såg denna bild under ett arbete o de var skrämmande likt på nå sett...
http://www.tjernobyl...ripyat,151.html
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Call Of Duty 4 Modern Warfare
Startad av
Unregistered0e3a6535
, Nov 06 2007 11:00
3456 svar till detta ämne
4 relaterade trådar
Postad 13 February 2008 - 20:58
en kanske dum fråga men är det inte Pripyat, eller tjernobyl som handlingen utspelar sig på Bloc??
såg denna bild under ett arbete o de var skrämmande likt på nå sett... http://www.tjernobyl...ripyat,151.html Postad 13 February 2008 - 21:27 Det stämmer.. om man spelar single player får man veta mer om handlingen på varje bana Postad 14 February 2008 - 08:54 Jag har varit i Sovjet och betongkomplexen känns igen. En anna kul grej är att jag har en polare från Irak och på en av de andra banorna frågade han om banan var från Irak för han tyckte att det påminde mycket om Bagdad :-) Coolt gjort av speltillverkarna!! Postad 14 February 2008 - 12:27
COOLT!
Sånt höjer spelen flera snäpp bara det, detaljer och trovärdighet är ALLT! Postad 14 February 2008 - 12:48 Jag håller med. Postad 14 February 2008 - 14:13
Tack för tipset om Pripyat! (Hade tänkt leta efter bilder länge men glömde bort det) Här hittade jag fyra stycken som känns igen från COD4 (den första är från länken ovan):
pripyat_ferriswheel.jpg 89.07K
0 Antal nerladdningar
063.jpg 71.23K
0 Antal nerladdningar
Pripyat_3.jpg 63.17K
0 Antal nerladdningar
pripyatpool.jpg 106.39K
0 Antal nerladdningarSolen kan tydligen skina i Pripyat också... Redigerat av Unregistered50fe2819, 14 February 2008 - 14:20. Postad 14 February 2008 - 18:14
Det här spelet är ju uppenbarligen hyfsat likt verkligenheten, åtminstone i Irak och Tjernobyl! Framförallt är banan Bloc ruggigt lik de bilder man sett ifrån Pripyat! Texten som står på taket på badhusbyggnaden i Pripyat har jag för mig är identisk med verkligheten. Det är kvalité!
Har haft ett par sämre spelkvällar nu på sistone och har då ägnat mig åt lite "Private Match" för att kolla runt på banorna och lära mig dem bättre. Det har slagit mig mer än en gång hur jäkla snyggt det är! Man tappar ju lite av det i stridens hetta, men jag tror att ögonen registrerar det iallafall och förhöjer spelkänslan även då man är mitt i fajtandet! Sjukt snyggt spel tycker jag hursomhelst! Redigerat av stone, 14 February 2008 - 18:15. Postad 14 February 2008 - 21:13
@ Warcow
coola bilder!! spelkänslan blir ju inte sämre nu!! riktigt kul med ett så verklighetstroget spel.. måste nästan spela om sniperbanan i SP när man springer runt i Pripyat.. tack för bilderna Postad 16 February 2008 - 09:31
någon mer som har problem med att det hackar väldigt mycke när man spelar online nu dom sista dagarna? det gör det för mig i alla fall, väldigt störande, speciellt igår. ett annat fel som inträffade igårvar att helt plötsligt kunde alla på banan försvinna förutom jag, kul o springa omkring där själv,, eller så va de bara ja och en till i motståndarlaget,, innan det hände kom det upp en vit text (kommer inte ihåg vad det stod) men det stod nåt om att motståndaren bla bla bla om 20 sek eller nåt. sen hängde sig spelet två gånger så att ja fick stänga av konsollen på knappen.
tänkte att ja kanske hade spelat lite för mycke den sista tiden så ja åkte o köpte virtua tennis 3 vilket var ett j-vligt roligt spel,, har bara spelat mot en kompis än så länge men riktigt skoj va de Postad 16 February 2008 - 12:37
Hackade som f-n för mig oxå. Vissa banor värre än andra. Lyckades dessutom bara komma in på en invite.
Postad 16 February 2008 - 13:03
hjäplte inte att gå ur groundwar,, hackade lika illa på alla spel tyvärr,, men det funkade bättre förut idag när ja testade.
Postad 16 February 2008 - 13:26
Försökte spela två matcher nyss. Det hackade som som fa------n. Igen.
Bye bye COD 4 för idag.... Postad 16 February 2008 - 17:32
Från nyhetsbrevet jag fick idag! Härliga nyheter.
