Nintendo Switch
2377 svar till detta ämne
Postad 04 February 2017 - 09:51
Demon Slayer
-
Demon Slayer
-
Guru
-
-
5020 inlägg
Detta var en liten kul grej bara, du detekterade kansje inte humorn i det hela men ibland måste man få skojja lite, och denna gång var det på bekostnad av nån som hade skrivit en negativ sak som ingen ens vet om det är en negativ sak.
Han är förövrigt tatt bort nu och min nya konkurrerande kommentar står kvar, det är faktiskt också lite kul.
Postad 04 February 2017 - 10:23
linkhouse
-
linkhouse
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Lååååånga köer idag för att få testa Nintendo Switch hos Bergsala i Kungsbacka.
Bilder och filmer kan ses här: https://www.facebook.com/Nintendo.se/

Postad 04 February 2017 - 11:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Varför ska du "få" skriva öppet till mig och säga att jag ska ja mitt via PM?
2.3 Om du inte förstår, inte håller med eller undrar varför
Om du inte håller med, inte förstår eller undrar varför något skett när det gäller dina egna eller andras inlägg, omdömen, gallerialbum, annonser med mera, eller om du anser att du eller någon annan blivit orättvist behandlad av en moderator, så är det inte tillåtet att påpeka eller börja diskutera detta i forumet, i omdömen eller på andra mer eller mindre fantasifulla ställen på webbplatsen. Kontakta i stället någon moderator eller admin via PM, eller mejla vår supportavdelning.
Det blir väldigt problematiskt att sköta forumet för oss om medlemmarna inte följer reglerna helt enkelt, det gäller alla regler och alla medlemmar. Det handlar inte om att hymla med åsikter utan om att få stopp på off topic-diskussionen i tråden. Skulle alla göra som du så blir det kaos, därför måste vi stävja beteendet. Det är ofattbart att jag ska behöva förklara detta för en 40-åring som har varit på forumet i över 10 år. Och det är väldigt tröttsamt att du hela tiden väljer att inte följa reglerna, sedan 2005 nu har jag lagt MIN tid på detta.
Det är inte okej att säga till folk att de ska göra si och så med den tonen du har och det är ett beteende som återkommer med jämna mellanrum.
Jag är väldigt väldigt sällan här numera så gör mig ingenting, så du har min tillåtelse.
Tack, då gör vi så
Postad 04 February 2017 - 12:09
ac1976
-
ac1976
-
Användare
-
-
226 inlägg
Precis hemkommen från ett ha spenderat dagen hos Bergsala och fått känna på Nintendo Switch.
Första intrycken är väldigt positiva, Switchen känns rejäl, inte alls lika plastig som Wii U, den ligger dessutom riktigt bra i handen när man kör den i portabelt läge. Däremot hade jag svårt att hitta ett bekvämt sätt att hålla i Joycon-grip, det krävs små händer för att få det bekvämt. För mig kommer det att bli en pro-controller, den kändes riktigt bra att spela med.
Spelen då?
Vi började med att köa till Zelda: Botw, de 20 minuter man fick spela gav enorm mersmak. Fruktansvärt mycket att se och utforska och då fick vi ändå bara testa en liten del av spelet. Det såg ut att flyta på riktigt bra med hårdvaran vad jag kunde se.
1,2 Switch var rätt intressant för att få känna på HD-rumble en funktion som är väldigt intressant, man fick räkna kulor i en ask i ett av spelen, det var riktigt häftigt hur man kunde känna sig fram till rätt antal genom att vicka på kontrollen. Annars var 1,2 Switch ingen höjdare, det är ett spel som bör följa med konsolen i mitt tycke för att visa upp hårdvaran.
Arms föll mig inte alls i smaken, däremot tyckte mitt sällskap att det var rätt skoj. Kan säkert vara kul på någon förfest.
Splatoon 2 och Mario Kart 8 var precis som man vänta sig, två bra spel varken mer eller mindre.
En riktigt rolig dag där man har fått testa Switchen ordentligt, jag har lagt upp några få bilder (av varierande kvalité) i mitt galleri.
För er som ska dit i helgen vill jag tipsa om att börja med att köa till Zelda direkt när ni kommer dit. När vi kom fick vi köa 1.5 timmar tills vi fick spela, senare på dagen var kön upp mot 3 timmar.
Gavs det chans att spela Zelda löst på enheten, alltså odockad?
