Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(19)
|
870:- |
Postad 19 December 2011 - 18:36
Postad 19 December 2011 - 18:45
Postad 19 December 2011 - 19:11
Någon som har lust att hjälpa mig att gå med i mhb gruppen?! Fattar noll hur man gör
Menar du på Elite? Isf får du skicka ditt användarnamn till Britt så får han skicka en inbjudan.
Postad 20 December 2011 - 08:02
Menar du på Elite? Isf får du skicka ditt användarnamn till Britt så får han skicka en inbjudan.
Exakt, vad har du för PSN-ID? Ge mig det så kan jag skicka dig en invite.
Postad 20 December 2011 - 08:24
Redigerat av Unregistered32f0b602, 20 December 2011 - 08:24.
Postad 20 December 2011 - 08:28
Jag fattar inte vad de har gjort med spelet de senaste två veckor....innan tyckte jag det funkade bra men nu är det ju toklagg i varje match.
Hahaha, min brorsa var och lirade igår och när jag kom hem så gnällde han på lagg som fan. Då kanske det inte bara var nåt han skyllde på då?
Postad 20 December 2011 - 08:35
Redigerat av Unregistered32f0b602, 20 December 2011 - 08:35.
Postad 20 December 2011 - 09:31
jag och min noob polare blev ganska så ägda i moshpiten igår men det var kul endå. när jag har assasins pro igen ska jag äga er : )
Postad 20 December 2011 - 09:43
mötte johnsson1975 och birkanoff m.fl igår!.... **** vad ni spammade UAV mot stackars nyprestigade mig
jag och min noob polare blev ganska så ägda i moshpiten igår men det var kul endå. när jag har assasins pro igen ska jag äga er : )
Tyckte väl att jag kände igen namnet från någonstans. Jo det blir lätt en massa flygfän i luften när man har ett stabilt lag i ryggen.
Postad 20 December 2011 - 10:47
Nej det är riktigt illa nu tycker jag.....igår så hade ju motståndarlaget 3 pluppar i varenda match. I en match stod jag och siktade mot ett hörn och vet att killen ska komma......han kryper runt hörnet och skjuter mig först trots att jag har siktet mot stället hela tiden. I en annan match kollar jag och what17ever killcam på en snubbe.....han ligger i en trappa innanför dörren med tactical knife....en annan kille springer in ....ojojoj....här ligger ju en kille och sover med en kniv i handen.......jag tror jag skjuter honom....pang död....utan att killen har hunnit trycka på knappen.
det känner jag igen och det har absolut värre den sista tiden,, har upplevt samma sak många gånger,, speciellt det där att man har siktet inställt tex vid en dörr när man vet att det kommer en fiende, och helt riktigt så gör det de, det är bara det att han har redan hunnit skjuta mig innan jag ens hinner reagera, han måste va nån microsekund före mig.
samma sak när man håller på att bli skjuten själv och springer runt ett hörn, man är helt säker på att man har hunnit runt, meen i killcamen så är jag inte ens i närheten av hörnet.
riktigt tråkigt tycker jag
Postad 20 December 2011 - 11:03
Det där har alltid varit ett problem i COD-spelen, men just i detta spel hinner man springa halvvägs runt kartan innan man dör.samma sak när man håller på att bli skjuten själv och springer runt ett hörn, man är helt säker på att man har hunnit runt, meen i killcamen så är jag inte ens i närheten av hörnet.
riktigt tråkigt tycker jag
Igår hade jag samma "sega reaktion". VET att det kommer en FI runt ett hörn, så står gömd och siktar på det hörnet men hinner inte ens skjuta innan jag är död när FI ploppar upp där jag siktar. Känner man sig ganska så jeffla kass.
Postad 20 December 2011 - 11:57
Det där har alltid varit ett problem i COD-spelen, men just i detta spel hinner man springa halvvägs runt kartan innan man dör.
