Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

4272 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 1 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 16 december 2018 - 17:13

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0

Fick en ny box av Niklas på CD, bara för att testa om den box jag haft från starten var defekt. Ny uppdatering också, men det går ju inte testa något med den megabugg som har uppkommit via fjärrkontrollen. Nu är ju boxen i vissa fall obrukbar, allt tar 5 sekunder när man trycker på fjärren... Visst, snällt att få en ny box när allt strular, men jag fick betala kemikalieskatt och frakt för den, öhhh? 

Postad 16 december 2018 - 17:14

handersson
  • handersson
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Efter uppdateringen går det inte att spela in flera program samtidigt.

Postad 16 december 2018 - 23:03

Yusshaka20
  • Yusshaka20
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Har någon fått hem den utlovade ATV som var en del av Black Weekend-erbjudandet?

Äntligen har jag fått ett meddelande från DHL att paketet är klart att hämta från mitt hämtnings ställe.
Tack CD!

Redigerat av Yusshaka20, 17 december 2018 - 10:59.

Postad 17 december 2018 - 07:45

andersgog
  • andersgog
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

En till bugg?
Ljudet på inspelade program är betydligt lägre än på live-TV.
Mottagare ansluten via HDMI till TV, enklast tänkbara alltså.

Så är det på den gamla boxen också, har varit så ett tag nu.

Postad 17 december 2018 - 09:51

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 0

En sak som kanske inte hör hit men, The little drummer girl  finns inte som tillgänglig som streaming på OnePlace, har abonnemang.

Det känns som det inte det är första gången som streamingtjänsten hänger med.

Postad 17 december 2018 - 09:57

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

En sak som kanske inte hör hit men, The little drummer girl  finns inte som tillgänglig som streaming på OnePlace, har abonnemang.

Det känns som det inte det är första gången som streamingtjänsten hänger med.

Hej

Det är felanmält, hoppas att det ska bli löst under dagen.

Mvh

Niklas

Postad 17 december 2018 - 10:00

Unregistered9a65ea8f
  • Unregistered9a65ea8f
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Efter uppdateringen går det inte att spela in flera program samtidigt.

Jag har samma fel sedan någon dag tillbaka trots ny LNB och att satellitinställningsbilden ser korrekt ut.

Kundtjänst säger att de har ett systemfel som gör att det inte går med mer än en inspelning. Man tror ju först inte att det kan vara sant. Beskedet är att vänta på en uppdatering, osäkert när den kommer.

Postad 17 december 2018 - 10:02

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Jag har samma fel sedan någon dag tillbaka trots ny LNB och att satellitinställningsbilden ser korrekt ut.

Kundtjänst säger att de har ett systemfel som gör att det inte går med mer än en inspelning. Man tror ju först inte att det kan vara sant. Beskedet är att vänta på en uppdatering, osäkert när den kommer.

Hej

Jag ska undersöka saken, återkommer.

Mvh

Niklas

Postad 17 december 2018 - 11:58

gundj
  • gundj
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Min fråga kanske redan är avhandlad, men jag hittade inget.

Kan man ta bort de appar som är förinstallerade? Jag använder inte Google Music, film och spel.

Postad 17 december 2018 - 12:19

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Min fråga kanske redan är avhandlad, men jag hittade inget.

Kan man ta bort de appar som är förinstallerade? Jag använder inte Google Music, film och spel.

Hej

Nej det går inte att ta bort förinstallerade appar.

Mvh
Niklas

Postad 17 december 2018 - 12:25

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Oh, tack Bobbe. Nu när jag väljer engelskt ljud eller norskt ljud på filmen så får jag DD5.1-ljud!!!! Byter jag tillbaka till svenkt ljud eller automatiskt ljud (svenska) så slår det om till DD2.0.
Vet verkar således som om språkvalet kopplar till fel ljudinställning och blockerar DD5.1-valet , detta borde programerarna för mjukvaran ordna till till.
Till Nicklas: kan ni fixa detta?
/jannek999

Hej

Jag har tagit eran information vidare så vi ska se till att lösa detta.

Mvh
Niklas

Postad 17 december 2018 - 14:27

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0

Har någon fått hem den utlovade ATV som var en del av Black Weekend-erbjudandet?

Äntligen har jag fått ett meddelande från DHL att paketet är klart att hämta från mitt hämtnings ställe.
Tack CD!

