Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Iphone 3G *

4925 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilka kommer köpa en Iphone 3g (767 medlem(mar) har röstat)

Kommer du köpa dig en iphone 3g?

1. Självklart (233 röster [30.18%])

Procent av omröstning: 30.18%

2. Nej tack (190 röster [24.61%])

Procent av omröstning: 24.61%

3. Jag väntar och ser (349 röster [45.21%])

Procent av omröstning: 45.21%

Hur har Telias prissättning påverkat dig?

1. Lite,jag är lika säker som innan (114 röster [20.69%])

Procent av omröstning: 20.69%

2. Lite,jag är lika osäker som innan (37 röster [6.72%])

Procent av omröstning: 6.72%

3. Mycket, har fått mig att tänka att jag ska köpa en iphone (39 röster [7.08%])

Procent av omröstning: 7.08%

4. Mycket, har fått mig att fundera över om jag ska låta bli att köpa en iphone (271 röster [49.18%])

Procent av omröstning: 49.18%

5. Delat, varken lite eller mycket (90 röster [16.33%])

Procent av omröstning: 16.33%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 17 juli 2008 - 21:09

xstase
  • xstase
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Jag är precis hemkommen från en av de närliggande Apple-butikerna i Malmö i jakt på en billaddare och gärna en bilhållare iPhone. Inte ett smack finns tillgängligt :)

Har någon av er fått tag i någon laddare/hållare för bilen som fungerar?

Hej!

Jag köpte min billaddare på Apple store http://store.apple.c...;mco=MTI4NDEwMg

Mvh
X

Postad 17 juli 2008 - 21:32

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Kullander.se,
dustinhome.se,
inwarehouse.se
har.

Lite me spesifikt?

Postad 17 juli 2008 - 21:52

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Lite me spesifikt?

Kullander har ju en iPhone-länk på förstasidan, och söker du bara på iPhone på de två andra så får nu flera resultat.

Postad 17 juli 2008 - 22:28

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

• 1 235 inlägg
  • 0

Hej!

Jag köpte min billaddare på Apple store http://store.apple.c...;mco=MTI4NDEwMg

Mvh
X

Nice, och denna fungerar tillsammans med din iPhone 3G (Läs: Just 3G, inte iPhone 1 Gen) ? Den säger då heller inte att tillbehöret inte är kompatibelt men laddar iaf?

Postad 17 juli 2008 - 22:39

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Kör du själv med en hållare därifrån till din iPhone?

Nej, men jag har beställt en till min Gps, och läst mkt gott om den!

Postad 18 juli 2008 - 07:44

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0
Nej, nu måste jag verkligen få mig en iPhone 3g, nu när SHAZAM! släppts på appstore. Världens coolaste applikationstyp! Ni som haft SonyEricsson telefoner innan har nog testat ett likanande program..

Redigerat av shapic, 18 juli 2008 - 07:45.

Postad 18 juli 2008 - 07:53

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Nej, nu måste jag verkligen få mig en iPhone 3g, nu när SHAZAM! släppts på appstore. Världens coolaste applikationstyp! Ni som haft SonyEricsson telefoner innan har nog testat ett likanande program..

Det finns ett som är ännu häftigare, midomi. Samma sak, fast den klarar nynningar, sång, radio, text, och mycket mer. Länkar till iTunes och youtube liksom Shazam.

Postad 18 juli 2008 - 08:00

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Det finns ett som är ännu häftigare, midomi. Samma sak, fast den klarar nynningar, sång, radio, text, och mycket mer. Länkar till iTunes och youtube liksom Shazam.

Nja, midomis sång och nynn-rekognition är ju förskräckligt dålig ;P Andra människor måste ju ha nynnat in eller sjungit in låten för att jag ska kunna på träff liksom..

Postad 18 juli 2008 - 08:03

c0ol
  • c0ol
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Jag har testat detta nu, men utan någon framgång ;) Jag får fortfarande upp iPhonen i iTunes, knappar in koden, sen står den bara å rullar tummarna tills det står att den inte kan hitta något bibliotek. Vet inte vad jag ska göra, måste ju va fler som sitter på Vista (64 bit), med en vanlig wlan-router (Zyxel). Fattar inte va problemet är.

Ska testa några basic-grejor, typ starta om dator å ta bort remote å installera igen.. men om inte det hjälper heller (det tror jag inte heller iofs), så vetekatten.

vet inte hur aktuellt det här är fortfarande
http://www.engadget....-or-vista-oops/
tydligen så stöds vista 64 efter ver 7.6
http://support.apple...iewlocale=en_US

http://appldnld.appl...unes64Setup.exe
Länk till 64bit ver av itunes

Men har du en 32-bitars dator att prova mot?

