* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta ämne
Postad 27 juli 2008 - 22:00
pettat
-
pettat
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Skickade pm till dig 
[July 26] Duttys Diamond WWE_1.93.831.1 Rom Release V1.0 [See Post 2 Full + Lite ]
Han ska släppa v1.1 med språk fixx så vi kan köra svenneska inom 1 timma... så vänta lite..
EDIT: Genom TF3D Config Tool! Inte helt svensk ROM utan bara Svensk Touch Flo 3D vilket får den att kännas som svensk 
Är detta så nytt. Har testat olika versioner rom nu och har haft svenska på alla
Postad 27 juli 2008 - 22:08
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Är detta så nytt. Har testat olika versioner rom nu och har haft svenska på alla 
Det var nått med den nya ROM'en som han fixxade med V1.1
Postad 27 juli 2008 - 22:16
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Du som tog upp iTunes från ingenstans! Vem vill ha windows i sin mobil överhuvudtaget ? HTC 2 min för att starta haha vilken leksaksmobil jag förstår att folk gillar mobiler som man kan in o gräva och ändra om allt så den till slut inte funkar men andra föredrar slutna system där allt bara funkar som det skall varför ändra på ngt som tillverkarna vet bäst om.
Japp lägger ner snacket fel forum men skaffa kompetens först
WIN Trollpacka!
Win... relativt, ingen vinner om man springer på varandra med huvudet före. Vilket vi gör. Gissar på att du köper din dator via HP, Dell eller Fujutsi Siemens från OnOff så att du får "slutna" system ... men det blir väl så när man har blivit indoktrinerad med "fina" företagslösningar istället för att använda dom små grå man har fått till att faktiskt komma på det själv och "skapa" program och lösningar och eventuellt nått magiskt  Som killarna som kommer på Kitchen's och alla andra software's runtomkring så du kan få ut MAX och exakt vad du vill av din mobil och inte bara vad ditt kära företag ber dig som "användare" av "DERAS" mobil att använda... hmm... Mobil och mobil... Båda är mer en Multi PDA än mobiler... Alltid lättare att köpa en färdig byggd Kit Car än att bygga den själv, men bygger du den själv kanske du kan lägga in en V10 istället för stock motor -.- har använt mig av duttys tidigare versioner och valde att "uppgradera" till v1.1.. Saken är den att telefonen blir grymt j**** seg. När jag går in o tittar vad telefonen har för version så står det 1.93.831.1WWE.. så det borde va den rätta ROMen i.. Ingen som har stött på liknande problem? kan nämna att det är LITE versionen jag har.. Kan det bero på att jag har program installerade på internminnet?
Kan ha med din Radio att göra tror jag. 05 funkar fortfarande bäst även fast 06 är nyare...
Redigerat av Gucci, 27 juli 2008 - 22:24.
Postad 27 juli 2008 - 22:41
inji
-
inji
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Vad är det för skillnad på Lite och Full? På Lite så är lite applikationer bortplockade ser man ju, ger detta bättre prestanda, eller vad är fördelen?
Postad 27 juli 2008 - 22:51
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
motif
Vem vill ha windows i sin mobil överhuvudtaget ?
HTC 2 min för att starta haha vilken leksaksmobil jag förstår att folk gillar mobiler som man kan in o gräva och ändra om allt så den till slut inte funkar men andra föredrar slutna system där allt bara funkar som det skall varför ändra på ngt som tillverkarna vet bäst om.
Väldigt många vill ha windows i sina telefoner.
2 minuter att starta...Ok ? Jag har igång min i veckor i sträck så vad spelar det för roll?
Så du påstår att tillverkarna vet vad jag vill ha ? Tss..
Det är inget tvång att gräva å ändra.
klart att allt funkar om du har ett fåtal program och där allt är kontrollerat uppifrån..Värsta gestapo tamef*n.
Har inte testat nån telefon som är mer stabil än min HTC...Varken Nokia..Sony..LG..Samsung har varit i närheten.
Men är du nöjd med din Ifån så är det väl bra men då kan du ju hålla dig där eller diskutera på ett vettigt sätt
Postad 27 juli 2008 - 22:51
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Vad är det för skillnad på Lite och Full? På Lite så är lite applikationer bortplockade ser man ju, ger detta bättre prestanda, eller vad är fördelen?
