Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

1. 1 (2 röster [2.94%])

Procent av omröstning: 2.94%

2. 2 (1 röster [1.47%])

Procent av omröstning: 1.47%

3. 3 (5 röster [7.35%])

Procent av omröstning: 7.35%

4. 4 (20 röster [29.41%])

Procent av omröstning: 29.41%

5. 5 (40 röster [58.82%])

Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9.124998 (7) Inga priser

Postad 24 May 2008 - 11:11

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Sorry Soulmat blev Dirty Disc. Börjar bli ett större och större problem för mig, en sak att det totalt förstört min ranking det är skitsamma. Men när det börjar avbryta ligamatcher allt oftare så är det rätt jobbigt, sabbar hela matchbilden och är riktigt irriterande.

Iaf, jag fick ju inte låna pucken 3 första bytena. Vad käka du till frukost? Colorado blir intressanta att följa...

Postad 24 May 2008 - 12:43

marcusthebabe
  • marcusthebabe
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Jag känner mig hockeykåt!! Jag flyttar till landet om två veckor hinner man spela färdigt tills dess eller?! Vill vara mä i ligan!!!

marcuspresident

Postad 24 May 2008 - 12:53

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Hehe beror väl mycket på om du räknar med att komma till slutspel Marcus, vilket lär bli svårt denna gången.

Nästan så vi kan köra åttondelar...

Har haft uppe det på forumet tidigare, anser fortfarande att skillstick borde vara regel Säsong2 för att det ska kännas som en rättvis liga. Vad anser den allmänna opinionen?

Redigerat av RealDaBratt, 24 May 2008 - 12:55.

Postad 24 May 2008 - 12:57

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Aengus - jorgentoresten - New York
alienrebel - Nilfisk47 - Montreal
Beliavski - Dallas
BioBerra - Detroit
RealDaBratt - Anaheim
Liman - San Jose
Namil - Philadelphia
PES86 - Calgary
spaten - jackman55 - Calgary
Topper Harley - TopperHarley 77 - Pittsburgh
Wade - DarkoWade - Washington
Wizeguy - Buffalo
Whillis - Whillis - Ottawa
Soulmat - Colorado
Z-man75 - MrAndreaz - Ottawa
Morge - OscarVincent - Pittsburgh
feppa - Fredamn76 - Minnesota

Postad 24 May 2008 - 13:15

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Har haft uppe det på forumet tidigare, anser fortfarande att skillstick borde vara regel Säsong2 för att det ska kännas som en rättvis liga. Vad anser den allmänna opinionen?

Spelet bör väl spelas i default läge? Så skillstick är ett måste tycker jag.
Vad var det för regler som gällde säsong 1?

Postad 24 May 2008 - 13:36

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Spelet bör väl spelas i default läge? Så skillstick är ett måste tycker jag.
Vad var det för regler som gällde säsong 1?

Säsong1 sa vi att det var OK med Classic. Dock väckte det en hel del debatt och viss irritation under säsongen. Därför jag anser skillstick ska vara regel. Gör en jäkla skillnad i spelet.

Postad 24 May 2008 - 13:59

spaten
  • spaten
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Skillstick

Postad 24 May 2008 - 14:07

Kihmari
  • Kihmari
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Skillstick!!

Postad 24 May 2008 - 14:15

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Skillstick

Postad 24 May 2008 - 14:30

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Skillstick

RealDaBratt Mmm gick ju hyffsat bra fram tills 3-4 min kvar på första perioden, då blev de ungefär som vanligt med att du öser in mål :-)

engus - jorgentoresten - New York
Beliavski - Dallas
BioBerra - Detroit
RealDaBratt - Anaheim
Liman - San Jose
Namil - Philadelphia
PES86 - Calgary
Wizeguy - Buffalo
Soulmat - Soulmat - Colorado
Morge - OscarVincent - Pittsburgh

Redigerat av soulmat, 24 May 2008 - 15:09.

Postad 24 May 2008 - 14:42

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Skillstick!

