Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

W960i Sony Ericsson

1435 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 25 February 2008 - 23:11

aikelo
  • aikelo
  • Lärjunge

• 315 inlägg
  • 0

Vilken är "4 buggen i kameran"?

Själv tycker jag interfacet i kameran, när man fokuserar har blivit mycket bättre!

Du kan inte ändra fokusläge med knapp 4. Det gick innan. Du måste in i kameramenyn för att ändra det. Men med knapparna 1,7 och* funkar fortfarande utmärkt som genvägar till kamerafunktioner.

Redigerat av aikelo, 25 February 2008 - 23:13.

Postad 25 February 2008 - 23:28

drbrain
  • drbrain
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Är det bara jag eller har den medföljande webläsaren(opera) blivit snabbare i nya mjukvaran?
Känns som den läser in sidor snabbare och att det går snabbare att scrolla... men men. Man kanske letar efter små ljusglimtar i nya mjukvaran :)

Postad 26 February 2008 - 11:47

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Vilken är "4 buggen i kameran"?

Själv tycker jag interfacet i kameran, när man fokuserar har blivit mycket bättre!

Du kan inte ändra fokusläge med knapp 4. Det gick innan. Du måste in i kameramenyn för att ändra det. Men med knapparna 1,7 och* funkar fortfarande utmärkt som genvägar till kamerafunktioner.

Du kan fortfarande ändra fokusläge med knapp 4, du behöver bara trycka till på "slutarknappen" en gång för att uppdatera fokusläget. Alltså tryck på knapp 4 och sen på slutarknappen nu har du ändrat fokusläge och kan ta kort. Det är helt klart en bugg, men du behöver inte in i menyn för att ändra.

Postad 26 February 2008 - 16:53

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jag använder Xilisoft som konverteringsrpogram.

Läste här innan i tråden att man skulle använda sig av 320x240.
När jag gjorde detta blev bilden bara avlång, även när jag expanderat den (i mobilen)

Så min fråga är, vilken storlek jag ska använda mig av för att få fullskärm på min W960 (i liggande läge)?

Postad 26 February 2008 - 19:59

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Sä länge du valt 320x240 så borde du väjla under zoom läget
Står letterbox där på bilden...Borde gå att välja fill full screen eller best fit eller liknande
nu har jag inte programet själv men...

Bifogad fil  video_converter.gif   68.46K   2 Antal nerladdningar

Postad 26 February 2008 - 20:54

teXmeX
  • teXmeX
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Nu har jag gjort en total återställning och syncat kontakterna med datorn igen och det verkar funka förutom en sak. När någon ringer så står namnet och numret men precis efter namnet så står det ett "plustecken" inom parantes t.ex Jacob Lantz(+) . Så ser det även ut i samtalsloggen men inte i telefonboken då kontakterna ser normala ut. Vad rör detta sig om egentligen?

Postad 26 February 2008 - 20:57

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Nu använde jag Wizard tillägget. Men alltså, finns det inget "hmm" x "hmm", man kan slå in så att den blir i fullscreen?

Edit: På Zoom på den bilden finns: Letterbox, Medium, Pan and Scan & Full (keep aspect ratio). Någon hjälp?

Jag har även M3 om någon isf skulle vilja säga vilka inställningar som är bäst ;)

Redigerat av Coistrel, 26 February 2008 - 21:12.

Postad 26 February 2008 - 22:57

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Nu har jag gjort en total återställning och syncat kontakterna med datorn igen och det verkar funka förutom en sak. När någon ringer så står namnet och numret men precis efter namnet så står det ett "plustecken" inom parantes t.ex Jacob Lantz(+) . Så ser det även ut i samtalsloggen men inte i telefonboken då kontakterna ser normala ut. Vad rör detta sig om egentligen?

Har du kontakterna lagrade både i telefonen och på simkortet?

Postad 26 February 2008 - 23:10

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Nu använde jag Wizard tillägget. Men alltså, finns det inget "hmm" x "hmm", man kan slå in så att den blir i fullscreen?

Edit: På Zoom på den bilden finns: Letterbox, Medium, Pan and Scan & Full (keep aspect ratio). Någon hjälp?

