Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
5060 svar till detta ämne
Postad 04 March 2010 - 21:31
gårdemyr
-
gårdemyr
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Jag har stora problem med Veteran programmet, går itne att länka min gamertag i PSN till det. Efter att ha läst runt på nätet så verkar det inte finnas nåt man kan göra Jag har inte samma e-mail till mitt PSN konto som EA Master account, så det måste vara det som kärvar, och inte går det att byta mail heller hmm. Jaja får väl klara mig utan M1 Garanden och veteran status, synd dock, för gratis är ju gott!
Edit: Tog kontakt med EA genom deras live chat support, fick vänta i kö en halvtimme. Men de hjälpte mig iallafall länka mitt PSN ID iallafall, så förhoppningsvis fungerar det nu! Får se imorgon när man kommer hem från jobbet om det funkar!
Har en fråga, vad är det här veteranprogrammet? Hur får man det och vad får man ifall man är med? Tack
Postad 04 March 2010 - 21:42
Unregisteredf4c610b4
-
Unregisteredf4c610b4
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Toppen kul med pivate match, lite mer taktik inblandat när man möter kompetent motstånd och har squadmates man kan lita på. Synd bara att det va batteritorsk i mitt headset och jag måste lägga mig så tidigt.
jag ser fram imot fler MHB-matcher.
Postad 04 March 2010 - 21:52
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Hann bara spela någon timme idag. Va i samma lag som er Voldoo och Madability men inte i samma squad tyvärr. Hade iofs inget HS ikväll ändå. Tack för det ständiga återupplivandet Madability  Ganska yrt på dom nya banorna men jag är riktigt nöjd med spelet. Det som förbättrats mest sedan demot tycker jag är frameraten. Kändes mycke stabilare och siktet påverkades inte lika mycke av dipparna. I helgen blir det spela av. Då ska jag ladda mitt HS också
Postad 04 March 2010 - 21:55
ThomasL
-
ThomasL
-
Forumräv
-
-
880 inlägg
Tyckte det var mest anarki när jag spelade, knappt några som var med i squads över huvud taget och inget kul att spawna då.
Postad 04 March 2010 - 22:51
Unregistered85748b11
-
Unregistered85748b11
-
Användare
-
-
145 inlägg
Tyckte det var mest anarki när jag spelade, knappt några som var med i squads över huvud taget och inget kul att spawna då.
Man får ta och styra upp lite squads i helgen så blir det roligare.
Postad 04 March 2010 - 23:25
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Riktigt roligt!! Dock är mic nästan ett måste när man spelar lite taktiskt i squads och liknande!
Speciellt nu i slutet när alla hade mic! Blir ett grymt bra flyt i det hela. Dock var conquest lite smått kaotiskt  , speciellt när man försökte ge ut order till vilken flagga man skulle ta!
- Vart springer vi?
- B!
- Va, D!?
- Nej, B!
- Ja, David?!
- Nej, BRAVO!
- Jaha, Bertil!
Jag är på att sätta upp en liten vänlig träningstävling i helgen. Typ vi lottar lag och kör något squadbaserat spelläge. Dock har jag inte testat squad deathmatch ännu.. Tror det är grymt kul om man möter lite MHB:are!
Well, nu ska man jobba lite också! Tur att man blev kickad, annars hade chefen inte blivit glad 
Men, men jag lär spela imorgon så mycket jag kan! Kanske tillochmed går upp tidigt för att jämna ut scoren lite innan jag sticker iväg till jobbet kl 7:30.. någon som är på?
Postad 05 March 2010 - 00:03
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2834 inlägg
Jag är på att sätta upp en liten vänlig träningstävling i helgen. Typ vi lottar lag och kör något squadbaserat spelläge. Dock har jag inte testat squad deathmatch ännu.. Tror det är grymt kul om man möter lite MHB:are!
+1
Postad 05 March 2010 - 01:58
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Well, nu ska man jobba lite också! Tur att man blev kickad, annars hade chefen inte blivit glad  Men, men jag lär spela imorgon så mycket jag kan! Kanske tillochmed går upp tidigt för att jämna ut scoren lite innan jag sticker iväg till jobbet kl 7:30.. någon som är på?
