Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call Of Duty: Black Ops

2077 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ytterligare ett mästerverk? Värt all hype? (92 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta
Call of Duty: Black Ops (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 6.61111 (17) 469:-
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Call of Duty: Black Ops - Hardened Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) 1 522:-
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5.666666 (2) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 07 January 2011 - 18:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Visste ni att man kan bli dödad av SAM-turrets? ;)

Första gången jag satte ner en SAM turret så sköt den iväg en raket mot ett fiendeplan. Tyvärr var mitt huvud i vägen. :)

Postad 07 January 2011 - 19:55

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Första gången jag satte ner en SAM turret så sköt den iväg en raket mot ett fiendeplan. Tyvärr var mitt huvud i vägen. :)

;) ;) :lol:

att bli dödad av friendly sentry turrets händer också ibland ju ;)

Postad 07 January 2011 - 20:13

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Okej, nu har frugan inhandlat ett par gamla filmer i "new editon" blu ray som hon tvunget måste kolla på, så jag får se filmerna sen får jag hoppa in om ni är kvar, spela kommer jag oavsett :) (hon somnar ändå efter någon halvtimme av filmerna :) )

Postad 07 January 2011 - 21:43

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

hon somnar ändå efter någon halvtimme av filmerna :)

Bra fruga du har, var rädd om henne!

Min somnar nämligen aldrig... :)

Postad 07 January 2011 - 23:04

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Sorry gubbar, blir inget idag. Har en svärmor som sover på soffan i TV-rummet... :)

Postad 08 January 2011 - 10:53

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Det va första gången jag spelade HC TDM igår och jäklar va folk campade :) Det va ju nästan löjligt på vissa banor, blev dock mycket bättre på de mindre banorna där dom inte kan gömma sig. Jag tycker också spawnen va jobbig men det är säkert en vane sak. I dom sista matcherna gick verkligen ögonen i kors, shit va trött jag va :) Lite surt att bli kickad på sista matchen när jag ligger 28-6 (eller nåt) i k/d ratio med en tredje cobra på väg in, fast jag sköt tyvärr en gång för mycket på Allan som hade en förmåga att smyga upp en gång för mycket på en mycket trött Ganescha :lol:
Det blir till att göra en Anti Camper klass med Flatejacket, Marathon och tooben, run and gun class i kväll.

Jag spelar gärna HC HQ med ett gäng ikväll, där är det extremt mycket action hela tiden och väldigt lite campande... någon som är med??

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 08 January 2011 - 10:56.

Postad 08 January 2011 - 12:31

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Jag e med.
Hat aldrig spelat HQ men det blir nog bra ändå.

Postad 08 January 2011 - 14:03

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag har bara spelat HC TDM och jag håller med att folk campar el spelar taktiskt :)

Ikväll kör vi igen, det va roligt igår fast ni sa inte så mycket tills Allan kom in :) jag brukar spela med Ugglan81 och några grabbar till nästan varje kväll (när jag är ledig från jobbet) då är vi fullt lag och alla pratar och planerar vad var och en ska göra, vi torskar 1 på 20 matcher om ens det.

Postad 08 January 2011 - 14:21

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

någon som är med??

Absolut! Jag är på ikväll också.

Igår var första gången på grymt länge som jag körde hardcore igen. Ovant, men det var också riktigt kul.
Visst, lite camping här och var å vissa banor, men de störde inte mig så mycket.
Tack för en trevlig kväll grabbar!

Postad 08 January 2011 - 14:31

dj_komodo
  • dj_komodo
  • Beroende

• 1194 inlägg
  • 0

Jag har bara spelat HC TDM och jag håller med att folk campar el spelar taktiskt :)

Ikväll kör vi igen, det va roligt igår fast ni sa inte så mycket tills Allan kom in :) jag brukar spela med Ugglan81 och några grabbar till nästan varje kväll (när jag är ledig från jobbet) då är vi fullt lag och alla pratar och planerar vad var och en ska göra, vi torskar 1 på 20 matcher om ens det.

Hahah jasså, d va ju trevligt att jag fick er å snacka, fast än att d va över min gamerscore, men iaf :lol: Kul va det iaf, kommer in ikväll runt 23 tiden...

Postad 08 January 2011 - 16:31

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Absolut! Jag är på ikväll också.

Igår var första gången på grymt länge som jag körde hardcore igen. Ovant, men det var också riktigt kul.
Visst, lite camping här och var å vissa banor, men de störde inte mig så mycket.
Tack för en trevlig kväll grabbar!

lite camping??? Tog ju för bövlen upp till en minut ibland innan man hittade någon gubbe och då satt dom och tryckte i något litet hörn eller hus... men då får dom smaka på tuben, banne mig!!!