Japp. Den kom dagen efter boxen och parabolen. Fick hem allt samma vecka som jag beställde. ATV:n kom dagen innan Black Friday.

Postad 17 december 2018 - 17:37

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 1

Kan meddela att fjärrkontrollen inte blivit särskilt mycket bättre efter senaste uppdateringen. Den tappar fortfarande kontakten med boxen hela tiden och laggar som s*tan. Nästan obrukbar när alla tryck ska ta sådan himla tid att registreras. Kan inte begripa varför det ska vara så svårt att få till detta. Fjärrkontroller har ju funnits till boxar i hur många år som helst. Varför är just denna kombinationen med box och fjärrkontroll så förbannat svår att få att funka?

Postad 17 december 2018 - 17:43

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej

Spelade du in från SVT + annan kanal?

Mvh
Niklas

Kan meddela att fjärrkontrollen inte blivit särskilt mycket bättre efter senaste uppdateringen. Den tappar fortfarande kontakten med boxen hela tiden och laggar som s*tan. Nästan obrukbar när alla tryck ska ta sådan himla tid att registreras. Kan inte begripa varför det ska vara så svårt att få till detta. Fjärrkontroller har ju funnits till boxar i hur många år som helst. Varför är just denna kombinationen med box och fjärrkontroll så förbannat svår att få att funka?

Hej

Uppdateringen som löser problemet med fjärrkontrollen kommer nu på onsdag.

Mvh

Niklas

Redigerat av Allente Sverige, 17 december 2018 - 17:43.

Postad 17 december 2018 - 17:46

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 1

Hej

Spelade du in från SVT + annan kanal?

Mvh
Niklas

Hej

Uppdateringen som löser problemet med fjärrkontrollen kommer nu på onsdag.

Mvh

Niklas

Ja just ja, det var visst en annan uppdatering häromdagen. Har glömt vad den skulle åtgärda :) Kommer uppdateringen även att fixa lagget? Alltså att det tar allt från 3 sekunder och uppåt innan en knapptryckning verkställs på boxen?

Postad 18 december 2018 - 09:15

ronnyha
  • ronnyha
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Samma här, parallella inspelningar fungerar inte sen nya mjukvaran(v1.6.29).
Kommer det någon lösning på detta snart eller ska man ta fram den gamla boxen?

Postad 18 december 2018 - 09:55

lepelepe
  • lepelepe
  • Amatör

• 95 inlägg
  • 1

Hejsan!

Ett annat konstigt mycket irriterande problem är om man kollar vis SVT appen ett tag typ mer an 1 timma, så tappar OnePlace EPG m.m och blir otroligt seg när man går tillbaka till "live" tv. Detta har inte alltid varit så.

Det står "Laddar..." länge länge. Är det någon mer som upplever detta problem?

Postad 18 december 2018 - 11:00

Unregistered078d0202
  • Unregistered078d0202
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 1

Hej!

Känns som det är ett steg fram och två tillbaka med denna boxen, otroligt irriterande. Min box har fått för sig att den inte vill vara avstängd. Den sätter på sig själv igen efter att man tryckt av den. Och ljudet, inget spelar upp i 5.1. Tex kollar jag Netflx genom appen på One Place funkar det inte, men kollar jag genom appen i TV:n funkar det. Men mest irriterande är att man bara kan spela in en kanal, trots Ny LNB och rätt inställningar.

/per

Postad 18 december 2018 - 13:49

Unregisteredfdbfe8b9
  • Unregisteredfdbfe8b9
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 2

Att kunna spela in flera kanaler samtidigt var ju hela grejen med nya boxen, det måste prioriteras högt !!!!!!! att fjärren strular är en sak men den går ju att använda ändå.

mvh Kent

Postad 18 december 2018 - 13:54

Svenna72
  • Svenna72
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 1

Hejsan!

Ett annat konstigt mycket irriterande problem är om man kollar vis SVT appen ett tag typ mer an 1 timma, så tappar OnePlace EPG m.m och blir otroligt seg när man går tillbaka till "live" tv. Detta har inte alltid varit så.

Det står "Laddar..." länge länge. Är det någon mer som upplever detta problem?

Så tycker jag det har varit länge, dock så blir boxen lite rappare på den om man tömmer cachen av CD-appen. Dålig lösning då mycket försvinner då av inställningar. 

Boxen är det närmaste oanvändbar just nu, ljudet suger, inspelningar görs inte fjärren lever ett eget liv och spelar död halva tiden...

Postad 18 december 2018 - 14:08

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 2

För min del får man gärna ta fram en ny fjärrkontroll med dedikerade knappar för EPG, stopp, info m.m. Den befintliga lämnar en del att önska tycker jag eftersom alla tidigare väldigt enkla manövrar blir betydligt krångligare när man ska trycka ett antal gånger på olika knappar för att göra samma sak som med tidigare box gick med endast ett knapptryck.

Postad 18 december 2018 - 19:40

Unregisteredfdbfe8b9
  • Unregisteredfdbfe8b9
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

När ni ändå nämner fjärrkontrollen så känns det som nått man får i ett happy meal. Den knastrar och knäpper när man har den i handen, rädd att den ska gå i bitar.Så gärna ny med fler funktioner som man använder ofta och i bättre kvalitet.

Postad 18 december 2018 - 20:01

mikclem
  • mikclem
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Visst finns det inget stöd för Dolby Atmos eller DTS:X ännu?

Supporten sade ju dock att de va det

Postad 18 december 2018 - 20:24

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

När ni ändå nämner fjärrkontrollen så känns det som nått man får i ett happy meal. Den knastrar och knäpper när man har den i handen, rädd att den ska gå i bitar.Så gärna ny med fler funktioner som man använder ofta och i bättre kvalitet.

Det roliga är ju att fjärrkontrollen till Apple TV funkar klockrent och har suverän respons. Den kommunicerar också med Bluetooth. Får de till den responsen på Oneplace blir jag riktigt nöjd. Som det nu är gör fjärrkontrollen att man knappt vill använda Oneplace alls tyvärr.

Postad 18 december 2018 - 21:38

dajjes74
  • dajjes74
  • Amatör

• 91 inlägg
  • 0
Hur kan man släppa ut en sådan här box på marknaden? Räta ni till ett fel så dyker tre nya upp...😟

Postad 18 december 2018 - 21:49

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

• 469 inlägg
  • 0
Ja själv följer jag denna tråd fast jag inte har denna box.
Jag ser detta som en av dom dummaste och klantigaste lanseringarna som har gjorts på elektronikhimlen i Sverige kanske någonsin. Tur som fan att denna inte säljs i USA för då hade det redan varit en gruppstämning som skulle heta duga :-)

Som sagt även imorgon kan vi skratta vidare med denna långkörare.

Jag tycker riktigt synd om er som får j*vlas med denna produkt och jag skrattar verkligen inte åt er utan bara år CD och denna skitbox!!

Postad 19 december 2018 - 08:59

adbjma
  • adbjma
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Hej

Problemet med SVT ska vara åtgärdat nu, upplever ni fortfarande problem får ni gärna skriva här.

Mvh

Niklas

Hej

Har du något exempel på något program så ska jag försöka hinna med att testa på två olika boxar.

Mvh

Niklas

Tack Niklas, Har inte kunnat reproducera detta. Det var frun som hade problem en kväll (tror det var Sofias Änglar) och när jag sedan testade dagen efter på 2 olika program (från TV4 och samma kanal som Sofias Änglar) så uplevde jag också problemet men sedan dess så har jag inte sett problemet. Låt oss hoppas att det var en engångsgrej.

Postad 19 december 2018 - 09:31

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4 337 inlägg
  • 0

tvivlar jag starkt på att kommer stödjas spec på en OEM box!!

Postad 19 december 2018 - 10:52

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Har den nya uppdateringen (ang fjärrkontrollen) släppts än eller blir det i natt?

En annan fråga - om jag använder favoritlistan, genom att trycka upp eller ner på fjärrkontrollen, kan man på något sätt få fram information om ett visst program utan att växla till programmet? Tycker jag saknar den möjligheten.

Redigerat av jasifil, 19 december 2018 - 10:52.

Postad 19 december 2018 - 12:57

xp2002
  • xp2002
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Skulle kolla på Netflix i förrgår och serien Evil genius. När jag körde den genom oneplace låg texten helt fel, den kom med typ 2-3 sekunders eftersläpning. Startade serien via min Apple TV istället och då fungerade textningen utan problem. En box till allt verkar lite för tidigt...

Postad 19 december 2018 - 14:06

bjodaeri
  • bjodaeri
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 1

En fundering kring Oneplaces favoritlista.

Det står att man ska trycka pil up/ner för att få fram kanallistan och där ska min favoritlistan vara "längst upp".

För mig går kanallistan runt, runt så vad är längst upp?

När jag tittat på några kanaler så är man till slut helt vild i kanallistan och får söka bland alla ointressanta kanaler som finns.

Kan man på ett snabbt och enkelt sätt komma direkt till min favoritkanal lista?

Eller ännu bättre dölja alla ointressanta kanaler i kanal listan?

Jag missar säkert något smart, men hur gör ni med era kanal listor?

Postad 19 december 2018 - 14:16

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej

Nu ska det manuellt gå att tanka ner fixen för problemet med bluetooth & fjärrkontrollen.

Annars kommer boxen automatiskt att tanka ner den inatt.

Mvh

Niklas

Postad 19 december 2018 - 14:39

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Hej

Nu ska det manuellt gå att tanka ner fixen för problemet med bluetooth & fjärrkontrollen.

Mvh

Niklas

Ladda just ned den och så här långt efter två minuters testande funkar det bra. Rappt och smidigt, utom när man trycker på den blå knappen. Då tar det minst 2 sekunder innan något händer. Varje gång, även om man precis tryckt på den strax innan och all data borde ligga kvar i cachen. Går det att göra något åt responsen när man trycker på den blå knappen?

Postad 19 december 2018 - 14:40

Yusshaka20
  • Yusshaka20
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Hej
Mvh
Niklas

Men hur blev resultat Niklas?

Postad 19 december 2018 - 14:47

ronnyha
  • ronnyha
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Hej Niklas.

Har ni något svar på min fråga:

Mvh Ronny

Postad 19 december 2018 - 15:08

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Hej Niklas.

Har ni något svar på min fråga:

Mvh Ronny

Håller med, funkar inte efter 1.6.31 heller.

Postad 19 december 2018 - 16:00

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 489 inlägg
  • 1

Viaplayappen fungerar inte. Programmen bara snurrar och kommer inte igång, men spärrar programmen som om man tittar på dem. Mina Viaplayappar på andra enheter fungerar perfekt.

För ovrigt saknar jag en C more app när man ska streama något som inte går på de reguljära kanalerna.

Redigerat av Huddingebo, 19 december 2018 - 16:05.

Postad 19 december 2018 - 16:18

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1 711 inlägg
  • 0

1.6.31 låg redan i boxen när jag kollade 

Tycker det är samma tröga box som det varit hela tiden

Helt ärligt så är det bättre att använda camodul i en samsung smart tv. Allt blir så mycket lättare och bättre

Postad 19 december 2018 - 17:00

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

• 108 inlägg
  • 1

Detta är löjligt.Nu går det spela in 2 samtidigt sen tog det slut med det.Efter 5 minuter ska jag avbryta o radera dessa två,men det blev inte så enkelt.Båda stoppas men den ena vägrar att raderas.Rutan i överkant stod o blinkade "inspelningen raderas"efter 20talet såna blinkningar stängde jag av.

Hur har våra grannländer det med denna sketbox?Går ju inte hota med att lämna tillbaka den när den inte kostade nåt.

Blir ännu fjantigare när CD mailar om hur man kommer igång med sin Oneplace!!!

GOD JUL.

Postad 19 december 2018 - 17:39

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Nu har jag uppdaterat mottagaren, men fjärrkontrollen verka inte längre fungera annat än som en IR-kontroll, jag är tvungen att rikta kontrollen mot mottagaren nu..

Hur uppdaterar man fjärrkontrollen?? :|

Postad 19 december 2018 - 17:46

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Detta är löjligt.Nu går det spela in 2 samtidigt sen tog det slut med det.Efter 5 minuter ska jag avbryta o radera dessa två,men det blev inte så enkelt.Båda stoppas men den ena vägrar att raderas.Rutan i överkant stod o blinkade "inspelningen raderas"efter 20talet såna blinkningar stängde jag av.
Hur har våra grannländer det med denna sketbox?Går ju inte hota med att lämna tillbaka den när den inte kostade nåt.
GOD JUL.

CD har ju fortfarande Smart-boxen som är snabb, stabil och som fungerar som en box förväntas göra och även har de funktioner man förväntar sig.
Kräv en sån istället.