MORE CONTENT IS ON THE WAY! Hey Charlie Oscar Delta, Activision and Infinity Ward confirm that new downloadable multiplayer maps are on the way this spring. In development for both Xbox 360 and PlayStation 3, the upcoming downloadable content will thrust gamers into new combat zones across a variety of intense multiplayer locales. Stay tuned for more details, map descriptions and screenshots of the hot new content. Postad 16 February 2008 - 17:49
Till er som det hackar för:
Sitter ni på nån kass adsl-lina eller ? Kör ni trådat lr trådlöst? vad för router ? Har ej upplevt nån hackigt i cod 4. Peppar peppar...! /A Postad 16 February 2008 - 20:08
jag sitter med 24mbit från bredbandsbolaget,, trådlöst internet i lägenheten,, kör både en bärbar dator och ps3 trådlöst, samt en stationär trådat,, har ingen router.. dom sista dagarna har det hackat på alla banor nästan Postad 16 February 2008 - 20:15
Försöker spela online men det står bara "Downloading game settings" och där stannar spelet..
Försöker man välja att skapa ett spel så låser sig hela konsollen och man måste gå fram o hålla in on/off knappen... Någon mer som har upplevt samma? /B EDIT: Sökte lite i tråden och hittade ett par saker som jag ska testa. /B EDIT 2: Har provat att öppna portar, plocka bort router o sätta PS3 i dmz men inget verkar funka. Nån som har nått förslag? Redigerat av Benzin, 16 February 2008 - 22:09. Postad 16 February 2008 - 20:17 Kör du flera prylar trådlöst så skulle jag gissa att du kör dem mot en router. Postad 16 February 2008 - 22:20 Kör du flera prylar trådlöst så skulle jag gissa att du kör dem mot en router. har ingen separös router,, men den knaske är inbyggd i modemet då. Postad 16 February 2008 - 22:42
Det måste den vara annars skulle du inte kunna köra både dator och ps3 samtidigt. Kolla manualen så du ställer in att upnp är PÅ för att ps3an ska trivas. Redigerat av Unregistered50fe2819, 16 February 2008 - 22:42. Postad 16 February 2008 - 23:45
Jag behöver hjälp. Ni kanske har svarat på detta förrut men jag har problem met chatten. Jag har försökt att sänka Voice volymen hela vägen i menyn där man kan välja class men det verkar itne påverka ljudet nämnvärt. Hur skall jag göra för att stänga av ljudet från folks chattande under spelets gång??? Jag har ingen mic eller head set..... är det så illa att ja måste sitta o lyssna på folks snack och skrik pga av den nya patchen.... jag upplevde inte detta problemet förrut nämligen....
Postad 17 February 2008 - 00:00
Det har aldrig gått och stängt av ljudet helt tyvärr, inte före eller efter patchen. Men nästa patch som kommer innehåller som tur är en mute funktion iaf.
Postad 17 February 2008 - 00:46
det är ju ett vanligt moden,, finns det massa inställningar på den menar du?? är inte så haj på datorer n:) Postad 17 February 2008 - 09:48 Om det var ett "vanligt modem" så skulle du inte kunna ha flera prylar inkopplade samtidigt. Du har antagligen ett modem med inyggd router Postad 17 February 2008 - 13:26
Finns det nån nackdel med amerikanska versionen av COD4? Fungerar Online spelande lika bra som på Europeiska versionen. Vet att det skrivits om detta tidigare i tråden men orkar inte plöja igenom sidorna. Tacksam för svar.
Postad 18 February 2008 - 15:57
Det står för Universal Plug and Play och gör att det är lättare för externa prylar att kopplas till t. ex PS3an, enkelt uttryckt! Jag håller med det är grymt irriterande.... Redigerat av Numero1, 18 February 2008 - 16:01. Postad 19 February 2008 - 11:10 Spännande! Men det krockar med House tror jag... hehe...aa det är en bra grej :-) Postad 19 February 2008 - 12:18
Det är väl härligt med barnskrik, usel musik, rapar, sång, skrik och tvljud som bakgrundsljud när man spelar? En gång spelade jag med ett par killar som jag tror var ifrån UK, de satt tydligen och kollade på tv samtidigt och satt och garvade i tid och otid till nån sketen engelsk komediserie lät det som... Ville nästan ta första flyg till UK med jaktgevär ett tag där.... Postad 19 February 2008 - 12:30 Försök inte där! Jaktgevär är inte din grej ju! Postad 19 February 2008 - 16:11 Kniven brorsan, kniven :-) COD4 skadad tror jag :-) Jag spelade med en snubbe som satt och beatboxade i bakgrunden när han spelade! Sooo 1984 :-) Redigerat av Numero1, 19 February 2008 - 16:14. Postad 19 February 2008 - 17:35
Bah...precis köpt COD. Kanske lite sent påkommet...