Igår hade jag samma "sega reaktion". VET att det kommer en FI runt ett hörn, så står gömd och siktar på det hörnet men hinner inte ens skjuta innan jag är död när FI ploppar upp där jag siktar. Känner man sig ganska så jeffla kass.
Till just detta spel så har de ju implementerat en laggkompensation som gynnar de med dålig uppkoppling och de som har bra uppkoppling blir gimpade utav bara ****. Aldrig tidigare i ett COD-spel har det varit en sån nackdel att spela på en 3-pluppars koppling som i detta. IW har fått mycket skit för detta och jag hoppas att de tar till sig det och fixar snart.
Postad 20 December 2011 - 12:30
Det var ju som den matchen du drog i ......du, l2ickard, jarre, barkis och jag och vi blir mosade. Det finns ju inte på kartan att det laget ska få spö på det sättet. Att vi kan torska någon match här och där är väl inte konstigt men att få storstryk med den uppställningen händer ju normalt en gång på tusen matcher....
Postad 20 December 2011 - 12:34
Nu kanske det var så i den matchen men jag vill minnas några matcher från förra veckan (eller när det var) där jag, l2ickard, birkan, Rilly m fl (?) åker på stordäng av några andra svenskar. Tror det var några SH!T-medlemmar. Dom var helt enkelt så pass mycket bättre. Inte mycket att säga om det.
Postad 20 December 2011 - 12:53
Postad 20 December 2011 - 12:55
Sen spelar många av oss inte alls lika mycket och då blir man ju också automatiskt sämre.
Iallafall så blir jag det.
Redigerat av BrittBastard, 20 December 2011 - 12:55.
Postad 20 December 2011 - 13:15
De var duktiga men de var också odödliga och framtidsvisionärer.ja nog har det knasat ibland på tidigare spel också men att det är så jäkla illa i varje match en hel kväll flera veckor i sträck har jag inte varit med om. Till och med du ragequittade ju igår Morlock.....
Det var ju som den matchen du drog i ......du, l2ickard, jarre, barkis och jag och vi blir mosade. Det finns ju inte på kartan att det laget ska få spö på det sättet. Att vi kan torska någon match här och där är väl inte konstigt men att få storstryk med den uppställningen händer ju normalt en gång på tusen matcher....
Hade inte ihjäl en kotte så "ragequittade" när det stod 4-1 till dem...
För det mesta försöker jag alltid att spela så mycket distans som möjligt med tanke på "orättvist" spelet känns i närstrider, men ibland hjälper inte det heller. Man får bara en ynka hitmarker med en klockrent sniper-träff och blir dödad istället från tänkta offret från andra sidan av en ärtkastare som skjuter både igenom betong och stål...
Postad 20 December 2011 - 13:56
Postad 20 December 2011 - 17:41
Det där har alltid varit ett problem i COD-spelen, men just i detta spel hinner man springa halvvägs runt kartan innan man dör.
Det är ett problem främst i BO och MW3, en av de grejjorna jag störde/stör mig mest på från MW1/MW2 mot BO/MW3, riktigt B...
Redigerat av Dr. Death, 20 December 2011 - 17:42.
Postad 20 December 2011 - 19:00
Redigerat av Johnsson1975, 20 December 2011 - 19:00.
Postad 20 December 2011 - 19:20
adda/invite mig isåfall: shaman958
Postad 20 December 2011 - 19:31
Jag och MrBandit brukar köra en hel del demolition...nån som vill lira demolition med mig? snöat in på det:-) tröttnar på folk som heller springer runt och samlar kills än jobbar mot bomberna.
adda/invite mig isåfall: shaman958
Postad 20 December 2011 - 20:41
Det har jag mycket svårt att tro...Haha, jag var tvungen att slå på mute på Britt när han starta sin mic... Barnförbjudet det som lämnade den munnen! :-D
Postad 20 December 2011 - 23:12
Jag var oxå med på dessa matcher mot SH!T´arna, vad jag kommer ihåg så hade dom en laggfördel som inte var av denna värld! Vart ju som sagt totalt överkörda, efter tredje matchen skrev jag till l2ickard som var våran host att "varför inte backa?" Blev en match till som vi oxå förlorade om än knappt, tror de var en S&D match där lagget inte spelade lika stor roll. Lagget och dess för och nackdelar är det tråkiga med detta spel.Fast det ska man aldrig säga, även om många av oss är bra så finns det ju alltid dom som är bättre. Avsevärt mycket bättre.
