Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KILLZONE 3

1649 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Rösta (35 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (9 röster [25.71%])

Procent av omröstning: 25.71%

2. 4 (15 röster [42.86%])

Procent av omröstning: 42.86%

3. 3 (7 röster [20.00%])

Procent av omröstning: 20.00%

4. 2 (3 röster [8.57%])

Procent av omröstning: 8.57%

5. 1 (1 röster [2.86%])

Procent av omröstning: 2.86%

Multiplayer

1. 5 (15 röster [42.86%])

Procent av omröstning: 42.86%

2. 4 (8 röster [22.86%])

Procent av omröstning: 22.86%

3. 3 (5 röster [14.29%])

Procent av omröstning: 14.29%

4. 2 (4 röster [11.43%])

Procent av omröstning: 11.43%

5. 1 (3 röster [8.57%])

Procent av omröstning: 8.57%

Rösta Gäster kan inte rösta
Killzone 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.263156 (18) 99:-
Killzone 3 - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 5.5 (1) Inga priser
Killzone 3 - Helghast Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 4 8.2 (4) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 01 March 2011 - 21:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Vore kul om alla spelade i samma klan. :(
Härjer, du har väl startat en ny MHB-klan?

@Distant: Se till så att någon mer i den klan du har skapat kan bjuda in folk.

Hur många får plats i en klan? Kanske är bra med två så kan ju Distants vara B-laget.

Postad 01 March 2011 - 21:32

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Ingen klan invite? :(

//Rick_Pip

Vore kul om alla spelade i samma klan. :P

Hur många får plats i en klan? Kanske är bra med två så kan ju Distants vara B-laget.

De här känns igen från KZ2... :rolleyes:
Den klanen var väl väldigt full i början och efter en stund hade hälften slutat spela KZ2...

Postad 01 March 2011 - 21:56

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Jag vill oxå ha en klan invite , tack. Tråkigt att spela själv mot tjattrande spaggar å fransoser :(

Postad 01 March 2011 - 21:59

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Citera(Pip @ Mar 1 2011, 18:41 )
Ingen klan invite?

//Rick_Pip

Skulle vara kul med en här oxå :(

Har inte du fått? Aja då fixar jag det imorgon, bjöd precis in ett gäng.

Vore kul om alla spelade i samma klan. :P

Haha nej det var nog gavva som startade den så gjorde han nåt fel så blev jag ledare. :rolleyes:

Har för mig att vi var över 60st i KZ2 ett tag...

Jag vill oxå ha en klan invite , tack. Tråkigt att spela själv mot tjattrande spaggar å fransoser :)

Det löser vi...

EDIT:

Ni som inte är med men vill vara med kan ju göra en liten lista eller dra iväg ett PM antingen här eller på PSN så lägger jag till er, ska forska i om man inte kan vara fler som kan lägga till men KZ.com funkar lite sådär.

EDIT 2:

Det går inte, går bara att vara ledare tydligen...

Redigerat av Unregistered0b87209e, 01 March 2011 - 22:03.

Postad 01 March 2011 - 22:07

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Herrejösses vad poängen poängen flödade in idag då! eller vad säger du Benny? :P raka motsatsen till igår, medic är härmed den nya favotirklassen. :(

/eapea

Postad 01 March 2011 - 23:04

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

Herrejösses vad poängen poängen flödade in idag då! eller vad säger du Benny? :D raka motsatsen till igår, medic är härmed den nya favotirklassen. :blink:

/eapea

Haha jaa.. vi hamnade i en "bra" lobby där.. :D Första matchen (o sista för kvällen) me ISA-bössan blev juh en riktig succe så jag får väl ta över din Tactician-hatt nu när du kör medic då! :P

Postad 01 March 2011 - 23:08

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

• 1676 inlägg
  • 0
Mod: Kan vi låsa den här tråden? Den tar liksom all uppmärksamhet från MW2-tråden..