Classic känns som 90-tal numera :(

Postad 24 May 2008 - 15:20

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Vad är default läge? Då borde man inte heller få ändra att spela åt ett håll hela matchen. Jag är nog en utav de få som spelar med classic och skulle gärna fortsätta med det. Har kört ett 30 tal matcher online med skillstick med tanke om att gå över till detta, hade nog ungefär samma vinststatistik som med classic men jag insåg att jag inte hade roligt. Bara en massa fladdrande med de analoga kontrollerna, om det bara gick skulle jag vilja gå tillbaka och styra spelaren med d-paden.

Postad 24 May 2008 - 15:23

Kihmari
  • Kihmari
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Skillstick!

Classic känns som 90-tal numera :(

Hahaha klockrent

Postad 24 May 2008 - 15:27

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0

Vad är default läge? Då borde man inte heller få ändra att spela åt ett håll hela matchen. Jag är nog en utav de få som spelar med classic och skulle gärna fortsätta med det. Har kört ett 30 tal matcher online med skillstick med tanke om att gå över till detta, hade nog ungefär samma vinststatistik som med classic men jag insåg att jag inte hade roligt. Bara en massa fladdrande med de analoga kontrollerna, om det bara gick skulle jag vilja gå tillbaka och styra spelaren med d-paden.

Default för mig är inställningarna när man startade spelet första gången. Dvs inga ändringar.

Postad 24 May 2008 - 15:42

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0

Default för mig är inställningarna när man startade spelet första gången. Dvs inga ändringar.

Tror flertalet av dem som spelar vill ändra på ett flertal saker. T.ex uppställningar, vy, kameravinkel m.m.

Postad 24 May 2008 - 15:51

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Uppställningar, vy, kameravinkel etc är mer en del av hur man lirar hockeyn väl ute på isen. Nästa steg är att börja reglera att man inte får skjuta skott från mittzon osv.

När det gäller kontrollen är det en mer fundamental aspekt av spelet. Påminner om diskussionen kring COD4, där de pratades mycket om att vissa spelade med mus och andra handkontroll. Helt olika förutsättningar, ska ligan kännas något sådär seriös (Dvs kul) bör vi enas om ett gemensamt kontrollsystem då detta påverkar svårighetsgraden på spelet signifikant.

Postad 24 May 2008 - 16:07

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Jag förstår diskussionen och respekterar de som tycker annat än mig. Om det är att ligan är seriös som gör det roligt för dig (dabratt) så förstår jag det., du är grymt dutig på detta spel och lirar lite i en annan liga än de som är med här. (Nykomligar exluderarde, har ej mött någon av er..)

Jag spelar för att jag tycker det är kul att spela spelet vilket jag inte tycket det var med skillstick. Skulle jag spela 30 matcher till med skillstick så kanske jag skulle ändra uppfattning och joina gruppen hata classic, vem vet...

Jag gissar att alla vill spela i dena liga för att det är kul och ger något extra till spelet och om det det är bara jag som vill spela med classic och alla andra är emot det vill inte jag förstöra upplevelsen för alla andra.

Postad 24 May 2008 - 16:12

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Gör som ni vill. Jag vill bara spela för att ha skoj. Några större vinster lär jag inte räkna med dock :(

Postad 24 May 2008 - 16:33

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Jag lirar för att det är kul som alla andra, men för att det ska vara kul är det en förutsättning att vi har samma förutsättningar. Alla kämpar ju så mycket de kan när de väl spelar, tycker det är fel om vi inte spelar med samma kontroller.

Alla säger att de bara spelar för att det är skoj, men att åka ut i slutspelet efter 40 grundseriematcher mot någon som spelar Classic är inte skoj, tro mig.

Jag tycker du spelar bra Wade och är säker på att du skulle behärska Skillstick bra, detta är inget korståg mot dig utan en regel som jag tror skulle göra ligan roligare i längden.

Postad 24 May 2008 - 16:36

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Tycker folk ska få lira precis som dom vill , så mkt förändrar det väl ändå inte att möta någon med classic lr? Wade te.x som kör med classic vann en men förlora 2 matcher mot mej i första ligan. Jag lirade med skillstick. Så jag personligen tycker det kvittar om den jag möter spela m skill lr inte.
Blir nog roligare för alla om vi får välja den biten själv.

