Det kommer tids nog, inte riktigt lönsamt att slänga ut nyreleaser på PS+ till PS4 precis...Doh!
En polare har skaffat en PS4:a (Vunnit) och funderar på vad för spel man ska skaffa. Nu är det bara barn 10 år som ska spela på den.. Så jag gick in och tittade på mitt eget konto vad som finns tillgängligt som gratis-spel och rabatterade spel, men på PS4:an var det RIKTIGT dåligt. Det var ett gratis-spel, och det var åldersgräns 16+. Sedan var det ett rabatterat spel, men som inte direkt känns som deras stil.
Trist liksom att de verkar inte bry sig någonting om PS4:an på PSN+ fronten
PSN+ (Playstation Plus)
Postad 12 April 2014 - 09:34
Postad 12 April 2014 - 09:52
Jag kan känna att redan vid 500GB klarar man sig gott och väl om man inte är en hardcore-gamer. Vad jag gillar med Playstation är att man till viss del kan modifiera efter eget tycke: välja vilken hårddisk man vill sätta i, sedan finns också alternativet med bluetooth som snäckor osv. Att köpa en HDD till en Playstation 3/4 är billigt i jämförelse med X-Box som fortfarande kräver att man skall skaffa deras egna tillbehör.
Playstation + är det som fått mig att börja spela igen. Det finns så många minigames som är rabatterade, och ibland släpper de faktiskt stora titlar för medlemmar gratis: Tomb Raider, Metro Last Night, Grid 2, Battlefield 3 och Mafia 2, Bioshock Infinite.
Redigerat av Glidtassen, 12 April 2014 - 09:53.
Postad 12 April 2014 - 10:50
Postad 12 April 2014 - 19:21
Vet att nått ställe hade knack digitalt för ett par hundra.. Tror det var Amazon.Doh!
En polare har skaffat en PS4:a (Vunnit) och funderar på vad för spel man ska skaffa. Nu är det bara barn 10 år som ska spela på den.. Så jag gick in och tittade på mitt eget konto vad som finns tillgängligt som gratis-spel och rabatterade spel, men på PS4:an var det RIKTIGT dåligt. Det var ett gratis-spel, och det var åldersgräns 16+. Sedan var det ett rabatterat spel, men som inte direkt känns som deras stil.
Postad 12 April 2014 - 20:17
Vad kan dom göra? Ps4 är inte ens ett halvår gammalt och deras fullprisspel säljer som smör. Det finns extremt få titlar att välja mellan, och ge ett fullprisspel som fortfarande säljer bra är bara korkat. Dom köper redan indiespel åt höger och vänster, men när det bara finns typ 15 fullprisspel så är drt svårt att ge bort dessa. För nya titlar.Doh!
Postad 14 April 2014 - 11:52
The playroom är har faktiskt rätt roliga minispel om han har en kamera. Allt är gratis. Min grabb älskar dom, men han är i och för sig bara 4 år.Doh!
Postad 14 April 2014 - 12:40
Men Nova, du vet väl bättre än att skriva sådana här saker? Det kommer.Trist liksom att de verkar inte bry sig någonting om PS4:an på PSN+ fronten
Postad 14 April 2014 - 18:23
Fler än jag som inte kommer in på PSN?
Samma här, hoppas det är tillfällgt då jag tänkte ha spelkväll.
// Sat
Postad 14 April 2014 - 18:32
Fler än jag som inte kommer in på PSN?
Här med, skumt. Kan inte hitta något på da internetz heller. Kanske måste slipa mina Google-Scroogle-kunskaper?
Postad 14 April 2014 - 19:11
PS Plus update: Castle of Illusion free for members starting tomorrow: http://bit.ly/1iNZbSi New discounts, too! pic.twitter.com/BAABYbcVuv
Redigerat av jls_, 14 April 2014 - 19:11.
Postad 14 April 2014 - 19:24
Men det är väl för USA regionen. Det gäller inte för oss här i EU.@PlayStation
PS Plus update: Castle of Illusion free for members starting tomorrow: http://bit.ly/1iNZbSi New discounts, too! pic.twitter.com/BAABYbcVuv
Postad 14 April 2014 - 21:07
Postad 15 April 2014 - 09:56
Men det är väl för USA regionen. Det gäller inte för oss här i EU.
Perfekt jag har US konto
Postad 16 April 2014 - 08:50
Får väl gissa vi andra får de i maj då. Ryktas om Knack på PS4 också
Får hoppas på att det stämmer, kan vara bra med lite "barnspel" som omväxlingsskull.
// Sat
Postad 23 April 2014 - 14:31
Stick it to the Man is the next PlayStation 4 offering for Plus subscribers in Europe, starting next week on April 30. The eccentric 2D adventure is due in North America on May 6, which perhaps suggests a later start for May's stateside batch of Plus, or possibly a different PS4 game. We will have to wait and see.
Returning to Europe, there are four other games entering the PS Plus service at the end of April, including two on PS3 and two on Vita. The first of the console offerings is performer plaformer Puppeteer, while the second is first-person robber Payday 2. The latter is a neat addition for subscribers who downloaded the first Payday last summer.
The Vita newbies are two very different games hailing from Japan, namely hand-painted 2D adventure Muramasa Rebirth and cutesy sports sim Hot Shots Golf: World Invitational.That's Everybody's Golf if you're European, but Loads of Fun no matter where you're from.
As ever, five games in means five games out: Make sure you grab Mercenary Kings, Pro Evo 2014, BioShock Infinite, Hotline Miami and MotoGP13 before Plus drops them on April 30.
Postad 23 April 2014 - 14:37
Det finns ju de som anser att PSN+ blir mer och mer urvattnat...Såg det med innan. Sämsta hittils tycker jag. Eller?
Postad 23 April 2014 - 15:06
"Eller"? Smaksak. Antingen tycker du något eller inte, eller?Såg det med innan. Sämsta hittils tycker jag. Eller?
Postad 23 April 2014 - 15:11
Postad 23 April 2014 - 15:26
Jag tycker de gått från en super-nivå till en mer normaliserd nivå. Skulle verkligen inte kalla det urvattnat, det är bortskämd terminologi. Man måste förstå att tidpunkten av ett generationsskifte har möjliggjort helt unikt bra erbjudanden. Då man vill att fler ska in i psn utan sura miner eftersom det blir obligatoriskt för PS4 i kombination med att det finns massor med spel till PS3 i kombination med att dessa fortfarande har ett bra värde (som sjunker ju mer etablerad PS4 blir) har möjliggjort för Sony att kasta förstaklass titlar på folk på ett sätt som aldrig tidigare skådats. Det kan inte fortgå hur länge som helst, de ska ju sälja sina nya titlar, inte ge bort dom.Det finns ju de som anser att PSN+ blir mer och mer urvattnat...
Postad 23 April 2014 - 15:27
5 inlägg innan ditt har du svaretnärmar sig igen. någon som har koll på vilka spel som kan tänkas komma?
Postad 23 April 2014 - 16:03
Postad 23 April 2014 - 19:01
Den tiden på månaden fröken?"Eller"? Smaksak. Antingen tycker du något eller inte, eller?
Tänkte mer vad ni andra tyckte, och då om ämnet i fråga. Ska försöka uttrycka mig klarare i fortsättningen.
Postad 23 April 2014 - 19:25
Insåg precis att jag glömde sätta iPaden på laddning imorse, viss irritation infann sig vid i-landsproblemet.Den tiden på månaden fröken?
Själv ser jag fram emot att få testa Stick it to the Man och Puppeteer, och att nöta Hot Shots Golf. Payday 2 är jag inte intresserad av direkt.
Postad 24 April 2014 - 22:41
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 24 April 2014 - 22:42.
Postad 30 April 2014 - 09:01
Postad 30 April 2014 - 09:33
nope
ok, kommer kanske senare under dagen då.
Är lite sugen på att testa payday2 med några kompisar.
Vi saknar något bra coop spel.
Postad 30 April 2014 - 15:56
Postad 30 April 2014 - 16:11
Redigerat av WarpGuN, 30 April 2014 - 16:11.
Postad 30 April 2014 - 16:51
Puppeteer är bra. Det är på svenska också + coop, så om ni har kids/fru, ta hem och spela med dem.Whups
Ehm.... baaaajstitlar. Igen
Postad 30 April 2014 - 19:03
Pip, nej, alltså Payday är väl inte särskilt bra ändå? Haka på BF:BC2 igen istället. Och inget jäkla hardcore mode.
Jodå, det är ett bra spel. BC2 spelar man endast i Hardcore allt annat är skamligt.
Postad 30 April 2014 - 20:57
Förr i tiden var det typ 24e / 26efast ps+ bruka väl uppdateras 6-7:e varje månad?
Gött, försöker lura in sambon i träsketPuppeteer är bra. Det är på svenska också + coop, så om ni har kids/fru, ta hem och spela med dem.
Redigerat av MartinAberg, 30 April 2014 - 20:57.
Postad 02 May 2014 - 15:13
Stick it to the man var ju rätt så awesome faktiskt!
Tur smaken är delad för mig var det så awsome att det blev en rekord tidig delete
Ska bli spännande att se vad nästa spel blir för något
Postad 02 May 2014 - 20:06
Postad 02 May 2014 - 21:03
Haha. Tja, där ser man. Jag gillade feelingen. Inget att spela för utmaningen kanske, men flummig stämning och snyggt gjort.
Jag tyckte också det var riktigt bra! Älskade designen.
Postad 03 May 2014 - 06:20
Stick it to the man var ju rätt så awesome faktiskt!
Först tänkte jag WTF! men spelet är ju skönt deluxe
Postad 05 May 2014 - 18:18
Först tänkte jag WTF! men spelet är ju skönt deluxe
Hittar inte spelet på mitt PSN, är det bara i Europa?
Postad 18 May 2014 - 20:39
Exakt så. Tycker om humorn och stämningen.Haha. Tja, där ser man. Jag gillade feelingen. Inget att spela för utmaningen kanske, men flummig stämning och snyggt gjort.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
85 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?