/G

Postad 02 March 2011 - 06:04

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Mod: Kan vi låsa den här tråden? Den tar liksom all uppmärksamhet från MW2-tråden..

/G

Du kan ju släppa det spelet annars, sämsta FPS-spelet detta årtusendet.

Postad 02 March 2011 - 09:51

sumpan77
  • sumpan77
  • Användare

• 170 inlägg
  • 0
Hej på er! Skulle vilja veta hur ni upplever Killzone 3 jämfört med Killzone 2. Jag fastnade aldrig för Killzone 2 främst för den mycket besvärliga styrningen (accelerationen). Sen upplevde jag multiplayer som fruktansvärt rörigt, dog hela tiden utan att veta varför och förstod aldrig vad jag skulle göra. Gick snart tillbaka till modern warfare. Är killzone 3 mp lika frustrerande?

Postad 02 March 2011 - 12:46

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Låter som du aldrig gav det en riktig chans. Tar ett tag att komma in i eftersom det inte är som alla andra FPS.

Men hursomhelst så är KZ3 mer av samma fast med några sämre nyheter/ändringar så det är väl inget att rekommendera till dej.

Postad 02 March 2011 - 13:04

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Hej på er! Skulle vilja veta hur ni upplever Killzone 3 jämfört med Killzone 2. Jag fastnade aldrig för Killzone 2 främst för den mycket besvärliga styrningen (accelerationen). Sen upplevde jag multiplayer som fruktansvärt rörigt, dog hela tiden utan att veta varför och förstod aldrig vad jag skulle göra. Gick snart tillbaka till modern warfare. Är killzone 3 mp lika frustrerande?

Styrningen är väldigt likt cod i trean. Jag upplever inte mp delen som rörig, men de e klart innan man har koll på banorna så dör man ju väldigt lätt (Som i alla fps). Jag tycker det är riktigt kul, även om det finns delar jag saknar från tvåan. Prova det och ge spelet några timmar så kommer du nog gilla det. Du har ju grym grafik och ljud i alla fall :blink:

Postad 02 March 2011 - 13:04

cliff74
  • cliff74
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Nu har jag skaffat KZ3 och vill ju självklart lira med klanen, skulle man kunna få en invite?

PSN alias: CptFeelNoPain

Postad 02 March 2011 - 13:06

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

/G

Njae, MW2 var ju faktiskt en riktig besvikelse. Första MW var ju dock riktigt grymt :blink:

Postad 02 March 2011 - 13:53

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Nja......inget ont menat men inte är väl styrningen väldigt lik cod inte va.....den är mer lik än tvåan men att exempelvis skjuta någon som springer på lite distans är ju sjukt mycket svårare i KZ jämfört med cod.... :blink:

Postad 02 March 2011 - 16:33

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
håller med merger, jag anser att styrning är långt i från cod. Snarare att det har närmat sig bf:bc2 kanske (kommer dock ej ihåg riktigt hur detta kändes :blink: )

Postad 02 March 2011 - 16:37

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Ja övergången från BC2 kontrollmässigt måste jag säga var nästintill smärtfri.

Postad 02 March 2011 - 16:40

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0

håller med merger, jag anser att styrning är långt i från cod. Snarare att det har närmat sig bf:bc2 kanske (kommer dock ej ihåg riktigt hur detta kändes :blink: )

+1

Postad 02 March 2011 - 22:12

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Nja......inget ont menat men inte är väl styrningen väldigt lik cod inte va.....den är mer lik än tvåan men att exempelvis skjuta någon som springer på lite distans är ju sjukt mycket svårare i KZ jämfört med cod.... :P

Visste inte om han spelat BFBC serien. Men ja tycker KZ3 och BFBC har i stort sett samma kontroll. Men jämför man KZ2 och KZ3 kontroller så är KZ3 mer lik COD än KZ2.