Postad 24 May 2008 - 16:51

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Att tycka att folk ska få spela med vilken kontroll de vill är en sak. Men med respekt för din åsikt Vincent, säger man att det inte spelar någon roll för matchen vet man inte vad man pratar om.

Bör vi inte avgöra med att deltagarna röstar? Majoriteten bestämmer. Många har ju redan uttryckt sin åsikt här tidigare.

Redigerat av RealDaBratt, 24 May 2008 - 16:51.

Postad 24 May 2008 - 17:07

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Att tycka att folk ska få spela med vilken kontroll de vill är en sak. Men med respekt för din åsikt Vincent, säger man att det inte spelar någon roll för matchen vet man inte vad man pratar om.

Just därför det satt ett frågetecken efter meningen där jag skrev, för jag vet helt ärligt inte om det är nån skillnad då man möter någon.

Postad 24 May 2008 - 17:43

Namil
  • Namil
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Förvisso föredrar jag skillstick (eller luckstick för min del) men så länge jag får vinna så struntar jag i hur ni gör :(

Redigerat av Namil, 24 May 2008 - 17:45.

Postad 24 May 2008 - 17:54

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0
Om nu DabRatt spelar med Skill stick så är det ett bevis på att det inte spelar någon roll vad man spelar med om man är tillräckligt bra, han är ju ostoppbar :(
Personligen tycker jag det är helt CP att spela skillstick hela tiden, framförallt snärtskott är helt omöjliga att utföra. Jag brukar personligen blanda och ge, vissa saker vill jag utföra med skill stick och vissa saker med classic. Man kan ju fortfarande skjuta med skill stick om man kör classic så jag ser liksom inte poängen med att man måste spela med classic, det är i princpi passningsknappen som skiljer. Sen finns det folk som kör med kameran uppåt hela matchen också, det tycker jag är mer fusk i såna fall eftersom det är lättare att göra mål på friläge när man spelar uppåt.

Postad 24 May 2008 - 18:25

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Classic klassas allmänt som stödhjuls anpassat.

När det kom fram att finalisterna i EA´s NHL turnering spelat med Classic mot mig fick jag en automatisk finalplats till NHL09 som kompensation. Det är inga tvivel om att det är enklare att spela med Classic.

Soulmat, Men va är det för mål du gör??? Haha aldrig sett något liknande. Visste att du spela så men första gången jag ser det, gav dig onormalt mycket istid i min zon. Ska inte hända igen:)

BioBerra, Fusk att spela med kameran uppåt? Det är märkligt om man ska vinna för att motståndaren inte ser isen på det sätt han vill. Hur folk ser isen känns helt upp till var och en och kan inte jämföras med vilken sorts "utrustning" man spelar med.

Redigerat av RealDaBratt, 24 May 2008 - 18:44.

Postad 24 May 2008 - 18:26

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
Har inte lirat classic control på detta spel. Är det som på äldre nhl spel att man kan typ stå still och tackla stenhårt??
Känns som det när man har lirat mot vissa online.
Fast det kan ju vara så att man är kass och åker in i motståndarna hela tiden :(
jaja Montreal ska göra allt för att vinna denna liga iaf

Postad 24 May 2008 - 18:48

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Soulmat, Men va är det för mål du gör??? Haha aldrig sett något liknande. Visste att du spela så men första gången jag ser det, gav dig onormalt mycket istid i min zon. Ska inte hända igen:)

hehe ja det är lite udda mål jag gör, men så länge de blir mål så :-) Ja måste säga att jag fick göra ett par mål väldigt lätt, du får inte ta de så lugnt, trodde faktist jag skulle ha en chans där ett tag men suger ju som fasen på att tacklas. Är ju så lättlurad så går ju på varje lite fint du gör :-)

Själv förstår jag inte skillnaden på Classic och skill, förutom att det verkar gå lättare att tacklas vad jag har förstått?! Inte testat lirat Classic så kan tyvärr inte säga varken bu eller bä.

Redigerat av soulmat, 24 May 2008 - 18:55.

Postad 24 May 2008 - 18:56

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
det ska va skillstick.

kan ligan dra igång snart?

