.
Sen är han ju bara 23 år så han har all tid i världen att utvecklas.
Ska bli riktigt skoj att följa han..
Trots att han har lite Silva stil
Tror 117 kan bli grymt bra.
Har stora förväntningar på Roy vs Dos Santos
Santos borde ju vinna hur enkelt som helst.
Men det känns ändå dumt att räkna bort Roy helt.
Postad 03 August 2010 - 20:45
Munoz är som fattigmans version av Hendo, fast mycket sämre brottare och standup fighter.Munoz var skrämmande dålig..
Jones kanske inte rår på toppen än men det vore kul att se han mot nån top 5 nästa gång.
Sen är han ju bara 23 år så han har all tid i världen att utvecklas.
Ska bli riktigt skoj att följa han..
Trots att han har lite Silva stil![]()
Tror 117 kan bli grymt bra.
Har stora förväntningar på Roy vs Dos Santos
Santos borde ju vinna hur enkelt som helst.
Men det känns ändå dumt att räkna bort Roy helt.
Ja det skall bli kul att följa Jones, om 3 år är han kanske mogen att bli nummer 1.
JDS borde få en enkel resa moot en titelmatch, tror han spöar Roy ganska enkelt.
Postad 03 August 2010 - 22:47
Underbart?
Nä det enda jag känner är avsky och illamående bara jag ser han.
Men kan han slåss som en riktig fighter utan att dansa/jogga runt octagon och hela tiden förlöjliga sin motståndare och totalt dominera på det sätt en fighter av hans klass ska göra så är jag inte sämre än att jag kan ändra mig
Ofattbart att någon kan gilla Silva efter allt han gjort.
Och se Forran lägga sig av de där veka slaget gör ont att se![]()
Syns ju extra bra i slow hur vekt slaget är.. Och Forran bara dyker.
Mår illa av att se det
Nej.
Jag klistrar in mitt förra svar i samma ämne:
"Notera att han får en rejäl rotation på huvudet trots att Silva backar, då åker man i backen så enkelt är det. Sen kan det se hur löst ut som helst, träffen var hundraprocentig i kombination med att Griffin inte håller in hakan tillräckligt. Game over. Lösa slag? Nej nej... Dessutom var han som sagt uppmjukad, vem hade klarat dom smällarna?
Anderson har riktigt bra händer, bland dom bättre i mma - det handlar INTE om någon läggmatch."
Han förlöjligar killar som överhuvudtaget inte är intresserade av att fightas, vilket jag helt klart förstår. Om Sonnen beter sig lika löjligt som Maia (skuggboxas utanför striking range och lägger sig på arslet så fort Silva kommer nära) så hoppas jag Anderson beter sig exakt likadant. Men jag tror Sonnen kommer gå på mer. Han kommer förhoppningsvis bete sig som man SKA när man får en titelfight...
Om Sonnen vinner ska jag fixa en Bisping avatar, bara för din skull Kamui
Jag varnar dig, jag har Adblock och kommer omedelbart blockera skiten ur den bilden! Om Silva vinner kan du få en Calib Starnes-avatar kanske?
Postad 03 August 2010 - 22:58
På pappret ska ju inte Roy ha en chans.
Skulle va en stor skalp för Roy om han vann..
Känns nästan lite taskigt mot JDS.
Vinner Roy så är det ju ett gigantiskt steg upp för han.
Vinner JDS så är det ju mer jaha.
Men som du är inne på Fred2 så är det väl kanske meningen JDS ska få en "enkel" fight .
Matt hughes vs Almeida
Ingen mer än jag som är mätt på Hughes vs mattkrypare ?
Efter Hughes förra match är jag extremt osäker om han har nått kvar å göra i UFC.
Måste varit bland det sämsta jag sett.
Edit
Tycker det mest är skitsnack som försvar för Silva.
Jag håller med att även den som utmanar om titeln såklart också ska slåss.
men enligt mig så uppför sig inte en superstjärna i UFC på det sätt Silva gjort.
Finns inget som försvarar ett sånt beteende .
Om han nu tyckte sig vara förmer än andra eller att Maia inte var värdig eller whatever så skulle han visat det genom att göra det han har betalt för...Han skulle ha dominerat Maia tills det varit 20 sek kvar av rond 5 och då avslutat
Det hade sänt ett medelande som heter duga..
Nä hade jag fått bestämma så hade Silva fått ett ordentligt straff.
Hoppas Sonnen straffar Silva till helgen..
Edit
Sen ska ju en hel del av skandalen även läggas på dommaren som inte följer reglerna snabbt nog
Redigerat av moparman, 03 August 2010 - 23:10.
Postad 04 August 2010 - 05:13
Nej.