Redigerat av c0ol, 18 juli 2008 - 08:05.

Postad 18 juli 2008 - 08:13

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Nja, midomis sång och nynn-rekognition är ju förskräckligt dålig ;P Andra människor måste ju ha nynnat in eller sjungit in låten för att jag ska kunna på träff liksom..

Jo, fast shazam har inte ens det alternativet. Där kan du bara spela in från radio. Midomi har massa sökverktyg, antingen via text eller röst. Radio-igenkänning har den också, samt ett mer konfigurerbart UI. Dessutom måste jag vara grym på att sjunga, för den har gissat rätt flera gånger ;).

Testa båda (jag har bägge installerade) helt enkelt. Roliga program hur som helst.

Postad 18 juli 2008 - 08:18

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Jo, fast shazam har inte ens det alternativet. Där kan du bara spela in från radio. Midomi har massa sökverktyg, antingen via text eller röst. Radio-igenkänning har den också, samt ett mer konfigurerbart UI. Dessutom måste jag vara grym på att sjunga, för den har gissat rätt flera gånger ;).

Testa båda (jag har bägge installerade) helt enkelt. Roliga program hur som helst.

Hehe, ok, du har övertygat mig. Speciellt när den t.om gissar rätt på DIN skönsång! ;P Jag ställer mig på midomi sidan.. Jag kan inte prova dem då jag inte fått en 3G än. Men snart så!

Redigerat av shapic, 18 juli 2008 - 08:20.

Postad 18 juli 2008 - 08:19

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Hehe, ok, du övertygar mig ;) Jag ställer mig på midomi sidan.. Jag kan inte prova dem då jag inte fått en 3G än. Men snart så!

Är inte 2.0 hackat typ? Pwnage 2.0 borde ju komma ut snart ;).

Postad 18 juli 2008 - 08:22

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Usch, har redan slösat bort en mindre förmögenhet på Appstore. Allt som fått verkat vettigt och fått bra betyg har inköpts. Ska försöka skärpa mig nu så jag inte blir ruinerad.

VNC-klienten (Mocha VNC Lite) är gratis och hur jäkla grym som helst!

Postad 18 juli 2008 - 08:28

shapic
  • shapic
  • Beroende

• 1 446 inlägg
  • 0

Är inte 2.0 hackat typ? Pwnage 2.0 borde ju komma ut snart ;).

Jodå, 2.0 på iPhone 1 kan aktiveras, jailbreak:as och låsas upp. Men de har inte släppt pwnage 2.0 än, men borde rimligtvis släppas snart.

Postad 18 juli 2008 - 08:52

Ola Johansson
  • Ola Johansson
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

vet inte hur aktuellt det här är fortfarande
http://www.engadget....-or-vista-oops/
tydligen så stöds vista 64 efter ver 7.6
http://support.apple...iewlocale=en_US

http://appldnld.appl...unes64Setup.exe
Länk till 64bit ver av itunes

Men har du en 32-bitars dator att prova mot?

Jag kör 64-bitars versionen av iTunes redan. Har ej testat mot någon annan dator, får invadera min flickväns dator å se om det funkar där, e ju i samma nätvärk så om det funkar där ere ju nått problem antingen me mina inställningar i datorn eller 64-bitarsgrejen.

Postad 18 juli 2008 - 11:56

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Usch, har redan slösat bort en mindre förmögenhet på Appstore. Allt som fått verkat vettigt och fått bra betyg har inköpts. Ska försöka skärpa mig nu så jag inte blir ruinerad.

Vad é VNC?

Hehe, ok, du har övertygat mig. Speciellt när den t.om gissar rätt på DIN skönsång! ;P Jag ställer mig på midomi sidan.. Jag kan inte prova dem då jag inte fått en 3G än. Men snart så!

Jag testade båda igår med en låt jag hörde på tv:n. Shazasnkafn (=p) var bättre på att hitta låten även fast den va i en film med lite bakgrundsljud, midomi hittade inget, så Shazasnkafn verkar vara bättre på det...

Postad 18 juli 2008 - 11:58

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19 825 inlägg
  • 0

Vad é VNC?

http://en.wikipedia.org/wiki/Vnc

Postad 18 juli 2008 - 12:43

Djingis Khan
  • Djingis Khan
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0
Försöker övertala min sambo att vi behöver en varsin iPhone, så släng upp lite egentagna bilder på era lurar...

En fråga bara...Det där med mms, går det att installera ett program så att det går att skicka/ta emot mms?
Finns det det så är saken biff för min del!

Postad 18 juli 2008 - 12:49

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Försöker övertala min sambo att vi behöver en varsin iPhone, så släng upp lite egentagna bilder på era lurar...

En fråga bara...Det där med mms, går det att installera ett program så att det går att skicka/ta emot mms?

Nej, det finns inte ute till iPhone 3G än. Det finns till hackade men inte till "legitima" lurar.

Postad 18 juli 2008 - 12:55

Djingis Khan
  • Djingis Khan
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

Nej, det finns inte ute till iPhone 3G än. Det finns till hackade men inte till "legitima" lurar.

F*ck oxå....
Det borde väl inte ta så lång tid innan det kommer ett program/uppdatering så att det går att skicka mms också!?

Redigerat av Djingis Khan, 18 juli 2008 - 12:57.

Postad 18 juli 2008 - 12:58

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

tjena!
Sitter och skriver från min iPhone 3g nu. Du kan alltid kolla på mitt galleri på våra iPhones. Mms behövs inte i min mening. Man kan skicka epost istället som då blir gratis med fast data! Min tjej é supernöjd med mobilen och hon är inte så teknisk:) bara att köpa

Postad 18 juli 2008 - 13:08

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Nu har jag tankat den där appen o fattar vad det är men inte får jag fart påt =(

Postad 18 juli 2008 - 13:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

F*ck oxå....
Det borde väl inte ta så lång tid innan det kommer ett program/uppdatering så att det går att skicka mms också!?

Ingen som vet. Hade apple varit intresserade av MMS hade det redan funnits. Du kan som sagt hacka telefonen och installera swirlymms.

Postad 18 juli 2008 - 13:15

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Nu har jag tankat den där appen o fattar vad det är men inte får jag fart påt =(

Har du en VNC-server på din dator?

Postad 18 juli 2008 - 13:34

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Har du en VNC-server på din dator?

Nej det var det jag började fundera på nu =p hur skaffar jag det?

Postad 18 juli 2008 - 13:38

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Nej det var det jag började fundera på nu =p hur skaffar jag det?

Leta upp en via google (kör du windows så finns det ett par olika att välja mellan, RealVNC är väl en variant tror jag, Mac har en redan inbyggd). Installera, välj lösenord och logga in med ip-nummer och lösen på din iPhone.

Postad 18 juli 2008 - 13:39

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Leta upp en via google (kör du windows så finns det ett par olika att välja mellan, RealVNC är väl en variant tror jag, Mac har en redan inbyggd). Installera, välj lösenord och logga in med ip-nummer och lösen på din iPhone.

Drog ner ett som heter teamviewer... min fundering är vilket Ip jag ska använda? Sitter ju bakom en router.

Postad 18 juli 2008 - 13:43

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Drog ner ett som heter teamviewer... min fundering är vilket Ip jag ska använda? Sitter ju bakom en router.

Det som din dator blivit tilldelad av din router (detta förutsätter ju att du sitter innanför routern). Skulle gissa att du kommer ha 192.168.x.x något. Kolla i dina nätverksinställningar för ditt nätverkskort.

Postad 18 juli 2008 - 13:48

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Jo precis =) Tog RealVNC, nu står den o tuggar på VNC Negotiation, händer inte så mycket mer. Fanns ton med inställningar i Programmet... Lr ja, tog bort advanced setup. Så nu fanns det inte mycket mer än lösenord att välja... Hjälper ändå inte. Har "forwardat" portarna i routern också

Redigerat av jespur, 18 juli 2008 - 13:54.

Postad 18 juli 2008 - 13:56

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Jo precis =) Tog RealVNC, nu står den o tuggar på VNC Negotiation, händer inte så mycket mer. Fanns ton med inställningar i Programmet... Lr ja, tog bort advanced setup. Så nu fanns det inte mycket mer än lösenord att välja... Hjälper ändå inte. Har "forwardat" portarna i routern också

Var försiktig med vad du öppnar upp i router så inte någon kan ta sig in och fjärrstyra din dator.

Postad 18 juli 2008 - 13:59

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Jo jag vet öppnade 5900, det var man tvungen att göra som jag förstått det... but still det funkar inte =( suck, nån aning om vad det kan vara?

Postad 18 juli 2008 - 14:02

raul
  • raul
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Om den stannar vid negotiation kan det bero på att du har aktiverat encryption i RealVNC, tror inte Mocha VNC client stöder det än, testa att ändra detta i server properties för RealVNC.

Edit: Såg nu på hemsidan för Mocha VNC Lite att ska ha stöd för kryptering, men testa annars utan för att se om det hjälper.