Gick det att se alla detaljer på den lilla skärmen?
Bra skrivet!
Postad 04 February 2017 - 14:25
graf1992
-
graf1992
-
Rookie
-
9 inlägg
Mitt beslut - berättigat! Haha, nä men det har jag hört tidigare. Tack för intrycken, jag hade också en inbjudan till att komma dit, men som Svante tror jag det var som sa att det är lite av en högtid att öppna och testa första gången hemma. Peppad nu 
Kan du beskriva känslan av HD Rumble lite mer ingående?
Visst vore det kul att vänta till release men fick väldigt svårt att motstå frestelsen när inbjudan kom.
Nu var det bara ett spel vi fick testa med HD-rumble. I spelet höll man i träask som man luta för att känna hur många kulor det fanns i asken. Luta man den snabbt kände man en stor vibration bara, precis som om man höll i en ask och alla kulor slog i kanten samtidigt. När man luta den långsamt och försiktigt så kände man små stötar i det hörnet på kontrollen där kulorna slog i en efter en. Det som gav mig wow-effekten var på hur liten yta som vibrationen kändes, det kändes alltså bara i det hörnet där kulan ska ha slagit i.
Lite luddigt förklarat, tror att man måste få känna på det själv för att få full förståelse på hur bra det faktiskt fungerar.
Gavs det chans att spela Zelda löst på enheten, alltså odockad?
Gick det att se alla detaljer på den lilla skärmen?
Bra skrivet!
Ja, man fick spela Zelda odockat också, däremot tog min tid slut innan jag hann lyfta upp Switchen.
Splatoon 2 spelade jag odockat. Skärmen ser riktigt bra ut men det blir ju dock lite svårare att uppleva alla detaljer i bilden när skärmen blir så pass liten, dock var det inget som störde mig utan jag tycker de har lyckas oerhört bra att få till en bra upplevelse i portabelt läge.
Postad 04 February 2017 - 18:26
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nu var det bara ett spel vi fick testa med HD-rumble. I spelet höll man i träask som man luta för att känna hur många kulor det fanns i asken. Luta man den snabbt kände man en stor vibration bara, precis som om man höll i en ask och alla kulor slog i kanten samtidigt. När man luta den långsamt och försiktigt så kände man små stötar i det hörnet på kontrollen där kulorna slog i en efter en. Det som gav mig wow-effekten var på hur liten yta som vibrationen kändes, det kändes alltså bara i det hörnet där kulan ska ha slagit i.
Ah.. jag trodde att man kunde känna kulorna medan de rullade hela vägen så att säga. Trodde det var mer avancerat mao. Jag har nog hajpat upp HD Rumble lite för mycket i mitt eget huvud efter alla intryck 
Postad 04 February 2017 - 21:18
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
Postad 05 February 2017 - 11:08
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
https://mynintendone...-in-your-hands/
The folks at IGN recently went hands-on with Nintendo Switch and had some really good things to say about it. You can check out the video below to hear them praise how the console feels and how “stunning” The Legend of Zelda: Breath of the Wild looks running on it. Nintendo Switch and the upcoming Zelda game are set to launch on March 3. Both of them will be featured during Nintendo’s first-ever Super Bowl ad later today, February 5.
https://youtu.be/ygCuIf9z3do
Postad 05 February 2017 - 14:41
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
https://www.youtube.com/watch?v=EyH451VKhNA
Postad 05 February 2017 - 15:05
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
https://www.youtube.com/watch?v=3tEM4ZC0U0A
Postad 05 February 2017 - 20:46
ac1976
-
ac1976
-
Användare
-
-
226 inlägg
Nu kunde jag inte hålla mig längre, beställde en Switch från Cdon. Köpte inget spel, dessa köper jag online.
Eller vad är fördelen att en fysisk version av Zelda??
Postad 05 February 2017 - 22:56
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Nu kunde jag inte hålla mig längre, beställde en Switch från Cdon. Köpte inget spel, dessa köper jag online.
Eller vad är fördelen att en fysisk version av Zelda??
Du sparar mer än hälften av utrymmet på din switch om du kör på den fysiska.
Postad 05 February 2017 - 23:05
ac1976
-
ac1976
-
Användare
-
-
226 inlägg
Du sparar mer än hälften av utrymmet på din switch om du kör på den fysiska.
Läste nånn stanns att Zelda tar runt 13Gb. Tänkte ett stort SDkort istället, alla spel i Switchen. Smidigare....