Postad 03 March 2011 - 08:32

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Nu har jag inte spelat BFBC jättemycket men där är likheterna med kontrollen bra mycket större. Jag tycker dock KZ3 är lite mjukare i kontrollen dock......första touchen i kontrollen är likadan om man ska vända sig om helt exempelvis men BFBC känns kantigare. Vet att jag skulle upp för en trappa i ett hus och missade trappf*n tre gånger och sprang in i väggen istället.....då var det lika bra att stanna på nedervåningen..... :P

Postad 03 March 2011 - 08:39

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Så där ja, nu är tanten borta så nu kommer det bli en hel del spelande fram tills på söndag.
Ska bara slipa och måla ett tiotal dörrar också. :P

Postad 03 March 2011 - 10:35

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Fick min limited edition igår. Min första reaktion var "varför ser det så grynigt ut?" för det var inte så jag mindes betan. Men när Frozen dam dök upp igen så såg den likadan ut som jag mindes. Den banan ser bättre ut än de andra tycker jag. Grymt kul bana också men de andra jag hann spela lite på kändes inte alls lika bra. Eftersom jag läst en hel del vad folk ansett så hade jag det lite i åtanke och jag får nog hålla med i mycket av kritiken. Grafiken är sämre än tvåan, jag sprang iväg och tog en koll på vattnet på Frozen Dam eftersom någon klagat på det och mycket riktigt, det imponerar inte. Ljuset impar inte heller som det gjorde i tvåan. Ljudet och känslan i vapnen är mycket bättre dock.

Känns även som att man som frilansande spelare ogärna vill vara ingenjör eller sjukvårdare som varken kan gömma sig för eller upptäcka cloakade/förklädda fiender. Det är skillnad om man spelar som ett lag förstås, men då krävs det nog uppstyrt klan-spelande.

Kontrollen man fick med Limited Edition är grym dock, bra tyngd och snygg som s*tan. :P

Postad 03 March 2011 - 14:04

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Har nu spelat en hel del med Sharpshooter och kan verkligen rekomendera den till Killzone 3. Blir en helt annan känsla att spela med den.
Får se när jag hinner spela med er. Har blivit väldigt upptagen på sistone.

Postad 03 March 2011 - 16:22

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Spelade precis färdigt SP-kampanjen. Tyckte det var riktigt skoj så länge (kort) det varade. Var kanske lite irriterande att man inte klarade att ta så många kulor innan man kolade och lite besviken på slutet:
Spoiler

Postad 03 March 2011 - 20:49

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
CHANGES & NEW FUNCTIONALITY

Network - Lag fixes and fixes for network errors 10002, 8001 and 8013
Gameplay - Players now have more stamina by default. Sprint length is increased but the recharge timer has been adjusted to compensate
Gameplay - Mortally wounded players no longer have collision. Alive players should now be able to traverse the levels without getting stuck on mortally wounded players
Gameplay - Medic's revive cool-down reduced from 25 to 10 seconds
Gameplay - Increased range from where friendly players can be revived - player can be revived from 20 meters now
Gameplay - Guerrilla Warfare games now last 15 minutes and it takes 100 kills instead of 50 to win
Performance – Improvements to party creation server load
Menu - Show envelope icon to indicate that player has received message
Menu - Rewards panel in post game screen now auto-scrolls
Menu - Botzone is now paused when player goes to start menu
Menu - Single click squad invite
Menu - Enhanced idle detection code in menu, the player isn’t spawned if he’s still pressing buttons
Security - Several security, anti hack and cheat fixes
BUG FIXES