Men det är väl som sagt en vanesak att inte springa och jaga något objectiv... blir ju lite mer koncentrerat spel just runt den platsen som skal tas.

Dröjer nog ett stund innan jag kommer in i kväll, får se om det blir något överhuvud taget ;)

Postad 08 January 2011 - 18:46

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Ska försöka ikväll också - sugen som f*n!

Postad 09 January 2011 - 13:32

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt BO montage

http://www.youtube.c...h?v=mDTy8K_G8qU

Postad 09 January 2011 - 16:47

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Riktigt snyggt BO montage

http://www.youtube.c...h?v=mDTy8K_G8qU

Välgjort, riktigt snyggt :)

Postad 09 January 2011 - 17:01

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
Körde lite HTD igår kväll, fick köra trådlöst då jag hämtat upp boxen från biorummet eftersom projjen är på service :) Såg att Herr Polobyxa var online och spelade HTD, så jag joinade honom. Hoppas han inte märkte det för j-vlar va dåligt det gick! Tror jag hade 1-16 första matchen! Vet inte om det berodde på att jag körde trådlöst eller vad det kan berott på....kändes väldigt annorluna och segt. Nån annan som märkt skillnad på trådat vs trådlöst?

Postad 09 January 2011 - 19:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Jag ber om ursäkt eftersom jag inte vart med och spelat på hela helgen...nya tag nån annan dag!

Postad 09 January 2011 - 20:51

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Vi var runt 8-9 svenskar som lirade igår, det var riktigt skoj :)
Men nu jobbar jag natt till onsdag morgon därför kommer jag inte kunna spela på kvällarna och sen från ons till mån ledig.

Redigerat av Lias08, 09 January 2011 - 21:02.

Postad 09 January 2011 - 21:00

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0

Jag ber om ursäkt eftersom jag inte vart med och spelat på hela helgen...nya tag nån annan dag!

Det är inte precis som att vi räknar med dig längre :) Finne! :(

Postad 09 January 2011 - 21:03

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Körde lite HTD igår kväll, fick köra trådlöst då jag hämtat upp boxen från biorummet eftersom projjen är på service :blink: Såg att Herr Polobyxa var online och spelade HTD, så jag joinade honom. Hoppas han inte märkte det för j-vlar va dåligt det gick! Tror jag hade 1-16 första matchen! Vet inte om det berodde på att jag körde trådlöst eller vad det kan berott på....kändes väldigt annorluna och segt. Nån annan som märkt skillnad på trådat vs trådlöst?

Jodå, jag såg dig allt. :) Men du var inte med så länge väl?

Jag bytte åt andra hållet för ett tag sedan, från trådlöst till trådat. Vet inte om jag kan säga att det gjorde någon jätteskillnad, men jag inbillar mig att pingen är stabilare och att jag oftare har 4 gröna staplar.

I övrigt hade jag en trevlig kväll tillsammans med Lias08 och hans vänner. :(

Edit: Stavfel

Redigerat av Polobyxa, 09 January 2011 - 21:57.

Postad 09 January 2011 - 21:48

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
Blev för många öl för mig på kvällen så jag somnade in tidigt :( hoppas ni hade skoj.

DennisA, jag har alltid kört trådlöst och aldrig haft några större problem men idag på dagen så va det dålig ping rent allmänt och som du beskriver det, det går segt...det va som sirap när man sprang, det va inga problem att pricka rätt utan just sprinten va segt... lustigt, skal logga på nu o se om det är samma här på hotellet.

EDIT: Mötte en som hade kommit väldigt högt i prestige, kollade igenom hans combat record och han hade 1500000XP i Free For All per match :)

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 09 January 2011 - 23:51.

Postad 10 January 2011 - 07:54

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Det är inte precis som att vi räknar med dig längre :( Finne! :D

Meh.

Postad 12 January 2011 - 17:25

Zokez
  • Zokez
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Kastade iväg en yxa på summit häromdagen, här är resultatet...:)..

http://www.youtube.c...h?v=h14OgdJcxxE

Postad 12 January 2011 - 17:49

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0

Fantastiskt kast!!