Redigerat av ac1976, 05 February 2017 - 23:06.
Postad 05 February 2017 - 23:19
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Läste nånn stanns att Zelda tar runt 13Gb. Tänkte ett stort SDkort istället, alla spel i Switchen. Smidigare....
Om du föredrar digitalt så varför inte 
Postad 06 February 2017 - 03:39
Unregistered7760493d
-
Unregistered7760493d
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Värst vad hype det har blivit om Switch då på sistonde . Alla tycks förbeställa konsolen som galningar. I alla fall om man får tro internet i stort. Själv tror jag kommer att vänta ett bra tag innan jag öppnar min plånbok för Switch. Är bra pessimistisk efter att ha ägt den numera näst intill döda Wii U från först dagen 
Vi får väl se hur det blir med stödet från tredjepartsutvecklare den hära gången med Nintendos Switch. Och om konsolen överlag blir någon stor succe 
Är inte spelutbudet på Switchen jämfört med andra tidigare konsoler vid lansering återigen ganska så snålt? 
Redigerat av Unregistered7760493d, 06 February 2017 - 03:44.
Postad 06 February 2017 - 08:35
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Är inte spelutbudet på Switchen jämfört med andra tidigare konsoler vid lansering återigen ganska så snålt? 
Spelutbudet är snålt, men det brukar inte vara så bra utbud vid launch. Länge sedan någon lanserade med ett riktigt killerspel som inte gick att köpa till någon annan plattform. Om du tittar på Xbox One (Killer Instinct, Forza 5, Ryse, Dead Rising 3) eller PS4 (Killzone, Knack), så är det inga titlar man köper en konsol för heller. Wii U hade New Super Mario Bros. U och Zombi U. Wii hade Red Steel och Monkey Ball: Banana Blitz.
Men ja, det är det sämsta utbudet någonsin skulle jag säga, när man tänker på att Zelda går att få på Wii U.
Det handlar nog mer om att man vill få tag i en medan det går om man vet att man ändå vill ha en i slutändan, eftersom folk vet hur Nintendo brukar vara på att tillverka produkter som möter efterfrågan. Se NES Classic.
Eller så kan det vara att bärbarheten verkligen är så lockande, de kanske vill kunna spela Zelda på tåget eller jobbet eller nåt 
Postad 06 February 2017 - 08:51
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Jag undra på lite vad som utgör den stora hypen? Blev så sugen att jag hittade mitt gamla Wii och köpte en ny kontroll. Drog igång Super Mario Wii.
Dock tyckte jag det var roligt i typ 15min, finner handkontrollen inte särskilt bekväm och sitta och slänga med dosan var roligt när det var nytt nu kändes det bara bökigt.
Tyvärr verkar ju även switch bygga på samma sak och sitta framför en liten skärm lockar inte det minsta så att den är bärbar känns för mig negativt och känns lika meningsfullt som kinnect etc är.
Nu ligger nog switch betydligt högre men vet inte om jag fann det "tecknade" som Mario är, så fruktansvärt imponerande. Kan inte alla tekniska ord men grafikmässigt kändes bilden blurrig. Jag förutsätter att switch kör med HDMI.
Hade jag kunnat köra något kul och 3:E prtsspel multionline hade jag varit intresserad men känns som den blir bara mindre och mindre intressant.
Hade tankar på ett begränsat Wii u när priset går ner men nu tappade jag sugen för även det.
Postad 06 February 2017 - 09:12
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Nu ligger nog switch betydligt högre men vet inte om jag fann det "tecknade" som Mario är, så fruktansvärt imponerande. Kan inte alla tekniska ord men grafikmässigt kändes bilden blurrig. Jag förutsätter att switch kör med HDMI.
Det är för att Wii inte ens var HD, Switch är stor skillnad. Flera generationer framåt. Bilden är skarp.
Sen skulle jag inte lägga för stor vikt vid viftkontrollerna heller för det är inte den stora grejen med Switch som det var med Wii. Switch har åtminstone möjlighet till en mer klassisk kontrollayout med i förpackningen om man vill, det hade inte Wii. Jag kommer inte vifta någonting i Zelda.
Hade jag kunnat köra något kul och 3:E prtsspel multionline hade jag varit intresserad
Menar du typ CoD/BF? Normalt är det ju Nintendospelen folk är ute efter 
Dock tyckte jag det var roligt i typ 15min, finner handkontrollen inte särskilt bekväm och sitta och slänga med dosan var roligt när det var nytt nu kändes det bara bökigt.