Men är så sjuuukt sugen på o börja lira. Sitter på jobbet nu och har exakt 3,5 timmar kvar innan man får hem o spela. Det är nästan ett måste att innehava ett Bluetooth Headset för att kunna köra TEAM Deathmatch va? Får väl köra lite vanliga matcher först för att komma in i det... Finns nån klan här på forumet om jag förstått det hela rätt..hur fungerar den, står det mer om det i den specifka Klantråden kanske? Postad 19 February 2008 - 20:36 Team deathmatch behöver du inte mic till, ingen som kör lagspel där ändå.. prinsipen är bara att döda fler än du själv dör.. Jo kolla in clan tråden med och skriv din PSn id där för att vara med.. sen får du lägga till folk till din vänner lista för att kunna få invites att joina ett spel Postad 20 February 2008 - 09:25
Såg första halvan av programet. Det var kusligt likt sniperuppdraget samt Bloc. Jag är imponerad... Postad 20 February 2008 - 09:40 Coolt!!! Sådant imponerar på mig och vittnar om kvalité. Redigerat av Numero1, 20 February 2008 - 09:40. Postad 20 February 2008 - 12:22
Vet inte om detta kan hjälpa dig men jag har haft precis samma problem. Mycket irriterande! Det började efter att jag laddat ner nya patchen. Ytterst sällan kom jag in (fick vänta i över 20 minuter iabland) men oftast fastnade spelet vid "Downloading game settings". Jag testade att spela andra spel online samt att använda ps store och det fungerade, mao var det inget fel på min Internet uppkoppling. Försökte läsa runt på lite olika forum (det är en del som har detta problemet) men hittade inga bra lösningar. Till slut bestämde jag mig för att prova att koppla en nätverkskabel mellan min router och ps3a och det fungerade! Nu kommer jag in direkt i spelet =) Vet inte riktigt hur du har det kopplat men om du kör trådlöst, samt har möjlighet, tycker jag du ska testa att koppla med kabel medllan din router och ps3. Vet inte riktigt varför just COD4 bråkar med min trådlösa uppkoppling det är otroligt störande iaf. Särskillt när det fungerade utmärtk innan patchen kom. Hur som helst, hoppas du får löst probelemet! Postad 20 February 2008 - 12:45 Försök inte där! Hehe, iofs. sant, får väl jaga reda på en LMG.... Postad 20 February 2008 - 15:49
Jag hittade en lösning som verkar fungera (iallafall för mej Inte världens smidigaste kanske men man får hoppas att det kommer nån fix får detta. /B Postad 20 February 2008 - 21:35
Är det nån som har lyckats låsa upp ett guldvapen än?
Tar ju hur lång tid som helst........ Tycker nästan att shotgun borde vara lättast då det bara finns två stycken.... Postad 20 February 2008 - 21:39 Jag har inte sett någon MHB:are haft något ännu, och själv väntar jag med att försöka tills jag nått guldkors. Men jag vet att l2ickard kämpar förfullt med guld M60 (LMGs) .... eller hur det var? Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 February 2008 - 21:39. Postad 20 February 2008 - 21:42
ska man inte ha klarat alla challenges som finns för att låsa upp guldvapen? eller räcker det att klara alla med ett speciellt vapen för att få guldvapen? va segt de går förresten att komma in på ett spel idag,, står ensam i listan och de står bara waiting for 5 more players,, har testat att göra om flera gånger men de verkar ine funka.. finns det något annat o göra förutom att bara vänta? Postad 20 February 2008 - 21:48
Vill du tex ha en guld ak47 så måste du fixa alla challenges i assault katogorin.... Vilket lär ta ett tag... Ska försöka mig på shotgun nu... Får se om man hinner innan det blir dags för prestige... Redigerat av bubu, 20 February 2008 - 21:49. Postad 21 February 2008 - 07:29
Nu minns jag inte riktigt varför jag fick det eller om alla får det? Jag hade iaf en guldpistol innan jag gick presige.
Vet inte om det är något att skryta med...... Postad 21 February 2008 - 07:57 Alla får det på level 55. Postad 21 February 2008 - 08:39 Man väljer ju själv när man vill gå prestige så nog hinner du om du vill Postad 21 February 2008 - 08:45
lvl 55 ? när når man det...?
Precis dragit igång, spelat ett par uppdrag måste säga att det är sjukt kul och så ruggigt snyggt. Försökte adda några här för att lira lite online, MEN många av er har redan tillräckligt med vänner... hur måmga kan man ha ? gäller detta bara cod4 eller är det fullt när det är fullt...så att säga ? Psn = FlexusMaximus 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |