Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 23 November 2010 - 10:33
Postad 23 November 2010 - 10:43
Nej då hade allt flytit på smidigt,Skulle mer gissa på att det är Steve Jobs som är inne och spökar. Det är den mest rimliga förklaringen...
och man hade styrt "gubben" med handrörelser direkt på skärmen!
Postad 23 November 2010 - 11:06
Nej då hade allt flytit på smidigt,
och man hade styrt "gubben" med handrörelser direkt på skärmen!
Fast man hade inte kunnat sikta och skjuta samtidigt. Multitasking vettu
Postad 23 November 2010 - 11:17
Kommer i nästa update.Fast man hade inte kunnat sikta och skjuta samtidigt. Multitasking vettu
För att hålla sig till ämnet såg jag att de fixat lite till i slutet av förra veckan:
· Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared – in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
· Experimental slight reduction in knife lunge range – this is a trial change
· Prevention of Prestige glitching – trying to prestige from Combat Training will reset your stats but not give you prestige
Postad 23 November 2010 - 11:19
Njae, om man trycker 2 gånger på skärmen så kommer det upp en lista där nere med alternativ vad man kan välja, och det du, det är framtidens multitasking!Fast man hade inte kunnat sikta och skjuta samtidigt. Multitasking vettu
Postad 23 November 2010 - 15:22
Load MP by Default: You skip the #CODBlackOps main menu and go straight to MP; Saves time. Enable in MP Options
Bild: http://twitpic.com/383dw6
Hoppas på att min TV blir lagad till veckan, gick sönder sönder förra veckan.. damn
EDIT: FUNKA VISST BARA PÅ XBOX :S
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 23 November 2010 - 19:33.
Postad 23 November 2010 - 15:23
Bra tips Nasty!Om ni missat, ladda Multiplayern direkt vid uppstart:
Load MP by Default: You skip the #CODBlackOps main menu and go straight to MP; Saves time. Enable in MP Options
http://twitter.com/#!/JD_2020
Hoppas på att min TV blir lagad till veckan, varit sönder sedan förra veckan nu, damn!
Det hade jag verkligen missat.
Skönt att slippa den sega uppstarten!
Postad 23 November 2010 - 15:29
Hoppas på att min TV blir lagad till veckan, varit sönder sedan förra veckan nu, damn!
Jaha, det är därför man inte sett till dig.
Bra tips, tack.
Borde vara default att den hoppar över SP-menyerna.
Redigerat av BrittBastard, 23 November 2010 - 15:29.
Postad 23 November 2010 - 17:12
Om ni missat, ladda Multiplayern direkt vid uppstart:
Bild: http://twitpic.com/383dw6
Hoppas på att min TV blir lagad till veckan, gick sönder sönder förra veckan.. damn
Konstigt, den valmöjligheten finns inte hos mig.
Postad 23 November 2010 - 17:35
*edit*
Funkar bara på 360... Fuck!
Redigerat av Birkanoff, 23 November 2010 - 17:37.
Postad 24 November 2010 - 08:53
Postad 24 November 2010 - 08:57
Förbaskat störigt att så fort man backade ur en lobby igår så blev man utloggad från PSN.....det här spelet har verkligen lyckats dra på sig alla barnsjukdomar som går........
Det var nog felkod "200", d v s 200cm från displayen.
Skämt åsido, jag tänkte va fan håller han på med!?? Loggar in och ut hela tiden.
Det var skumt, för det var bara dig det hände. Just igår iallafall, liknande grejer har hänt mig tidigare.
Märks att folk inte tycker det här spelet är lika bra som MW2, jag tycker det är ok faktiskt.
Vet inte om jag tycker det är direkt sämre än MW2, snarare kanske för lika. Man tröttnar snabbt tycker jag.
TT är klart roligast!
Men jag lirade inte så länge igår, blev AC2:Brotherhood istället, klart bättre spel.
Ikväll blir det GT5!
Redigerat av BrittBastard, 24 November 2010 - 08:59.
Postad 25 November 2010 - 11:44
Har inte spelat sedan releasen, men man bli ju inte sådär supersugen att köra något när man läser denna tråd. Mycket problem ännu verkar det som.Förbaskat störigt att så fort man backade ur en lobby igår så blev man utloggad från PSN.....det här spelet har verkligen lyckats dra på sig alla barnsjukdomar som går........
Postad 25 November 2010 - 12:05
Äh komin och lira lite TT Morlock.Har inte spelat sedan releasen, men man bli ju inte sådär supersugen att köra något när man läser denna tråd. Mycket problem ännu verkar det som.
Det flyter på rät duktigt, oftast
Postad 25 November 2010 - 12:06
Postad 25 November 2010 - 12:13
Jaså? Så upplever inte jag det.Tycker det är konstigt då detta spel fungerar bättre än Mw2 någonsin gjort
Har inte spelat BO på en vecka nu och har MW2 i PS3:an istället.
Har det kommit en ny uppdatering som gör det värt att testa BO igen?
Postad 25 November 2010 - 12:55
Äh komin och lira lite TT Morlock.
Det flyter på rät duktigt, oftast
Blir det nåt TT i helgen? Kommer nog försöka ta pauser från GT5 och lira lite Black Ops då.
Postad 25 November 2010 - 12:57
Postad 25 November 2010 - 13:07
Har du blivit mod brittan, de var som fan. Bäst man passar sig nu då.
Haha, precis! Skämt åsido, dom behövde folk och eftersom jag ändå tillbringar ganska mycket tid här kan man passa på att göra lite nytta också. Snarare jag själv som får passa mig, nu måste man ju föregå med gott exempel.
@Soffan: Jag vet inte riktigt vad du menar men jag tar det som en komplimang.
Redigerat av BrittBastard, 25 November 2010 - 13:08.
Postad 25 November 2010 - 13:08
Kommer säkerligen bli en del mellan GT5 racen som du säger!Blir det nåt TT i helgen? Kommer nog försöka ta pauser från GT5 och lira lite Black Ops då.
Postad 25 November 2010 - 13:33
Självklart när man får en bra match också. Den matchen som jag lyckades slutföra gick käpp rätt åt ****.
Postad 25 November 2010 - 13:43
Ångrar mig bara mer och mer att jag sålde mitt spel idag....5 matcher påbörjade idag - 3 st connection failed, 1 som hängde min konsoll. ###### pissf***a!!!
Självklart när man får en bra match också. Den matchen som jag lyckades slutföra gick käpp rätt åt ****.
Postad 25 November 2010 - 13:44
Har du blivit mod brittan, de var som fan. Bäst man passar sig nu då.
Å****, sätter mig rak i ryggen, snyter mig och kammar till luggen.......
Postad 25 November 2010 - 13:55
Kommer in runt 19 idag o kör ett par timmar.....who´s with me......
Kommer antagligen in då också. Om jag nu har lugnat ner mina aggressioner vid den tiden...
Postad 25 November 2010 - 14:35
Sjukt att det ska vara såna skillnader, han tog inte upp att xbox fick nya kartorna 1 månad innan andra i MW2 dock, så det kanske är därför dom prioriterar xbox nu också... Reducerat pris till PS3? ABSOLUT
Postad 25 November 2010 - 17:46
Kommer in runt 19 idag o kör ett par timmar.....who´s with me......
Game on!
Postad 25 November 2010 - 20:03
PS3 owners petition Activision for Black Ops refund
Applåder för det initiativet. Men det kommer så klart inte att leda till nånting. På sin höjd en axelryckning från Treyarch där de sitter på sina berg av pengar.
Postad 26 November 2010 - 08:34
Postad 26 November 2010 - 10:27
sitt Emblem? försvinner det också......
och vad "tjänar" man på att välja prestige?
Postad 26 November 2010 - 10:35
Postad 26 November 2010 - 10:37
förlorar man ALLT om man går prestige? sina PRO perks,vapen osv?
Det enda du tjänar, är så vitt jag vet, att du får en extra Custom Class.
Sen får du ju guldvapen om du går till prestige 13 tror jag.
Redigerat av BrittBastard, 26 November 2010 - 10:37.
Postad 26 November 2010 - 10:40
Redigerat av blooodshy, 26 November 2010 - 10:42.
Postad 26 November 2010 - 10:52
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 26 November 2010 - 10:52.
Postad 26 November 2010 - 11:07
Emblemet får du ha kvar på ditt playercardförlorar man ALLT om man går prestige? sina PRO perks,vapen osv?
Annat som blir kvar är olika "reticle" som man köper till rödpunktsikten.
Även olika färger som man köpt till reticles är kvar nästa gång.
Dom kan man plocka fram igen när man låser upp vapnet på nytt och köper rödpunktsikte igen.
Så där kan man ju shoppa loss på allt om man har stålar innan man trycker på prestige.
Emblem på vapnet behöver man inte betala för igen när man köper vapnet på nytt.
Passa också på att låsa upp alla lager och så många symboler till playercard om man har stålar, de finns också kvar.
Jag är verkligen ingen hejare på fps men det var väldigt tråkigt att spela utan att få några XP-poäng efter matcherna faktiskt, delvis därför tryckte jag på prestige.
Redigerat av JockeJ, 26 November 2010 - 11:11.
Postad 26 November 2010 - 11:47
Haha, precis! Skämt åsido, dom behövde folk och eftersom jag ändå tillbringar ganska mycket tid här kan man passa på att göra lite nytta också. Snarare jag själv som får passa mig, nu måste man ju föregå med gott exempel.
![]()
@Soffan: Jag vet inte riktigt vad du menar men jag tar det som en komplimang.
det var en komplimang. som du säger så tillbringar du ju mycket tid här , verkar ordningsam och kommer med vettiga inlägg, letar ofta upp bra och vettiga nyheter och artiklar till olika spe mm mm
bra jobbat helt enkelt
Postad 26 November 2010 - 12:21
+1det var en komplimang. som du säger så tillbringar du ju mycket tid här , verkar ordningsam och kommer med vettiga inlägg, letar ofta upp bra och vettiga nyheter och artiklar till olika spe mm mm
bra jobbat helt enkelt
Postad 26 November 2010 - 12:44
That we know!
Fast jag är åtminstone en bitch som får bestämma själv ......
Postad 26 November 2010 - 13:47
Postad 26 November 2010 - 14:29
det var en komplimang. som du säger så tillbringar du ju mycket tid här , verkar ordningsam och kommer med vettiga inlägg, letar ofta upp bra och vettiga nyheter och artiklar till olika spe mm mm
bra jobbat helt enkelt
Jag är skeptisk. Tror att den här utnämningen kan komma att bli den största skandalen i minhembios historia. Ja, kanske rent av hela Sveriges historia. Det kommer med stor sannolikhet leda till grova övertramp. Speciellt när Britt fått några öl innanför västen (vilket ju händer rätt ofta enligt folkhälsoinstitutet och socialstyrelsen). Speciellt när COD inte har behandlat honom väl. Då ligger forumhämnd nära till hands!
Postad 26 November 2010 - 14:39
Näää, det är då ditt liv börjar ta fart på riktigt mannen!It´s the end of the world as we know it.......
......stämmer gott näsan.....
Postad 26 November 2010 - 15:31
end of the world as we know it Kajoh.........inte the end of the world......
Postad 26 November 2010 - 16:00
Påstår ändå att det inte är end of the world as YOU know it!end of the world as we know it Kajoh.........inte the end of the world......
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
32 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?