Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.

35062 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 March 2012 - 18:54

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Alltså, det är tillräckligt bra nu för att det ska låta bra, innan tyckte i alla fall jag att det lät dåligt...
Total knas runt delningen!
Men nu spelar allting ihopp på ett mycket bättre vis, så jag är nöjd med att det blev så bra att jag nu äntligen kan koppla av igen och lyssna på musik och bara greja för att det är kul. Och inte för att det låter dåligt och jag e missnöjd...

Jätte skönt ! :D

Postad 07 March 2012 - 19:40

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Hur går det med letande efter boende då? Gissar att skaffa sig en lägenhet som du är ute efter i Stockholm inte är helt gratis :D

Redigerat av Svenn3SaataN, 07 March 2012 - 19:41.

Postad 07 March 2012 - 21:34

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
87kg slutsteg, STYCK!! :o
Såna här sjuka saker är fanimig bättre än porr!

http://hifimagasinet...?annonsID=42872

Postad 07 March 2012 - 21:47

Svenn3SaataN
  • Svenn3SaataN
  • Användare

• 211 inlägg
  • 0
Nice, lagom stabila med andra ord :D

Postad 07 March 2012 - 22:07

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Lite snålt med effekt bara.

Postad 08 March 2012 - 06:09

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Hur går det med letande efter boende då? Gissar att skaffa sig en lägenhet som du är ute efter i Stockholm inte är helt gratis :D

Nej verkligen inte...
Insattsen är i storleksordningen vad en lägenhet kostar på många andra delar av landet... :(
Men jag vill hyra en lägenhet tills vidare, har ingen större lust att ta lån och skuldsätta mig för att bli tvingen att jobba som en slav för systemet och betala tillbaka det jag är skyldig.... ;)
Hehe, jag vet ju inte vad jag vill göra, är så mycket jag vill göra och ingen av dom sakerna jag är intresserad av involverar ett stort hus, massor av lån och slit ut dig själv och jämra dig.
Svensson livet är för mig helt ointressant, så mycket vet jag!
Jag behöver bara komma på vad det egentligen är som jag vill göra, vet att jag vill jobba ute i naturen, men med människor.
Och inte med materiella trista saker... :)

Aja, hur som, mitt mål är inte "fru, villa, hund, bil och barn", så jag känner inte att jag vill låsa mig vid bankerna... :)
Så jag vill gärna hyra boende, smidigare så, finns långt gående planer på att lämna landet så man vet ju aldrig!

Postad 08 March 2012 - 08:40

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Lite snålt med effekt bara.

Tänkte helt ärligt detsamma...
Varför ha såna svintunga svindyra pjäser som inte levererar mer ?
Är tyngden och märket viktigare än vad det levererar ?

Om det levererar enligt spec, och man har "normalhögtalare", så klarar man sej lika bra med två XPA-1, och då har man ju en sisådär 100k kvar till varmkorv när man tittar på film.
Fast om man har såna där klumpar vill man kanske inte äta varmkorv i sitt rum, så därför väljer jag hellre två XPA-1, för jag gillar varmkorv.

Postad 08 March 2012 - 08:44

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Nej verkligen inte...
Insattsen är i storleksordningen vad en lägenhet kostar på många andra delar av landet... :(
Men jag vill hyra en lägenhet tills vidare, har ingen större lust att ta lån och skuldsätta mig för att bli tvingen att jobba som en slav för systemet och betala tillbaka det jag är skyldig.... ;)
Hehe, jag vet ju inte vad jag vill göra, är så mycket jag vill göra och ingen av dom sakerna jag är intresserad av involverar ett stort hus, massor av lån och slit ut dig själv och jämra dig.
Svensson livet är för mig helt ointressant, så mycket vet jag!
Jag behöver bara komma på vad det egentligen är som jag vill göra, vet att jag vill jobba ute i naturen, men med människor.
Och inte med materiella trista saker... :)

Aja, hur som, mitt mål är inte "fru, villa, hund, bil och barn", så jag känner inte att jag vill låsa mig vid bankerna... :)
Så jag vill gärna hyra boende, smidigare så, finns långt gående planer på att lämna landet så man vet ju aldrig!

