Den OHYGGLIGT stora tråden om bas och annat härligt.
Postad 12 March 2012 - 09:48
Postad 12 March 2012 - 10:59
Postad 12 March 2012 - 11:04
Postad 12 March 2012 - 11:10
Nämnde för min respektive nu om att det snackades om träff i Kramfors, "Jamen åk, du gillar ju att köra bil" hon vill bara bli av med mig så hon kan träffa "brevbäraren" är jag rädd för
Vart bor du?
Postad 12 March 2012 - 11:12
Är det du som är "brevbäraren"?Vart bor du?
Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 12 March 2012 - 11:12.
Postad 12 March 2012 - 11:12
Vart bor du? Själv har jag 53 mil, men köra bil är ju rätt kul:)
Är det du som är "brevbäraren"?
Alltid
Postad 12 March 2012 - 11:23
Är det du som är "brevbäraren"?
Slamdunk!!
Jag har alltid misstänkt Vincent, men där gjorde han bort sig
Jag bor i Trollhättan och det är )/(("=#=?!"#?!"# långt till Kramfors, vi hade förbannat trevligt hos Tommy så jag är övertygad om att vi hade haft det skoj uppe i norr med. Men det kommer bli en 4 dagars resa isf, bakis och jävlig på hemresan... Jag får ångest bara jag tänker på det.
Postad 12 March 2012 - 11:28
Jag kommer jättegärna upp. Får jag också ta med mig skivor som jag kan spela hos dig?
Självklart!
Postad 12 March 2012 - 11:38
Slamdunk!!
Jag har alltid misstänkt Vincent, men där gjorde han bort sig
Jag bor i Trollhättan och det är )/(("=#=?!"#?!"# långt till Kramfors, vi hade förbannat trevligt hos Tommy så jag är övertygad om att vi hade haft det skoj uppe i norr med. Men det kommer bli en 4 dagars resa isf, bakis och jävlig på hemresan... Jag får ångest bara jag tänker på det.
Är jag välkommen så kan jag tänka mig att hänga med, då kan vi samåka från mig.
Postad 12 March 2012 - 12:03
Är jag välkommen så kan jag tänka mig att hänga med, då kan vi samåka från mig.
Klart du är välkommen, då är vi 7personer och mer än så blir visserligen tight. Men det går nog:)
Postad 12 March 2012 - 12:53
Jag måste bara höja ett varningens finger för ett spår på denna lista. 1812 overturen. Det är riktiga kanoner i slutet på den här inspelningen. Dom ligger jävligt starkt och man blir lätt överraskad om man inte vet om att dom kommer. Väldigt starka 8Hz smällar ska man vara försiktig med.Här är listan för dom som missade den tidigare. Det handlar alltså om klassisk musik. Gärna mera åt det lättlyssnade hållet. Men har man något riktigt häftigt förslag så kör hårt!
http://open.spotify....yccWVfD5BDY4XSa
Redigerat av Unregisterede93ec5d9, 12 March 2012 - 13:01.
Postad 12 March 2012 - 14:02
Edit: HAHAH Jag har gjort en Komorok... kört med bassteget bryggat = höger respektive vänster kanal fasvända mot varandra...
gissa om det hände grejer när jag slog om vippan.... Hmmm att jag inte sett det tidigare !
Jag röstar för att vi tar ett besök i Kramfors i påsk, åka upp typ fredag eller lördag om det funkar?
fredag eftermiddag skulle för mig vara otimalt
Postad 12 March 2012 - 14:21
DVD-ai, det är skönt att inte vara ensamt klantarsle.
Postad 12 March 2012 - 14:27
Du lär ha eldat en del åt kråkorna när du dragit på iaf om man säger så.
Postad 12 March 2012 - 14:32
Jag kommer nog att köra upp en bil iaf. Så jag har 4 platser. Då är vi en person över om man räknar dom som har anmält intresse än så länge. Så jag röstar på att vi tar 2 bilar från Sthlm/Uppsala. Så ingen slipper köra själv.Jag röstar också på fredag eftermiddag. Hur tar vi oss upp? Hur många bilar? Vilka tar tåg?
Kan Vincent och Bagarn möta upp på fredag eftermiddag i Uppsala eller Stockholm?
Postad 12 March 2012 - 14:55
Jag kommer nog att köra upp en bil iaf. Så jag har 4 platser. Då är vi en person över om man räknar dom som har anmält intresse än så länge. Så jag röstar på att vi tar 2 bilar från Sthlm/Uppsala. Så ingen slipper köra själv.
Kan Vincent och Bagarn möta upp på fredag eftermiddag i Uppsala eller Stockholm?
Vilka blir vi?
Fredag funkar fint för mig med, jag kan ju åka med dig Brallan, eller om vi tar min bil?
Vart bor du Vincent?
Föresten Vincent, är du säker på att du verkligen har det här med HiFi som hobby, du ser nämligen ut att sakna den obligatoriska HiFi-kulmagen som restan av oss har...
Postad 12 March 2012 - 15:04
Postad 12 March 2012 - 15:14
Vilka blir vi?
Fredag funkar fint för mig med, jag kan ju åka med dig Brallan, eller om vi tar min bil?
Vart bor du Vincent?
Föresten Vincent, är du säker på att du verkligen har det här med HiFi som hobby, du ser nämligen ut att sakna den obligatoriska HiFi-kulmagen som restan av oss har...
Magen finns, var lugn för det:)
Jag bor i Sparreholm, Flens kommun. 10 mil till Stockholm.
Vilket datum pratar vi om? Måste ju vara ledig från jobbet.