Egentligen är dom väl borttagna för att den finns andra alternativ till samma program, så valet är ditt ifall du vill ha dom eller inte. Sen så befriar det en massa minne som e bra o ha  Jag körde in Lite men jag installerade allt jag ville ha kvar dock som Opera, Total Commander, TF3D_Config, Remote Desktop 6.1, windows live ... men jag har testat båda men jag tycker Lite e lite snabbare...
Postad 27 juli 2008 - 22:54
tempestas
-
tempestas
-
Rookie
-
4 inlägg
yelloe diamond anhängare, har själv en med Duttys Diamond WWE_1.93.831.1 Rom Release V1.0, bästa romen hittills enligt mig. Dock har jag ett problem som jag inte haft förut...
Då romen till standard är engelsk installerade jag nyaste TF3D Configen för att få svensk layout på touchflo - detta motarbetas dock av telefonen och allt visas som ett udda språk jag inte förstår. Querty layouten som jag framförallt vill ha på svenska är fortfarande på engelska och vägrar ändra sig. Någon som har en teori om hur jag går tillväga för att återfå svensk lauout ?
Underbar mobil för övrigt!
Postad 27 juli 2008 - 22:55
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
yelloe diamond anhängare, har själv en med Duttys Diamond WWE_1.93.831.1 Rom Release V1.0, bästa romen hittills enligt mig. Dock har jag ett problem som jag inte haft förut...
Då romen till standard är engelsk installerade jag nyaste TF3D Configen för att få svensk layout på touchflo - detta motarbetas dock av telefonen och allt visas som ett udda språk jag inte förstår. Querty layouten som jag framförallt vill ha på svenska är fortfarande på engelska och vägrar ändra sig. Någon som har en teori om hur jag går tillväga för att återfå svensk lauout ?
Underbar mobil för övrigt! 
Fixxa V1.1 han fixxade språk problemen med den ROM'en... Funkar as fint här med svensk TouchFlo 3D Vet inte om QWERTY tangenterna dock... jag har aldrig haft åäö förutom med min stenålders Svenska ROM...
Redigerat av Gucci, 27 juli 2008 - 22:56.
Postad 27 juli 2008 - 22:57
tempestas
-
tempestas
-
Rookie
-
4 inlägg
Fixxa V1.1 han fixxade språk problemen med den ROM'en... Funkar as fint här med svensk TouchFlo 3D Vet inte om QWERTY tangenterna dock... jag har aldrig haft åäö förutom med min stenålders Svenska ROM...
Återkommer om 10 minuter, håll tummarna - Going in ! Tackar för hjälpen Gucci
Postad 27 juli 2008 - 23:01
tempestas
-
tempestas
-
Rookie
-
4 inlägg
Btw, om qwertyn inte finns med å ä ö , hur löser du då vårat svenska språk då du sms'ar ?
för tillfället blädrar jag bland symbol menyerna, shit så drygt ..
Postad 27 juli 2008 - 23:05
Bikern
-
Bikern
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Någon som hittat(fått tag på) något tracker program som lagrar BÅDE GPRS och 3G datatrafik. Inget av de jag provat funkar för 3G. Några tips?
Postad 27 juli 2008 - 23:07
Fagerlund
-
Fagerlund
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Någon som testat med sideshow? Suttit fan 3h nu och får det inte att fungera... sideshow installerat på diamanten och har en fullt fungerande bluetooth-anslutning med pc'n men det vill sig inte ändå. När man kikar på bt-inställningar på pc'n och väljer diamanten så finns det endast "telefoni" som val. Men ska ju finnas sideshow där också. Any ideas?
Postad 27 juli 2008 - 23:08
Royael
-
Royael
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Ni som inte visste hur man lägger in mp3 låtar som sms-signal...lägg in låten i windowsmappen på mobilen, så hittar mobilen den när du ska byta signal på sms
Postad 27 juli 2008 - 23:34
tempestas
-
tempestas
-
Rookie
-
4 inlägg
Till alla er som har samma problem som jag med svensk qwerty: http://forum.xda-dev...ad.php?t=392197
Postad 27 juli 2008 - 23:49
Mozez
-
Mozez
-
Forumräv
-
-
836 inlägg
Hehe, "motif" verkar behöva nåt som inte kan gå fel... 