Ja är på,kommer hem 06.15 från jobbet så då kan ja lira lite med dej  . Ja tänkte också på o svänga ihop en liten match ikväll.!! Har inte provat de där squad team grejerna heller men tänkte ta mej an de en sväng i förmiddag... Annars känns de som att vi skulle kunna bli ett gäng ( 24 ) pers och köra rush läget...!!!
Postad 05 March 2010 - 03:09
joos
-
joos
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Efter några timmar med spelet kan jag bara konstatera att det har grym potential, men ikväll lyfte det inte riktigt för mig.
Hade vissa problem med lagg, (eller något liknande), först och främst, vilket såklart förtar spelupplevelsen markant. Därefter var det samma problem som i betan/demot, m ao att på majoriteten av servrar kan man redan från början med största sannolikhet veta vem som efter en kvart står som segrare, eftersom ena laget, något överdrivet såklart, mestadels består av folk mellan level 4-11, och det andra av folk mellan 0-1...Har en tendens att trots allt stanna kvar i sådana underlägeslag, vilket jag verkligen måste sluta med, för det resulterar bara i sura miner, garanterad förlust, samt fruktansvärt dåliga stats.
Nåväl, spelet som sådant är guld. Dock är det kanske bara jag som haft viss otur i rotationsschemat, men finns det inte väldigt få kartor? - Körde både rush/conquest under dessa timmar, och såg inte mer än, vad det kändes som 4, max 5 olika kartor sammanlagt.
Postad 05 March 2010 - 03:32
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
tack för kul spel ikväll (alla som jag spelade med) gick riktigt uselt för mig hela kvällen, ofta såg jag ingen alls och fick nästan inga kills alls, dog bara massa gånger.. men det blir nog bätre när man har lärt sig banorna skulle jag tro.
¨kommer spela i morgon mitt på dagen, men på kvällen är jag upptagen tyvärr.
nu blir det sängen.. gnite
Postad 05 March 2010 - 08:09
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Har en fråga, vad är det här veteranprogrammet? Hur får man det och vad får man ifall man är med?
Tack http://veteran.battlefield.com/Där har du länken till det. Om du har flera äldre Battlefield spel så kan du registrera dom där med ditt EA konto och på så vis få en Veteran ikon framför ditt namn i BFBC2. Du får dessutom lite unlocks. Beroende på hur många BF spel du registrerar så får du en mellan rank 0-6 ,tror 6 är det högsta. Men sen måste man också se till att sitt huvud EA konto är länkat till din gamertag,psn id osv. För att göra det går man in här: https://profile.ea.com/myprofile.do. Det var just där jag hade problem, hade mitt amrikanska PSN ID länkat där,men detgick inte att lägga till mitt svenska PSN ID, så jag bad EA lägga in det genom deras support chat.
Postad 05 March 2010 - 08:36
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Speciellt nu i slutet när alla hade mic! Blir ett grymt bra flyt i det hela. Dock var conquest lite smått kaotiskt , speciellt när man försökte ge ut order till vilken flagga man skulle ta!
- Vart springer vi? - B! - Va, D!? - Nej, B! - Ja, David?! - Nej, BRAVO! - Jaha, Bertil!  Ja, conquest var väldigt förvirrande... jag hörde dessutom nästan ingenting i HS. men det som hördes var typ "Fan vad många MHB det var här" osv. Det gick betydligt bättre när man körde Rush. (även om jag var kass...)
Postad 05 March 2010 - 08:37
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Och hur ställer jag in det i en Thomson TG787?
Google it! är faktiskt inte så svårt men hittar du inte eller får rätt på det PM me and i'll ofc help u!
Postad 05 March 2010 - 08:43
Unregistered85748b11
-
Unregistered85748b11
-
Användare
-
-
145 inlägg
en fråga.
Jag köpte Sonys egna headset igår och undrar hur man ska ställa in det för att få bäst resultat. Jag har ställt in i Audio devices att Volymen ska vara 1. Men miccen aktiveras ändå när jag sitter och småflåsar i soffan.
Hittade inga inställningar för det i spelet heller.
Kanske missat nått?
Postad 05 March 2010 - 08:49
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Spelade igår med 3 MHBare och det var ju fan Omöjligt att döda! kändes gång på gång på gång att du började skjuta först dom fick in dig i siktet sekunden efter och så dör jag men inte dom..... blir galen på sånt!