Stability – Fix for an occasional crash bug when in the Credits screen and transitioning straight into Multiplayer via a Invite
Stability – Fix for potential hang when players migrate between maps
Gameplay - Player can retain crouched collision after deploying jetpack
Gameplay - The Assassination Executioner medals only count Deadly Assassin kills, not Executioner kills
Gameplay - Cloak kills with weapons that break cloak now count towards medal for Cloak levels 1 and 2.
Gameplay - Global - Medic’s Triage droids now disappear when player quits out of game
Gameplay - Cloak/Disguise cannot be removed manually by accident anymore
Gameplay – Fix for rumble in Exo being over-powered and out of sync
Gameplay – Fix for Silent Footsteps remaining active after choosing other skill and removed from the personal stats menu
Exploit - Akmir Snowdrift - Player can reach the boat by using an ammo box to exit the intended boundaries
Functionality – Disc eject now handled more gracefully
Trophies - DLC 1 ‘Little Big Weapons’ Trophy does now counts rocket launcher and StA2
Clan functionality – Fix for player quitting and re-joining a tournament, they may re-enter a tournament alone.
Menu - Find game – Operations - Mode description - Spelling issue fixed
Menu - Friends: Fix for Clan tags being displayed for a max of nine players despite the number of player that are in the clan
Menu – Fix for incorrect message given when attempting to join a Clan Game that an online friend is taking place in
Menu - Spawn-screen – Fix for when the extra Primary Weapon skill is equipped, the weapon description goes out of sync
Menu - Accolades do now show subsequently
Menu - When receiving a squad invite from a player in another match, there is now a warning that the player will leave his current game.
Menu - Scramble detailed range and in-game range now match properly
Menu - The Spot and Mark description in the unlock menu is now correct
Menu – Fix for when the player presses the SQUARE button when a player that is in their game is highlighted in the squad lobby menu they receive the message ‘You cannot join a play that is not in a game.’
Menu - Turn off animations for the squad list to avoid it becoming unreadable every time a rebuild occurs when voice chat is activated
Menu – Fix for when trying to join a friend without the required DLC pack, the message will tell the player they are part of a squad.
Menu – Fix for the message informing the player they are attempting to join a DLC game without the required DLC content installed reading better
Menu - Increased Accuracy & Faster Reload Ribbons now update in the personal statistics screen.

http://www.killzone....nouncement.html

Postad 03 March 2011 - 21:29

typat
  • typat
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Var har ni fått tag på era sharpshooters? och vad betalde ni?

Postad 03 March 2011 - 21:51

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Härliga uppdateringar, flera som är mycket efterlängtade. Revive-distans, längre TDM-matcher och inte fastna på liggande spelare. HÄRLIGT! :)

/eapea

Postad 03 March 2011 - 23:11

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Härliga uppdateringar, flera som är mycket efterlängtade. Revive-distans, längre TDM-matcher och inte fastna på liggande spelare. HÄRLIGT! :)

/eapea

Det där sista retar jag mig som fan på ibland. Eller ännu värre, fastna på stående spelare...:) som bara står stilla i en dörröppning... :)

Kul lir ikväll grabbar, Operations är faktiskt riktigt kul. Synd bara att motståndarna var decimerade.

Postad 04 March 2011 - 00:19

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Var har ni fått tag på era sharpshooters? och vad betalde ni?

Jag köpte min från Play.com. Beställde den 21:a, skickades 23:e och kom fram 1/3. Den kostade ca. 450:- inkl. frakt.
Verkar vara leveransproblem som gör att den inte kommer till Sverige på ett tag.

Postad 04 March 2011 - 00:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Gameplay - Guerrilla Warfare games now last 15 minutes and it takes 100 kills instead of 50 to win

:)

Postad 04 March 2011 - 08:28

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Några schysta rundor vi fick till igår zoiler....... :)

Har nu efter att ha motbevisat mig själv till förbannelse lärt mig två saker.......låt bli att använda siktet och skjut från höften......det vinner man på nio gånger av tio......och att man helt enkelt ska låta bli att springa runt i tdm.....stanna på ett ställe......med dessa två enkla råd krossar man allt motstånd.....

Redigerat av Unregistered32f0b602, 04 March 2011 - 08:31.

