Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty 4 Modern Warfare

3456 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 February 2008 - 10:41

Unregisteredb8ad097f
  • Unregisteredb8ad097f
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0

lvl 55 ? när når man det...?
;)

Precis dragit igång, spelat ett par uppdrag måste säga att det är sjukt kul och så ruggigt snyggt.

Försökte adda några här för att lira lite online, MEN många av er har redan tillräckligt med vänner... :)

hur måmga kan man ha ? gäller detta bara cod4 eller är det fullt när det är fullt...så att säga ?

Psn = FlexusMaximus

Tror man kan ha 50st då är det fullt gäller alla spel.

Redigerat av Unregisteredb8ad097f, 21 February 2008 - 10:42.

Postad 21 February 2008 - 10:43

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

:)

Precis dragit igång, spelat ett par uppdrag måste säga att det är sjukt kul och så ruggigt snyggt.

Försökte adda några här för att lira lite online, MEN många av er har redan tillräckligt med vänner... ;)

hur måmga kan man ha ? gäller detta bara cod4 eller är det fullt när det är fullt...så att säga ?

Psn = FlexusMaximus

Tyvärr kan man bara ha 50st vänner..
Man når level 55 när man spelat tillräckligt mycket :P
men skulle tro ca 24timmar onlinespelande
sen går det snabbare och snabbare att nå level 55 eftersom man blir bättre och bättre :)

Postad 21 February 2008 - 10:44

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Man når level 55 när man spelat tillräckligt mycket :)
sen går det snabbare och snabbare att nå level 55 eftersom man blir bättre och bättre :)

24h!!! Då ligger jag i lä ;).

Postad 21 February 2008 - 10:54

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

:P

Försökte adda några här för att lira lite online, MEN många av er har redan tillräckligt med vänner... :)

Psn = FlexusMaximus

50 vänner suger... ;)

c:a 24 timmar säger du...okej
Då är jag där på 48 (sjukt långsam inlärningskurva) och online säger du, hmm

Eftersom jag kan stjäla till mig c:a 1 timme när knodden sover och tanta slutat kolla på sjukhusserier, inredningsprogram m.m. (på min nya tv - men jag är hunsad) så pratar vi 48 kvällar i rad, vilket aldrig pappa flexet komemr orka...så är jag över 30 när GTA släpps är jag nöjd..

Postad 21 February 2008 - 11:02

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Psn = FlexusMaximus

50 vänner suger... ;)

c:a 24 timmar säger du...okej
Då är jag där på 48 (sjukt långsam inlärningskurva) och online säger du, hmm

Eftersom jag kan stjäla till mig c:a 1 timme när knodden sover och tanta slutat kolla på sjukhusserier, inredningsprogram m.m. (på min nya tv - men jag är hunsad) så pratar vi 48 kvällar i rad, vilket aldrig pappa flexet komemr orka...så är jag över 30 när GTA släpps är jag nöjd..

hehe om du vill levla så snabbt som möjligt ska du spela Headquarters, Domination eller Search and Destroy..

Redigerat av Lobello, 21 February 2008 - 11:30.

Postad 21 February 2008 - 11:21

shaman958
  • shaman958
  • Användare

• 166 inlägg
  • 0

:)

Försökte adda några här för att lira lite online, MEN många av er har redan tillräckligt med vänner... ;)

Psn = FlexusMaximus

du kan adda mig, jag har inte fyllt upp friends listan.
som tidigare nån sagt så spela HQ, kommer man på vinnarlaget drar man snabbt 3-400XP på en runda. Forsök också spela med samma vapen tills du har 150kills, då får man bra med XP.

Postad 21 February 2008 - 14:39

hristo19
  • hristo19
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
jag har just skaffat det här sköna liret till PS3, jag har haft det till 360 tidigare men när jag sålde den var jag tvungen att skaffa det till PS3. adda gärna mig Hristo19.

Postad 21 February 2008 - 16:37

zirkonia
  • zirkonia
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Du sa det mannen!! Alltså jag håller på att få tuppjuck, snetändning, härdsmälta och psykbryt samtidigt med det här oönskade ljudet...fyfan alltså. Det här måste vara det dummaste av missar i ett spel någonsin. Jag menar, det finns ju för fan en volymskontroll för just Voice. Va fan är den till för om den inte kan stänga av ljudet från externa inputs??? Jag har redan ringt och skällt ut någon stackare på Infinty Ward.... Jag ska inte måla upp de mordiska tankar man får men det är inte olikt det som händer på skärmen....hela byar utplånade....vind som susar mellan tomma hög hus.....

Jag behöver hjälp. Ni kanske har svarat på detta förrut men jag har problem met chatten. Jag har försökt att sänka Voice volymen hela vägen i menyn där man kan välja class men det verkar itne påverka ljudet nämnvärt. Hur skall jag göra för att stänga av ljudet från folks chattande under spelets gång??? Jag har ingen mic eller head set..... är det så illa att ja måste sitta o lyssna på folks snack och skrik pga av den nya patchen.... jag upplevde inte detta problemet förrut nämligen....

Det är väl härligt med barnskrik, usel musik, rapar, sång, skrik och tvljud som bakgrundsljud när man spelar? :)

En gång spelade jag med ett par killar som jag tror var ifrån UK, de satt tydligen och kollade på tv samtidigt och satt och garvade i tid och otid till nån sketen engelsk komediserie lät det som... Ville nästan ta första flyg till UK med jaktgevär ett tag där....;)

Postad 21 February 2008 - 17:15

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Du sa det mannen!! Alltså jag håller på att få tuppjuck, snetändning, härdsmälta och psykbryt samtidigt med det här oönskade ljudet...fyfan alltså. Det här måste vara det dummaste av missar i ett spel någonsin. Jag menar, det finns ju för fan en volymskontroll för just Voice. Va fan är den till för om den inte kan stänga av ljudet från externa inputs??? Jag har redan ringt och skällt ut någon stackare på Infinty Ward.... Jag ska inte måla upp de mordiska tankar man får men det är inte olikt det som händer på skärmen....hela byar utplånade....vind som susar mellan tomma hög hus.....

hahaha jag hoppas de kommer en patch snart med mute funktion!

Postad 21 February 2008 - 19:21

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0
Adda mig vettja, känner mig så ensam :)
PSN: viro99

Postad 21 February 2008 - 23:48

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
cod4 suger fett online nu för tiden,, hänger sig inte spelet helt och hållet varje match så har man bara en eller två ploppar i stapeln på mottagningen så man kan skjuta hur mycke som helst utan att dom dör,, händer inte nåt av de så står de efter varje match "game lobby close" annars slutar uppkopplingen att fungera så de står internet bla bla bla eller va de nu står så att spelet avslutas.

började så här efter den nya patchen,, trodde de skulle bli bättre då men chi fick ja.
börjar tröttna rejält på detta nu och funderar på att lägga spelet i hyllan och köpa ett annat där internetdelen funkar bättre

hoppas verkligen att bad company funkar som det ska online

FY SKÄMS cod

Redigerat av andreassofus, 21 February 2008 - 23:49.

Postad 22 February 2008 - 01:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Själv tycker jag spelet aldrig funkat bättre än vad det gör nu...

Postad 22 February 2008 - 02:23

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Håller med, fungerar riktigt bra nu mot för förr. Så om det fungerar bra för nästan alla så ligger felet hos dej någonstans :)

Postad 22 February 2008 - 06:14

Unregisteredb8ad097f
  • Unregisteredb8ad097f
  • Lärjunge

• 320 inlägg
  • 0
Kan väl bero på att man kan spela mot jänkarna nu men pingen har blivit sämre sedan patchen för mig, ofta bara två staplar. Kör med fiber rätt in i ps3 an uppmätt hastighet 74mb ner 17mb upp svarstid nada.
Däremot funkar andra saker bättre går snabbare att komma in i laggmatchen=)

Postad 22 February 2008 - 08:24

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Kan väl bero på att man kan spela mot jänkarna nu men pingen har blivit sämre sedan patchen för mig, ofta bara två staplar. Kör med fiber rätt in i ps3 an uppmätt hastighet 74mb ner 17mb upp svarstid nada.
Däremot funkar andra saker bättre går snabbare att komma in i laggmatchen=)

Jag tycker med att pingen är sämre nu, enda som är bättre är att man hittar en match snabbare, men tyvärr så blir det "host ended game" alldeles för ofta! eller game lobby closed i lobbyn..

Postad 22 February 2008 - 08:33

zirkonia
  • zirkonia
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
[/quote]
Annars kommer ni läsa om mig på nyheterna..... :)

Postad 22 February 2008 - 08:46

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Annars kommer ni läsa om mig på nyheterna..... :)

Den är ju på väg....

Postad 22 February 2008 - 09:02

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

cod4 suger fett online nu för tiden,, hänger sig inte spelet helt och hållet varje match så har man bara en eller två ploppar i stapeln på mottagningen så man kan skjuta hur mycke som helst utan att dom dör,, händer inte nåt av de så står de efter varje match "game lobby close" annars slutar uppkopplingen att fungera så de står internet bla bla bla eller va de nu står så att spelet avslutas.

började så här efter den nya patchen,, trodde de skulle bli bättre då men chi fick ja.
börjar tröttna rejält på detta nu och funderar på att lägga spelet i hyllan och köpa ett annat där internetdelen funkar bättre

FY SKÄMS cod

Håller med, först var allting bättre men nu har problemen börjat komma, bara en massa lagg och oavslutade spel...

Postad 22 February 2008 - 09:06

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Det är surt när man kar börjat spela ett spel och så efter någon runda så avbryts det av "Host ended game"
Det är ett riktigt antiklimax :-(

Postad 22 February 2008 - 09:06

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Den är ju på väg....

Den har varit på väg väääldigt länge nu.

Postad 22 February 2008 - 10:53

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

Den är ju på väg....

Den har varit på väg väääldigt länge nu.

Då är det jättenära att den kommer snart :) hehehe...

Postad 22 February 2008 - 14:17

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har skaffat mig en kabel nu,, ska koppla in den idag och se om det blir bättre, hoppas verkligen det.
vad beror det på förresten att de står game lobby closed när man har spelat en match eller två?

Postad 22 February 2008 - 15:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

har skaffat mig en kabel nu,, ska koppla in den idag och se om det blir bättre, hoppas verkligen det.
vad beror det på förresten att de står game lobby closed när man har spelat en match eller två?

KIllen som hostade fck för mycket stryk och ville inte vara med längre så han hoppade ur = Game Lobby Closed. Det ska komma en "host migration"-funktion i nästa patch, dvs om hosten hoppar ur blir det en ny host istället.

Postad 22 February 2008 - 15:10

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0

KIllen som hostade fck för mycket stryk och ville inte vara med längre så han hoppade ur = Game Lobby Closed. Det ska komma en "host migration"-funktion i nästa patch, dvs om hosten hoppar ur blir det en ny host istället.

Det kommer att bli bra! Borde kanske varit med från början kan tyckas...
Precis som mute funktionen...

Redigerat av Numero1, 22 February 2008 - 15:13.

Postad 22 February 2008 - 15:50

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Det kommer att bli bra! Borde kanske varit med från början kan tyckas...
Precis som mute funktionen...

Tycker inte det är så farligt när de blir game lobby closed, jämfört när man är mitt i ett game och det blir "host ended game" blir galen på det..

Postad 22 February 2008 - 18:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

men står de inte "host ended games" när han avslutar? "game lobby clotes" borde väl va nåt annat väl?

Postad 22 February 2008 - 18:27

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

men står de inte "host ended games" när han avslutar? "game lobby clotes" borde väl va nåt annat väl?

Host Ended Game om man spelar och hosten hoppar ur.
Game Lobby Closed om hosten hoppar ur i lobbyn.

Postad 22 February 2008 - 18:28

Numero1
  • Numero1
  • Veteran

• 1920 inlägg
  • 0
Host ended game är väl när spelet är i gång och den som agerar host hoppar ur...
Game lobby closed är väl när alla är i lobbyn och den som agerar host avslutar...

Morlock menade nog att den som agerade host fick mycket med pisk och efter spelet när alla är i lobbyn och väntar på nästa spel hoppar ur för att slippa få mera däng...

Redigerat av Numero1, 22 February 2008 - 18:29.

Postad 22 February 2008 - 18:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
aha då är jag med,, så de står så för alla alltså som var ed förra gången? i get it.
tack för svaren

Postad 23 February 2008 - 10:27

Mindtrick
  • Mindtrick
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

FY SKÄMS cod

Jag vill kanske inte sträcka mig så långt och säga att cod suger fett (eftersom jag tycker att det är sjukt kul att spela fortfarande) men jag måste ändå hålla med dig om att det blivit sämre efter patchen. Innan hade knappt några problem men efter patchen upplever jag många av de problemen du beskriver. Det mest störande (vilket troligtvis beror på min router) är att jag inte kan köra trådlöst när jag spelar cod då spelet bara fastnar i "Downloading Game Setting..." =(

Postad 23 February 2008 - 11:19

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

FY SKÄMS cod

Jag vill kanske inte sträcka mig så långt och säga att cod suger fett (eftersom jag tycker att det är sjukt kul att spela fortfarande) men jag måste ändå hålla med dig om att det blivit sämre efter patchen. Innan hade knappt några problem men efter patchen upplever jag många av de problemen du beskriver. Det mest störande (vilket troligtvis beror på min router) är att jag inte kan köra trådlöst när jag spelar cod då spelet bara fastnar i "Downloading Game Setting..." =(

Själv kör jag trådlöst och det funkar utmärkt ! :(

Postad 23 February 2008 - 15:53

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har inte kopplat in kabeln än men igår funkade de riktigt bra faktiskt, hängde sig bara ett par gånger även om ja bara hade två pluppar.
ska se om de funkar lika bra idag,, vore ju skönt o slippa en kabel till

Postad 23 February 2008 - 17:32

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

har inte kopplat in kabeln än men igår funkade de riktigt bra faktiskt, hängde sig bara ett par gånger även om ja bara hade två pluppar.
ska se om de funkar lika bra idag,, vore ju skönt o slippa en kabel till

Om jag har 2 pluppar brukar jag hoppa ur spelet, går ju inte att spela.. man ser typ motståndaren 1 sekund efter att han har fått syn på mig ! helt omöjligt att använda sniper.. om dom inte sitter/står stilla..
Antar att hosten har dålig internet uppkoppling när det blir så eller något.. för oftast har jag då 3-4 staplar även fast jag kör trådlöst!

Postad 23 February 2008 - 17:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nej de brukar inte gå så bra med så få ploppar,, får väl sätta i den där kabeln ändå för de hackar en del nu när ja spelar

Postad 23 February 2008 - 23:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nu har ja gjort bort mig.. råkade ta new game eller nåt när ja gick in online så ja fick börja om helt från början på level ett nu... lite irriterandes om man säger så

Postad 24 February 2008 - 00:11

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

nu har ja gjort bort mig.. råkade ta new game eller nåt när ja gick in online så ja fick börja om helt från början på level ett nu... lite irriterandes om man säger så

?

Menar du single player? Eller "prestige mode"?

Postad 24 February 2008 - 00:15

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
ja menar prestige mode,, råka trycka på nåt tror ja,, så när ja spelar n så står de rank 1 på rörsta nivån.. har inga vapen och kan inte välja perks eller nåt.. väldigt tråkigt,, va ju på rank 55 på första prestige :D

Postad 24 February 2008 - 00:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

ja menar prestige mode,, råka trycka på nåt tror ja,, så när ja spelar n så står de rank 1 på rörsta nivån.. har inga vapen och kan inte välja perks eller nåt.. väldigt tråkigt,, va ju på rank 55 på första prestige :D

Inget misstag med det, jag har tryck på den knappen en 7 gånger el. liknande. :D

Man levlar snabbt upp och får tillgång till vapen och perks igen.

Postad 24 February 2008 - 00:21

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jo de gör man ju men de va störande :D

Postad 24 February 2008 - 00:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
puuh nu e ja lättad.. hade visst loggat in mig på min andra användare på playstationet, de va därför som ja fick börja om på nytt.. de va skönt,,

Postad 24 February 2008 - 11:40

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0
Dom här maparna ska vi testa på våran server ikväll(PC)... kan bli askul! :D

Custom maps

Undrar om det kommer komma liknande mapar/modar till PS3an..? Någon som vet?

Jag är grymt sugen att ha CoD4 till Ps3an med, för slöspelande på projektorn/hemmabion... så strängt att släpa ut PCn till vardagsrummet, hehe :D

Postad 24 February 2008 - 11:55

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Custom maps

Jag är grymt sugen att ha CoD4 till Ps3an med, för slöspelande på projektorn/hemmabion... så strängt att släpa ut PCn till vardagsrummet, hehe :D

Skulle verkligen behövas några nya mapar till PS3an, känns som att man kört alla minst 200 gånger :/ börjar bli trist

Postad 24 February 2008 - 12:17

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Custom maps

Skulle verkligen behövas några nya mapar till PS3an, känns som att man kört alla minst 200 gånger :/ börjar bli trist

verkligen... skulle va RIKTIGT kul med nya banor... behövs verkligen!

Postad 24 February 2008 - 15:00

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
edit: Oj, skulle ju postat i klantråden...

Redigerat av VincentVegaSWE, 24 February 2008 - 15:00.

Postad 24 February 2008 - 16:27

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0
har precis provat att spela online, och man kan ju säga att jag sög ganska ordentligt.Är inge nybörjare på fps spel
har/spelar Bf2,Bf2142 på pc då med mus å tangentbord.Men att spela fps med kontrollen är ju grymt mycket svårare än vad jag trodde att det skulle va.
Kan man spela cod4 med mus å tangent bord?.

Postad 24 February 2008 - 16:55

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

har precis provat att spela online, och man kan ju säga att jag sög ganska ordentligt.Är inge nybörjare på fps spel
har/spelar Bf2,Bf2142 på pc då med mus å tangentbord.Men att spela fps med kontrollen är ju grymt mycket svårare än vad jag trodde att det skulle va.

Nej, inte på PS3. Men ge handkontrollen en chans. Jag själv har aldrig spelat speciellt mycket på PC, men de som gått över från PC till konsoll verkar ofta vara av uppfattningen att man vänjer sig.

Postad 24 February 2008 - 16:59

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Nej, inte på PS3. Men ge handkontrollen en chans. Jag själv har aldrig spelat speciellt mycket på PC, men de som gått över från PC till konsoll verkar ofta vara av uppfattningen att man vänjer sig.

Ja, en del kan det... men inte jag... tycker det är NOLL känsla i det... skulle vilja hitta den rätta kanslan i det... men det känns helt handikappat... mus/tang bord är det optimala för FPS... men men, vad gör man :)

Postad 24 February 2008 - 17:42

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0

Ja, en del kan det... men inte jag... tycker det är NOLL känsla i det... skulle vilja hitta den rätta kanslan i det... men det känns helt handikappat... mus/tang bord är det optimala för FPS... men men, vad gör man :)

Du kan köpa Unreal 3 :D.

Postad 24 February 2008 - 17:57

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Jag tycker det är tvärtom grymt mycket mer känsla med handkontroll än med mus och tb.. mycket mer verklighetstrogna rörelser.. med mus kan man ju vända sig om på 0.01 sekund.. inte så mycket känsla i en sån rörelse?
att det sen är mycket svårare att spela med handkontroll har ju inget med känsla att göra.. rätta mig om jag har fel? :D

Redigerat av Lobello, 24 February 2008 - 18:11.

Postad 24 February 2008 - 18:11

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Jag tycker det fungerar fint med handkontroll, men det tar ett tag att vänja sig om man inte spelat FPS på en konsol tidigare. Ibörjan fick jag en massa pisk i alla matcher men nu börjar jag faktiskt avancera lite. Riktigt stolt blir man när man ser sitt namn på topp3 efter en hård och jämn match.
Vill köra mot/med fler svenskar så om någon vill lägga till mig så heter jag "Djungelmeister" precis som här. Har dock inget headset, men det finns planer på att införskaffas! :)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.