Redigerat av Unregistered70c626f4, 05 March 2010 - 09:37.
Postad 05 March 2010 - 08:55
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Gud vad jag hatar jobbet just nu!! grymt segt... Spelade igår med 3 MHBare och det var ju fan möjligt att döda! 
Så bra!?
Redigerat av Unregistered7da62804, 05 March 2010 - 08:56.
Postad 05 March 2010 - 09:01
Unregistered85748b11
-
Unregistered85748b11
-
Användare
-
-
145 inlägg
Gud vad jag hatar jobbet just nu!! grymt segt...
Mmm sitter på nålar, vill hem och lira ett par timmar innan kärringen kommer hem då är det disk, mat, och lets dance som ska kollas på
Postad 05 March 2010 - 09:02
Leftt Behind
-
Leftt Behind
-
Forumräv
-
-
509 inlägg
Det var riktigt sköj igår kväll! Även fast jag kastades ur servern mot slutet. Irriterande att förlora stats!
Jag är på att lira hela helgen
Postad 05 March 2010 - 09:10
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Mmm sitter på nålar, vill hem och lira ett par timmar innan kärringen kommer hem då är det disk, mat, och lets dance som ska kollas på 
Hahaha, jag gissar att "kärringen" inte är inne på det här forumet?
Postad 05 March 2010 - 09:10
Unregistereda701611d
-
Unregistereda701611d
-
Användare
-
-
140 inlägg
Fyfan vad impad man blir av spelet. Två frågor.
1) Finns det någon hemsida med alla kartor så man kan försöka få lite bättre överblick.
2) Wartapes, testade lite, tycker det låter mest högt och distat. Trodde det skulle vara musik etc?
Postad 05 March 2010 - 09:36
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Fyfan vad impad man blir av spelet. Två frågor.
1) Finns det någon hemsida med alla kartor så man kan försöka få lite bättre överblick.
2) Wartapes, testade lite, tycker det låter mest högt och distat. Trodde det skulle vara musik etc? Här har du en sida med info om banor, vapen, fordom m.m. Och med ljudet så upplever jag framförallt en markant skillnad i djupet i ljudet. Vi måste försöka dra ihop en privat match ikväll, fick ju inte med så många igår kväll. Men om vi bestämmer en tid som vi drar igång så att alla är med på det när dom får invites så kanske vi får med fler. Så se till att ladda headseten inför kvällen.
Postad 05 March 2010 - 09:38
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Gud vad jag hatar jobbet just nu!! grymt segt...
Så bra!?
menade Omöjligt  my bad men det visste du din retsticka!
Postad 05 March 2010 - 09:43
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Jahopp summa kardemumma efter första dagens spelande är att man försov sig lite o
om till jobbet 09:30 istället för 08:00, blev lite för mkt snoozande när klockan ringde 07:20 o sen
lyckades ja visst med ninja skillz trycka av alarmet helt. På båda!! mina mobiler ja använder som väckarklocka.
Va riktigt trevligt och spela igår , speciellt när man väl låst upp lite basic prylar så som
hagelbrakaren och defibrilatorn. Första matcherna ja körde gick käpprätt, vi i min squad va alla
rank 0 och mötte flertalet med rank 2siffrigt med 2st på level 15. Det i kombination med att
inte kunna banan öht var ingen skojfrisk kombination.
Det vore grymt trevligt o styra upp en liten turnering i helgen.
Jag är på från kl 14 idag fram till iaf 01 på söndag. Med undantag för Arsenal`s match i morgon kl 16 då
givetvis men den ska säkert alla se
Postad 05 March 2010 - 09:45
Unregistereda701611d
-
Unregistereda701611d
-
Användare
-
-
140 inlägg
Jahopp summa kardemumma efter första dagens spelande är att man försov sig lite o om till jobbet 09:30 istället för 08:00, blev lite för mkt snoozande när klockan ringde 07:20 o sen lyckades ja visst med ninja skillz trycka av alarmet helt. På båda!! mina mobiler ja använder som väckarklocka.
Va riktigt trevligt och spela igår , speciellt när man väl låst upp lite basic prylar så som hagelbrakaren och defibrilatorn. Första matcherna ja körde gick käpprätt, vi i min squad va alla rank 0 och mötte flertalet med rank 2siffrigt med 2st på level 15. Det i kombination med att inte kunna banan öht var ingen skojfrisk kombination. 