Redigerat av raul, 18 juli 2008 - 14:07.

Postad 18 juli 2008 - 14:05

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Dubbelpost...

woho nu funkar det tack Raul! Fast man ska nog inte leka för mycket som ni säger lär ju vara hyggligt lätt att hoppa in i min dator på detta sätt...

Redigerat av jespur, 18 juli 2008 - 14:04.

Postad 18 juli 2008 - 14:06

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Dubbelpost...

woho nu funkar det tack Raul! Fast man ska nog inte leka för mycket som ni säger lär ju vara hyggligt lätt att hoppa in i min dator på detta sätt...

Stänger du alla portar så skall det ju vara ok, men då kan du ju bara koppla upp dig från ditt eget nät.

Postad 18 juli 2008 - 14:12

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
De va lite segt... men kul =)

Postad 18 juli 2008 - 14:16

Djingis Khan
  • Djingis Khan
  • Användare

• 150 inlägg
  • 0

tjena!
Sitter och skriver från min iPhone 3g nu. Du kan alltid kolla på mitt galleri på våra iPhones. Mms behövs inte i min mening. Man kan skicka epost istället som då blir gratis med fast data! Min tjej é supernöjd med mobilen och hon är inte så teknisk:) bara att köpa

Hade varit great med fast data om jag inte redan satt på en abbonemnag med 200 kr i förhöjd månadsavgift.
Min K850i blev stulen så sitter jag på ett abbonemang men ingen lur....
Kan kanske klara mig utan mms tills den förhöjda avgiften gått ut och sen lägga till fast data.

Rent utseendemässigt har den fått klart godkänt tjejen... ;)

Postad 18 juli 2008 - 15:23

Vertice
  • Vertice
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Jo jag vet öppnade 5900, det var man tvungen att göra som jag förstått det... but still det funkar inte =( suck, nån aning om vad det kan vara?

Du måste öppna två portar, 5800 och 5900.

Fungerar åtminstone på datorn, ska testa på iPhone i helgen.

Postad 18 juli 2008 - 15:43

Snailsmaskens
  • Snailsmaskens
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0
Hej!

Är det någon som vet hur man får iphonen att tala om när någon fyller år. Jag har fyllt i födelsedatum i kontakterna, Men verkar somden inte meddelar att människorna fyller år. Någon som vet hur man kan få den att meddela detta?

Postad 18 juli 2008 - 16:02

Vertice
  • Vertice
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Om den stannar vid negotiation kan det bero på att du har aktiverat encryption i RealVNC, tror inte Mocha VNC client stöder det än, testa att ändra detta i server properties för RealVNC.

Edit: Såg nu på hemsidan för Mocha VNC Lite att ska ha stöd för kryptering, men testa annars utan för att se om det hjälper.

Därför lite svårt komma in.....
In Realvnc Enterprise Edition, select VNC Password and Encryption: Prefer off and it can be usd as a normal VNC Server

Postad 18 juli 2008 - 16:17

dexta
  • dexta
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Mms behövs inte i min mening. Man kan skicka epost istället som då blir gratis med fast data!

MMS går ju ut på att snabbt och enkelt dela med sig av sina bilder, det finns några bra många fler som kan ta emot MMS än som har mail i mobilen. Och då ska vi inte ens gå in på push-mail...
Sen vad är fel med valmöjligheten att välja hur man vill skicka? Jag har skickat bilder, där jag ville att mottagare skulle ha full upplösning, via mail i flera år på olika mobiler... Fast oftast blir det MMS eftersom man vill ha reaktionen på den direkt...

Postad 18 juli 2008 - 17:15

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Hah! Skriver på datorn via iPhone med VNC-klienten. Lite overkill då datorn är precis framför mig, men vadå, lite skoj får man väl ha. Inser dock att synkningen är helt galet sämst då man inte kan föra över musik och filmer från luren till datorn. Hur göra? det måste väl finnas nån lösning? Förutom att haxxa sönder den alltså.

P.S. Det räcker med port 5900. D.S.

Redigerat av peppe eng, 18 juli 2008 - 17:15.

Postad 18 juli 2008 - 17:43

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2 854 inlägg
  • 0

Hah! Skriver på datorn via iPhone med VNC-klienten. Lite overkill då datorn är precis framför mig, men vadå, lite skoj får man väl ha. Inser dock att synkningen är helt galet sämst då man inte kan föra över musik och filmer från luren till datorn. Hur göra? det måste väl finnas nån lösning? Förutom att haxxa sönder den alltså.

P.S. Det räcker med port 5900. D.S.