Postad 04 March 2011 - 09:34

chromorifhia
  • chromorifhia
  • Forumräv

• 522 inlägg
  • 0

Har nu efter att ha motbevisat mig själv till förbannelse lärt mig två saker.......låt bli att använda siktet och skjut från höften......det vinner man på nio gånger av tio......och att man helt enkelt ska låta bli att springa runt i tdm.....stanna på ett ställe......med dessa två enkla råd krossar man allt motstånd.....

Camping warning? Det trodde jag absolut inte om dig.

Postad 04 March 2011 - 09:37

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Det första var ju absolut sant i KZ2 och det sista borde du ju lärt dig för längesen efter allt codande . :)

Postad 04 March 2011 - 09:47

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Kampare.....nja....jag ser det som att jag rör mig väldigt mycket inom ett begränsat område snarare...... :)

I cod funkade det ju att röra sig lite mer eftersom man var snabbare i rörelserna och man hade möjlighet att faktiskt kontra om man blev beskjuten från sidan eller bakifrån men i KZ så är man för orörlig och för långsam så den stilen funkar helt enkelt inte.

Postad 04 March 2011 - 10:13

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Kampare.....nja....jag ser det som att jag rör mig väldigt mycket inom ett begränsat område snarare...... :)

Haha, var inte så diplomatisk. Camper!
Grymt kul att lira när vi är ett gäng.
Trodde faktiskt inte det skulle vara så kul som det faktiskt är efter jag lirade betan. Över min förväntan faktiskt.

Postad 04 March 2011 - 10:16

h_z
  • h_z
  • Beroende

• 1112 inlägg
  • 0

Haha, var inte så diplomatisk. Camper!
Grymt kul att lira när vi är ett gäng.
Trodde faktiskt inte det skulle vara så kul som det faktiskt är efter jag lirade betan. Över min förväntan faktiskt.

Är ju i stort alltid att lira med MHB'are,
så det var ju inget konstigt!
:)

Nej men skämt å sido. Var ju en del laggande och lite konstigheter men var ju kul ändå när det väl fungerade.
Men jobbigt med alla genomskinliga snipers...

Postad 04 March 2011 - 10:32

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Vill fortfarande ha en klan invite.......... :)

Postad 04 March 2011 - 10:32

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

• 981 inlägg
  • 0
Låter som att alla utom jag lirade igår.. tyyyypiskt.. övriga veckan har det mest varit jag, ea o fraz + något gästspel av nån MHB-brorsa..

Postad 04 March 2011 - 13:41

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Är gärna med i klan också. psn: TeamBubblegum

Postad 04 March 2011 - 14:01

H5J
  • H5J
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag börjar få lite ordning på mitt lirande nu också, spelar gärna med ett MHB-gäng :)
PSID: Jimjona

Postad 04 March 2011 - 14:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Kan man säga att vi fick, du får stanna längre nästa gång :) . Vet fortfarande inte vem Sorken är men...

Själv måste jag använda siktet (fast det är ju naturligt), det är omöjligt att döda någonting med sniper uzin från höften. Men man siktar så snabbt så det spelar ingen roll. Som engineer med LM däremot är det bättre att höftskjuta från nära avstånd.

Fan vad jag retade upp en brittisk klan på fyra igår. Fick 13-0 en gång, 16-4, 13-3 osv, och då hörde man dem i mellansnacket snacka om hur orättvis snajpern var och att man inte syns om man använder uzin och dödar. Till slut tog en ur klanen "mig" i försvar och sa att det var en del av spelet och att man bara är osynlig när man itne rör sig och snajpern är ett vapen som alla andra. Då blev det livat och de svor och blandade in någons döda pappa och ja... jag skrattade rätt mycket.

Snajperns uzi är sådär, det blir riktigt roligt när man plockar upp vapen från andra såsom tacticians (?) silenced rifle. Den som skjuter burst om tre vad den nu heter. Den + sniper är inte att leka med.

Postad 04 March 2011 - 14:58

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Kan man säga att vi fick, du får stanna längre nästa gång :) . Vet fortfarande inte vem Sorken är men...

