Vet precis vad jag gjorde för miss den här gången så får se hur det går ikväll.
Grand Theft Auto IV (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
6
|
(39)
|
Inga priser | |
Grand Theft Auto IV - Special Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
GTA IV (1069 inlägg)
|
17 år sedan |
GTA IV gamertag tråden (96 inlägg)
|
18 år sedan |
I väntan på GTA (152 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 21 May 2008 - 06:32
Vet precis vad jag gjorde för miss den här gången så får se hur det går ikväll.
Postad 21 May 2008 - 06:35
Samma här.En sorlig fakta... Jag har typ 30min kvar innan jag spelat 30timmar.. Och är ungefär ett par missions bort från att klara spelet tror jag... SUG.
Men men.. klarar mig utan den achievementen.
Postad 21 May 2008 - 07:23
Visst, spelet är riktigt snyggt och extremt skön story. MEN, är det bara jag som saknar en massa grejer från VC och SA? Småsaker som att man kunde trimma och fixa med bilarna, köpa mycket fler olika kläder, köpa safehouses och investera i att köpa klubbar osv osv... det vart liksom större och mer personligt på något sätt. Blev ju förälskad i VC då man i 40 knop flög upp på stranden i en powerboat en solig dag i vit kostym och tja....städade lite
Jag tror det kommer som nedladdbart material.
Postad 21 May 2008 - 07:25
Postad 21 May 2008 - 07:31
Hajar inte riktigt vad man ska ha en massa kläder till överhuvudtaget, tycker det räcker bra som det är.
EDIT
Skrev i måndags till Rockstar Games Social Club och frågade om uppdateringen av game completion på SC. Fick inatt det här svaret.
Man får väl hoppas på det bästa.
Tack för infon... jag kommer bli redigt sur om jag inte får en key dock :@
Postad 21 May 2008 - 09:20
Samma här.
Jag spelade ganska lekfullt utan en tanke på 30h achievementen ända fram till 20h. Sen kände jag att jag lika gärna kunde satsa de sista 10 för jag tyckte att jag kände att jag var ganska så nära slutet ändå. Så jag har hårdlirat storymissions i 9 och en halv timme nu! Igår kom jag upp i 63% med en dryg halvtimme kvar. Har ca 73% mission progress hos Roman och 75% hos Jimmy annars är resten 100% så jag tror att jag är nära slutet på riktigt nu... Kommer bli en rysare detta.
Hade typ samma, fast någon på Bernie också. Tog ändå en stund att klara av.
Är på sista uppdraget nu(blev sent igår natt så ska dra det senare), men slutar på 32timmar.
Postad 21 May 2008 - 11:08
Postad 21 May 2008 - 12:34
Postad 21 May 2008 - 16:51
FY FAN VILKET JÄVLA MÖG!
HAR KÖRT DET NU 10GÅNGER.
Får riktigt ryck på skiten nu, det är inte värst svårt, bara pain in the ass "vissa" delar av det, om man ska säga så.
----
Så någonting... Klar med storyn nu.
Jag skulle nog inte ge spel 100%, tyckte missionen var sådär och storyn alldeles för rörig för att hänga med i(iofs är väl den det i alla GTA-spel).
Redigerat av Really, 21 May 2008 - 17:36.
Postad 21 May 2008 - 20:15
Postad 21 May 2008 - 20:38
Three Leaf Clover är det fetaste uppdraget jag någonsin spelat på konsol!
Word, fast snarare "ever" än bara på konsol.
Postad 22 May 2008 - 09:29
Fast så här löser man det:
Postad 22 May 2008 - 09:50
Postad 22 May 2008 - 10:32
Fick detta som svar, det kanske finns lite hopp för oss som klarat 100% fast inte fått det uppdaterat...
We will determine what users are eligible at the end of the contest period and will take into account our server problems. We can see a users stats even if they are not visible on the Social Club. We make no guarantees that a user will or will not be eligible until we have reviewed all entries. Please see our contest rules if you have any specific questions.
Cheers,
The Rockstar Games Social Club
Postad 22 May 2008 - 10:58
Tack för infon... jag kommer bli redigt sur om jag inte får en key dock :@
Du vet väl om att det är en utlotting? Är ett begränsat antal nycklar som lottas ut till de som klarat utmaningen.
