Netflix!
3898 svar till detta ämne
Postad 12 January 2013 - 20:34
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Växlar fram och tillbaka för mig med, har Bahnhof.
Har dock ingen PS3, så jag kan inte kolla om jag verkligen har Super HD heller. Syns inget på min Samsung Smart TV och min Apple TV kan inte visa det än innan uppdateringen har kommit.
Någon som har Bahnhof och en PS3 som kan bekräfta att Super HD fungerar?
Postad 12 January 2013 - 22:07
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Jag har suttit en bra stund med chatten och försökt förklara att det inte fungerar med Samsung smart tv och super hd
Det visade sig att de som alla andra support team bara är "agents" och inte har något med netflix att göra
Men de rapporterar in problem de inte kan lösa
Hade kanske varit bra om ni som också har samsung smart tv tog ett par minuter av er tid och berättade det ni också
https://contactus.netflix.com/Help
Postad 12 January 2013 - 22:33
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Växlar fram och tillbaka för mig med, har Bahnhof. Har dock ingen PS3, så jag kan inte kolla om jag verkligen har Super HD heller. Syns inget på min Samsung Smart TV och min Apple TV kan inte visa det än innan uppdateringen har kommit.
Någon som har Bahnhof och en PS3 som kan bekräfta att Super HD fungerar?
Har Bahnhof, har växlat fram och tillbaka för mig med. Kör Netflix via AVT3 och där får jag ännu ingen Super HD logga. MEN, drog igång mitt PS3 och där fanns SuperHD loggan på allt jag testade, buffrar upp till X high HD (visas om man trycker på select knappen). Så det verkar fungera med Banhhof. /Fredrik
Redigerat av porch123, 12 January 2013 - 22:40.
Postad 12 January 2013 - 22:38
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
jag kollade nu :-)
Har Com Hem
kollade på filmen Sahara på PS3 och såg att den skulle ha Super HD .. Satte på filmen och kollade vad det blev, i infot står det x-high/HD, är det Super HD? Kollade även Stargate S1 som också skulle ha Super HD enligt menyn, där stod det i statusen Medium/SD?!
//Mike
Postad 12 January 2013 - 22:42
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Hos mig kan det ta uppåt en minut innan det blir x high hd, antar att det har med min uppkoppling att göra. Kör trådlöst till PS3
/Fredrik
Postad 12 January 2013 - 22:48
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Stargate SG-1 får jag bra SD på :-( fast det står att det ska vara Super HD, alla filmer jag provat får jag Super HD på, iof har jag bara provat Sahara, XXX och Into the Blue
Postad 12 January 2013 - 22:48
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3993 inlägg
Hos mig kan det ta uppåt en minut innan det blir x high hd, antar att det har med min uppkoppling att göra. Kör trådlöst till PS3
/Fredrik
Hur ser det ut då? Hur stor är skillnaden på vanlig HD och nya Super HD?
Postad 12 January 2013 - 22:55
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Ärligt talat så såg jag ingen större skillnad då jag kollade förut. Men ändå vill man ju ha det bästa som Netflix kan erbjuda. /Fredrik
Postad 12 January 2013 - 23:15
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Som sagt, bara kollat början på dessa filmer, inte sett hela filmerna. Men det ser väldigt bra ut, nära blu-ray. Vad jag förstår så är HD 720p och super HD 1080p
Postad 12 January 2013 - 23:20
Mentos
-
Mentos
-
Mästare
-
-
3993 inlägg
Som sagt, bara kollat början på dessa filmer, inte sett hela filmerna. Men det ser väldigt bra ut, nära blu-ray. Vad jag förstår så är HD 720p och super HD 1080p
Det låter ju super nice  Jag hoppas verkligen min ISP fixar detta snart så att man kan se den högre kvallen.