Det vore grymt trevligt o styra upp en liten turnering i helgen. Jag är på från kl 14 idag fram till iaf 01 på söndag. Med undantag för Arsenal`s match i morgon kl 16 då givetvis men den ska säkert alla se 
+1 på matchen! För Ramsey!!!
Postad 05 March 2010 - 09:49
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Vi måste försöka dra ihop en privat match ikväll, fick ju inte med så många igår kväll. Men om vi bestämmer en tid som vi drar igång så att alla är med på det när dom får invites så kanske vi får med fler. Så se till att ladda headseten inför kvällen.
Ja! tycker jag låter som en ypperligt bra idé! Ska vi försöka sätta upp lite lag innan?? Jag kunde nämligen ändra om lagen lite hur jag ville när jag var "admin" (det kanske ni andra kunde också iofs). Så det inte bara blir den ordning man kommer in i lobbyn på. Dock såg jag lite svagheter om man nu skulle vilja gå tillbaka till lobbyn och sätta upp en match eller liknande.. Jag antar att man måste gå ut ur matchen och sen invita all på nytt. lite segt.. men men bättre än bara "Join Match"  Så privatematchen fungerade riktigt bra enligt mig! Dock är mic ett måste om man man ska ha en chans! Så skaffa mic ni som inte har! menade Omöjligt my bad men det visste du din retsticka! 
Tihi
Postad 05 March 2010 - 09:50
CBR
-
CBR
-
Användare
-
-
237 inlägg
Var det fler än jag som hade problem med att statsen inte sparades igår? Jag blev rank 1 tre gånger och låste upp samma vapen lika många gånger, trots att jag väntade med att hoppa ur matchen tills efter att den var slut.
Såg också att dog tagsen från demot fanns kvar vilket känns lite märkligt...
Private matchen igår var kul, även om bara jag och Tamland hade mick
Postad 05 March 2010 - 09:52
kokkelimokk
-
kokkelimokk
-
Lärjunge
-
-
410 inlägg
Blir att spela hela kvällen från ca 16 så jag är med på lite matcher. Ska försöka få igång mitt HS också, var så ivrig att spela igår så jag orkade inte försöka
Postad 05 March 2010 - 09:53
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Det vore grymt trevligt o styra upp en liten turnering i helgen. Jag är på från kl 14 idag fram till iaf 01 på söndag. Med undantag för Arsenal`s match i morgon kl 16 då givetvis men den ska säkert alla se 
Är väll samma tider som gäller för mig, så för mig kvittar det när vi kör igång privaten ikväll men kanske 18 tiden. Se till att lägga till tagen också så man ser vem man spelar med/mot
Postad 05 March 2010 - 09:59
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Hehe, vi kanske kan få till en "COD vs BF-match" redan ikväll?
Postad 05 March 2010 - 10:02
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Var det fler än jag som hade problem med att statsen inte sparades igår? Jag blev rank 1 tre gånger och låste upp samma vapen lika många gånger, trots att jag väntade med att hoppa ur matchen tills efter att den var slut.
Nix.. dock kollade jag inte så noga.. eller ville inte kolla på mina stats efter conquest-mapen:D Dock hade jag lite problem med att det sparades och att man fick trophies under tiden man spelade.. inte kul om alllting är fryst i 5sek när man är i stridens hetta... borde kunna skjuta på sparningarna tills man är död eller när man väntar på att nästa match ska starta.. Känns om man låg på 1/10 när det kom folk från alla håll:D Private matchen igår var kul, även om bara jag och Tamland hade mick 
Mmm det var kul! Gick väl hyffsat där mot slutet när vi fått ordning på Kriz och Japu (Bättre om man springer mot bombplatsen än ifrån  ) haha.. nää skämtåsido så behöver man kommunikationen för att lyckas! Hehe, vi kanske kan få till en "COD vs BF-match" redan ikväll?
Det tycker jag!! Hörde jag Arica Harbour som map??
Postad 05 March 2010 - 10:04
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Lite lustigt de där banana, ja reagerade på det redan igår när du prata om det in game.
Angående trophies. När ja fick mina få trophies så påverkade det inte mitt spel öht.
