Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 26 October 2011 - 19:31

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Nu har flera sagt att grafiken är sämre än de trodde, det låter inte lovande. Köp är givet men man börjar fundera på om inte ps3:an kommit till vägs ände med prestandan. Känns som att den mer och mer blir hopplöst efter med nya grafiskt snygga spel.
Ut med en PS4! <_<

Tror inte man kan förvänta sig några grafisk underverk på multiplattformsspel.
Men kolla på dom som är PS3-exklusiva, om man nu ska jämför så är det betydligt bättre grafik på dom.

Postad 26 October 2011 - 19:49

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

fick mitt idag från webhallen :wub: .
spelet i sig känns lite så där,men det man har hunnit spela(en halv match på en bana man inte kan) så känns det lovande.

vafan! mitt webhallenexemplar har inte kommit, *cel är ledsen*

Postad 26 October 2011 - 19:53

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

vafan! mitt webhallenexemplar har inte kommit, *cel är ledsen*

Du är inte ensam Cel, gråter med dig :(

Postad 26 October 2011 - 19:59

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Tror inte man kan förvänta sig några grafisk underverk på multiplattformsspel.
Men kolla på dom som är PS3-exklusiva, om man nu ska jämför så är det betydligt bättre grafik på dom.

Sen får man göra skillnad på grafik och grafik!

Att det inte är 16xAA och 1920x1080 köper jag.. Det är ju alla detaljerna.. ljussättningen, miljöerna, m.m.... Betan på PS3:an räckte för att övertyga mig! Om man MÅSTE ha grafiskt underverk så är det ju PC som gäller.. men samma härliga känsla är ju på PS3:an.

Postad 26 October 2011 - 20:05

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Riktigt dum fråga nu.. Man addar folk på psn för att kunna spela tillsammans va? Det går inte automatiskt via battleloggen väl?

Postad 26 October 2011 - 20:07

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Sen får man göra skillnad på grafik och grafik!

Att det inte är 16xAA och 1920x1080 köper jag.. Det är ju alla detaljerna.. ljussättningen, miljöerna, m.m.... Betan på PS3:an räckte för att övertyga mig! Om man MÅSTE ha grafiskt underverk så är det ju PC som gäller.. men samma härliga känsla är ju på PS3:an.

Jag ska köra bägge, får se vilken som är roligast när allt kommer till sin spets. Sitter bara och väntar på mitt "all in" projekt vad gällande pc delar ska fraktas klart.

Postad 26 October 2011 - 20:14

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Riktigt dum fråga nu.. Man addar folk på psn för att kunna spela tillsammans va? Det går inte automatiskt via battleloggen väl?

Helt korrekt, adda via psn.

Postad 26 October 2011 - 20:25

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Du är inte ensam Cel, gråter med dig :(

:wub:

Postad 26 October 2011 - 20:59

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Ingen lycka har nere i varmen haller! Och nu ska man bort och jobba i 2 dagar sa forhoppnings vis dyker det upp i morgon (fredag 28) sa att man har nagot att gora pa sondag nar man kommer hem! :(

(Engelskt tangentbord)

Postad 26 October 2011 - 21:07

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0

PSN namn går inte att ändra, men det finns ju inget som hindrar att du skapar ett nytt och börjar kör på, du får ju förvisso inte med dig trophies och liknande men ett nytt kan du ju skapa.

Okej, då har jag två följdfrågor på detta :)

1. kan man skapa ett nytt psn-id genom samma mailadress? eller jag måste byta det befintliga psn-kontots mailadress först (man loggar ju in med hjälp av mailen så jag antar att den måste vara unik?

2. Kan jag använda ett nytt psn-id på mitt exemplar av BF3 då jag redan har anslutit mitt befintliga psn-id genom medföljande redeemkod och aktiverat multiplayer?

Postad 26 October 2011 - 21:29

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Spelat i 3h nu.
Första intrycket: grymt!!

Grafiskt så är jag positivt överraskad. Tycker att grafiken är mycket skarpare än betan. Känns mindre grötig och som sagt skarpare än väntat.
Kontrollen är väl lite sisådär.. Den är alldeles för känslig i ADS! Sen är det drygt att helikopter kontrollen är förändrad från BC2.

Överlag är jag väldigt nöjd med spelet. Tar ett tag innan man kan alla kartor och låst upp lite bättre vapen och utrustning.

Postad 26 October 2011 - 21:44

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Då väntar jag till natten mellan 27 och 28 och köper via psn med några polare istället, orkar inte ha i en skiva hela tiden :)

Nä. De e ju jobbigt......

Postad 26 October 2011 - 22:15

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Skulle va kul om man på PS3:an välja vilka kartor man vill köra, typ "infantery only", "tank rush", "air warfare" och liknande.. kanske främst infantery only, eller åtminstonde infanteri-inriktade kartor. Skulle va skönt att komma igång med det och spela infanteri innan man hoppar in i fordonen, typ..

Postad 26 October 2011 - 22:56

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Nä. De e ju jobbigt......

Vet inte vart du vill komma, men jag vet att du gillar ......

För mig är det så att det enda spel som kommer att spelas nu är BF3, tycker det är skittrist att behöva ta ut skivan stoppa den i fodralet för att skjuta in en film istället. Med tanke på att BC2 skivan i princip har suttit i sedan det släpptes och enbart gjort utflykter pga av just filmer så är det nog så att jag gärna slipper det då jag ser rätt mycket på just blu-ray filmer.

Så för mig är det en bekvämlighetsfråga.

Nackdelen är väl att man får vänta lite längre än andra, men den tiden äter man nog snart upp :)

Postad 26 October 2011 - 23:11

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Vet inte vart du vill komma, men jag vet att du gillar ......

För mig är det så att det enda spel som kommer att spelas nu är BF3, tycker det är skittrist att behöva ta ut skivan stoppa den i fodralet för att skjuta in en film istället. Med tanke på att BC2 skivan i princip har suttit i sedan det släpptes och enbart gjort utflykter pga av just filmer så är det nog så att jag gärna slipper det då jag ser rätt mycket på just blu-ray filmer.

Så för mig är det en bekvämlighetsfråga.

Nackdelen är väl att man får vänta lite längre än andra, men den tiden äter man nog snart upp :)

+1

Postad 27 October 2011 - 01:17

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Haha, var förbi webhallen i sthlm runt midnatt.. Jösses vilken kö! Den var typ 100 meter lång utanför.. sträckte sig bort till hörnet vid HIFI-klubbens lokal typ. Tyr att jag inte behövde hämta min BF3 där =)

Postad 27 October 2011 - 06:32

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Vicsteer hur gick det med att köa till webhallen? :D

Postad 27 October 2011 - 06:40

ThunderStrucker
  • ThunderStrucker
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Nu har jag varit dum som inte förbeställt och jag förstår att ni har fullt upp med att spela MEN är det någon som sett något bra pris på Limited Edition i fysisk butik i Stockholm???

OT: Prioriterar man jobb o familj före BF2BC är man ute i sista stund... Bildens tidpunkt stämmer! Det var inte menat att bli så men liiite speciellt att äntligen toppranka när BF3 släpps! True story! :P

Bifogad fil(er)

Postad 27 October 2011 - 07:16

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0
Ah, headset bokat, blir en hämtning på Elgiganten under dagen! Sen ska jag fjäska för frugan hela dagen så jag får spela ikväll, ge henne en bricka med te och någon frukt eller nåt kanske och skicka upp henne att titta på tv i sovrummet, undrar om det går hem? ;)

Det fick bli sonys officiella, den nya aningen slimmade varianten..

Postad 27 October 2011 - 07:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ah, headset bokat, blir en hämtning på Elgiganten under dagen! Sen ska jag fjäska för frugan hela dagen så jag får spela ikväll, ge henne en bricka med te och någon frukt eller nåt kanske och skicka upp henne att titta på tv i sovrummet, undrar om det går hem? ;)

Hahaha! Det var enkelt, jag brukar behöva anstränga mig mer än så.
Ska nog plocka ut mitt ex idag, trots att jag vet hur det kommer bli. Att när MW3 släpps så kommer detta samla damm...men jag hoppas att jag ska bli positivt överraskad!

Postad 27 October 2011 - 07:37

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
första fps spelet jag kommer köra via ps3an, körde betan och hade problem att se skillnad på vänner/fiender är det bara jag eller är det en vanesak?

har något skitheadset från game så funderar på att köpa orginal som jag hört ska vara bland det bästa (kanske deras nya headset är något o ha?)

edit: med nya menar jag dessa : http://www.gadgets-g...ess-headset.jpg

Redigerat av Unregistered276d62c1, 27 October 2011 - 07:46.

Postad 27 October 2011 - 07:54

jabbeboy
  • jabbeboy
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Wango1991 heter jag på Psn om nmågon har lust att adda på ps3aan.. Alltid roligt att ha lite svenska folk som man kan spela co-op med elle helt enkelt köra några rundor online...

Postad 27 October 2011 - 07:59

Fahla
  • Fahla
  • Forumräv

• 986 inlägg
  • 0

Skulle va kul om man på PS3:an välja vilka kartor man vill köra, typ "infantery only", "tank rush", "air warfare" och liknande.. kanske främst infantery only, eller åtminstonde infanteri-inriktade kartor. Skulle va skönt att komma igång med det och spela infanteri innan man hoppar in i fordonen, typ..

det kan man göra i server browsern.välja kart,typ av spel(HQ/ruch,mm,mm).

har nu hittat tillbaka till mitt all time favorite fordon,TUNGUSKAN!!.Ryska AA-fordonet med dubbla miniguns och raketer,ska bli mumma att röja med den på HQ kartorna. :wub:

Postad 27 October 2011 - 08:03

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

det kan man göra i server browsern.välja kart,typ av spel(HQ/ruch,mm,mm).

har nu hittat tillbaka till mitt all time favorite fordon,TUNGUSKAN!!.Ryska AA-fordonet med dubbla miniguns och raketer,ska bli mumma att röja med den på HQ kartorna. :wub:

är detta vid MP-spel, att man kan välja vilka banor som det ska slumpas mellan?
och sedan matchas man mot spelare som har slumpat fram samma bana?

varför finns inte detta på mw2 tex? extremt störande med ca 15st banor (om man just vill spela 4-5st hela tiden)

Postad 27 October 2011 - 08:12

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Lira runt 4 timmar igår.
Kosta bara en PS3a...

Satt inne i en match med grabbarna då helt plötsligt mina vapen försvann ingame!
Sprang runt med sikte, men inget vapen i händerna o inga handgranater och ingenting.
(men ja tog mig fram o sprängde en m-com station som va vaktad av 2 pers endå :P )
Sen i menyn så stod namnet på vapnena men ingen bild på dem!!

Väljer då att försöka starta om matchen o hoppar ur o får konsollfrys.
Går fram o trycker Power knappen och de piper till sen blir de konsollfrys deluxe!
Får dra ut sladden helt enkelt. Startar upp o allt e som vanligt.
Tills ja hör ett ljud som indikerar att ps3an vill spotta ut skivan.
Men inget händer o den vägrar ladda skivan!
Testar att trycka Eject o skivan kommer ut snällt.
Den matas in igen snällt igen o återigen ett ljud som låter precis som
när man trycker Eject men inget händer.

Testar att ta ut skivan o stoppar in en BD film istället. Samma sak där!

Skoj skoj vill ja lova.
Men men tur man har 2st PS3or iaf så ja kunde fortsätta spela.

Postad 27 October 2011 - 08:43

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Ok jag och min bror skulle lira igår, men har problem med squads, vi "invitear" i lobbyn och hamnar i samma lag och kan prata med varandra. Sedan när vi kör igång ett spel så hamnar vi inte i samma squad, kanske olika lag till och med.

När vi sedan lyckas krångla ihop oss i en squad igen så kan vi inte prata med varandra =/ Förstör liksom hela grejen med squads om man inte kan kommunicera.

Någon som det hänt för och har lösning?

/Jeppe

Postad 27 October 2011 - 08:46

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

• 302 inlägg
  • 0

Känns som campaign är snyggare? Kanske för att det blir lite mer "känsla"? Riktigt sköna animeringssekvenser på sina ställen.
Svårt som s*tan är det, iaf på hard, men sjukt härlig känsla som sagt. Inte för att man köper detta för SP, men klart spelvärt är det ju.

Edit: Över 45000 platoons nu, var är MHB? AAndi ;)

Skönt att det inte bara är jag som tycker det är svårt på Hard. Börjar känna att man var lite väl kaxig som körde igång
direkt på den svårighetsgraden. Men det kanske beror mer på min förmåga än något annat :)

Men ljudet... jiiiiiisus vad bra det är!