Du ska bli hampa odlare alltså?

Postad 08 March 2012 - 09:55

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
Haha, Fuck hur viste du ?! :ph34r:

Postad 08 March 2012 - 10:28

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

Ändrar jag området under ca 25Hz så händer det saker med upplevelsen av ljudet även långt upp i registren.
För mycket infra är snarast irriterande, det blir liksom en upplevd "seghet" på grund av en högt liggande lågfrekvent energi som blir onaturlig så fort något händer som alls har information ner i det området.
Jag ska testa att reglera ner nivån ytterligare i lägsta regionerna för att se vad som händer då.

Jag har med hjälp av med dämpning på bordet gjort underverk med ljudet !

Det kan ju vara så att det gav en dist högre upp som du störde dig på. Enligt Ingvar så räcker en väldigt låg dist vid 20-30 hz för att påverka rejält högre upp.

Postad 08 March 2012 - 10:42

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
fast att elementen inte knappt rör sig markant ?
kan ju inte vara några högre nivåer av disst när elementen rör sig högst 6-8mm p-p

kan tillägga att oavsett ljudnivå nästan så blev det jobbigt, men såklart värre ju högre man spelade det blev liksom en "tryckande kännsla" i huvudet på något vis...
Kanse så att jag har något problem med lågfrekvens "skräp" som stör... ?!
kan kanske var så, drygt i sådant fall...

Postad 08 March 2012 - 10:58

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

• 6366 inlägg
  • 0

fast att elementen inte knappt rör sig markant ?

Vet inte. Det han skrev var ju att en dist på 0,03% (-50dB) vid 20 hz är klart hörbar högre upp och kunde ge ett visst sound. Jag har citerat det i denna tråden.
Du har väl X-2? Eller X-4? Så det är ju inte helt omöjligt att det kan vara en anledning.

Redigerat av MKarlsson74, 08 March 2012 - 11:00.

Postad 08 March 2012 - 11:28

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Tänkte helt ärligt detsamma...
Varför ha såna svintunga svindyra pjäser som inte levererar mer ?
Är tyngden och märket viktigare än vad det levererar ?

Om det levererar enligt spec, och man har "normalhögtalare", så klarar man sej lika bra med två XPA-1, och då har man ju en sisådär 100k kvar till varmkorv när man tittar på film.
Fast om man har såna där klumpar vill man kanske inte äta varmkorv i sitt rum, så därför väljer jag hellre två XPA-1, för jag gillar varmkorv.

Vet inte vad det är, men jag går igång på såna här monster som fan iaf :)
Första gången jag ser dom dock, men liknade steg ex Audionet MAX II får mig att dreggla som ********.
Bladelius stora eller varför inte Krell är med riktiga onaniobjekt.

Emotiva är lite som en ful tjej men som är väldigt fin på insidan :D

Postad 08 March 2012 - 11:35

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Jag funderade lite på det där varmkorvargumentet... Har ni lyssningsrum där man kan drälla runt lite eller är det strikt med vita handskar när ni ska hantera apparaterna eller ens vistas i bion?

Själv är båda mina rum varmkorvsrum. Jag måste ju kunna leva i rummen.... ju.

Postad 08 March 2012 - 11:42

Unregisteredb27a28b7
  • Unregisteredb27a28b7
  • Veteran

• 2307 inlägg
  • 0

Emotiva är lite som en ful tjej men som är väldigt fin på insidan :D

Haha.. Och alla vet ju att det är insidan som räknas...

Eller? :P

Postad 08 March 2012 - 12:24

TheTornado
  • TheTornado
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
Annars kan man ju ta de där 100000 och låta göra en snyggare låda och ändå ha pengar till korv.