Postad 24 May 2008 - 19:06

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Soulmat, Jo jag har haft ett par halvtaskiga matcher idag. Får skylla på att jag är bakis. Men det förändrar inte att du spelade bra tycker jag. Dagens höjdare var iaf matchen mot Kihmari, han hade 4-1 med 2min kvar av matchen samt spel i PP. Jag slänger in tre mål inom loppet av 1min, alla i peneltykill. Vann sedan på straffar, men shit vad han förtjäna att vinna den matchen stackarn.

Största fördelarna med classic är försvarspelet, man suger in motståndaren enkelt. Sedan har vi avsluten, spelarna sätter dit puckarna lätt, behövs inte lirka med den analoga spaken utan kommer via en direkt knapptryckning.

Testa själva...

Redigerat av RealDaBratt, 24 May 2008 - 19:57.

Postad 24 May 2008 - 21:26

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Jag upplever ingen kampanj mot mig, dock försöker jag framhäva min åsikt och vilja att spela på mitt sätt. Ärligt talat så tycker jag skillstick är det bästa och sämsta som hänt serien. Har gett en grym frihet på saker man kan göra offensivt och har gett spelet en ny dimension. Att sedan det räcker med en vrickning med klubban lägga pucken på backen och lyfta in den i krysset. (Inser att det krävs övning och skicklighet för att göra det.) Men samtidig har det tappat något när många matcher man spelar så skjuts inte ett enda slagskott, vilket totalt är emot EA´s prat om realism.

Om det nu är gjort något att skilja kontrollernas funktion mellan varandr så förstår jag inte varför det är gjort på detta sätt. Låt folket spela som de vill och välja fritt hur man skall styra spelarna och spelet. Att lägga passknappen/byta spelare på en analog triggerknapp är nog den största idiotin någonsin..

En rolig sak från finalspelt. Sista matchen så insåg jag ditt farliga läge för inspel och direktskott och tryckte på blå för att pokechecka dig, dock halkade jag på knappen och tryckte på start och fick se dig genom startmeny göra 1-0. Lite knäckt blev jag....

Postad 24 May 2008 - 21:58

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Ja nu börjar de verkligen dags att köra igång, känner tummarna börjar röra på sig inför kommande matcher, så jäkla sugen. Synd att man bara har 1 tv att dela på i hemmet, eller tur kanske annars hade man väl suttit dygnet runt och lirat :-)

Postad 24 May 2008 - 22:28

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Bor du i Lycksele soulmat?? Då är vi ju grannar :(

Postad 24 May 2008 - 23:09

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
På ett sätt tycker jag att det borde vara skillstick som gäller men samtidigt så måste alla vara överens om att det ger en fördel att spela classic.
Där vet jag inte om jag är helt övertygad själv ens.

Om det är en fördel av att spela classic så är jag för en regel mot det.
Om inte så kvittar det.

Annars blir det lite som några innan varit inne på, spel åt ett håll, vyer, ja kanske tom vilken typ av bildvisare man spelar på.

Känns som att man kanske måste spela någon match själv för att bilda sig en uppfattning.

Morge/OV ska vi lira om stålstaden imorgon?

Postad 24 May 2008 - 23:17

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Hur man kan blanda ihop en sådan fundamental detalj som Skillstick Vs Classic med vyer & typ av bildvisare är för mig obegripligt. Det befinner sig på helt olika nivåer.

Som att jag skulle få springa 100m häck utan häckar och ändå få godkänt för det (alltså classic). Sedan när någon påpekar det, menar jag att då måste alla ha samma tröja och skor för att inte nämna solglasögon (prat om vyer & spel åt ett håll). Det är ett resonemang som tar fokus från det som är väsentligt.

Att sedan alla inte är på det klara med skillnaderna, som jag skrev ovan bara att Testa.

EDIT: Kan lägga till det att jag skulle kunna tänka mig spela Classic förutsatt att alla gjorde det. Men att gå tillbaka till det nu efter att spelat Skill Stick är som någon så väl uttryckte det en resa till 90-talet.

Redigerat av RealDaBratt, 24 May 2008 - 23:52.

Postad 24 May 2008 - 23:19

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Morge/OV ska vi lira om stålstaden imorgon?