Postad 27 October 2011 - 08:50

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Vill bara flika in med lite positivt också. Startade spelet igår, tänkte jah grafiken är ju acceptabel (har inte sett många spel som ser jättebra ut på projjen ändå). Sen drog jag iväg ett skott med bössan och börja le. FASEN!! va bra ljudet är, förstår inte vad andra spelstudios håller på med... listen and learn.

Redigerat av jespur, 27 October 2011 - 08:55.

Postad 27 October 2011 - 09:19

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Ok jag och min bror skulle lira igår, men har problem med squads, vi "invitear" i lobbyn och hamnar i samma lag och kan prata med varandra. Sedan när vi kör igång ett spel så hamnar vi inte i samma squad, kanske olika lag till och med.
/Jeppe

Hur i **** kan denna bugg kvarstå? DICE borde skämmas då detta problem även funnits i deras andra bf tittlar.

Postad 27 October 2011 - 09:27

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Ne jag har ju inte spelat Betan men läste att detta problem fanns. Trodde såklart att det skulle försvinna till release spec. med senaste patchen. Jag menar man spelar ju detta spel för att kunna köra squads och samarbeta...

/Jeppe

Postad 27 October 2011 - 09:54

jabbeboy
  • jabbeboy
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0

Skönt att det inte bara är jag som tycker det är svårt på Hard. Börjar känna att man var lite väl kaxig som körde igång
direkt på den svårighetsgraden. Men det kanske beror mer på min förmåga än något annat :)

Men ljudet... jiiiiiisus vad bra det är!

Haha, gjorde precis som er, valde Hard det första jag gjorde för att lite motstånd måste man ju ha, men s*tan svårt de var, redan på första banan dog jag säkert 10 gånger, fick tyvärr starta om en ny med Normal iställlet..
Ljudet är det bästa jag hört i FPS:) Och grafiken är absolut inget att klaga över, riktigt bra jobb DICE gjort om man jämnför mot andra som släpper multiplatforms spel:D

Postad 27 October 2011 - 10:10

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Om ni hamnar i olika lag.
Gör så här, lämna squadsen.
Gå in i xmb via PS knappen, gå till din polare i vänner listan.
Välj Invite to session.
Den andre går in och accepterar invite`n så är ni i samma squad!

Man kan även välja Join Session direkt på sin polare för o komma in i samma squad.

Att man kommer i olika lag nu är väl helt pga att de är lite obalanserat.
När vi va 4pers igår så va de inga större problem o hamna med varandra direkt.

Postad 27 October 2011 - 10:24

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Jo men varför kan vi inte prata med varandra?

Postad 27 October 2011 - 10:38

Unregistered8618239d
  • Unregistered8618239d
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Om man inte har fått tag i ett lited edition exemplar, kan man ladda ner strike at karkand från psn då? Och hur mkt kostar det isf?

Postad 27 October 2011 - 10:45

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Jo men varför kan vi inte prata med varandra?

Det verkar fortfarande vara problem med voip vad jag läst.

Om man inte har fått tag i ett lited edition exemplar, kan man ladda ner strike at karkand från psn då? Och hur mkt kostar det isf?

Det släpps för alla i december (1 vecka tidigare på ps3). Minns inte vad det kommer kosta, men runt en hundring kanske? Nån som har koll? :)

Postad 27 October 2011 - 10:53

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Köpte spelet via sibas hemsida då dom tog 499 för limited edition. SPelet kom idag men jag har fått den vanliga versionen :(
jävla piss-affär....

är det bara "karkand" som skiljer dom åt?

Postad 27 October 2011 - 10:55

Mr_TC
  • Mr_TC
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Hej!

Har köpt mitt första BF spel och ska spela co-op med en kompis.
Det går att skicka invites och vi kan se varandra i samma squad, dock ändast när vi är i huvud menyn. När man går in i MAIN/CO-OP/PLAY WITH A FRIEND så går det inte att connecta, får bara fel meddelande om att connection to server lost.. Men det går att köra multiplayer ihop!
När man ser varandra i samma gröna squad i menyerna, ska man inte kunna prata med varandra där då?
Vad gör vi fel? någon annan som har samma problem eller är det det kära NAT typ problemet igen?

Tacksam för svar..