Postad 08 March 2012 - 12:55

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Annars kan man ju ta de där 100000 och låta göra en snyggare låda och ändå ha pengar till korv.

Plastikoperation, ja det är ju ingen dum tanke :)
Men dagen ni skaffar ungar och dom blir lika fula som frugan innanoperationen så blir man påkommen.

Redigerat av Evil Homer, 08 March 2012 - 12:56.

Postad 08 March 2012 - 13:06

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0
Dom där Classé alstar väl så mkt värme att man kan steka varmkorven på dom. ;)

Postad 08 March 2012 - 13:10

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Gäller bara att linda in korven i vita handskar först så att det inte blir märken på apparaterna.

Postad 08 March 2012 - 13:13

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Folie skall man köra med, men det sticker i ögonen om det går hål på den. jag har egen erfarenhet efter vi grillade korv i en bastu :)

Postad 08 March 2012 - 13:15

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Folie gör man hattar av... :D

Postad 08 March 2012 - 13:17

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Vet inte. Det han skrev var ju att en dist på 0,03% (-50dB) vid 20 hz är klart hörbar högre upp och kunde ge ett visst sound. Jag har citerat det i denna tråden.
Du har väl X-2? Eller X-4? Så det är ju inte helt omöjligt att det kan vara en anledning.

det är "typ något i stil med x-4" ja.
fast annorlunda, men ändå inte något helt annat.... Ähh, info kommer senare :)

Hur som... okey så lite !
men så då hänger det alltså väldigt mycket på hur nivån i det området ligger jämförst med området över som ska "maskera" dissten.

Men jag har ändå svårt att förstå, spelar jag så lågt att elementen knappst rör sig ens synligt så upplevs ändå samma fenomen!
Så jag tror at tdet är din deori som spelar in här utan något annat...

.............................................................

Tycker dessa inlägg om krinnor är ganska nedvärderande mot dom som personer.... (trotts att jag ser glimten i ögat, men känner ändå att det som skrivits måste få mothugg för att väga upp balansen :) )

skönhet är subjektivt och väldigt olika för oss alla, och en del värdesätter fina förpackningar med skiter i innehållet, andra inte...
Det finns alla varianter av tjejer, jag tycker att dom flesta kan vara precis lika fina fast på olika vis på sitt eget sätt, och har full respekt för alla människors val gällande partner.
Även om jag ibland inte förstår varför man väljer en plast docka med typ samma ödmjukhet som Hitler och en sådan grund personlighet att man läser av henne och är klar på första middagen....
Någon som väljer en tjej som i stälelt inte "ser sådär jätte bra ut" men som har så mycket att ge, det är jag helt förstående med.

Jag ser inte tjejer som något som ska vara snyggt och kunna sättas på vid behov utan större problem och bara vara lätttillgängliga "knull", utan som en indevid som man fattar tycke för dess person och trivs ihopp med.
Utsendet är naturligtvis av vikt, jag har en viss smak, alltså sådant som jag tilltalas av extra mycket.
Men min smak handlar mer om en helhet än just någon perfekt mall... Jag har träffat tjejer som vägt mellan 50 - 80kg och varit 155-180cm och sett väldigt olika ut, men som jag alla uppskattat deras utsende.
Trotts mycket olikheter på alla vis, men det dom har haft gemensamt är att dom har varit omtänksamma, INTE självupptagna platta människor, ödmjuka och spännande !

Alla tjejer som inte är i alla falla några av dessa går typ fetbort dirrekt... oavsett hur dom ser ut! efter en blöt krognatt med för mycket rusedrycker i omloppet så kan något annat kanske råka hända, men knappast något jag har intresse av en fortsättning med...

Redigerat av DVD-ai, 08 March 2012 - 13:22.