Viftar man i Mario Wii? Det är väl bara om man ska förlänga hoppet med ett snurr?
Hur som helst, eftersom du inte har köpt en Wii U så har du fler bra spel framför dig än oss som redan ägt Wii U. Du får Zelda, Splatoon och bästa versionen av Mario Kart inom några månader samt nytt Mario 64-ish spel till vintern, och du behöver inte vifta i de här spelen. Men om den typen av spel inte lockar så ska du ju inte köpa. Alla gillar inte Nintendos spel.
Postad 06 February 2017 - 12:24
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Problemet är att jag är uppvuxen med Nintendo och jag vill ju gilla dem är därför jag sitter här i tråden och läser. Är inte bara den negativa människan som jag kan ge intryck av, men som sagt jag känner inte riktigt hypen och vad är det igentligen folk går igång på?
När wii kom så hade väl Nintendo lite av filisofin att man äger ett Xbox och en wii eller en Ps3 och en wii eller kanske bara en wii. Den kändes som en väldigt fin "vidsidanomkonsoll" och är väl igentligen vad Nintendo är då de har väldigt dåligt stöd från 3:e parts. Priset var inte allt för högt och viftandet kändes nytt och fräscht.
Nu när den nya konsolen kommer så för att vara en "vidsidanomkonsol" är den för högt i pris för min smak och som sagt att den är bärbar känns bara som jag betalar för något som jag inte kommer att använda. Det som man sett så verkar ju medföljande kontroll vara för liten och obekväm så man måste nästan köpa ny kontroll samtidigt...
Är ju en inbiten bfspelare och hade switch kunnat ersätta min ps4:a på den fronten hade det varit lättare att bli övertygad om att byta. Blev det i samband med att jag upptäckte online för några år sedan. Nämt det tidigare spelade Nintendo med kompsiar som mindre och när jag var äldre så hade jag inte alltförstor intresse av spel. Jag gillar inte spela ensam och switch skulle för mig vara lite Mario till barna, ett partyspel till mig och frun och kanske lite Zelda med barna. Splatoon vet jag inte vad det är och då kommer saken att lira ensam tröttnar jag på rätt snabbt. Spelar inte heller mobilspel eller facebookspel av samma orsak.
Postad 06 February 2017 - 12:43
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
All Superbowl Commericials | Superbowl 51!
3:07-Nintendo Switch
https://www.youtube.com/watch?v=A6ox3vlT-cw
https://en.wikipedia...i/Super_Bowl_LI
Cost of 30-second commercial
$5.02 million
Över 100milj tittare i USA
Postad 06 February 2017 - 13:13
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4155 inlägg
Gjorde en beställning på Switch igår. Väntar med spelinköp till USAresan om en månad. Kul.
Postad 06 February 2017 - 14:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Problemet är att jag är uppvuxen med Nintendo och jag vill ju gilla dem är därför jag sitter här i tråden och läser. Är inte bara den negativa människan som jag kan ge intryck av, men som sagt jag känner inte riktigt hypen och vad är det igentligen folk går igång på?
När wii kom så hade väl Nintendo lite av filisofin att man äger ett Xbox och en wii eller en Ps3 och en wii eller kanske bara en wii. Den kändes som en väldigt fin "vidsidanomkonsoll" och är väl igentligen vad Nintendo är då de har väldigt dåligt stöd från 3:e parts. Priset var inte allt för högt och viftandet kändes nytt och fräscht.
Nu när den nya konsolen kommer så för att vara en "vidsidanomkonsol" är den för högt i pris för min smak och som sagt att den är bärbar känns bara som jag betalar för något som jag inte kommer att använda. Det som man sett så verkar ju medföljande kontroll vara för liten och obekväm så man måste nästan köpa ny kontroll samtidigt...
Är ju en inbiten bfspelare och hade switch kunnat ersätta min ps4:a på den fronten hade det varit lättare att bli övertygad om att byta. Blev det i samband med att jag upptäckte online för några år sedan. Nämt det tidigare spelade Nintendo med kompsiar som mindre och när jag var äldre så hade jag inte alltförstor intresse av spel. Jag gillar inte spela ensam och switch skulle för mig vara lite Mario till barna, ett partyspel till mig och frun och kanske lite Zelda med barna. Splatoon vet jag inte vad det är och då kommer saken att lira ensam tröttnar jag på rätt snabbt. Spelar inte heller mobilspel eller facebookspel av samma orsak.