Postad 05 March 2010 - 10:05
Leftt Behind
-
Leftt Behind
-
Forumräv
-
-
509 inlägg
Såg också att dog tagsen från demot fanns kvar vilket känns lite märkligt...
Private matchen igår var kul, även om bara jag och Tamland hade mick 
Hade exakt samma problem. Edit: jag hade ju mic för fasen
Redigerat av Leftt Behind, 05 March 2010 - 10:06.
Postad 05 March 2010 - 10:06
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Är det nån som har spelat med "AN-94 ABAKAN" ( Assault rifle )?
Det verkar som att det vapnet kan vara en fullvärdig ersättare till M16. Även om M16 också finns med i spelet.
Postad 05 March 2010 - 10:06
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Det tycker jag!! Hörde jag Arica Harbour som map?? 
Africa Harbour, ja då var det bestämt  Nu ska vi bara få ihop lagen, någon som kan börja skissa lite jag är på hela tiden
Postad 05 March 2010 - 10:09
shaman958
-
shaman958
-
Användare
-
-
166 inlägg
vad tycker ni då?
jag tycker inte MP delen var så annorlunda från BC1...för mycket fordon och rätt rörigt. ger det en chans till i helgen sän lutar det mot MW2.
SP var ett lyft från BC1 !
Postad 05 March 2010 - 10:17
Herr_Nilo
-
Herr_Nilo
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Gårdagen var helt överlägsen!
Var ruskigt kul att spela med er!
Nu väntar jag bara på att få åka hem från jobbet och börja nöta igen.
Trodde min ratio skulle bli sämre än den blev, men å andra sidan är inte ratio de viktigaste.
En kommande turnering till helgen vore ruskigt skoj!
Räkna in mig.
Är jag för livlig i micen får ni säga åt mig..  blir så uppspelt haha
Postad 05 March 2010 - 10:30
Unregistereda701611d
-
Unregistereda701611d
-
Användare
-
-
140 inlägg
Kan någon lägga till mig, är gärna med på privateamatcherna. Har mic! PSN: danielh_se
Postad 05 March 2010 - 10:35
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Lite lustigt de där banana, ja reagerade på det redan igår när du prata om det in game. Angående trophies. När ja fick mina få trophies så påverkade det inte mitt spel öht.
Jo det var ju lite störande.. Trophies får man väl leva med, de flesta lär man ju ha plockat om nån dag.. Men att den sparar när man spelar kan bli störande i längden.. Speciellt när man har Voldoo i ryggen hela tiden  Jag knivade Voldoo två ggr i ryggen på Arica Harbour, och det kom blodsplatter sprutandes ut från ryggen båda gångerna men likförbannat så kan du vända dig om sätta ett skott i huvet på mig.. ###### ryggplatta! Edit: jag hade ju mic för fasen 
Jo men du spelade inte i vårt lag  så det hjälpte inte spec mycket! Africa Harbour, ja då var det bestämt  Nu ska vi bara få ihop lagen, någon som kan börja skissa lite jag är på hela tiden 
Yes! Dock heter banan Arica Harbour, syftar på en stad i Chile och inte i Afrika  Jag är på från 18:00 och framåt! Gårdagen var helt överlägsen! Var ruskigt kul att spela med er! Nu väntar jag bara på att få åka hem från jobbet och börja nöta igen. Trodde min ratio skulle bli sämre än den blev, men å andra sidan är inte ratio de viktigaste.
En kommande turnering till helgen vore ruskigt skoj! Räkna in mig. Är jag för livlig i micen får ni säga åt mig.. blir så uppspelt haha
Ahh det var du som var Herr_Nilo. Din lilla spawnkillare  jag spawnade på Mad och sen var jag skjuten i ryggen av dig... Revenge!!
Redigerat av Unregistered7da62804, 05 March 2010 - 10:40.
Postad 05 March 2010 - 10:48
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Alla ni som kanske inte har koll på det, men ni kan skriva in Clan Tag i menyn för att joina
friends. De flesta har dock koll på det men ja såg ett par MHB`are som inte körde med clantagen
Postad 05 March 2010 - 11:19
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1482 inlägg
fasen va off jag känner mig...
Allt är Elgigantens fel.....