Postad 12 January 2013 - 23:23
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
Det låter ju super nice Jag hoppas verkligen min ISP fixar detta snart så att man kan se den högre kvallen.
och inte bara det, de har börjat sända i 3D också ;-) vet inte om de har gjort det i sverige än men i alla fall USA
Postad 13 January 2013 - 00:05
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
Har Bahnhof, har växlat fram och tillbaka för mig med. Kör Netflix via AVT3 och där får jag ännu ingen Super HD logga.
MEN, drog igång mitt PS3 och där fanns SuperHD loggan på allt jag testade, buffrar upp till X high HD (visas om man trycker på select knappen).
Så det verkar fungera med Banhhof.
/Fredrik
Verkar vara olika beroende på HUR man har Bahnhof då eftersom jag inte får SuperHD på ps3. Möjligen styrs det av nätägaren (Zitius i mitt fall)
Postad 13 January 2013 - 01:59
distortion2
-
distortion2
-
Mästare
-
-
2520 inlägg
Dessutom är HD ca 4 Mbit/s och Super HD är 5,7 Mbit/s.
Postad 13 January 2013 - 02:01
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Dessutom är HD ca 4 Mbit/s och Super HD är 5,7 Mbit/s.
och det är inte mycket om vi pratar kvalite
Postad 13 January 2013 - 07:55
dhanjel
-
dhanjel
-
Veteran
-
-
2495 inlägg
3d utvärderas bara i usa just nu
Postad 13 January 2013 - 09:34
fristil
-
fristil
-
Mästare
-
-
3279 inlägg
ni kan se om ni har super HD https://signup.netflix.com/superhdNär jag har konfat så jag kör mot unblock-us DNS så får jag att jag inte har Super HD, när jag kör mot Com Hems DNS så får jag grönt ljus och Super HD lite info: http://gigaom.com/20...d-open-connect/
Redigerat av fristil, 13 January 2013 - 09:37.
Postad 13 January 2013 - 10:20
Unregistered357c7524
-
Unregistered357c7524
-
Användare
-
-
164 inlägg
Vilka filmer finns tillgängliga i Super HD i norden?
Jag chattade med netflix supporten angående detta i förrgår. Tjejen jag pratade med visste inget men bad mig vänta sålänge hon kollar upp saken. Svaret jag fick sen var att det än så länge endast testkörs i USA men att det så småningom dyker upp här.
Efter att jag såg CES videon som finns en par sidor tebax i tråden så inser jag att jag ändå får vänta på en uppdateringen till min Apple TV innan det aktiveras.
Postad 13 January 2013 - 10:29
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Angående Super HD på Apple TV 3 fick jag följande svar från Netflix nyss:
Saul, som är anställd på Netflix Sweden, svarade på Super HD, en fråga om Netflix Sweden.
Hej Oscar! Tack för din fråga, vi är medvetna om att några av våra kunder som använder Apple TV 3 inte kan se Super HD-loggan, trots att titeln ska fungera med Super-HD. Vi arbetar för tillfället tillsammans med Apple för att lösa detta så snart som möjligt. Trots att loggan inte syns så kommer de titlar som är tillgängliga i Super-HD spelas upp i Super-HD på din Apple TV. Vi kommer uppdatera här på sidan så fort problemet är löst, hoppas att du blir nöjd med Netflix i Super-HD.
Postad 13 January 2013 - 10:37
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Jag chattade med netflix supporten angående detta i förrgår. Tjejen jag pratade med visste inget men bad mig vänta sålänge hon kollar upp saken. Svaret jag fick sen var att det än så länge endast testkörs i USA men att det så småningom dyker upp här.
Vilket visar på att de inte vet vad de pratar om, eftersom att det fungerar för tex. de som har Ps3 i Sverige
Postad 13 January 2013 - 10:42
Unregistered357c7524
-
Unregistered357c7524
-
Användare
-
-
164 inlägg
Tack för infon ONT77 och MalcomX. Kan ni ge exempel på en SUPER HD titel som fungerar för PS3 i Sverige?
Postad 13 January 2013 - 10:45
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Tack för infon ONT77 och MalcomX. Kan ni ge exempel på en SUPER HD titel som fungerar för PS3 i Sverige?
Om du har ett PS3 är det ju bara att starta Netflix så ser du ju direkt aktuella "SUPER HD titlar" /Fredrik
Postad 13 January 2013 - 10:54
Unregistered357c7524
-
Unregistered357c7524
-
Användare
-
-
164 inlägg
Om du har ett PS3 är det ju bara att starta Netflix så ser du ju direkt aktuella "SUPER HD titlar"
Nej, jag har ingen PS3 och som syns i ONT77's inlägg så säger netflix supporten nu att SUPER HD titlarna även fungerar på Apple TV men att man inte kan identifiera titlarna tack vare loggan. Därav mitt problem. Jag vill gärna testa om det fungerar men jag vet inte vilka titlar jag ska se på.
Postad 13 January 2013 - 10:57
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Jag såg i ett tidigare inlägg, att Iron Sky skulle vara Super HD Men kan inte någon av er som har Ps3 lägga upp ett 10 tal Super HD titlar ?
Postad 13 January 2013 - 11:05
MrAssov
-
MrAssov
-
Amatör
-
-
93 inlägg
ni kan se om ni har super HD
https://signup.netflix.com/superhd
Ej tillgång till Super HD.... Har Bahnhof 100/10 via statsnätet
Postad 13 January 2013 - 11:09
Unregistered357c7524
-
Unregistered357c7524
-
Användare
-
-
164 inlägg
Ej tillgång till Super HD.... Har Bahnhof 100/10 via statsnätet
Du råkar inte köra OpenDNS, Google's DNS eller dylikt? Jag fick först info att jag inte har superhd tills jag kom ihåg att jag confat in Google DNSen när min ISP hade DNS strul.
Postad 13 January 2013 - 11:12
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Står Super HD på massor av titlar via PS3. Här är några, har själv inte kollat kvaliten på alla nedan.
Iron Sky, Taken, Heartbreak Kid, Californication, Planet Earth, Breaking Bad, Den där Mary, Sherlock Holmes, Law Abiding Citizen.
Men som sagt står Super HD på de flesta titlar.
/Fredrik
Postad 13 January 2013 - 12:43
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
Förvirrad.
Ingenstans i PS3-Netflix ser jag skymten av SuperHD. Inga loggor, ingenting i infon om individuella filmer, nada. Testlänken säger att min ISP inte stödjer SuperHD.
Idag tittade jag på "The Game" och den strömmades i HD X-High. Är X-high numera = SuperHD?
Postad 13 January 2013 - 12:49
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Förvirrad.
Ingenstans i PS3-Netflix ser jag skymten av SuperHD. Inga loggor, ingenting i infon om individuella filmer, nada. Testlänken säger att min ISP inte stödjer SuperHD.
Idag tittade jag på "The Game" och den strömmades i HD X-High. Är X-high numera = SuperHD?
Om testlänken inte visar att din leverantör stödjer Super HD och loggan inte dyker upp på din PS3 är det nog tyvärr så för tillfället. Loggan ska visas på PS3 om det funkar.
Postad 13 January 2013 - 13:03
Unregistered80e98494
-
Unregistered80e98494
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Med tanke på Apple TV har jag just där stött ihop med en bugg: I dokumentärserierna Planet Earth och Life är berättarrösten borta. Det enda som hörs är musiken. På datorn, ipaden och iphonen funkar det dock som det ska. Besynnerligt. Har någon annan varit med om det? Tänkte testa på PS3:an men jag verkar inte kunna hämta applikationen för tillfället. Rutan är tom under "tv/video services" och psn-store ligger nere för underhåll. Lite kasst att den gör det samma dag som Netflix lanseras i Sverige. Eller så är det just därför den gör det...
Jag har exakt samma problem, mycket märkligt.
Postad 13 January 2013 - 13:09
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Jag har exakt samma problem, mycket märkligt.