Wii kostade 249 $ när den kom, och Switch kostar 299. Så det är inte så stor skillnad egentligen. Du behövde ju köpa till en kontroll till Wii också om du ville ha en "riktig". Men du behöver inte göra det nu om du inte vill, det följer med ett plastfodral som man sätter joycons i som kan räcka ett tag om man inte vill hosta upp 800 för prokontrollen. Man kan även spela med båda joycons i varsin hand, tror det kan funka rätt bra, kanske t o m vilsammare. Extra minne behöver du inte heller köpa på en gång.
Hur som helst, om du vill gilla Nintendos spel eller få dina barn att växa upp med eller gilla Nintendo så måste du helt enkelt ge konsolerna chansen först. Köp och sälj om du inte är nöjd, förlorar man inte mycket på. Men du väntade ju ut hela Wii U:s livslängd även när den var nere på 1500-2000 ibland och då blir det bara väntespelet du spelar även med Switch. Väntar du bara så händer ingenting, testar du så har du iaf testat och då vet du.
Dock behöver man inte köpa direkt, kan du inte heller nu iofs, är nog bättre att köpa till vintern när lite fler spel finns och Mario släpps. Kanske ännu senare t o m. Men du säger du vill inte spela ensam.. Wii U har rätt många coopspel som är perfekta att spela med barn och samma lär gälla Switch.
Postad 06 February 2017 - 14:32
ac1976
-
ac1976
-
Användare
-
-
226 inlägg
Postad 06 February 2017 - 14:45
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Låt mig förklara med enkel matematik. Lyckas Switch sälja är allt som vanligt. Nintendo kan fortsätta göra konsolsatsningar och utmana Sony och Microsoft på sitt eget originella sätt. Men om Switch blir ytterligare en flopp har jag svårt att tro att Nintendo ser någon mening med att tillverka stationära konsoler framöver. Ett fiasko klarar man av med hedern i behåll, men knappast två i rad.
Amen va f...
Postad 06 February 2017 - 14:51
AbductedTurtle
-
AbductedTurtle
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Det är lustigt att jag inte har sett någon annan nämna detta, men någonting som gjorde mig mest exalterad redan i början när vi fick se Switch i trailer och under presentationen för första gången är den här möjligheten. Det ser extremt bekvämt ut tycker jag.

Postad 07 February 2017 - 08:45
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Många kloka ord Zoiler! Minns dock inte att Wii var så pass dyr. Köpte den kanske 1år efter den kom ut minns inte vad jag gav för den.
Körde för övrigt lite Wii Sport med dottern och vi hade faktiskt en kul stund.
Postad 07 February 2017 - 11:01
ac1976
-
ac1976
-
Användare
-
-
226 inlägg
Nu fungerar det att använda svenska kreditkort i amerikanska e-shopen.
Jag har ett amerikanskt konto sen tidigare, till Wii U blev spelen något billigare. Får se om det är samma på Switchen.
Redigerat av ac1976, 07 February 2017 - 11:15.
Postad 07 February 2017 - 19:42
Demon Slayer
-
Demon Slayer
-
Guru
-
-
5020 inlägg
Det är en av sakerna jag älskar med wii, att man kan spela med händerna hur fan som helst, typ en som hänger ned från soffan. Sjukt o-ergonomiskt att måste ha händerna ihop, speciellt för oss med seninflammation.... 
Postad 07 February 2017 - 21:11
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
http://time.com/4662...itch-interview/19 Things Nintendo's President Told Us About Switch and More
Postad 08 February 2017 - 05:56
Unregistered7760493d
-
Unregistered7760493d
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Spelutbudet är snålt, men det brukar inte vara så bra utbud vid launch. Länge sedan någon lanserade med ett riktigt killerspel som inte gick att köpa till någon annan plattform. Om du tittar på Xbox One (Killer Instinct, Forza 5, Ryse, Dead Rising 3) eller PS4 (Killzone, Knack), så är det inga titlar man köper en konsol för heller. Wii U hade New Super Mario Bros. U och Zombi U. Wii hade Red Steel och Monkey Ball: Banana Blitz.