Jag har även M3 om någon isf skulle vilja säga vilka inställningar som är bäst :)

Jag testade att konvertera en DivX med de inställningar som nämndes tidigare i den här tråden, funkade fin fint. :)

Postad 26 February 2008 - 23:46

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Enklast är att testa vilket du tycker ser bäst ut på din telefon... :)

M3
Basic menyn
ta W950 eller P990 bägge borde funka...
High quality
Split movies into chunks of: Där väljer jag antal minuter så att filmen inte delas upp i flera bitar.
Kryssa i Maximise current volume och DRC volume boost
Music Mp3
Music quality standard
Välj var filerna ska sparas

Music menyn
låter det vara som det är
Mp3 som codec

Video meny
Drar upp video bitrate till 1000
Widescreen video:Välj hur du vill att det ska se ut på telefonen.
Rör inget annat

Nu är det här mina iinställningar som funkat bra för mig

Sen väljer du fil eller dvd åså tryck på convert---Lycka till :)

Postad 27 February 2008 - 08:12

teXmeX
  • teXmeX
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Ja, jag har de både på simkortet och på telefonen, men på telefonen har jag gjort en ny mapp som jag kallar för "telefonbok" och flyttat kontakterna från "Ej sorterade" till den nya mappen. Sedan har jag valt att endast visa Telefonbok istället för "Alla Telefonkontakter".

Nu har telefonen totalknasat, jag startade om den och då ville den inte längre visa svenska eller andra "onormala" tecken inom andra språk längre. Flashade firmware igen och gjorde en total återställning men inget hjälpte. *suck* Vad ska man nu göra, otur man har i nya telefoner då, min W910i dog och jag fick pengarna tillbaks och köpte W960i istället. Har nu bara haft den i en vecka.

Redigerat av teXmeX, 27 February 2008 - 09:18.

Postad 27 February 2008 - 13:30

Unregistered31768
  • Unregistered31768
  • Lärjunge

• 326 inlägg
  • 0
Fick min nya från ON-Off idag, två veckor utan mobilen kändes inte bra!

Postad 27 February 2008 - 15:16

Temmey
  • Temmey
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej allihopa.
På min w960i går det inte att radera bilder från medieminnet om man nån gång skickat dom som mms. Nån annan som har haft detta problem och vet hur man ska bära sig åt?

Sen en sak som ni säkert diskuterat redan. Hur ska man bära sig åt för att formatera mp3 till eaac+format? Eller görs det automatiskt när man har valt det i filöverföringsprogrammet? I sånna fall rymmer telefonen bra mycket mindre musik än vad sonyericsson marknadsfört med.

Aja man ska inte klaga. Det är en suverän telefon i vilket fall.

Postad 27 February 2008 - 21:49

teXmeX
  • teXmeX
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Snackade med SE-supporten, de kunde inte komma på vad som har gått galet. Så imorgon får jag väl lämna in den på OnOFF =(

Edit:
Verkar ha fixat sig nu. Var något strul med mediaminnet. Tänkte testa formatera den och sen flasha om igen för 4:e gången och då gick det =). Så jag är glad nu. Ska upptäcka telefonen nu =)

Redigerat av teXmeX, 29 February 2008 - 08:16.

Postad 01 March 2008 - 16:53

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Hej jag köpte mig precis en w960, fattar dock inte mycket av den ännu.
Hur ser man hur mycket ledigt utrymme man har osv på den ?

Och sen så köpte jag den begagnad, eller ja den är *typ* helt ny allt i förpackningen var obrutet förrutom telefonen som bara hade blivigt testad i några minuter. Men cd skivan för sonyericsson programmen fans inte med, fins det att ladda ner nånstans ?

Tacksam för svar.

Redigerat av KingCat, 01 March 2008 - 17:00.

Postad 01 March 2008 - 17:14

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Från startmenyn (med din bakgrundsbild, klocka, etc) Mer - Status.
Eller Meny - Verktyg - Kontrollpanelen - Enhet - Lagringsguiden.

För nedladdning av PC Suite för Smartphones:
http://www.sonyerics...r...cc=se&lc=sv

Postad 01 March 2008 - 17:19

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Står att jag använt 20/159 mb :rolleyes:

Trode det var 8a gig haha.
Men hårddisken som dyker upp när man kopplat in mobilen till datorn säger i alla fall att det fins 8agig. Så nånstans ligger väll det och gömmer sig B).

Tack för hjälpen ;)

Postad 01 March 2008 - 17:26

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Eller Meny - Verktyg - Kontrollpanelen - Enhet - Lagringsguiden.

Om du tar den vägen, ska det stå både och ;) Telefonminne och Mediaminne.

Postad 01 March 2008 - 20:27

drbrain
  • drbrain
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0
Eller Huvudmenyn - Verktyg - Filhanteraren - Mer - Tillgänligt Minne....

Postad 02 March 2008 - 00:08

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jag vill gärna att alla som någon gång lyckats konvertera över en film till sin W960 (eller annan mobil) skriver om det i min tråd. Vill gärna ha hjälp med bra program och inställnigar!

Tack på förhand :P

https://www.minhembi...howtopic=189906

Postad 02 March 2008 - 03:13

KingCat
  • KingCat
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Tackar för all hjälp, har äntligen kommit överrens med mobilen tror jag :P. Vi hade våran lilla diskution jag och miss w960i :D

Postad 03 March 2008 - 15:59

aoup
  • aoup
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej!

har nyss skaffat en w960i och jag undrar hur man får youtube att fungera!

någon har lyckats se: här och här

mvh!

Postad 03 March 2008 - 16:05

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Hej!

har nyss skaffat en w960i och jag undrar hur man får youtube att fungera!

någon har lyckats se: här och här

mvh!

m.youtube.com

Postad 03 March 2008 - 18:23

dAVydov
  • dAVydov
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hallå.

Köpte min för ett par veckor sen och den har fungerat bra tills idag. Jag la ifrån mig den några timmar imorse och sen när jag plockade upp den står skärmen bara och blinkar. Stänger jag av och sätter på den, alternativt tar ut batteriet och sätter in det igen händer samma sak.

Låter som nåt jag inte kan fixa hemma, men nån som har en aning?

Postad 06 March 2008 - 12:42

drbrain
  • drbrain
  • Amatör

• 83 inlägg
  • 0

Hallå.

Köpte min för ett par veckor sen och den har fungerat bra tills idag. Jag la ifrån mig den några timmar imorse och sen när jag plockade upp den står skärmen bara och blinkar. Stänger jag av och sätter på den, alternativt tar ut batteriet och sätter in det igen händer samma sak.

Låter som nåt jag inte kan fixa hemma, men nån som har en aning?

Testa att köra en mjukvaruuppdatering. Även om du skulle ha den senaste redan.

Postad 14 March 2008 - 09:46

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
Blir galen! Sitter på jobbet och har inte manualen här...men hur stänger man av walkman-funktionen!?!?
Jag har temat walkman, när jag är i standbyläge så står det "walkman" stort och fint över skärmen. Men när man lyssnat på musik och går tillbaka till standbyläge så står låten som man senast lyssande på istället för "walkman". Lyssnade på musik för första gången igår kväll och satt då i 10min för att få bort låten så att det skulle stå "walkman" istället, jag lyckades men kommer inte ihåg hur. Men nu hittar jag inte vart jag stängde av. Säkert hur lätt som helst....men

Postad 14 March 2008 - 11:04

fesken
  • fesken
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0
Om du trycker på pilarna längst upp till höger får du upp aktivitetshanteraren. Där kan välja öppna program, scrolla ner till Walkman och välj avsluta. Då försvinner låtnamnet och det står Walkman igen.

Postad 14 March 2008 - 11:09

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
Tack, inte det mest logiska sättet att avsluta.... Man kan även tömma spellistan.

Postad 14 March 2008 - 15:05

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Tack, inte det mest logiska sättet att avsluta.... Man kan även tömma spellistan.

I std by läge...

[Mer]
[Inställningar]
Välj [Walkman] och bocka i [Dölj]

Borde lösa ditt 'problem' B)

Postad 25 March 2008 - 10:53

Idge
  • Idge
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Har haft telefonen ett par månader och jag är väldigt nöjd. Det enda som får ett stort minus är den knarriga knappsatsen som jag stör mig på så in i ****. Köper man en mobil för 6000 så ska för fan inte knappsatsen låta så mycket som den gör. *KNARR*

Svarar på en gammal post,
Min knappsats låter inte heller *knarr* kanske värt att lämna in och få det åtgärdat.
Är 100% nöjd med min mobil förutom själva kameran, väldigt medioker om än usel, men åh andra sidan är det förstås ingen kamera mobil =O

Postad 25 March 2008 - 11:46

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Tycker kameran faktiskt är bra med vad som finns ute idag. Det enda man kunde sakna var en rejäl blixt.

Postad 27 March 2008 - 10:38

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
Hur gör man för att uppdatera programvaran??? Har instalerat PC Suite. I pc-suite kan jag inte välja update service (rödmarkerad) och misstänker att jag kanske måste ha cd-skivan i vilket jag inte har med mig. Laddar hem update service men när jag skall köra update service.exe så händer det ingenting efter att jag valt språk. Får bara upp ett fönster som ser ut som en liten SE-skärmsläckare som rullar på.!??!
Måste man ansluta mobilen och öppna upp PC Suite innan man kör igång det nerladdade programmet updateservice.exe???

Postad 27 March 2008 - 10:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Hur gör man för att uppdatera programvaran??? Har instalerat PC Suite. I pc-suite kan jag inte välja update service (rödmarkerad) och misstänker att jag kanske måste ha cd-skivan i vilket jag inte har med mig. Laddar hem update service men när jag skall köra update service.exe så händer det ingenting efter att jag valt språk. Får bara upp ett fönster som ser ut som en liten SE-skärmsläckare som rullar på.!??!
Måste man ansluta mobilen och öppna upp PC Suite innan man kör igång det nerladdade programmet updateservice.exe???

Den "skärmsläckaren" är update service :D . Du får vänta ett tag så går den igång.
Vill du uppdatera din telefon måste den givetvis vara inkopplad.

Redigerat av Unregistereddc471864, 27 March 2008 - 10:46.

Postad 01 April 2008 - 06:48

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Har en jobbig sak här.. Och vet inte om det går att fixa.

Men precis efter min mobil har varit avstäng och jag startar den, kanske jag har fått ett sms. Då står det inte från vem i telefonboken det är ifrån utan den personens nummer. Sen när jag trycker "visa" står det; Meddelandet inte fullständigt.

Men efter sisådär 3-5minuter funkar allt prima igen.

Någon aning om vad detta kan va?

Postad 01 April 2008 - 19:16

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Tiden på inkommande sms och mms har spårat ur nu efter sommartiden. Har provat med allt, som jag komma på. Om jag bockar i eller ur sommartidsinställningen så andras inte tiden, inte heller tiden på inkommande meddelanden.

Meddelandenas ankomsttid ligger 1h före verkligheten, så att säga. ;)

Postad 01 April 2008 - 23:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Tiden på inkommande sms och mms har spårat ur nu efter sommartiden. Har provat med allt, som jag komma på. Om jag bockar i eller ur sommartidsinställningen så andras inte tiden, inte heller tiden på inkommande meddelanden.

Meddelandenas ankomsttid ligger 1h före verkligheten, så att säga. :blush:

Lås mig gissa att du har comviq som operatör? Har sett andra med comviq som har samma fel fast med iphone.
Jag vet med säkerhet att på SE's symbian telefoner så sätts timestampet av gatewayen så antagligen är systemklockan fel på gatewayen. Prova ett sim från en annan operatör och se om du får samma fel. Funkar det så får du ringa och be dem ställa om klockan på sina SMS gateways så det blir rätt :lol:

Redigerat av Unregistereddc471864, 01 April 2008 - 23:39.

Postad 03 April 2008 - 12:36

a_Warlock
  • a_Warlock
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0
Ny ägare... :) MEN, har problem med att (har sökt men ej hittat) få in "Artist" och Album" i i telefonen när jag lägger till min musik i den.
Har musik på disk, har prövat med Media Manager (ver. 1.1) och WMP (ver 11) samt att bara kopiera in de.
Det ända gång det fungera var när jag rippade en cd direkt från MM.
Har (2/4-2008) uppdaterat mobilens mjukvara.

Finns det någon här som har löst detta?

Hoppas på svar... Thomas

Postad 03 April 2008 - 13:40

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Hur ser dina id-taggar ut? Jag vet inte vilken version av id-taggar det är w960 läser av men det är säkert där problemet finns.

Postad 03 April 2008 - 14:43

a_Warlock
  • a_Warlock
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Hur ser dina id-taggar ut? Jag vet inte vilken version av id-taggar det är w960 läser av men det är säkert där problemet finns.

Okej, ska kolla det, tack. Men kör defult från WMP 11... :)
Inget annan som har någon idé?

Postad 04 April 2008 - 12:08

a_Warlock
  • a_Warlock
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Okej, ska kolla det, tack. Men kör defult från WMP 11... :)
Inget annan som har någon idé?

Har även problem när jag ska rippa en cd direkt från Media Manager (ver. 1.1) till telefonen, i mellan åt så ser MM inte äns cd skivan. Vad skulle det kunna vara?

Använder ni andra program/sett?

/thomas

Postad 04 April 2008 - 13:25

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Du har alltså lagt över musiken till mobilen?

Annars kan du kolla med att starta Walkman spelaren, trycka mer och sen "Uppdatera musik".. Detta måste man varje gång man kör in ny.

Annars kan du ju använda iTunes.

Postad 04 April 2008 - 14:04

a_Warlock
  • a_Warlock
  • Användare

• 248 inlägg
  • 0

Du har alltså lagt över musiken till mobilen?

Annars kan du kolla med att starta Walkman spelaren, trycka mer och sen "Uppdatera musik".. Detta måste man varje gång man kör in ny.

Annars kan du ju använda iTunes.

Nej, (ja var lite otydlig) jag ska lägga ner musik från CD-skivan till mobilen.
Är iTunes att föredra framför Media Manager från SonyEricsson?

Postad 06 April 2008 - 14:35

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Du kan först importera skivan i iTunes. Sedan koppla in mobilen. Visa filerna i utforskaren, och kopiera över dem den vägen.

Postad 08 April 2008 - 15:42

Idge
  • Idge
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Har märkt ett litet problem gällande Mp4.
Vet inte om det är bara jag som upplever detta men just MP4 filmer flyter på bra cirka 30s-60-s och sedan börjar filmen helt låsa sig medans ljudet fortsätter =\

Kanske är värt för mig att kolla om det finns någon senare firmware till telefonen eller har ni några rekommendationer på andra video format som fungerar bättre / videospelare till W960 ?

Postad 08 April 2008 - 15:58

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Meddelandenas ankomsttid ligger 1h före verkligheten, så att säga. :wacko:

Lås mig gissa att du har comviq som operatör? Har sett andra med comviq som har samma fel fast med iphone.
Jag vet med säkerhet att på SE's symbian telefoner så sätts timestampet av gatewayen så antagligen är systemklockan fel på gatewayen. Prova ett sim från en annan operatör och se om du får samma fel. Funkar det så får du ringa och be dem ställa om klockan på sina SMS gateways så det blir rätt ;)

Tog kontakt med Tele2/Comviq idag, som inte alls hade några problem hos sig.. utan skyllde på telefonen. :D

Dock när jag testade och skickade och tog emot lite SMS/MMS från min bror (W960 + Tele2) så funkade det, utan att vi ändrat nån inställning i resp. telefon. Så nog tror jag de var nätrelaterat allt.

Men men, nu får meddelanden rätt tid så.. B)

Postad 09 April 2008 - 05:18

lalas75
  • lalas75
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Är det någom som vet hur man tar bort en genväg i genvägar ?
Har avinstallerat ett program men genvägen ligger kvar.

Postad 09 April 2008 - 13:36

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Har märkt ett litet problem gällande Mp4.
Vet inte om det är bara jag som upplever detta men just MP4 filmer flyter på bra cirka 30s-60-s och sedan börjar filmen helt låsa sig medans ljudet fortsätter =\

Kanske är värt för mig att kolla om det finns någon senare firmware till telefonen eller har ni några rekommendationer på andra video format som fungerar bättre / videospelare till W960 ?

Det låter som att du använder för hög upplösning/bit rate. Använder du 240x320 i storlek och runt 600-800kbit/s i video bitrate?

3gp är ett annat format men inte lika bra kvalle, använder du Coreplayer som spelare kan du även spela upp divx, mpg med flera...

Är det någom som vet hur man tar bort en genväg i genvägar ?
Har avinstallerat ett program men genvägen ligger kvar.

Markera genvägen med hjälp av scrollhjulet och välj Mer-Ersätt där kan du välja en ny genväg till ett annat program. (Om du pratar om genvägarna på standby skärmen)

Postad 10 April 2008 - 07:31

Idge
  • Idge
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Det låter som att du använder för hög upplösning/bit rate. Använder du 240x320 i storlek och runt 600-800kbit/s i video bitrate?

Huvudet på spiken, körde VGA (640x480), förslag på något bra program för att ändra bitrate / bildförhållande ?

Postad 10 April 2008 - 15:18

web_konto
  • web_konto
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Huvudet på spiken, körde VGA (640x480), förslag på något bra program för att ändra bitrate / bildförhållande ?

Jag använder M3 men även xilisoft (xilisoft klarar undertext-filer)
För att använda M3 måste du neka M3 tillåtelse att komma åt internet annars krashar det.

Postad 10 April 2008 - 21:10

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Har en jobbig sak här.. Och vet inte om det går att fixa.

Men precis efter min mobil har varit avstäng och jag startar den, kanske jag har fått ett sms. Då står det inte från vem i telefonboken det är ifrån utan den personens nummer. Sen när jag trycker "visa" står det; Meddelandet inte fullständigt. Detta händer bara när jag precis startat mobilen.

Ingen som vet vad det kan vara? Eller det är bara normalt innan den "kommit igång"?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.