Men anmäl då felet till Netflix, annars så lär dom aldrig fixa till det ! Netflix läser inte på denna sidan  Testlänken säger att min ISP inte stödjer SuperHD.
Och då stödjer inte din IPS Open Connect och du kan inte få Super HD RIng din ISP och klaga !
Redigerat av MalcomX, 13 January 2013 - 13:09.
Postad 13 January 2013 - 14:22
MrAssov
-
MrAssov
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Du råkar inte köra OpenDNS, Google's DNS eller dylikt? Jag fick först info att jag inte har superhd tills jag kom ihåg att jag confat in Google DNSen när min ISP hade DNS strul.
Hmm... när jag kör igång min PS3, så har jag SuperHD loggan på var och varannan film (i alla fall de lite nyare) Men, när jag kollar, med min dator, enligt länken https://signup.netflix.com/superhd , så har jag ej tillgång till superHD. DNS: Primary DNS Server 0.0.0.0 Secondary DNS Server : 8.8.8.8 Ifall jag inte missminner mig, så är 8.8.8.8 = Google, men att det i mitt fall inte spelar någon roll, då primary är på 0.0.0.0 (Ej definierad?), eller?
Postad 13 January 2013 - 14:33
Duckface21
-
Duckface21
-
Guru
-
-
4337 inlägg
har du en router? om de står 0.0.0.0 så kommer routern sköta dns vilket blir dinn bredbands leverantör 0.0.0.0 = automatiskt
Postad 13 January 2013 - 14:39
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Hmm... när jag kör igång min PS3, så har jag SuperHD loggan på var och varannan film (i alla fall de lite nyare) Men, när jag kollar, med min dator, enligt länken https://signup.netflix.com/superhd , så har jag ej tillgång till superHD.
DNS: Primary DNS Server 0.0.0.0 Secondary DNS Server : 8.8.8.8
Ifall jag inte missminner mig, så är 8.8.8.8 = Google, men att det i mitt fall inte spelar någon roll, då primary är på 0.0.0.0 (Ej definierad?), eller?
Om jag har förstått saken rätt är huvudsaken att Super HD-loggan dyker på din enhet, i ditt fall PS3:an. Om den gör det har du tillgång till det. Enda undantaget i nuläget verkar vara Apple TV 3, där man får Super HD på de titlar som är i det formatet men att man i nuläget inte kan se loggan (och alltså exakt vilka titlar det gäller).
Postad 13 January 2013 - 15:37
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Om jag har förstått saken rätt är huvudsaken att Super HD-loggan dyker på din enhet, i ditt fall PS3:an. Om den gör det har du tillgång till det. Enda undantaget i nuläget verkar vara Apple TV 3, där man får Super HD på de titlar som är i det formatet men att man i nuläget inte kan se loggan (och alltså exakt vilka titlar det gäller).
Samsung Smart Tv fungerar inte heller med logga Om Apple Tv visar Super HD vet vi inte. Det är vad någon på Netflix säger men som inte går att bevisa om man inte kan mäta eller se vilken bitrate som når Apple Tv
Postad 13 January 2013 - 15:40
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7289 inlägg
Det är kanske inte så viktigt heller om man inte kan se det med ögat
Postad 13 January 2013 - 15:53
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Det är kanske inte så viktigt heller om man inte kan se det med ögat
Vet du inte vad du skall jämföra med, så kan du inte se det med ögat Vi pratar fortfarande om en kvalite som ligger i nivå med det lägsta man kan gå om man rippar en BD Vi pratar inte om BD kvalité eller ens i närheten av BD Super HD är inte heller i närheten av SVT eller andra bolag som sänder ut sina HD kanaler med en värdig bitrate
Redigerat av MalcomX, 13 January 2013 - 15:55.