Postad 05 March 2010 - 11:24
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
jag tycker ni ska vänta med private matcherna tills i morgon så jag kan va med
sen tyckte jag att variationen på banorna va dålig, eller finns det inte mer än 4-5 banor?
hur gör ni när ni spelar? låser ni upp alla vapen i en kategori först eller kör ni lite olika? jag har mest kört assault för jag vill ha min M16 eller någon annan som skjuter 3 skott i taget om det finns.
dock testade jag lite sniper i en match inatt och det ar riktigt roligt
en annan sak som jag märkte är att spelet är så otroligt olikt mw2 (i alla fall om man kör rush) man ser ju nästan aldrig några folk som springer omkring, antigen sitter dom 1000m bort med en sniper eller så kommer dom i ett av dom 500 fordon som finns på banorna, ofta fick jag inte mer än typ 5 kills under en hel match eftersom jag inte kör sniper så ofta eller kör fordon..
Redigerat av andreassofus, 05 March 2010 - 11:26.
Postad 05 March 2010 - 11:25
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Jag kör i princip enbart Recon + Medic nu i början.
Ska väl åtminstonde låsa upp RepairTool idag iofs.
Postad 05 March 2010 - 11:35
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
jag körde lite av varje igår.
Vet inte riktigt vilken "taktik" som är bäst? låsa upp alla typ Medic först och sen gå vidare på nästa eller lyfta de olika typerna i jämna steg?
igår blev det lite dumt ibland när (nästan) alla var medic och tanksen kom körandes...
Postad 05 March 2010 - 11:39
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Fick mitt spel igår (tack Discshop!) men min internetuppkoppling har legat nere ett dygn, så jag var bra orolig att jag inte skulle få spela BC2 till helgen!  Nu fungerar dock allt igen och jag kommer säkerligen spela i kväll/natt om någon vill ha mig med.
Provade förresten några banor lite snabbt nu på morgonen och spelet är ju FRUKTANSVÄRT ROLIGT!
See you on the battlefield tonight!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 05 March 2010 - 11:39.
Postad 05 March 2010 - 11:43
GAMERZQNE
-
GAMERZQNE
-
Användare
-
-
117 inlägg
Hur var de med de där extra kartorna till spelet, stod nåt om att de är färdigt för nedladdning men kommer inte åt psn genom spelet.
Postad 05 March 2010 - 11:52
brottarkungen
-
brottarkungen
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Jag hade också lite trubbel med det, att ibland hade det försvunnit xp(med tillhörande uppgraderingar) mellan matcherna. Fast de kom tillbaka efter stund. Får väl hoppas att det bara är någon barnsjukdom. Jäkligt kul spel i övrigt. Det här med privatematches låter ju som en ypperlig idé om vi kan samla ett gött gäng.
Postad 05 March 2010 - 11:56
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1029 inlägg
var det ngn mer än jag som reagerade på att voice chatten var så jäkla bra,har aldrig hört Celtanic "gråta" så sammanhängande och utan hack förut
även jag tycker det var dålig rullning på banorna,men det kanske inte finns fler som sagt va!?
Postad 05 March 2010 - 11:58
Unregisteredb7bdb1f7
-
Unregisteredb7bdb1f7
-
Beroende
-
-
1428 inlägg
Är det roligt spelet då? Eller är det mycket campers/snipers?
Postad 05 March 2010 - 11:59
ekon
-
ekon
-
Guru
-
-
5779 inlägg
Köpte limited edition på OnOff i Västerås för 399kr idag. Fanns ganska många kvar.
Knattrade in koden för unlocks under redeem code i multiplayer menyn. Men jag hittar inte grejerna som jag ska ha fått. Måste man ladda hem dom eller ska dom bara börja finnas tillgängliga?
Man ska tydligen få dessa grejer: Improved VEhicle Armour, Supreme Vehicle Firepower, Vehicle Motion Sensor, Tracer Dart Pistol, M1A1 Submachine Gun, M1911 Pistol
Jag har svårt att tänka mig att du köpte PS3 versionen för 399kr? PC kostar så vet jag men inte PS3.
Postad 05 March 2010 - 12:02
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Är det roligt spelet då? Eller är det mycket campers/snipers?
Finns en hel del campare, men de är rätt lätta att bli av med. En personlig favorit är att hoppa in i närmaste fordon och köra över dem.  Spelet är som sagt skitkul!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 05 March 2010 - 12:03.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|