Postad 12 March 2012 - 15:42
Om det funkar för alla så åker vi upp långfredagen (6/4)
Måste kolla schemaläggningen så jag har vakter så det räcker den helgen, annars blir jag tvungen att jobba.
Postad 12 March 2012 - 15:45
Nu byter lapparna ut, undrar vad ni kommer få lyssna på egentligen?!
Postad 12 March 2012 - 15:58
http://www.hifimagas...?annonsID=43329
![]()
Nu byter lapparna ut, undrar vad ni kommer få lyssna på egentligen?!
Haha, skön text. Får mig direkt att tänka på några av dom hemska "ino-rum" man sett
Postad 12 March 2012 - 16:24
Va!?! Har du sett hemska "Ino-rum" ? Det kan jag inte tänka mig
. Visa
Finns många fina rum, men dom som bara prioriterar akustiken med madrasser lutade mot väggen och 3-4 mattor i olika färg omlott ser ju inte roliga ut.
Postad 12 March 2012 - 16:37
Va!?! Har du sett hemska "Ino-rum" ? Det kan jag inte tänka mig
. Visa
Jag vill inte förolämpa någon, men det är klart enklare att visa upp dom som har "ino-rum" som det ser bra ut i än dom som är mindre snygga.
Ditt är ett av dom få som är snygga.
Ändrade lite ord
Redigerat av Evil Homer, 12 March 2012 - 16:41.
Postad 12 March 2012 - 16:52
Hur märks fasfel av i basregionen? Borde du inte få utsläckningar där också, med tunt ljud som resultat?
Du lär ha eldat en del åt kråkorna när du dragit på iaf om man säger så.
He he, jooo....
e lite mer ös nu...
Vilka blir vi?
Vart bor du Vincent?
Ehh, Tala för dig själv tjockis...
Edit: Jag e som Bagarn brukar sade, "en tjockis fast utdragen på längden", och jag har en spinkig röv också tydligen... man undarr varför han va så snabb på att uppmärksamma det
Redigerat av DVD-ai, 12 March 2012 - 16:55.
Postad 12 March 2012 - 17:58
Tror jag...
Men vetefan om jag inte lurar på att ta tåget...
Som Niklas sa, så är det ju rent hemskt på hemresan..
Kan du inte ta tåget nerifrån Trollbyn då också blekfetto ?
Postad 12 March 2012 - 18:09

Över 9 timmar i bil är inget jag utsätter mig för utan att det är en utlandsvistelse i minst en veckaJag kan alltid !
Tror jag...
Kan ju iofs kika vad ett tåg skulle ta tidsmässigt
Postad 12 March 2012 - 18:24
Över 9 timmar i bil är inget jag utsätter mig för utan att det är en utlandsvistelse i minst en vecka
Kan ju iofs kika vad ett tåg skulle ta tidsmässigt
Men vafan, om man åker tåg spelar det ju liksom ingen roll hur lång tid det tar..
Man kan ju sova. Eller dricka bärs.
Postad 12 March 2012 - 18:35
Varför väljer man att bo i urskogarna för?
Postad 12 March 2012 - 19:03
Äh du har ju ingen hifimage, frågan är om du är pålitligFör att slippa FJOLLTRÄSK...
Postad 12 March 2012 - 19:53
Fan vad trevligt Tommy! Detta kommer att bli ruskigt trevligt känner jag på mig.Jag kan alltid !
Tror jag...
Postad 12 March 2012 - 20:09
+1 på den
Hehe, synd man själv ses tillhäöa soppan bara...
Fast jag ser mig själv som skärgårds-bo.... inte Stockholmare...
Äh du har ju ingen hifimage, frågan är om du är pålitlig
![]()
Knappast !
Postad 12 March 2012 - 20:18
Postad 12 March 2012 - 20:23
Fan vad trevligt Tommy! Detta kommer att bli ruskigt trevligt känner jag på mig.
Det brukar ju bli det !
Dricker bror din maltwhisky, eller måste man ta med sej själv...?
Åh äntligen kommer ni till hemtrakterna, man kanske skulle kunna kika förbi under dagen!
Om inte annat så tror jag att alla är sugna på att komma förbi dej och lyssna på när dina Proson lirar 119dB...
Postad 12 March 2012 - 20:24
Det brukar ju bli det !
Dricker bror din maltwhisky, eller måste man ta med sej själv...?
Om inte annat så tror jag att alla är sugna på att komma förbi dej och lyssna på när dina Proson lirar 119dB...
Dom finns inte ^^ Nytt danskt på väg in förmodligen! ^^ Nu existerar bara 2st mupps och 2st sdx 15 basar. Men för om som åker bil och inte hört sdx så är dom välkommen
Fick ju 115 timmar komp att ta ut
Redigerat av hampe90, 12 March 2012 - 20:27.
Postad 12 March 2012 - 20:27
Tror den heter "Huvudjägarna" eller liknande. Skulle tydligen vara bra som fan.
Postad 12 March 2012 - 20:29
Nu ska jag på brorsans inrådan gå ner och titta på någon Norsk film.
Tror den heter "Huvudjägarna" eller liknande. Skulle tydligen vara bra som fan.
Trolljegeren kanske?
Postad 12 March 2012 - 20:31
BTW, blir det spelning isf under fredagen eller hela helgen? Långfredagen är lixom helig här. = Fiske och supa! / festa på kvällen.
Redigerat av hampe90, 12 March 2012 - 20:33.
Postad 12 March 2012 - 20:35
Vars bo´ du nash?Åh äntligen kommer ni till hemtrakterna, man kanske skulle kunna kika förbi under dagen!
Postad 12 March 2012 - 20:41
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?