Postad 19 december 2018 - 19:17

c-mannen
  • c-mannen
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

GOD JUL.

Va!! inte kostat något. Jag har varit kund i säkert 15 år det här är min fjärde box. Jag har aldrig fått någon gratis. Jag fick betala över 2000 spänn för den här med trogen kund rabatt. Din var gratis! Hur??  

Postad 19 december 2018 - 19:25

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

Black week.Var obunden o då blev det ny box,alla kanaler 3månader,halva pengen ett år och äpplatvn.

Postad 19 december 2018 - 20:40

mhbml
  • mhbml
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0

Black week.Var obunden o då blev det ny box,alla kanaler 3månader,halva pengen ett år och äpplatvn.

Liknande sits här också, inga problem att få mottagaren (undrar varför...) och en Apple TV 4K + kanaler gratis. :/

Postad 19 december 2018 - 21:49

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0
TACK CanalDigital.

Nu pausade jag ett program och när man skulle spola förbi reklamen så följde bilden med och det gick smidigare än förut. Har längtat efter funktionen som det va på smartboxen när man spolade. Men detta va endast när man höll i spolknappen. Skulle va skönt om man fick välja hastighet som på smartboxen. Men det är på god väg. Man kanske vänjer sig. :)

Redigerat av Turbo-Danne, 19 december 2018 - 22:01.

Postad 20 december 2018 - 08:13

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Hej

Det finns inget stöd för Atmos & DTS:X i boxen.

Mvh
Niklas

Nu har jag uppdaterat mottagaren, men fjärrkontrollen verka inte längre fungera annat än som en IR-kontroll, jag är tvungen att rikta kontrollen mot mottagaren nu..

Hur uppdaterar man fjärrkontrollen?? :|

Hej

Testa håll inne google knappen + siffran 1 tills fjärrkontrollen blinkar. Kontrollera även att bluetooth är på under Meny / Inställningar / Bluetooth

Mvh
Niklas

Viaplayappen fungerar inte. Programmen bara snurrar och kommer inte igång, men spärrar programmen som om man tittar på dem. Mina Viaplayappar på andra enheter fungerar perfekt.

För ovrigt saknar jag en C more app när man ska streama något som inte går på de reguljära kanalerna.

Hej

Viaplay har plockat bort appen eftersom det varit en del strul med appen sedan oktober.

Mvh
Niklas

Postad 20 december 2018 - 08:38

gundj
  • gundj
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 1

Hur får man bort de kanaler man inte betalar från kanallistan.

När jag nu äntligen tryckt på favoritknappen på alla kanaler (en och en, vilket jädrans skräp) vill jag ju slippa se de andra i listorna.

Svart till min egna fråga längre upp. Som Niklas skrev, nej man kan inte avinstallera appar som t ex google film men om man väljer att avaktivera dem så syns de inte i alla fall.

Postad 20 december 2018 - 09:03

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Kommer det ytterligare uppdateringar innan jul? Tänker främst på möjligheten att spela in flera program samtidigt.

Postad 20 december 2018 - 09:41

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1 029 inlägg
  • 0

Hur får man bort de kanaler man inte betalar från kanallistan.

När jag nu äntligen tryckt på favoritknappen på alla kanaler (en och en, vilket jädrans skräp) vill jag ju slippa se de andra i listorna.

Nu har jag ingen oneplace själv men vad jag förstått av andra i tråden så finns det ingen traditionell funktion för att göra en favoritlista så som du förväntar dig. (Så som man borde kunna förvänta sig :rolleyes: )

Det går alltså inte att göra en dedikerad lista, det går inte heller att sortera ordningen och kanalerna behåller sitt kanalnummer i listan.

Postad 20 december 2018 - 10:17

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 304 inlägg
  • 0

Kommer det ytterligare uppdateringar innan jul? Tänker främst på möjligheten att spela in flera program samtidigt.

Hej

Just nu har vi ett problem med att det endast går spela in på en kanal åt gången om man programmerar inspelningen först på någon av dessa fem kanaler.

SVT1 HD
SVT2 HD
Kanal 5 HD
Kanal 9 HD
Kanal 11 HD

En tillfällig lösning är att programmera inspelningen på någon annan kanal först, och sedan tex SVT1 HD. Återkommer när jag har mer information om problemet.

Mvh
Niklas

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.