Jag klistrar in mitt förra svar i samma ämne:
"Notera att han får en rejäl rotation på huvudet trots att Silva backar, då åker man i backen så enkelt är det. Sen kan det se hur löst ut som helst, träffen var hundraprocentig i kombination med att Griffin inte håller in hakan tillräckligt. Game over. Lösa slag? Nej nej... Dessutom var han som sagt uppmjukad, vem hade klarat dom smällarna?
Anderson har riktigt bra händer, bland dom bättre i mma - det handlar INTE om någon läggmatch."
Han förlöjligar killar som överhuvudtaget inte är intresserade av att fightas, vilket jag helt klart förstår. Om Sonnen beter sig lika löjligt som Maia (skuggboxas utanför striking range och lägger sig på arslet så fort Silva kommer nära) så hoppas jag Anderson beter sig exakt likadant. Men jag tror Sonnen kommer gå på mer. Han kommer förhoppningsvis bete sig som man SKA när man får en titelfight...
+1
Man kan bara konstatera att Forrest Griffin helt enkelt inte var någon värdig motståndare. Han blev fullständigt utklassad, förnedrad och tillintetgjord. Nerslagen 3 gånger och blev tydligen helt psykiskt knäckt av att bli så fullständigt dominerad. Det Moparman mår illa av tycker jag är helt underbart att se. Kolla hur han undviker Griffins slag. Han har en nästan övernaturlig smidighet och reflexer. Sjukt imponerande kille.
Postad 04 August 2010 - 07:07
Men det spelar ingen roll hur många ggr ni säger att det var ett hårt slag blablabla
Faktum är att det ser löjligt ut.
Kastar upp handen som att han bara viftar bort en fluga å pang ligger Forran på mattan.
När jag sett hur mycket stryk Forrest fått tidigare så ser den här matchen ut som en läggmatch.
Å sen vad som händer efter gör ju inte saken bättre.
Run Forrest run
Jaja nog ältande om de förgångna
Anathema
Usch.
Kan lova att min glädje kommer inte att ha några gränser när Sonnen kommer att dominera och göra Silva till sin lilla biiiatch till helgen
Shogun VS Machida kommer inte att vara i samma galax
Postad 05 August 2010 - 08:44
Håller med till 100%..
Men det spelar ingen roll hur många ggr ni säger att det var ett hårt slag blablabla![]()
Faktum är att det ser löjligt ut.
Kastar upp handen som att han bara viftar bort en fluga å pang ligger Forran på mattan.
När jag sett hur mycket stryk Forrest fått tidigare så ser den här matchen ut som en läggmatch.
Å sen vad som händer efter gör ju inte saken bättre.
Run Forrest run![]()
Jaja nog ältande om de förgångna
Anathema
Usch.
Kan lova att min glädje kommer inte att ha några gränser när Sonnen kommer att dominera och göra Silva till sin lilla biiiatch till helgen![]()
Shogun VS Machida kommer inte att vara i samma galax
Han har inte mött någon som med Andersons striking tidigare heller, det är en förklaring.
Men vi får se, hellre en förlust mot Sonnen är en mot GSP. Sonnen är ju i alla fall en rolig lnp-kille! Men att du inte vågar avatarbetta tyder väl på att du inte direkt tror på Sonnen heller?
Postad 05 August 2010 - 11:11
Om Sonnen kan ta ner Silva så kanske,kanske
Postad 05 August 2010 - 11:28
Finns många om..Men går alla om in och ett mirakel sker så kan Sonnen vinna.
Om Sonnen kan ta ner Silva så kanske,kanske
Jag hoppas han lyckas med det minst en gång, jag vill gärna se vad som händer då. Om han kör Hendos taktik från första ronden så kan han ha en chans att vinna på domslut. Annars tror jag på KO för Silva, alternativt en triangel.
Postad 05 August 2010 - 12:54
Sonnen vinner på gnp första onden
Postad 05 August 2010 - 20:40
Ja hoppas verkligen på en vinst för Sonnen, även om det troliga är en vinst för Anderson. Gnp-vinst för Sonnen blir tidigast i rond 3, Anderson kommer bara låsa när han blir nedtagen och vänta på att domaren ställer dom upp. Men drömscenariot är ju att Sonnen tar ner Andersom gång på gång och långsamt mal ner honom, samtidigt som hela publiken ropar USA USA. Dessutom när Andersom blir knockad i rond 4 springer han gråtande ut från arenan i värsta Forrest-stil. hehe...Gissar att Silva har nog inte legat på latsidan när det gäller td def :-)
Sonnen vinner på gnp första onden
Dana sparkar Anderson och Sonnen går vidare och blir president i USA,
The Reem (Overeem) går match på Eurosport strax, gammal K1-match men ändå sevärt.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 05 August 2010 - 20:44.