Men ja, det är det sämsta utbudet någonsin skulle jag säga, när man tänker på att Zelda går att få på Wii U.
Det handlar nog mer om att man vill få tag i en medan det går om man vet att man ändå vill ha en i slutändan, eftersom folk vet hur Nintendo brukar vara på att tillverka produkter som möter efterfrågan. Se NES Classic.
Eller så kan det vara att bärbarheten verkligen är så lockande, de kanske vill kunna spela Zelda på tåget eller jobbet eller nåt 
Okej. Hah. Hade inte så där jättekoll på dom andra konsolerna. Men dom hade ju inte heller så bra spel vid release verkar det som sagt.
Särskilt om man inte heller spelar Zelda. Trodde även att Bomberman R skulle släppas till releasen? Men jag läste väl fel tydligen,hehe.
Jo så är det nog,hmm 
Postad 08 February 2017 - 08:59
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
https://youtu.be/gUEhQ65FOJ8
Okej. Hah. Hade inte så där jättekoll på dom andra konsolerna. Men dom hade ju inte heller så bra spel vid release verkar det som sagt.
Särskilt om man inte heller spelar Zelda. Trodde även att Bomberman R skulle släppas till releasen? Men jag läste väl fel tydligen,hehe.
Jo så är det nog,hmm 
http://www.nintendo....berman-r-switch
Release Date Mar 03, 2017
Postad 08 February 2017 - 09:02
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
http://www.youtube.com/watch?v=42FPUcC8RjM
-_-

Redigerat av Zoiler, 08 February 2017 - 09:07.
Postad 08 February 2017 - 09:13
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Postad 08 February 2017 - 09:18
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
1-2 Switch blir ju bara mer och mer korkat. Nog bara bra att det inte ingår i paketet
Redigerat av Svante Skoog, 08 February 2017 - 09:21.
Postad 08 February 2017 - 10:02
linkhouse
-
linkhouse
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
1-2 Switch måste ju vara det perfekta förfest spelet ever!
Postad 08 February 2017 - 11:02
Svante Skoog
-
Svante Skoog
-
Guru
-
-
6892 inlägg
Ett gäng japanska reklamfilmer:
https://youtu.be/w2w8uZWZQ98
https://youtu.be/ZlPgt2g-yls
https://youtu.be/MxzWwtZUcQk
Postad 08 February 2017 - 12:29
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22892 inlägg
1-2 Switch måste ju vara det perfekta förfest spelet ever!
Ja vem har inte drömt om att få vagga en skrikande unge när ens riktiga ungar äntligen somnat/blivit ivägslussade till barnvakten?
Hade hellre sett nån slags South Park variant...

1-2-Kick the baby! 
Postad 08 February 2017 - 12:47
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1586 inlägg
Får lägga in lite ledigt så man kan stå utanför WH kl10:00 den 3 Mars, så j*vla taggad. Stora släpp verkar alla planera till min 24h helg förövrigt
Redigerat av New Player, 08 February 2017 - 14:03.
Postad 08 February 2017 - 14:01
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Jag har nog för mycket bacillskräck för att stå och testa kontroller som andra nyss har tagit på i dessa magsjuke och förkylningstider, känner mig som Sheldon Cooper där 
Jag kan nog hålla mig några veckor till releasen, tiden går snabbt nog ändå, inte långt kvar nu.
Postad 08 February 2017 - 14:10
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Tänk på att det är någon som hanterar de grejerna som du ska få också. Just saying 
Postad 08 February 2017 - 14:19
vinncent
-
vinncent
-
Mästare
-
-
2899 inlägg
Spelet med bebisen måste ju vara ett skämt?? Vem vill lägga ifrån sig sin nyinköpta switch? Isåfall är det ju bara att stänga av skiten så håller ju ungen tyst eller?
Postad 08 February 2017 - 14:51
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Här kommer en länk till min twitch där jag kommer köra ett unboxing event den 3 mars.
Just nu spelas en grym Nintendo låtlista i strömmen 😊 Så in o kör en follow, så ni inte missar eventet 🙌🏻🤘🏻
http://www.twitch.tv/ili_mrpink_ili
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 08 February 2017 - 14:51.
Postad 08 February 2017 - 15:30
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Tänk på att det är någon som hanterar de grejerna som du ska få också. Just saying 
Rengör alltid mina produkter före användning 
Postad 08 February 2017 - 15:40
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
http://www.dailystar...Two-InteractiveGTA 5 and Red Dead Redemption creators will support Nintendo Switch 'long form'
TAKE-TWO boss Strauss Zelnick has said that the company is 'excited about Switch' and will support it 'long form' well beyond their current NBA 2K18 title.