Måste bara få spy lite på alla campare med sina långa gevärspipor som retade gallfeber på mig igår.
Och då menar jag inte motståndarnas campare. Nä, det är mina medspelare som är problemet!
Hur faen kan man stå och trycka vid en husvägg t.o.m. på summit när man ser att laget håller på att förlora?!
Bör man kanske släppa geväret i 2 sekunder och jaga upp några fiender och knifva dom i nacken istället? Så att man kan ge det egna laget några kills när det är tight i slutet av matchen.
Att nöja sig med 3-0 i k/d-ratio i en galen tdm känns ju bara så märkligt.
Vill man ha ett clean sheet så kan man väl spela med 11 kompisar och bara lalla runt och hälsa på varandra

Nä! Run and gun ftw!!!

Redigerat av karlnr9, 12 January 2011 - 17:49.

Postad 12 January 2011 - 18:36

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Fantastiskt kast!!

Måste bara få spy lite på alla campare med sina långa gevärspipor som retade gallfeber på mig igår.
Och då menar jag inte motståndarnas campare. Nä, det är mina medspelare som är problemet!
Hur faen kan man stå och trycka vid en husvägg t.o.m. på summit när man ser att laget håller på att förlora?!
Bör man kanske släppa geväret i 2 sekunder och jaga upp några fiender och knifva dom i nacken istället? Så att man kan ge det egna laget några kills när det är tight i slutet av matchen.
Att nöja sig med 3-0 i k/d-ratio i en galen tdm känns ju bara så märkligt.
Vill man ha ett clean sheet så kan man väl spela med 11 kompisar och bara lalla runt och hälsa på varandra

Nä! Run and gun ftw!!!

jo men så är det i TDM, spela något objectiv spel i stället, upplever väldigt lite campande i dom spelen. Visst finns det men ytterst lite och du förlorar grymt mycket på det att sitta och trycka på ett ställe.

Postad 12 January 2011 - 18:38

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Info om nya map pack på facebook.

Available for Xbox 360 on Feb 1. More details to come for PS3 and PC.

First Strike contains 5 incredibly diverse maps spanning the globe; featuring 4 multiplayer maps and a new Zombie experience. Includes “Berlin Wall”, allowing combat on both sides of the imposing wall; “Discovery”, a desolate, frozen German outpost in the Arctic; “Kowloon”, battle in the rain along the rooftops of a towering Chinese sprawl; “Stadium”, an intense locale with a pro hockey arena backdrop; and “Ascension”, where you fight zombies in a Soviet launch facility.

Postad 12 January 2011 - 19:11

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

• 730 inlägg
  • 0
fett nice:)

Postad 12 January 2011 - 20:38

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0
Ha ha

Bifogad fil(er)

Redigerat av Hitman TheSwede, 12 January 2011 - 20:38.

Postad 12 January 2011 - 20:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
HAHAHA :)

Postad 12 January 2011 - 22:17

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0
ja men vad man känner sig träffad!!!!!!!!!

Postad 12 January 2011 - 23:09

Hitman TheSwede
  • Hitman TheSwede
  • Forumräv

• 561 inlägg
  • 0

ja men vad man känner sig träffad!!!!!!!!!

Japp

Postad 14 January 2011 - 16:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Visst finns det men ytterst lite och du förlorar grymt mycket på det att sitta och trycka på ett ställe.

Japp, det är bättre att växla ställe ;)

Jag blev ganska förvånad när jag dog av en tomahawkstuds, hade aldrig hänt mig tidigare. Man kastade på väggen och studsen fick jag i ryggen. Helt ofarligt egentligen men jag dog. (Tornet på Shooting Range).

Redigerat av Zoiler, 14 January 2011 - 16:58.

Postad 14 January 2011 - 18:08

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0
Blir det något lir ikväll?
Jag går in efter lets dance. Nån vänlig själ får gärna bjuda in mig. Har så svårt med att join session in progress.
Jagade Ganesha som en galning härom kvällen men kom aldrig med i spelet.
Har även fixat en mic nu så ni får höra mig svära varje gång jag blir snipad i ryggen.

Postad 14 January 2011 - 18:11

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0
Zoiler, när ska du vara med oss tuffa grabbar och spela lite då? :)

karlnr9: Kommer troligtvis också in någon gång under kvällen.

Postad 14 January 2011 - 18:50

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Blir det något lir ikväll?
Jag går in efter lets dance. Nån vänlig själ får gärna bjuda in mig. Har så svårt med att join session in progress.
Jagade Ganesha som en galning härom kvällen men kom aldrig med i spelet.
Har även fixat en mic nu så ni får höra mig svära varje gång jag blir snipad i ryggen.

Visste inte det, du skulle skickat mig ett meddelande att du ville joina, så kunde vi startat ett party :)

Jag kommer också in i kväll, sent dock.