Själv måste jag använda siktet (fast det är ju naturligt), det är omöjligt att döda någonting med sniper uzin från höften. Men man siktar så snabbt så det spelar ingen roll. Som engineer med LM däremot är det bättre att höftskjuta från nära avstånd.

Fan vad jag retade upp en brittisk klan på fyra igår. Fick 13-0 en gång, 16-4, 13-3 osv, och då hörde man dem i mellansnacket snacka om hur orättvis snajpern var och att man inte syns om man använder uzin och dödar. Till slut tog en ur klanen "mig" i försvar och sa att det var en del av spelet och att man bara är osynlig när man itne rör sig och snajpern är ett vapen som alla andra. Då blev det livat och de svor och blandade in någons döda pappa och ja... jag skrattade rätt mycket.

Snajperns uzi är sådär, det blir riktigt roligt när man plockar upp vapen från andra såsom tacticians (?) silenced rifle. Den som skjuter burst om tre vad den nu heter. Den + sniper är inte att leka med.

Jag som är sorken.... :)
PSN id samma som mitt nick här: sorken003

Måste nog hålla med primören....när man kutar omkring och letar FI så går de inge vidare men när man
är mer still på samma område så funkar de bättre. Viss campingvarning....
Men om man kutar omkring och blir skjuten av campare så tröttnar man efter ett tag och då
ger man igen med samma mynt... :)

Var de du som var "astro" något?
Vi lirade en liten stund vid 23-24 tiden igår.
Bra lirat både primören och "astro" något (om de nu är du?)

Postad 04 March 2011 - 15:25

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Ja det var skitkul men kort igår.....ska försöka komma in lite längre ikväll om det funkar men måste dra till Karolinska med tjejen nu för hon är risig. Vill ju spela mer men med hennes hormonpåverkan just nu så bör viss försiktighet iakttas....

Postad 04 March 2011 - 15:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Var de du som var "astro" något?
Vi lirade en liten stund vid 23-24 tiden igår.
Bra lirat både primören och "astro" något (om de nu är du?)

Japp, det är jag. Gammalt Diablonamn, sorceress med thunderstorm (därav -zap) :)

Edit: Oj, du reggade dig på MHB 3 år innan mig. Inte riktigt lika frekvent postande men en gammal räv likväl.

Redigerat av Zoiler, 04 March 2011 - 15:36.

Postad 04 March 2011 - 15:43

Unregistered2dabe7b8
  • Unregistered2dabe7b8
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Japp, det är jag. Gammalt Diablonamn, sorceress med thunderstorm (därav -zap) :)

Edit: Oj, du reggade dig på MHB 3 år innan mig. Inte riktigt lika frekvent postande men en gammal räv likväl.

A-ha, då vet jag vem du är.

Jo, har hängt länge på forumet men är ganska ny på PS3 gaming.
Började väl när Cod 5 kom ut och märkte att alla på forumet sågade spelet och lirade
Cod 4... :) Var väl bara jag och Benny som lirade lite Cod 5.
Antalet poster....näe...har en bit kvar till dig... :)
Är väl inne och läser en del men postar kanske inte så mycket direkt....dålig
på de... :P

Postad 04 March 2011 - 19:11

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Nån som ska lira nåt ikväll? Skrik till här så kommer jag in.

Postad 04 March 2011 - 19:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jag kommer väl in runt 23-snåret...men jag kör bara TDM Britt :)

Postad 04 March 2011 - 19:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag kommer väl in runt 23-snåret...men jag kör bara TDM Britt :)

Hahaha, jajaja. Du gillade inte Operations heller alltså?

Postad 04 March 2011 - 20:30

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
MHB invite till mig?

Råkade radera den förra såg jag :)

//Rick_Pip

Redigerat av Pip, 04 March 2011 - 20:31.

Postad 04 March 2011 - 20:36

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Kommer senare....

Postad 04 March 2011 - 20:43

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Loggar in om 15 min.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.