Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PSN fungerar ej!

1626 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 maj 2011 - 13:51

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0
Jag har en fet 80 gigare & bror min har den bakåtkompatibla feta 60 gigaren.

våra fungerar utan problem, peppar peppar.

Postad 23 maj 2011 - 14:54

CBR
  • CBR
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Kan även meddela att jag också har en gammal 60GB som fungerar utan problem efter uppdateringen. Har kört en del LA Noire på den under helgen.

Postad 23 maj 2011 - 16:40

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0
Att tro att nya mjukvaran skulle få era konsoller att gå sönder är rätt naivt. Mer en slump att de går sönder just nu, knappast nån ny företeelse.

Postad 23 maj 2011 - 17:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Att tro att nya mjukvaran skulle få era konsoller att gå sönder är rätt naivt. Mer en slump att de går sönder just nu, knappast nån ny företeelse.

Jepp det är samma tjafs varenda gång det är en uppdatering. Grejjer går sönder av olika anledningar. Den minst sannolika anledningen är att det är mjukvara som har sönder den.

Postad 23 maj 2011 - 17:29

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Jepp det är samma tjafs varenda gång det är en uppdatering. Grejjer går sönder av olika anledningar. Den minst sannolika anledningen är att det är mjukvara som har sönder den.

Men att tre st på forumet skulle lida av samma fel efter en uppdateringen är ju normalt då eller?

Det bara blev så helt plötsligt?

Postad 23 maj 2011 - 17:30

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

• 880 inlägg
  • 0

Men att tre st på forumet skulle lida av samma fel efter en uppdateringen är ju normalt då eller?

Det bara blev så helt plötsligt?

Det händer hela tiden. Kan vara slump, kan även vara de gamla konsollerna som dammar ihop efter att ha stått för länge utan att användas. Finns många orsaker det kan vara, minst troliga är att det beror på en ny firmware.

Postad 23 maj 2011 - 17:34

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Det händer hela tiden. Kan vara slump, kan även vara de gamla konsollerna som dammar ihop efter att ha stått för länge utan att användas. Finns många orsaker det kan vara, minst troliga är att det beror på en ny firmware.

Ja, oddsen är ju stora att tre(vad jag vet) konsoller får exakt samma problem efter en uppdatering.
Den funkade ju hur bra som helst innan uppdateringen(när psn var nere).

Nä, det köper jag inte!

Postad 23 maj 2011 - 18:20

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Vet vi att det är exakt samma fel då?

Postad 23 maj 2011 - 18:30

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0
Svar: Ja dom har samma fel. jag tror att det är firmware som orsakat detta.

antar att PS3:orna har anv. under tiden PSN var nere.. iallafall ett par gånger under veckan.
så dom bör inte damma igen av det.

Postad 23 maj 2011 - 18:32

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

• 3 278 inlägg
  • 0
Jag och grannen bytte vaxschampoo till bilen nu startar de inte!!! ;)

Seriöst, jag tror knappast att konsollerna skulle "gå sönder" pga en uppdatering, isåfall skulle alla andra som uppdaterat råkat ut för samma sak.

Redigerat av Mushunt, 23 maj 2011 - 18:33.

Postad 23 maj 2011 - 18:40

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Nu har min PS3a kolappsat totalt ;)
Nu dör den så fort jag slår på den.
Blinkar rött, sedan fast rött sken och vid omstart händer samma sak...

Fick du några symptom innan?
Sedan 3.61 har min börjat hänga sig vid spelande. Oftast i menyer eller när den ska starta cut-scenes. inte under själva race/banorna. XMB och blu-ray tittande har jag inte haft problem med.
Har gjort en back-up på mina save-games nu

Postad 23 maj 2011 - 18:42

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3 398 inlägg
  • 0

nej, jag skämtar inte.
Däremot fick jag svar i dag från Nordisk film att ta det med återförsäljaren.
Jag kontaktade nyss Discshop och de sa att eftersom jag köpte den 2007 så gäller inte garantin.
Surt som fan! Nu går jag på Sony istället.

Hur går det för dig?
Några fler som har fått hårdvaruproblem efter uppdateringen??

Är det uppdateringen det beror på så reklamerar du just uppdateringen och har då rätt till en ny PS3 eftersom uppdateringen haft sönder ditt gamla.