Postad 05 August 2010 - 20:54
Ja hoppas verkligen på en vinst för Sonnen, även om det troliga är en vinst för Anderson. Gnp-vinst för Sonnen blir tidigast i rond 3, Anderson kommer bara låsa när han blir nedtagen och vänta på att domaren ställer dom upp. Men drömscenariot är ju att Sonnen tar ner Andersom gång på gång och långsamt mal ner honom, samtidigt som hela publiken ropar USA USA. Dessutom när Andersom blir knockad i rond 4 springer han gråtande ut från arenan i värsta Forrest-stil. hehe...
Dana sparkar Anderson och Sonnen går vidare och blir president i USA,.
The Reem (Overeem) går match på Eurosport strax, gammal K1-match men ändå sevärt.
Men det var då själva f... Det var värst vad folk hatar Anderson! Jag ska komma ihåg era inlägg och återkomma med ett självgott flin på söndag när Sonnen är inne på hjärnröntgen.

Postad 05 August 2010 - 21:19
Tycker mest att det är synd att Silva är som han är.
Tänk vilken legend han skulle ha kunnat vara.
Alla håller han ju redan som en av de bästa men om han orkat lära sig lite engelska och uppfört sig bra eller låtsas va lite badass men ändå schysst så skulle ju han ha haft gudastatus av istort sett alla fans som finns.
Att han kastar bort det är iaf för mig en gåta.
Tänk bara vad cash han hade kunnat dra in
Postad 05 August 2010 - 22:27
Postad 05 August 2010 - 22:44
För min del skulle han kunna vara både socialist och dansbandssångare, jag kunde inte bry mig mindre eftersom vad han gör på fritiden inte spelar någon roll. Silva är inte en av dom killarna som måste vara gapig och spexa för att vara intressant (Sonnen, Rampage mfl), han är så fruktansvärt bra att allt annat kvittar. Skillnaden mellan Silva och Maia/Cote/Leites är lika stor som skillnaden mellan Pavarotti och Idol-Ola - inte fasen skulle Pavarotti vara särskilt nöjd med att sjunga med en sån sopa?
http://www.youtube.c...h?v=DC-TXf29FEw
Se och njut moparman, för en sån här kille får vi nog inte se under vår livstid igen! Någon gång kommer han givetvis få stryk (kanske i helgen?), men han är ändå tillsammans med Fedor störst någonsin oavsett vad Dana White påstår.
Postad 05 August 2010 - 23:21
Han saknar istort sett motsvarighet.
Men vad jag menade var att han skulle ha kunnat bli så mycket större och så mycket mer omtyckt..Hyllad.
Nu verkar det ju som att han skiter i det och sure det är ju hans val.
Snacka skit och leva rövare gör man utanför octagon.
I octagon så tycker jag att man visar vem som är bäst..Då menar jag inte på dans eller vem som gömmer sig bäst bakom dommaren
Tycker din liknelse är lite konstig..
anser sig Silva va överlägsen?visa det då.
Eller lämna tiilbaka bältet..
Han som alla andra har betalt för att slåss och följa reglerna
Postad 05 August 2010 - 23:33
Postad 06 August 2010 - 00:09
Så mycket skit som Sonnen snackat så kan väl ändå inte Silva vilja annat än att slita loss huvudet på han
Postad 06 August 2010 - 07:39
Joo..Men jag håller ju med..
Han saknar istort sett motsvarighet.
Men vad jag menade var att han skulle ha kunnat bli så mycket större och så mycket mer omtyckt..Hyllad.
Nu verkar det ju som att han skiter i det och sure det är ju hans val.
Snacka skit och leva rövare gör man utanför octagon.
I octagon så tycker jag att man visar vem som är bäst..Då menar jag inte på dans eller vem som gömmer sig bäst bakom dommaren![]()
Tycker din liknelse är lite konstig..
anser sig Silva va överlägsen?visa det då.
Eller lämna tiilbaka bältet..
Han som alla andra har betalt för att slåss och följa reglerna
Ja han anser sig överlägsen och vill skämma ut sin motståndare. Hans sätt att göra det har ni sett, sen får man tycka vad man vill om det. Jag vet inte hur det är med er andra, men om min motståndare betedde sig så hade jag känt mig betydligt mer förödmjukad än om han hade knockat mig på 2 minuter. Men han har ju själv sagt i någon intervju (efter Leites?) att man inte kan spexa mot en motståndare som bjuder upp till kamp och det tycker jag stämmer.
Han bör omedelbart skickas upp i 205, för han dödar 185 på samma sätt som GSP dödar 170. Om båda två kunde tvingas hoppa upp ett steg så kunde både mw och ww öppnas upp. Då blir det kul att se om killarna i AKA är så goda vänner som dom påstår, någon av dom kommer ju kunna ta titeln... BJ ska givetvis upp i ww sen när han tagit tillbaka titeln igen.