Postad 08 March 2012 - 13:38

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
En kvinna som inte skulle kunna ta att man skämtar så skulle jag inte vilja ha, har tom tjejkompisar som uttryckligen har sagt när jag har föreslagit kompisar för dom som är supersnälla och goa.
"vafan jag vill inte ha en snäll kille, jag vill ha en som tar för sig och säger hur han vill ha det"

Finns såklart tjejer som vill ha åt andra hållet med, vi är ju olika.

Postad 08 March 2012 - 15:49

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Min fru fick en supersnäll och go kille som vet hur han vill ha det. Det ena utesluter inte det andra. Varför kompromissa?

"Den som kompromissar dör lite" IÖ

Postad 08 March 2012 - 16:23

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Mjäkig kanske är bättre ord...

Postad 08 March 2012 - 17:09

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0
En observation om toffelhjältar:

Vi försöker få till 4st rep innan en spelning i slutet av maj. Men det är ****mig omöjligt. Vad anger
blötdjuren i mitt band för orsaker.

- Nej, jag ska till Ikea med frun
- Nej, svärföräldrarna är på besök den helgen.

Jag bränner säkring efter säkring i skallen och kommer även ihåg hur det var på 80-talet.
Band efter band dog ut pga min och andras flickvänners svartsjuka...

Så länge dom har Er hemma i biosoffan eller pillandes med stereon så är det lungt. Då har dom koll
på Er! Men prova åka iväg på en helg med spelningar på annan ort....

Våra kära verkar tro på rockmyten. Den enda groupie jag haft var när jag råddade på en norrlandsturné. Jag fick den fulaste tjejen i det kvinnliga förbandet..... <_<

Redigerat av Bongo_Mongo, 08 March 2012 - 17:11.

Postad 08 March 2012 - 17:12

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
NiklasF: jag ser inte kopplingen mellan det jag skrev och din kommentar på det ?

Kommenterade bara för att jag behövde få bråka,
Niklas din j*vla mansgris!!!! ;)

Framgick kanske dåligt, men jag menade inte att det som NI faktum skrivit skulle vara något stort problem (som sagt, såg glimten i ögat ;) )
Utan kommenterade företelsen som sådan i sin helhet, just detta med att grunda så mycket på hur man själv tycker att folk ser ut.
Och att vi alla är så olika.

Sedan har jag full förståelse för folk som tar illa upp om man skämtar om saker som gör att dom känner sig träffade.
Oavsett om personen då har dåligt självförtroende eller om det är något annat som gör detta så spelar det egentligen ingen roll.
Jag accepterar den personens reaktion och även om jag själv inte förstår den fullt ut så kan jag ändå köpa att skämtet kanske kan hållas låg ;)

Aja, du fattr vad jag menar :)
Man behöver ju inte medvetet göra folk illa bara för att "dom ska tåla det", tycker jag då :)
Jag är ju en sådan där mes som tycker om att vara trevlig och umgås med trevliga människor och göra trevliga saker på ett trevligt sätt :P
Men det innebär egentligen bara att jag inte medvetet gör folk illa på något sätt, omedvetet händer det ju fast då får man ordna upp det.
Man kan vara "frispråkig" och grov ändå, kan inte påstå att jag med mina polare kör med rikssvenska precis... Och vi har vårat "sätt" precis som vi alla i denna tråden kan gå hårt åt varandra utan att det gör något.
Orden som kan hagla är en del för, hmm obskyra och avskyvärda för att jag ska skriva dom här på forumet...
"e ju så det ska vara" och vi alla vet att det inte är illa menat på riktigt utan att vi bara" beter oss" som svin ibland för att de e kul ;)

Det ena utesluter inte det andra.

Samma sak med att t.ex. Skämta om detta med fula skator, det är okey tycker jag.
Men jag skulle inte göra det personligen på ett forum skriftligt för jag tycker det ser illa ut, men huvudsakligen så skulle jag inte skämta om sådant i umgänge där jag inte vet att alla är med på notorna.
Men det e ju alla här, så det e ju chill :)
Och dom som tittar in i tråden men inte hänger här får liksom skylla sig själva lite...