Du får sätta dem i manuellt läge. Men även då tror jag inte du kan föra över från iPhonen till iTunes. Köper du saker genom iTunes WiFi store eller AppStore så synkas det över dock.

Postad 18 juli 2008 - 18:31

bekkman
  • bekkman
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0
Min iphone väntar på mig i butiken, dock jag hade telnor tidigare. Menkan jag inte teckna abb då jag är under 18. Men min syster är 25, så jag tänkte låta henne teckna abbet i sitt namn åt mig. Men kan hon på något sätt få mitt gammla nummer från telenor. (Jag har fixat allt med telenor så det ska bara vara för telia att be om det)?

Redigerat av bekkman, 18 juli 2008 - 19:00.

Postad 18 juli 2008 - 19:54

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Du måste vara över 18 för att portera över Åbo. Gör en oberlatelse hos telenor sen går allt bra

Postad 18 juli 2008 - 20:31

bekkman
  • bekkman
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Du måste vara över 18 för att portera över Åbo. Gör en oberlatelse hos telenor sen går allt bra

Tror du missuppfattade frågan lite. Kan min syster portera mitt nummer från Telnor till telia och henne?

Redigerat av bekkman, 18 juli 2008 - 20:32.

Postad 18 juli 2008 - 20:53

Unregistered45e7a0dc
  • Unregistered45e7a0dc
  • Lärjunge

• 281 inlägg
  • 0

Tror du missuppfattade frågan lite. Kan min syster portera mitt nummer från Telnor till telia och henne?

Han fattade frågan rätt, han svarade att du _inte_ kan portera över numret då du inte är 18, däremot kan du överlåta ditt telenor nr till din syster och sedan låta din syster portera numret till telia:P

Postad 18 juli 2008 - 20:56

MHK81
  • MHK81
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hur är det enklaste sättet att byta sms signal till en egen?

Finns en del guider för version 1.13 m.m. men det känns som man måste hacka mobilen för det.

Finns det inget annat sätt?

Postad 18 juli 2008 - 21:09

Unregistereda0ef723f
  • Unregistereda0ef723f
  • Mästare

• 3 439 inlägg
  • 0
Hej!

Var ett par år sedan jag använde ITunes sist, men går det inte att ta hem gratisprogram via App Store utan att fylla i en massa kortnummer och joks vid registrering? Vill inte använda E-Kort osv bara fõr att ta hem några få gratisprogram.

Går det inte att gå förbi detta steg i registreringen?

Postad 18 juli 2008 - 21:49

bekkman
  • bekkman
  • Användare

• 104 inlägg
  • 0

Han fattade frågan rätt, han svarade att du _inte_ kan portera över numret då du inte är 18, däremot kan du överlåta ditt telenor nr till din syster och sedan låta din syster portera numret till telia:P

Ok, men det är ju far som "står" på abbet där. Så hur ska jag lösa det? Tänkte mig följande.
alt 1.
1. syster tecknar iphone abb.2
2. pappa porterar över nummret från telenor till telia till ett refil eller något
3. pappa tar över systers abb.

eller skulle denna kombon fungera?
alt 2.
Det är ju jag som står på numret på telenor. Kan då min syster teckna abbet och skriva mig som användare och portera över mitt nummer?

Lite tarvligt förklarat men.

Postad 18 juli 2008 - 22:13

peppe eng
  • peppe eng
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Du får sätta dem i manuellt läge. Men även då tror jag inte du kan föra över från iPhonen till iTunes. Köper du saker genom iTunes WiFi store eller AppStore så synkas det över dock.

Det är en ohyggligt irriterande grej. Jag hade petat in massa musik och filmer som jag vill kunna skyffla omkring bäst jag vill. Hittade iPhonePCSuite som har iPhone Explorer i sig vilket gör att man kan browse:a bland filerna på luren. Dessvärre får filerna knasnamn, vet ej om de får annat namn i luren eller om det är programmet som har svårigheter att läsa eller... nåt. Men dess filändelse stämmer iaf. Då kan man enkelt spara till datorn och döpa om. Det är ju inga större problem om det gäller filmer. Det är jobbigare om man vill kopiera över musik. De brukar vara en hel del till antalet. Den har även en "My USD disk"-knapp som låter dig använda den som en... USB disk! Jag vill inte jailbreak:a den eller så, bara kunna flytta filer som jag vill.

Hm, borde inte iPhone synas uppe i popularitetslistan? Eller det är kanske bara vi på forumet som hajpat upp den i vår egen lilla värld?

Redigerat av peppe eng, 18 juli 2008 - 22:23.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL 705i Atmos
    Anton
    2025-05-20 10:45:14
  • Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.