Postad 14 January 2011 - 19:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Zoiler, när ska du vara med oss tuffa grabbar och spela lite då? :D

Vem vet, har kört rätt mycket idag :) . Kanske spelar mer senare mot kvällen. Furtherastrozap är min gtag.

Kör ni pure då? Kör uteslutande där ;)

Postad 14 January 2011 - 19:14

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Vem vet, har kört rätt mycket idag :) . Kanske spelar mer senare mot kvällen. Furtherastrozap är min gtag.

Pure, det har jag inte ens prövat?

Är det så avskalat det kan bli då?

Postad 14 January 2011 - 19:37

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Rätt uppfattat, fast inte lika mycket som hardcore-läget. Inga attachments, perks eller killstreaks. Det är alltså där de stora, tuffa grabbarna växer upp ;)

Det är en markant skillnad tycker jag mellan Pure och vanligt noobläge. Inte för att jag ska dra i för höga växlar, men jag provade efter några månaders spelande med Pure att lira lite med mainstreamgänget i Ground War. Resultatet? Runt 30 kills (högst någonsin), 9 deaths, runt fem assists, två flaggövertagningar. Jag fortsatte i några matcher till och låg konstant i den totala toppen. Utan attachments eller killstreaks. Körde med ninja, snabbare löpning och piercing shot.

I Pure däremot ligger jag på runt medel och rackar väl upp 1.50 i K/D-ratio. Prova vetja! :)

E: Såg att någon skrev att man inte tjänar på att campa i BO.

Det är därför man springer runt i en vid cirkel, tjänade väl 24 kills på det. Min bästa omgång to date. :D

Redigerat av Filip_M, 14 January 2011 - 19:41.

Postad 14 January 2011 - 20:24

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Rätt uppfattat, fast inte lika mycket som hardcore-läget. Inga attachments, perks eller killstreaks. Det är alltså där de stora, tuffa grabbarna växer upp ;)

Det är en markant skillnad tycker jag mellan Pure och vanligt noobläge. Inte för att jag ska dra i för höga växlar, men jag provade efter några månaders spelande med Pure att lira lite med mainstreamgänget i Ground War. Resultatet? Runt 30 kills (högst någonsin), 9 deaths, runt fem assists, två flaggövertagningar. Jag fortsatte i några matcher till och låg konstant i den totala toppen. Utan attachments eller killstreaks. Körde med ninja, snabbare löpning och piercing shot.

I Pure däremot ligger jag på runt medel och rackar väl upp 1.50 i K/D-ratio. Prova vetja! :)

E: Såg att någon skrev att man inte tjänar på att campa i BO.

Det är därför man springer runt i en vid cirkel, tjänade väl 24 kills på det. Min bästa omgång to date. :D

Jo pure är kul en liten stund men det är riktigt roligt att skjuta med chopper gunner t ex. och ha silencer eller min favorit tuben.

Som sagt, spela något objective game i stället så slipper man alla campers, eller kanske inte alla men man hamnar definitivt inte på top 3 efter ett spel med campande.

Postad 14 January 2011 - 20:35

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

• 619 inlägg
  • 0

Jo pure är kul en liten stund men det är riktigt roligt att skjuta med chopper gunner t ex. och ha silencer eller min favorit tuben.

Som sagt, spela något objective game i stället så slipper man alla campers, eller kanske inte alla men man hamnar definitivt inte på top 3 efter ett spel med campande.

Hehe, vi har olika syn på spelandet helt enkelt. Det är inte särskilt ansträngande med killstreaks och attachments gör det onödigt enkelt allt som oftast, jag tycker det blir ren kraftmätning mig och motståndarna emellan om man skalar bort det. Sen får givetvis alla spela hur de vill och det är säkert inte så för dig, men jag rekommenderar pure ändå. Det enda som är lite segt kanske är att tubers inte är så högt aktade överallt, brukar själv svära i tystnad över dessa.

Objective game kanske vore något, men det är som mest episkt att lira deathmatch och fortfarande överleva som camper i topp tre. Kom bl.a. in i topp fem åtminstone enbart av att campa i vanlig deathmatch och låg i toppen i Pure, men det beror absolut på vem man spelar med också.

Postad 14 January 2011 - 21:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Det får du ju prova, alla leksaker försvinner :). Man lär sig iron sight på allvar istället för att hoppa omkring med ett rosa sikte. Klassen på spelarna är bättre overall av vad jag upplevt.

Dock skulle jag nog inte tycka det är så kul att köra med typ 10 mhb:are, köra mot varandra hela tiden liksom, blir inget kul. Vad som hade varit roligt vore ifall man kan köra med tre-fyra mhb:are i ett lag och möta andra hela tiden, det skulle vara kul. Det fixar man väl innan va, typ bjud in till party och sen behåller man den gruppen hela tiden? Hade jag velat prova någon gång.

Redigerat av Zoiler, 14 January 2011 - 21:19.

Postad 14 January 2011 - 22:06

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Det får du ju prova, alla leksaker försvinner ;). Man lär sig iron sight på allvar istället för att hoppa omkring med ett rosa sikte. Klassen på spelarna är bättre overall av vad jag upplevt.

Dock skulle jag nog inte tycka det är så kul att köra med typ 10 mhb:are, köra mot varandra hela tiden liksom, blir inget kul. Vad som hade varit roligt vore ifall man kan köra med tre-fyra mhb:are i ett lag och möta andra hela tiden, det skulle vara kul. Det fixar man väl innan va, typ bjud in till party och sen behåller man den gruppen hela tiden? Hade jag velat prova någon gång.

Ska pröva får vi se om jag gillart :D

Det är rätt kul att köra mot varandra också, särkilt om alla har mick, det blir ett jäkla tjatter ibland, sånt gillar jag. :)
Sist vi spelade prövade vi också att köra ett fullt lag mot random folk, det var också riktigt grymt, demolition på Nuketown var en riktigt mardröm, men fruktansvärt roligt på samma gång. :)

Postad 14 January 2011 - 23:38

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Händer det att konsolen fryser på xbox 360 versionen av spelet?

Postad 15 January 2011 - 00:47

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Ska pröva får vi se om jag gillart :lol:

Jag gillart! :lol:

Lite ovant i början men det tog sig ju, vi riktigt slaktade dom på Villa! :)
Dock så känns banorna alldeles öde utan alla helikoptrar och radiobilar...

Postad 15 January 2011 - 01:37

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Jag har också testat pure, och ja gillar det en del jag med! MEN jag har en totalt annan uppfattning om det än vad ni andra verkar ha ;)
När jag har spelat pure så har jag fått poäng över mitt normala i stort sett hela tiden. Tror det kan bero på att det är mycket lugnare och det är mer "rent" spel ist för massa perks och killstreaks, men jag har även tyckt att motståndarna överlag varit sämre i pure :) Dock brukar jag byta tillbaka pga att jag gillar attachments och objectives....

Postad 15 January 2011 - 01:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag gillart! :lol:

Lite ovant i början men det tog sig ju, vi riktigt slaktade dom på Villa! ;)
Dock så känns banorna alldeles öde utan alla helikoptrar och radiobilar...

Vi får helt klart köra mer, bästa vore ju ett lag om sex l33t-players härifrån. Vi vann egentligen alla matcher, den sista hade vi nån i laget som fick typ -12 =/.

Självklart drog jag till med sämsta matchen för dagen på inledningsbanan Nuketown också, allt för ett bra förstaintryck :)

Redigerat av Zoiler, 15 January 2011 - 01:47.

Postad 15 January 2011 - 08:00

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Händer det att konsolen fryser på xbox 360 versionen av spelet?

Beror väl på vart du placerat den ;)

Postad 15 January 2011 - 13:30

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

Det enda som är lite segt kanske är att tubers inte är så högt aktade överallt, brukar själv svära i tystnad över dessa.

Snarare hatade överallt.

Tack och lov är det inte så mycket noobtubande i det här spelet.

Postad 15 January 2011 - 15:06

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Snarare hatade överallt.

Tack och lov är det inte så mycket noobtubande i det här spelet.

kör själv rätt hårt med tuben det erkänner jag, sen om det är noob eller inte, aint my problem ;) det är knappast något jag vinner spelet med men det är rätt skönt att skjuta in en i ett rum där någon ligger och trycker... precis som en granat eller dylikt.
Tuben är ganska ineffektiv i BO om man jämför med t ex MW men den är en camper dräpare av rang vilket passar mig, Även RPGen och ChinaLake är perfekta att använda :)

Postad 15 January 2011 - 15:29

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Igår kväll hade jag min bästa match på Crisis, 21/0 HC TDM, AK47 + Extended Mag och Suppressor. ;)

Redigerat av Lias08, 15 January 2011 - 15:47.

Postad 15 January 2011 - 16:39

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

• 1249 inlägg
  • 0

Igår kväll hade jag min bästa match på Crisis, 21/0 HC TDM, AK47 + Extended Mag och Suppressor. ;)

Grymt snyggt jobbat!

Min bästa match är fortfarande 23-4 på jungle.
Körde då med Aug:en. Den funkar väldans bra på den banan.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.