Postad 23 maj 2011 - 18:45

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0
Vilka tre har haft problem med sina konsoller efter 3.61, vad är det för symptom och vad är det för välkänt problem? Ni skriver ju i den här tråden som att allt redan är känt, men jag hittar bara en som fått YLOD och då inte bekräftat att det hänger ihop med FW
Hittar inga andra trådar med problem heller så länka gärna.

EDIT: Hittade en ledtråd här:
http://www.eurogamer...s3s-to-overheat

Redigerat av e3henri, 23 maj 2011 - 18:53.

Postad 23 maj 2011 - 18:46

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Seriöst, jag tror knappast att konsollerna skulle "gå sönder" pga en uppdatering, isåfall skulle alla andra som uppdaterat råkat ut för samma sak.

Wow vilken dålig liknelse.

http://gamerant.com/...ing-jeff-85134/

Har inte lika grovt problem som de andra men har även jag märkt att konsollen blivit mer ansträngd än innan. Fryslagg, framedrops samt högre varv på fläkten är några symptom. Och jag har precis fixat ny konsoll.

Postad 23 maj 2011 - 18:55

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Wow vilken dålig liknelse.

http://gamerant.com/...ing-jeff-85134/

Har inte lika grovt problem som de andra men har även jag märkt att konsollen blivit mer ansträngd än innan. Fryslagg, framedrops samt högre varv på fläkten är några symptom. Och jag har precis fixat ny konsoll.

Något som är väldigt CPU-krävande är krypteringalgoritmer, så om Sony öst in massa RSA-kryptering som ska utföras i tid och otid så lastar det upp CPU.
Dock så bör ju hårdvaran vara designad för att klara att gå på 100% under ett antal timmar utan problem.
Jag tycker inte att min varvar mer än vanligt, men den hänger sig lite för mycket nu. Dock går det ofta bra att bara starta om själva spelet.

Postad 23 maj 2011 - 19:11

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Du var mig en smart kille!

Är det uppdateringen det beror på så reklamerar du just uppdateringen och har då rätt till en ny PS3 eftersom uppdateringen haft sönder ditt gamla.

Är det inte svårt att bevisa detta?

Postad 23 maj 2011 - 19:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Du var mig en smart kille!

Hade det varit hundratusentals fall av trasiga konsoller så ja då hade jag börjat misstänka 3.61. Så är inte fallet.
Som sagt. Konsoller håller inte för evigt. Om ni googlar lite så kan ni säkert hitta folk som klagar på att konsollen gått sönder efter uppdatering efter alla mjukvaruversionerna. Det händer hela tiden.

Redigerat av Unregistereddc471864, 23 maj 2011 - 19:18.

Postad 23 maj 2011 - 19:19

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Hade det varit hundratusentals fall av trasiga konsoller så ja då hade jag börjat misstänka 3.61. Så är inte fallet.
Som sagt. Konsoller håller inte för evigt. Om ni googlar lite så kan ni säkert hitta folk som klagar på att konsollen gått sönder efter uppdatering efter alla mjukvaruversionerna. Det händer hela tiden.

"Om ni googlar lite så kan ni säkert hitta folk som klagar på att konsollen gått sönder efter uppdatering efter alla mjukvaruversionerna. Det händer hela tiden."

Alltså så är det uppdateringarna som är felet?

Postad 23 maj 2011 - 19:28

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0
Med tanke på att t.o.m Rockstar gått ut med att det verkar vara något galet med denna FW så bör man misstänka något fishy med 3.61.

Postad 23 maj 2011 - 19:46

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Med tanke på att t.o.m Rockstar gått ut med att det verkar vara något galet med denna FW så bör man misstänka något fishy med 3.61.

Nej nej, det är inga problem med det. Lyssna på killen vars bil gick sönder för att de bytte vaxschampo!

--------------------------------------------------

Klart att jag förstår att konsoller går sönder efter ett tag, men att det skulle var precis efter en uppdateringen och att vissa andra fått det också så borde man ju börja undra lite. Tycker jag.

Postad 23 maj 2011 - 20:40

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

• 3 398 inlägg
  • 0

Jo, men är många drabbade borde det räcka för att hitta ett mönster.
Finns det ett fel i mjukvaran reklamerar man den och kräver ersättning för dom skador man haft, dvs självs konsolen.