Låt han leka med sin "Mobile for dummies", nej, ursäkta, jag menade Ifån, hrm, Iphone... så var det ja!
Postad 28 juli 2008 - 00:38
wbm
-
wbm
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Har försökt hitta hur man ställer in så man får en signal när man mottar ett SMS, det enda som händer är att det börjar blinka runt mittenknappen men det hjälper inte speciellt mkt, kan ta timmar innan man upptäcker att man fått ett SMS.
Är det bara jag som är otroligt dum och inte hittar var fan man ställer in det?
Postad 28 juli 2008 - 01:15
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Till alla er som har samma problem som jag med svensk qwerty:
http://forum.xda-dev...ad.php?t=392197
Funkar inte bra alls med diamanten. Nån som vet hur man får svenskt tangentbord?
Postad 28 juli 2008 - 03:44
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Super stort TACK till Gucci!
Cab filen som jag fick av honom funkar kanonbra och har skapat genvägar till "launch browser" och fungerar utmärkt med YouTube klienten.
Postad 28 juli 2008 - 07:13
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Super stort TACK till Gucci! Cab filen som jag fick av honom funkar kanonbra och har skapat genvägar till "launch browser" och fungerar utmärkt med YouTube klienten. 
YAY!  Inga problem dude
Postad 28 juli 2008 - 07:24
pettat
-
pettat
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Någon som hittat(fått tag på) något tracker program som lagrar BÅDE GPRS och 3G datatrafik. Inget av de jag provat funkar för 3G. Några tips?
Spb GPRS Monitor tror jag det heter. Visar till och med hastigheten
Postad 28 juli 2008 - 08:13
Unregistered1cef75a8
-
Unregistered1cef75a8
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Jag har på något sätt ändrat utseende i min telefon och undrar hur jag får tillbaka menyerna som dem var.
Om du i windows högerklickar och visar som så kan du ha som detaljer endast att en liten ikon kommer upp men vill ha den stora ikonen. På en bild är det t.ex. en förminskning av bilden. Hur får man tillbaka det?
Kan ju inte som sagt högerklicka eller är jag helt borta?
Postad 28 juli 2008 - 08:38
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Jag har på något sätt ändrat utseende i min telefon och undrar hur jag får tillbaka menyerna som dem var. Om du i windows högerklickar och visar som så kan du ha som detaljer endast att en liten ikon kommer upp men vill ha den stora ikonen. På en bild är det t.ex. en förminskning av bilden. Hur får man tillbaka det?
Kan ju inte som sagt högerklicka eller är jag helt borta? Jag tror att man högerklickar genom att hålla pennan nere i typ 1 Sekund...då kommer en meny fram.
Postad 28 juli 2008 - 08:43
Unregistered765e6ebc
-
Unregistered765e6ebc
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Har försökt hitta hur man ställer in så man får en signal när man mottar ett SMS, det enda som händer är att det börjar blinka runt mittenknappen men det hjälper inte speciellt mkt, kan ta timmar innan man upptäcker att man fått ett SMS. Är det bara jag som är otroligt dum och inte hittar var fan man ställer in det? 
Hej, Gå in i inställningar, öppna ljud, tryck sedan på avancerat nere i högerhörnet, välj sedan meddelanden nere i vänsterhörnet. därefter letar du upp sms i dropdownlistan. busenkelt =)
Redigerat av Unregistered765e6ebc, 28 juli 2008 - 08:45.
Postad 28 juli 2008 - 09:09
Unregistered1cef75a8
-
Unregistered1cef75a8
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Jag tror att man högerklickar genom att hålla pennan nere i typ 1 Sekund...då kommer en meny fram.
Ja men inte den där "visa" fliken. Kanske inte är så stor grej men min "startmeny" har blvit så den också istället för de fem senaste programmen upptil har de kommit ner till och menyn har blvit mindre. Någon som vet hur man får tillbaka till originalet som var fasiken så mycket bättre..
Postad 28 juli 2008 - 09:29
hawkwing
-
hawkwing
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Min uppför sig konstigt. Första dagarna funkade surfningen väldigt bra men nu byter den när precis hela tiden och det är väldigt svårt att använda internet. Nån som har nån aning om vad det kan bero på?
Postad 28 juli 2008 - 09:43
Royael
-
Royael
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Hur använder man en mp3 som alarmsignal då?
edit: Alltså vilken mapp ska man lägga den i?
Redigerat av Royael, 28 juli 2008 - 09:51.
Postad 28 juli 2008 - 10:06
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Hur använder man en mp3 som alarmsignal då? 
edit: Alltså vilken mapp ska man lägga den i?
Håll inne pennan i utforskaren på den mp3 låt du vill ha. Då kommer det upp en ny meny, och där väljer du: använd som ringsignal
Postad 28 juli 2008 - 10:15
Royael
-
Royael
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Håll inne pennan i utforskaren på den mp3 låt du vill ha. Då kommer det upp en ny meny, och där väljer du: använd som ringsignal
Inte ringsignal, alarmsignal.
Postad 28 juli 2008 - 10:44
Bikern
-
Bikern
-
Amatör
-
-
55 inlägg
Spb GPRS Monitor tror jag det heter. Visar till och med hastigheten
Vad jag vet så funkar det oxå bara för GPRS delen och ej när man kör 3G, kan någon bekräfta om det funkar för 3G eller ej?
Postad 28 juli 2008 - 11:36
wbm
-
wbm
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Hej, Gå in i inställningar, öppna ljud, tryck sedan på avancerat nere i högerhörnet, välj sedan meddelanden nere i vänsterhörnet. därefter letar du upp sms i dropdownlistan.
busenkelt =)
Tackar, har varit i de menyerna flera gången men har visst lyckats missa det om och om igen
Postad 28 juli 2008 - 11:46
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Ahhhhhhhhhhhhhh vilka klantar Clove Technology är. Hade beställt ett batteri och hörlursadapter från dom. Fick det vadderade kuvertet idag. Problemet var bara att det var tomt.. Det var inte ens igenklistrad utan överdelen var bara invikt. Vilka ###### nötter alltså.. Tror ni dom skickar ett nytt utan problem? Skickade iallafall iväg ett upprört mail till dom. Hoppas verkligen inte dom börjar tjafsa..
Postad 28 juli 2008 - 12:10
gizzwiz
-
gizzwiz
-
Rookie
-
4 inlägg
E sugen på att börja flasha runt lite. 
Har läst igenom modmydiamond o har fått ett bra grepp om hur det går till. Har bara en fundering. Hur går det till när man vill gå tillbaks till orginal romen. Finns det någon svensk orignial rom ute, har sett den som ligger på xda forum men den är väll tweakad, kan man sätta in den om man ska skicka in den till HTC?
Postad 28 juli 2008 - 12:59
Fagerlund
-
Fagerlund
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Någon som kan rekommendera ett bra prog att redigera sina sim-kontakter med på pc? Halvdrygt att fixa det direkt i telefonen... Eller blir man tvungen att styra upp outlook?
Postad 28 juli 2008 - 13:08
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Någon som kan rekommendera ett bra prog att redigera sina sim-kontakter med på pc? Halvdrygt att fixa det direkt i telefonen... Eller blir man tvungen att styra upp outlook?
Outlook är ju absolut lättast. Då kan du ju synka sen också.
Postad 28 juli 2008 - 13:10
Fagerlund
-
Fagerlund
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Outlook är ju absolut lättast. Då kan du ju synka sen också.
Ja du har nog rätt, synd att man kör Thunderbird sen tidigare. Men får ge outlook en chans
Postad 28 juli 2008 - 13:27
Dunlopzu
-
Dunlopzu
-
Rookie
-
2 inlägg
Hej !
Jag är 17 år och hade tänkt skaffa ett abonnemang från 3 , och de kostar 300 kr per månad och jag får ringa för hela beloppet, men jag ringer bara för ca 100 kr i månaden, så nu undrar jag om jag klarar mig på de resterande 200 kronorna för att uppdatera vädret och gps och såna saker, jag vill inte att de ska rinna iväg och bli jätte dyrt,
Så kan man klara sig på 200 kronor om man surfar lite smått och uppdaterar de som ska uppdateras ?
Postad 28 juli 2008 - 13:28
gudc
-
gudc
-
Rookie
-
1 inlägg
Tja! jag skaffade diamond för lite mer än en vecka men har inte hunnit leka så mycket med den ännu... jag bytte abonemang från tele2 kompis till telenor fast pris företag i sammband med köpet av telefonen, så jag har fått ett nytt simkort... min fråga är hur fan man kopierar över alla kontakter från det gamla simkortet till mobilen och sen från mobilen till simkortet? Kanske e skit lätt men har bara suttit nu på förmiddagen och letat men inte hittat hur, vore tacksam för svar!
Postad 28 juli 2008 - 13:33
Fagerlund
-
Fagerlund
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Hej !
Jag är 17 år och hade tänkt skaffa ett abonnemang från 3 , och de kostar 300 kr per månad och jag får ringa för hela beloppet, men jag ringer bara för ca 100 kr i månaden, så nu undrar jag om jag klarar mig på de resterande 200 kronorna för att uppdatera vädret och gps och såna saker, jag vill inte att de ska rinna iväg och bli jätte dyrt,
Så kan man klara sig på 200 kronor om man surfar lite smått och uppdaterar de som ska uppdateras ? 
Annars väljer du till 3surf 199:- mån, så får du surfa hur mkt du vill. (>3,6 mbps) Det dras från dina 300:- (antar att du har 3bomben) Så då har du 101:- kvar att ringa för.
Postad 28 juli 2008 - 13:38
Dunlopzu
-
Dunlopzu
-
Rookie
-
2 inlägg
Annars väljer du till 3surf 199:- mån, så får du surfa hur mkt du vill. (>3,6 mbps) Det dras från dina 300:- (antar att du har 3bomben) Så då har du 101:- kvar att ringa för.
Tack kollade upp de på 3 och de verkar vara toppen
Postad 28 juli 2008 - 13:39
Fagerlund
-
Fagerlund
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Tja! jag skaffade diamond för lite mer än en vecka men har inte hunnit leka så mycket med den ännu... jag bytte abonemang från tele2 kompis till telenor fast pris företag i sammband med köpet av telefonen, så jag har fått ett nytt simkort... min fråga är hur fan man kopierar över alla kontakter från det gamla simkortet till mobilen och sen från mobilen till simkortet? Kanske e skit lätt men har bara suttit nu på förmiddagen och letat men inte hittat hur, vore tacksam för svar!
Sitter också och försöker få ordning på det. Har installerat outlook nu som man fick med på cd'n när man köpta Diamonden, MEN: Det är ju en utvärderings-version, och jag lyckas inte få fram mobilalternativ under verktyg, alternativ går ju inte ens att klicka på? Verkar ju konstigt att de skickar med en version då man inte ens kan ställa in så man kan synka mobilen? Nån som är het på Outlook och kan förklara hur jag ska göra för att få in mina kontakter SIM> OUTLOOK (redigera) >SIM? Tack kollade upp de på 3 och de verkar vara toppen 
Har själv samma och det funkar kanon så länge man har bra mottagning
Postad 28 juli 2008 - 13:52
Stefaan
-
Stefaan
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Har någon hittat ett fungerande svenskt QWERTY tangentbord?
Den senaste länkens tangentbord fungerade inte alls.
Postad 28 juli 2008 - 14:25
CrachMan
-
CrachMan
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hur ska jag gå till väga för att göra en backup? hittade något PIM Backup, funkar det? Var får jag tag i det? och vilken verion ska det vara?
Redigerat av CrachMan, 28 juli 2008 - 14:40.
Postad 28 juli 2008 - 16:02
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Fattar inte vad du riktigt vill ha sagt i den här tråden..Du kan ju ta och predika till dina lärjungar istället
Postad 28 juli 2008 - 16:35
Unregistered34798
-
Unregistered34798
-
Amatör
-
-
91 inlägg
Jag har köpt och installerat Tomtom 6. Ett problem är att jag inte har svenska tecken när jag ska skriva in adresser. Går detta att fixa?
Postad 28 juli 2008 - 16:39
Danne736
-
Danne736
-
Användare
-
-
151 inlägg
Hej!
Har kollat på den här mobilen ett tag nu och var inne på media markt idag och testade den.
Den var ju hur seg som helst gick knappt att bläddra bland bilder.
Är era skit sega eller var det bara det exemplar dem hade i butiken som alla provat som var seg?
Har läst att man ska kunna byta rom men jag tycker inte man ska behöva ändra på mobilen bara för att man överhuvudtaget ska kunna använda den. skriv gärna era åsikter tack.
D.G
Redigerat av Danne736, 28 juli 2008 - 16:40.
Postad 28 juli 2008 - 16:56
inji
-
inji
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Är era skit sega eller var det bara det exemplar dem hade i butiken som alla provat som var seg?
Om man väljer att inte stänga ner programmen, och istället dölja dom (så du fort kan komma tillbaka till dom) så blir den ganska seg, däremot om du stänger ner dom så tycker jag att den flyter på bra som standard
Postad 28 juli 2008 - 17:15
Pax81
-
Pax81
-
Användare
-
-
158 inlägg
Ahhhhhhhhhhhhhh vilka klantar Clove Technology är. Hade beställt ett batteri och hörlursadapter från dom. Fick det vadderade kuvertet idag. Problemet var bara att det var tomt.. Det var inte ens igenklistrad utan överdelen var bara invikt. Vilka ###### nötter alltså.. Tror ni dom skickar ett nytt utan problem? Skickade iallafall iväg ett upprört mail till dom. Hoppas verkligen inte dom börjar tjafsa..
Var det inte clove-batteriet som skärmade av gps-mottagaren, enligt användare på xda-forum?
Postad 28 juli 2008 - 17:19
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Under den tid du försöker starta din skittelefon har jag redan fört över 2 filmer bränt egen DVD film i HD och gjort snygga menyer men WIN användarna gillar ju bygga sina egna program brukar heta så, konstigt att jag aldrig stött på en PC användare som visat upp ngt kreativt inom Media! Spel och leka i terminaler är väl ert största intresse.
iPhone är en plattform vill se HTC komma med liknande! Behöver inte bevisa för någon vilken som är bäst för de som har en iPhone vet nog redan, kvalitén på HTC känns plastig, dålig skärm blir repig något som knappt händer en iPhone.. nepp hur man använder mobilen och allt däremellan är det som gör det inte att en telefon har 5 skitmegapixlar, vi macanvändare i alla fall brukar ha en digitalkamera för sådant 
Lycka till med era HTC eller vad den heter, ser på blocket att det är ett 20 tal som säljer sina för 2000 kr, redan tröttnat ? såg också annonser Bytes mot iPhone ser där är ju någon som fattat att spec inte utgör vad som i själva verket är bra saker
over & out muppar!
Kan du inte dra med ditt kassa iphone-snack nån annanstans. Här är det bara det bästa som gäller. Alltså inte iphone..
Postad 28 juli 2008 - 18:16
Danne736
-
Danne736
-
Användare
-
-
151 inlägg
Om man väljer att inte stänga ner programmen, och istället dölja dom (så du fort kan komma tillbaka till dom) så blir den ganska seg, däremot om du stänger ner dom så tycker jag att den flyter på bra som standard 
Ok, jag gjorde det men jag tyckte fortfarande att den var ganska seg, det var ganska många program som kördes innan jag stängde ner dem 10st minst. Tack för svaret
Postad 28 juli 2008 - 18:51
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Ok, jag gjorde det men jag tyckte fortfarande att den var ganska seg, det var ganska många program som kördes innan jag stängde ner dem 10st minst.
Tack för svaret
Ok personligen tyckte jag att den var ok när jag fick den, lite seg var den ju men det värsta var väl det att den crashade ganska ofta. MEN Efter ROM uppdatering så blir ju den här telefonen precis rätt... Precis allt jag har letat efter... så jag tycker att du nog har fått testa den på sämst tänkbara ställe, där dom kör en gammal ROM med gammal TouchFlo3D och där folk kommer och startar program efter program och säkert inte avslutar dom och dom säkert inte startar om den heller med tanke på att den gamla ROMen har enorma problem med Minnes Läckage... Dom släppte den tidigt för att kunna konkurrera med andra telefoner, vilket e bra men mindre bra för "beta" mjukvaran i den
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|