Postad 13 January 2013 - 16:50
Unregistered80e98494
-
Unregistered80e98494
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Men anmäl då felet till Netflix, annars så lär dom aldrig fixa till det ! Netflix läser inte på denna sidan 
Lättare sagt en gjort, det ända sättet jag hittar att felanmäla är genom ett ruttet formulär på deras hemsida där man endast kan välja några olika alternativ och inte själv formulera sitt problem
Postad 13 January 2013 - 16:56
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Lättare sagt en gjort, det ända sättet jag hittar att felanmäla är genom ett ruttet formulär på deras hemsida där man endast kan välja några olika alternativ och inte själv formulera sitt problem
eller snacka med deras support via deras chat. eller ta upp det på deras GetSatisfaction-sida (länk några inlägg upp)
Postad 13 January 2013 - 17:21
distortion2
-
distortion2
-
Mästare
-
-
2520 inlägg
Super HD är inte heller i närheten av SVT eller andra bolag som sänder ut sina HD kanaler med en värdig bitrate
Fast om man jämför med andra streaming-tjänster ligger ju SuperHD i topp. De flesta streamingtjänster klarar ju knappt 720p. Bitraten går ju också att skruva upp i takt med att servrar och ISP:ers nät byggs ut.
Postad 13 January 2013 - 17:28
Unregistered357c7524
-
Unregistered357c7524
-
Användare
-
-
164 inlägg
Om Apple Tv visar Super HD vet vi inte. Det är vad någon på Netflix säger men som inte går att bevisa om man inte kan mäta eller se vilken bitrate som når Apple Tv
Jag försökte kolla på trafiken i min router över SNMP när jag spelade upp content på min Apple TV. Tyvärr så går det så klumpvis så det var inget av värde alls. När man startar en film så peakar det (oberoende av content) enligt loggern i i cirka 6MB/s (48Mbit) för att så småningom gå ner till noll. Antar den buffrar upp ett par minuter och sen pausar.
Postad 13 January 2013 - 17:29
Unregistered33aea5f7
-
Unregistered33aea5f7
-
Veteran
-
-
1610 inlägg
Vet du inte vad du skall jämföra med, så kan du inte se det med ögat
Vi pratar fortfarande om en kvalite som ligger i nivå med det lägsta man kan gå om man rippar en BD Vi pratar inte om BD kvalité eller ens i närheten av BD
Super HD är inte heller i närheten av SVT eller andra bolag som sänder ut sina HD kanaler med en värdig bitrate
Det må vara hänt men även om Netflix ligger en bit under 6 Mbps i bästa fall tycker jag att kvaliteten ligger långt över vad jag hade förväntat mig av en streamingtjänst. Jag roade mig med att jämföra exakt samma rulle (The Game) mellan Netflix X-high och SkyHD (som ligger tämligen stabilt kring 13 Mbps) och jag har mycket svårt att se skillnad. Så siffror i all ära men Netflix är rätt bra.
Postad 13 January 2013 - 17:31
Unregistered1aa3c9f9
-
Unregistered1aa3c9f9
-
Forumräv
-
-
796 inlägg
Samsung Smart Tv fungerar inte heller med logga Om Apple Tv visar Super HD vet vi inte. Det är vad någon på Netflix säger men som inte går att bevisa om man inte kan mäta eller se vilken bitrate som når Apple Tv
Vet du inte vad du skall jämföra med, så kan du inte se det med ögat
Vi pratar fortfarande om en kvalite som ligger i nivå med det lägsta man kan gå om man rippar en BD Vi pratar inte om BD kvalité eller ens i närheten av BD
Jag har testkollat på Sherlock Holmes: A Game of Shadows och Iron Sky på Apple TV 3, och oavsett om det är Super HD eller inte är det riktigt hög kvalité på bilden, i alla fall på min 46-tummare. Jag ser ingen anledning till att inte lita på att det är som de säger, att man får in Super HD på ATV3 men att de jobbar på att få dit loggan så att man kan se vilka titlar det gäller. I vilket fall är det positivt att de utvecklar tekniken, även om jag själv var mycket nöjd redan innan. Vill man ha högsta möjliga bild- och (i synnerhet) ljudkvalité är det givetvis blu-ray-skivor som gäller, men så är det ju också ruskigt mycket billigare med Netflix än med blu-ray-skivor.