By James Wright / Published 7th February 2017
Take-Two Interactive boss Strauss Zelnick has once again reiterated his desire to see Nintendo Switch do well whilst speaking during the companies third quarter investor call this evening.
During the call Zelnick was asked whether we can expect to see more titles announced in the near future outside of an NBA 2K18 light game.
In response Zelnick said:
"We're excited about Switch we're supporting Switch with NBA 2K18, we've said we're supporting it long form.
"We've said over and over again that when Nintendo comes to market you never want to count them out.
"So we're excited about it, but the only thing we can announce is the basketball title."
In the same call, Zelnick also said that he couldn't see Red Dead Redemption 2 harming future sales or engagement of GTA or GTA Online.
"I'm fond of saying, entertainment's an unusual animal in that entertainment properties don't really compete with other entertainment properties in that you never need entertainment.
"Entertainment is something you want to have and need to have. If nothing in the market appeals to you at one time no reason to go and get it, if there are multiple things that appeal to you, average consumers will consume all of those things.
"So I don't think there's any competitive dynamic with any of our upcoming releases apart from the fact our successes is driven by quality.
"So I think the success of Red Dead, which is highly anticipated, will be driven by its quality and I think the ongoing success of GTA online is also driven by its quality."
Postad 08 February 2017 - 15:54
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5773 inlägg
Väldigt luddigt vad det faktiskt innebär att dom supportar Switch men ändå inte kan nämna någon titel förutom NBA, troligen blir det knappast något RDR eller GTA på Switch, är knappast heller möjligt med hårdvaran. Men något spel som skulle fungera bra är väl ett nytt Table Tennis eller en remake på det. Kan tänka mig att kontrollerna skulle fungera ypperligt till Table Tennis eller till ett tennis spel.
Postad 08 February 2017 - 16:54
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
är knappast heller möjligt med hårdvaran.
De gjorde ju GTA till 360/PS3 så. Men även om det skulle komma så kommer det ju inte se ut som på Scorpio direkt.
Table Tennis skulle passa bra ja. Hoppas på det.
Postad 08 February 2017 - 16:54
Unregistered93aa32e3
-
Unregistered93aa32e3
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Väldigt luddigt vad det faktiskt innebär att dom supportar Switch men ändå inte kan nämna någon titel förutom NBA, troligen blir det knappast något RDR eller GTA på Switch, är knappast heller möjligt med hårdvaran. Men något spel som skulle fungera bra är väl ett nytt Table Tennis eller en remake på det. Kan tänka mig att kontrollerna skulle fungera ypperligt till Table Tennis eller till ett tennis spel.
Om du menar GTA 6 och RDR 2 så kanske visst, men annars skulle det funkar hur fint som helst.
Rykte florerar dock om en LA.Noire Remaster för Xbox One/Playstation 4 och ... Switch.
http://www.gamerevol...h-version-39113
Redigerat av Unregistered93aa32e3, 08 February 2017 - 16:56.
Postad 11 February 2017 - 11:32
jj-finn
-
jj-finn
-
Amatör
-
-
54 inlägg
hmmm... jag bokade min Switch för en månad sedan....
Nu har jag fått mail om att min beställning har fått ändrat leveransdatum och att den förväntas komma till deras lager först den 2017-03-06.
Postad 11 February 2017 - 11:46
uddevallare
-
uddevallare
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
hmmm... jag bokade min Switch för en månad sedan....
Nu har jag fått mail om att min beställning har fått ändrat leveransdatum och att den förväntas komma till deras lager först den 2017-03-06.
Det låter som det mailet jag fick från Dustin.
Lustigt att det bara är den neon färgade som har fått ändrat leveransdatum. På den gråa står det 3:e mars på.
När borde återförsäljarna veta hur många enheter dom får och hur många?
Just nu känns allt väldigt osäkert. En del återförsäljare säger att man kommer få den till lanseringen och andra vet inte.
Har bokat på.
Dusinthome.
Netonenet
CDON
Gamestop
Neonfärgade hos alla.
Postad 11 February 2017 - 12:05
Drake001
-
Drake001
-
Mästare
-
-
3215 inlägg
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Nintendo
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|