Nu kanske det var så i den matchen men jag vill minnas några matcher från förra veckan (eller när det var) där jag, l2ickard, birkan, Rilly m fl (?) åker på stordäng av några andra svenskar. Tror det var några SH!T-medlemmar. Dom var helt enkelt så pass mycket bättre. Inte mycket att säga om det.
Redigerat av barkis69, 21 December 2011 - 09:47.
Postad 21 December 2011 - 08:09
Haha, jag var tvungen att slå på mute på Britt när han starta sin mic... Barnförbjudet det som lämnade den munnen! :-D
Hahaha! Blev jävligt lack igår.
1. Det laggade arsle
2. Nån jeflva "XxXJesperXxX" slår upp både tält, luftmadrass och tältsäng och så tycker han att han är jätteduktig och skickar kaxiga meddelanden
3. Jag slår på micken och säger ett och annat "barnföbjudet"
4. Nästa match torskar han och sen vill han bli kompis?!?! Idiot.
Men jag kan ju bara instämma om att det känns som att det laggar betydligt mer och oftare nu.
Jag får ju passa på att vräka ur mig barnförbjudna saker innan det snart inte går längre...
Postad 21 December 2011 - 08:58
Postad 21 December 2011 - 09:09
Ingen lade märke till den lilla passningen ?Jag får ju passa på att vräka ur mig barnförbjudna saker innan det snart inte går längre...
Då kanske du kan slänga upp både ett galleri och slå på gallerikommentarerna nu när du har gått "all-in"....
Edit: lägger till ett lite osäkert grattis !
Redigerat av what17ever, 21 December 2011 - 09:12.
Postad 21 December 2011 - 09:42
Postad 21 December 2011 - 09:42
Ingen lade märke till den lilla passningen ?
Då kanske du kan slänga upp både ett galleri och slå på gallerikommentarerna nu när du har gått "all-in"....
Tack.
Haha, jo då. 12/3 är det planerat att "den lille" ska komma ut. Och då menar jag inte julsnapsen.
Tjejen var inge sugen på att jag skulle slänga upp massa bilder för allmän beskådning så det blir nog inget med det tyvärr.
Postad 21 December 2011 - 09:58
Tömde ett halvt mag i ryggen på en sniper med ACR:en inte undra på att man har så dålig hit ratio
Sen hackar menyn och det tar en jävla tid att logga in på deras services.
Skickade en fråga om lagget till Activision och fick 3 standard svar tillbaka.
Johnson1975 vare du som var ute och körde sniper igår ?
Postad 21 December 2011 - 10:29
Ingen lade märke till den lilla passningen ?
Jag anade den, men inte säker då jag kan sätta mig i pinsam situation vid ev påståenden... GRATTIS Britt!!!
Man kan ju undra om de skiter i att prova patchen innan de släpper den. Igår märktes det rejält fan brukar aldrig dö 21 ggr på en match och polaren som hamnade i andra laget vann nästan varje 1 on 1 möte.
Tömde ett halvt mag i ryggen på en sniper med ACR:en inte undra på att man har så dålig hit ratio.
Sen hackar menyn och det tar en jävla tid att logga in på deras services.
Skickade en fråga om lagget till Activision och fick 3 standard svar tillbaka.
Johnson1975 vare du som var ute och körde sniper igår ?
Sniper kördes hårt igår
Blev ett klart uppsving när man äntligen fick Pro på Marksman!