Alltså, jag tror ändå de flesta är överens om att han clownade sig alldeles för mkt i förra matchen. Det gick för långt där. Dana har väl sagt att om det händer igen så åker han ut. Men jag tror att utskällningen kan vara en bra väckarklocka och jag hoppas på en heltaggad Silva nu i helgen.
White snackar mycket, men tror du han kommer sparka killen som är nr 1 p4p? Jag tror det när jag ser det! Det hade varit kul om Daley får ett uppsving snart och verkligen utvecklas till en mördarmaskin som kör över allt och alla. Tror ni principfaste Dana fortfarande vägrar ta tillbaka honom då?
Postad 06 August 2010 - 08:20
Men det här skulle ju inte vara nått problem om dommaren hade börjat dra poäng snabbt.
Sen kanske reglerna skulle ändras lite så att de kan bli av med en del av pengarna iaf de inte slåss.
Daley tror jag faktiskt inte Dana tar tillbaka.
Skulle nog vara för mycket att svälja
Postad 06 August 2010 - 09:03
En snabb summering:
Sonnen under intervjuer och under presskonferensen:

Sen blev det dags för staredown:

Postad 06 August 2010 - 11:55
Den klart roligaste UFC-presskonferesen någonsin och allt tack vare Sonnen, han är grym. Anderson verkade påverkad av trash-pratet med tanke på hur arg han såg ut att vara vid staredownen. Anderson träbocken Silva tillför inte mycket för att hypa upp en match, så det är tur att Sonnen är med. Roligaste delen på presskonferensen var när Ed Soares gav en helt felaktig översättning av Andersons trista svar, då ryckte Sonnen in och gav en korrekt översättning samtidigt som han hånade det portugisiska språket och alla brasilianare. Skoj att alla fighters som var med på presskonferensen hade roligt, brukar vara så extremt torrt och trist annars. Tror även att Anderson hade ganska roligt.Någon mer som tittade på presskonferensen?
En snabb summering:
Sonnen under intervjuer och under presskonferensen:
Postad 06 August 2010 - 12:03
Den klart roligaste UFC-presskonferesen någonsin och allt tack vare Sonnen, han är grym. Anderson verkade påverkad av trash-pratet med tanke på hur arg han såg ut att vara vid staredownen. Anderson träbocken Silva tillför inte mycket för att hypa upp en match, så det är tur att Sonnen är med. Roligaste delen på presskonferensen var när Ed Soares gav en helt felaktig översättning av Andersons trista svar, då ryckte Sonnen in och gav en korrekt översättning samtidigt som han hånade det portugisiska språket och alla brasilianare. Skoj att alla fighters som var med på presskonferensen hade roligt, brukar vara så extremt torrt och trist annars. Tror även att Anderson hade ganska roligt.
Precis, Sonnen är en rolig kille som skulle göra ett kanonbra jobb som expertkommentator. Men som fighter är han inte speciellt underhållande, och jag vill absolut inte ha en grinder som bältesinnehavare. Som person är han lustig, men som champ? Vi får väl se, för mig är det som händer i ringen/buren viktigare än spexandet vid sidan av.
Postad 06 August 2010 - 13:29
Han är en grinder, men han är en offensiv grinder. Han är inte en poäng-grinder, som tex GSP som använder en defensivare taktik där det viktiga är att inte chansa utan bara se till att vinna till varje pris. Sonnen kör full fart genom hela matchen, han stannar gärna i motståndarens guard och reser sig upp och kör GnP trots att risken för submissions är stor. Sonnen bryr sig inte så mycket om att ha bästa poosition bara han kan komma åt med sin GnP. Detta har ju gjort att han har förlorat ett par ggr på submission, men hans matcher är alltid underhållande.Precis, Sonnen är en rolig kille som skulle göra ett kanonbra jobb som expertkommentator. Men som fighter är han inte speciellt underhållande, och jag vill absolut inte ha en grinder som bältesinnehavare. Som person är han lustig, men som champ? Vi får väl se, för mig är det som händer i ringen/buren viktigare än spexandet vid sidan av.
Jag tror ju som sagt var att Silva vinner, men Sonnen har en hygglig chans. Jag hoppas på vinst, men det blir tufft.
Sonnens snack på konferensen gjorde ju den sevärd, dom brukar ju annars vara lika roliga som begravningar. Hughes och övriga hade ju också jättekul.
Postad 06 August 2010 - 13:49

Vinnaren (Silva
Redigerat av Kamui, 06 August 2010 - 13:51.
Postad 06 August 2010 - 14:21
Han höll ju på å skratta ihjäl sig hela tiden
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?