Postad 23 maj 2011 - 21:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Källa?

Postad 23 maj 2011 - 21:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2 532 inlägg
  • 0

Källa?

Scrolla uppåt.

Postad 23 maj 2011 - 21:59

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1 141 inlägg
  • 0
Hårdvara kan gå sönder om man har en kass mjukvara, GTX 590 började t.ex brinna pga dåliga drivisar.

Dock vid överklockning men det brann upp kort för andra även utan överklockning.

http://www.sweclocke...-boven-i-dramat

Postad 23 maj 2011 - 22:25

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Rockstar dom tomtarna har väl gjort så att både PS3:or och Xboxar kraschar vid spelande av deras senaste L.A Noire, och enligt dom så var det inte pga av spelet ;) . Så det de säger skulle jag ta med en nypa salt.

Dock så tror jag att de finns lite sanning i att de olika firmwaren som släppts från Sony orsakat YLOD.

Fast vad vet jag. Jag lägger bara ihop A och B sedan om det finns något som påverkar dessa ( C ) det vet jag icke.

Postad 24 maj 2011 - 07:13

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0
Rock* har väl tagit tillbaka att det var konsollerna det var fel på och skall släppa en uppdatering till spelet?

Postad 24 maj 2011 - 07:22

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1 792 inlägg
  • 0
Gjorde dom? Härligt i sådana fall.

Postad 24 maj 2011 - 07:55

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Fick du några symptom innan?
Sedan 3.61 har min börjat hänga sig vid spelande. Oftast i menyer eller när den ska starta cut-scenes. inte under själva race/banorna. XMB och blu-ray tittande har jag inte haft problem med.
Har gjort en back-up på mina save-games nu

Tidigare funkade PS3an i ca 5 minuter innan den slog av, nu gör den det omgående...

Till alla er som inte tror att en uppdatering kan skada hårdvaran:
Hört talas om stuxnet? ;)

Sedan är det ju självklart så att konsoler inte håller hur länge som helst men när flera rapporterar samma fel och den gemensamma faktirn är efter en uppdatering kan man ju börja misstänka att allt inte står rätt till.

Jag har i alla fall kontaktat Sony idag och råder er andra med samma problem att göra det samma. Ev. har vi tur och kan få hjälp på något sätt!

Postad 24 maj 2011 - 07:58

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Hur vet du hur många som har fått problem efter uppdateringen?
Hur vet du vilka modeller som har drabbats och hur de var konfigurerade?

Redigerat av Numero1, 24 maj 2011 - 07:58.

Postad 24 maj 2011 - 08:10

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Kollade lite snabbt på Playstation Sverige på Fajsbok.

Hittade denna "J****Törnblom Den ylodda ihjäl mig efter 3.61 och sen kan dom inte stå för det sen!"
Sen kollade jag lite på flashback, och där var också några som hade problem såg jag..

Så något konstigt är det nog...

Postad 24 maj 2011 - 08:42

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Kollade lite snabbt på Playstation Sverige på Fajsbok.

Hittade denna "J****Törnblom Den ylodda ihjäl mig efter 3.61 och sen kan dom inte stå för det sen!"
Sen kollade jag lite på flashback, och där var också några som hade problem såg jag..

Så något konstigt är det nog...

Vi får se vilket svar jag får från Sony.
Maila eller ring du med.

Redigerat av Numero1, 24 maj 2011 - 08:42.

Postad 24 maj 2011 - 08:47

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

Vi får se vilket svar jag får från Sony.
Maila eller ring du med.

Mailat har jag, men ringt har jag inte gjort, de tar ju 7:50kr/min för samtalen ju ;)

Postad 24 maj 2011 - 09:01

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
uppdaterat och konsollen har börjat hänga sig mer och mer nu, har inte kollat vid filmtittande men olika spel (just nu AC:Brotherhood) ej i cutscenes eller liknande utan mitt i sessioner

Postad 24 maj 2011 - 09:04

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0

uppdaterat och konsollen har börjat hänga sig mer och mer nu, har inte kollat vid filmtittande men olika spel (just nu AC:Brotherhood) ej i cutscenes eller liknande utan mitt i sessioner

Och du måste starta om konsollen? Eller den börjar rulla igen efter ett tag?