Jepp det kan vi göra , dock helst innan 2 eller efter 22.00

Postad 24 May 2008 - 23:31

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

• 1556 inlägg
  • 0
vi kan väl ta och rösta om det ska vara fritt att välja vilken kontroll man vill använda?
Vi kan ju typ ta röstning på måndag eller nått så hinner vi ju testa lite med dom olika kontrollerna och se om det är nån skillnad

Postad 25 May 2008 - 00:26

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Grattis Topper till att få coacha mina älskade pingviner. Är med tungt hjärta jag antar bud från någon annan klubb :(

Återkommer efter jag övervägt dom olika buden

Kommer att provspela Carolina denna säsong och se va Staal å killarna kan åstadkomma :)

Redigerat av Unregisteredc00b10ee, 25 May 2008 - 00:58.

Postad 25 May 2008 - 00:52

Unregistered24038
  • Unregistered24038
  • Lärjunge

• 414 inlägg
  • 0
Är det någon som har kunskaper om PHP, mysql, css i vårt gäng?

Postad 25 May 2008 - 00:59

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0
Aengus - jorgentoresten - New York
Beliavski - Dallas
BioBerra - Detroit
RealDaBratt - Anaheim
Liman - San Jose
Namil - Philadelphia
PES86 - Calgary
Wizeguy - Buffalo
Soulmat - Colorado
Morge - OscarVincent - Carolina

Postad 25 May 2008 - 01:17

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Hur man kan blanda ihop en sådan fundamental detalj som Skillstick Vs Classic med vyer & typ av bildvisare är för mig obegripligt. Det befinner sig på helt olika nivåer.

Som att jag skulle få springa 100m häck utan häckar och ändå få godkänt för det (alltså classic). Sedan när någon påpekar det, menar jag att då måste alla ha samma tröja och skor för att inte nämna solglasögon (prat om vyer & spel åt ett håll). Det är ett resonemang som tar fokus från det som är väsentligt.

Att sedan alla inte är på det klara med skillnaderna, som jag skrev ovan bara att Testa.

EDIT: Kan lägga till det att jag skulle kunna tänka mig spela Classic förutsatt att alla gjorde det. Men att gå tillbaka till det nu efter att spelat Skill Stick är som någon så väl uttryckte det en resa till 90-talet.

Som jag skrev innan, om man inte är övertygad om att classic ger fördel så är det svårt att tycka till om en regel mot det.

Om man inte tycker (eller upplever) att det är en fördel att spela med det så kan vi rösta om att alla i ligan ska spela med lagens mörka ställ varje match också.

Är det någon som har kunskaper om PHP, mysql, css i vårt gäng?

Det där va ren grekiska för mig... svar nog? :(

Postad 25 May 2008 - 02:27

Unregisteredeb90775d
  • Unregisteredeb90775d
  • Lärjunge

• 299 inlägg
  • 0
Kan tillägga för samtliga att min Gamertag är Rliman

Redigerat av Unregisteredeb90775d, 25 May 2008 - 02:27.

Postad 25 May 2008 - 10:23

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0

Om man inte tycker (eller upplever) att det är en fördel att spela med det så kan vi rösta om att alla i ligan ska spela med lagens mörka ställ varje match också.

Ja om vissa individer inte har förmåga att upptäcka det är det ju ett intressant fenomen i sig. Men ditt snack om mörka ställ, förklara jag inte ovan att det resonemanget inte höll?

Måste säga att det är lite ironiskt att du inte är med på noterna Topper, du åkte ändå ut mot Classic i slutspelet senast.

Tycker vi gör som Alienrebel föreslog, vi röstar under morgondagen vilken kontroll vi ska köra med.

Redigerat av RealDaBratt, 25 May 2008 - 10:31.

Postad 25 May 2008 - 10:40

Kihmari
  • Kihmari
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Soulmat, Jo jag har haft ett par halvtaskiga matcher idag. Får skylla på att jag är bakis. Men det förändrar inte att du spelade bra tycker jag. Dagens höjdare var iaf matchen mot Kihmari, han hade 4-1 med 2min kvar av matchen samt spel i PP. Jag slänger in tre mål inom loppet av 1min, alla i peneltykill. Vann sedan på straffar, men shit vad han förtjäna att vinna den matchen stackarn.