Redigerat av Johnsson1975, 21 December 2011 - 11:55.
Postad 21 December 2011 - 11:42
Postad 21 December 2011 - 11:46
Grattis till Britt och alla andra blivande föräldrar. Det verkar vara en riktig babyboom på gång i klanen nu
Frågan är hur det här drabbar oss andra. Det fattas väl berätta Ekaa skaffar sig ett knodd nu också så blir jag helt ensam
Du kan vara lugn. Jag och damen min är rörande överens i frågan och det kommer nog dröja minst en 5-10 år innan det blir intressant.
Postad 21 December 2011 - 12:14
Grattis till Britt och alla andra blivande föräldrar. Det verkar vara en riktig babyboom på gång i klanen nu
Frågan är hur det här drabbar oss andra.
Det är ju lungt, efter en sådär 6-7 år är kidsen så självgående att man kan återupta spelandet igen, så lagom CoD MW7 så är alla tillbaks och skyller på lagg medans det egentligen är seniliteten som får en att missa lede fi.
Postad 21 December 2011 - 12:20
Fast vid det laget är det ju dags för mig att skaffa kidsDet är ju lungt, efter en sådär 6-7 år är kidsen så självgående att man kan återupta spelandet igen, så lagom CoD MW7 så är alla tillbaks och skyller på lagg medans det egentligen är seniliteten som får en att missa lede fi.
Postad 21 December 2011 - 12:29
För att undgå detta har ja avgett ett kyskhetslöfte tills CoD slutar att funka längreGrattis till Britt och alla andra blivande föräldrar. Det verkar vara en riktig babyboom på gång i klanen nu
Frågan är hur det här drabbar oss andra. Det fattas väl berätta Ekaa skaffar sig ett knodd nu också så blir jag helt ensam
Postad 21 December 2011 - 12:31
Fast det funka' ju inte nu ju ......För att undgå detta har ja avgett ett kyskhetslöfte tills CoD slutar att funka längre
Postad 21 December 2011 - 12:35
Fast det funka' ju inte nu ju ......
Kyskhetslöftet? Ligger DU med Federal i detta nu?!?!
Redigerat av BrittBastard, 21 December 2011 - 12:35.
Postad 21 December 2011 - 12:36
Mysigt som s*tan!!Kyskhetslöftet? Ligger DU med Federal i detta nu?!?!
![]()
Postad 21 December 2011 - 12:37
Tja, vafan jag är inte så kinkig...... anything that moves...Kyskhetslöftet? Ligger DU med Federal i detta nu?!?!
![]()
Postad 21 December 2011 - 13:55
Haha !! " Den som stoppar huvudet i busken, visar häcken. "Tja, vafan jag är inte så kinkig...... anything that moves...
Tänk på de när ni lirar med eller emot what17
Redigerat av FederalMano, 21 December 2011 - 14:01.
Postad 21 December 2011 - 15:19
Postad 21 December 2011 - 15:44
Är det där flummiga läget med röd rök på lite olika ställen på kartan? Körde en private sådan. helt kasst.Några av er som testat på nya spelsättet Dropzone än?? Ja testa en match med massa random people o de va rätt skoj trots att ja inte riktigt fatta allt
Borde då va ännu roligare med full MHB lobby !!
Gun Game kan de få introducera istället. Roligaste läget. Helt med lite random-vapen så inte samma vapen cyklas hela tiden.
Postad 21 December 2011 - 16:36
http://www.joystiq.c...ary-24-on-xbox/
Postad 21 December 2011 - 17:18
Skyller på att man fått en massa ungar =)
Men ser att många av de gamla uvarna är still in the game, kul!
Postad 21 December 2011 - 18:38
Jag var inte så glad då , tror jag slutade på 6-29
Postad 21 December 2011 - 21:20
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
MHBs interna MW3-turnering - Vinnare: I2ickard & morlock
13 bilder
93 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna