* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta ämne
Postad 28 July 2008 - 18:54
zuperzelda
-
zuperzelda
-
Wannabe
-
-
34 inlägg
Nu e jag här igen..får fan damp snart =)
Är väll inte så tekniskt laggd =)
Men får inte nån gps o funka till min telefon, Finns det nån med HTC DIAMOND som skicka länk på fungerande mjukvara och beskriva hur jag skall gå till väga... gått vilse flera gånger nu de senaste dagrna på grund av detta
Tack =)
Postad 28 July 2008 - 20:12
r4venlord
-
r4venlord
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Under den tid du försöker starta din skittelefon har jag redan fört över 2 filmer bränt egen DVD film i HD och gjort snygga menyer men WIN användarna gillar ju bygga sina egna program brukar heta så, konstigt att jag aldrig stött på en PC användare som visat upp ngt kreativt inom Media! Spel och leka i terminaler är väl ert största intresse.
iPhone är en plattform vill se HTC komma med liknande! Behöver inte bevisa för någon vilken som är bäst för de som har en iPhone vet nog redan, kvalitén på HTC känns plastig, dålig skärm blir repig något som knappt händer en iPhone.. nepp hur man använder mobilen och allt däremellan är det som gör det inte att en telefon har 5 skitmegapixlar, vi macanvändare i alla fall brukar ha en digitalkamera för sådant 
Lycka till med era HTC eller vad den heter, ser på blocket att det är ett 20 tal som säljer sina för 2000 kr, redan tröttnat ? såg också annonser Bytes mot iPhone ser där är ju någon som fattat att spec inte utgör vad som i själva verket är bra saker
over & out muppar!
Är det inte dags att du mognar till och söker dig till rätt forum? Vi diskuterar Diamond här inte Iphone det finns redan en tråd för Apple-lovers gå dit. Förövrigt tar det inte 2 minuter att boota upp diamonden dags att du tar o tar reda på faktan...
Postad 28 July 2008 - 20:15
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Nu e jag här igen..får fan damp snart =) Är väll inte så tekniskt laggd =) Men får inte nån gps o funka till min telefon, Finns det nån med HTC DIAMOND som skicka länk på fungerande mjukvara och beskriva hur jag skall gå till väga... gått vilse flera gånger nu de senaste dagrna på grund av detta
Tack =)
Uhm... TomTom och IGO8 e bra program, gratis, men kartorna kostar om du inte fixxar dom på annat sätt...
Postad 28 July 2008 - 20:18
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
förmodligen hittar han väl inte hem :-) för som alla vet så kan man ju såklart inte installera valfritt gps program i en apple utan endast använda googlemaps som streamas till telefonen å kostar data.det är ju verkligen tur att apple vet vårat bästa
Postad 28 July 2008 - 20:45
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
förmodligen hittar han väl inte hem :-) för som alla vet så kan man ju såklart inte installera valfritt gps program i en apple utan endast använda googlemaps som streamas till telefonen å kostar data.det är ju verkligen tur att apple vet vårat bästa
ROFL!  Spot on my friend, spot on... iPhone is sponsored by Google: We make ur Mobile Network Provider rich  EDIT: kolla Iphone 3G tråden. Kärleken för iTunes är så uppenbar, och folk börjar fatta att GPS kostar på iPhonen  Surt... Jag var nära på att köpa en från en kompis som inte vill ha kvar sin, jag säger No way in hell...
Redigerat av Gucci, 28 July 2008 - 22:54.
Postad 28 July 2008 - 23:22
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Det enda "motif" verkligen lyckas bevisa med sina inlägg är att Mac är en "PC for dummies" och Iphone är "mobiles for dummies"!  Apple är lite som Fisher Price, pryalarna ska helst vara failsafe, eftersom användarna inte riktigt har mognat för mer avancerade saker. Synd bara att Iphone inte kom i klara färger, så som röd, grön, blå och gul. 
Fisher Price Hahahahahaha Klockrent ffs Klockrent! http://www.fisher-price.com/se/ ftw.
C6324_b_1.jpg 8.66K
1 Antal nerladdningarEDIT: Dutty's_Diamond_5.2.20273_V1_2 med ny CE OS. Ute nu. Flashar... igen haha C-:
Redigerat av Gucci, 29 July 2008 - 00:28.
Postad 29 July 2008 - 00:45
Mozez
-
Mozez
-
Forumräv
-
-
836 inlägg
Prestanda genom uteblivna programvaror? En tom dator är ju riktigt vass!  Och visst är det helt fel att stödja Bill Gates... http://www.gatesfoundation.org/Statistics*
Number of employees: approximately 543 Asset trust endowment: $37.3 billion** Total grant commitments since inception: $16.5 billion Total 2007 grant payments: $2.007 billion
Geographic reach
The foundation supports grantees in all 50 states and the District of Columbia. Internationally, we support work in more than 100 countries.
Har "ni" nåt motsvarande? Förresten, varför kommer alla Apple-användare till WM-mobil trådarna och trollar? Är dom månne lite missnöjda med sina Ifåner?  Ser inte ett enda WM troll i deras kära Ifån-tråd.
Redigerat av Mozez, 29 July 2008 - 00:47.
Postad 29 July 2008 - 00:58
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Förresten, varför kommer alla Apple-användare till WM-mobil trådarna och trollar? Är dom månne lite missnöjda med sina Ifåner? Ser inte ett enda WM troll i deras kära Ifån-tråd. 
Kolla bara hur nöjda dom e med sin iTunes på deras trådar Peppe Eng: Gaaaah! Saaatans jääävla skitItunes! Jag ville bara synka filmer manuellt, men se nej den passade på att synka musiken också. Ingen musik i datorn=ingen musik i iPhone. Så nu är allt borta. Allt ligger på diskar 130 mil härifrån. Fan vad jag hatar iTunes! Falcon77: Fruktansvärt irriterad på iTunes också nu. Skulle lägga till en ny film, och iTunes passade också på att ta bort all min musik. Skittrist att lägga in den igen. Jag har inte ikryssat att den skall synkronisera automatiskt, men den valde att ta bort min musik iaf. Kan man inte ha manuellt på musik, och automatisk synkronisering med nya podcaster tex? Jag har kryssat i manuell synkronisering i sammanfattningen, men automatisk synkronisering på podcaster. Resultatet blir att all musik försvinner varje gång jag kopplar i telefonen. Varför göra ett program som får en att slita sitt hår? Nu är jag grinig. Därav min negativa inställning. Om någon kan förklara på ett pedagogiskt vis hur det här med synkronisering fungerar blir jag säkert en glad kille igen. Dolus: Dj***la itunes... kan man inte föra över ett album från iTunes? Måste man verkligen göra ngn spellista av albumet? Så dumt kan det väl ändå inte vara? Zinned78: Om du inte vill föra över all musik som ligger i ditt bilbiotek så måste du skapa en spellista i vilken du sedan lägger bara just de mp3-or som du vill föra över. Därefter väljer du att bara synka den spellistan och inte all musik. ------------------------------------------------------------------- need i say more? Undra hur lång tid det tog för Zinned78 att komma på det där  låter ju mycket krångligare än att bara öppna "Den Här Datorn" leta upp den externa enheten och dra över ett mp3 album O_o? iTunes ftw...
Redigerat av Gucci, 29 July 2008 - 00:59.
Postad 29 July 2008 - 01:15
Fagerlund
-
Fagerlund
-
Amatör
-
-
88 inlägg
TILT! En dag på stranden, lyckades få skyddsfilmen att lossna, och såg nu att jag har SJUKA repor på displayen efter att ha "scrollat" när jag surfat...förmodligen nåt sandkorn som fixat det. 4 st som är rejält djupa. Displaypolish - funkar det?
Postad 29 July 2008 - 07:01
CrachMan
-
CrachMan
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hur ska jag gå till väga för att göra en backup? hittade något PIM Backup, funkar det? Var får jag tag i det? och vilken verion ska det vara?
Någon som vet?
Postad 29 July 2008 - 07:31
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
pim backup finns på xda-developers.com funkar skitbra på min tytn II iaf..bara göra backup å spara till datorn å minneskortet.jag har kört backup när jag flashat och sett sedan gjort restore. det har funkar men man BÖR inte göra det
Postad 29 July 2008 - 08:24
Royael
-
Royael
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Dutty's_Diamond_5.2.20273_V1_2 med ny CE OS. Ute nu. Flashar... igen haha C-:
Är den bra? Märkbar skillnad?
Postad 29 July 2008 - 08:36
homer_99
-
homer_99
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Är det någon som kan tala om hur man ställer in den för att den BÅDE ska vibrera och spela upp ringsignal när den ringer? Jag har inte lyckats få detta att fungera annat än för SMS.
Tacksam för alla tips...
Postad 29 July 2008 - 09:17
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Är den bra? Märkbar skillnad?
Verkligen, helt sanslöst. Det är så snabbt... Är det någon som kan tala om hur man ställer in den för att den BÅDE ska vibrera och spela upp ringsignal när den ringer? Jag har inte lyckats få detta att fungera annat än för SMS.
Tacksam för alla tips...
Settings Taben (Inställningar) -> Sound's (Ljud) -> Välj Ringsignaltyp "Vibrera och ring"
Postad 29 July 2008 - 09:21
homer_99
-
homer_99
-
Amatör
-
-
51 inlägg
Settings Taben (Inställningar) -> Sound's (Ljud) -> Välj Ringsignaltyp "Vibrera och ring"
Ja, det var ju enkelt...tack!
Postad 29 July 2008 - 09:31
CrachMan
-
CrachMan
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
pim backup finns på xda-developers.com funkar skitbra på min tytn II iaf..bara göra backup å spara till datorn å minneskortet.jag har kört backup när jag flashat och sett sedan gjort restore. det har funkar men man BÖR inte göra det
jag hittade 2st versioner, vilen ska jag använda? VM2003se eller VM2005? ska .exe filen köras i telefonen?
Postad 29 July 2008 - 09:40
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
jag kör wm2005 version 2.8...är den en cab fil så för över den till telefonen å öppna filen me file explorer eller liknande
Postad 29 July 2008 - 09:52
c0ol
-
c0ol
-
Användare
-
-
144 inlägg
Vilka måste ha applikationer lägger ni in efter att lagt in en ny rom, tex efter duttys senaste
Postad 29 July 2008 - 10:37
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Vilka måste ha applikationer lägger ni in efter att lagt in en ny rom, tex efter duttys senaste
Total Commander pTravelAlarm CorePlayer Diamond TF3D Config Gsensor Lightsaber 1.0 T9 Input 14 Languages Tom Tom GPS Navigator Wheater Database Editor Windows Live 10 Windows Mobile Desktop 6.1 (Remote Desktop) Opera 9 Tror det var allt jag lägger in iallafall... Nadavi's Connection Manager tror jag är praktiskt taget standard på alla ROM's...
Postad 29 July 2008 - 10:38
Wilgot
-
Wilgot
-
Lärjunge
-
-
475 inlägg
TILT! En dag på stranden, lyckades få skyddsfilmen att lossna, och såg nu att jag har SJUKA repor på displayen efter att ha "scrollat" när jag surfat...förmodligen nåt sandkorn som fixat det. 4 st som är rejält djupa. Displaypolish - funkar det?
ja. köpte nått billig skit på clas ohlsson för skoj skulle till min ipod. tänkte som en kul grej men det fungerade faktiskt sjukt bra... har dock ingen erfarenhet på diamonden då jag sköter den som ett barn. /W Ok, jag gjorde det men jag tyckte fortfarande att den var ganska seg, det var ganska många program som kördes innan jag stängde ner dem 10st minst.
Tack för svaret
för er som inte vet. trycker ni på krysset stänger ni inte ner programmet (default). Man måste istället hålla krysset nertryckt några sekunder.Det finns en inställning som man bör ändra så det gör det direkt. /W
Postad 29 July 2008 - 10:43
c0ol
-
c0ol
-
Användare
-
-
144 inlägg
Total Commander pTravelAlarm CorePlayer Diamond TF3D Config Gsensor Lightsaber 1.0 T9 Input 14 Languages Tom Tom GPS Navigator Wheater Database Editor Windows Live 10 Windows Mobile Desktop 6.1 (Remote Desktop) Opera 9
Tror det var allt jag lägger in iallafall... Nadavi's Connection Manager tror jag är praktiskt taget standard på alla ROM's...
Tack för listan, finns dom på xda forumet?
Postad 29 July 2008 - 10:50
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Tack för listan, finns dom på xda forumet?
Dom flesta av dom... utom: Total Commander -Gratis- Den kan finnas på deras forum nånstans pTravelAlarm CorePlayer Tom Tom GPS Navigator -Gratis men kartorna kostar- Dom får du hitta på annat sätt
Redigerat av Gucci, 29 July 2008 - 10:50.
Postad 29 July 2008 - 10:51
Royael
-
Royael
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
Total Commander pTravelAlarm CorePlayer Diamond TF3D Config Gsensor Lightsaber 1.0 T9 Input 14 Languages Tom Tom GPS Navigator Wheater Database Editor Windows Live 10 Windows Mobile Desktop 6.1 (Remote Desktop) Opera 9
Tror det var allt jag lägger in iallafall... Nadavi's Connection Manager tror jag är praktiskt taget standard på alla ROM's...
HAHAHAHA Gucci, Lightsaber 1.0 ett måste?!
Postad 29 July 2008 - 10:52
CrachMan
-
CrachMan
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
jag kör wm2005 version 2.8...är den en cab fil så för över den till telefonen å öppna filen me file explorer eller liknande
Programmet jag hittade heter "PPCPimBackup.exe", funkar den att köra direkt i telefonen? kan ju testa, men känns lite olustigt...
Postad 29 July 2008 - 10:53
Wilgot
-
Wilgot
-
Lärjunge
-
-
475 inlägg
en snabb fråga.
kan man lägga till flera genvägar i "home" menyn? Hittar inte inställningar för det.
vill ha genvägar
/W
Postad 29 July 2008 - 11:01
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
HAHAHAHA Gucci, Lightsaber 1.0 ett måste?! 
Så man kan geeka sig med sina polare på jobbet
Postad 29 July 2008 - 11:44
wbm
-
wbm
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Programmet jag hittade heter "PPCPimBackup.exe", funkar den att köra direkt i telefonen? kan ju testa, men känns lite olustigt...
Fungerade bra för mig iaf att bara köra in .exe filen på telefonen och köra den där. Hade ju varit trevligare med en .cab fil men hittade inte det och orkade inte leta alltför mkt, förhoppningsvis behöver man ju inte köra backupen så ofta ;P
Postad 29 July 2008 - 12:01
Unregistered9ea0ded7
-
Unregistered9ea0ded7
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Här finns bilder och info om högkapacitetsbatteriet. HTC Touch Diamond extended batteryFinns att köpa på Dustin
Redigerat av Unregistered9ea0ded7, 29 July 2008 - 12:05.
Postad 29 July 2008 - 12:22
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
hm, nästan 2x större ju.. hoppas det blir värt det 
har en liten fråga, såg på xda att nån hade flashat sin mobil till ny SPL och sen lämnat in den på garanti, men det gick inte...så långt är jag med, men sen står det att om man kör in en annan SPL så går det inte att nergradera till sin originala SPL ?
edit: men bajs, varför vill inte min diamond byta SPL... försöker installera Un-Signed 1.40, men när den kommer så långt som "updating SPL" så står den på 0% och efter ett tag " Error 202 : Connection - No connection found "
activesync visar att den är connected, (startar spl precis efter att activesync blivit klar med synkningen) stängt av brandväggen helt och inga program körs i bakgrunden :/
edit2: löste skiten  gick in någonstans (kmr inte ihåg vart nu  ) och ändrade att när den använde active sync så skulle den inte använda sig av nätverkssaken.. allstå inte på datorn utan i mobilen, och ROMUpdateUtility.exe hade jag startat precis efter jag bockat ur om jag minns rätt... hoppas nån får någon hjälp utav det där nu
okey, nästa fråga... vilken ROM ska man köra nu... har ju släppts minst 2 som rekomenderas :S
Redigerat av br3nt, 29 July 2008 - 14:24.
Postad 29 July 2008 - 13:25
wbm
-
wbm
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Bah får inte min remote desktop att fungera, borde väl gå att connecta genom wifi till trådlös router.
Har testat att skriva in datorns namn, interna ip och externa ip men får bara upp "Cannot connect. blabla"
Har windows brandväggen avstängd btw om det nu skulle kunna påverka.
Postad 29 July 2008 - 13:28
c0ol
-
c0ol
-
Användare
-
-
144 inlägg
Bah får inte min remote desktop att fungera, borde väl gå att connecta genom wifi till trådlös router. Har testat att skriva in datorns namn, interna ip och externa ip men får bara upp "Cannot connect. blabla" Har windows brandväggen avstängd btw om det nu skulle kunna påverka.
Och du har aktiverar remote desktop på datorn?
Postad 29 July 2008 - 13:29
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Bah får inte min remote desktop att fungera, borde väl gå att connecta genom wifi till trådlös router. Har testat att skriva in datorns namn, interna ip och externa ip men får bara upp "Cannot connect. blabla" Har windows brandväggen avstängd btw om det nu skulle kunna påverka.
Du måste ha det aktiverat på datorn oxo ifall du kör Vista...
Postad 29 July 2008 - 13:35
wbm
-
wbm
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Kör på XP och vad jag läst ska det räcka att ha en inställning ikryssad under System, eller är det något jag missat kanske?
Postad 29 July 2008 - 13:35
c0ol
-
c0ol
-
Användare
-
-
144 inlägg
Kör på XP och vad jag läst ska det räcka att ha en inställning ikryssad under System, eller är det något jag missat kanske? 
Det ska räcka
Postad 29 July 2008 - 13:37
wbm
-
wbm
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Happ, vad kan vara fel då då, man ska inte behöva ställa in något i telefonen förutom att skriva in datorns namn/ip ?
Postad 29 July 2008 - 13:57
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Happ, vad kan vara fel då då, man ska inte behöva ställa in något i telefonen förutom att skriva in datorns namn/ip ?
IP, din användare och din kod... det funkar inte utan kod föresten...
Postad 29 July 2008 - 14:30
br3nt
-
br3nt
-
Användare
-
-
143 inlägg
...
okey, nästa fråga... vilken ROM ska man köra nu... har ju släppts minst 2 som rekomenderas :S 
undrar om det är värt att köra Lite versionen av duttys senaste och sen installera typ alla cab filer manuellt eller köra på vanliga versionen direkt... förutom ovanstående (  ) så tänkte jag flika in lite i debatten om iphone vs htc... nu talar jag vad jag själv tycker / tror : 1. visst, iphone har vissa bra saker som andra borde härma, andra saker så suger iphone totalt på (tänker inte skriva nån långt lista utan låter resten vara osagt) 2. iphone är bra för en viss kundgrupp, andra vill ha en annan mobil, då köper de en annan mobil... iphone är för den som vill ha allt fungerande direkt out of the box där inget "farligt" kan hända med mobilen, inga krasher ingenting (mao man kan inte leka runt lika mkt med den och modda som man själv vill) 3. det är samma med den stora skärmen, visst kan den vara bra för vissa ändamål (t.ex. kolla på film/serier & surfa) men ville jag gå runt med en så stor mobil kunde jag lika gärna använda min gamla 3g mobil ( motorola a835 om jag minns rätt ).. vissa gillar att mobilen ska vara stor, andra tycker det är jobbigt 4. apple är en sekt. summa summarum: iphone är bra för vissa och andra passar den inte.. så enkelt är det bara, orka hålla på och göra värsta grejjen av det, och då detta är en HTC tråd så håller vi oss till HTC här, ifall nån är intresserad utav ifånen så finns egna trådar + tonvis med forum & sidor på nätet *suck*
Redigerat av br3nt, 29 July 2008 - 14:41.
Postad 29 July 2008 - 14:41
Maete
-
Maete
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Jag har ett litet irritationsmoment på min diamond. Jag hämtar hem min mail från gmail o det fungerar fint förutom en sak. Den säger att det finns ett oläst mail i inkorgen vilket det inte gör...någon som haft samma problem?
Jag har i inställningarna satt att den skall enbart hämta hem och visa dagens mail. Dock även om det bara finns ett mail i inkorgen som jag också har läst så säger den att det finns ett oläst mail?
En liten sak som jag visst stör mig på en hel del
Postad 29 July 2008 - 14:45
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tror att många verkar ha missat e del..Det är inte så att man måste mecka med sin WM telefon hela tiden om man inte vill...Min TyTn är äckligt stabil.Den är gång i veckor/månader utan att den segar ner eller buggar eller nå.
Skickar 1500-2000 sms/mms /månad.
Kör TomTom..Meddelande.Kontakter.Tetris.Total commander..Wlan.Opera å en hel del annat samtidigt utan minsta problem.
Sen är det ju bara ett plus om man vill kunna fixa småproblem som man har utan att måsta vänta i evigheter på uppdateringar som kanske inte ens fixar dom "problem" du har...SÅ var det med min SE P990 som var ett rätt låst system och så även Iphone om jag fattat det rätt..
Postad 29 July 2008 - 15:14
RanciD
-
RanciD
-
Rookie
-
1 inlägg
Halloj!
Håller på och leker runt med min Diamond.. har lagt in diverse filmer och ser dem via CorePlayer, men på vissa filmer blir det problem.
Nån som har ett bra tips på en fungerande AC-3 codec? Har sökt runt, men inte hittat nån .cab-fil att tanka ner. Nån som har liknande problem?
Postad 29 July 2008 - 17:18
pettat
-
pettat
-
Amatör
-
-
85 inlägg
Verkligen, helt sanslöst. Det är så snabbt...
Hard resetar du efter varje flash? Gör det någon skillnad?
Postad 29 July 2008 - 17:25
Unregistered34798
-
Unregistered34798
-
Amatör
-
-
91 inlägg
Jag har köpt Tomtom och lagt in det i min Diamond men kan inte få det att fungera. Säger kopplas till en GPS-enhet men sedan händer inget mer.
Har valt Tom Tom bluetooth GPS-mottagare. Där finns även en nyckel och så står det 0000.
Postad 29 July 2008 - 17:30
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Jag saknar då inget i min iPhone och skulle inte byta bort den mot något annat, sist en WM-telefon iaf 
Provat att synka via BT... eller att lyssna på musik trådlöst?
Postad 29 July 2008 - 17:40
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Hard resetar du efter varje flash? Gör det någon skillnad? Uhm, den blir rensad på allt efter en Flashning... inte "Internal Memory" Foldern dock (dom 4GB...) Jag har köpt Tomtom och lagt in det i min Diamond men kan inte få det att fungera. Säger kopplas till en GPS-enhet men sedan händer inget mer.
Har valt Tom Tom bluetooth GPS-mottagare. Där finns även en nyckel och så står det 0000.
Va? Varför kör du inte med Diamond's egna Inbyggda GPS? Mindre trubbel då, lär dra mindre än BlåTand + antenn tror jag... sen kan det va att du har lite problem att koppla upp dig till Satelliterna, testa att köra igång QuickGPS programmet, den fixerar dig till satelliterna... mycket bra  EDIT: Orka mata Trollen, ett bevis finns ju, det finns ju inga "Diamond e bäst" på deras trådar även fast vissa tycker det, vi håller oss här... 78 = 30år... hoppas jag blir visare när jag blir 30
Redigerat av Gucci, 29 July 2008 - 17:45.
Postad 29 July 2008 - 17:46
Royael
-
Royael
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
vad gör windows live? eller vad kan man göra med det?
Postad 29 July 2008 - 17:50
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
vad gör windows live? eller vad kan man göra med det?
Hotmail / MSN messenger ... heter ju inte MSN längre utan Windows Live på Vista oxo... edit: stava stava missa bokstav här o där...
Redigerat av Gucci, 29 July 2008 - 17:51.
Postad 29 July 2008 - 17:59
Unregistered6b8ff32e
-
Unregistered6b8ff32e
-
Lärjunge
-
-
321 inlägg
Hotmail / MSN messenger ... heter ju inte MSN längre utan Windows Live på Vista oxo...
edit: stava stava missa bokstav här o där...
Måste bara få säga att jag är lite impad på din kunskap inom Windows Mobile. Har inte sett så mycket av dig innan här inne när det gäller dessa telefoner. Även jag har lärt mig en del från dig "tacksam". Så med andra ord: Keep up the good work...
Postad 29 July 2008 - 18:21
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
Måste bara få säga att jag är lite impad på din kunskap inom Windows Mobile. Har inte sett så mycket av dig innan här inne när det gäller dessa telefoner. Även jag har lärt mig en del från dig "tacksam". Så med andra ord: Keep up the good work...  Jag vill bara att alla som använder den här mobilen ska vara nöjda med det dom har köpt... Och dra nytta av dess potential... alla väljer ju till vilken grad  Tack för dina vänliga ord (>'-'<)
Postad 29 July 2008 - 18:26
Fagerlund
-
Fagerlund
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Gucci du kanske kan hjälpa mig med en sak. Har ett ton kontakter på simkortet i telefonen men skulle ha fått över dem till pc för att ta bort samt redigera, och sedan över till Diamanten igen. Har prövat outlook utan lycka, några tips på program etc?
Postad 29 July 2008 - 18:29
Royael
-
Royael
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
varför blir det syncningsfel varje gång ja ska logga in på msn på mobilen?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|