Postad 13 January 2013 - 18:41
cazz
-
cazz
-
Beroende
-
-
1353 inlägg
Sitter och undra vad för kvalite är Jordan Rättsläkaren.
Jag kör i full uppläsning i 1920x1080 via webbläsaren på min 50" Plasma TV och kvaliten är riktigt riktigt bra?
Postad 13 January 2013 - 19:31
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Sitter och undra vad för kvalite är Jordan Rättsläkaren. Jag kör i full uppläsning i 1920x1080 via webbläsaren på min 50" Plasma TV och kvaliten är riktigt riktigt bra?
du säger väl det själv. Spelar väl ingen roll vad det är för kvalité tekniskt om det ser bra ut? eller?
Postad 13 January 2013 - 19:33
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Det må vara hänt men även om Netflix ligger en bit under 6 Mbps i bästa fall tycker jag att kvaliteten ligger långt över vad jag hade förväntat mig av en streamingtjänst. Jag roade mig med att jämföra exakt samma rulle (The Game) mellan Netflix X-high och SkyHD (som ligger tämligen stabilt kring 13 Mbps) och jag har mycket svårt att se skillnad.
Så siffror i all ära men Netflix är rätt bra.
Jag skrev aldrig att Netflix var dåligt, jag ville bara klargöra vad Super HD innebär Att du inte ser skillnad på bilden vid 6 respektive 13 mbit beror antingen på din Tv eller på att källan inte blir sämre eller bättre i detalj oavsett om det är 6 eller 13 mbit Testa emot en BD och ser du inte stora skillnader beror det på din tv Jag ser klara skillnader på min 64E8005 Plasma, men samtidigt håller jag med om att Netflix levererar en mycket bra kvalité på många av sina filmer.
Postad 13 January 2013 - 20:24
cazz
-
cazz
-
Beroende
-
-
1353 inlägg
du säger väl det själv. Spelar väl ingen roll vad det är för kvalité tekniskt om det ser bra ut? eller?
Eftersom jag är en glad amatör på videoredigering så undrar jag bara om någon vet vad för codec, storlek, bitrate m.m. är om man är nyfiken att göra lite egna streaming. Kan man få det lika bra som det där så skulle jag vara nöjd, är det samtidigt liten fil så skulle jag bli extremt nöjd.
Postad 13 January 2013 - 20:41
MalcomX
-
MalcomX
-
Veteran
-
-
1711 inlägg
Eftersom jag är en glad amatör på videoredigering så undrar jag bara om någon vet vad för codec, storlek, bitrate m.m. är
http://blog.netflix....-streaming.htmlSkall du rippa egna filmer hemma, så är det H.264 MKV som gäller
Redigerat av MalcomX, 13 January 2013 - 20:53.
Postad 14 January 2013 - 13:10
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Kan man bara se på 2 enheter samtidigt? Igår kväll skulle bägge ungarna kolla på varsin dator, och vi hade igång netflix på ps3an, skulle passa på att se breaking Bad, men då stod det på ena datorn att för många enheter va igång... hade för mig man kunde ha 4?
Iofs... 2 är faktiskt inte dåligt det heller!
Postad 14 January 2013 - 13:16
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7289 inlägg
2 gäller men inte på samma dator
Postad 14 January 2013 - 13:51
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4002 inlägg
Enheter klara för Netflix och streams – När du har skaffat ett aktivt Netflix-abonnemang kan du ha sex olika enheter registrerade på kontot, och två kan användas för streaming samtidigt. Om du vill använda fler än två enheter för streaming samtidigt kan du helt enkelt öppna ytterligare ett konto med en annan, unik e-postadress
http://support.netflix.com/sv/node/4472
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
TV-Program
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|