Niklas, har du fått hem några vingar än ?

Postad 08 March 2012 - 17:15

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Det var aldrig några problem att åka iväg på spelningar hela helger, eller rockfestivaler för den delen. Vad är det för mupptjejer man ska hitta som inte låter en uppfylla sig själv och sina drömmar? Hänsyn är en sak, men man måste ju leva!

Postad 08 March 2012 - 17:21

Bongo_Mongo
  • Bongo_Mongo
  • Veteran

• 1813 inlägg
  • 0

Det var aldrig några problem att åka iväg på spelningar hela helger, eller rockfestivaler för den delen. Vad är det för mupptjejer man ska hitta som inte låter en uppfylla sig själv och sina drömmar? Hänsyn är en sak, men man måste ju leva!

Min åsikt oxå. Jag ger snart upp och skaffar nya musikpolare. Att synka 5st kalendrar med det här brödgänget
knäcker mig. Synd att vi lirat tillsammans i snart 20 år bara.... :(

Postad 08 March 2012 - 17:49

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Min åsikt oxå. Jag ger snart upp och skaffar nya musikpolare. Att synka 5st kalendrar med det här brödgänget
knäcker mig. Synd att vi lirat tillsammans i snart 20 år bara.... :(

Det låter väldigt tråkigt. Jag sörjer med dig helt.

Postad 08 March 2012 - 18:29

Bakerman
  • Bakerman
  • Mega-Guru

• 9561 inlägg
  • 0

Jag funderade lite på det där varmkorvargumentet... Har ni lyssningsrum där man kan drälla runt lite eller är det strikt med vita handskar när ni ska hantera apparaterna eller ens vistas i bion?

Själv är båda mina rum varmkorvsrum. Jag måste ju kunna leva i rummen.... ju.

I mitt rum får man äta och dricka vad man vill. :D
Det brukar vara ganska skitigt. Vet inte hur många bira jag har vippat ut på golvet.. Det lär ju märkas den dagen jag rullar ur nålfiltsmattan ! :D

Postad 08 March 2012 - 18:40

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Jag har glömt hur Palle såg ut efter den där kvällen då vi åt och drack just i det rummet det talas om, kan inte du lägga upp den igen? :D

Postad 08 March 2012 - 18:43

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Nopp inga vingar i sikte än...

Jag är brutalt ärlig vare sig det är en tjej eller kille som frågar mig något, men brukar även säga det när det frågas med.
" Vill du ha ett ärligt svar så kan du fråga mig, om inte så fråga någon annan"
Tex kommer frågan " Ser jag fet ut i detta" och personen gör det så ljuger jag inte.

Postad 08 March 2012 - 18:51

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Jag ska både äta o dricka framför bion ikväll. Ska kolla The Dark Night igen, har för mig den var dålig men alla säger ju att den ska vara så jä**a bra så jag ger den en ny chans.

Postad 08 March 2012 - 18:56

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Nu har du mer bas iaf och då brukar ALLT bli mycket bättre.

Postad 08 March 2012 - 19:02

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Det är ju kvinnodagen idag så det kanske man skulle fira med en p-voffla. Behövar man bas till dom?

Postad 08 March 2012 - 19:12

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Det har analyserats att i en musprutt så ligger det brutala mängder med infra, kika om du inte hittar en film med sådant.

Postad 08 March 2012 - 19:20

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Kan inte någon med lite bejsers spela denna:

alva noto – Haliod Xerrox Copy 11

...och säga hur ni upplever basen.

Postad 08 March 2012 - 19:32

jdaniels
  • jdaniels
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Det har analyserats att i en musprutt så ligger det brutala mängder med infra, kika om du inte hittar en film med sådant.

Ha ha ha, finns dom i Dts-HD ?

Postad 08 March 2012 - 21:27

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Kan inte någon med lite bejsers spela denna:

alva noto – Haliod Xerrox Copy 11

...och säga hur ni upplever basen.