Postad 22 May 2008 - 11:07
Du vet väl om att det är en utlotting? Är ett begränsat antal nycklar som lottas ut till de som klarat utmaningen.
Det har påståtts tidigare i den här tråden, utan nått bevis, allt tyder på att det inte är en utlottning utan att alla får en key, har du nått bevis på motsatsen så bjud gärna på det.
Postad 22 May 2008 - 22:53
Spoiler
Du har säkert redan gjort uppdraget vid det här laget men...
Postad 23 May 2008 - 02:18
Hittar inte alla broar ja ska flyga under heller , har 3 kvar. GRYMT STÖRANDE!!!
Postad 23 May 2008 - 02:54
Med broarna gjorde jag så att när jag flugit under en bro så tryckte jag på start för att få fram kartan, där var bara att sätta en waypoint på nästa bro, eftersom de broar man har kvar att flyga under visas på kartan en kort stund.
Postad 23 May 2008 - 03:13
Lite snabbare än mig då, la drygt 95 timmar jag
Känns lite jobbigt att man spelat fler timmar än man jobbat sen GTA IV kom ut...
Hoppas verkligen att det räknas nu när man kämpade så på slutet för att få ihop alla duvor o skit.
Ja fan bananen, så du har jobbat ändå? Trodde nästan du var ledig så mycket som du spelat
100%!!! Shiat!
Redigerat av genstruktur, 23 May 2008 - 03:13.
Postad 23 May 2008 - 04:20
Måste säga att nu efter två dagar utan GTA så är jag faktiskt inte så sugen på att börja spela det igen.
Postad 23 May 2008 - 10:42
Har du verkligen kört alla 30 MW missions då? Jag trodde att det bara var de tio jag fick upp i början, men det är ju tio på varje stor ö, alltså 30 sammanlagt.
Med broarna gjorde jag så att när jag flugit under en bro så tryckte jag på start för att få fram kartan, där var bara att sätta en waypoint på nästa bro, eftersom de broar man har kvar att flyga under visas på kartan en kort stund.
Aha.. Tack för att du sa d , ha ju naturligtvis bara kört klart dom tio ja fick upp. Ska testa din ide om broarna oxå. Tack ska du ha för tipset
Postad 23 May 2008 - 10:47
Har du verkligen kört alla 30 MW missions då? Jag trodde att det bara var de tio jag fick upp i början, men det är ju tio på varje stor ö, alltså 30 sammanlagt.
Tackar för det bananen, jag har flugit under 9 å vet verkligen inte vilken jag inte vilken jag har kvar(!)
Postad 23 May 2008 - 11:39
Tackar för det bananen, jag har flugit under 9 å vet verkligen inte vilken jag inte vilken jag har kvar(!)
Prova alla tre under borta vid sista ön.
Jag hade problem med den längst bort, då den inte ville registrera att jag flög under den ordentligt. Var tvungen att flyga mer över land än över vatten för att den skulle trigga.
Prova även bron som har en ö i mitten. Den räknas två gånger nämligen.
Postad 23 May 2008 - 14:57
EDIT: Får man skriva så?
Redigerat av MrSpokk, 23 May 2008 - 14:57.
Postad 23 May 2008 - 15:19
Postad 23 May 2008 - 15:31
Postad 23 May 2008 - 16:28
Nån som har hittat nån sån här då?
Var itne så svår att hitta trots allt. Helt klart skönaste motorljudet hittills.
Redigerat av bananplanta, 23 May 2008 - 16:46.
Postad 23 May 2008 - 17:30
Var itne så svår att hitta trots allt. Helt klart skönaste motorljudet hittills.
Vill ha! Var hittade du den?
Postad 23 May 2008 - 17:35
Bifogad fil(er)
Redigerat av bananplanta, 23 May 2008 - 17:38.
Postad 23 May 2008 - 17:41
Måste undersöka om den respawnar, så man kan ha en vid varje safehouse.
Postad 23 May 2008 - 18:23
Skulle knappast kalla bilen för en gömd bil, jag har snott den ett flertal gånger från gatan... den coolaste jag hittat hade kameleontfärg... sån som skiftar mellan grön och lila beroende på vinkel... jevligt fin den.
Postad 23 May 2008 - 18:26
Guld, tack för det!
Ja det går men det är stor risk att den blir stulen. Har fått ett par stycken stulna...
Postad 23 May 2008 - 19:50
Skulle knappast kalla bilen för en gömd bil, jag har snott den ett flertal gånger från gatan
Jag har faktiskt aldrig sett den på gatan förut, bara sett den vanliga Sultanen.
Nu när jag tog den som stod gömd bakom garaget så kommer det såna där nästan överallt på gatorna och står parkerade härovar
Redigerat av bananplanta, 23 May 2008 - 19:52.
Postad 23 May 2008 - 20:12
Postad 24 May 2008 - 02:28
Redigerat av bananplanta, 24 May 2008 - 02:54.
Postad 24 May 2008 - 09:07
Nån mer som bokade på Game förresten? Tänkte om ni hört nåt om t-shirten man skulle få?
Ja, men har inte fått någon tshirt än.
Postad 24 May 2008 - 09:26
Postad 24 May 2008 - 19:27
Helt klart skönaste motorljudet hittills.
Helt plötsligt kan jag leva med att min Infernus blev snodd.
Postad 24 May 2008 - 19:39
Förresten för att få den här: Take It for the Team : 10G : Be on the winning team in all ranked multiplayer team games
Vilka gamemodes måste man vinna? Jag har klarat T Deathmatch, T Mafiya work i ranked. Är det bara Team Car jack city kvar nu?
Top The Midnight Club 20G
Come first in 20 different ranked standard multiplayer races.
Måste det vara 20 olika banor eller går det bra att köra samma bana flera gånger? Känns drygt om det verkligen är 20 helt olika race.
Nån som kan den bästa definitionen för den achievementen?
Postad 25 May 2008 - 02:01
Någon som är på att spela lite ikväll? Jag vill köra lite Ranked Team matcher.
Förresten för att få den här: Take It for the Team : 10G : Be on the winning team in all ranked multiplayer team games
Vilka gamemodes måste man vinna? Jag har klarat T Deathmatch, T Mafiya work i ranked. Är det bara Team Car jack city kvar nu?
Måste det vara 20 olika banor eller går det bra att köra samma bana flera gånger? Känns drygt om det verkligen är 20 helt olika race.
Det känns ju som om The Midnight Club kvittar vilken bana, bara det e ranked så.
Men alltså racing i GTA är riktigt sugigt. Jag tycker inte det är kul någonvart, verkligen analklåda.
Var lite sen med meddelandet, annars kunde vi lirat lite. Men var ju schlager sen fylla(och nej, schlager e inte min sak med man får väl se skitenom man har förfest).
Postad 25 May 2008 - 02:15
Någon som är på att spela lite ikväll? Jag vill köra lite Ranked Team matcher.
Team car jack, Turf war, Cops & crooks (bägge sidor) sen ploppa den för mig
Vet inte om det är 20 helt olika banor eller samma. Men med tanke på att Auf wiedersen Petrovic achievementen kräver att man vinner på alla banor så kan du ju sikta på det
A W Petrovic är den löjligaste achievementen jag har varit med om!! 54 vinster på ranked Race, 54 vinster på ranked GTA Race. Och så kan man inte välja VILKEN bana man vill köra på utan för hålla tummarna att den banan som väljs.
Postad 25 May 2008 - 03:06
Inget liv
Måste säga att nu efter två dagar utan GTA så är jag faktiskt inte så sugen på att börja spela det igen.
Kan tänka mig det, tycker redan att jag är mindre sugen. Vet ine riktigt, inte såååå sugen på det längre
Nu är det EM snart och så kommer mitt favvorspel ever snart också!
Postad 25 May 2008 - 11:30
Måste bara tala om världens värsta bug i spelet.
Jag hoppade från en grymt hög byggnad, jag fall i typ 10sek. Men jag landade på nacken, på en grön-soptunna typ, och överlevde!
Jag har lyckats landa på en sådan två gånger och överlevt båda xD
Redigerat av Kalekulan, 25 May 2008 - 11:36.
Postad 25 May 2008 - 11:49
Det va ju bara skjuta alla i Old Hospital sen ta kokainet och dra!
Postad 25 May 2008 - 11:54
![]()
Helt plötsligt kan jag leva med att min Infernus blev snodd.
Också fixat den nu. Grymt turbo-ljud i den.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
GTA IV
10 bilder
106 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?