Största fördelarna med classic är försvarspelet, man suger in motståndaren enkelt. Sedan har vi avsluten, spelarna sätter dit puckarna lätt, behövs inte lirka med den analoga spaken utan kommer via en direkt knapptryckning.

Testa själva...

Hahaha ja det var det sjukaste jag sett på länge, målvakten släppte fan in allt... helt sinnesjukt

Postad 25 May 2008 - 10:42

Whillis
  • Whillis
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0

Måste säga att det är lite ironiskt att du inte är med på noterna Topper, du åkte ändå ut mot Classic i slutspelet senast.

Min åsikt är att folk får spela hur de vill.

Och till mitt försvar så spelade jag de sista 8-9 matcherna i ligan och hela slutspelet med skill stick. Tycker dock att det är en valmöjlighet var och en får ta i ligan.

Och om det är "fusk" att köra classic så borde väl du DaBratt tycka att det är kul att få lite motstånd :( Du klassar ju ut oss allihopa. Det är väl inte kul att vinna alla matcher med stor marginal? Eller?

Postad 25 May 2008 - 11:31

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Visst kan vi rösta, jag har inget emot det alls.

Det jag försökte få fram var att jag tycker inte alls om tanken att det ska finnas regler för allt och inget så att säga.
DaBratt, du har en uppfattning om att classic ger fördel och vill därför kontrollera användat av det.
Helt vettigt.

Men om tex jag, inte tycker att det är någon skillnad, man vinner ingen fördel av det, varför ska jag då säga att vi ska ha en regel som förbjuder användandet av det?

Nu kan vi väl lägga det åt sidan helt enkelt (stulit mycket fokus från själva ligan ;))

Vill passa på att önska Morge lycka till med Carolina!

Postad 25 May 2008 - 12:11

soulmat
  • soulmat
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Bor du i Lycksele soulmat?? Då är vi ju grannar ;)

Men, morge är ju bara ett stenkast till dig :-) hehe ja där ser man.

Skillstick/classic, orkar inte bry mig, lirar skill och orkar faktist inte testa classic.

Redigerat av soulmat, 25 May 2008 - 12:19.

Postad 25 May 2008 - 15:07

Unregisteredc00b10ee
  • Unregisteredc00b10ee
  • Beroende

• 1088 inlägg
  • 0

Vill passa på att önska Morge lycka till med Carolina!

Tack tack , ha faktiskt en riktigt stolt vinst idag , lirade ut en kille som hade skillnivå 25 idag me carolina ;)

Men, morge är ju bara ett stenkast till dig :-) hehe ja där ser man.

Japp så om du vinner så kommer jag å hemsöker dej :blink:

Postad 25 May 2008 - 15:25

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

• 808 inlägg
  • 0
Topper, Jag förstår att du inte anser att det ska finnas regler angående allt och inget, det är du knappast ensam om att tycka. Det är milt provocerande att läsa när jag konkretiserat i den milda grad vad fördelarna kring Classic innebär.

Om du sedan testat och anser att det inte är någon skillnad är det en sak, men du ger intrycket av att du inte ens testat. Självfallet är det orimligt att man anser att det ska finnas regler mot saker som inte spelar någon som helst roll, är du knappast ensam om att tycka heller.

Intressant att man kan lägga så mycket tid på att faktiskt spela i en liga men inte testa en sådan sak som tar några minuter att få en uppfattning om.

Visst vi röstar. Börjar bli trött att argumentera kring detta ämne.

Redigerat av RealDaBratt, 25 May 2008 - 15:27.

Postad 25 May 2008 - 15:43

Unregisteredcadb2904
  • Unregisteredcadb2904
  • Forumräv

• 907 inlägg
  • 0
då säger jag skillstick.

Postad 25 May 2008 - 16:19

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

då säger jag skillstick.

Jag är också för Skillstick.

I veckan får jag mitt exemplar av nhl, då ska jag prova ut lite lag så får vi se vilket jag spelar med.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.