Postad 27 October 2011 - 11:02

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Köpte spelet via sibas hemsida då dom tog 499 för limited edition. SPelet kom idag men jag har fått den vanliga versionen :(
jävla piss-affär....

Ja det är bara det som skiljer såvitt jag vet.

Det är en del grejer jag stör mig på redan nu. T ex att Bf1943 skulle ingå i PS3 utgåvan var det sagt, inte förrän nu läste jag att de ändrat sig och tagit bort den bonusen. För mig spelar det ingen roll eftersom man redan har detta, men det är fulspel tycker jag. Vet inte vem som ligger bakom detta beslut mest DICE eller EA, gissar på det senare.

Sen att det var sagt för längesedan att Strike at Karkand expansionen skulle släppas inom en månad efter release, men inte längre. Nu får vi vänta till december.

Det roliga med detta är att de kommit ut med informationen efter release!

Nåja , spelets ska spelas iallafall! Får ge utlopp för sitt missnöje på andra spelare onilne ;)

Redigerat av DragonPuffer, 27 October 2011 - 11:02.

Postad 27 October 2011 - 11:04

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

jävla piss-affär....

lagom hård ångest där... mitt ex har ite kommit än....

Postad 27 October 2011 - 11:07

Tigglypuff
  • Tigglypuff
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Oooh.. Denna HYPE! :unsure: ....HYPE!... :wacko: ....*gnnn* :blink:
...
Själv är jag ju ruskigt svag för grupptryck så jag får väl svänga förbi nånstans o köpa det då! :lol:

-självinsikt på hög nivå.. ;)

/T

Postad 27 October 2011 - 11:07

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Vad gör hon då?

Postad 27 October 2011 - 11:09

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0

Hej!

Har köpt mitt första BF spel och ska spela co-op med en kompis.
Det går att skicka invites och vi kan se varandra i samma squad, dock ändast när vi är i huvud menyn. När man går in i MAIN/CO-OP/PLAY WITH A FRIEND så går det inte att connecta, får bara fel meddelande om att connection to server lost.. Men det går att köra multiplayer ihop!
När man ser varandra i samma gröna squad i menyerna, ska man inte kunna prata med varandra där då?
Vad gör vi fel? någon annan som har samma problem eller är det det kära NAT typ problemet igen?

Tacksam för svar..

Läs lite högre upp...

Postad 27 October 2011 - 11:09

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Hur i **** kan denna bugg kvarstå? DICE borde skämmas då detta problem även funnits i deras andra bf tittlar.

Håller med faktiskt. Det är som att dom inte lärt sig av misstagen. Eller så skiter dom i dom eftersom spelen säljer ändå.
Och precis som jag misstänkte verkar det vara problem med in-game chat också. Usch DICE, skämmes!

Postad 27 October 2011 - 11:11

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Vad gör hon då?

ha...ha britt :) mitt exemplar då!

Postad 27 October 2011 - 11:13

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Vad gör hon då?

ha...ha britt :) mitt exemplar då!

Ok det här hamnar högt upp på min lista över sköna kommentarer

Postad 27 October 2011 - 11:13

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Jag är skitförbannad, posten var här nyss och gissa vad? INGET SPEL! Webhallen kan dra åt fanders! Nu måste jag ut och leta efter spelet i affär :(

Postad 27 October 2011 - 11:14

JSan
  • JSan
  • Forumräv

• 732 inlägg
  • 0

Det släpps för alla i december (1 vecka tidigare på ps3). Minns inte vad det kommer kosta, men runt en hundring kanske? Nån som har koll? :)

Släpps för alla först i december eller har man tillgång till det direkt om man har limited?

Postad 27 October 2011 - 11:18

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Har skickat request om att få joina plutonen, spela spela spela :D

PSN stabbe
Origin: panzerstabbe

Postad 27 October 2011 - 11:19

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Släpps för alla först i december eller har man tillgång till det direkt om man har limited?

För alla, inklusive LE ägare. Men det verkar som att jag får tillgång till det vid release, spelet lär väl inte dyka upp förrän i december för mig!

Postad 27 October 2011 - 11:20

mega-x
  • mega-x
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
bor ni i jönköping. så kostar spelet 219:- till PS3 köpte det själv och till PC limited för 345:- =) var priskrig imorse. bra för oss konsumenter.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.