Alltså Komorok, för att vara en man med så bra smak för högtalare så förundras jag över hur din musiksmak kunde gå så fel? ;) :P :D :lol:

Postad 08 March 2012 - 22:35

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Alltså Komorok, för att vara en man med så bra smak för högtalare så förundras jag över hur din musiksmak kunde gå så fel? ;) :P :D :lol:

Är du en sån där som lyssnar på melodifestivalen eller? :huh: . Detta är ju underbar musik :) . Det är typ sånt jag lyssnar på för det mesta hehehe. Lite rubbad är jag kanske.

Postad 08 March 2012 - 22:49

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

• 2602 inlägg
  • 0
Vad sjutton var det där för något :unsure: :huh: Jag som tycker att min musikstil är lustig :P lyssnar på mycket metal, och även dub step samt tja det mesta faktiskt.

mvh

Postad 09 March 2012 - 01:46

Unregisterede93ec5d9
  • Unregisterede93ec5d9
  • Beroende

• 1319 inlägg
  • 0
Jag är relativt ny på sån här typ av musik. Men jag ser/hör verkligen charmen i det. Jag har bara hunnit lyssna igenom plattan en gång hittills och lyssnat om dom låtar jag fastnade för. Det var en aning mycket ljudmattor tycker jag, men annars så tog sig skivan efter hälften typ. Ska lyssna mer imorgon när jag har mer tid. Jag har märkt att sån här musik är extremt känsligt att lyssna på beroende på humöret också. Så vi får se hur det går imorgon.

Komorok, om du inte har hört den innan så tycker jag att du ska ta och kolla in den här plattan. Riktigt riktigt bra enligt mig:
http://open.spotify....lCO6KHQKL2tBFWF

Väldigt mycket humor trots att dom behåller den minimalistiska feelen som jag diggar.

Sen kan man ju inte annat än älska denna låt:
http://open.spotify....mrYIVxxgsN11iOZ

Löjligt bra! :)

Postad 09 March 2012 - 09:32

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Är du en sån där som lyssnar på melodifestivalen eller? :huh: . Detta är ju underbar musik :) . Det är typ sånt jag lyssnar på för det mesta hehehe. Lite rubbad är jag kanske.

Jajemen! Imorgon blire trerätters innan man bänkar sig framför dumburken :D

Postad 09 March 2012 - 09:40

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Tack för tipsen Brallsson. Jag fastnade i ditt första tips. Återkommer om en timme...

Jajemen! Imorgon blire trerätters innan man bänkar sig framför dumburken :D

Ska paddans rövböld rappa igen då?

Postad 09 March 2012 - 09:51

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Ska paddans rövböld rappa igen då?

Sean Banan? Ja tyvär... :wacko:

Postad 09 March 2012 - 10:16

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0

Sean Banan? Ja tyvär... :wacko:

Jag tänkte på Ranelid... visste knappt att JanBanan var med.

Kul musik Brallsson. Bitvis riktigt bra! :)

Postad 09 March 2012 - 10:27

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

• 3878 inlägg
  • 0

Jag tänkte på Ranelid... visste knappt att JanBanan var med.

Nej han är inte med i finalen, my bad. Har inte sett alla deltävlingar så jag har faktiskt inte hört Ranelids låt än... :blush:
Är inte jätte förtjust i att man lägger upp en massa delfinaler, det var bättre förr!

Postad 09 March 2012 - 10:30

Unregistered757ca215
  • Unregistered757ca215
  • Lärjunge

• 332 inlägg
  • 0
Ja, det var bra när det fanns en live-orkester. Nu är det bara en djävla jippo-karaoke. Vill jag ha det kan jag gå ned till lokala bykrogen.

Lägg ned skiten.

Postad 09 March 2012 - 10:33

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
+ från mig, jag verkligen AVSKUR allt som har med skiten att göra....

värst är att utsättas för den hemskt dåliga musiken 24/7 i minst ett halvår efter också... :angry:

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.