Postad 24 maj 2011 - 10:29

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0
kanske ni måste byta vaxschampoo till era PS3:or ;)

Tror fortfarande att era fel beror på Firmware problem, går det inte tvinga PS3:an att ladda in firmware igen.
man vet ju inte, det kan ju hjälpa. som jag skrev tidigare att jag har fått lagt in windows flera gånger
för att datorn skall funka optimalt. samma skiva, men olika fel varje gång.. men efter några försök så blev det bra.

tänkte att det kanske kan bli så med firmware till PS3:an om man har otur.

Postad 24 maj 2011 - 10:49

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1 636 inlägg
  • 0
jag tror ändå det är nåt fishy med den här uppdateringen, jag får nätverksfel konstant, och några hänger sig och några dör... varav ingen haft problem ens dagar innan uppdateringen. ingen som ser ett samband här? tror det kommer dyka upp fler fall så snart fler börjar uppdatera sina ps3or, vet några kompisar som fortfarande inte gjort det än, så det känns som att många apparater sitter med förra fw fortfarande

mvh

Postad 24 maj 2011 - 11:14

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

• 1 687 inlägg
  • 0
Inte bra för SONY 8500 Grekiska Konton Hackade.

http://www.france24....k-accounts-hit#

Redigerat av Unregisteredc2d1da48, 24 maj 2011 - 11:15.

Postad 24 maj 2011 - 14:18

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Jag räknar iskallt med att min ska rasa (en 60GB fat som jag fick en refurb 2009 för trasig laser). När det sker så tänker jag inte krångla utan köpa mig en slim direkt.
De problem jag haft sista tror jag inte är överhettning (inga spontana nedstängningar eller totalhängningar) utan vissa spel har börjat hänga sig vilket kan vara rena fel i själva systemdelen av FW. Alltså inte HW relaterat.

Postad 24 maj 2011 - 14:22

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Tidigare funkade PS3an i ca 5 minuter innan den slog av, nu gör den det omgående...

Till alla er som inte tror att en uppdatering kan skada hårdvaran:
Hört talas om stuxnet? :)

Sedan är det ju självklart så att konsoler inte håller hur länge som helst men när flera rapporterar samma fel och den gemensamma faktirn är efter en uppdatering kan man ju börja misstänka att allt inte står rätt till.

Jag har i alla fall kontaktat Sony idag och råder er andra med samma problem att göra det samma. Ev. har vi tur och kan få hjälp på något sätt!

Då är det nog inte samma problem jag har, för min hänger i spel och då på vissa speciellt ställen (I Star Wars III en gång då en cut scene skulle starta, i GT5 när man backa ut till huvudmenyn).

Postad 24 maj 2011 - 14:25

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Inte bra för SONY 8500 Grekiska Konton Hackade.

http://www.france24....k-accounts-hit#

Har inget med Playstation eller PSN att göra, men ändå...

Jag tror att hela branschen kommer bli lite skakad över hela den här biten med att lagra credituppgifter online. SOm någon sa så finns det säkerhetsstandarder som måste uppfyllas för att få spara kortnummer och man har antagit att det är säkert.
Nu har det bevisats osäkert.
Är bankerna näst på tur? I så fall är hela internetbetalningsvärlden i gungning.

Postad 24 maj 2011 - 14:39

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

• 373 inlägg
  • 0
Ta i trä... Men min 60-tjockis från 07 funkar fortfarande som den pärla den är!

Postad 24 maj 2011 - 15:44

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Fick ett svar nu..

Tack för ditt e-mail, tyvärr så låter det som ett fel i hårdvaran enligt din beskrivning

Men innan vi går vidare ska vi testa med en återställning av operativsystemet, vänligen följ denna guide:

Steg 1

· Stäng av ert PlayStation 3 på framsidan tills LED-dioden lyser rött.

· Tryck och håll nere strömknappen, du kommer att höra ett pip, detta betyder att ditt PlayStation 3 startar upp.

· Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra det andra pipljudet.

· Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra det tredje pipljudet och nu kommer ditt PlayStation 3 att stängas av (LED-dioden är nu röd)

Steg 2

· Tryck och håll nere strömknappen, du kommer att höra det första pipljudet pip, detta betyder att ditt PlayStation 3 startar upp igen.

Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra det andra pipljudet
Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra två snabba pipljud, Släpp strömknappen direkt.
Om du har lyckats att aktivera Safe mode, kommer du nu att se ett meddelande: Connect the controller using a USB cable and then press the PS button (beroende på vilket språk du använder)
Anslut en USB kabel mellan handkontrollen och ditt PlayStation 3 and tryck PS knappen för att komma in till Safe Mode.
När du är inne i Safe Mode menyn ska du välja alternativ 3 och följa anvisningarna.

Skulle ert PlayStation 3 stänga av sig direkt efter de två snabba pipljuden, eller om problemet kvarstår, är den defekt.

Testade det allting gick bra och så skulle jag spela. Och så hängde den sig...

Postad 25 maj 2011 - 13:18

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

Fick ett svar nu..

Tack för ditt e-mail, tyvärr så låter det som ett fel i hårdvaran enligt din beskrivning

Men innan vi går vidare ska vi testa med en återställning av operativsystemet, vänligen följ denna guide:

Steg 1

· Tryck och håll nere strömknappen, du kommer att höra ett pip, detta betyder att ditt PlayStation 3 startar upp.

· Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra det andra pipljudet.

· Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra det tredje pipljudet och nu kommer ditt PlayStation 3 att stängas av (LED-dioden är nu röd)

Steg 2

· Tryck och håll nere strömknappen, du kommer att höra det första pipljudet pip, detta betyder att ditt PlayStation 3 startar upp igen.

Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra det andra pipljudet
Fortsätt att hålla nere strömknappen och efter ca 5 sekunder, kommer du att höra två snabba pipljud, Släpp strömknappen direkt.
Om du har lyckats att aktivera Safe mode, kommer du nu att se ett meddelande: Connect the controller using a USB cable and then press the PS button (beroende på vilket språk du använder)
Anslut en USB kabel mellan handkontrollen och ditt PlayStation 3 and tryck PS knappen för att komma in till Safe Mode.
När du är inne i Safe Mode menyn ska du välja alternativ 3 och följa anvisningarna.

Skulle ert PlayStation 3 stänga av sig direkt efter de två snabba pipljuden, eller om problemet kvarstår, är den defekt.

SURT!

Jag ska testa i kväll!!
Jag har tappat tron på att den kommer att fungera igen!

Postad 25 maj 2011 - 14:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7 899 inlägg
  • 0
Jag tror det är ett kod300 fel. 300cm från tv:n. ;)
:)

Postad 25 maj 2011 - 15:28

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1 636 inlägg
  • 0

Fick ett svar nu..

Steg 1

Steg 2

vad är det som det där ska göra egentligen? återställa operativet på samma sätt som man kan göra i xmb? eller starta den som i felsäkert läge?

mvh

Postad 25 maj 2011 - 15:41

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1 379 inlägg
  • 0
Ingen aning.

Hände inget speciellt när jag gjorde det!

Tror jag slänger ut konsolen på Tradera och köper en ny... Pallar inte hålla på med den tjockisen längre..

Postad 25 maj 2011 - 20:39

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Har själv en gammal 40GB PS3 importerad från Kanada -08. Den tickar på som vanligt tack o lov
Kör Demons Souls och BF2 på den. Om jag var lite paranoid till läggningen skulle jag kanske kunna misstänka att den går varmare än vanligt - tycker jag hör högre fläktljud nu - men annars inga hängningar eller andra konstigheter.

Redigerat av Golgo_13, 25 maj 2011 - 20:39.

Postad 26 maj 2011 - 08:44

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1 920 inlägg
  • 0

SURT!
Jag ska testa i kväll!!
Jag har tappat tron på att den kommer att fungera igen!

Jag kom inte ens till pip nummer 2, det slog av innan dess..... :unsure:
Blir nog till att köpa en ny!

Postad 26 maj 2011 - 13:33

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0
Något datum på när PSstore kommer igång så man kan ladda ner gratisspelen?

Postad 26 maj 2011 - 14:00

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2 097 inlägg
  • 0

Något datum på när PSstore kommer igång så man kan ladda ner gratisspelen?

Ja, läs tråden.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.